Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:18:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
581
582
583
584
585
586
587
[
588
]
589
590
591
592
593
594
595
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664962 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29350 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 17:04:46 »
Idézetet írta: pivi91 - 2013.12.09 hétfő, 16:39:52
Köszönöm a gyors választ! Akkor ha jól értelmezem akkor Te is a felújítást javaslod!
Ebből kifolyólag lenne még1 olyan kérdésem, azokkal mennyire lesz jó az autó?! Azaz mennyire megbízható a felújított?!
Tisztelt Fórumtárs!
A gyári felújított a porlasztók esetében azt jelenti, hogy csak a külső ház marad meg , minden más ki van cserélve új alkatrészre. Megbízható cégnél végeztetve a felújítást nem szabad, hogy probléma legyen. Ebbe a felújításba bele tartozik a tank teljes tisztítása, a magasnyomású szivattyú ellenőrzése, kopás esetén ennek a javítása is, valamint a magasnyomású csövek, és résolajcsövek cseréje az összes tömítéssel, valamint az üzemanyag szűrő cseréje. Csak ebben az esetben kapsz garanciát a rendszer kifogástalan üzemére. Ide tartozik még a csere után a porlasztók felprogramozása is. Mindez nem olcsó, ez adott esetben több százezer Ft kiadást jelenthet, de csak így van értelme a rendszer felújításának. Minden más olcsónak látszó megoldás a későbbiekben sokkal drágább lehet.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.09 hétfő, 17:51:54 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29351 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 18:27:55 »
Én pont most kezdtem a javításba, sajnos.
Pár napja megállt az autóm és mikor elindult kiderült, hogy min. a 3. porlasztó kidőlt. Mondtam a szerelőnek, hogy a kockáztatásnak helye itt nincs. Mind a 4 porlasztót javítani a nagynyomásút ellenőriztetni ha kell javítani. Tanktisztítás és a szokásos dolgok. Egy biztos, nem olcsó, de kár a kockázatért, hogy most kicseréli a porlasztót a jövőhéten meg megint kezdhetem elölről. Sajnos a kénes gázolaj kikészíti a rendszert.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.09 hétfő, 18:39:21 írta Paxtoll
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29352 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 18:46:06 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.09 hétfő, 18:27:55
Én pont most kezdtem a javításba, sajnos.
Pár napja megállt az autóm és mikor elindult kiderült, hogy min. a 3. porlasztó kidőlt. Mondtam a szerelőnek, hogy a kockáztatásnak helye itt nincs. Mind a 4 porlasztót javítani a nagynyomásút ellenőriztetni ha kell javítani. Tanktisztítás és a szokásos dolgok. Egy biztos, nem olcsó, de kár a kockázatért, hogy most kicseréli a porlasztót a jövőhéten meg megint kezdhetem elölről. Sajnos a kénes gázolaj kikészíti a rendszert.
2T olajat neki!
Ártani nem használ, de ha segít elkerülni a következő 150-200 ezer km-ben a felújítást, már megérte.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29353 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 18:53:10 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.09 hétfő, 18:27:55
Én pont most kezdtem a javításba.
Pár napja megállt az autóm és mikor elindult kiderült, hogy min. a 3. porlasztó kidőlt. Mondtam a szerelőnek, hogy a kockáztatásnak helye itt nincs. Mind a 4 porlasztót javítani a nagynyomásút ellenőriztetni ha kell javítani. Tanktisztítás és a szokásos dolgok. Egy biztos, nem olcsó, de kár a kockázatért, hogy most kicseréli a porlasztót a jövőhéten meg megint kezdhetem elölről. Sajnos a kénes gázolaj kikészíti a rendszert.
Tisztelt Fórumtárs!
