Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:17:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
594
595
596
597
598
599
600
[
601
]
602
603
604
605
606
607
608
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14666210 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30000 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 11:35:30 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.20 hétfő, 11:31:52
lehet,hogy simán vészüzemben van.hibakod olvasás...
semmit nem mutat, nincs kód....
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30001 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 11:39:34 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.20 hétfő, 11:35:30
semmit nem mutat, nincs kód....
Akkor vagy a turbó halt be, vagy valamelyik turbócső szállt el... Üzemanyagrendszeri hiba esetén kell, hogy legyen hibakód...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30002 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 11:46:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.20 hétfő, 11:39:34
Akkor vagy a turbó halt be, vagy valamelyik turbócső szállt el... Üzemanyagrendszeri hiba esetén kell, hogy legyen hibakód...
..ezt még lecsekkolom, csekkoltatom..... köszi Tomik!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30003 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:11:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.20 hétfő, 11:39:34
Akkor vagy a turbó halt be, vagy valamelyik turbócső szállt el... Üzemanyagrendszeri hiba esetén kell, hogy legyen hibakód...
lukas turbocsovel is megy 180at,csak lassabban gyorsul.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30004 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:13:01 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.20 hétfő, 12:11:57
lukas turbocsovel is megy 180at,csak lassabban gyorsul.
Nekem nem ment a mondi...
Cserébe füstölt, mint az állat!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30005 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:14:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.20 hétfő, 12:13:01
Nekem nem ment a mondi...
Cserébe füstölt, mint az állat!
az is egy hibakod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30006 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 15:15:47 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.20 hétfő, 11:46:04
..ezt még lecsekkolom, csekkoltatom..... köszi Tomik!!!
Nekem is ment 180at lyukas csővel pedig volt rajta egy 5 és egy 3cm-es repedés is.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30007 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 19:09:55 »
Sziasztok
Következő érzésem van.
Elképzelhető, hogy a generátorom haldoklik? Alapjáraton hideg motornál hullámzik az alapjárat, bár ma már meleg motornál is csinálta. Néha meg olyan mintha kihagyna egy henger, ez csak hideg motornál. Valamint ha 0° körüli hőmérséklet van akkor enyhe búgás-zúgás-nyikorgást hallok valahonnan a motortérből. Először szervó szivattyúra gondoltam, de itt olvasgatva már a generátor felé hajlok. Tippetek esetleg így látatlanban, hogy mi lehet? Most fogom egyébként cseréltetni a szíjakat meg az összes olajat(motor,fék,váltó és szervó), de akkor kiszereltetem a hibás alkatrészt is javításra vagy cserére. Egyébként mennyibe kerülnek a fenti holmik az autómhoz?
Üzemanyagrendszerem új kb 3000km van benne és nincs is hibakód.
Köszi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30008 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 19:55:42 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.01.20 hétfő, 19:09:55
Sziasztok
Következő érzésem van.
Elképzelhető, hogy a generátorom haldoklik? Alapjáraton hideg motornál hullámzik az alapjárat, bár ma már meleg motornál is csinálta. Néha meg olyan mintha kihagyna egy henger, ez csak hideg motornál. Valamint ha 0° körüli hőmérséklet van akkor enyhe búgás-zúgás-nyikorgást hallok valahonnan a motortérből. Először szervó szivattyúra gondoltam, de itt olvasgatva már a generátor felé hajlok. Tippetek esetleg így látatlanban, hogy mi lehet? Most fogom egyébként cseréltetni a szíjakat meg az összes olajat(motor,fék,váltó és szervó), de akkor kiszereltetem a hibás alkatrészt is javításra vagy cserére. Egyébként mennyibe kerülnek a fenti holmik az autómhoz?
Üzemanyagrendszerem új kb 3000km van benne és nincs is hibakód.
Köszi
Generátor felujítás attól függ mit kell benne cserélni 1000-30000ft is,generátor oldalnál általában cserélni kell mindent ha nagyon rossz.Ha minden akkor 90e ft körül van,a szervó feszítő javítására van itt a FAQ topicban javítási leírás.HA a leírás szerint csinálod 10e ft körül van ha gyárit veszel bele horror.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30009 Dátum:
2014.01.21 kedd, 18:32:17 »
Sziastok!
