Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 15:10:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 581 582 583 584 585 586 587 [588] 589 590 591 592 593 594 595 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13869953 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #29350 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 17:04:46 »

Köszönöm a gyors választ! Akkor ha jól értelmezem akkor Te is a felújítást javaslod!
Ebből kifolyólag lenne még1 olyan kérdésem, azokkal mennyire lesz jó az autó?! Azaz mennyire megbízható a felújított?!
Tisztelt Fórumtárs!
A gyári felújított a porlasztók esetében azt jelenti, hogy csak a külső ház marad meg , minden más ki van cserélve új alkatrészre. Megbízható cégnél végeztetve a felújítást nem szabad, hogy probléma legyen. Ebbe a felújításba bele tartozik a tank teljes tisztítása, a magasnyomású szivattyú ellenőrzése, kopás esetén ennek a javítása is, valamint a magasnyomású csövek, és résolajcsövek cseréje az összes tömítéssel, valamint az üzemanyag szűrő cseréje. Csak ebben az esetben kapsz garanciát a rendszer kifogástalan üzemére. Ide tartozik még a csere után a porlasztók felprogramozása is. Mindez nem olcsó, ez adott esetben több százezer Ft kiadást jelenthet, de csak így van értelme a rendszer felújításának. Minden más olcsónak látszó megoldás a későbbiekben sokkal drágább lehet. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.09 hétfő, 17:51:54 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29351 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 18:27:55 »

Én pont most kezdtem a javításba, sajnos.  falbav
Pár napja megállt az autóm és mikor elindult kiderült, hogy min. a 3. porlasztó kidőlt. Mondtam a szerelőnek, hogy a kockáztatásnak helye itt nincs. Mind a 4 porlasztót javítani a nagynyomásút ellenőriztetni ha kell javítani. Tanktisztítás és a szokásos dolgok. Egy biztos, nem olcsó, de kár a kockázatért, hogy most kicseréli a porlasztót a jövőhéten meg megint kezdhetem elölről. Sajnos a kénes gázolaj kikészíti a rendszert.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.09 hétfő, 18:39:21 írta Paxtoll » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29352 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 18:46:06 »

Én pont most kezdtem a javításba, sajnos.  falbav
Pár napja megállt az autóm és mikor elindult kiderült, hogy min. a 3. porlasztó kidőlt. Mondtam a szerelőnek, hogy a kockáztatásnak helye itt nincs. Mind a 4 porlasztót javítani a nagynyomásút ellenőriztetni ha kell javítani. Tanktisztítás és a szokásos dolgok. Egy biztos, nem olcsó, de kár a kockázatért, hogy most kicseréli a porlasztót a jövőhéten meg megint kezdhetem elölről. Sajnos a kénes gázolaj kikészíti a rendszert.

2T olajat neki!

Ártani nem használ, de ha segít elkerülni a következő 150-200 ezer km-ben a felújítást, már megérte. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #29353 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 18:53:10 »

Én pont most kezdtem a javításba.
Pár napja megállt az autóm és mikor elindult kiderült, hogy min. a 3. porlasztó kidőlt. Mondtam a szerelőnek, hogy a kockáztatásnak helye itt nincs. Mind a 4 porlasztót javítani a nagynyomásút ellenőriztetni ha kell javítani. Tanktisztítás és a szokásos dolgok. Egy biztos, nem olcsó, de kár a kockázatért, hogy most kicseréli a porlasztót a jövőhéten meg megint kezdhetem elölről. Sajnos a kénes gázolaj kikészíti a rendszert.
Tisztelt Fórumtárs!
A technológiában egyetértünk. Én egy ilyen kaliberű munkát minimum a Filepdiesel szakműhely véleményére végeztetnék el. Senki képzettségét nem akarom lebecsülni. Viszont sokan mondják, hogy értenek a dízelhez. Ezzel szemben, nincs megfelelő szaktudás, és legfőképp, nincs megfelelő műszerezettség, felszerelés, technikai háttér. Ezek hiányában, csak kókányolás lesz a vége, ami nem kis összeget fog képviselni, és végül mégis csak el kell majd vinni a gépsárkányt egy megfelelő szervízbe. Én azt mondom nagyon meggondolandó, hova adja le az ember az autóját, ilyen kaliberű munkára. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29354 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:31:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
A technológiában egyetértünk. Én egy ilyen kaliberű munkát minimum a Filepdiesel szakműhely véleményére végeztetnék el. Senki képzettségét nem akarom lebecsülni. Viszont sokan mondják, hogy értenek a dízelhez. Ezzel szemben, nincs megfelelő szaktudás, és legfőképp, nincs megfelelő műszerezettség, felszerelés, technikai háttér. Ezek hiányában, csak kókányolás lesz a vége, ami nem kis összeget fog képviselni, és végül mégis csak el kell majd vinni a gépsárkányt egy megfelelő szervízbe. Én azt mondom nagyon meggondolandó, hova adja le az ember az autóját, ilyen kaliberű munkára. wave
Tisztelettel László! worship