A technológiában egyetértünk. Én egy ilyen kaliberű munkát minimum a Filepdiesel szakműhely véleményére végeztetnék el. Senki képzettségét nem akarom lebecsülni. Viszont sokan mondják, hogy értenek a dízelhez. Ezzel szemben, nincs megfelelő szaktudás, és legfőképp, nincs megfelelő műszerezettség, felszerelés, technikai háttér. Ezek hiányában, csak kókányolás lesz a vége, ami nem kis összeget fog képviselni, és végül mégis csak el kell majd vinni a gépsárkányt egy megfelelő szervízbe. Én azt mondom nagyon meggondolandó, hova adja le az ember az autóját, ilyen kaliberű munkára.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29354 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 19:31:53 »
Idézetet írta: László - 2013.12.09 hétfő, 18:53:10
Tisztelt Fórumtárs!
A technológiában egyetértünk. Én egy ilyen kaliberű munkát minimum a Filepdiesel szakműhely véleményére végeztetnék el. Senki képzettségét nem akarom lebecsülni. Viszont sokan mondják, hogy értenek a dízelhez. Ezzel szemben, nincs megfelelő szaktudás, és legfőképp, nincs megfelelő műszerezettség, felszerelés, technikai háttér. Ezek hiányában, csak kókányolás lesz a vége, ami nem kis összeget fog képviselni, és végül mégis csak el kell majd vinni a gépsárkányt egy megfelelő szervízbe. Én azt mondom nagyon meggondolandó, hova adja le az ember az autóját, ilyen kaliberű munkára.
Tisztelettel László!
Ez természetesen igaz. A szerelő nem a javítást hanem a hibás elemek ki és be szerelését végzi el. Persze akihez vittem nem garázs szerelő, komplett motordiagnosztikai műhelye és teljes vizsgabázisa is van. A dízel elemeket a győri Interdiesel végzi, gyári technológiával. Sajna marha drágán, de az országban kb mindenhol ennyi. Ennél az várható összegnél már nem merek én sem kockázatot vállalni, hogy udvaron vagy egyéb nem elismert javítóműhelyben csinálják. Szólt, hogy ez nem játék és ő nem is csinálná csak úgy. Megbeszéltük a várható összeget és, hogy mi a minimum amit csinálni kell. Én kértem, hogy minden legyen ellenőrizve, és ha szükséges akkor javítva.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29355 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 19:38:51 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.09 hétfő, 19:31:53
Ez természetesen igaz. A szerelő nem a javítást hanem a hibás elemek ki és be szerelését végzi el. Persze akihez vittem nem garázs szerelő, komplett motordiagnosztikai műhelye és teljes vizsgabázisa is van. A dízel elemeket a győri Interdiesel végzi, gyári technológiával. Sajna marha drágán, de az országban kb mindenhol ennyi. Ennél az várható összegnél már nem merek én sem kockázatot vállalni, hogy udvaron vagy egyéb nem elismert javítóműhelyben csinálják. Szólt, hogy ez nem játék és ő nem is csinálná csak úgy. Megbeszéltük a várható összeget és, hogy mi a minimum amit csinálni kell. Én kértem, hogy minden legyen ellenőrizve, és ha szükséges akkor javítva.
"Persze akihez vittem nem garázs szerelő, komplett motordiagnosztikai műhelye és teljes vizsgabázisa is van".
Melyik szerviz?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29356 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 19:54:49 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.12.09 hétfő, 19:38:51
"Persze akihez vittem nem garázs szerelő, komplett motordiagnosztikai műhelye és teljes vizsgabázisa is van".
Melyik szerviz?
Maros szerviz, Pannonhalma.
Komplex autós műhely és bolt, autómentés, vizsgáztatás, eredetvizsga stb.
Nem mellesleg a For-top nem tudta diagnosztizálni a hibát, pár napja írtam is itt. Kivittem hozzá, néhány "percen" belül beindították és már ment is a hiba diagnosztika.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29357 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 20:08:06 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.09 hétfő, 19:54:49
Maros szerviz, Pannonhalma.
Komplex autós műhely és bolt, autómentés, vizsgáztatás, eredetvizsga stb.
Nem mellesleg a For-top nem tudta diagnosztizálni a hibát, pár napja írtam is itt. Kivittem hozzá, néhány "percen" belül beindították és már ment is a hiba diagnosztika.
Hallomásból ismerem őket ,Krisz32 is oda jár.
