Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:20:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
526
527
528
529
530
531
532
[
533
]
534
535
536
537
538
539
540
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683584 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26600 Dátum:
2013.05.28 kedd, 19:11:57 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.27 hétfő, 22:32:40
izzítás volt nézve?
nem fog csikkanni 3. ban, ne is várd
azért húz erre-arra mert futómű problémád van. vszínűleg az első lengőkar hátsó szilentjei kivannak. jó futóművest kellene keresned.
+5 °C felett nem izzít induláskor.....ha valamiért gyengélkedik valamelyik henger, ráizzíthat miután elindult.....de ilyenkor már ugye valami bibi van, amiért be kell avatkoznia.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26601 Dátum:
2013.05.29 szerda, 06:44:33 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2013.05.28 kedd, 19:05:00
Futómű jó,minden sebességnél rezzenéstelenül teszi a dolgát,a jelenség csak kemény gázadásra van.
ha jó lenne, nem húzna erre-arra. elmozdul a lengőkarod, és elmegy az összetartásod, azért csinálja ezt. Próbáld ki nagyobb fékezésnél, lehet akkor is fogja csinálni
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26602 Dátum:
2013.05.29 szerda, 17:37:21 »
létezik, hogy egy gagyi, de új főtengelyszíjtárcsa csak 10e km- bírna ki csörgés nélkül?
a zörgésből ítélve gondolom, hogy az lehet. De azon is méláztam, hogy a szabadonfutó csinálná ezt a hangot?
Azért gondolom a főt. tárcsát a hibásnak, mert csak alacsony fordulaton, nyomatékos gyorsulásnál hallatja magát.
Valamikor olvastam, hogy akinél a szabadonfutó véget ért, nem beállt, hanem elkezdett mindkét irányba szabadon futni és az illető emlegetett előtte valamilyen tünetet, de nem emlékszem mit.
Mit gondoltok?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26603 Dátum:
2013.05.29 szerda, 17:45:00 »
még nagy erőfeszítést nem tettem, de a kezem egyébként sem fért be, hogy ellenőrizzem, mi lehet az azon a vezetőgörgőn?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26604 Dátum:
2013.05.29 szerda, 19:05:27 »
Idézetet írta: GiN - 2013.05.29 szerda, 17:45:00
még nagy erőfeszítést nem tettem, de a kezem egyébként sem fért be, hogy ellenőrizzem, mi lehet az azon a vezetőgörgőn?
[img width=800 height=495]http://gin.uw.hu/picture/gorgo.jpg[/img
Gumi a főtengely-szíjtárcsából?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.29 szerda, 19:25:34 írta AndyA
»
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26605 Dátum:
2013.05.29 szerda, 19:15:56 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.29 szerda, 06:44:33
ha jó lenne, nem húzna erre-arra. elmozdul a lengőkarod, és elmegy az összetartásod, azért csinálja ezt. Próbáld ki nagyobb fékezésnél, lehet akkor is fogja csinálni
Ezt a jelenséget már megfejtettük,ez nem is kérdés volt,csak észrevétel.Egy ismerősöm új mk4-e ugyanezt csinálja,csak nem rossz a futóműve 6e Km után.
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26606 Dátum:
2013.05.29 szerda, 20:34:20 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.29 szerda, 19:05:27
Gumi a főtengely-szíjtárcsából?
ha igen, akkor megmagyarázza zörgést is..
ekkora hulladék az AKRON?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26607 Dátum:
2013.05.29 szerda, 23:16:24 »
Sziasztok!
Egy kérdés aki benne van a computeres diagban!
van 4 felújított csucsom, van hozzá kód is, és gép is amivel feltanitjuk!
a neten olvastam pár helyen hogy a fordnál lendkerék felől számozzák az injektorokat, de volt olyan is aki azt irta hogy csak az 1,6 tdci-nél
Kekem ugye 2.0 TDCI 130le-m van,2002-es kérdésem hogy melyik oldalról számoljam őket?
Köszönöm!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26608 Dátum:
2013.05.29 szerda, 23:27:35 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.05.29 szerda, 23:16:24
Sziasztok!
Egy kérdés aki benne van a computeres diagban!
van 4 felújított csucsom, van hozzá kód is, és gép is amivel feltanitjuk!
a neten olvastam pár helyen hogy a fordnál lendkerék felől számozzák az injektorokat, de volt olyan is aki azt irta hogy csak az 1,6 tdci-nél
Kekem ugye 2.0 TDCI 130le-m van,2002-es kérdésem hogy melyik oldalról számoljam őket?