Ez természetesen igaz. A szerelő nem a javítást hanem a hibás elemek ki és be szerelését végzi el. Persze akihez vittem nem garázs szerelő, komplett motordiagnosztikai műhelye és teljes vizsgabázisa is van. A dízel elemeket a győri Interdiesel végzi, gyári technológiával. Sajna marha drágán, de az országban kb mindenhol ennyi. Ennél az várható összegnél már nem merek én sem kockázatot vállalni, hogy udvaron vagy egyéb nem elismert javítóműhelyben csinálják. Szólt, hogy ez nem játék és ő nem is csinálná csak úgy. Megbeszéltük a várható összeget és, hogy mi a minimum amit csinálni kell. Én kértem, hogy minden legyen ellenőrizve, és ha szükséges akkor javítva.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29355 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:38:51 »

Ez természetesen igaz. A szerelő nem a javítást hanem a hibás elemek ki és be szerelését végzi el. Persze akihez vittem nem garázs szerelő, komplett motordiagnosztikai műhelye és teljes vizsgabázisa is van. A dízel elemeket a győri Interdiesel végzi, gyári technológiával. Sajna marha drágán, de az országban kb mindenhol ennyi. Ennél az várható összegnél már nem merek én sem kockázatot vállalni, hogy udvaron vagy egyéb nem elismert javítóműhelyben csinálják. Szólt, hogy ez nem játék és ő nem is csinálná csak úgy. Megbeszéltük a várható összeget és, hogy mi a minimum amit csinálni kell. Én kértem, hogy minden legyen ellenőrizve, és ha szükséges akkor javítva.
"Persze akihez vittem nem garázs szerelő, komplett motordiagnosztikai műhelye és teljes vizsgabázisa is van".
Melyik szerviz?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29356 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:54:49 »

"Persze akihez vittem nem garázs szerelő, komplett motordiagnosztikai műhelye és teljes vizsgabázisa is van".
Melyik szerviz?

Maros szerviz, Pannonhalma.
Komplex autós műhely és bolt, autómentés, vizsgáztatás, eredetvizsga stb.
Nem mellesleg a For-top nem tudta diagnosztizálni a hibát, pár napja írtam is itt. Kivittem hozzá, néhány "percen" belül beindították és már ment is a hiba diagnosztika.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29357 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:08:06 »

Maros szerviz, Pannonhalma.
Komplex autós műhely és bolt, autómentés, vizsgáztatás, eredetvizsga stb.
Nem mellesleg a For-top nem tudta diagnosztizálni a hibát, pár napja írtam is itt. Kivittem hozzá, néhány "percen" belül beindították és már ment is a hiba diagnosztika.
Hallomásból ismerem őket ,Krisz32 is oda jár.
Járóképes a paripa?(bocs nem olvastam vissza)
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29358 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:19:09 »

Hallomásból ismerem őket ,Krisz32 is oda jár.
Járóképes a paripa?(bocs nem olvastam vissza)


Limp-home, de ha kell, pár tíz km-t el lehet vele evickélni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29359 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:22:26 »

Limp-home, de ha kell, pár tíz km-t el lehet vele evickélni.

AndyA
Én biztosan elvinném Szfehérvárra a filephez ,1 kalap alatt megvan minden.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29360 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:26:58 »

Hallomásból ismerem őket ,Krisz32 is oda jár.
Járóképes a paripa?(bocs nem olvastam vissza)


Leállt az autópályán, illetve én leállítottam és már nem indult el többé. Jött a vészüzem és félreálltam, így már bánom mert kibírta volna hazáig, így meg az is 25 ezer volt, hogy hazahozzák. rinya Plusz 14 a For-top a nagy semmi. És most jön a felújítás. szomoru1
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29361 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:49:34 »

Leállt az autópályán, illetve én leállítottam és már nem indult el többé. Jött a vészüzem és félreálltam, így már bánom mert kibírta volna hazáig, így meg az is 25 ezer volt, hogy hazahozzák. rinya Plusz 14 a For-top a nagy semmi. És most jön a felújítás. szomoru1
Phalmán van az autó?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29362 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:55:00 »

Phalmán van az autó?