Elérkezett a várva várt turbofelújítás a kocsimnál. Még semmi komoly, de nem is akarom megvárni. Van javaslatotok ki a megbízható felújító műhely a fővárosban? Esetleg olyan aki már tett is le az asztalra Mondeo fronton? Mennyibe kerül kb. egy bontott darab FMBA motorra?
Kösz előre is!
Tonyo
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30010 Dátum:
2014.01.21 kedd, 18:34:30 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.01.21 kedd, 18:32:17
Sziastok!
Elérkezett a várva várt turbofelújítás a kocsimnál. Még semmi komoly, de nem is akarom megvárni. Van javaslatotok ki a megbízható felújító műhely a fővárosban? Esetleg olyan aki már tett is le az asztalra Mondeo fronton? Mennyibe kerül kb. egy bontott darab FMBA motorra?
Kösz előre is!
Tonyo
Azt hiszem többen is Ervinnel konzultáltak ez ügyben, de Ő nem Pesti.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30011 Dátum:
2014.01.21 kedd, 18:45:44 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.01.21 kedd, 18:32:17
Sziastok!
Elérkezett a várva várt turbofelújítás a kocsimnál. Még semmi komoly, de nem is akarom megvárni. Van javaslatotok ki a megbízható felújító műhely a fővárosban? Esetleg olyan aki már tett is le az asztalra Mondeo fronton? Mennyibe kerül kb. egy bontott darab FMBA motorra?
Kösz előre is!
Tonyo
Budaörsön van jó, akiket Ervin is ajánl. Garett gyári cuccokkal újítanak fel. Peches esetben kb. 140 ezer körül van a vége, 50 környékén indul.
Én 2.2-es turbot vettem bontottan 50-ért, a 2.0 valamivel olcsóbb kell legyen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30012 Dátum:
2014.01.21 kedd, 18:54:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.21 kedd, 18:45:44
Budaörsön van jó, akiket Ervin is ajánl. Garett gyári cuccokkal újítanak fel. Peches esetben kb. 140 ezer körül van a vége, 50 környékén indul.
Én 2.2-es turbot vettem bontottan 50-ért, a 2.0 valamivel olcsóbb kell legyen.
AndyA
Köszönöm srácok! Budaörs príma, ott dolgozom... Felkeresem Ervint! Köszi az infót!
Üdv.
T.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30013 Dátum:
2014.01.21 kedd, 18:57:36 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.01.21 kedd, 18:54:44
Köszönöm srácok! Budaörs príma, ott dolgozom... Felkeresem Ervint! Köszi az infót!
Üdv.
T.
Azért ne menj el hozzá Súrra... Elég, ha írsz neki. Elmenni csak akkor kell hozzá, amikor megvan a cseredarab, hogy szerelje be neked.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30014 Dátum:
2014.01.21 kedd, 18:58:16 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.01.21 kedd, 18:54:44
Köszönöm srácok! Budaörs príma, ott dolgozom... Felkeresem Ervint! Köszi az infót!
Üdv.
T.
Azt hiszem, ők azok:
http://www.papturbo.hu/
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30015 Dátum:
2014.01.21 kedd, 21:35:42 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.01.21 kedd, 18:32:17
Sziastok!
Elérkezett a várva várt turbofelújítás a kocsimnál. Még semmi komoly, de nem is akarom megvárni. Van javaslatotok ki a megbízható felújító műhely a fővárosban? Esetleg olyan aki már tett is le az asztalra Mondeo fronton? Mennyibe kerül kb. egy bontott darab FMBA motorra?
Kösz előre is!
