Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 13:29:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 564 565 566 567 568 569 570 [571] 572 573 574 575 576 577 578 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14394706 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
Bencee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #28500 Dátum: 2013.10.12 szombat, 20:55:57 »

Sziasztok mesterek!

Abban szeretném a tanácsotokat kérni hogy 2004 N7BA motoros gépemen hol tudnám a legtöbb hűtőfolyadékot leengedni??? Főköri termó csere megvolt! A motor és váltó találkozásánál az y csövet szétkaptam de csak kb 5 liter jött le. Kevesellem! Normális ez??? Tippek és trükkök jöhetnek!!!

Köszi előre is a segítségeteket!
Naplózva

2004 4 ajtós N7BA tédécéi  6 gang fekete metál
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28501 Dátum: 2013.10.12 szombat, 21:11:35 »

Sziasztok mesterek!

Abban szeretném a tanácsotokat kérni hogy 2004 N7BA motoros gépemen hol tudnám a legtöbb hűtőfolyadékot leengedni??? Főköri termó csere megvolt! A motor és váltó találkozásánál az y csövet szétkaptam de csak kb 5 liter jött le. Kevesellem! Normális ez??? Tippek és trükkök jöhetnek!!!

Köszi előre is a segítségeteket!
a hűtő alsó csövenek ki huzod a femgyurujet,es a cső kijön a hűtőbol.ott jön le a legtöbb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28502 Dátum: 2013.10.12 szombat, 21:12:19 »

Sziasztok! egr,szivotorok kitisztitva, gép összerakva, elindultam probautra kb 3km ig jo is volt aztán egyszeribe elfogyott az erö. Fogalmam sinc mi lehet a gond de majd holnap reggel ezzel kezdem a napot    BASSZUS most jut eszembe én hülye az also gumitömlot ami az egr szelepre megy nemhuztam meg,gondolom ledobta és azért ment el az erö....
így vann
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
api 73
Vendég
« Új hozzászólás #28503 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 10:31:38 »

F1 után rögtön megnéztem és ott volt a hiba ahol gondoltam,gumicsövet visszanyomtam bilincs meghuzva, probaut az autobahnon 215km/h a vége,96kw 6 seb. kombi,2003 dec.195000km el. ez jo?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28504 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 10:41:47 »

F1 után rögtön megnéztem és ott volt a hiba ahol gondoltam,gumicsövet visszanyomtam bilincs meghuzva, probaut az autobahnon 215km/h a vége,96kw 6 seb. kombi,2003 dec.195000km el. ez jo?

Valószínűleg... az enyém kb 230-at tud (chip nélkül), de ez valószínűleg a sofőrön is múlhat, mert én a padlóig nyomom a gázt  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #28505 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 10:46:32 »

Valószínűleg... az enyém kb 230-at tud (chip nélkül), de ez valószínűleg a sofőrön is múlhat, mert én a padlóig nyomom a gázt  vigyor3

GPS v óra szerint? Leejtőn lefelé?  eplus2 (és ugye közben 5 litert eszik  vigyor3 )
Naplózva
api 73
Vendég
« Új hozzászólás #28506 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 10:54:36 »

nem gps nemvolt nálam,hogy mennyit evett meg azon a 20 km darabon fogalmam sincs,amugy az uton idefele vagyis németországba 130 és 150 között 6,4 et mutatott a fedcomp,és nemszámoltam utánna mennyit csal.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28507 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 11:02:39 »

Valószínűleg... az enyém kb 230-at tud (chip nélkül), de ez valószínűleg a sofőrön is múlhat, mert én a padlóig nyomom a gázt  vigyor3
sőt,valamikor télen fázik is kicsit a talpad,mert már a motortérben vagy....... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #28508 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 11:18:44 »

nem gps nemvolt nálam,hogy mennyit evett meg azon a 20 km darabon fogalmam sincs,amugy az uton idefele vagyis németországba 130 és 150 között 6,4 et mutatott a fedcomp,és nemszámoltam utánna mennyit csal.