Igen.
Naplózva
Lapo
Vendég
« Új hozzászólás #29363 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 22:08:31 »

Igen.

Elárulnád milyen összegeket említettek?
hasonló cipőben járok én is. Ma megállapították a For-Topba hogy nem tudják megállapítani a hibát, de ha csütörtökön visszaviszem akkor kiszedik az adagolót és a porlasztócsúcsokat és elküldik Lengyelországba majd ott bemérik...
Egy hónapja nem tudják kitalálni mi baja az autómnak. Már két szerelő kapírgálta meg ma a győri ForTop.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29364 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 22:21:14 »

Elárulnád milyen összegeket említettek?
hasonló cipőben járok én is. Ma megállapították a For-Topba hogy nem tudják megállapítani a hibát, de ha csütörtökön visszaviszem akkor kiszedik az adagolót és a porlasztócsúcsokat és elküldik Lengyelországba majd ott bemérik...
Egy hónapja nem tudják kitalálni mi baja az autómnak. Már két szerelő kapírgálta meg ma a győri ForTop.

mit akarnak lengyelben bemérni?Huh?? Cheesy Cheesy Cheesy
Komolyan mondom...... én is ebben a cipőben jártam.... Tongue
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29365 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 22:22:40 »

Elárulnád milyen összegeket említettek?
hasonló cipőben járok én is. Ma megállapították a For-Topba hogy nem tudják megállapítani a hibát, de ha csütörtökön visszaviszem akkor kiszedik az adagolót és a porlasztócsúcsokat és elküldik Lengyelországba majd ott bemérik...
Egy hónapja nem tudják kitalálni mi baja az autómnak. Már két szerelő kapírgálta meg ma a győri ForTop.



Fura történet.........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #29366 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 22:30:00 »

Én pont most kezdtem a javításba, sajnos.  falbav
Pár napja megállt az autóm és mikor elindult kiderült, hogy min. a 3. porlasztó kidőlt. Mondtam a szerelőnek, hogy a kockáztatásnak helye itt nincs. Mind a 4 porlasztót javítani a nagynyomásút ellenőriztetni ha kell javítani. Tanktisztítás és a szokásos dolgok. Egy biztos, nem olcsó, de kár a kockázatért, hogy most kicseréli a porlasztót a jövőhéten meg megint kezdhetem elölről. Sajnos a kénes gázolaj kikészíti a rendszert.
Mond már meg nekem hogy hol tudsz kénes gázolajat tankolni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29367 Dátum: 2013.12.10 kedd, 07:26:30 »

Mond már meg nekem hogy hol tudsz kénes gázolajat tankolni.

Biztos maradt még a régi időkből nagy földalatti tartályokban..... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29368 Dátum: 2013.12.10 kedd, 15:23:16 »

hali!
porlasztó cserénél csak azt a rézalátétet kell cserélni?vagy mást is mert jó ára van!ha ezt tudom legyártom a cégnél!esetleg van még valami gumitömítés esetleg?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29369 Dátum: 2013.12.10 kedd, 17:02:30 »

hali!
porlasztó cserénél csak azt a rézalátétet kell cserélni?vagy mást is mert jó ára van!ha ezt tudom legyártom a cégnél!esetleg van még valami gumitömítés esetleg?

Igen...kell mindenképp.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29370 Dátum: 2013.12.11 szerda, 12:28:10 »

üdv!
http://www.youtube.com/watch?v=qG5iXi1LZdE
így nézett ki fordiaggal gép elküldtem a 2-3as porlasztót ,de tökéletes mind 2 akkor mi lehetett a gond?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #29371 Dátum: 2013.12.11 szerda, 14:15:30 »

Elárulnád milyen összegeket említettek?
hasonló cipőben járok én is. Ma megállapították a For-Topba hogy nem tudják megállapítani a hibát, de ha csütörtökön visszaviszem akkor kiszedik az adagolót és a porlasztócsúcsokat és elküldik Lengyelországba majd ott bemérik...
Egy hónapja nem tudják kitalálni mi baja az autómnak. Már két szerelő kapírgálta meg ma a győri ForTop.