Tonyo
Most ezt én nem értem,ha nincs semmi komoly akkor mit szeretnél vele csinálni.Ennyierőből akkor generálozhatod a motort már bocs a kérdésért.Annyi km van benne vagy mi?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wiszkis
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30016 Dátum:
2014.01.22 szerda, 11:12:09 »
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, van egy 2006-os tdci mondeom, és a múlthéten a pályán kigyulladt a "malacfarok" és folyamatosan villogott és az ereje is csökkent.Természetesen ez a jelenség csak akkor jelentkezett amikor hirtelen gyorsultam fel, 6-ik sebességben 3e fordulat előtt. miután újraindítottam a villogás megszűnt A mai nap leolvasták a hibakódot, p0251 és p1211. ki tudna a hibakód alapján tanácsot, segítséget nyújtani.
Előre is köszönöm.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30017 Dátum:
2014.01.22 szerda, 11:16:28 »
Idézetet írta: wiszkis - 2014.01.22 szerda, 11:12:09
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, van egy 2006-os tdci mondeom, és a múlthéten a pályán kigyulladt a "malacfarok" és folyamatosan villogott és az ereje is csökkent.Természetesen ez a jelenség csak akkor jelentkezett amikor hirtelen gyorsultam fel, 6-ik sebességben 3e fordulat előtt. miután újraindítottam a villogás megszűnt A mai nap leolvasták a hibakódot, p0251 és p1211. ki tudna a hibakód alapján tanácsot, segítséget nyújtani.
Előre is köszönöm.
Szia!
Aki leolvasta a hibakódot,nem mondott semmit? Először jelentkezett ez a dolog?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30018 Dátum:
2014.01.22 szerda, 13:25:27 »
Idézetet írta: wiszkis - 2014.01.22 szerda, 11:12:09
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, van egy 2006-os tdci mondeom, és a múlthéten a pályán kigyulladt a "malacfarok" és folyamatosan villogott és az ereje is csökkent.Természetesen ez a jelenség csak akkor jelentkezett amikor hirtelen gyorsultam fel, 6-ik sebességben 3e fordulat előtt. miután újraindítottam a villogás megszűnt A mai nap leolvasták a hibakódot, p0251 és p1211. ki tudna a hibakód alapján tanácsot, segítséget nyújtani.
Előre is köszönöm.
üzemanyagrendszeri probléma,elés sok minden lehetséges.az egyszerű szűrőcserétől a csúcshibáig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
derotos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30019 Dátum:
2014.01.22 szerda, 22:00:35 »
Sziasztok!
A jobb motortartó bak még nem ereszti az olajat,de az alsó részen látni a felsőrész gumiperemének a fényes nyomát.A kérdésem az lenne hogy ez már cserés,vagy még bírja egy darabig.Köszönettel.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30020 Dátum:
2014.01.22 szerda, 22:13:59 »
Idézetet írta: derotos - 2014.01.22 szerda, 22:00:35
Sziasztok!
A jobb motortartó bak még nem ereszti az olajat,de az alsó részen látni a felsőrész gumiperemének a fényes nyomát.A kérdésem az lenne hogy ez már cserés,vagy még bírja egy darabig.Köszönettel.
Az olajat nem biztos,hogy ereszteni fogja,mert nekem sem ereszt semmit,de hangja főleg hidegen motorféknél már elviselhetetlen volt.HA hangos cseréld ki és álom lesz utána a kocsi.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
imre83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30021 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 08:32:09 »
Sziasztok.2002 es tdci 130 lovas mondeohoz keresek nagy nyomású szivattyút.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30022 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 08:33:15 »
Idézetet írta: imre83 - 2014.01.23 csütörtök, 08:32:09
Sziasztok.2002 es tdci 130 lovas mondeohoz keresek nagy nyomású szivattyút.
a keres kínál topicban nagyobb sikerrel jársz!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
derotos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30023 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 18:56:46 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.22 szerda, 22:13:59
Az olajat nem biztos,hogy ereszteni fogja,mert nekem sem ereszt semmit,de hangja főleg hidegen motorféknél már elviselhetetlen volt.HA hangos cseréld ki és álom lesz utána a kocsi.
Köszönöm,megvettem és holnap be is szerelem.