Nem neked szólt,hanem Angelnek  integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28509 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 11:23:59 »

Valószínűleg... az enyém kb 230-at tud (chip nélkül), de ez valószínűleg a sofőrön is múlhat, mert én a padlóig nyomom a gázt  vigyor3

2.0 TDCi-ből chip nélkül ez max. a saját órája szerint ennyi, de a GPS szerint aligha. Max. szakadékban, hátszéllel. Vagy flexeltél egy lyukat a padlóba a pedál alá, hogy lejjebb tudd nyomni...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
api 73
Vendég
« Új hozzászólás #28510 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 11:37:44 »

Nem neked szólt,hanem Angelnek  integet2
           rájöttem, igaz kicsit késön,elvégre vasárnap van el lehet nézni
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #28511 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 12:02:45 »

           rájöttem, igaz kicsit késön,elvégre vasárnap van el lehet nézni

 Wink worship
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #28512 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 12:20:00 »

nem gps nemvolt nálam,hogy mennyit evett meg azon a 20 km darabon fogalmam sincs,amugy az uton idefele vagyis németországba 130 és 150 között 6,4 et mutatott a fedcomp,és nemszámoltam utánna mennyit csal.
Én pontosan mértem,teletank szintén Németország pálya átlag 140km/h a fed comp 5.9-et mutatott és amúgy meg 100km után 6,3l ment bele!
Szerintem egyáltalán nem pontos a fed comp,vagy nem tudom!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28513 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 12:55:58 »

Én pontosan mértem,teletank szintén Németország pálya átlag 140km/h a fed comp 5.9-et mutatott és amúgy meg 100km után 6,3l ment bele!
Szerintem egyáltalán nem pontos a fed comp,vagy nem tudom!

Nem pontos, de még a csalásban sem lehet bízni. Ha hosszú távokat mégy, akkor általában pontos, pl 5.0 fedcomp és számolás szerint.
A napi 2*20 km esetén 5.0 és 5,53, vagyis általában +10%-ot kell hozzáadni - az én autómnál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #28514 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 17:16:12 »

Valakinek van tapasztalata a favorit 2t full szintetikus olajjal? Bele lehet ezt rakni a TDCi-be, vagy inkább keressek valami nevesebbet (motul, repsol, stihl, stb.)?

Köszi.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28515 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 17:37:16 »

Én pontosan mértem,teletank szintén Németország pálya átlag 140km/h a fed comp 5.9-et mutatott és amúgy meg 100km után 6,3l ment bele!
Szerintem egyáltalán nem pontos a fed comp,vagy nem tudom!
mivel átlagot szamol
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28516 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 17:47:29 »

mivel átlagot szamol
Nekem Horvátországba oda-vissza pontossan azt mutta amit számioltam hozzá.A városi használatnál van mikor van eltérés de volt már nemegyszer pontos is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #28517 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 20:53:01 »

A katalógus 7ik oldalán legfelül van OAD is az skf-nek.lehet,hogy a katalógusban nem az szerepel,de biztosan árulnak!
Vedd fel velük a kapcsolatot! Wink


egyébként a tranzithoz gyárt OAD-ot.és a 407es pözsóhoz.lekell kérni a méretezett rajzát.
Véget ért a nyomozás,valsz amit írtál a Tranzité lesz  a nyerő,bár az 7PK-s de az INA-s rajzon összehasonlítva úgy néz ki,hogy passzol.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.13 vasárnap, 21:11:35 írta TSPORT » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28518 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 21:05:24 »

Nekem Horvátországba oda-vissza pontossan azt mutta amit számioltam hozzá.A városi használatnál van mikor van eltérés de volt már nemegyszer pontos is.
ez így van .hosszú távon egyenletes a gázpedal használat míg rövid távon sok kigyorsitas ami több üa.hasznalattal jár elvileg.
Nullazva a fogyimerot érdekes számot ír ki elindulaskor és érdekes az adat haladaskor is.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.13 vasárnap, 21:09:50 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28519 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 21:39:40 »

ez így van .hosszú távon egyenletes a gázpedal használat míg rövid távon sok kigyorsitas ami több üa.hasznalattal jár elvileg.
Nullazva a fogyimerot érdekes számot ír ki elindulaskor és érdekes az adat haladaskor is.
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28520 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 22:27:27 »

ez így van .hosszú távon egyenletes a gázpedal használat míg rövid távon sok kigyorsitas ami több üa.hasznalattal jár elvileg.
Nullazva a fogyimerot érdekes számot ír ki elindulaskor és érdekes az adat haladaskor is.