Szerintem felejtős, nem kell azt kiküldeni főleg lengyelbe. Szfehérváron, BP a Filep dieselhez juttatnám el a cuccokat. Ők is be tudják mérni és fel is tudják újítani ha kell. Páran már ajánlották őket itt a fórumon, azt mondták értenek is hozzá. http://www.filepdiesel.hu/
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #29372 Dátum: 2013.12.11 szerda, 15:16:44 »

üdv!
http://www.youtube.com/watch?v=qG5iXi1LZdE
így nézett ki fordiaggal gép elküldtem a 2-3as porlasztót ,de tökéletes mind 2 akkor mi lehetett a gond?
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben elvinném a gépezetet a filepdieselhez, és bevizsgáltatnám a teljes üzemanyag rendszert. A javasolt cég megbízható, nem olcsó, de korrekt garanciális munkát végez. Nagyon sok esetben nem elég a résolaj veszteséget megmérni, hanem meg kell vizsgálni a porlasztási képet, az adott porlasztási végnyomáson. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
beni2101
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #29373 Dátum: 2013.12.11 szerda, 17:56:39 »

üzarendszeri anomália.amíg ennyi,addig ne is foglalkozz vele.


Köszönöm szépen a választ Alf!  worship
Naplózva

2004.10 2.2 TDCI ST
Sefti
Vendég
« Új hozzászólás #29374 Dátum: 2013.12.11 szerda, 22:08:05 »

Sziasztok!
Köszönöm a befogadást!
Nagyon jó ez a fórum. taps
Nemrég vettem egy x-typot TDCi motorral.Sajnos van egy kellemetlen hibája.
Először még csak magasabb fordulaton kezdett el villogni a malacfarok,de most már egyre gyakrabban alacsonyabb fordulatszámon is.Olvastam itt a fórumon ,hogy nagy valószínűséggel az elektronikus turbóvezérlő lehet a ludas.Plusz szakadt volt az intercooler cső is de azt és a légtömegmérőt már cseréltem.
Esetlegesen még ötletek?
Válaszokat előre is köszi!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29375 Dátum: 2013.12.11 szerda, 22:14:49 »

Sziasztok!
Köszönöm a befogadást!
Nagyon jó ez a fórum. taps
Nemrég vettem egy x-typot TDCi motorral.Sajnos van egy kellemetlen hibája.
Először még csak magasabb fordulaton kezdett el villogni a malacfarok,de most már egyre gyakrabban alacsonyabb fordulatszámon is.Olvastam itt a fórumon ,hogy nagy valószínűséggel az elektronikus turbóvezérlő lehet a ludas.Plusz szakadt volt az intercooler cső is de azt és a légtömegmérőt már cseréltem.
Esetlegesen még ötletek?
Válaszokat előre is köszi!!
kezdj el gyűjtögetni, nem kell sokat, csak úgy 3-600eft-ot az üzemanyagrendszer felújítására.

amúgymeg diagnosztikára kell tenni, mert sok mindenért villoghat az izzításjelző
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29376 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 16:13:14 »

Elárulnád milyen összegeket említettek?
hasonló cipőben járok én is. Ma megállapították a For-Topba hogy nem tudják megállapítani a hibát, de ha csütörtökön visszaviszem akkor kiszedik az adagolót és a porlasztócsúcsokat és elküldik Lengyelországba majd ott bemérik...
Egy hónapja nem tudják kitalálni mi baja az autómnak. Már két szerelő kapírgálta meg ma a győri ForTop.