Naplózva
kiscsaszi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Mondejóóm
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30024 Dátum:
2014.01.24 péntek, 18:04:37 »
Hellósztok!! Honnan tudhatom, hogy valamelyik izzítóm nem jó? Mert mostanában észre vettem, hogy hidegben (4°C) körül ingadozik az alapjáratom, de ha már meleg a motor akkor már normális, egyenletes.Hozzá teszem pöccre indul mindig. Először arra tippeltem, hogy a rossz lehet a generátorom töltése mert villog a belső világítás míg egyenletlen az alapárat, de 14.4V körül tölt, meg kb 2éve volt felújítva. Lehet valami köze az izzítóhoz vagy szerintetek mi lehet az oka? köszi.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.0 TD
Ci
(Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30025 Dátum:
2014.01.24 péntek, 18:41:06 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2014.01.24 péntek, 18:04:37
Hellósztok!! Honnan tudhatom, hogy valamelyik izzítóm nem jó? Mert mostanában észre vettem, hogy hidegben (4°C) körül ingadozik az alapjáratom, de ha már meleg a motor akkor már normális, egyenletes.Hozzá teszem pöccre indul mindig. Először arra tippeltem, hogy a rossz lehet a generátorom töltése mert villog a belső világítás míg egyenletlen az alapárat, de 14.4V körül tölt, meg kb 2éve volt felújítva. Lehet valami köze az izzítóhoz vagy szerintetek mi lehet az oka? köszi.
az izzitót a legegyszerűbben úgy tudod megnézni hogy komplettan kibontod a kábelehidat amire rá van kötve mind a 4 és után egy sima kábellel ráérinted az akku + polusát!ha szikrázik jó ha nem akkor kuka!de ez nem valószínű hogy izzitó gond nekem 3 volt rossz és -10ben is pöccre indult és nem ingadozott az alapjárat!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30026 Dátum:
2014.01.24 péntek, 18:42:58 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2014.01.24 péntek, 18:04:37
Hellósztok!! Honnan tudhatom, hogy valamelyik izzítóm nem jó? Mert mostanában észre vettem, hogy hidegben (4°C) körül ingadozik az alapjáratom, de ha már meleg a motor akkor már normális, egyenletes.Hozzá teszem pöccre indul mindig. Először arra tippeltem, hogy a rossz lehet a generátorom töltése mert villog a belső világítás míg egyenletlen az alapárat, de 14.4V körül tölt, meg kb 2éve volt felújítva. Lehet valami köze az izzítóhoz vagy szerintetek mi lehet az oka? köszi.
A generátorral sem biztos,hogy minden rendben van-hiába volt 2 éve felújítva.....
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog
ó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kiscsaszi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Mondejóóm
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30027 Dátum:
2014.01.24 péntek, 18:50:45 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.24 péntek, 18:42:58
A generátorral sem biztos,hogy minden rendben van-hiába volt 2 éve felújítva.....
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog
ó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Őszintén én is erre gyanakszom jobban csak páran mondták, hogy az izzítóknál keresem a hibát ha csak hidegben csinálja. De ha a bronzkefékkel van a gond akkor a töltésemnek is baja lenne nem? Mert anno mikor fel lett újítva akkor magas volt a töltésem (15V körül ment) azért lett megcsinálva. Vagy még az akksimra gondolok, mert az is akkor lett véve kb.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.0 TD
Ci
(Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30028 Dátum:
2014.01.24 péntek, 19:55:05 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2014.01.24 péntek, 18:50:45
Őszintén én is erre gyanakszom jobban csak páran mondták, hogy az izzítóknál keresem a hibát ha csak hidegben csinálja. De ha a bronzkefékkel van a gond akkor a töltésemnek is baja lenne nem? Mert anno mikor fel lett újítva akkor magas volt a töltésem (15V körül ment) azért lett megcsinálva. Vagy még az akksimra gondolok, mert az is akkor lett véve kb.