mivel átlagot szamol

Hát... érdekes elméletek, bár szerintem sok köze nincs a valósághoz.
A fogyimérő a nyomásból és hogy a csúcs mennyi ideig van nyitva, ezekből számol.
Elvileg meg lehetne csinálni így is... lehet, hogy a hideg üzemben nem lehet pontosan belőni,
amiatt téved, de nekem akkor sem volt pontos, ha teszem azt itthon mászkáltam 1-200 kilométereket.
Csak akkor mutatott pontosat, amikor kb 1000 kilométert mentem le egyhuzamban...
Szóval kizárt dolog, mert nem tudom alapon, én sem tudom a tutit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28521 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 07:43:55 »

Hát... érdekes elméletek, bár szerintem sok köze nincs a valósághoz.
A fogyimérő a nyomásból és hogy a csúcs mennyi ideig van nyitva, ezekből számol.
Elvileg meg lehetne csinálni így is... lehet, hogy a hideg üzemben nem lehet pontosan belőni,
amiatt téved, de nekem akkor sem volt pontos, ha teszem azt itthon mászkáltam 1-200 kilométereket.
Csak akkor mutatott pontosat, amikor kb 1000 kilométert mentem le egyhuzamban...
Szóval kizárt dolog, mert nem tudom alapon, én sem tudom a tutit.

És az adagolós hogy számol, kétrugós porlasztóval?

Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #28522 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 10:01:24 »

Véget ért a nyomozás,valsz amit írtál a Tranzité lesz  a nyerő,bár az 7PK-s de az INA-s rajzon összehasonlítva úgy néz ki,hogy passzol.

Ha rendelsz és beválik akkor adj majd visszajelzést ide a cikkszámmal:)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #28523 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 17:21:13 »

sziasztok

Új vagyok itt egy 2002 ev vegi 130le mondeo tulaja..
Régebben sokat olvastam a forumot és pár  olyan feladatot ami az auto életét hosszabbítja már megcsináltam.
Többek között a generátor szabadonfutót ami tönkre is ment 1 év alatt Smiley

De.. amikor az 1 éves generátor szabadonfutót leszerelték utána a kocsi nehezen indult.
Nem tudom van e összefüggés, de azóta vagy nehezen indul, vagy 400 rpm en jár a motor.. egyenletesen de 400 rpm az alapjárat, rárugok a gázra megjavul.
az injektorok tuti rosszak mert egy injektor szerviz 60e km el ezelőtt 2t felujitott és 2re megy 10-20e km-t jósolt, ahhoz képest 60at elment.
Ez lehet az injektorok hibája ??
Illetve még valami.
alapjárat esetén mostanában egyre többször a légszurőházon át kalapálás jön. Mintha vödröt huznának a fejemre és azt ütnék. A szerelő szerint nem csapágy hang.. valaki tapasztalt ilyet ??

Egyelőre ennyi a kérdésem. Néha olvasgattam a forumot, de ha triviális kérdésem volt és olvashattam volna akkor bocsánat de elkerülte a figyelmemet Smiley

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28524 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 22:01:22 »

sziasztok

Új vagyok itt egy 2002 ev vegi 130le mondeo tulaja..
Régebben sokat olvastam a forumot és pár  olyan feladatot ami az auto életét hosszabbítja már megcsináltam.
Többek között a generátor szabadonfutót ami tönkre is ment 1 év alatt Smiley

De.. amikor az 1 éves generátor szabadonfutót leszerelték utána a kocsi nehezen indult.
Nem tudom van e összefüggés, de azóta vagy nehezen indul, vagy 400 rpm en jár a motor.. egyenletesen de 400 rpm az alapjárat, rárugok a gázra megjavul.
az injektorok tuti rosszak mert egy injektor szerviz 60e km el ezelőtt 2t felujitott és 2re megy 10-20e km-t jósolt, ahhoz képest 60at elment.
Ez lehet az injektorok hibája ??
Illetve még valami.
alapjárat esetén mostanában egyre többször a légszurőházon át kalapálás jön. Mintha vödröt huznának a fejemre és azt ütnék. A szerelő szerint nem csapágy hang.. valaki tapasztalt ilyet ??

