Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:48:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
601
602
603
604
605
606
607
[
608
]
609
610
611
612
613
614
615
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664277 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30350 Dátum:
2014.02.05 szerda, 16:09:16 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.05 szerda, 06:28:01
járatópadi kábel? az mi?
Motorokat építünk és járató kabinokban(fékpad) teszteljük üzemszerűen. De csak benzineseket így a dízelekhez nem sokat szagolok, csak a jelenséggel szoktunk találkozni. Illetve hasonló jelenséggel és nálunk ezek minden esetben elektronikai hibák, még szinte soha nem volt mechanikai hiba. Ezért bátorkodtam a gondolatomat megosztani veletek.
De ezek szerint itt más hibáról lehet szó, mint írtam a dízelekhez még nem sokat értek. Kezdő vagyok de gyorsan tanulok.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30351 Dátum:
2014.02.05 szerda, 16:19:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.05 szerda, 15:10:56
Ezek szerintem a csúcsonkénti korrekciós értékek. Az pedig akkor a legjobb, ha nulla, vagyis nem kell a vezérlőnek korrigálni a befecskendezett mennyiséget, hanem a névlegeset adja a csúcs.
Ha +/- 2 mg-nál több, akkor ott kezd gond lenni. Vagy leragadt, olyankor tisztítás segíthet (adalék a GO-ba), vagy elkopott, emiatt kell csökkenteni a mennyiséget... Ami a videon van, hogy +4 illetve -4-nél kiakad, az szerintem már elég gáz.
AndyA
Szia, ha megnézed akkor a szivattyú 200 bár alá nem is megy és ennek köszönhetően még a turbót is ugráltatja, ezt csinálták nekem tápiószőlősön,
emlékszem, amikor csinálta akkor azzal küzdött, hogy alapjáraton nem akart dolgozni a két középső. Azt mondta, hogy tegyek bele tisztítót és jó lesz, hát nem lett jó. Ezért mondtam a fórumtársnak, hogy innen induljon mert, ha ez nincs rendesen letudva, akkor sok szívása lehet.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30352 Dátum:
2014.02.05 szerda, 18:59:58 »
Sziasztok! Önindítót ki tudom itthon szerelni a garázsban? -> Felülről kijön? Sajnos elköszönt...
Köszi nagyon a segítséget!
T.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30353 Dátum:
2014.02.05 szerda, 19:02:23 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.02.05 szerda, 18:59:58
Sziasztok! Önindítót ki tudom itthon szerelni a garázsban? -> Felülről kijön? Sajnos elköszönt...
Köszi nagyon a segítséget!
T.
Ki de ami előtte útban van pl szívósor azt elkell távolítani a szerelés érdekében.Azért megkell érte dolgozni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30354 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:02:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.05 szerda, 19:02:23
Ki de ami előtte útban van pl szívósor azt elkell távolítani a szerelés érdekében.Azért megkell érte dolgozni.
Olyannyira, meg kell, hogy bele sem kezdek ma. Reggel körbekopogtatom, hátha elkapja és megy a műhelybe...
Köszi Tisler!
T.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30355 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:24:21 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.02.05 szerda, 18:59:58
Sziasztok! Önindítót ki tudom itthon szerelni a garázsban? -> Felülről kijön? Sajnos elköszönt...
Köszi nagyon a segítséget!
T.
Én a hűtő ventilátort szedtem ki és hozzáfértem kényelmesen.
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30356 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:30:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.05 szerda, 15:13:01
Fel lehet, persze, de nem akárhol és nem akárkivel érdemes csináltatni. Legrosszabb esetben, amikor szinte teljesen újjáépítik, 140 ezer körül van a vége (a gyári új majdnem 300
). Budaörsön van jó turbos cég, postán is lehet nekik küldeni. Ervin tudja pontosan. Ők csak Garrett eredeti alkatrészekkel dolgoznak.