Akkor még egyszerübb,mérd meg a töltést alapban és terhelve sok fogyasztó rákapcsolásával.Aztán mérd meg az akksit,esetleg terhelő villával is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kiscsaszi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Mondejóóm
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30029 Dátum:
2014.01.24 péntek, 20:17:18 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.24 péntek, 19:55:05
Akkor még egyszerübb,mérd meg a töltést alapban és terhelve sok fogyasztó rákapcsolásával.Aztán mérd meg az akksit,esetleg terhelő villával is.
Na azt megnéztem ha ki kapcsolom a fűtést, lámpát, a magnót meg amit tudok akkor sokkal jobb az alapjárat..sőt alig ingadozik. De ha már visszakapcsolok pl első ablak fűtést akkor újra kezdi. Hidegbe csak. Holnap megnézem az akksit. A töltésnek mennyinek kell ha pl égnek a lámpák mert ahogy emlékszem utoljára amikor mértem 13 egész valamennyi volt
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.0 TD
Ci
(Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30030 Dátum:
2014.01.24 péntek, 20:19:15 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2014.01.24 péntek, 20:17:18
Na azt megnéztem ha ki kapcsolom a fűtést, lámpát, a magnót meg amit tudok akkor sokkal jobb az alapjárat..sőt alig ingadozik. De ha már visszakapcsolok pl első ablak fűtést akkor újra kezdi. Hidegbe csak. Holnap megnézem az akksit. A töltésnek mennyinek kell ha pl égnek a lámpák mert ahogy emlékszem utoljára amikor mértem 13 egész valamennyi volt
Az sovány....nekem terhelve is 14,2 szokott lenni. Terhelés nélkül 14,4.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kiscsaszi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Mondejóóm
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30031 Dátum:
2014.01.24 péntek, 20:24:01 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.24 péntek, 20:19:15
Az sovány....nekem terhelve is 14,2 szokott lenni. Terhelés nélkül 14,4.
Akkor végül is melyik lehet a hibás az akksi? vagy a generátor?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.0 TD
Ci
(Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30032 Dátum:
2014.01.24 péntek, 20:40:34 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2014.01.24 péntek, 20:24:01
Akkor végül is melyik lehet a hibás az akksi? vagy a generátor?
Ha nincs csak 13v körüli töltésed akkor valószínű a generátor....de mérj még párat.
1. Mérd meg indítózás közben. megkérsz valakit, hogy indítsa be az autót te pedig figyeld mennyire esik le a feszültség indítózás közben
2. Mérd meg indítás után úgy, hogy minden fogyasztó ki legyen kapcsolva.
3. Mérd meg úgy, hogy bekapcsolsz nagyobb fogyasztókat.
Aztán írd meg az eredményeket....azok alapján már biztosabban ki lehet jelenteni, hogy mi a hibás.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kiscsaszi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Mondejóóm
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30033 Dátum:
2014.01.24 péntek, 20:47:17 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.24 péntek, 20:40:34
Ha nincs csak 13v körüli töltésed akkor valószínű a generátor....de mérj még párat.
1. Mérd meg indítózás közben. megkérsz valakit, hogy indítsa be az autót te pedig figyeld mennyire esik le a feszültség indítózás közben
2. Mérd meg indítás után úgy, hogy minden fogyasztó ki legyen kapcsolva.
3. Mérd meg úgy, hogy bekapcsolsz nagyobb fogyasztókat.
Aztán írd meg az eredményeket....azok alapján már biztosabban ki lehet jelenteni, hogy mi a hibás.
Oké köszönöm. Majd akkor ha holnap lesz rá időm megmérem mindet és megosztom Veletek.
Sziasztok!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.0 TD
Ci
(Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
vekony68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30034 Dátum:
2014.01.25 szombat, 08:11:49 »
sziasztok érdeklődnék, hogy valószínü vizpumpás a mondeom és találtam a cromax nál felujitó készlete. ér az valamit, vagy komplett csere??
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30035 Dátum:
2014.01.25 szombat, 09:26:14 »
Idézetet írta: vekony68 - 2014.01.25 szombat, 08:11:49
sziasztok érdeklődnék, hogy valószínü vizpumpás a mondeom és találtam a cromax nál felujitó készlete. ér az valamit, vagy komplett csere??