Köszönöm!
Váltó felöl.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26609 Dátum:
2013.05.31 péntek, 20:59:41 »
Sziasztok. eljutottam végre diagra. a fordban p0251 et olvastak csak megin, így átmentem egy dizelszakihoz akinek valami Laser 2000 es komputere van. ő azt mondta hogy a pumpa stabil 2.5 valamin áll a csúcsok pedig mindegyik egyezik és 5.4 en áll, szerinte csak valami kosz vagy csőrepedés okozhatja a gondot. szerintetek ez igaz lehet? jövö hét keddre kaptam indőpontot nála. de én már teljesen bizalmatlan vagyok ezekkel az olasz szerelőkkel. létezhet ez hogy valami kosz miatt pontosan 130 nál mindig vészüzembe menjen a kocsi?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26610 Dátum:
2013.05.31 péntek, 21:07:02 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.31 péntek, 20:59:41
Sziasztok. eljutottam végre diagra. a fordban p0251 et olvastak csak megin, így átmentem egy dizelszakihoz akinek valami Laser 2000 es komputere van. ő azt mondta hogy a pumpa stabil 2.5 valamin áll a csúcsok pedig mindegyik egyezik és 5.4 en áll, szerinte csak valami kosz vagy csőrepedés okozhatja a gondot. szerintetek ez igaz lehet? jövö hét keddre kaptam indőpontot nála. de én már teljesen bizalmatlan vagyok ezekkel az olasz szerelőkkel. létezhet ez hogy valami kosz miatt pontosan 130 nál mindig vészüzembe menjen a kocsi?
Nem tudni milyen autód van.
(Így látatlanban én a nyomás szabályzóra gondolok....)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26611 Dátum:
2013.05.31 péntek, 21:07:26 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.31 péntek, 20:59:41
Sziasztok. eljutottam végre diagra. a fordban p0251 et olvastak csak megin, így átmentem egy dizelszakihoz akinek valami Laser 2000 es komputere van. ő azt mondta hogy a pumpa stabil 2.5 valamin áll a csúcsok pedig mindegyik egyezik és 5.4 en áll, szerinte csak valami kosz vagy csőrepedés okozhatja a gondot. szerintetek ez igaz lehet? jövö hét keddre kaptam indőpontot nála. de én már teljesen bizalmatlan vagyok ezekkel az olasz szerelőkkel. létezhet ez hogy valami kosz miatt pontosan 130 nál mindig vészüzembe menjen a kocsi?
üdv!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
itt nézd meg itt a 0251 hibakódról leírják hogy mit kell megnézni!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26612 Dátum:
2013.05.31 péntek, 21:16:39 »
A nyomásszabályzo már lett cserélve, az a szelep a pumpa előtt ugye? amugy a gép 2.0tdci 130 le 2002. 08. havi
Otthon egyszerűbb lenne, csak itt a kis *** szerelők szivatnak 3 hete cserélrék ezt a szelepet 400 euroért. amúgy azt mondták rá hogy koszos gázoljtol behalt, kicserélték és nem tisztították át a rendszert!!! itt ilyen szerelők vannak......
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26613 Dátum:
2013.05.31 péntek, 21:20:51 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.31 péntek, 21:16:39
A nyomásszabályzo már lett cserélve, az a szelep a pumpa előtt ugye? amugy a gép 2.0tdci 130 le 2002. 08. havi
Otthon egyszerűbb lenne, csak itt a kis *** szerelők szivatnak 3 hete cserélrék ezt a szelepet 400 euroért. amúgy azt mondták rá hogy koszos gázoljtol behalt, kicserélték és nem tisztították át a rendszert!!! itt ilyen szerelők vannak......
Hát ez felesleges volt így....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26614 Dátum:
2013.05.31 péntek, 21:30:28 »
akkor kicserélik garanciába megint! amúgy nekem a koszos gázolaj is sántít mert csak svájban tankolok mindig ugyan azon a kúton, csunya lenne ha koszos gázolojuk lenne. tehát csak a kosz miatt nem mehet vészüzembe törvény szerin 130nál ötödikbe ha taposom neki??