Használt turbot is kapsz a bontósoktól, pl. mk2 (csak telefonon).
AndyA
nincsenek "alkatrészek".Csak gyári középrész van.Ezért vásárolják fel a selejteket jó pízért,mert házuk nincs újban.Abba teszik be a középrészt oszt tsókolom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zkawa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30357 Dátum:
2014.02.05 szerda, 22:00:58 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.05 szerda, 11:22:12
Hali sorstárs!!!
Van egy pár dolog amit körbe kell járnod!!!! először is, szivattyú és csúcsok felújítása!!!! hozza-é az értékeket, mert ha olyan helyen csinálták akkor igen csak ráraknak a "copatópadta" és futod a fölösleges köröket jó sokért!!! nézted-e hogy a szivattyú tudja a kellő kraftot nyomni, illetve a csúcsok értékeit járás közben lehet mérni, ezek mit mutatnak. Falcsot szív a drága az is jó játék, viszont a szivattyú adatai "forscannal"+obd3-mal mutathat rá utaló jeleket.
A csúcsaid rendben vannak, és jók is akkor jöhet a generátor. feltöltök videót lásd miről beszélek.
A szivattyú újra leszerelve és minden oké vele, viszont most már be sem indul csak féktisztítóval.
az injektorokig felmegy a gázolaj azzal nincsen baj, lehet hogy beszartak a felújított injektorok? Viszont azt elfelejtettem leírni hogy mikor mentem vele haza akkor olyan 100km/h óra környékén kegyetlenül elkezdte berázni a kocsit. Most megint ráolvastam és nincsen benne hibakód. Én már csak az injektorra tudok tippelni.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30358 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 20:04:35 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.05 szerda, 22:00:58
A szivattyú újra leszerelve és minden oké vele, viszont most már be sem indul csak féktisztítóval.
az injektorokig felmegy a gázolaj azzal nincsen baj, lehet hogy beszartak a felújított injektorok? Viszont azt elfelejtettem leírni hogy mikor mentem vele haza akkor olyan 100km/h óra környékén kegyetlenül elkezdte berázni a kocsit. Most megint ráolvastam és nincsen benne hibakód. Én már csak az injektorra tudok tippelni.
Tuti, hogy a csúcsok így látatlanból is, elég egy nagyon kicsi kis kosz amikor leveszed a hollandit a csúcsról és már nem is forog a szelep.
Az nem dob hibakódot. Egy diaggal tudod mérni a szivattyú nyomását indítózáskor, nekem amikor kuka, volt 50 bárt nyomott, indítózásnál. Most meg 200 bár.
A csúcsok engem nagyon megszívattak, szarul csinálták meg és amit lehet mindent átnéztünk. Nekem is csak féktisztítoval indult és füstölt. Kaptál új kódokat? mert ha nem akkor nincs semmi ami garantálja a jó felújítást.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30359 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 20:06:27 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.06 csütörtök, 20:04:35
Tuti, hogy a csúcsok így látatlanból is, elég egy nagyon kicsi kis kosz amikor leveszed a hollandit a csúcsról és már nem is forog a szelep.
Az nem dob hibakódot. Egy diaggal tudod mérni a szivattyú nyomását indítózáskor, nekem amikor kuka, volt 50 bárt nyomott, indítózásnál. Most meg 200 bár.
A csúcsok engem nagyon megszívattak, szarul csinálták meg és amit lehet mindent átnéztünk. Nekem is csak féktisztítoval indult és füstölt. Kaptál új kódokat? mert ha nem akkor nincs semmi ami garantálja a jó felújítást.
Ja az mit jelent hogy minden oké vele? be méretted? vagy miből tudod?
Üdv András
Naplózva
zkawa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30360 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 21:56:39 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.06 csütörtök, 20:04:35
Tuti, hogy a csúcsok így látatlanból is, elég egy nagyon kicsi kis kosz amikor leveszed a hollandit a csúcsról és már nem is forog a szelep.