Egyelőre ennyi a kérdésem. Néha olvasgattam a forumot, de ha triviális kérdésem volt és olvashattam volna akkor bocsánat de elkerülte a figyelmemet Smiley


a generátor miatt indul alacsony fordulatszámmal.felújítás....lehet,hogy a szabadonfutót is az verte szét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28525 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 22:30:17 »

Véget ért a nyomozás,valsz amit írtál a Tranzité lesz  a nyerő,bár az 7PK-s de az INA-s rajzon összehasonlítva úgy néz ki,hogy passzol.

a vkm03403 vkm03405-re gondolsz? ezeknek 61mm a külső átmérője, szemben az 53,3mm-es átmérővel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
bezi123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #28526 Dátum: 2013.10.15 kedd, 11:20:23 »

Sziasztok!
Már az előző héten írtam hogy néha nem indul a vas ma sikerült kiolvastatnom!
A hibák a következők: P 1664 Befecskendező szivattyú hibás működés, és P2288 Rail-nyomás Tul nagy nyomás  falbav falbav falbav falbav Angry

Ha valakinek van valamiféle tippje vagy tapasztalata megköszönném ha megosztaná velem! Előrre is köszönöm

Még egy kérdés szeretnék vásárolni egy ELM-327-et ha valaki tudná hogy ezt hol vagy kitől tudnám beszerezi kérem írjon!
Köszönöm szépen szomoru1
Naplózva

mondeo 2.0 tdci aut. 2002 kombi FMBA
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #28527 Dátum: 2013.10.15 kedd, 13:11:22 »

elm 327 ebay, vagy aliexpress.com kb 4 hét mire megjön.
érdemes bluetoothosat venni mert menet közben is olvasgatja a kodot. Ha budapesti vagy és sürgősen kell nekem van 2 mert ismerősnek is vettem akkor odaadom azt rendelek másikat, feltéve ha sürgős.



Sziasztok!
Már az előző héten írtam hogy néha nem indul a vas ma sikerült kiolvastatnom!
A hibák a következők: P 1664 Befecskendező szivattyú hibás működés, és P2288 Rail-nyomás Tul nagy nyomás  falbav falbav falbav falbav Angry

Ha valakinek van valamiféle tippje vagy tapasztalata megköszönném ha megosztaná velem! Előrre is köszönöm

Még egy kérdés szeretnék vásárolni egy ELM-327-et ha valaki tudná hogy ezt hol vagy kitől tudnám beszerezi kérem írjon!
Köszönöm szépen szomoru1
Naplózva
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #28528 Dátum: 2013.10.15 kedd, 13:15:50 »

a generátor miatt indul alacsony fordulatszámmal.felújítás....lehet,hogy a szabadonfutót is az verte szét.

Köszi ezt kinyomozom.
a dolog pikantériája annyi hogy amikor a generátor nem töltött akkor pont mentem a gyáli bontos sráchoz mert kellett karásszéria elem mert előtte egy v40es volvo kijött elém azt beparkoltam a hátsó ülésére Smiley  Gondoltam veszek egy generátort is ha már arra járok.
Na a bontott generátorja került be, mert szebben nézett ki mint az enyém gondoltam ha mindent cserélünk jó lesz.. Most van 2 generátorom is, igaz ez a generátor csere nem olcsó móka, mert a szerelő sokat szenved vele, és pont 2 cserét fizettem múlt héten.
De nyomozgatok, ellenben fura hogy pont a generátor mert lazán hangmentesen forgott, de az is igaz hogy pont a cseréje után jött ez ki..
 
Naplózva
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #28529 Dátum: 2013.10.15 kedd, 17:16:39 »

Sziasztok!
Tankolással kapcsolatban lenne egy kérdésem.Egyre több autószerelő ismerősömtől kaptam azt a tanácsot,hogy tankolásnál öntsek arol2T-t azt nem tudom mennyit a tankba.Azzal indokolták,hogy a magyar gázolaj száraz és így jobban keni majd az üzemanyagrendszert meg a csúcsokat.
Szerintem ez hülyeség,mert a Ford tilt minden adalékanyagot,mivel elég érzékeny az üzemanyagrendszer.Ráadásul az enyémben Delphi csúcsok vannak,ami még körülményesebb,mint a Bosch.
Kinek mi a véleménye?Vagy valaki hallott már erről?
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28530 Dátum: 2013.10.15 kedd, 17:47:25 »

