Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:05:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
567
568
569
570
571
572
573
[
574
]
575
576
577
578
579
580
581
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14657107 alkalommal)
0 Felhasználó és 174 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28650 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:46:06 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2013.10.23 szerda, 19:44:21
tudtam vele 4.7et is csinálni, de rövid távozok ezzel a kocsival, sajnos ezért ez ennyi.. de nem rossz érték ám ez tőle figyelembe véve a lábam súlyát és a megtett távokat. Mondhatjuk hogy amit ez a kocsi 3.5 év alatt alattam kibirt azt hivatalosan semminek se kellett volna, igy amikor valaki hujujujjjj mondogatása közben fogja a fejét hogy diesel mondeo akkor csak értelmetlenül nézek mert tényleg le a kalappal előtte..
Rövid távra inkább a benzines való. A dízel be sem tud melegedni, illetve sokkal több idő kell neki a bemelegedéséhez. A hideg üzemmel kinyírod a motort.
Naplózva
mondeo2002
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28651 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:50:28 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.23 szerda, 19:46:06
Rövid távra inkább a benzines való. A dízel be sem tud melegedni, illetve sokkal több idő kell neki a bemelegedéséhez. A hideg üzemmel kinyírod a motort.
tudom én. ehhez képest 167e kmel vettem 237e van most benne tehát 60 ezret kibirt..
Megy, mukodik, indul megáll. alapvetően nem volt vele sok gondom. hozzám került véletlen, nem volt gazdája, azt gondoltam eladom azt 3.5 éve nálam van napi nyuzásra.. és még jó lenne ha maradna egy kis ideig..
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28652 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:52:13 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2013.10.23 szerda, 19:50:28
tudom én. ehhez képest 167e kmel vettem 237e van most benne tehát 60 ezret kibirt..
Megy, mukodik, indul megáll. alapvetően nem volt vele sok gondom. hozzám került véletlen, nem volt gazdája, azt gondoltam eladom azt 3.5 éve nálam van napi nyuzásra.. és még jó lenne ha maradna egy kis ideig..
Használd egészséggel továbbra is. Azért az autód adatait tedd ki az aláírásodba, ahogy sokunknál látod, akkor nem kell minden egyes alkalommal legépelned és előbb kapsz segítséget.
Naplózva
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28653 Dátum:
2013.10.23 szerda, 20:03:20 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.23 szerda, 19:37:28
Ami a gyári előírásnak megfelel, igen. Mi általában a ford formulát használjuk. Abból 7200 ft 5 liter a nagyautonál. De a cromaxnál is kb ennyi. Amikor nyomod neki nem füstöl? Lehet, hogy valamelyi turbocsöved durrant el. Nézd végig. Ha valahol olajsáros, jó eséllyel ott lyukadt ki.
Sajnos azt sem tudom mit hol keressek rajta.Györbe valaki tudna mondani 1 szerelöt aki ezt megtudná nekem nézni?Én komáromi vok.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28654 Dátum:
2013.10.23 szerda, 20:06:11 »
Idézetet írta: Dezsi - 2013.10.23 szerda, 20:03:20
Sajnos azt sem tudom mit hol keressek rajta.Györbe valaki tudna mondani 1 szerelöt aki ezt megtudná nekem nézni?Én komáromi vok.
A nyugat dunántúli topikban biztos találsz valakit, aki megnézi neked. Van komáromi fórumtársunk is.
Naplózva
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28655 Dátum:
2013.10.23 szerda, 20:18:29 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.23 szerda, 20:06:11
A nyugat dunántúli topikban biztos találsz valakit, aki megnézi neked. Van komáromi fórumtársunk is.
Nekem sürgöss lenne mert holnap megyek németbe mert ott melozom.Most elöször vok itt azt sem tudom hol keresem a topikat a turbo csövetsem tudom,hogy hol van és hol tudok hozzá jutni ha az a baja a visszapillantoba mintha ugylátom,hogy füstölne,de nem állandoan.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28656 Dátum:
2013.10.23 szerda, 20:57:32 »
Idézetet írta: bencelacus - 2013.10.23 szerda, 19:37:55
Ismersz Győrben egy jó szerelőt?