Az nem dob hibakódot. Egy diaggal tudod mérni a szivattyú nyomását indítózáskor, nekem amikor kuka, volt 50 bárt nyomott, indítózásnál. Most meg 200 bár.
A csúcsok engem nagyon megszívattak, szarul csinálták meg és amit lehet mindent átnéztünk. Nekem is csak féktisztítoval indult és füstölt. Kaptál új kódokat? mert ha nem akkor nincs semmi ami garantálja a jó felújítást.
Mindent megnéztem, hibakódok kiolvasva és nem ír be semmit. Viszont a kocsi továbbra se indul. Főtengely fordulatszámot látom, gázpedál állást látom, esetleg vezérműtengely jeladó lehet. De most szereztem főtengely jeladót vez.tengely jeladót és 4 injektort hétvégén legelészés lesz
Ja és a 4 felújított injektor kódokat kapott, tehát megbíhelyen készült.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30361 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 22:19:04 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.06 csütörtök, 21:56:39
Mindent megnéztem, hibakódok kiolvasva és nem ír be semmit. Viszont a kocsi továbbra se indul. Főtengely fordulatszámot látom, gázpedál állást látom, esetleg vezérműtengely jeladó lehet. De most szereztem főtengely jeladót vez.tengely jeladót és 4 injektort hétvégén legelészés lesz
Ja és a 4 felújított injektor kódokat kapott, tehát megbíhelyen készült.
Amikor az én csúcsaimat csinálták, akkor én láttam mindent, ahogyan, amikor elhoztam akkor mind működött, amikor meg beraktuk, 2 db már nem dolgozott.
Ha kapott kódot akkor elvileg jónak kell lenni, viszont ha te hibáztál és belekerült valami a csúcsba akkor könnyen beáll. Nagyon kell vigyázni és a kupakot csak akkor veheted le a csúcsról amikor csak a hollandit tekered rá. mindennek nagyon tisztának kell lennie. Mennyi volt a csúcsok újítása? Ha holtponti jeledók lennének akkor nem indulna el sehogyan, még fekatisztítóval sem.
Naplózva
zkawa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30362 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 22:53:10 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.06 csütörtök, 22:19:04
Amikor az én csúcsaimat csinálták, akkor én láttam mindent, ahogyan, amikor elhoztam akkor mind működött, amikor meg beraktuk, 2 db már nem dolgozott.
Ha kapott kódot akkor elvileg jónak kell lenni, viszont ha te hibáztál és belekerült valami a csúcsba akkor könnyen beáll. Nagyon kell vigyázni és a kupakot csak akkor veheted le a csúcsról amikor csak a hollandit tekered rá. mindennek nagyon tisztának kell lennie. Mennyi volt a csúcsok újítása? Ha holtponti jeledók lennének akkor nem indulna el sehogyan, még fekatisztítóval sem.
42 ezer volt darabja az injektorok felújításának. Tisztában vagyok vele hogy nagyon érzékeny egy szerkezet de a probléma ha visszaolvasod menet közben kezdett el jelentkezni. Valami most nagyon szívó ágra tett
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30363 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 22:55:13 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.06 csütörtök, 21:56:39
Mindent megnéztem, hibakódok kiolvasva és nem ír be semmit. Viszont a kocsi továbbra se indul. Főtengely fordulatszámot látom, gázpedál állást látom, esetleg vezérműtengely jeladó lehet. De most szereztem főtengely jeladót vez.tengely jeladót és 4 injektort hétvégén legelészés lesz
Ja és a 4 felújított injektor kódokat kapott, tehát megbíhelyen készült.