Járóképes a paripa?(bocs nem olvastam vissza)
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29358 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 20:19:09 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.12.09 hétfő, 20:08:06
Hallomásból ismerem őket ,Krisz32 is oda jár.
Járóképes a paripa?(bocs nem olvastam vissza)
Limp-home, de ha kell, pár tíz km-t el lehet vele evickélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29359 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 20:22:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.12.09 hétfő, 20:19:09
Limp-home, de ha kell, pár tíz km-t el lehet vele evickélni.
AndyA
Én biztosan elvinném Szfehérvárra a filephez ,1 kalap alatt megvan minden.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29360 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 20:26:58 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.12.09 hétfő, 20:08:06
Hallomásból ismerem őket ,Krisz32 is oda jár.
Járóképes a paripa?(bocs nem olvastam vissza)
Leállt az autópályán, illetve én leállítottam és már nem indult el többé. Jött a vészüzem és félreálltam, így már bánom mert kibírta volna hazáig, így meg az is 25 ezer volt, hogy hazahozzák.
Plusz 14 a For-top a nagy semmi. És most jön a felújítás.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29361 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 20:49:34 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.09 hétfő, 20:26:58
Leállt az autópályán, illetve én leállítottam és már nem indult el többé. Jött a vészüzem és félreálltam, így már bánom mert kibírta volna hazáig, így meg az is 25 ezer volt, hogy hazahozzák.
Plusz 14 a For-top a nagy semmi. És most jön a felújítás.
Phalmán van az autó?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29362 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 20:55:00 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.12.09 hétfő, 20:49:34
Phalmán van az autó?
Igen.
Naplózva
Lapo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29363 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 22:08:31 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.09 hétfő, 20:55:00
Igen.
Elárulnád milyen összegeket említettek?
hasonló cipőben járok én is. Ma megállapították a For-Topba hogy nem tudják megállapítani a hibát, de ha csütörtökön visszaviszem akkor kiszedik az adagolót és a porlasztócsúcsokat és elküldik Lengyelországba majd ott bemérik...
Egy hónapja nem tudják kitalálni mi baja az autómnak. Már két szerelő kapírgálta meg ma a győri ForTop.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29364 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 22:21:14 »
Idézetet írta: Lapo - 2013.12.09 hétfő, 22:08:31
Elárulnád milyen összegeket említettek?
hasonló cipőben járok én is. Ma megállapították a For-Topba hogy nem tudják megállapítani a hibát, de ha csütörtökön visszaviszem akkor kiszedik az adagolót és a porlasztócsúcsokat és elküldik Lengyelországba majd ott bemérik...
Egy hónapja nem tudják kitalálni mi baja az autómnak. Már két szerelő kapírgálta meg ma a győri ForTop.
mit akarnak lengyelben bemérni?
?
Komolyan mondom...... én is ebben a cipőben jártam....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29365 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 22:22:40 »
Idézetet írta: Lapo - 2013.12.09 hétfő, 22:08:31
Elárulnád milyen összegeket említettek?
hasonló cipőben járok én is. Ma megállapították a For-Topba hogy nem tudják megállapítani a hibát, de ha csütörtökön visszaviszem akkor kiszedik az adagolót és a porlasztócsúcsokat és elküldik Lengyelországba majd ott bemérik...
Egy hónapja nem tudják kitalálni mi baja az autómnak. Már két szerelő kapírgálta meg ma a győri ForTop.
Fura történet.........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29366 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 22:30:00 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.09 hétfő, 18:27:55
Én pont most kezdtem a javításba, sajnos.
Pár napja megállt az autóm és mikor elindult kiderült, hogy min. a 3. porlasztó kidőlt. Mondtam a szerelőnek, hogy a kockáztatásnak helye itt nincs. Mind a 4 porlasztót javítani a nagynyomásút ellenőriztetni ha kell javítani. Tanktisztítás és a szokásos dolgok. Egy biztos, nem olcsó, de kár a kockázatért, hogy most kicseréli a porlasztót a jövőhéten meg megint kezdhetem elölről. Sajnos a kénes gázolaj kikészíti a rendszert.