Nincs hozzá javítókészlet.....komplett csere.
Gondolom erre gondoltál:
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690524-vizpumpa-alkatreszei/391525-vizpumpa-javitokeszlet-mondeo-2000-2007transit-2000-2006
olvasd el a személyes tapasztaltok fület....csak csavarok, tömítések vannak benne.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30036 Dátum:
2014.01.25 szombat, 09:33:26 »
Sziasztok!
Ma reggel engem is utolért a végzet. Elkezdett villogni az izzításjelző és 1700 fordulat környékén megtorpan a kocsi majd le is áll. Ha újraindítom akkor megszűnik egészen addig amíg megint nem érem el az 1700-as fordulatot. Üresben viszont nem tilt le. Esetleg tud valaki segíteni hibakódolvasásban Borsod megyében. (Sátoraljaújhely környékén)
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30037 Dátum:
2014.01.25 szombat, 10:31:53 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.01.25 szombat, 09:33:26
Sziasztok!
Ma reggel engem is utolért a végzet. Elkezdett villogni az izzításjelző és 1700 fordulat környékén megtorpan a kocsi majd le is áll. Ha újraindítom akkor megszűnik egészen addig amíg megint nem érem el az 1700-as fordulatot. Üresben viszont nem tilt le. Esetleg tud valaki segíteni hibakódolvasásban Borsod megyében. (Sátoraljaújhely környékén)
Ha Miskolcig le mersz evickélni vele akkor megpróbálhatjuk (de az 1700-as fordulat miatt ez nekem meredeknek tűnik), főleg most most ahogy kinézek nem tudom milyen idő van feljebb. Másrészt várható hogy inkább előbb mint utóbb már be se fog indulni. Inkább kicsit is hosszabb útra ne indulj el vele. Ilyet általában akkor szokott csinálni ha az ECU által előírt és a tényleges CR nyomásérték nem egyezik meg. Ennek az oka lehet vagy egy túlhúzott tuning box vagy ha CR vezérlő vezeték valahol kidörzsölödött és pont 1700-as fordulatszámon rezonál be annyira hogy akkor kap egy testet és ezért áll le. Vagy egy Cr nyomás szenzor hiba, vagy porlasztócsúcs hiba vagy(és) nagynyomású szivattyú hiba. A javítás várható költsége emelkedő sorrendben 0Ft-600eFt között ahogy a hibaokok felsorolva.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30038 Dátum:
2014.01.25 szombat, 14:02:22 »
Idézetet írta: vekony68 - 2014.01.25 szombat, 08:11:49
sziasztok érdeklődnék, hogy valószínü vizpumpás a mondeom és találtam a cromax nál felujitó készlete. ér az valamit, vagy komplett csere??
Tisztelt Fórumtárs!
Első lépés, beszerzel egy vízkeringető szivattyút. Második, beszerzed a Cromaxban hirdetett javítókészletet, mely tartalmaz egy "O" gyűrűt a szivattyú tengelyre és egy speciális kenőanyagot a bordás tengely végére. Nem érdemes gagyi zsírral kiváltani mert megbosszulja magát, és a végén újból szét kell szedni a rendszert. Sok sikert a szivattyú cseréhez.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30039 Dátum:
2014.01.25 szombat, 14:26:52 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.01.25 szombat, 09:33:26
Sziasztok!
Ma reggel engem is utolért a végzet. Elkezdett villogni az izzításjelző és 1700 fordulat környékén megtorpan a kocsi majd le is áll. Ha újraindítom akkor megszűnik egészen addig amíg megint nem érem el az 1700-as fordulatot. Üresben viszont nem tilt le. Esetleg tud valaki segíteni hibakódolvasásban Borsod megyében. (Sátoraljaújhely környékén)
Hibakodod van? Mondjuk P0251?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30040 Dátum:
2014.01.25 szombat, 15:50:56 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.01.25 szombat, 09:33:26
Sziasztok!
