Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:20:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 526 527 528 529 530 531 532 [533] 534 535 536 537 538 539 540 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683584 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26600 Dátum: 2013.05.28 kedd, 19:11:57 »

izzítás volt nézve?

nem fog csikkanni 3. ban, ne is várd  nyes

azért húz erre-arra mert futómű problémád van. vszínűleg az első lengőkar hátsó szilentjei kivannak.  jó futóművest kellene keresned.

+5 °C felett nem izzít induláskor.....ha valamiért gyengélkedik valamelyik henger, ráizzíthat miután elindult.....de ilyenkor már ugye valami bibi van, amiért be kell avatkoznia.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26601 Dátum: 2013.05.29 szerda, 06:44:33 »

Futómű jó,minden sebességnél rezzenéstelenül teszi a dolgát,a jelenség csak kemény gázadásra van.
ha jó lenne, nem húzna erre-arra.  elmozdul a lengőkarod, és elmegy az összetartásod, azért csinálja ezt. Próbáld ki nagyobb fékezésnél, lehet akkor is fogja csinálni
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #26602 Dátum: 2013.05.29 szerda, 17:37:21 »

létezik, hogy egy gagyi, de új főtengelyszíjtárcsa csak 10e km- bírna ki csörgés nélkül?

a zörgésből ítélve gondolom, hogy az lehet. De azon is méláztam, hogy a szabadonfutó csinálná ezt a hangot?
Azért gondolom a főt. tárcsát a hibásnak, mert csak alacsony fordulaton, nyomatékos gyorsulásnál hallatja magát.

Valamikor olvastam, hogy akinél a szabadonfutó véget ért, nem beállt, hanem elkezdett mindkét irányba szabadon futni és az illető emlegetett előtte valamilyen tünetet, de nem emlékszem mit.
Mit gondoltok?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #26603 Dátum: 2013.05.29 szerda, 17:45:00 »

még nagy erőfeszítést nem tettem, de a kezem egyébként sem fért be, hogy ellenőrizzem, mi lehet az azon a vezetőgörgőn?


Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26604 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:05:27 »

még nagy erőfeszítést nem tettem, de a kezem egyébként sem fért be, hogy ellenőrizzem, mi lehet az azon a vezetőgörgőn?
[img width=800 height=495]http://gin.uw.hu/picture/gorgo.jpg[/img



Gumi a főtengely-szíjtárcsából?
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.29 szerda, 19:25:34 írta AndyA » Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #26605 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:15:56 »

ha jó lenne, nem húzna erre-arra.  elmozdul a lengőkarod, és elmegy az összetartásod, azért csinálja ezt. Próbáld ki nagyobb fékezésnél, lehet akkor is fogja csinálni
Ezt a jelenséget már megfejtettük,ez nem is kérdés volt,csak észrevétel.Egy ismerősöm új mk4-e ugyanezt csinálja,csak nem rossz a futóműve 6e Km után. Wink
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #26606 Dátum: 2013.05.29 szerda, 20:34:20 »

Gumi a főtengely-szíjtárcsából?
ha igen, akkor megmagyarázza zörgést is..

ekkora hulladék az AKRON?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mosy
Vendég
« Új hozzászólás #26607 Dátum: 2013.05.29 szerda, 23:16:24 »

Sziasztok!
Egy kérdés aki benne van a computeres diagban!
van 4 felújított csucsom, van hozzá kód is, és gép is amivel feltanitjuk!
a neten olvastam pár helyen hogy a fordnál lendkerék felől számozzák az injektorokat, de volt olyan is aki azt irta hogy csak az 1,6 tdci-nél
Kekem ugye 2.0 TDCI 130le-m van,2002-es kérdésem hogy melyik oldalról számoljam őket?
Köszönöm!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26608 Dátum: 2013.05.29 szerda, 23:27:35 »

Sziasztok!
Egy kérdés aki benne van a computeres diagban!
van 4 felújított csucsom, van hozzá kód is, és gép is amivel feltanitjuk!
a neten olvastam pár helyen hogy a fordnál lendkerék felől számozzák az injektorokat, de volt olyan is aki azt irta hogy csak az 1,6 tdci-nél
Kekem ugye 2.0 TDCI 130le-m van,2002-es kérdésem hogy melyik oldalról számoljam őket?
Köszönöm!
Váltó felöl.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26609 Dátum: 2013.05.31 péntek, 20:59:41 »

