Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:07:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
564
565
566
567
568
569
570
[
571
]
572
573
574
575
576
577
578
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14657187 alkalommal)
0 Felhasználó és 179 vendég van a témában
Bencee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28500 Dátum:
2013.10.12 szombat, 20:55:57 »
Sziasztok mesterek!
Abban szeretném a tanácsotokat kérni hogy 2004 N7BA motoros gépemen hol tudnám a legtöbb hűtőfolyadékot leengedni??? Főköri termó csere megvolt! A motor és váltó találkozásánál az y csövet szétkaptam de csak kb 5 liter jött le. Kevesellem! Normális ez??? Tippek és trükkök jöhetnek!!!
Köszi előre is a segítségeteket!
Naplózva
2004 4 ajtós N7BA tédécéi 6 gang fekete metál
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28501 Dátum:
2013.10.12 szombat, 21:11:35 »
Idézetet írta: Bencee - 2013.10.12 szombat, 20:55:57
Sziasztok mesterek!
Abban szeretném a tanácsotokat kérni hogy 2004 N7BA motoros gépemen hol tudnám a legtöbb hűtőfolyadékot leengedni??? Főköri termó csere megvolt! A motor és váltó találkozásánál az y csövet szétkaptam de csak kb 5 liter jött le. Kevesellem! Normális ez??? Tippek és trükkök jöhetnek!!!
Köszi előre is a segítségeteket!
a hűtő alsó csövenek ki huzod a femgyurujet,es a cső kijön a hűtőbol.ott jön le a legtöbb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28502 Dátum:
2013.10.12 szombat, 21:12:19 »
Idézetet írta: api 73 - 2013.10.12 szombat, 20:33:36
Sziasztok! egr,szivotorok kitisztitva, gép összerakva, elindultam probautra kb 3km ig jo is volt aztán egyszeribe elfogyott az erö. Fogalmam sinc mi lehet a gond de majd holnap reggel ezzel kezdem a napot BASSZUS most jut eszembe én hülye az also gumitömlot ami az egr szelepre megy nemhuztam meg,gondolom ledobta és azért ment el az erö....
így vann
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
api 73
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28503 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 10:31:38 »
F1 után rögtön megnéztem és ott volt a hiba ahol gondoltam,gumicsövet visszanyomtam bilincs meghuzva, probaut az autobahnon 215km/h a vége,96kw 6 seb. kombi,2003 dec.195000km el. ez jo?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28504 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 10:41:47 »
Idézetet írta: api 73 - 2013.10.13 vasárnap, 10:31:38
F1 után rögtön megnéztem és ott volt a hiba ahol gondoltam,gumicsövet visszanyomtam bilincs meghuzva, probaut az autobahnon 215km/h a vége,96kw 6 seb. kombi,2003 dec.195000km el. ez jo?
Valószínűleg... az enyém kb 230-at tud (chip nélkül), de ez valószínűleg a sofőrön is múlhat, mert én a padlóig nyomom a gázt
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28505 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 10:46:32 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.13 vasárnap, 10:41:47
Valószínűleg... az enyém kb 230-at tud (chip nélkül), de ez valószínűleg a sofőrön is múlhat, mert én a padlóig nyomom a gázt
GPS v óra szerint? Leejtőn lefelé?
(és ugye közben 5 litert eszik
)
Naplózva
api 73
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28506 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 10:54:36 »
nem gps nemvolt nálam,hogy mennyit evett meg azon a 20 km darabon fogalmam sincs,amugy az uton idefele vagyis németországba 130 és 150 között 6,4 et mutatott a fedcomp,és nemszámoltam utánna mennyit csal.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28507 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 11:02:39 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.13 vasárnap, 10:41:47
Valószínűleg... az enyém kb 230-at tud (chip nélkül), de ez valószínűleg a sofőrön is múlhat, mert én a padlóig nyomom a gázt
sőt,valamikor télen fázik is kicsit a talpad,mert már a motortérben vagy.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28508 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 11:18:44 »
Idézetet írta: api 73 - 2013.10.13 vasárnap, 10:54:36
nem gps nemvolt nálam,hogy mennyit evett meg azon a 20 km darabon fogalmam sincs,amugy az uton idefele vagyis németországba 130 és 150 között 6,4 et mutatott a fedcomp,és nemszámoltam utánna mennyit csal.