Mond már meg nekem hogy hol tudsz kénes gázolajat tankolni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29367 Dátum:
2013.12.10 kedd, 07:26:30 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.09 hétfő, 22:30:00
Mond már meg nekem hogy hol tudsz kénes gázolajat tankolni.
Biztos maradt még a régi időkből nagy földalatti tartályokban.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29368 Dátum:
2013.12.10 kedd, 15:23:16 »
hali!
porlasztó cserénél csak azt a rézalátétet kell cserélni?vagy mást is mert jó ára van!ha ezt tudom legyártom a cégnél!esetleg van még valami gumitömítés esetleg?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29369 Dátum:
2013.12.10 kedd, 17:02:30 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.12.10 kedd, 15:23:16
hali!
porlasztó cserénél csak azt a rézalátétet kell cserélni?vagy mást is mert jó ára van!ha ezt tudom legyártom a cégnél!esetleg van még valami gumitömítés esetleg?
Igen...kell mindenképp.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29370 Dátum:
2013.12.11 szerda, 12:28:10 »
üdv!
http://www.youtube.com/watch?v=qG5iXi1LZdE
így nézett ki fordiaggal gép elküldtem a 2-3as porlasztót ,de tökéletes mind 2 akkor mi lehetett a gond?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29371 Dátum:
2013.12.11 szerda, 14:15:30 »
Idézetet írta: Lapo - 2013.12.09 hétfő, 22:08:31
Elárulnád milyen összegeket említettek?
hasonló cipőben járok én is. Ma megállapították a For-Topba hogy nem tudják megállapítani a hibát, de ha csütörtökön visszaviszem akkor kiszedik az adagolót és a porlasztócsúcsokat és elküldik Lengyelországba majd ott bemérik...
Egy hónapja nem tudják kitalálni mi baja az autómnak. Már két szerelő kapírgálta meg ma a győri ForTop.
Szerintem felejtős, nem kell azt kiküldeni főleg lengyelbe. Szfehérváron, BP a Filep dieselhez juttatnám el a cuccokat. Ők is be tudják mérni és fel is tudják újítani ha kell. Páran már ajánlották őket itt a fórumon, azt mondták értenek is hozzá.
http://www.filepdiesel.hu/
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29372 Dátum:
2013.12.11 szerda, 15:16:44 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.12.11 szerda, 12:28:10
üdv!
http://www.youtube.com/watch?v=qG5iXi1LZdE
így nézett ki fordiaggal gép elküldtem a 2-3as porlasztót ,de tökéletes mind 2 akkor mi lehetett a gond?
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben elvinném a gépezetet a filepdieselhez, és bevizsgáltatnám a teljes üzemanyag rendszert. A javasolt cég megbízható, nem olcsó, de korrekt garanciális munkát végez. Nagyon sok esetben nem elég a résolaj veszteséget megmérni, hanem meg kell vizsgálni a porlasztási képet, az adott porlasztási végnyomáson.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
beni2101
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29373 Dátum:
2013.12.11 szerda, 17:56:39 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.06 péntek, 20:31:05
üzarendszeri anomália.amíg ennyi,addig ne is foglalkozz vele.
Köszönöm szépen a választ Alf!
Naplózva
2004.10 2.2 TDCI ST
Sefti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29374 Dátum:
2013.12.11 szerda, 22:08:05 »
Sziasztok!
Köszönöm a befogadást!
Nagyon jó ez a fórum.
Nemrég vettem egy x-typot TDCi motorral.Sajnos van egy kellemetlen hibája.
Először még csak magasabb fordulaton kezdett el villogni a malacfarok,de most már egyre gyakrabban alacsonyabb fordulatszámon is.Olvastam itt a fórumon ,hogy nagy valószínűséggel az elektronikus turbóvezérlő lehet a ludas.Plusz szakadt volt az intercooler cső is de azt és a légtömegmérőt már cseréltem.
Esetlegesen még ötletek?
Válaszokat előre is köszi!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29375 Dátum:
2013.12.11 szerda, 22:14:49 »
Idézetet írta: Sefti - 2013.12.11 szerda, 22:08:05
Sziasztok!