Sziasztok. eljutottam végre diagra. a fordban p0251 et olvastak csak megin, így átmentem egy dizelszakihoz akinek valami Laser 2000 es komputere van. ő azt mondta hogy a pumpa stabil 2.5 valamin áll a csúcsok pedig mindegyik egyezik és 5.4 en áll, szerinte  csak valami kosz vagy csőrepedés okozhatja a gondot. szerintetek ez igaz lehet? jövö hét keddre kaptam indőpontot nála. de én már teljesen bizalmatlan vagyok ezekkel az olasz szerelőkkel. létezhet ez hogy valami kosz miatt pontosan 130 nál mindig vészüzembe menjen a kocsi?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26610 Dátum: 2013.05.31 péntek, 21:07:02 »

Sziasztok. eljutottam végre diagra. a fordban p0251 et olvastak csak megin, így átmentem egy dizelszakihoz akinek valami Laser 2000 es komputere van. ő azt mondta hogy a pumpa stabil 2.5 valamin áll a csúcsok pedig mindegyik egyezik és 5.4 en áll, szerinte  csak valami kosz vagy csőrepedés okozhatja a gondot. szerintetek ez igaz lehet? jövö hét keddre kaptam indőpontot nála. de én már teljesen bizalmatlan vagyok ezekkel az olasz szerelőkkel. létezhet ez hogy valami kosz miatt pontosan 130 nál mindig vészüzembe menjen a kocsi?


Nem tudni milyen autód van.
(Így látatlanban én a nyomás szabályzóra gondolok....)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26611 Dátum: 2013.05.31 péntek, 21:07:26 »

Sziasztok. eljutottam végre diagra. a fordban p0251 et olvastak csak megin, így átmentem egy dizelszakihoz akinek valami Laser 2000 es komputere van. ő azt mondta hogy a pumpa stabil 2.5 valamin áll a csúcsok pedig mindegyik egyezik és 5.4 en áll, szerinte  csak valami kosz vagy csőrepedés okozhatja a gondot. szerintetek ez igaz lehet? jövö hét keddre kaptam indőpontot nála. de én már teljesen bizalmatlan vagyok ezekkel az olasz szerelőkkel. létezhet ez hogy valami kosz miatt pontosan 130 nál mindig vészüzembe menjen a kocsi?

üdv!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
itt nézd meg itt a 0251 hibakódról leírják hogy mit kell megnézni!
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26612 Dátum: 2013.05.31 péntek, 21:16:39 »

A nyomásszabályzo már lett cserélve, az a szelep a pumpa előtt ugye? amugy a gép 2.0tdci 130 le 2002. 08. havi
Otthon egyszerűbb lenne, csak itt a kis *** szerelők szivatnak 3 hete cserélrék ezt a szelepet 400 euroért. amúgy azt mondták rá hogy koszos gázoljtol behalt, kicserélték és nem tisztították át a rendszert!!! itt ilyen szerelők vannak......
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26613 Dátum: 2013.05.31 péntek, 21:20:51 »

A nyomásszabályzo már lett cserélve, az a szelep a pumpa előtt ugye? amugy a gép 2.0tdci 130 le 2002. 08. havi
Otthon egyszerűbb lenne, csak itt a kis *** szerelők szivatnak 3 hete cserélrék ezt a szelepet 400 euroért. amúgy azt mondták rá hogy koszos gázoljtol behalt, kicserélték és nem tisztították át a rendszert!!! itt ilyen szerelők vannak......