Nem neked szólt,hanem Angelnek
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28509 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 11:23:59 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.13 vasárnap, 10:41:47
Valószínűleg... az enyém kb 230-at tud (chip nélkül), de ez valószínűleg a sofőrön is múlhat, mert én a padlóig nyomom a gázt
2.0 TDCi-ből chip nélkül ez max. a saját órája szerint ennyi, de a GPS szerint aligha. Max. szakadékban, hátszéllel. Vagy flexeltél egy lyukat a padlóba a pedál alá, hogy lejjebb tudd nyomni...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
api 73
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28510 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 11:37:44 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.10.13 vasárnap, 11:18:44
Nem neked szólt,hanem Angelnek
rájöttem, igaz kicsit késön,elvégre vasárnap van el lehet nézni
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28511 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 12:02:45 »
Idézetet írta: api 73 - 2013.10.13 vasárnap, 11:37:44
rájöttem, igaz kicsit késön,elvégre vasárnap van el lehet nézni
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28512 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 12:20:00 »
Idézetet írta: api 73 - 2013.10.13 vasárnap, 10:54:36
nem gps nemvolt nálam,hogy mennyit evett meg azon a 20 km darabon fogalmam sincs,amugy az uton idefele vagyis németországba 130 és 150 között 6,4 et mutatott a fedcomp,és nemszámoltam utánna mennyit csal.
Én pontosan mértem,teletank szintén Németország pálya átlag 140km/h a fed comp 5.9-et mutatott és amúgy meg 100km után 6,3l ment bele!
Szerintem egyáltalán nem pontos a fed comp,vagy nem tudom!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28513 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 12:55:58 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.10.13 vasárnap, 12:20:00
Én pontosan mértem,teletank szintén Németország pálya átlag 140km/h a fed comp 5.9-et mutatott és amúgy meg 100km után 6,3l ment bele!
Szerintem egyáltalán nem pontos a fed comp,vagy nem tudom!
Nem pontos, de még a csalásban sem lehet bízni. Ha hosszú távokat mégy, akkor általában pontos, pl 5.0 fedcomp és számolás szerint.
A napi 2*20 km esetén 5.0 és 5,53, vagyis általában +10%-ot kell hozzáadni - az én autómnál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28514 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 17:16:12 »
Valakinek van tapasztalata a favorit 2t full szintetikus olajjal? Bele lehet ezt rakni a TDCi-be, vagy inkább keressek valami nevesebbet (motul, repsol, stihl, stb.)?
Köszi.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28515 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 17:37:16 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.10.13 vasárnap, 12:20:00
Én pontosan mértem,teletank szintén Németország pálya átlag 140km/h a fed comp 5.9-et mutatott és amúgy meg 100km után 6,3l ment bele!
Szerintem egyáltalán nem pontos a fed comp,vagy nem tudom!
mivel átlagot szamol
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28516 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 17:47:29 »
Idézetet írta: coboy - 2013.10.13 vasárnap, 17:37:16
mivel átlagot szamol
Nekem Horvátországba oda-vissza pontossan azt mutta amit számioltam hozzá.A városi használatnál van mikor van eltérés de volt már nemegyszer pontos is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28517 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 20:53:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.12 szombat, 16:27:10
A katalógus 7ik oldalán legfelül van OAD is az skf-nek.lehet,hogy a katalógusban nem az szerepel,de biztosan árulnak!
Vedd fel velük a kapcsolatot!
egyébként a tranzithoz gyárt OAD-ot.és a 407es pözsóhoz.lekell kérni a méretezett rajzát.
Véget ért a nyomozás,valsz amit írtál a Tranzité lesz a nyerő,bár az 7PK-s de az INA-s rajzon összehasonlítva úgy néz ki,hogy passzol.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.13 vasárnap, 21:11:35 írta TSPORT
»
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28518 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 21:05:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.10.13 vasárnap, 17:47:29
Nekem Horvátországba oda-vissza pontossan azt mutta amit számioltam hozzá.A városi használatnál van mikor van eltérés de volt már nemegyszer pontos is.
ez így van .hosszú távon egyenletes a gázpedal használat míg rövid távon sok kigyorsitas ami több üa.hasznalattal jár elvileg.
Nullazva a fogyimerot érdekes számot ír ki elindulaskor és érdekes az adat haladaskor is.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.13 vasárnap, 21:09:50 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28519 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 21:39:40 »
Idézetet írta: coboy - 2013.10.13 vasárnap, 21:05:24
ez így van .hosszú távon egyenletes a gázpedal használat míg rövid távon sok kigyorsitas ami több üa.hasznalattal jár elvileg.
Nullazva a fogyimerot érdekes számot ír ki elindulaskor és érdekes az adat haladaskor is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28520 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 22:27:27 »
Idézetet írta: coboy - 2013.10.13 vasárnap, 21:05:24
ez így van .hosszú távon egyenletes a gázpedal használat míg rövid távon sok kigyorsitas ami több üa.hasznalattal jár elvileg.