Köszönöm a befogadást!
Nagyon jó ez a fórum.
Nemrég vettem egy x-typot TDCi motorral.Sajnos van egy kellemetlen hibája.
Először még csak magasabb fordulaton kezdett el villogni a malacfarok,de most már egyre gyakrabban alacsonyabb fordulatszámon is.Olvastam itt a fórumon ,hogy nagy valószínűséggel az elektronikus turbóvezérlő lehet a ludas.Plusz szakadt volt az intercooler cső is de azt és a légtömegmérőt már cseréltem.
Esetlegesen még ötletek?
Válaszokat előre is köszi!!
kezdj el gyűjtögetni, nem kell sokat, csak úgy 3-600eft-ot az üzemanyagrendszer felújítására.
amúgymeg diagnosztikára kell tenni, mert sok mindenért villoghat az izzításjelző
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29376 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 16:13:14 »
Idézetet írta: Lapo - 2013.12.09 hétfő, 22:08:31
Elárulnád milyen összegeket említettek?
hasonló cipőben járok én is. Ma megállapították a For-Topba hogy nem tudják megállapítani a hibát, de ha csütörtökön visszaviszem akkor kiszedik az adagolót és a porlasztócsúcsokat és elküldik Lengyelországba majd ott bemérik...
Egy hónapja nem tudják kitalálni mi baja az autómnak. Már két szerelő kapírgálta meg ma a győri ForTop.
Üdv
A vége, hogy nem az Interdiesel csinálja mert ők a vizsgálatot akarták az idén a javítást már csak jövőre. A TurboTec kft (
http://www.turbo-tec.eu/hu/index.php?page=home
)aki elvégzi a szükséges felújítást.
Porlasztóknál ha rossz akkor 42.000Ft+áfa darabja, a nagynyomású pumpa az 60-160.000 között a hibától függően. A bevizsgálás ha jól emlékszem 4000+áfa a porlasztó és 20.000 körül a nagynyomású. Olyat magyarázott a srác, hogy a ház ha jó akkor megáll 100 alatt de ha azt is cserélni kell akkor lehet a teljes összeg is. Viszont gyakorlatilag 2 munkanapos átfutással el is készülnek vele. Ma elvitték és hétfőre vissza is hozzák. 24hónap garanciával de csak szakműhelyben történő beszerelés és üza. rendszer tisztítás után él a gari.
Nem mellesleg szennyeződésből eredő hiba az első diagnózisuk. Nekem volt egy olyan tippem, hogy kénes gázolaj volt a magán kúton de az elméletileg nem lehetséges. Talán már nem is létezik olyan. Az örök kérdés ismét előkerül, hogy hol tankoljak?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.12 csütörtök, 16:19:54 írta Paxtoll
»
Naplózva
Sefti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29377 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 19:12:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.12.11 szerda, 22:14:49
kezdj el gyűjtögetni, nem kell sokat, csak úgy 3-600eft-ot az üzemanyagrendszer felújítására.
amúgymeg diagnosztikára kell tenni, mert sok mindenért villoghat az izzításjelző
Köszi a választ.Sajnos a diagnosztikával az a problémám,hogy a jaguár diagnosztika csak alapokat mutat a fordos pedig végigfut de nem ír ki kódot.
Amúgy elég rendben van a vas mert az előző gazdája egy nagyon gondos ember volt ,ha világított valami a műszerfalon rögtön leragasztotta szig szalaggal úgyhogy a hiba "megszűnt"
További szép napot!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29378 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 20:25:12 »
Idézetet írta: Sefti - 2013.12.12 csütörtök, 19:12:24
Köszi a választ.Sajnos a diagnosztikával az a problémám,hogy a jaguár diagnosztika csak alapokat mutat a fordos pedig végigfut de nem ír ki kódot.
Amúgy elég rendben van a vas mert az előző gazdája egy nagyon gondos ember volt ,ha világított valami a műszerfalon rögtön leragasztotta szig szalaggal úgyhogy a hiba "megszűnt"
További szép napot!
merre vagy helyileg?
olyankor kéne kódot olvasni, amikor villog
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29379 Dátum:
2013.12.13 péntek, 18:19:00 »
Jo estet mindenkinek!