Hogyan tudom megállapítani hogy a generátor rossz?
Megy pü
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28657 Dátum:
2013.10.23 szerda, 20:59:33 »
Idézetet írta: Dezsi - 2013.10.23 szerda, 20:03:20
Sajnos azt sem tudom mit hol keressek rajta.Györbe valaki tudna mondani 1 szerelöt aki ezt megtudná nekem nézni?Én komáromi vok.
Megy pü
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28658 Dátum:
2013.10.23 szerda, 21:32:36 »
Idézetet írta: Dezsi - 2013.10.23 szerda, 20:18:29
Nekem sürgöss lenne mert holnap megyek németbe mert ott melozom.Most elöször vok itt azt sem tudom hol keresem a topikat a turbo csövetsem tudom,hogy hol van és hol tudok hozzá jutni ha az a baja a visszapillantoba mintha ugylátom,hogy füstölne,de nem állandoan.
http://mondeo.hu/index.php?topic=24.0
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28659 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 05:29:08 »
Hali!
Ránéztünk a turbónyomásra. Ha jól emlékszem a rengeteg adat közül, a MAP-nál lévő számot figyeltük. Ott volt talán egyedül nyomásra utaló mértékegység.
Ahogy mondtátok 3asban padlózás. 250kPa-t írt, ami elvileg 2,5 bar. Akkor nyugodjak meg, tökéletes a turbóm és nem lyukasak a csöveim?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28660 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 08:15:42 »
Idézetet írta: zolas - 2013.10.24 csütörtök, 05:29:08
Hali!
Ránéztünk a turbónyomásra. Ha jól emlékszem a rengeteg adat közül, a MAP-nál lévő számot figyeltük. Ott volt talán egyedül nyomásra utaló mértékegység.
Ahogy mondtátok 3asban padlózás. 250kPa-t írt, ami elvileg 2,5 bar. Akkor nyugodjak meg, tökéletes a turbóm és nem lyukasak a csöveim?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28661 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 11:40:31 »
sziasztok,
TDCI-n hány darab ékszíj van?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28662 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:08:45 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.10.24 csütörtök, 11:40:31
sziasztok,
TDCI-n hány darab ékszíj van?
Egy sem. 2 db hosszbordás szíj van.
Egy a generátornál, egy a másik oldalon a szervonál.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28663 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:12:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 12:08:45
Egy sem. 2 db hosszbordás szíj van.
Egy a generátornál, egy a másik oldalon a szervonál.
A hosszbordás szíj is ékszíj.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28664 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:14:18 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.24 csütörtök, 12:12:30
A hosszbordás szíj is ékszíj.
Ha tágabb értelemben nézzük, akkor valóban, de nem az a klasszikus ékszíj. Amúgy ma felraktam a motorvédő burkolatot. abba a nagy lyukba nem találtak semmilyen rögzítő izét, még az ecat-ban sem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28665 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:20:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 12:14:18
Ha tágabb értelemben nézzük, akkor valóban, de nem az a klasszikus ékszíj. Amúgy ma felraktam a motorvédő burkolatot. abba a nagy lyukba nem találtak semmilyen rögzítő izét, még az ecat-ban sem.
Ékszíj az. Több, kisebb ék alak van a szíjon.
Abban fém bolhának kell lennie, sok helyen használ olyat a Ford, de más méretben.
Majd ha lesz időm megnézem én is a cat-ot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28666 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:40:19 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 12:08:45
Egy sem. 2 db hosszbordás szíj van.
Egy a generátornál, egy a másik oldalon a szervonál.
Köszi.
Lecserélni nagy meló?
Cromax-ban pl hogy érdemes rákeresni a 2 különbözőre?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28667 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:42:15 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 12:14:18
Ha tágabb értelemben nézzük, akkor valóban, de nem az a klasszikus ékszíj. Amúgy ma felraktam a motorvédő burkolatot. abba a nagy lyukba nem találtak semmilyen rögzítő izét, még az ecat-ban sem.