Nullazva a fogyimerot érdekes számot ír ki elindulaskor és érdekes az adat haladaskor is.
Idézetet írta: coboy - 2013.10.13 vasárnap, 17:37:16
mivel átlagot szamol
Hát... érdekes elméletek, bár szerintem sok köze nincs a valósághoz.
A fogyimérő a nyomásból és hogy a csúcs mennyi ideig van nyitva, ezekből számol.
Elvileg meg lehetne csinálni így is... lehet, hogy a hideg üzemben nem lehet pontosan belőni,
amiatt téved, de nekem akkor sem volt pontos, ha teszem azt itthon mászkáltam 1-200 kilométereket.
Csak akkor mutatott pontosat, amikor kb 1000 kilométert mentem le egyhuzamban...
Szóval kizárt dolog, mert nem tudom alapon, én sem tudom a tutit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28521 Dátum:
2013.10.14 hétfő, 07:43:55 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.13 vasárnap, 22:27:27
Hát... érdekes elméletek, bár szerintem sok köze nincs a valósághoz.
A fogyimérő a nyomásból és hogy a csúcs mennyi ideig van nyitva, ezekből számol.
Elvileg meg lehetne csinálni így is... lehet, hogy a hideg üzemben nem lehet pontosan belőni,
amiatt téved, de nekem akkor sem volt pontos, ha teszem azt itthon mászkáltam 1-200 kilométereket.
Csak akkor mutatott pontosat, amikor kb 1000 kilométert mentem le egyhuzamban...
Szóval kizárt dolog, mert nem tudom alapon, én sem tudom a tutit.
És az adagolós hogy számol, kétrugós porlasztóval?
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28522 Dátum:
2013.10.14 hétfő, 10:01:24 »
Idézetet írta: TSPORT - 2013.10.13 vasárnap, 20:53:01
Véget ért a nyomozás,valsz amit írtál a Tranzité lesz a nyerő,bár az 7PK-s de az INA-s rajzon összehasonlítva úgy néz ki,hogy passzol.
Ha rendelsz és beválik akkor adj majd visszajelzést ide a cikkszámmal:)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
mondeo2002
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28523 Dátum:
2013.10.14 hétfő, 17:21:13 »
sziasztok
Új vagyok itt egy 2002 ev vegi 130le mondeo tulaja..
Régebben sokat olvastam a forumot és pár olyan feladatot ami az auto életét hosszabbítja már megcsináltam.
Többek között a generátor szabadonfutót ami tönkre is ment 1 év alatt
De.. amikor az 1 éves generátor szabadonfutót leszerelték utána a kocsi nehezen indult.
Nem tudom van e összefüggés, de azóta vagy nehezen indul, vagy 400 rpm en jár a motor.. egyenletesen de 400 rpm az alapjárat, rárugok a gázra megjavul.
az injektorok tuti rosszak mert egy injektor szerviz 60e km el ezelőtt 2t felujitott és 2re megy 10-20e km-t jósolt, ahhoz képest 60at elment.
Ez lehet az injektorok hibája ??
Illetve még valami.
alapjárat esetén mostanában egyre többször a légszurőházon át kalapálás jön. Mintha vödröt huznának a fejemre és azt ütnék. A szerelő szerint nem csapágy hang.. valaki tapasztalt ilyet ??
Egyelőre ennyi a kérdésem. Néha olvasgattam a forumot, de ha triviális kérdésem volt és olvashattam volna akkor bocsánat de elkerülte a figyelmemet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28524 Dátum:
2013.10.14 hétfő, 22:01:22 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2013.10.14 hétfő, 17:21:13
sziasztok
Új vagyok itt egy 2002 ev vegi 130le mondeo tulaja..
Régebben sokat olvastam a forumot és pár olyan feladatot ami az auto életét hosszabbítja már megcsináltam.
Többek között a generátor szabadonfutót ami tönkre is ment 1 év alatt
De.. amikor az 1 éves generátor szabadonfutót leszerelték utána a kocsi nehezen indult.
Nem tudom van e összefüggés, de azóta vagy nehezen indul, vagy 400 rpm en jár a motor.. egyenletesen de 400 rpm az alapjárat, rárugok a gázra megjavul.
az injektorok tuti rosszak mert egy injektor szerviz 60e km el ezelőtt 2t felujitott és 2re megy 10-20e km-t jósolt, ahhoz képest 60at elment.
Ez lehet az injektorok hibája ??
Illetve még valami.
alapjárat esetén mostanában egyre többször a légszurőházon át kalapálás jön. Mintha vödröt huznának a fejemre és azt ütnék. A szerelő szerint nem csapágy hang.. valaki tapasztalt ilyet ??