Nem biztos hogy mindent helyesen irok,de naggyabol a kovetkezok tortentek:
Ujra kodoltam a porlasztokat,az auto teljesen mas lett(jo ertelemben)
75 km utan ugy elkezdett csorogni hogy azt hittem atfordult a hajtokar csapagy.
Epp autouton mentem(oriasi hofuvas) ezert nem alltam meg hanem finoman mentem tovabb.
2 km utan helyrejott es azota kb 800 km kituno.
Valahogy nem is tudom kb 3 het mulva mennek haza (3000 km) es nem szeretnek valahol leragadni. Udv oroszbol (-27 oriasi ho)
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29380 Dátum:
2013.12.13 péntek, 19:49:46 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.12.13 péntek, 18:19:00
Jo estet mindenkinek!
Nem biztos hogy mindent helyesen irok,de naggyabol a kovetkezok tortentek:
Ujra kodoltam a porlasztokat,az auto teljesen mas lett(jo ertelemben)
75 km utan ugy elkezdett csorogni hogy azt hittem atfordult a hajtokar csapagy.
Epp autouton mentem(oriasi hofuvas) ezert nem alltam meg hanem finoman mentem tovabb.
2 km utan helyrejott es azota kb 800 km kituno.
Valahogy nem is tudom kb 3 het mulva mennek haza (3000 km) es nem szeretnek valahol leragadni. Udv oroszbol (-27 oriasi ho)
Nem semmi "Udv oroszbol -27 oriasi ho" hol vagy helyileg?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29381 Dátum:
2013.12.13 péntek, 20:17:03 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.12.13 péntek, 19:49:46
Nem semmi "Udv oroszbol -27 oriasi ho" hol vagy helyileg?
Itt:
https://www.google.hu/maps/preview#!q=kazan&data=!1m4!1m3!1d172327!2d49.073303!3d55.7955015!4m15!2m14!1m13!1s0x415ead2b7caccd99%3A0x7fcb77b9b5ad8c65!3m8!1m3!1d2777939!2d19.5053827!3d47.1611615!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!4m2!3d55.8005556!4d49.1055556
,de a profiljában is jelöli.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29382 Dátum:
2013.12.13 péntek, 20:25:01 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.12.13 péntek, 19:49:46
Nem semmi "Udv oroszbol -27 oriasi ho" hol vagy helyileg?
Kazan Tatarstan moskvatol 800 km keletre
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29383 Dátum:
2013.12.13 péntek, 20:51:05 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.13 péntek, 20:17:03
Itt:
https://www.google.hu/maps/preview#!q=kazan&data=!1m4!1m3!1d172327!2d49.073303!3d55.7955015!4m15!2m14!1m13!1s0x415ead2b7caccd99%3A0x7fcb77b9b5ad8c65!3m8!1m3!1d2777939!2d19.5053827!3d47.1611615!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!4m2!3d55.8005556!4d49.1055556
,de a profiljában is jelöli.
Jo van na
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29384 Dátum:
2013.12.14 szombat, 12:08:32 »
Jelenleg úgy állok, hogy mind a 4 porlasztóm sajnos javításra szorul. A nagynyomásúról még nem jött válasz de nem reménykedem már. Ha a porlasztók közül maradt volna hibátlan, akkor talán lett volna esély arra is, hogy a szivattyú nem hibásodott meg de így szerintem esélytelen. Elszomorító az egész így, mert ez nagyon sok pénz és nem tudom mi a garancia arra, hogy nem fordul elő a jövőben.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29385 Dátum:
2013.12.14 szombat, 12:33:01 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.14 szombat, 12:08:32
Jelenleg úgy állok, hogy mind a 4 porlasztóm sajnos javításra szorul. A nagynyomásúról még nem jött válasz de nem reménykedem már. Ha a porlasztók közül maradt volna hibátlan, akkor talán lett volna esély arra is, hogy a szivattyú nem hibásodott meg de így szerintem esélytelen. Elszomorító az egész így, mert ez nagyon sok pénz és nem tudom mi a garancia arra, hogy nem fordul elő a jövőben.