Melyikbe? Vannak körben csavarok, amikhez sima (piros?) műanyag patentet kell előre benyomni a kasztnin lévő lyukakba. Meg van két fémpatent, amik téglalapforma lyukba mennek, rendesen a takaró tartozékai (csak az utángyártotthoz nem adják), és a bepattintás után kell beléjük csavart tekerni. Ilyent viszont csak a patentdepóban kapsz (hozz nekem is két párat, ha arra jársz!), Fordnak nincs külön.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28668 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:43:03 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.10.24 csütörtök, 12:40:19
Köszi.
Lecserélni nagy meló?
Cromax-ban pl hogy érdemes rákeresni a 2 különbözőre?
Az egyik a
genrátor szíj
, a másik a
szervoszíj
.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28669 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:44:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.24 csütörtök, 12:42:15
Melyikbe? Vannak körben csavarok, amikhez sima (piros?) műanyag patentet kell előre benyomni a kasztnin lévő lyukakba. Meg van két fémpatent, amik téglalapforma lyukba mennek, rendesen a takaró tartozékai (csak az utángyártotthoz nem adják), és a bepattintás után kell beléjük csavart tekerni. Ilyent viszont csak a patentdepóban kapsz (hozz nekem is két párat, ha arra jársz!), Fordnak nincs külön.
AndyA
Azok a kicsik megvannak (ami most már fehérek), az a 2 db nagy kell, amihez a buroklaton egy kb 1,5x1,5cm-es szögletes lyuk tartozik.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.24 csütörtök, 12:54:10 írta Lacika71
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28670 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:47:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.24 csütörtök, 12:42:15
Melyikbe? Vannak körben csavarok, amikhez sima (piros?) műanyag patentet kell előre benyomni a kasztnin lévő lyukakba. Meg van két fémpatent, amik téglalapforma lyukba mennek, rendesen a takaró tartozékai (csak az utángyártotthoz nem adják), és a bepattintás után kell beléjük csavart tekerni. Ilyent viszont csak a patentdepóban kapsz (hozz nekem is két párat, ha arra jársz!), Fordnak nincs külön.
AndyA
Tehát a nagy fémeket nem lehet kapni utólag?
Hm....érdekes, de megspóroltál nekem egy kis keresgélést.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28671 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:50:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 12:44:47
Azok a kicsik megvannak (ami most már fehérek), az a 2 db nagy kell, amihez a buroklaton egy kb 1,5x1,5cm-es szögletes lyuk tartozik.
Mondtam: patentdepo.hu
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28672 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:54:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.24 csütörtök, 12:50:43
Mondtam: patentdepo.hu
AndyA
Akkor már azt is megírhatnád, hogy melyik kell, mert én nem találtam ott sem.
Naplózva
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28673 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 13:00:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.24 csütörtök, 12:42:15
Melyikbe? Vannak körben csavarok, amikhez sima (piros?) műanyag patentet kell előre benyomni a kasztnin lévő lyukakba. Meg van két fémpatent, amik téglalapforma lyukba mennek, rendesen a takaró tartozékai (csak az utángyártotthoz nem adják), és a bepattintás után kell beléjük csavart tekerni. Ilyent viszont csak a patentdepóban kapsz (hozz nekem is két párat, ha arra jársz!), Fordnak nincs külön.
AndyA
A fét fémpatent engem is érdekel mert nem találtam a patentdepo-ba (lehet nem is jol kerestem) utánagyártott takaróhoz.
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28674 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 13:01:37 »
Idézetet írta: Szili - 2013.10.24 csütörtök, 13:00:40
A fét fémpatent engem is érdekel mert nem találtam a patentdepo-ba (lehet nem is jol kerestem) utánagyártott takaróhoz.
Én sem tudom, melyik az, de azt mondta anno itt valaki, hogy ott kapni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28675 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 13:02:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.24 csütörtök, 13:01:37
Én sem tudom, melyik az, de azt mondta anno itt valaki, hogy ott kapni.
AndyA
Akkor úgy marad.