Írd már ki légyszives aláírásba a kocsid adatait,mert nem tudják sokan és nehéz tanácsot adni.Ne a szövegbne írjátok hanem aláírásba mert nem olvasnak vissza és nem tudják mire mit mondjanak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30364 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 22:58:38 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.06 csütörtök, 22:53:10
42 ezer volt darabja az injektorok felújításának. Tisztában vagyok vele hogy nagyon érzékeny egy szerkezet de a probléma ha visszaolvasod menet közben kezdett el jelentkezni. Valami most nagyon szívó ágra tett
Garanciával számlásan csináltattad,mert akkor vidd vissza és nézzék át újra.ki szerelte be és programozta fel?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30365 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 23:45:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.06 csütörtök, 22:58:38
Garanciával számlásan csináltattad,mert akkor vidd vissza és nézzék át újra.ki szerelte be és programozta fel?
Valamikor hallottam egy szerelőtől, hogy ha TDCI nagynyomású csöveit bontják akkor cserélni kell mert a belseje valami teflonos védelemmel van ellátva és az lemállhat róla és rögtön bele az injektorba! Hogy ez valót -e nem tudom!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
puki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 103
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30366 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 23:56:20 »
sziasztok.
2,2-es motorrol mit erdemes tudni?
egy 2006-os peldanyt nezek, igen szep allapotu, nem igazan kene nekem ekkora motor (asszonynak) de ezen ne muljon ..
delutan begyujtottam a kereskedesben, kicsit hangos volt, de allitolag melegen nyugisabban jar
amugy markakereskedesben van, adnak ra fel ev garanciat ... szoval jol hangzik.
Naplózva
verjoe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30367 Dátum:
2014.02.07 péntek, 07:04:28 »
Hali!2.0-es tdci alapjáratom nem szép,dadogós lett,ha megyek vele semmi baj!Valami ötlet?Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30368 Dátum:
2014.02.07 péntek, 07:43:45 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.02.06 csütörtök, 23:45:15
Valamikor hallottam egy szerelőtől, hogy ha TDCI nagynyomású csöveit bontják akkor cserélni kell mert a belseje valami teflonos védelemmel van ellátva és az lemállhat róla és rögtön bele az injektorba! Hogy ez valót -e nem tudom!
Na ne má'...
Ha X százezer km alatt nem mállott le az 1200 baros nyomású olaj áramlásától, akkor attól fog, hogy lecsavarják a hollandit a végén? Ugyan már, királlyány...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30369 Dátum:
2014.02.07 péntek, 07:54:24 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.02.06 csütörtök, 23:45:15
Valamikor hallottam egy szerelőtől, hogy ha TDCI nagynyomású csöveit bontják akkor cserélni kell mert a belseje valami teflonos védelemmel van ellátva és az lemállhat róla és rögtön bele az injektorba! Hogy ez valót -e nem tudom!
Ez igen valótlan félremagyarázás.
Amiért technológiai csere a nagynyomású csövek megbontás után, az a kúp deformálódása miatt van ahol tömít. Nagy a nyomás, ha nem 100%-os a tömítés, akkor nem biztonságos.
Nem csak a mondeo tdci-nél, hanem minden cr rendszernél kellene cserélni....... gyakorlatilag senki nem cseréli.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30370 Dátum:
2014.02.07 péntek, 08:55:08 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.02.06 csütörtök, 23:45:15
Valamikor hallottam egy szerelőtől, hogy ha TDCI nagynyomású csöveit bontják akkor cserélni kell mert a belseje valami teflonos védelemmel van ellátva és az lemállhat róla és rögtön bele az injektorba! Hogy ez valót -e nem tudom!
valótlan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30371 Dátum:
2014.02.07 péntek, 10:38:58 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.07 péntek, 08:55:08
valótlan.
Akkor csak népmese volt, fonoskodó service man feljéből pattant ki.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.07 péntek, 10:40:31 írta Lacimanó
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gy53
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30372 Dátum:
2014.02.07 péntek, 11:58:27 »
Sziasztok!