Üdv
A vége, hogy nem az Interdiesel csinálja mert ők a vizsgálatot akarták az idén a javítást már csak jövőre. A TurboTec kft ( http://www.turbo-tec.eu/hu/index.php?page=home )aki elvégzi a szükséges felújítást.
Porlasztóknál ha rossz akkor 42.000Ft+áfa darabja, a nagynyomású pumpa az 60-160.000 között a hibától függően. A bevizsgálás ha jól emlékszem 4000+áfa a porlasztó és 20.000 körül a nagynyomású. Olyat magyarázott a srác, hogy a ház ha jó akkor megáll 100 alatt de ha azt is cserélni kell akkor lehet a teljes összeg is. Viszont gyakorlatilag 2 munkanapos átfutással el is készülnek vele. Ma elvitték és hétfőre vissza is hozzák. 24hónap garanciával de csak szakműhelyben történő beszerelés és üza. rendszer tisztítás után él a gari.
Nem mellesleg szennyeződésből eredő hiba az első diagnózisuk. Nekem volt egy olyan tippem, hogy kénes gázolaj volt a magán kúton de az elméletileg nem lehetséges. Talán már nem is létezik olyan. Az örök kérdés ismét előkerül, hogy hol tankoljak?
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.12 csütörtök, 16:19:54 írta Paxtoll » Naplózva
Sefti
Vendég
« Új hozzászólás #29377 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 19:12:24 »

kezdj el gyűjtögetni, nem kell sokat, csak úgy 3-600eft-ot az üzemanyagrendszer felújítására.

amúgymeg diagnosztikára kell tenni, mert sok mindenért villoghat az izzításjelző

Köszi a választ.Sajnos a diagnosztikával az a problémám,hogy a jaguár diagnosztika csak alapokat mutat a fordos pedig végigfut de nem ír ki kódot.
 Amúgy elég rendben van a vas mert az előző gazdája egy nagyon gondos ember volt ,ha világított valami a műszerfalon rögtön leragasztotta szig szalaggal úgyhogy a hiba "megszűnt" falbav
További szép napot!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29378 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 20:25:12 »

Köszi a választ.Sajnos a diagnosztikával az a problémám,hogy a jaguár diagnosztika csak alapokat mutat a fordos pedig végigfut de nem ír ki kódot.
 Amúgy elég rendben van a vas mert az előző gazdája egy nagyon gondos ember volt ,ha világított valami a műszerfalon rögtön leragasztotta szig szalaggal úgyhogy a hiba "megszűnt" falbav
További szép napot!

merre vagy helyileg?

olyankor kéne kódot olvasni, amikor villog
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29379 Dátum: 2013.12.13 péntek, 18:19:00 »

Jo estet mindenkinek!
Nem biztos hogy mindent helyesen irok,de naggyabol a kovetkezok tortentek:
Ujra kodoltam a porlasztokat,az auto teljesen mas lett(jo ertelemben)
75 km utan ugy elkezdett csorogni hogy azt hittem atfordult a hajtokar csapagy.
Epp autouton mentem(oriasi hofuvas) ezert nem alltam meg hanem finoman mentem tovabb.
2 km utan helyrejott es azota kb 800 km kituno.
Valahogy nem is tudom kb 3 het mulva mennek haza (3000 km) es nem szeretnek valahol leragadni. Udv oroszbol (-27 oriasi ho)
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29380 Dátum: 2013.12.13 péntek, 19:49:46 »

Jo estet mindenkinek!
Nem biztos hogy mindent helyesen irok,de naggyabol a kovetkezok tortentek:
Ujra kodoltam a porlasztokat,az auto teljesen mas lett(jo ertelemben)
75 km utan ugy elkezdett csorogni hogy azt hittem atfordult a hajtokar csapagy.
Epp autouton mentem(oriasi hofuvas) ezert nem alltam meg hanem finoman mentem tovabb.
2 km utan helyrejott es azota kb 800 km kituno.
Valahogy nem is tudom kb 3 het mulva mennek haza (3000 km) es nem szeretnek valahol leragadni. Udv oroszbol (-27 oriasi ho)
Nem semmi "Udv oroszbol -27 oriasi ho" hol vagy helyileg?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29381 Dátum: 2013.12.13 péntek, 20:17:03 »

Nem semmi "Udv oroszbol -27 oriasi ho" hol vagy helyileg?
Itt: https://www.google.hu/maps/preview#!q=kazan&data=!1m4!1m3!1d172327!2d49.073303!3d55.7955015!4m15!2m14!1m13!1s0x415ead2b7caccd99%3A0x7fcb77b9b5ad8c65!3m8!1m3!1d2777939!2d19.5053827!3d47.1611615!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!4m2!3d55.8005556!4d49.1055556
,de a profiljában is jelöli.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29382 Dátum: 2013.12.13 péntek, 20:25:01 »

Nem semmi "Udv oroszbol -27 oriasi ho" hol vagy helyileg?
Kazan Tatarstan moskvatol 800 km keletre
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29383 Dátum: 2013.12.13 péntek, 20:51:05 »