Naplózva
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28676 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 13:30:13 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 13:02:17
Akkor úgy marad.
Pillanatnyilag nekem is úgy van de lehet,hogy kötegelővel odakötöm.
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28677 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 14:00:11 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 12:43:03
Az egyik a
genrátor szíj
, a másik a
szervoszíj
.
Gracias Hombre!!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28678 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 14:01:19 »
Idézetet írta: Szili - 2013.10.24 csütörtök, 13:30:13
Pillanatnyilag nekem is úgy van de lehet,hogy kötegelővel odakötöm.
Azon a kettő izén kívül tartja még vagy 8 helyen csavar. Attól nem félek, hogy leesik.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28679 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 14:28:59 »
Idézetet írta: Szili - 2013.10.24 csütörtök, 13:30:13
Pillanatnyilag nekem is úgy van de lehet,hogy kötegelővel odakötöm.
Felesleges. Az csak azért kell, hogy egy ember is fel tudja rakni. Bedugod az elejét a helyére, bepattintod a két fém patentet, és már megáll, nem esik le, van időd a többi csavart nyugodtan becsavarni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28680 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:36:06 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.24 csütörtök, 08:15:42
igen.
köszönöm
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28681 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:37:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.24 csütörtök, 14:28:59
Felesleges. Az csak azért kell, hogy egy ember is fel tudja rakni. Bedugod az elejét a helyére, bepattintod a két fém patentet, és már megáll, nem esik le, van időd a többi csavart nyugodtan becsavarni.
AndyA
Gondoltam, hogy valami olyan szerepe lehet. Mindegy, mert felkínlódtam egyedül felemelős, aláfekvős módszerrel.
Naplózva
bencelacus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28682 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:57:40 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.23 szerda, 19:41:58
Műszerteszten
rámész a bat-ra, majd beindítod, megnézed, mennyit ír ki (14,5V körüli értéknek kell lennie). Utána felkapcsolsz minden elektromos fogyasztót. Nem mehet le az érték 12,5-13V alá.
Kösz az információt!
Ma elvégeztem a tesztet.
14,2-14,3V mutatott de folyamatosan ingadozott.
Ez az érték még jó vagy már nem?
Mikor felkapcsoltam a fogyasztókat akkor 12,9-13V volt.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28683 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 20:10:11 »
Idézetet írta: bencelacus - 2013.10.24 csütörtök, 19:57:40
Kösz az információt!
Ma elvégeztem a tesztet.
14,2-14,3V mutatott de folyamatosan ingadozott.
Ez az érték még jó vagy már nem?
Mikor felkapcsoltam a fogyasztókat akkor 12,9-13V volt.
Akkor nagy valószínűséggel a generátorod halódik.
Naplózva
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28684 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 20:59:41 »
Sziasztok! Meg van a baj forrása 3-4cm hosszan eldurant az 1ik turbo csövem/köszönöm a jó tanácsokat/.Reggel oda mentem az 1-ik ford márka szervizbe kértem öket,hogy nézzék meg a turbo csöveimet,mondtam nekik,hogy ezen a forumon ezt a tanácsot kaptam erre azt mondták,hogy ott minden féle badarságot irkálnak.Erre aztán vissza mentem az idöpontomra amit adtak mert csak akkor néznek rá a kocsira ha van idöpontom du 2-re.Felszedték a motortakaro tetejét és mit ad isten egyböl látszodott a hiba na mondom tessék ezt kértem önnöktöl reggel 8-kor.Ezért a három percért elkértek 6000 ft-t.Du-án fél 5kor értem a ford top-ba ahol 1 kedves segitö kész úri ember az őltözöböl elö hivott még ott levö szerelöt és meglett csinálva mint az álom olyan lett kocsi.Mégegyszer köszönöm nekik.Állitolag ott dolgozik vik nevezetü forumozo 2szeresen elismert nagyszerü szerelö.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28685 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 21:21:53 »
Idézetet írta: Dezsi - 2013.10.24 csütörtök, 20:59:41
Sziasztok! Meg van a baj forrása 3-4cm hosszan eldurant az 1ik turbo csövem/köszönöm a jó tanácsokat/.Reggel oda mentem az 1-ik ford márka szervizbe kértem öket,hogy nézzék meg a turbo csöveimet,mondtam nekik,hogy ezen a forumon ezt a tanácsot kaptam erre azt mondták,hogy ott minden féle badarságot irkálnak.Erre aztán vissza mentem az idöpontomra amit adtak mert csak akkor néznek rá a kocsira ha van idöpontom du 2-re.Felszedték a motortakaro tetejét és mit ad isten egyböl látszodott a hiba na mondom tessék ezt kértem önnöktöl reggel 8-kor.Ezért a három percért elkértek 6000 ft-t.Du-án fél 5kor értem a ford top-ba ahol 1 kedves segitö kész úri ember az őltözöböl elö hivott még ott levö szerelöt és meglett csinálva mint az álom olyan lett kocsi.Mégegyszer köszönöm nekik.Állitolag ott dolgozik vik nevezetü forumozo 2szeresen elismert nagyszerü szerelö.