Sziasztok!
Tankolással kapcsolatban lenne egy kérdésem.Egyre több autószerelő ismerősömtől kaptam azt a tanácsot,hogy tankolásnál öntsek arol2T-t azt nem tudom mennyit a tankba.Azzal indokolták,hogy a magyar gázolaj száraz és így jobban keni majd az üzemanyagrendszert meg a csúcsokat.
Szerintem ez hülyeség,mert a Ford tilt minden adalékanyagot,mivel elég érzékeny az üzemanyagrendszer.Ráadásul az enyémben Delphi csúcsok vannak,ami még körülményesebb,mint a Bosch.
Kinek mi a véleménye?Vagy valaki hallott már erről?
Olvass vissza a fórumban, sokszor volt már téma. Használd a keresőt!  wave
Egyébként nem hiszem, hogy ártana az autónak. Én minden tankhoz adok 125ml Ravenoil 2T-t.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28531 Dátum: 2013.10.15 kedd, 17:48:48 »

Sziasztok!
Tankolással kapcsolatban lenne egy kérdésem.Egyre több autószerelő ismerősömtől kaptam azt a tanácsot,hogy tankolásnál öntsek arol2T-t azt nem tudom mennyit a tankba.Azzal indokolták,hogy a magyar gázolaj száraz és így jobban keni majd az üzemanyagrendszert meg a csúcsokat.
Szerintem ez hülyeség,mert a Ford tilt minden adalékanyagot,mivel elég érzékeny az üzemanyagrendszer.Ráadásul az enyémben Delphi csúcsok vannak,ami még körülményesebb,mint a Bosch.
Kinek mi a véleménye?Vagy valaki hallott már erről?

"Még nem bizonyították be, hogy árt" - mondta egy dízel adagolós ismerős. Itt a fórumon többen esküsznek rá, mások kétségbe vonják a létjogosultságát.

Mindenesetre sokan használjuk, és baja nem lett tőle az autóknak - igaz, azt sem tudjuk, hogy ettől élnek tovább az autóink, mint másokéi, vagy csak szerencsénk van.

A te autóddal meg azt csinálsz, amit akarsz. Smiley

Bármilyen 2T kenőolaj jó amúgy. Azt mondják, hogy mivel el kell égetni a hengerben, ezért a sima ásványi jobb, mert az könnyebben ég és alacsonyabb a hamutartalma, mint a szintetikusnak (ez a katalizátor miatt érdekes).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #28532 Dátum: 2013.10.15 kedd, 17:51:58 »

Köszönöm.Épp most olvastam vissza,igen írják,kb 1 deci szerintem elég lesz egy tankba.Szerintem kipróbálom.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
bezi123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #28533 Dátum: 2013.10.16 szerda, 00:42:14 »

elm 327 ebay, vagy aliexpress.com kb 4 hét mire megjön.
érdemes bluetoothosat venni mert menet közben is olvasgatja a kodot. Ha budapesti vagy és sürgősen kell nekem van 2 mert ismerősnek is vettem akkor odaadom azt rendelek másikat, feltéve ha sürgős.



Köszönöm a felajánlást annyira nem sürgős de nagyon kedves vagy felajánlottad!
Naplózva

mondeo 2.0 tdci aut. 2002 kombi FMBA
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #28534 Dátum: 2013.10.16 szerda, 11:33:41 »

Sziasztok!

Tippeket szeretnék kérni a következő problémára, tünetekre:

1. néhány indításkor, nem mindegyiknél olyan a hangja a motornak mintha egy henger nem menne plusz kék füstöt nyom ki
2. ha pl megyek az országúton és előzök valakit akár visszaváltva akár ötödikben és odalépek neki akkor egy ideig gyorsul aztán megtorpan,
   felvillan a porlasztó hibajelző majd elkezd lassulni és le is áll (mindezt általában 2500-2700 fordulat körül)
3. kipróbáltam, hogy álló helyzetben is történik-e valami és elkezdtem kicsit gázt adni üresben és ugyancsak 2500-2700 fordulatnál ugyanezt a
   hibakód plusz leállás tünetet produkálja

Ötletek a hibára és orvosolására? Gondolom porlasztócsúcs lesz?!

Köszi előre is mindenkinek!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28535 Dátum: 2013.10.16 szerda, 11:48:49 »

Sziasztok!

Tippeket szeretnék kérni a következő problémára, tünetekre:

1. néhány indításkor, nem mindegyiknél olyan a hangja a motornak mintha egy henger nem menne plusz kék füstöt nyom ki
2. ha pl megyek az országúton és előzök valakit akár visszaváltva akár ötödikben és odalépek neki akkor egy ideig gyorsul aztán megtorpan,
   felvillan a porlasztó hibajelző majd elkezd lassulni és le is áll (mindezt általában 2500-2700 fordulat körül)
3. kipróbáltam, hogy álló helyzetben is történik-e valami és elkezdtem kicsit gázt adni üresben és ugyancsak 2500-2700 fordulatnál ugyanezt a
   hibakód plusz leállás tünetet produkálja

Ötletek a hibára és orvosolására? Gondolom porlasztócsúcs lesz?!