Hát ez felesleges volt így....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26614 Dátum: 2013.05.31 péntek, 21:30:28 »

akkor kicserélik garanciába megint! amúgy nekem a koszos gázolaj is sántít mert csak svájban tankolok mindig ugyan azon a kúton, csunya lenne ha koszos gázolojuk lenne. tehát csak a kosz miatt nem mehet vészüzembe törvény szerin 130nál ötödikbe ha taposom neki??
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26615 Dátum: 2013.05.31 péntek, 22:25:30 »

Sziasztok. eljutottam végre diagra. a fordban p0251 et olvastak csak megin, így átmentem egy dizelszakihoz akinek valami Laser 2000 es komputere van. ő azt mondta hogy a pumpa stabil 2.5 valamin áll a csúcsok pedig mindegyik egyezik és 5.4 en áll, szerinte  csak valami kosz vagy csőrepedés okozhatja a gondot. szerintetek ez igaz lehet? jövö hét keddre kaptam indőpontot nála. de én már teljesen bizalmatlan vagyok ezekkel az olasz szerelőkkel. létezhet ez hogy valami kosz miatt pontosan 130 nál mindig vészüzembe menjen a kocsi?

Nekem az a furcsa,hogy ez a kocsid inkább a gyári diaggal komunikál jól mivel külön van a diesel vezérlő és motor vezérlő.gyári diaggal jobb a pumpát megnézni,nekem is ezzel nézték mivel a kocsim nekem is ilyen mint a tied.ha csőrepedés van akkor annak nyoma is van.Nézték neked a csúcsok körül nincs szivárgás?Nézd meg milyen állapotban van a gázolaj szürő?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26616 Dátum: 2013.06.01 szombat, 14:45:28 »

Nekem volt cserélve a magas nyomású szivattyúm vezérlő szelepe, az csinált ilyet.
Meszi


Nekem az a furcsa,hogy ez a kocsid inkább a gyári diaggal komunikál jól mivel külön van a diesel vezérlő és motor vezérlő.gyári diaggal jobb a pumpát megnézni,nekem is ezzel nézték mivel a kocsim nekem is ilyen mint a tied.ha csőrepedés van akkor annak nyoma is van.Nézték neked a csúcsok körül nincs szivárgás?Nézd meg milyen állapotban van a gázolaj szürő?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26617 Dátum: 2013.06.01 szombat, 23:13:14 »

Nekem volt cserélve a magas nyomású szivattyúm vezérlő szelepe, az csinált ilyet.
Meszi


csak olvass vissza ezt azért írtam mert már kicserélték neki a szelepet és a hiba ugyan az.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #26618 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 11:49:59 »

Sziasztok kellene egy kis segítség.

Ezt az autót néztem ( nem a mondi helyett). Szerintetek? Milyenek ezek az 1.6 TDCI-k? mennyit ehetnek városban, vegyesen? Elég erős lehet a moci a kasznihoz? köszi srácok.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #26619 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 11:52:20 »

Sziasztok kellene egy kis segítség.

Ezt az autót néztem ( nem a mondi helyett). Szerintetek? Milyenek ezek az 1.6 TDCI-k? mennyit ehetnek városban, vegyesen? Elég erős lehet a moci a kasznihoz? köszi srácok.

Hi,

A linkelés nem sikerült. Milyen kocsiról van szó?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #26620 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 12:17:00 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/c-max/ford_c-max_1.6_tdci_ghia_dpf_tempomat_digit_klima-6923557

FORD C-MAX 1.6 TDCi Ghia DPF TEMPOMAT DIGIT KLÍMA
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26621 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 12:23:20 »


Határeset. Próbáltam anno, amikor még 1.8 benzines Picassom volt, és nem nyűgözött le a menetteljesítmény. Ha valaki nem nagyon ugrálós, azért jó lehet, a fogyasztása meg cserébe elég jónak mondható.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26622 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 12:48:10 »


Ha rám hallgatsz, elfelejted az 1.6-ot..... 2.0, de minimum 1.8
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26623 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 17:22:58 »

2004.09 havi 2.2 TDCI gyujtja a motordiagnosztika lámpát EGR szelep dugózása után???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26624 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 17:50:24 »

2004.09 havi 2.2 TDCI gyujtja a motordiagnosztika lámpát EGR szelep dugózása után???
ha eu4, akkor igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26625 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 19:16:09 »

Sziasztok!