Nem régi a mondeom, a motorolajat hány kilóméterenként illő cserélni? 2002 évjárat 2.0 TDCI 130 ló. (természetesen motorolaj szűrővel, + ha jól tudom ilyenkor illene a gázolajszűrőt is cserélni? )
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30373 Dátum:
2014.02.07 péntek, 12:02:58 »
Idézetet írta: gy53 - 2014.02.07 péntek, 11:58:27
Sziasztok!
Nem régi a mondeom, a motorolajat hány kilóméterenként illő cserélni? 2002 évjárat 2.0 TDCI 130 ló. (természetesen motorolaj szűrővel, + ha jól tudom ilyenkor illene a gázolajszűrőt is cserélni? )
Ha nem régi az autó akkor cserélj ki mindent most.
A gyári előírás 20 ezer km...ha sokat használod városban akkor kicsit előbb. (én 10ezrenként szoktam)
A gázolaj szűrőt 60 ezrenként kellene, de ajánlott minden olajcserénél azt is kicserélni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30374 Dátum:
2014.02.07 péntek, 13:06:48 »
Idézetet írta: gy53 - 2014.02.07 péntek, 11:58:27
Sziasztok!
Nem régi a mondeom, a motorolajat hány kilóméterenként illő cserélni? 2002 évjárat 2.0 TDCI 130 ló. (természetesen motorolaj szűrővel, + ha jól tudom ilyenkor illene a gázolajszűrőt is cserélni? )
Hivatalosan 20 ezer vagy 1 év, és természetesen szűrővel együtt. A gyári előírás a GO-szűrőre 60 ezer, de ezt a legtöbben nem tartjuk be, és a motorolajjal együtt cseréljük.
Ha csak városban jársz, érdemes felezni-kétharmadolni az olajcsere ciklust, azaz 10 ezrenként, vagy 2 x 20 ezres szervizciklus alatt 3x, kb. 13 ezrenként cserélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30375 Dátum:
2014.02.07 péntek, 13:26:10 »
Urak
Azonos eévjáratú tdci és tddi -be egyforma a turbo?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30376 Dátum:
2014.02.07 péntek, 13:28:28 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.07 péntek, 13:26:10
Urak
Azonos eévjáratú tdci és tddi -be egyforma a turbo?
Igen a 2.0 egyforma...csak arra kell figyelni, hogy van 2 fajta....fix és változó geos.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30377 Dátum:
2014.02.07 péntek, 13:38:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.07 péntek, 13:28:28
Igen a 2.0 egyforma...csak arra kell figyelni, hogy van 2 fajta....fix és változó geos.
Szuper. Gondolom a rotor különböző? Képet nem tudsz mellékelni? :-)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30378 Dátum:
2014.02.07 péntek, 14:03:25 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.07 péntek, 13:38:03
Szuper. Gondolom a rotor különböző? Képet nem tudsz mellékelni? :-)
Nem különbözik. (én úgy tudom)
Képek...
Fix:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/turbo_egyben/ford_mondeo_20_tddi_turbo_115le-803628
Változós:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/turbo_egyben/ford_mondeo_tdci_tdci_turbofeltolto_115_130_le-654895
A WGT (fix) helyére fel tudod tenni a VGT-t is...csak a vezérlését kell megoldani.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30379 Dátum:
2014.02.07 péntek, 14:16:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.07 péntek, 14:03:25
Nem különbözik. (én úgy tudom)
Képek...
Fix:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/turbo_egyben/ford_mondeo_20_tddi_turbo_115le-803628
Változós:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/turbo_egyben/ford_mondeo_tdci_tdci_turbofeltolto_115_130_le-654895
A WGT (fix) helyére fel tudod tenni a VGT-t is...csak a vezérlését kell megoldani.
Köszönöm a segítséget! :-)
Naplózva
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30380 Dátum:
2014.02.07 péntek, 16:11:56 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.07 péntek, 14:03:25
Nem különbözik. (én úgy tudom)
Képek...