a garancia?egy 10éves autónál? semmi......új csúcs nincs,csak felújított.
amit tudsz tenni ez ellen:
A gázolajszűrőt csak 2 mikronost teszel be,és mindig nagy kúton tankolsz,lehetőleg 1 helyen.Mágnest még érdemes a szűrőre eszkábálni,hogy ha válik le fém szemcse a csúcsokból,az már ne kerüljön újra be a rendszerbe.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29386 Dátum:
2013.12.14 szombat, 12:36:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.14 szombat, 12:33:01
a garancia?egy 10éves autónál? semmi......új csúcs nincs,csak felújított.
amit tudsz tenni ez ellen:
A gázolajszűrőt csak 2 mikronost teszel be,és mindig nagy kúton tankolsz,lehetőleg 1 helyen.Mágnest még érdemes a szűrőre eszkábálni,hogy ha válik le fém szemcse a csúcsokból,az már ne kerüljön újra be a rendszerbe.....
Ezt akartam is kérdezni, hogy van e 2 mikronos szűrő. Melyik az?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29387 Dátum:
2013.12.14 szombat, 12:37:19 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.14 szombat, 12:36:08
Ezt akartam is kérdezni, hogy van e 2 mikronos szűrő. Melyik az?
A gyári biztosan.Utángyártottról megkell győződni,ha lehet......a boltban vagy a gyártójánál...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29388 Dátum:
2013.12.14 szombat, 12:47:04 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.14 szombat, 12:37:19
A gyári biztosan.Utángyártottról megkell győződni,ha lehet......a boltban vagy a gyártójánál...
Legalábbis, ezt mondják... nem állunk ott sublerrel (mikrométerrel)... azért az a 2um elég aprócska lyukat jelent.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29389 Dátum:
2013.12.14 szombat, 17:32:44 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.14 szombat, 12:47:04
Legalábbis, ezt mondják... nem állunk ott sublerrel (mikrométerrel)... azért az a 2um elég aprócska lyukat jelent.
a mikrométerrel csak 0,01 pontosan lehet mérni a 2um asz 0,002-es lyuk
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29390 Dátum:
2013.12.14 szombat, 18:03:18 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.14 szombat, 12:47:04
Legalábbis, ezt mondják... nem állunk ott sublerrel (mikrométerrel)... azért az a 2um elég aprócska lyukat jelent.
kimondta,hogy azt megkell mérni?nem elég a gyári hitelessége?ez már üldözési mánia.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29391 Dátum:
2013.12.14 szombat, 18:29:47 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.14 szombat, 18:03:18
kimondta,hogy azt megkell mérni?nem elég a gyári hitelessége?ez már üldözési mánia.....
Senki. A gyári hitelesség... 2 mikronos a szűrő. Ez ok. Azt tudjuk, hogy a ford nem gyárt szűrőt, csak dobozol.
Szóval megveszi valakitől, és berakja a dobozba. Hol az egyik gyárét, hol a másikét.
Aztán az is elképzelhető, hogy a másik szállító, ha a saját nevén adja a terméket, mondjuk 5 mikrót ír rá.
A gyári dobozban meg 2 mikrós... tsudálatos egy doboz ez.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29392 Dátum:
2013.12.14 szombat, 19:33:56 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.14 szombat, 18:29:47
Senki. A gyári hitelesség... 2 mikronos a szűrő. Ez ok. Azt tudjuk, hogy a ford nem gyárt szűrőt, csak dobozol.
Szóval megveszi valakitől, és berakja a dobozba. Hol az egyik gyárét, hol a másikét.
Aztán az is elképzelhető, hogy a másik szállító, ha a saját nevén adja a terméket, mondjuk 5 mikrót ír rá.
A gyári dobozban meg 2 mikrós... tsudálatos egy doboz ez.
sosem gyártott,mégis a gyári szűrő 2 mikronos.mondom én,hogy üldözési mánia.mérd meg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29393 Dátum:
2013.12.14 szombat, 19:37:59 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.14 szombat, 12:36:08
Ezt akartam is kérdezni, hogy van e 2 mikronos szűrő. Melyik az?