Köszi előre is mindenkinek!

Az nem jó hír, ha állás után háromhengerezik és füstöl, majd kisimul. Lehet, hogy "pisil" az egyik PCS, abból meg lehet komoly baj is, ha a hengerben túl sok olaj gyűlik fel állás közben.

Olvass/olvastass hibakódokat, amikor ilyen villogást és leállást produkált, azután lehet okosabbat mondani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28536 Dátum: 2013.10.16 szerda, 12:28:48 »

Sziasztok!

Tippeket szeretnék kérni a következő problémára, tünetekre:

1. néhány indításkor, nem mindegyiknél olyan a hangja a motornak mintha egy henger nem menne plusz kék füstöt nyom ki
2. ha pl megyek az országúton és előzök valakit akár visszaváltva akár ötödikben és odalépek neki akkor egy ideig gyorsul aztán megtorpan,
   felvillan a porlasztó hibajelző majd elkezd lassulni és le is áll (mindezt általában 2500-2700 fordulat körül)
3. kipróbáltam, hogy álló helyzetben is történik-e valami és elkezdtem kicsit gázt adni üresben és ugyancsak 2500-2700 fordulatnál ugyanezt a
   hibakód plusz leállás tünetet produkálja

Ötletek a hibára és orvosolására? Gondolom porlasztócsúcs lesz?!

Köszi előre is mindenkinek!
Hibakódot kell olvasni.a turbó is okozhatja a vészüzemet........
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #28537 Dátum: 2013.10.16 szerda, 12:36:31 »

A turbót Ervin megcsinálta még anno, és elektronikát is cseréltünk rajta, azzal nem lehet remélem gond, viszont a porlasztócsúcsok tetején a blokkon van némi gázolaj, gondolom szivárog a tömítés miatt ...

Egyébként mikor leáll, leveszem a gyújtást, majd újraindítom és nincs is már hibakód!


A múltkori történést még nem is említettem:

Felforrt a víz, motor leállítás után ment vagy még 7-8 perci a ventilátor is majd kiderült, hogy elromlott a vízpumpa ... ennek az oka állítólag a szervószivattyú tönkremenetele volt ... Viszont annak semmi előjele nem volt! Hogy tudtam volna észrevenni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28538 Dátum: 2013.10.16 szerda, 12:43:30 »

A turbót Ervin megcsinálta még anno, és elektronikát is cseréltünk rajta, azzal nem lehet remélem gond, viszont a porlasztócsúcsok tetején a blokkon van némi gázolaj, gondolom szivárog a tömítés miatt ...

Egyébként mikor leáll, leveszem a gyújtást, majd újraindítom és nincs is már hibakód!


A múltkori történést még nem is említettem:

Felforrt a víz, motor leállítás után ment vagy még 7-8 perci a ventilátor is majd kiderült, hogy elromlott a vízpumpa ... ennek az oka állítólag a szervószivattyú tönkremenetele volt ... Viszont annak semmi előjele nem volt! Hogy tudtam volna észrevenni?
rendszerint fordítva történik,szivárogni kezd a víz a vízpumpából(ekkor csökken a szint is a kiegyenlítőben),a csapágy tönkremegy és beáll.a beállt vízpumpa elnyalja a ricnit a szervó szvattyúban. és kész a baj. fordítva nemigen történik...
Az bizony okozhat gondot,hogy olajos a motor teteje a csúcsoknál.
Ha a résolajcsőnél szivárog,ott falsot tud szívni az üza rendszer,és már jön is a levegő miatt a vészüzem.Ha pedig a hollandinál szivárog,akkor meg a nyomás szökik,és azért jön a vészüzem.Szóval ezt mindenképp megkell szüntetni,és lehet,hogy a hiba is veleszűnik..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #28539 Dátum: 2013.10.16 szerda, 12:56:19 »

Úgy tűnik nekem, hogy a hollandinál szivárog de ugye annyira én nem is értek hozzá.