Húgomék MKIII mondija furcsa hangot ad ki.
Amikor tölt a turbó akkor valahol fals levegőt szív.
A teljesítményben nem érzékelhető romlás.
Ez valami típushiba lehet? Hol érdemes keresni a hibát?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26626 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 19:30:56 »

Sziasztok!

Húgomék MKIII mondija furcsa hangot ad ki.
Amikor tölt a turbó akkor valahol fals levegőt szív.
A teljesítményben nem érzékelhető romlás.
Ez valami típushiba lehet? Hol érdemes keresni a hibát?
Át kellene nézni,hogy nincs-e repedt turbo cső.Ahol látsz olaj párát ott keresd a hibát meg nyomkod meg a csöveket,látsz -e rajta repedést,de alapossan nézd át.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26627 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:13:38 »

ha eu4, akkor igen

nem ez EU3 as sima vákuumost turbós még...ezért csodálkozok énis mert ugytudtam h csak a 4esek rinyálnak érte. nemrég hoztam németből most rendszámoztam egr dugó óta kb 200km-t mentem és egyik inditás után nem aludt el a MIL lámpa. meghajtottam kicsit tök jó minden nem tilt meg semmi rendellenesség de nem aludt el...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26628 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:05:59 »

nem ez EU3 as sima vákuumost turbós még...ezért csodálkozok énis mert ugytudtam h csak a 4esek rinyálnak érte. nemrég hoztam németből most rendszámoztam egr dugó óta kb 200km-t mentem és egyik inditás után nem aludt el a MIL lámpa. meghajtottam kicsit tök jó minden nem tilt meg semmi rendellenesség de nem aludt el...

Az nem is fog elaludni csak egy idő után, amikor már nem jelentkezik a hiba. Egy hibakód olvasás sokat elárul.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26629 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 23:34:54 »

nem ez EU3 as sima vákuumost turbós még...ezért csodálkozok énis mert ugytudtam h csak a 4esek rinyálnak érte. nemrég hoztam németből most rendszámoztam egr dugó óta kb 200km-t mentem és egyik inditás után nem aludt el a MIL lámpa. meghajtottam kicsit tök jó minden nem tilt meg semmi rendellenesség de nem aludt el...
Merre laksz? Adatlapodból, nem derül ki.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26630 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 23:41:48 »

Pápa
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26631 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 23:47:42 »

egyébként szoftveres EGR szelep kikapcsolás lehetséges ennél a tipusnál?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26632 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 00:00:24 »

egyébként szoftveres EGR szelep kikapcsolás lehetséges ennél a tipusnál?
Eddig nem tudunk róla (illetve horror áron láttam már, annyit nem ér). ELM327+Androidos mobil+Torque sw-el szoktam törölni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26633 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 08:33:58 »

Eddig nem tudunk róla (illetve horror áron láttam már, annyit nem ér). ELM327+Androidos mobil+Torque sw-el szoktam törölni.

na ezekhez a mobilos meg szoftveres dolgokzhoz nem értek. inkább a műszaki részletekhez Smiley elvileg van itt egy villamosságis srác akinek talán olvassa a gépe. felhivom majd h olvasson rá de sztem egr hibát jelez. a dugótol függetlenül is megállhatot maga a szelep igazándibol, annak a mozgását meg elvileg diaggal is meg lehet nézni. még jó h amennyire lehet azt is kitakaritottam a szivósorral együtt gun
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26634 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 09:44:50 »

Ha indítás után abban a pillanatban ahogy jár a motor 2-3másodpercig nyikorog a generátor szíj és a belső fényeken is úgy látszik, hogy nincs töltés és csak a 2-3másodperces nyikorgás abbamaradása után villannak fel rendes fényükben a dolgok akkor mi van?

Mióta kicserélték a főtengely tárcsát azóta hallom néha meg meg nyikkanni, de ilyet még sosem csinált!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #26635 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 09:53:47 »

Ha indítás után abban a pillanatban ahogy jár a motor 2-3másodpercig nyikorog a generátor szíj és a belső fényeken is úgy látszik, hogy nincs töltés és csak a 2-3másodperces nyikorgás abbamaradása után villannak fel rendes fényükben a dolgok akkor mi van?