Egyelőre ennyi a kérdésem. Néha olvasgattam a forumot, de ha triviális kérdésem volt és olvashattam volna akkor bocsánat de elkerülte a figyelmemet
a generátor miatt indul alacsony fordulatszámmal.felújítás....lehet,hogy a szabadonfutót is az verte szét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28525 Dátum:
2013.10.14 hétfő, 22:30:17 »
Idézetet írta: TSPORT - 2013.10.13 vasárnap, 20:53:01
Véget ért a nyomozás,valsz amit írtál a Tranzité lesz a nyerő,bár az 7PK-s de az INA-s rajzon összehasonlítva úgy néz ki,hogy passzol.
a vkm03403 vkm03405-re gondolsz? ezeknek 61mm a külső átmérője, szemben az 53,3mm-es átmérővel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
bezi123
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28526 Dátum:
2013.10.15 kedd, 11:20:23 »
Sziasztok!
Már az előző héten írtam hogy néha nem indul a vas ma sikerült kiolvastatnom!
A hibák a következők: P 1664 Befecskendező szivattyú hibás működés, és P2288 Rail-nyomás Tul nagy nyomás
Ha valakinek van valamiféle tippje vagy tapasztalata megköszönném ha megosztaná velem! Előrre is köszönöm
Még egy kérdés szeretnék vásárolni egy ELM-327-et ha valaki tudná hogy ezt hol vagy kitől tudnám beszerezi kérem írjon!
Köszönöm szépen
Naplózva
mondeo 2.0 tdci aut. 2002 kombi FMBA
mondeo2002
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28527 Dátum:
2013.10.15 kedd, 13:11:22 »
elm 327 ebay, vagy aliexpress.com kb 4 hét mire megjön.
érdemes bluetoothosat venni mert menet közben is olvasgatja a kodot. Ha budapesti vagy és sürgősen kell nekem van 2 mert ismerősnek is vettem akkor odaadom azt rendelek másikat, feltéve ha sürgős.
Idézetet írta: bezi123 - 2013.10.15 kedd, 11:20:23
Sziasztok!
Már az előző héten írtam hogy néha nem indul a vas ma sikerült kiolvastatnom!
A hibák a következők: P 1664 Befecskendező szivattyú hibás működés, és P2288 Rail-nyomás Tul nagy nyomás
Ha valakinek van valamiféle tippje vagy tapasztalata megköszönném ha megosztaná velem! Előrre is köszönöm
Még egy kérdés szeretnék vásárolni egy ELM-327-et ha valaki tudná hogy ezt hol vagy kitől tudnám beszerezi kérem írjon!
Köszönöm szépen
Naplózva
mondeo2002
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28528 Dátum:
2013.10.15 kedd, 13:15:50 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.14 hétfő, 22:01:22
a generátor miatt indul alacsony fordulatszámmal.felújítás....lehet,hogy a szabadonfutót is az verte szét.
Köszi ezt kinyomozom.
a dolog pikantériája annyi hogy amikor a generátor nem töltött akkor pont mentem a gyáli bontos sráchoz mert kellett karásszéria elem mert előtte egy v40es volvo kijött elém azt beparkoltam a hátsó ülésére
Gondoltam veszek egy generátort is ha már arra járok.
Na a bontott generátorja került be, mert szebben nézett ki mint az enyém gondoltam ha mindent cserélünk jó lesz.. Most van 2 generátorom is, igaz ez a generátor csere nem olcsó móka, mert a szerelő sokat szenved vele, és pont 2 cserét fizettem múlt héten.
De nyomozgatok, ellenben fura hogy pont a generátor mert lazán hangmentesen forgott, de az is igaz hogy pont a cseréje után jött ez ki..
Naplózva
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28529 Dátum:
2013.10.15 kedd, 17:16:39 »
Sziasztok!
Tankolással kapcsolatban lenne egy kérdésem.Egyre több autószerelő ismerősömtől kaptam azt a tanácsot,hogy tankolásnál öntsek arol2T-t azt nem tudom mennyit a tankba.Azzal indokolták,hogy a magyar gázolaj száraz és így jobban keni majd az üzemanyagrendszert meg a csúcsokat.
Szerintem ez hülyeség,mert a Ford tilt minden adalékanyagot,mivel elég érzékeny az üzemanyagrendszer.Ráadásul az enyémben Delphi csúcsok vannak,ami még körülményesebb,mint a Bosch.
Kinek mi a véleménye?Vagy valaki hallott már erről?