Jo van na beka3 duhos2 eplus2
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29384 Dátum: 2013.12.14 szombat, 12:08:32 »

Jelenleg úgy állok, hogy mind a 4 porlasztóm sajnos javításra szorul. A nagynyomásúról még nem jött válasz de nem reménykedem már. Ha a porlasztók közül maradt volna hibátlan, akkor talán lett volna esély arra is, hogy a szivattyú nem hibásodott meg de így szerintem esélytelen. Elszomorító az egész így, mert ez nagyon sok pénz és nem tudom mi a garancia arra, hogy nem fordul elő a jövőben. szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29385 Dátum: 2013.12.14 szombat, 12:33:01 »

Jelenleg úgy állok, hogy mind a 4 porlasztóm sajnos javításra szorul. A nagynyomásúról még nem jött válasz de nem reménykedem már. Ha a porlasztók közül maradt volna hibátlan, akkor talán lett volna esély arra is, hogy a szivattyú nem hibásodott meg de így szerintem esélytelen. Elszomorító az egész így, mert ez nagyon sok pénz és nem tudom mi a garancia arra, hogy nem fordul elő a jövőben. szomoru1
a garancia?egy 10éves autónál? semmi......új csúcs nincs,csak felújított.
amit tudsz tenni ez ellen:
A gázolajszűrőt csak 2 mikronost teszel be,és mindig nagy kúton tankolsz,lehetőleg 1 helyen.Mágnest még érdemes a szűrőre eszkábálni,hogy ha válik le fém szemcse a csúcsokból,az már ne kerüljön újra be a rendszerbe.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29386 Dátum: 2013.12.14 szombat, 12:36:08 »

a garancia?egy 10éves autónál? semmi......új csúcs nincs,csak felújított.
amit tudsz tenni ez ellen:
A gázolajszűrőt csak 2 mikronost teszel be,és mindig nagy kúton tankolsz,lehetőleg 1 helyen.Mágnest még érdemes a szűrőre eszkábálni,hogy ha válik le fém szemcse a csúcsokból,az már ne kerüljön újra be a rendszerbe.....

Ezt akartam is kérdezni, hogy van e 2 mikronos szűrő. Melyik az?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29387 Dátum: 2013.12.14 szombat, 12:37:19 »

Ezt akartam is kérdezni, hogy van e 2 mikronos szűrő. Melyik az?
A gyári biztosan.Utángyártottról megkell győződni,ha lehet......a boltban vagy a gyártójánál...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29388 Dátum: 2013.12.14 szombat, 12:47:04 »

A gyári biztosan.Utángyártottról megkell győződni,ha lehet......a boltban vagy a gyártójánál...

Legalábbis, ezt mondják... nem állunk ott sublerrel (mikrométerrel)... azért az a 2um elég aprócska lyukat jelent.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29389 Dátum: 2013.12.14 szombat, 17:32:44 »

Legalábbis, ezt mondják... nem állunk ott sublerrel (mikrométerrel)... azért az a 2um elég aprócska lyukat jelent.
a mikrométerrel csak 0,01 pontosan lehet mérni a 2um asz 0,002-es lyuk
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29390 Dátum: 2013.12.14 szombat, 18:03:18 »

Legalábbis, ezt mondják... nem állunk ott sublerrel (mikrométerrel)... azért az a 2um elég aprócska lyukat jelent.
wow1
kimondta,hogy azt megkell mérni?nem elég a gyári hitelessége?ez már üldözési mánia.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29391 Dátum: 2013.12.14 szombat, 18:29:47 »

wow1
kimondta,hogy azt megkell mérni?nem elég a gyári hitelessége?ez már üldözési mánia.....

Senki. A gyári hitelesség... 2 mikronos a szűrő. Ez ok. Azt tudjuk, hogy a ford nem gyárt szűrőt, csak dobozol.
Szóval megveszi valakitől, és berakja a dobozba. Hol az egyik gyárét, hol a másikét.
Aztán az is elképzelhető, hogy a másik szállító, ha a saját nevén adja a terméket, mondjuk 5 mikrót ír rá.
A gyári dobozban meg 2 mikrós... tsudálatos egy doboz ez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29392 Dátum: 2013.12.14 szombat, 19:33:56 »