Fix:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/turbo_egyben/ford_mondeo_20_tddi_turbo_115le-803628
Változós:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/turbo_egyben/ford_mondeo_tdci_tdci_turbofeltolto_115_130_le-654895
A WGT (fix) helyére fel tudod tenni a VGT-t is...csak a vezérlését kell megoldani.
A vezérlését, hogy érted? A Vákuumcsövet kell átszerkeszteni vagy a motorvezérlésben kell valamit módosítani?
Naplózva
gy53
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30381 Dátum:
2014.02.07 péntek, 16:34:14 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.07 péntek, 12:02:58
Ha nem régi az autó akkor cserélj ki mindent most.
A gyári előírás 20 ezer km...ha sokat használod városban akkor kicsit előbb. (én 10ezrenként szoktam)
A gázolaj szűrőt 60 ezrenként kellene, de ajánlott minden olajcserénél azt is kicserélni.
Mikor megvettem, minden ki lett cserélve, most jönne az, hogy a futott kilométer után történik a csere, ezért kérdeztem mi a gyakorlat. Miért nem ajánlatos elmenni a gyári km-t?
Naplózva
gy53
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30382 Dátum:
2014.02.07 péntek, 16:38:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.07 péntek, 13:06:48
Hivatalosan 20 ezer vagy 1 év, és természetesen szűrővel együtt. A gyári előírás a GO-szűrőre 60 ezer, de ezt a legtöbben nem tartjuk be, és a motorolajjal együtt cseréljük.
Ha csak városban jársz, érdemes felezni-kétharmadolni az olajcsere ciklust, azaz 10 ezrenként, vagy 2 x 20 ezres szervizciklus alatt 3x, kb. 13 ezrenként cserélni.
AndyA
A GO szűrő a 60 ezerhez képest ilyen sűrűn cserélendő,? vagy ennyire koszos a gázolaj,? én Ausztriában élek ez itt is így lehet?
Naplózva
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30383 Dátum:
2014.02.07 péntek, 17:45:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.07 péntek, 14:03:25
Nem különbözik. (én úgy tudom)
Képek...
Fix:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/turbo_egyben/ford_mondeo_20_tddi_turbo_115le-803628
Változós:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/turbo_egyben/ford_mondeo_tdci_tdci_turbofeltolto_115_130_le-654895
A WGT (fix) helyére fel tudod tenni a VGT-t is...csak a vezérlését kell megoldani.
nem egyforma.Miért is lenne az? az egyik változtatható geometriájú,a másik meg nem.A leömlő amire felvan szerelve az ugyan az mindkettőnél.ettől még a két turbó különböző,és a vezérlése sem egyforma.VGT-s helyére csak VGT-s mehet.
Naplózva
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30384 Dátum:
2014.02.07 péntek, 21:10:26 »
Sziasztok!
2001-es 2.0 TDCi Mondeom van az lenne a gond hogy nagyon hangos már kétezer fordulatnál olyan mint ha már tiltana ,minden sebességben nagyon hangos olyan mint valami régi Transit nagyon rossz hangja van kétezerig nem nyomom már neki mert elkezd "bőgni" a motorja valami tipp?
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30385 Dátum:
2014.02.07 péntek, 21:14:23 »
Idézetet írta: mpalermo - 2014.02.07 péntek, 21:10:26
Sziasztok!
2001-es 2.0 TDCi Mondeom van az lenne a gond hogy nagyon hangos már kétezer fordulatnál olyan mint ha már tiltana ,minden sebességben nagyon hangos olyan mint valami régi Transit nagyon rossz hangja van kétezerig nem nyomom már neki mert elkezd "bőgni" a motorja valami tipp?
Lyukas kipufogó már a leömlő után???
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30386 Dátum:
2014.02.07 péntek, 21:15:53 »
Idézetet írta: mpalermo - 2014.02.07 péntek, 21:10:26
Sziasztok!