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28530 Dátum:
2013.10.15 kedd, 17:47:25 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2013.10.15 kedd, 17:16:39
Sziasztok!
Tankolással kapcsolatban lenne egy kérdésem.Egyre több autószerelő ismerősömtől kaptam azt a tanácsot,hogy tankolásnál öntsek arol2T-t azt nem tudom mennyit a tankba.Azzal indokolták,hogy a magyar gázolaj száraz és így jobban keni majd az üzemanyagrendszert meg a csúcsokat.
Szerintem ez hülyeség,mert a Ford tilt minden adalékanyagot,mivel elég érzékeny az üzemanyagrendszer.Ráadásul az enyémben Delphi csúcsok vannak,ami még körülményesebb,mint a Bosch.
Kinek mi a véleménye?Vagy valaki hallott már erről?
Olvass vissza a fórumban, sokszor volt már téma. Használd a keresőt!
Egyébként nem hiszem, hogy ártana az autónak. Én minden tankhoz adok 125ml Ravenoil 2T-t.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28531 Dátum:
2013.10.15 kedd, 17:48:48 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2013.10.15 kedd, 17:16:39
Sziasztok!
Tankolással kapcsolatban lenne egy kérdésem.Egyre több autószerelő ismerősömtől kaptam azt a tanácsot,hogy tankolásnál öntsek arol2T-t azt nem tudom mennyit a tankba.Azzal indokolták,hogy a magyar gázolaj száraz és így jobban keni majd az üzemanyagrendszert meg a csúcsokat.
Szerintem ez hülyeség,mert a Ford tilt minden adalékanyagot,mivel elég érzékeny az üzemanyagrendszer.Ráadásul az enyémben Delphi csúcsok vannak,ami még körülményesebb,mint a Bosch.
Kinek mi a véleménye?Vagy valaki hallott már erről?
"Még nem bizonyították be, hogy árt" - mondta egy dízel adagolós ismerős. Itt a fórumon többen esküsznek rá, mások kétségbe vonják a létjogosultságát.
Mindenesetre sokan használjuk, és baja nem lett tőle az autóknak - igaz, azt sem tudjuk, hogy ettől élnek tovább az autóink, mint másokéi, vagy csak szerencsénk van.
A te autóddal meg azt csinálsz, amit akarsz.
Bármilyen 2T kenőolaj jó amúgy. Azt mondják, hogy mivel el kell égetni a hengerben, ezért a sima ásványi jobb, mert az könnyebben ég és alacsonyabb a hamutartalma, mint a szintetikusnak (ez a katalizátor miatt érdekes).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28532 Dátum:
2013.10.15 kedd, 17:51:58 »
Köszönöm.Épp most olvastam vissza,igen írják,kb 1 deci szerintem elég lesz egy tankba.Szerintem kipróbálom.
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
bezi123
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28533 Dátum:
2013.10.16 szerda, 00:42:14 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2013.10.15 kedd, 13:11:22
elm 327 ebay, vagy aliexpress.com kb 4 hét mire megjön.
érdemes bluetoothosat venni mert menet közben is olvasgatja a kodot. Ha budapesti vagy és sürgősen kell nekem van 2 mert ismerősnek is vettem akkor odaadom azt rendelek másikat, feltéve ha sürgős.
Köszönöm a felajánlást annyira nem sürgős de nagyon kedves vagy felajánlottad!
Naplózva
mondeo 2.0 tdci aut. 2002 kombi FMBA
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28534 Dátum:
2013.10.16 szerda, 11:33:41 »
Sziasztok!
Tippeket szeretnék kérni a következő problémára, tünetekre:
1. néhány indításkor, nem mindegyiknél olyan a hangja a motornak mintha egy henger nem menne plusz kék füstöt nyom ki
2. ha pl megyek az országúton és előzök valakit akár visszaváltva akár ötödikben és odalépek neki akkor egy ideig gyorsul aztán megtorpan,
felvillan a porlasztó hibajelző majd elkezd lassulni és le is áll (mindezt általában 2500-2700 fordulat körül)
3. kipróbáltam, hogy álló helyzetben is történik-e valami és elkezdtem kicsit gázt adni üresben és ugyancsak 2500-2700 fordulatnál ugyanezt a
hibakód plusz leállás tünetet produkálja
Ötletek a hibára és orvosolására? Gondolom porlasztócsúcs lesz?!
Köszi előre is mindenkinek!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28535 Dátum:
2013.10.16 szerda, 11:48:49 »
Idézetet írta: Zsola - 2013.10.16 szerda, 11:33:41
Sziasztok!