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26615 Dátum:
2013.05.31 péntek, 22:25:30 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.31 péntek, 20:59:41
Sziasztok. eljutottam végre diagra. a fordban p0251 et olvastak csak megin, így átmentem egy dizelszakihoz akinek valami Laser 2000 es komputere van. ő azt mondta hogy a pumpa stabil 2.5 valamin áll a csúcsok pedig mindegyik egyezik és 5.4 en áll, szerinte csak valami kosz vagy csőrepedés okozhatja a gondot. szerintetek ez igaz lehet? jövö hét keddre kaptam indőpontot nála. de én már teljesen bizalmatlan vagyok ezekkel az olasz szerelőkkel. létezhet ez hogy valami kosz miatt pontosan 130 nál mindig vészüzembe menjen a kocsi?
Nekem az a furcsa,hogy ez a kocsid inkább a gyári diaggal komunikál jól mivel külön van a diesel vezérlő és motor vezérlő.gyári diaggal jobb a pumpát megnézni,nekem is ezzel nézték mivel a kocsim nekem is ilyen mint a tied.ha csőrepedés van akkor annak nyoma is van.Nézték neked a csúcsok körül nincs szivárgás?Nézd meg milyen állapotban van a gázolaj szürő?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26616 Dátum:
2013.06.01 szombat, 14:45:28 »
Nekem volt cserélve a magas nyomású szivattyúm vezérlő szelepe, az csinált ilyet.
Meszi
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.31 péntek, 22:25:30
Nekem az a furcsa,hogy ez a kocsid inkább a gyári diaggal komunikál jól mivel külön van a diesel vezérlő és motor vezérlő.gyári diaggal jobb a pumpát megnézni,nekem is ezzel nézték mivel a kocsim nekem is ilyen mint a tied.ha csőrepedés van akkor annak nyoma is van.Nézték neked a csúcsok körül nincs szivárgás?Nézd meg milyen állapotban van a gázolaj szürő?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26617 Dátum:
2013.06.01 szombat, 23:13:14 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.06.01 szombat, 14:45:28
Nekem volt cserélve a magas nyomású szivattyúm vezérlő szelepe, az csinált ilyet.
Meszi
csak olvass vissza ezt azért írtam mert már kicserélték neki a szelepet és a hiba ugyan az.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26618 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 11:49:59 »
Sziasztok kellene egy kis segítség.
Ezt az autót néztem ( nem a mondi helyett). Szerintetek? Milyenek ezek az 1.6 TDCI-k? mennyit ehetnek városban, vegyesen? Elég erős lehet a moci a kasznihoz? köszi srácok.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26619 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 11:52:20 »
Idézetet írta: T0aD - 2013.06.02 vasárnap, 11:49:59
Sziasztok kellene egy kis segítség.
Ezt az autót néztem ( nem a mondi helyett). Szerintetek? Milyenek ezek az 1.6 TDCI-k? mennyit ehetnek városban, vegyesen? Elég erős lehet a moci a kasznihoz? köszi srácok.
Hi,
A linkelés nem sikerült. Milyen kocsiról van szó?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26620 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 12:17:00 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/c-max/ford_c-max_1.6_tdci_ghia_dpf_tempomat_digit_klima-6923557
FORD C-MAX 1.6 TDCi Ghia DPF TEMPOMAT DIGIT KLÍMA
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26621 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 12:23:20 »
Idézetet írta: T0aD - 2013.06.02 vasárnap, 12:17:00
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/c-max/ford_c-max_1.6_tdci_ghia_dpf_tempomat_digit_klima-6923557
FORD C-MAX 1.6 TDCi Ghia DPF TEMPOMAT DIGIT KLÍMA
Határeset. Próbáltam anno, amikor még 1.8 benzines Picassom volt, és nem nyűgözött le a menetteljesítmény. Ha valaki nem nagyon ugrálós, azért jó lehet, a fogyasztása meg cserébe elég jónak mondható.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26622 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 12:48:10 »
Idézetet írta: T0aD - 2013.06.02 vasárnap, 12:17:00
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/c-max/ford_c-max_1.6_tdci_ghia_dpf_tempomat_digit_klima-6923557
FORD C-MAX 1.6 TDCi Ghia DPF TEMPOMAT DIGIT KLÍMA
Ha rám hallgatsz, elfelejted az 1.6-ot..... 2.0, de minimum 1.8
Naplózva
Imádom a dízeleket!