Szerintem Vik Bp dolgozik(Auto fort) nem Győrbe(kár),melyikbe voltál Dohány utca -Kismegyer?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28686 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 21:32:16 »
Idézetet írta: Dezsi - 2013.10.24 csütörtök, 20:59:41
kértem öket,hogy nézzék meg a turbo csöveimet,mondtam nekik,hogy ezen a forumon ezt a tanácsot kaptam erre azt mondták,hogy ott minden féle badarságot irkálnak.
persze, hogy azt mondják, mert a hasznos hozzászólások sok felesleges kiadástól óvja meg a tulajdonosokat, egyidejűleg ugyan annyi potenciális pénztől fosztja meg a szervizeket.
(HUN)
mindemellett, örülök, hogy megjavult az autód.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28687 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 23:35:38 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 19:37:55
Gondoltam, hogy valami olyan szerepe lehet. Mindegy, mert felkínlódtam egyedül felemelős, aláfekvős módszerrel.
Bátor vagy. Én az emelő után aláteszem a bakot is, mielőtt odafekszem...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28688 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 23:36:04 »
Idézetet írta: bencelacus - 2013.10.24 csütörtök, 19:57:40
Kösz az információt!
Ma elvégeztem a tesztet.
14,2-14,3V mutatott de folyamatosan ingadozott.
Ez az érték még jó vagy már nem?
Mikor felkapcsoltam a fogyasztókat akkor 12,9-13V volt.
12V-os hivatalosan az akksid. Szerinted...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28689 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 23:36:50 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 20:10:11
Akkor nagy valószínűséggel a generátorod halódik.
12,9-13V körül fogyasztókkal. Miért is...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28690 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 23:37:53 »
Idézetet írta: Dezsi - 2013.10.24 csütörtök, 20:59:41
Sziasztok! Meg van a baj forrása 3-4cm hosszan eldurant az 1ik turbo csövem/köszönöm a jó tanácsokat/.Reggel oda mentem az 1-ik ford márka szervizbe kértem öket,hogy nézzék meg a turbo csöveimet,mondtam nekik,hogy ezen a forumon ezt a tanácsot kaptam erre azt mondták,hogy ott minden féle badarságot irkálnak.Erre aztán vissza mentem az idöpontomra amit adtak mert csak akkor néznek rá a kocsira ha van idöpontom du 2-re.Felszedték a motortakaro tetejét és mit ad isten egyböl látszodott a hiba na mondom tessék ezt kértem önnöktöl reggel 8-kor.Ezért a három percért elkértek 6000 ft-t.Du-án fél 5kor értem a ford top-ba ahol 1 kedves segitö kész úri ember az őltözöböl elö hivott még ott levö szerelöt és meglett csinálva mint az álom olyan lett kocsi.Mégegyszer köszönöm nekik.Állitolag ott dolgozik vik nevezetü forumozo 2szeresen elismert nagyszerü szerelö.