Tippeket szeretnék kérni a következő problémára, tünetekre:
1. néhány indításkor, nem mindegyiknél olyan a hangja a motornak mintha egy henger nem menne plusz kék füstöt nyom ki
2. ha pl megyek az országúton és előzök valakit akár visszaváltva akár ötödikben és odalépek neki akkor egy ideig gyorsul aztán megtorpan,
felvillan a porlasztó hibajelző majd elkezd lassulni és le is áll (mindezt általában 2500-2700 fordulat körül)
3. kipróbáltam, hogy álló helyzetben is történik-e valami és elkezdtem kicsit gázt adni üresben és ugyancsak 2500-2700 fordulatnál ugyanezt a
hibakód plusz leállás tünetet produkálja
Ötletek a hibára és orvosolására? Gondolom porlasztócsúcs lesz?!
Köszi előre is mindenkinek!
Az nem jó hír, ha állás után háromhengerezik és füstöl, majd kisimul. Lehet, hogy "pisil" az egyik PCS, abból meg lehet komoly baj is, ha a hengerben túl sok olaj gyűlik fel állás közben.
Olvass/olvastass hibakódokat, amikor ilyen villogást és leállást produkált, azután lehet okosabbat mondani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28536 Dátum:
2013.10.16 szerda, 12:28:48 »
Idézetet írta: Zsola - 2013.10.16 szerda, 11:33:41
Sziasztok!
Tippeket szeretnék kérni a következő problémára, tünetekre:
1. néhány indításkor, nem mindegyiknél olyan a hangja a motornak mintha egy henger nem menne plusz kék füstöt nyom ki
2. ha pl megyek az országúton és előzök valakit akár visszaváltva akár ötödikben és odalépek neki akkor egy ideig gyorsul aztán megtorpan,
felvillan a porlasztó hibajelző majd elkezd lassulni és le is áll (mindezt általában 2500-2700 fordulat körül)
3. kipróbáltam, hogy álló helyzetben is történik-e valami és elkezdtem kicsit gázt adni üresben és ugyancsak 2500-2700 fordulatnál ugyanezt a
hibakód plusz leállás tünetet produkálja
Ötletek a hibára és orvosolására? Gondolom porlasztócsúcs lesz?!
Köszi előre is mindenkinek!
Hibakódot kell olvasni.a turbó is okozhatja a vészüzemet........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28537 Dátum:
2013.10.16 szerda, 12:36:31 »
A turbót Ervin megcsinálta még anno, és elektronikát is cseréltünk rajta, azzal nem lehet remélem gond, viszont a porlasztócsúcsok tetején a blokkon van némi gázolaj, gondolom szivárog a tömítés miatt ...
Egyébként mikor leáll, leveszem a gyújtást, majd újraindítom és nincs is már hibakód!
A múltkori történést még nem is említettem:
Felforrt a víz, motor leállítás után ment vagy még 7-8 perci a ventilátor is majd kiderült, hogy elromlott a vízpumpa ... ennek az oka állítólag a szervószivattyú tönkremenetele volt ... Viszont annak semmi előjele nem volt! Hogy tudtam volna észrevenni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28538 Dátum:
2013.10.16 szerda, 12:43:30 »
Idézetet írta: Zsola - 2013.10.16 szerda, 12:36:31
A turbót Ervin megcsinálta még anno, és elektronikát is cseréltünk rajta, azzal nem lehet remélem gond, viszont a porlasztócsúcsok tetején a blokkon van némi gázolaj, gondolom szivárog a tömítés miatt ...
Egyébként mikor leáll, leveszem a gyújtást, majd újraindítom és nincs is már hibakód!
A múltkori történést még nem is említettem:
Felforrt a víz, motor leállítás után ment vagy még 7-8 perci a ventilátor is majd kiderült, hogy elromlott a vízpumpa ... ennek az oka állítólag a szervószivattyú tönkremenetele volt ... Viszont annak semmi előjele nem volt! Hogy tudtam volna észrevenni?
rendszerint fordítva történik,szivárogni kezd a víz a vízpumpából(ekkor csökken a szint is a kiegyenlítőben),a csapágy tönkremegy és beáll.a beállt vízpumpa elnyalja a ricnit a szervó szvattyúban. és kész a baj. fordítva nemigen történik...
Az bizony okozhat gondot,hogy olajos a motor teteje a csúcsoknál.
Ha a résolajcsőnél szivárog,ott falsot tud szívni az üza rendszer,és már jön is a levegő miatt a vészüzem.Ha pedig a hollandinál szivárog,akkor meg a nyomás szökik,és azért jön a vészüzem.Szóval ezt mindenképp megkell szüntetni,és lehet,hogy a hiba is veleszűnik.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28539 Dátum:
2013.10.16 szerda, 12:56:19 »
Úgy tűnik nekem, hogy a hollandinál szivárog de ugye annyira én nem is értek hozzá.