Senki. A gyári hitelesség... 2 mikronos a szűrő. Ez ok. Azt tudjuk, hogy a ford nem gyárt szűrőt, csak dobozol.
Szóval megveszi valakitől, és berakja a dobozba. Hol az egyik gyárét, hol a másikét.
Aztán az is elképzelhető, hogy a másik szállító, ha a saját nevén adja a terméket, mondjuk 5 mikrót ír rá.
A gyári dobozban meg 2 mikrós... tsudálatos egy doboz ez.
sosem gyártott,mégis a gyári szűrő 2 mikronos.mondom én,hogy üldözési mánia.mérd meg! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29393 Dátum: 2013.12.14 szombat, 19:37:59 »

Ezt akartam is kérdezni, hogy van e 2 mikronos szűrő. Melyik az?
Gyári Ford-ot, illetve Bosch-t szokták ajánlani. Esetleg Mann-t.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tomasi
Vendég
« Új hozzászólás #29394 Dátum: 2013.12.14 szombat, 19:49:07 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni hozzáértő emberektől.


Sajnos úgy néz ki hogy szükségem lenne egy magasnyomású szivattyúra és 4 porlasztócsúcsra.
Az autóm ami egy 2002 es évjáratú Ford Mondeo kombi, 130 Le Tdci ( FMBA motrorkód) egyik napról a másikra elég hangossá vált a motor, csörög vagy ilyesmi, és mintha egy hengerem nem menne, erőtlen is lett. Plusszban néha elkezd villogni az izzítás visszajelző és leáll a motor.
A Filep diesel kiolvasta a hibakódot, majd azt mondták biztos a porlasztócsúcsok meg a magasnyomású a hiba, amire azt mondták 300 ezer a feljavítása.

Esetleg valaki nem tud kedvezőbben javítást, vagy használtan garanciával porlasztó csúcsokat meg magasnyomású szivattyút?

Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném.......
Naplózva
zsolti tar
Vendég
« Új hozzászólás #29395 Dátum: 2013.12.14 szombat, 19:53:56 »

Szia mindenkinek olyan van hogy termom tuti jó a kocsi egy 2 tdci mondeo a víz vissza esik mihentést lassítok olyan 70 fok körülre mi lehet ennek oka 2005 ös a kocsi !! Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29396 Dátum: 2013.12.14 szombat, 19:54:38 »

Szia mindenkinek olyan van hogy termom tuti jó a kocsi egy 2 tdci mondeo a víz vissza esik mihentést lassítok olyan 70 fok körülre mi lehet ennek oka 2005 ös a kocsi !! Huh?
2 termo van az autódban.a másik is tuti jó? Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29397 Dátum: 2013.12.14 szombat, 19:58:48 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni hozzáértő emberektől.


Sajnos úgy néz ki hogy szükségem lenne egy magasnyomású szivattyúra és 4 porlasztócsúcsra.
Az autóm ami egy 2002 es évjáratú Ford Mondeo kombi, 130 Le Tdci ( FMBA motrorkód) egyik napról a másikra elég hangossá vált a motor, csörög vagy ilyesmi, és mintha egy hengerem nem menne, erőtlen is lett. Plusszban néha elkezd villogni az izzítás visszajelző és leáll a motor.
A Filep diesel kiolvasta a hibakódot, majd azt mondták biztos a porlasztócsúcsok meg a magasnyomású a hiba, amire azt mondták 300 ezer a feljavítása.

Esetleg valaki nem tud kedvezőbben javítást, vagy használtan garanciával porlasztó csúcsokat meg magasnyomású szivattyút?

Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném.......


Ha garanciát akarsz, akkor Filep-nél felújíttatod. Másnál sem lesz lényegesen olcsóbb a felújítás és Filep-éket nagyon dícsérik e téren.

Vagy veszel bontottat, ami bír 0 és 200000 km között valahol.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsolti tar
Vendég
« Új hozzászólás #29398 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:04:55 »

2 termo van az autódban.a másik is tuti jó? Wink
NA látod az már nem biztos !!
Hol vanak ezek pontosan egyet tudok?!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29399 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:14:43 »

NA látod az már nem biztos !!
Hol vanak ezek pontosan egyet tudok?!

Van a főköri (azt cserélted ki), és az olajköri. Kövesd le a csöveket, és meglátod.
Amúgyinkább az olajköri szokott bekrepálni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 581 582 583 584 585 586 587 [588] 589 590 591 592 593 594 595 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.