Egyébként a szervoszivattyús dolognál az volt a fura hogy a kiegyenlítőben egyáltalán nem változott a vízszint és mikor észleltem hogy forr a víz meg is álltam és onnantól szerelőhöz is került a kocsi, ő mondta hogy ez volt a sorrendje a gondoknak de hiszek neked, lehet csak félreértettem! Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28540 Dátum: 2013.10.16 szerda, 13:58:41 »

Úgy tűnik nekem, hogy a hollandinál szivárog de ugye annyira én nem is értek hozzá.

Egyébként a szervoszivattyús dolognál az volt a fura hogy a kiegyenlítőben egyáltalán nem változott a vízszint és mikor észleltem hogy forr a víz meg is álltam és onnantól szerelőhöz is került a kocsi, ő mondta hogy ez volt a sorrendje a gondoknak de hiszek neked, lehet csak félreértettem! Smiley

Próbálj meg finoman utánahúzni a hollandinak.
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #28541 Dátum: 2013.10.16 szerda, 16:05:46 »

Sziasztok!
Tankolással kapcsolatban lenne egy kérdésem.Egyre több autószerelő ismerősömtől kaptam azt a tanácsot,hogy tankolásnál öntsek arol2T-t azt nem tudom mennyit a tankba.Azzal indokolták,hogy a magyar gázolaj száraz és így jobban keni majd az üzemanyagrendszert meg a csúcsokat.
Szerintem ez hülyeség,mert a Ford tilt minden adalékanyagot,mivel elég érzékeny az üzemanyagrendszer.Ráadásul az enyémben Delphi csúcsok vannak,ami még körülményesebb,mint a Bosch.
Kinek mi a véleménye?Vagy valaki hallott már erről?

Helló!
Nekem is ugyan ez a modellem van. Velem úgy esett meg a történet, hogy alig 2 hónapja használtam a 2T olajat tankoláshoz. Mikor mind a 4 csúcsom bemondta az unalmast. Nem állítom biztosra,hogy köze volt hozzá vagy amúgy is meghaltak volna. De én azóta, hogy haza hoztam szervizből nem használok 2T olajat. Mindenki saját belátása szerint használjon bármi adalékot. Mert ha beüt a gebasz az bizony nagyon drága lesz a mondihoz. Én 416.000ft-ot költöttem a rendszer újra élesztésére.  rinya 
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28542 Dátum: 2013.10.16 szerda, 16:11:24 »

Helló!
Nekem is ugyan ez a modellem van. Velem úgy esett meg a történet, hogy alig 2 hónapja használtam a 2T olajat tankoláshoz. Mikor mind a 4 csúcsom bemondta az unalmast. Nem állítom biztosra,hogy köze volt hozzá vagy amúgy is meghaltak volna. De én azóta, hogy haza hoztam szervizből nem használok 2T olajat. Mindenki saját belátása szerint használjon bármi adalékot. Mert ha beüt a gebasz az bizony nagyon drága lesz a mondihoz. Én 416.000ft-ot költöttem a rendszer újra élesztésére.  rinya 
Én több, mint egy éve használom, és nem xart be tőle az autó. És még sok mindenkinek sem.
Szerintem nálad nincs összefüggés. Hány km-t mentél az autóddal, mióta megvetted - a hibáig?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28543 Dátum: 2013.10.16 szerda, 16:20:55 »

Sziasztok!
Tankolással kapcsolatban lenne egy kérdésem.Egyre több autószerelő ismerősömtől kaptam azt a tanácsot,hogy tankolásnál öntsek arol2T-t azt nem tudom mennyit a tankba.Azzal indokolták,hogy a magyar gázolaj száraz és így jobban keni majd az üzemanyagrendszert meg a csúcsokat.
Szerintem ez hülyeség,mert a Ford tilt minden adalékanyagot,mivel elég érzékeny az üzemanyagrendszer.Ráadásul az enyémben Delphi csúcsok vannak,ami még körülményesebb,mint a Bosch.
Kinek mi a véleménye?Vagy valaki hallott már erről?

Arol 2T-t semmiképp nem önts bele.
Annál komolyabb és full szintetikus olaj legyen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #28544 Dátum: 2013.10.16 szerda, 16:24:49 »

Én több, mint egy éve használom, és nem xart be tőle az autó. És még sok mindenkinek sem.
Szerintem nálad nincs összefüggés. Hány km-t mentél az autóddal, mióta megvetted - a hibáig?