Egyébként a szervoszivattyús dolognál az volt a fura hogy a kiegyenlítőben egyáltalán nem változott a vízszint és mikor észleltem hogy forr a víz meg is álltam és onnantól szerelőhöz is került a kocsi, ő mondta hogy ez volt a sorrendje a gondoknak de hiszek neked, lehet csak félreértettem!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28540 Dátum:
2013.10.16 szerda, 13:58:41 »
Idézetet írta: Zsola - 2013.10.16 szerda, 12:56:19
Úgy tűnik nekem, hogy a hollandinál szivárog de ugye annyira én nem is értek hozzá.
Egyébként a szervoszivattyús dolognál az volt a fura hogy a kiegyenlítőben egyáltalán nem változott a vízszint és mikor észleltem hogy forr a víz meg is álltam és onnantól szerelőhöz is került a kocsi, ő mondta hogy ez volt a sorrendje a gondoknak de hiszek neked, lehet csak félreértettem!
Próbálj meg finoman utánahúzni a hollandinak.
Naplózva
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28541 Dátum:
2013.10.16 szerda, 16:05:46 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2013.10.15 kedd, 17:16:39
Sziasztok!
Tankolással kapcsolatban lenne egy kérdésem.Egyre több autószerelő ismerősömtől kaptam azt a tanácsot,hogy tankolásnál öntsek arol2T-t azt nem tudom mennyit a tankba.Azzal indokolták,hogy a magyar gázolaj száraz és így jobban keni majd az üzemanyagrendszert meg a csúcsokat.
Szerintem ez hülyeség,mert a Ford tilt minden adalékanyagot,mivel elég érzékeny az üzemanyagrendszer.Ráadásul az enyémben Delphi csúcsok vannak,ami még körülményesebb,mint a Bosch.
Kinek mi a véleménye?Vagy valaki hallott már erről?
Helló!
Nekem is ugyan ez a modellem van. Velem úgy esett meg a történet, hogy alig 2 hónapja használtam a 2T olajat tankoláshoz. Mikor mind a 4 csúcsom bemondta az unalmast. Nem állítom biztosra,hogy köze volt hozzá vagy amúgy is meghaltak volna. De én azóta, hogy haza hoztam szervizből nem használok 2T olajat. Mindenki saját belátása szerint használjon bármi adalékot. Mert ha beüt a gebasz az bizony nagyon drága lesz a mondihoz. Én 416.000ft-ot költöttem a rendszer újra élesztésére.
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28542 Dátum:
2013.10.16 szerda, 16:11:24 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.10.16 szerda, 16:05:46
Helló!
Nekem is ugyan ez a modellem van. Velem úgy esett meg a történet, hogy alig 2 hónapja használtam a 2T olajat tankoláshoz. Mikor mind a 4 csúcsom bemondta az unalmast. Nem állítom biztosra,hogy köze volt hozzá vagy amúgy is meghaltak volna. De én azóta, hogy haza hoztam szervizből nem használok 2T olajat. Mindenki saját belátása szerint használjon bármi adalékot. Mert ha beüt a gebasz az bizony nagyon drága lesz a mondihoz. Én 416.000ft-ot költöttem a rendszer újra élesztésére.
Én több, mint egy éve használom, és nem xart be tőle az autó. És még sok mindenkinek sem.
Szerintem nálad nincs összefüggés. Hány km-t mentél az autóddal, mióta megvetted - a hibáig?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28543 Dátum:
2013.10.16 szerda, 16:20:55 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2013.10.15 kedd, 17:16:39
Sziasztok!
Tankolással kapcsolatban lenne egy kérdésem.Egyre több autószerelő ismerősömtől kaptam azt a tanácsot,hogy tankolásnál öntsek arol2T-t azt nem tudom mennyit a tankba.Azzal indokolták,hogy a magyar gázolaj száraz és így jobban keni majd az üzemanyagrendszert meg a csúcsokat.
Szerintem ez hülyeség,mert a Ford tilt minden adalékanyagot,mivel elég érzékeny az üzemanyagrendszer.Ráadásul az enyémben Delphi csúcsok vannak,ami még körülményesebb,mint a Bosch.
Kinek mi a véleménye?Vagy valaki hallott már erről?
Arol 2T-t semmiképp nem önts bele.
Annál komolyabb és full szintetikus olaj legyen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28544 Dátum:
2013.10.16 szerda, 16:24:49 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.16 szerda, 16:11:24
Én több, mint egy éve használom, és nem xart be tőle az autó. És még sok mindenkinek sem.