Jó helyre estél be véletlenül. De ha megkérdezed előre, akkor is többnyire Viket javasoltuk volna Budapesten.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28691 Dátum:
2013.10.25 péntek, 07:37:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.24 csütörtök, 23:35:38
Bátor vagy. Én az emelő után aláteszem a bakot is, mielőtt odafekszem...
AndyA
Attól, hogy nem írtam oda, még alá volt bakolva. Tudod, olyan médiamarktosan: "Mert hülye azért nem vagyok".
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28692 Dátum:
2013.10.25 péntek, 07:39:10 »
Idézetet írta: Dezsi - 2013.10.24 csütörtök, 20:59:41
Sziasztok! Meg van a baj forrása 3-4cm hosszan eldurant az 1ik turbo csövem/köszönöm a jó tanácsokat/.Reggel oda mentem az 1-ik ford márka szervizbe kértem öket,hogy nézzék meg a turbo csöveimet,mondtam nekik,hogy ezen a forumon ezt a tanácsot kaptam erre azt mondták,hogy ott minden féle badarságot irkálnak.Erre aztán vissza mentem az idöpontomra amit adtak mert csak akkor néznek rá a kocsira ha van idöpontom du 2-re.Felszedték a motortakaro tetejét és mit ad isten egyböl látszodott a hiba na mondom tessék ezt kértem önnöktöl reggel 8-kor.Ezért a három percért elkértek 6000 ft-t.Du-án fél 5kor értem a ford top-ba ahol 1 kedves segitö kész úri ember az őltözöböl elö hivott még ott levö szerelöt és meglett csinálva mint az álom olyan lett kocsi.Mégegyszer köszönöm nekik.Állitolag ott dolgozik vik nevezetü forumozo 2szeresen elismert nagyszerü szerelö.
Örülök, hogy megoldódott a problémád. Vik Bp-n dolgozik az AutoFortnál.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28693 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 09:27:20 »
Sziasztok!
A vízpumpa/szervószivattyú ékszíj feszítő görgőt külön lehet kapni, vagy komplett feszítő szerkezettel együtt? Most álltam neki kicserélni a vízpumpát és eléggé lógós a csapágy.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28694 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:02:15 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.10.27 vasárnap, 09:27:20
Sziasztok!
A vízpumpa/szervószivattyú ékszíj feszítő görgőt külön lehet kapni, vagy komplett feszítő szerkezettel együtt? Most álltam neki kicserélni a vízpumpát és eléggé lógós a csapágy.
Szia!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28695 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:05:28 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.10.27 vasárnap, 09:27:20
Sziasztok!
A vízpumpa/szervószivattyú ékszíj feszítő görgőt külön lehet kapni, vagy komplett feszítő szerkezettel együtt? Most álltam neki kicserélni a vízpumpát és eléggé lógós a csapágy.
Erre gondolsz:
https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650553-hosszbordasekszij-feszito/112460-rugos-fesztito-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td
Egyben. Én SKF-et raktam bele.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28696 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:17:09 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.27 vasárnap, 10:05:28
Erre gondolsz:
https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650553-hosszbordasekszij-feszito/112460-rugos-fesztito-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td
Egyben. Én SKF-et raktam bele.
de ő a másik oldalt szereli"vizpumpa"
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28697 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:18:01 »
Idézetet írta: coboy - 2013.10.27 vasárnap, 10:17:09
de ő a másik oldalt szereli"vizpumpa"
Ja boccánat, figyelmetlenül olvastam el.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28698 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:21:29 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.27 vasárnap, 10:18:01
Ja boccánat, figyelmetlenül olvastam el.
de arra a feszitore is van okossag amit te linkeltel.azt is érdemes megcsinálni ha a gyártónak nem sikerült rendesen.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28699 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:22:50 »
Idézetet írta: coboy - 2013.10.27 vasárnap, 10:21:29
de arra a feszitore is van okossag amit te linkeltel.azt is érdemes megcsinálni ha a gyártónak nem sikerült rendesen.
Szabadonfutóval van felrakva. Most a japán, a ZEN nálam sajna, csak 18e km-t bírt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
567
568
569
570
571
572
573
[
574
]
575
576
577
578
579
580
581
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