172 645km vettem óra szerint és a szerviz papíron 179 763km szerepel.
Egy szóval sem állítom hogy az olaj miatt állt meg a kocsi. Csak minden hibakód nélkül semmi előjel egyik pillanatról a másikra történt meg a baj menet közben. Mindenki szíve joga mit használ és mit nem. Ő véleményt kért kapott is egyet. Megint más megint más vélemény. nyes Erről ennyit és nem vitázok,hogy mi okozhatta megesett és kész nincs min rágódni. Ez az én véleményem.  eljen    
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28545 Dátum: 2013.10.16 szerda, 16:34:04 »

172 645km vettem óra szerint és a szerviz papíron 179 763km szerepel.
Egy szóval sem állítom hogy az olaj miatt állt meg a kocsi. Csak minden hibakód nélkül semmi előjel egyik pillanatról a másikra történt meg a baj menet közben. Mindenki szíve joga mit használ és mit nem. Ő véleményt kért kapott is egyet. Megint más megint más vélemény. nyes Erről ennyit és nem vitázok,hogy mi okozhatta megesett és kész nincs min rágódni. Ez az én véleményem.  eljen    
Nem vitázunk, beszélgetünk. Lehet amúgy is rossz csúcsok voltak újra progizva, amit lehetetlen volt vásárláskor kiszűrni. Ment mág bő 7-8000 km-t.
A lényeg, hogy most már jó, és sokáig az is lesz/legyen!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #28546 Dátum: 2013.10.16 szerda, 16:36:27 »

Nem vitázunk, beszélgetünk. Lehet amúgy is rossz csúcsok voltak újra progizva, amit lehetetlen volt vásárláskor kiszűrni. Ment mág bő 7-8000 km-t.
A lényeg, hogy most már jó, és sokáig az is lesz/legyen!  wave

ÁMEN ATYÁM  nyes
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #28547 Dátum: 2013.10.16 szerda, 17:05:53 »

Köszönöm a tanácsokat. Ezt az olaj dolgot meglátom még,akkor Arol 2T-azt nem öntök bele.
Egyébként nekem is felújított az üzemanyagrendszerem. 155000kn-nél azóta 50000km-t tettem bele,csak kúton tankolok,nagyon vigyázok rá,Agip,mivel ott van kedvezményem.Nekem is körülményes volt a felújítás Kecskemét Hoványék 700000 akartak kérni,a Bosch szervíz Lakitelken 450000,végül egy igazidieseleshez vittem Kiskunmajsára 215000-ért meg is csinálta.A szerencsém az volt,hogy a nagynyomásúnak nem volt baja.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28548 Dátum: 2013.10.16 szerda, 19:04:08 »

Hát azt kétlem,hogy a 2T olajtol szartak be a csúcsaid.Nekem is ki van cserélve a komplett rendszer  nekem gyári újra az igaz de ami óta meg volt a csere azóta használok arol 2T olajat.A csere óta autókáztam vele kb 70000km-tert.



Helló!
Nekem is ugyan ez a modellem van. Velem úgy esett meg a történet, hogy alig 2 hónapja használtam a 2T olajat tankoláshoz. Mikor mind a 4 csúcsom bemondta az unalmast. Nem állítom biztosra,hogy köze volt hozzá vagy amúgy is meghaltak volna. De én azóta, hogy haza hoztam szervizből nem használok 2T olajat. Mindenki saját belátása szerint használjon bármi adalékot. Mert ha beüt a gebasz az bizony nagyon drága lesz a mondihoz. Én 416.000ft-ot költöttem a rendszer újra élesztésére.  rinya 
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #28549 Dátum: 2013.10.16 szerda, 19:34:14 »

Hát azt kétlem,hogy a 2T olajtol szartak be a csúcsaid.Nekem is ki van cserélve a komplett rendszer  nekem gyári újra az igaz de ami óta meg volt a csere azóta használok arol 2T olajat.A csere óta autókáztam vele kb 70000km-tert.




Azért ha kicsit szereted a gépsárkányt arol 2T helyett jobb minőségű olajat tegyél bele. Jaso FD minősítésűt.
Nem kerül sokkal többe. integet2
A Jaso FD minőség azt takarja h,szintetikus, tökéletes égésű,minimális korom és füst.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Oldalak: 1 ... 564 565 566 567 568 569 570 [571] 572 573 574 575 576 577 578 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.256 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.