2001-es 2.0 TDCi Mondeom van az lenne a gond hogy nagyon hangos már kétezer fordulatnál olyan mint ha már tiltana ,minden sebességben nagyon hangos olyan mint valami régi Transit nagyon rossz hangja van kétezerig nem nyomom már neki mert elkezd "bőgni" a motorja valami tipp?
esetleg tölts fel egy videót mert így elég nehéz meghatározni mi lehet a gondja!lehet nagyon sok minden porlasztó stb.
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30387 Dátum:
2014.02.07 péntek, 21:46:35 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.07 péntek, 17:45:49
nem egyforma.Miért is lenne az? az egyik változtatható geometriájú,a másik meg nem.A leömlő amire felvan szerelve az ugyan az mindkettőnél.ettől még a két turbó különböző,és a vezérlése sem egyforma.VGT-s helyére csak VGT-s mehet.
Ez azért nem így van.CS12 fórumtársnak is fix helyett fellett téve a Változó geos turbo és megoldották,hozzá a vákumvezérlést.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30388 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:10:32 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.07 péntek, 21:46:35
Ez azért nem így van.CS12 fórumtársnak is fix helyett fellett téve a Változó geos turbo és megoldották,hozzá a vákumvezérlést.
Ez sem egészen igy van...mert nyomással van vezérelve neki, nem vákumal.
Egyik a másik helyére bármikor feltehető, fix-ről normális nyomásos labdát berugózni és felrakni a nagyobb mutatvány.
vgt helyére fix meg felrakod vákumcsövet ledugózod és kb ennyi is volt a beállitás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30389 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:13:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.02.07 péntek, 22:10:32
Ez sem egészen igy van...mert nyomással van vezérelve neki, nem vákumal.
Egyik a másik helyére bármikor feltehető, fix-ről normális nyomásos labdát berugózni és felrakni a nagyobb mutatvány.
vgt helyére fix meg felrakod vákumcsövet ledugózod és kb ennyi is volt a beállitás.
Arról beszéltem te tudod mikor tavaly itt volt és mutatta,de nem tudtam pontossan.Lényeg,hogy lehet.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zkawa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30390 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:19:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.06 csütörtök, 22:58:38
Garanciával számlásan csináltattad,mert akkor vidd vissza és nézzék át újra.ki szerelte be és programozta fel?
Én szereltem be és a főnőkőm programozta fel. De viszem vissza mert azok a szarok
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30391 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:28:23 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.07 péntek, 22:19:45
Én szereltem be és a főnőkőm programozta fel. De viszem vissza mert azok a szarok
Igen, vidd vissza és nézd meg te is ha lehet amit csinálnak. Én úgy jöttem rá, hogy nem dolgozik valamelyik, hogy kiforditottam, és megnéztem hogy melyik lehet.
Hisz én is meg voltam győződve róla hogy tuti jók, hisz láttam amikor csinálták, aztán mégis az volt a baja.
Naplózva
zkawa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30392 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:32:52 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.07 péntek, 22:28:23
Igen, vidd vissza és nézd meg te is ha lehet amit csinálnak. Én úgy jöttem rá, hogy nem dolgozik valamelyik, hogy kiforditottam, és megnéztem hogy melyik lehet.
Hisz én is meg voltam győződve róla hogy tuti jók, hisz láttam amikor csinálták, aztán mégis az volt a baja.