Gyári Ford-ot, illetve Bosch-t szokták ajánlani. Esetleg Mann-t.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tomasi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29394 Dátum:
2013.12.14 szombat, 19:49:07 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni hozzáértő emberektől.
Sajnos úgy néz ki hogy szükségem lenne egy magasnyomású szivattyúra és 4 porlasztócsúcsra.
Az autóm ami egy 2002 es évjáratú Ford Mondeo kombi, 130 Le Tdci ( FMBA motrorkód) egyik napról a másikra elég hangossá vált a motor, csörög vagy ilyesmi, és mintha egy hengerem nem menne, erőtlen is lett. Plusszban néha elkezd villogni az izzítás visszajelző és leáll a motor.
A Filep diesel kiolvasta a hibakódot, majd azt mondták biztos a porlasztócsúcsok meg a magasnyomású a hiba, amire azt mondták 300 ezer a feljavítása.
Esetleg valaki nem tud kedvezőbben javítást, vagy használtan garanciával porlasztó csúcsokat meg magasnyomású szivattyút?
Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném.......
Naplózva
zsolti tar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29395 Dátum:
2013.12.14 szombat, 19:53:56 »
Szia mindenkinek olyan van hogy termom tuti jó a kocsi egy 2 tdci mondeo a víz vissza esik mihentést lassítok olyan 70 fok körülre mi lehet ennek oka 2005 ös a kocsi !!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29396 Dátum:
2013.12.14 szombat, 19:54:38 »
Idézetet írta: zsolti tar - 2013.12.14 szombat, 19:53:56
Szia mindenkinek olyan van hogy termom tuti jó a kocsi egy 2 tdci mondeo a víz vissza esik mihentést lassítok olyan 70 fok körülre mi lehet ennek oka 2005 ös a kocsi !!
2 termo van az autódban.a másik is tuti jó?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29397 Dátum:
2013.12.14 szombat, 19:58:48 »
Idézetet írta: Tomasi - 2013.12.14 szombat, 19:49:07
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni hozzáértő emberektől.
Sajnos úgy néz ki hogy szükségem lenne egy magasnyomású szivattyúra és 4 porlasztócsúcsra.
Az autóm ami egy 2002 es évjáratú Ford Mondeo kombi, 130 Le Tdci ( FMBA motrorkód) egyik napról a másikra elég hangossá vált a motor, csörög vagy ilyesmi, és mintha egy hengerem nem menne, erőtlen is lett. Plusszban néha elkezd villogni az izzítás visszajelző és leáll a motor.
A Filep diesel kiolvasta a hibakódot, majd azt mondták biztos a porlasztócsúcsok meg a magasnyomású a hiba, amire azt mondták 300 ezer a feljavítása.
Esetleg valaki nem tud kedvezőbben javítást, vagy használtan garanciával porlasztó csúcsokat meg magasnyomású szivattyút?
Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném.......
Ha garanciát akarsz, akkor Filep-nél felújíttatod. Másnál sem lesz lényegesen olcsóbb a felújítás és Filep-éket nagyon dícsérik e téren.
Vagy veszel bontottat, ami bír 0 és 200000 km között valahol.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsolti tar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29398 Dátum:
2013.12.14 szombat, 20:04:55 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.14 szombat, 19:54:38
2 termo van az autódban.a másik is tuti jó?
NA látod az már nem biztos !!
Hol vanak ezek pontosan egyet tudok?!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29399 Dátum:
2013.12.14 szombat, 20:14:43 »
Idézetet írta: zsolti tar - 2013.12.14 szombat, 20:04:55
NA látod az már nem biztos !!
Hol vanak ezek pontosan egyet tudok?!
Van a főköri (azt cserélted ki), és az olajköri. Kövesd le a csöveket, és meglátod.
Amúgyinkább az olajköri szokott bekrepálni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
581
582
583
584
585
586
587
[
588
]
589
590
591
592
593
594
595
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