Ma reggel engem is utolért a végzet. Elkezdett villogni az izzításjelző és 1700 fordulat környékén megtorpan a kocsi majd le is áll. Ha újraindítom akkor megszűnik egészen addig amíg megint nem érem el az 1700-as fordulatot. Üresben viszont nem tilt le. Esetleg tud valaki segíteni hibakódolvasásban Borsod megyében. (Sátoraljaújhely környékén)
ha aláírásba kitennéd milyen kocsid van és milyen évjàratu könnyebb lenne a tanácsadás.Amugy ha le is áll az még rosszabb.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vekony68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30041 Dátum:
2014.01.25 szombat, 19:35:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.25 szombat, 09:26:14
Nincs hozzá javítókészlet.....komplett csere.
Gondolom erre gondoltál:
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690524-vizpumpa-alkatreszei/391525-vizpumpa-javitokeszlet-mondeo-2000-2007transit-2000-2006
olvasd el a személyes tapasztaltok fület....csak csavarok, tömítések vannak benne.
igen erre gondoltam köszi
Naplózva
vekony68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30042 Dátum:
2014.01.25 szombat, 19:37:26 »
Idézetet írta: László - 2014.01.25 szombat, 14:02:22
Tisztelt Fórumtárs!
Első lépés, beszerzel egy vízkeringető szivattyút. Második, beszerzed a Cromaxban hirdetett javítókészletet, mely tartalmaz egy "O" gyűrűt a szivattyú tengelyre és egy speciális kenőanyagot a bordás tengely végére. Nem érdemes gagyi zsírral kiváltani mert megbosszulja magát, és a végén újból szét kell szedni a rendszert. Sok sikert a szivattyú cseréhez.
Tisztelettel László!
köszönöm
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30043 Dátum:
2014.01.25 szombat, 21:02:19 »
urak!
Valaki tudna segiteni hol van a nagynyomásún a nyomásvezérlő szelep??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30044 Dátum:
2014.01.25 szombat, 21:06:02 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.25 szombat, 21:02:19
urak!
Valaki tudna segiteni hol van a nagynyomásún a nyomásvezérlő szelep??
a fenekén.elektromos csati megy rá-talán piros.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30045 Dátum:
2014.01.25 szombat, 21:14:21 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.25 szombat, 21:06:02
a fenekén.elektromos csati megy rá-talán piros.
köszi!
Már megfigyeltük, csak ilyenkor mikor minuszok vannak felvillan néha a malac!
december eleje óta nem volt ilyen.....gép és természetesen porlasztó problémára utal.
Meglesték,mind rendesen szállít....így erre a szelepre gyanakodunk.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30046 Dátum:
2014.01.25 szombat, 21:23:27 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.25 szombat, 21:14:21
köszi!
Már megfigyeltük, csak ilyenkor mikor minuszok vannak felvillan néha a malac!
december eleje óta nem volt ilyen.....gép és természetesen porlasztó problémára utal.
Meglesték,mind rendesen szállít....így erre a szelepre gyanakodunk.
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140890000-adagolo-nagynyomasu-szivattyu/140890407-nagynyomasu-szivattyu-reszei/15053-nagynyomasu-szivattyu-szelep-ford
Így néz ki
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30047 Dátum:
2014.01.25 szombat, 21:24:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.25 szombat, 21:23:27
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140890000-adagolo-nagynyomasu-szivattyu/140890407-nagynyomasu-szivattyu-reszei/15053-nagynyomasu-szivattyu-szelep-ford
Így néz ki
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30048 Dátum:
2014.01.25 szombat, 21:25:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.25 szombat, 21:23:27
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140890000-adagolo-nagynyomasu-szivattyu/140890407-nagynyomasu-szivattyu-reszei/15053-nagynyomasu-szivattyu-szelep-ford
Így néz ki
szolid az ára!!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30049 Dátum:
2014.01.25 szombat, 21:27:19 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.25 szombat, 21:25:57
szolid az ára!!!
Nagyautó-nál olcsóbb.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
594
595
596
597
598
599
600
[
601
]
602
603
604
605
606
607
608
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