Én is így csináltam hogy kifordítottam de nem spriccelt egy sem, aztán beleraktam egy másik főtengely jeladót és jéé megjelent a gázolaj. Beleraktam a 4 bontott injektort és elindult a régivel meg semmi. Aztán a négy régit fordítottam ki és a 4ből 3 rossz
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30393 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:55:31 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.07 péntek, 22:32:52
Én is így csináltam hogy kifordítottam de nem spriccelt egy sem, aztán beleraktam egy másik főtengely jeladót és jéé megjelent a gázolaj. Beleraktam a 4 bontott injektort és elindult a régivel meg semmi. Aztán a négy régit fordítottam ki és a 4ből 3 rossz
engem is ki nevettek kicsit, igen valóban alpári a megoldás, de legalább rá jön az ember:)
Gratula: ez már részeredmény! figyel oda, ha többször hajtod le és fel akkor a kúpos csőcsatlakozáson szokott leválni nagyon nehezen észrevehető sorja, fújd le mindig amikor rakod vissza fekatisztítóval.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.07 péntek, 22:58:24 írta andras2
»
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30394 Dátum:
2014.02.07 péntek, 23:10:04 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.07 péntek, 17:45:49
nem egyforma.Miért is lenne az? az egyik változtatható geometriájú,a másik meg nem.A leömlő amire felvan szerelve az ugyan az mindkettőnél.ettől még a két turbó különböző,és a vezérlése sem egyforma.VGT-s helyére csak VGT-s mehet.
VGT helyére mehet WGT és fordítva is.....mindent lehet csak akarni kell.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30395 Dátum:
2014.02.07 péntek, 23:13:34 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.02.07 péntek, 16:11:56
A vezérlését, hogy érted? A Vákuumcsövet kell átszerkeszteni vagy a motorvezérlésben kell valamit módosítani?
Ha WGT helyére rakod.....akkor nyomással kell vezérelni, motorvezérlésben nem kell módosítani semmit.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30396 Dátum:
2014.02.07 péntek, 23:49:29 »
Idézetet írta: gy53 - 2014.02.07 péntek, 16:34:14
Mikor megvettem, minden ki lett cserélve, most jönne az, hogy a futott kilométer után történik a csere, ezért kérdeztem mi a gyakorlat. Miért nem ajánlatos elmenni a gyári km-t?
Nem feltétlen kell 10 ezrenként cserélni az olajat. Én azért cserélem 10 ezrenként, mert sokat használom városban és ilyen használatnál előbb "elkoszolódik" az olaj. Meg nem is egy nagy összeg egy olajcsere...gyári 5W-30 olaj+szűrő+levegő sz. kb 12 ezer ft.
A gázolajszűrőt én 30 ezrenként cserélem. (enyém TDDi az nem olyan kényes, mint a Ci) Valaki azt is cseréli minden olajcserénél.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30397 Dátum:
2014.02.07 péntek, 23:56:51 »
Én a Gázolajszűrőt 50-60 ezer km-ként cseréltem eddig. Az olajat 15-ezrenként. Eddig 213000 km-t mentem így vele. /TDDI/
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30398 Dátum:
2014.02.08 szombat, 08:57:35 »
Idézetet írta: gy53 - 2014.02.07 péntek, 16:38:40
A GO szűrő a 60 ezerhez képest ilyen sűrűn cserélendő,? vagy ennyire koszos a gázolaj,? én Ausztriában élek ez itt is így lehet?
Ausztriában nem kell. Bár én ennek ellenére cserélem 20 ezrenként.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30399 Dátum:
2014.02.08 szombat, 10:28:24 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.07 péntek, 23:49:29
Nem feltétlen kell 10 ezrenként cserélni az olajat. Én azért cserélem 10 ezrenként, mert sokat használom városban és ilyen használatnál előbb "elkoszolódik" az olaj. Meg nem is egy nagy összeg egy olajcsere...gyári 5W-30 olaj+szűrő+levegő sz. kb 12 ezer ft.
A gázolajszűrőt én 30 ezrenként cserélem. (enyém TDDi az nem olyan kényes, mint a Ci) Valaki azt is cseréli minden olajcserénél.
Én 10ezrenként cserélem az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt, 20ezrenként a GO szűrőt.
Eddig nem panaszkodott a paripa
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
601
602
603
604
605
606
607
[
608
]
609
610
611
612
613
614
615
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