Mióta kicserélték a főtengely tárcsát azóta hallom néha meg meg nyikkanni, de ilyet még sosem csinált!

Faxa. Hasonló bajom van nekem is, épp most írtam az általános kérdések topic-ba....
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26636 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 10:53:47 »

Ha indítás után abban a pillanatban ahogy jár a motor 2-3másodpercig nyikorog a generátor szíj és a belső fényeken is úgy látszik, hogy nincs töltés és csak a 2-3másodperces nyikorgás abbamaradása után villannak fel rendes fényükben a dolgok akkor mi van?

Mióta kicserélték a főtengely tárcsát azóta hallom néha meg meg nyikkanni, de ilyet még sosem csinált!

Ha ez van, akkor én a generátorra tippelnék.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26637 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 13:10:20 »

kiolvastattam hááát ki gondolta volna : kipufogógáz visszavezetés elégtelen...most már csak azt azt magyarázza meg nekem valaki hogy az anyjába tudja ezt érzékelni amikor a szivósorba nincs semmi ézékelő és az EGR re is egy sima vákumcső megy rá semmi elektromos csati. a vákumszelepre ami vezérli oda megy két vezeték esetleg ez lehet de akkormeg a maga aszelep van meghülyülve nem a dugó a a baja. mondjuk a szelepet is kitakaritottam a szivósorral együtt lehet azt nem kellett volna. mind1 igazábol nem is érdekel csak idegesit a sárga lámpa max ha járok a műszarfal környékén kiveszem az izzót  vigyor3
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26638 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 13:20:07 »

kiolvastattam hááát ki gondolta volna : kipufogógáz visszavezetés elégtelen...most már csak azt azt magyarázza meg nekem valaki hogy az anyjába tudja ezt érzékelni amikor a szivósorba nincs semmi ézékelő és az EGR re is egy sima vákumcső megy rá semmi elektromos csati. a vákumszelepre ami vezérli oda megy két vezeték esetleg ez lehet de akkormeg a maga aszelep van meghülyülve nem a dugó a a baja. mondjuk a szelepet is kitakaritottam a szivósorral együtt lehet azt nem kellett volna. mind1 igazábol nem is érdekel csak idegesit a sárga lámpa max ha járok a műszarfal környékén kiveszem az izzót  vigyor3
hogyne lenne érzékelő??Ott van a MAP.Hőfokot és nyomásváltozást érzékel.Pont mindkettő megtörténik az egr szelep működésével.EU4 szoftveresen tudja ezeket az összefüggéseket.ezért van hibakód a dugónál.illetve a 2.2nél is megvannak ezek az összefüggések.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26639 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 13:31:00 »

hogyne lenne érzékelő??Ott van a MAP.Hőfokot és nyomásváltozást érzékel.Pont mindkettő megtörténik az egr szelep működésével.EU4 szoftveresen tudja ezeket az összefüggéseket.ezért van hibakód a dugónál.illetve a 2.2nél is megvannak ezek az összefüggések.
map a cooler után van, az egr rávezetés meg kb 1m-rel utána. az azt nem fogja onnan érzékelni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26640 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 13:39:00 »

map a cooler után van, az egr rávezetés meg kb 1m-rel utána. az azt nem fogja onnan érzékelni nyes

hát szerintem sem. max a nyomásváltozást esteleg...szerintem csakis a vákumszelep ami működteti az EGR-t az tudja érzékelni ha nem tökéletesen működik. de hogy hogyan azt elképzelni sem tudom...
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.03 hétfő, 13:40:36 írta henki » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26641 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 13:42:43 »

hát szerintem sem. szerintem csakis a vákumszelep ami működteti az EGR-t az tudja érzékelni ha nem tökéletesen működik. de hogy hogyan azt elképzelni sem tudom...
a vákumszelep, ha nem zárod el róla a vákumot, ha le is van dugózva, tuti nem tud róla ilyet visszaadni. szerintem a maf képes ezt kimutatni, mégpedig úgy, hogy tudja, hogy milyen légtömeget kell beszívnia x fordulaton y gázpedálállásnál. a maradék meg az egr-ből megy be. ha az le van dugózva, akkor viszont az összes a maf-on keresztül megy be, így érzékeli a "csalást", mintha tönkre ment volna az egr szelep
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26642 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 15:22:50 »