Szerintem nálad nincs összefüggés. Hány km-t mentél az autóddal, mióta megvetted - a hibáig?
172 645km vettem óra szerint és a szerviz papíron 179 763km szerepel.
Egy szóval sem állítom hogy az olaj miatt állt meg a kocsi. Csak minden hibakód nélkül semmi előjel egyik pillanatról a másikra történt meg a baj menet közben. Mindenki szíve joga mit használ és mit nem. Ő véleményt kért kapott is egyet. Megint más megint más vélemény.
Erről ennyit és nem vitázok,hogy mi okozhatta megesett és kész nincs min rágódni. Ez az én véleményem.
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28545 Dátum:
2013.10.16 szerda, 16:34:04 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.10.16 szerda, 16:24:49
172 645km vettem óra szerint és a szerviz papíron 179 763km szerepel.
Egy szóval sem állítom hogy az olaj miatt állt meg a kocsi. Csak minden hibakód nélkül semmi előjel egyik pillanatról a másikra történt meg a baj menet közben. Mindenki szíve joga mit használ és mit nem. Ő véleményt kért kapott is egyet. Megint más megint más vélemény.
Erről ennyit és nem vitázok,hogy mi okozhatta megesett és kész nincs min rágódni. Ez az én véleményem.
Nem vitázunk, beszélgetünk. Lehet amúgy is rossz csúcsok voltak újra progizva, amit lehetetlen volt vásárláskor kiszűrni. Ment mág bő 7-8000 km-t.
A lényeg, hogy most már jó, és sokáig az is lesz/legyen!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28546 Dátum:
2013.10.16 szerda, 16:36:27 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.16 szerda, 16:34:04
Nem vitázunk, beszélgetünk. Lehet amúgy is rossz csúcsok voltak újra progizva, amit lehetetlen volt vásárláskor kiszűrni. Ment mág bő 7-8000 km-t.
A lényeg, hogy most már jó, és sokáig az is lesz/legyen!
ÁMEN ATYÁM
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28547 Dátum:
2013.10.16 szerda, 17:05:53 »
Köszönöm a tanácsokat. Ezt az olaj dolgot meglátom még,akkor Arol 2T-azt nem öntök bele.
Egyébként nekem is felújított az üzemanyagrendszerem. 155000kn-nél azóta 50000km-t tettem bele,csak kúton tankolok,nagyon vigyázok rá,Agip,mivel ott van kedvezményem.Nekem is körülményes volt a felújítás Kecskemét Hoványék 700000 akartak kérni,a Bosch szervíz Lakitelken 450000,végül egy igazidieseleshez vittem Kiskunmajsára 215000-ért meg is csinálta.A szerencsém az volt,hogy a nagynyomásúnak nem volt baja.
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28548 Dátum:
2013.10.16 szerda, 19:04:08 »
Hát azt kétlem,hogy a 2T olajtol szartak be a csúcsaid.Nekem is ki van cserélve a komplett rendszer nekem gyári újra az igaz de ami óta meg volt a csere azóta használok arol 2T olajat.A csere óta autókáztam vele kb 70000km-tert.
Idézetet írta: nejo88 - 2013.10.16 szerda, 16:05:46
Helló!
Nekem is ugyan ez a modellem van. Velem úgy esett meg a történet, hogy alig 2 hónapja használtam a 2T olajat tankoláshoz. Mikor mind a 4 csúcsom bemondta az unalmast. Nem állítom biztosra,hogy köze volt hozzá vagy amúgy is meghaltak volna. De én azóta, hogy haza hoztam szervizből nem használok 2T olajat. Mindenki saját belátása szerint használjon bármi adalékot. Mert ha beüt a gebasz az bizony nagyon drága lesz a mondihoz. Én 416.000ft-ot költöttem a rendszer újra élesztésére.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28549 Dátum:
2013.10.16 szerda, 19:34:14 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.10.16 szerda, 19:04:08
Hát azt kétlem,hogy a 2T olajtol szartak be a csúcsaid.Nekem is ki van cserélve a komplett rendszer nekem gyári újra az igaz de ami óta meg volt a csere azóta használok arol 2T olajat.A csere óta autókáztam vele kb 70000km-tert.
Azért ha kicsit szereted a gépsárkányt arol 2T helyett jobb minőségű olajat tegyél bele. Jaso FD minősítésűt.
Nem kerül sokkal többe.
A Jaso FD minőség azt takarja h,szintetikus, tökéletes égésű,minimális korom és füst.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Oldalak:
1
...
564
565
566
567
568
569
570
[
571
]
572
573
574
575
576
577
578
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