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26623 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 17:22:58 »
2004.09 havi 2.2 TDCI gyujtja a motordiagnosztika lámpát EGR szelep dugózása után???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26624 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 17:50:24 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.02 vasárnap, 17:22:58
2004.09 havi 2.2 TDCI gyujtja a motordiagnosztika lámpát EGR szelep dugózása után???
ha eu4, akkor igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26625 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 19:16:09 »
Sziasztok!
Húgomék MKIII mondija furcsa hangot ad ki.
Amikor tölt a turbó akkor valahol fals levegőt szív.
A teljesítményben nem érzékelhető romlás.
Ez valami típushiba lehet? Hol érdemes keresni a hibát?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26626 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 19:30:56 »
Idézetet írta: Viló - 2013.06.02 vasárnap, 19:16:09
Sziasztok!
Húgomék MKIII mondija furcsa hangot ad ki.
Amikor tölt a turbó akkor valahol fals levegőt szív.
A teljesítményben nem érzékelhető romlás.
Ez valami típushiba lehet? Hol érdemes keresni a hibát?
Át kellene nézni,hogy nincs-e repedt turbo cső.Ahol látsz olaj párát ott keresd a hibát meg nyomkod meg a csöveket,látsz -e rajta repedést,de alapossan nézd át.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26627 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:13:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.02 vasárnap, 17:50:24
ha eu4, akkor igen
nem ez EU3 as sima vákuumost turbós még...ezért csodálkozok énis mert ugytudtam h csak a 4esek rinyálnak érte. nemrég hoztam németből most rendszámoztam egr dugó óta kb 200km-t mentem és egyik inditás után nem aludt el a MIL lámpa. meghajtottam kicsit tök jó minden nem tilt meg semmi rendellenesség de nem aludt el...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26628 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 21:05:59 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.02 vasárnap, 20:13:38
nem ez EU3 as sima vákuumost turbós még...ezért csodálkozok énis mert ugytudtam h csak a 4esek rinyálnak érte. nemrég hoztam németből most rendszámoztam egr dugó óta kb 200km-t mentem és egyik inditás után nem aludt el a MIL lámpa. meghajtottam kicsit tök jó minden nem tilt meg semmi rendellenesség de nem aludt el...
Az nem is fog elaludni csak egy idő után, amikor már nem jelentkezik a hiba. Egy hibakód olvasás sokat elárul.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26629 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 23:34:54 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.02 vasárnap, 20:13:38
nem ez EU3 as sima vákuumost turbós még...ezért csodálkozok énis mert ugytudtam h csak a 4esek rinyálnak érte. nemrég hoztam németből most rendszámoztam egr dugó óta kb 200km-t mentem és egyik inditás után nem aludt el a MIL lámpa. meghajtottam kicsit tök jó minden nem tilt meg semmi rendellenesség de nem aludt el...
Merre laksz? Adatlapodból, nem derül ki.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26630 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 23:41:48 »
Pápa
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26631 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 23:47:42 »
egyébként szoftveres EGR szelep kikapcsolás lehetséges ennél a tipusnál?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26632 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 00:00:24 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.02 vasárnap, 23:47:42
egyébként szoftveres EGR szelep kikapcsolás lehetséges ennél a tipusnál?
Eddig nem tudunk róla (illetve horror áron láttam már, annyit nem ér). ELM327+Androidos mobil+Torque sw-el szoktam törölni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26633 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 08:33:58 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.03 hétfő, 00:00:24
Eddig nem tudunk róla (illetve horror áron láttam már, annyit nem ér). ELM327+Androidos mobil+Torque sw-el szoktam törölni.
na ezekhez a mobilos meg szoftveres dolgokzhoz nem értek. inkább a műszaki részletekhez
elvileg van itt egy villamosságis srác akinek talán olvassa a gépe. felhivom majd h olvasson rá de sztem egr hibát jelez. a dugótol függetlenül is megállhatot maga a szelep igazándibol, annak a mozgását meg elvileg diaggal is meg lehet nézni. még jó h amennyire lehet azt is kitakaritottam a szivósorral együtt
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26634 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 09:44:50 »
Ha indítás után abban a pillanatban ahogy jár a motor 2-3másodpercig nyikorog a generátor szíj és a belső fényeken is úgy látszik, hogy nincs töltés és csak a 2-3másodperces nyikorgás abbamaradása után villannak fel rendes fényükben a dolgok akkor mi van?