érdekes dolog ez nemmintha foglalkoznék a sárga lámpával mert minden hibátlan, megy is mint az őrült, csak mivel érdekel a téma mondom körbejárom a kérdést...majd kiváncsi vagyok mennyi km mulva gyullad ki megint a lámpa Cheesy
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26643 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 16:08:05 »

map a cooler után van, az egr rávezetés meg kb 1m-rel utána. az azt nem fogja onnan érzékelni nyes
Már hogyne tenné?!!!

Érzékeli a nyomásváltozást!sőt a levegőmennyiség is megváltozik,így még a MAF is érzi az egr működését.
Kivéve a hőmérséklet változást
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26644 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 18:09:39 »

Már hogyne tenné?!!!

Érzékeli a nyomásváltozást!sőt a levegőmennyiség is megváltozik,így még a MAF is érzi az egr működését.
Kivéve a hőmérséklet változást
1m-ről, úgy, hogy a másik irányba áramlik a levegő??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26645 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 18:27:44 »

1m-ről, úgy, hogy a másik irányba áramlik a levegő??
nem értem miért kérdezel butaságokat....

Másik irányban áramlik,na de mennyi?Na ezt méri.mert amikor kinyit az egr,sokkal kevesebb levegő kell a mocinak,aminek a mennyiségét méri a MAF!
Ha az összefüggésben valamelyik tényező nincs meg,már dobja is a sárga lámpát.
tehát a map és a maf is szerepet játszik a sárga lámpa gyujtásban az eu4nél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26646 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 18:30:05 »

nem értem miért kérdezel butaságokat....

Másik irányban áramlik,na de mennyi?Na ezt méri.mert amikor kinyit az egr,sokkal kevesebb levegő kell a mocinak,aminek a mennyiségét méri a MAF!
Ha az összefüggésben valamelyik tényező nincs meg,már dobja is a sárga lámpát.
tehát a map és a maf is szerepet játszik a sárga lámpa gyujtásban az eu4nél.
a cooler felöl ömlik a levegő a motorba. gondolod, akkor visszafele menne az egr-től arrafele?? kétlem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26647 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 18:35:58 »

a cooler felöl ömlik a levegő a motorba. gondolod, akkor visszafele menne az egr-től arrafele?? kétlem
grrrr....

Egr nélküli üzemben szállít 2köbméter/min levegőt a turbó a megfelelő nyomáshoz.

Kinyit az egr!

Mit csinál a maf?Leszabályozza a levegőpmennyiséget,csökkenti a turbónyomást-tehát a levegő mennyiségét a kellő szintre.Legyen ez 1,6köbméter/min

Ezt az algoritmust betanulja,és ha dugózva van az egr,sokallni fogja a levegő mennyiségét,és kiáll hibára.Tsekk endzsin!

ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26648 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 18:37:32 »

grrrr....

Egr nélküli üzemben szállít 2köbméter/min levegőt a turbó a megfelelő nyomáshoz.

Kinyit az egr!

Mit csinál a maf?Leszabályozza a levegőpmennyiséget,csökkenti a turbónyomást-tehát a levegő mennyiségét a kellő szintre.Legyen ez 1,6köbméter/min

Ezt az algoritmust betanulja,és ha dugózva van az egr,sokallni fogja a levegő mennyiségét,és kiáll hibára.Tsekk endzsin!

ennyi.
ezt írtam én is, de ehez semmi köze a hőfokhoz, amit eddig írtál vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26649 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 18:38:48 »

ezt írtam én is, de ehez semmi köze a hőfokhoz, amit eddig írtál vigyor3
grrrr!!!!
itt mit írtam?

http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg788290#msg788290


hozzáteszem a hőmérséklete is változik a levegőmennyiség változásával.....
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.03 hétfő, 18:40:47 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 526 527 528 529 530 531 532 [533] 534 535 536 537 538 539 540 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.