Mióta kicserélték a főtengely tárcsát azóta hallom néha meg meg nyikkanni, de ilyet még sosem csinált!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26635 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 09:53:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.06.03 hétfő, 09:44:50
Ha indítás után abban a pillanatban ahogy jár a motor 2-3másodpercig nyikorog a generátor szíj és a belső fényeken is úgy látszik, hogy nincs töltés és csak a 2-3másodperces nyikorgás abbamaradása után villannak fel rendes fényükben a dolgok akkor mi van?
Mióta kicserélték a főtengely tárcsát azóta hallom néha meg meg nyikkanni, de ilyet még sosem csinált!
Faxa. Hasonló bajom van nekem is, épp most írtam az általános kérdések topic-ba....
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26636 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 10:53:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.06.03 hétfő, 09:44:50
Ha indítás után abban a pillanatban ahogy jár a motor 2-3másodpercig nyikorog a generátor szíj és a belső fényeken is úgy látszik, hogy nincs töltés és csak a 2-3másodperces nyikorgás abbamaradása után villannak fel rendes fényükben a dolgok akkor mi van?
Mióta kicserélték a főtengely tárcsát azóta hallom néha meg meg nyikkanni, de ilyet még sosem csinált!
Ha ez van, akkor én a generátorra tippelnék.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26637 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 13:10:20 »
kiolvastattam hááát ki gondolta volna : kipufogógáz visszavezetés elégtelen...most már csak azt azt magyarázza meg nekem valaki hogy az anyjába tudja ezt érzékelni amikor a szivósorba nincs semmi ézékelő és az EGR re is egy sima vákumcső megy rá semmi elektromos csati. a vákumszelepre ami vezérli oda megy két vezeték esetleg ez lehet de akkormeg a maga aszelep van meghülyülve nem a dugó a a baja. mondjuk a szelepet is kitakaritottam a szivósorral együtt lehet azt nem kellett volna. mind1 igazábol nem is érdekel csak idegesit a sárga lámpa max ha járok a műszarfal környékén kiveszem az izzót
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26638 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 13:20:07 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.03 hétfő, 13:10:20
kiolvastattam hááát ki gondolta volna : kipufogógáz visszavezetés elégtelen...most már csak azt azt magyarázza meg nekem valaki hogy az anyjába tudja ezt érzékelni amikor a szivósorba nincs semmi ézékelő és az EGR re is egy sima vákumcső megy rá semmi elektromos csati. a vákumszelepre ami vezérli oda megy két vezeték esetleg ez lehet de akkormeg a maga aszelep van meghülyülve nem a dugó a a baja. mondjuk a szelepet is kitakaritottam a szivósorral együtt lehet azt nem kellett volna. mind1 igazábol nem is érdekel csak idegesit a sárga lámpa max ha járok a műszarfal környékén kiveszem az izzót
hogyne lenne érzékelő??Ott van a MAP.Hőfokot és nyomásváltozást érzékel.Pont mindkettő megtörténik az egr szelep működésével.EU4 szoftveresen tudja ezeket az összefüggéseket.ezért van hibakód a dugónál.illetve a 2.2nél is megvannak ezek az összefüggések.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26639 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 13:31:00 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.03 hétfő, 13:20:07
hogyne lenne érzékelő??Ott van a MAP.Hőfokot és nyomásváltozást érzékel.Pont mindkettő megtörténik az egr szelep működésével.EU4 szoftveresen tudja ezeket az összefüggéseket.ezért van hibakód a dugónál.illetve a 2.2nél is megvannak ezek az összefüggések.
map a cooler után van, az egr rávezetés meg kb 1m-rel utána. az azt nem fogja onnan érzékelni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26640 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 13:39:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.03 hétfő, 13:31:00
map a cooler után van, az egr rávezetés meg kb 1m-rel utána. az azt nem fogja onnan érzékelni
hát szerintem sem. max a nyomásváltozást esteleg...szerintem csakis a vákumszelep ami működteti az EGR-t az tudja érzékelni ha nem tökéletesen működik. de hogy hogyan azt elképzelni sem tudom...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.03 hétfő, 13:40:36 írta henki
»
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26641 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 13:42:43 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.03 hétfő, 13:39:00
hát szerintem sem. szerintem csakis a vákumszelep ami működteti az EGR-t az tudja érzékelni ha nem tökéletesen működik. de hogy hogyan azt elképzelni sem tudom...
a vákumszelep, ha nem zárod el róla a vákumot, ha le is van dugózva, tuti nem tud róla ilyet visszaadni. szerintem a maf képes ezt kimutatni, mégpedig úgy, hogy tudja, hogy milyen légtömeget kell beszívnia x fordulaton y gázpedálállásnál. a maradék meg az egr-ből megy be. ha az le van dugózva, akkor viszont az összes a maf-on keresztül megy be, így érzékeli a "csalást", mintha tönkre ment volna az egr szelep
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26642 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 15:22:50 »
érdekes dolog ez nemmintha foglalkoznék a sárga lámpával mert minden hibátlan, megy is mint az őrült, csak mivel érdekel a téma mondom körbejárom a kérdést...majd kiváncsi vagyok mennyi km mulva gyullad ki megint a lámpa
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26643 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 16:08:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.03 hétfő, 13:31:00
map a cooler után van, az egr rávezetés meg kb 1m-rel utána. az azt nem fogja onnan érzékelni
Már hogyne tenné?!!!
Érzékeli a nyomásváltozást!sőt a levegőmennyiség is megváltozik,így még a MAF is érzi az egr működését.
Kivéve a hőmérséklet változást
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26644 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 18:09:39 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.03 hétfő, 16:08:05
Már hogyne tenné?!!!
Érzékeli a nyomásváltozást!sőt a levegőmennyiség is megváltozik,így még a MAF is érzi az egr működését.
Kivéve a hőmérséklet változást
1m-ről, úgy, hogy a másik irányba áramlik a levegő??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26645 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 18:27:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.03 hétfő, 18:09:39
1m-ről, úgy, hogy a másik irányba áramlik a levegő??
nem értem miért kérdezel butaságokat....
Másik irányban áramlik,na de mennyi?Na ezt méri.mert amikor kinyit az egr,sokkal kevesebb levegő kell a mocinak,aminek a mennyiségét méri a MAF!
Ha az összefüggésben valamelyik tényező nincs meg,már dobja is a sárga lámpát.
tehát a map és a maf is szerepet játszik a sárga lámpa gyujtásban az eu4nél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26646 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 18:30:05 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.03 hétfő, 18:27:44
nem értem miért kérdezel butaságokat....
Másik irányban áramlik,na de mennyi?Na ezt méri.mert amikor kinyit az egr,sokkal kevesebb levegő kell a mocinak,aminek a mennyiségét méri a MAF!
Ha az összefüggésben valamelyik tényező nincs meg,már dobja is a sárga lámpát.
tehát a map és a maf is szerepet játszik a sárga lámpa gyujtásban az eu4nél.
a cooler felöl ömlik a levegő a motorba. gondolod, akkor visszafele menne az egr-től arrafele?? kétlem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26647 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 18:35:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.03 hétfő, 18:30:05
a cooler felöl ömlik a levegő a motorba. gondolod, akkor visszafele menne az egr-től arrafele?? kétlem
grrrr....
Egr nélküli üzemben szállít 2köbméter/min levegőt a turbó a megfelelő nyomáshoz.
Kinyit az egr!
Mit csinál a maf?Leszabályozza a levegőpmennyiséget,csökkenti a turbónyomást-tehát a levegő mennyiségét a kellő szintre.Legyen ez 1,6köbméter/min
Ezt az algoritmust betanulja,és ha dugózva van az egr,sokallni fogja a levegő mennyiségét,és kiáll hibára.Tsekk endzsin!
ennyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26648 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 18:37:32 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.03 hétfő, 18:35:58
grrrr....
Egr nélküli üzemben szállít 2köbméter/min levegőt a turbó a megfelelő nyomáshoz.
Kinyit az egr!
Mit csinál a maf?Leszabályozza a levegőpmennyiséget,csökkenti a turbónyomást-tehát a levegő mennyiségét a kellő szintre.Legyen ez 1,6köbméter/min
Ezt az algoritmust betanulja,és ha dugózva van az egr,sokallni fogja a levegő mennyiségét,és kiáll hibára.Tsekk endzsin!
ennyi.
ezt írtam én is, de ehez semmi köze a hőfokhoz, amit eddig írtál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26649 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 18:38:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.03 hétfő, 18:37:32
ezt írtam én is, de ehez semmi köze a hőfokhoz, amit eddig írtál
grrrr!!!!
itt mit írtam?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg788290#msg788290
hozzáteszem a hőmérséklete is változik a levegőmennyiség változásával.....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.03 hétfő, 18:40:47 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
526
527
528
529
530
531
532
[
533
]
534
535
536
537
538
539
540
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