Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:46:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
604
605
606
607
608
609
610
[
611
]
612
613
614
615
616
617
618
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664205 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30500 Dátum:
2014.02.14 péntek, 19:31:24 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.14 péntek, 07:32:23
Valószínűleg valamilyen üzemanyag rendszeri hiba lesz.
Kódot akkor kellene olvasni mikor villog az izzításjelző.
Vegyél egy 2-3 ezer ft-os ELM327-et és azzal magadnak is ki tudod olvasni a hibát.
Ez a sok leállásnál már tárolt hibát.Így volt az enyém is hiába indult a leállás után ujra a hibát már tárolta.Az mire olvasás után kiírja.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30501 Dátum:
2014.02.14 péntek, 19:36:38 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.14 péntek, 19:31:24
Ez a sok leállásnál már tárolt hibát.Így volt az enyém is hiába indult a leállás után ujra a hibát már tárolta.Az mire olvasás után kiírja.
Azt írta nem írt hibakódot. Az biztos, hogy hiba az van, ha izzítójel villog és leáll....lehet elnéztek valamit.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30502 Dátum:
2014.02.14 péntek, 19:38:28 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.14 péntek, 19:36:38
Azt írta nem írt hibakódot. Az biztos, hogy hiba az van, ha izzítójel villog és leáll....lehet elnéztek valamit.
vagy a szikásos ismeretlen mert az olvasó nem ismerte fel.Ez is lehet.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
989Peti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30503 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 22:37:19 »
Sziasztok.
2005 ös az autom. Forgalmi szerint 2006 os.
Motorkódja N7BA.
A vezérműlánc és az egész vezérmű hány km ig bírja ki. Mennyie szükséges ellenőrizni. Valóban igaz hogy kimegy a világból a lánc miatt. Azt hallottam hogy átugorhat, de olyan mondta, aki más hülyeséget is mondott már. Mégegy kérdés. A lendkerekem 50 e km után megint csattog hidegen. Ahogy melegszik, elhagyja fpkozatosan de az agyamra megy. Azon jár az agyam hogy rövidesen beszerelek egy szimpla tömegűt. Mi a veleményetek kedves fórumozók.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30504 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 22:40:40 »
Idézetet írta: 989Peti - 2014.02.16 vasárnap, 22:37:19
Sziasztok.
2005 ös az autom. Forgalmi szerint 2006 os.
Motorkódja N7BA.
A vezérműlánc és az egész vezérmű hány km ig bírja ki. Mennyie szükséges ellenőrizni. Valóban igaz hogy kimegy a világból a lánc miatt. Azt hallottam hogy átugorhat, de olyan mondta, aki más hülyeséget is mondott már. Mégegy kérdés. A lendkerekem 50 e km után megint csattog hidegen. Ahogy melegszik, elhagyja fpkozatosan de az agyamra megy. Azon jár az agyam hogy rövidesen beszerelek egy szimpla tömegűt. Mi a veleményetek kedves fórumozók.
Kb. 400-450ezret bír el a lánc. Fix lendkerék lehet,kérdezd Bunyekot
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30505 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 23:15:43 »
Idézetet írta: 989Peti - 2014.02.16 vasárnap, 22:37:19
Sziasztok.
2005 ös az autom. Forgalmi szerint 2006 os.
Motorkódja N7BA.
A vezérműlánc és az egész vezérmű hány km ig bírja ki. Mennyie szükséges ellenőrizni. Valóban igaz hogy kimegy a világból a lánc miatt. Azt hallottam hogy átugorhat, de olyan mondta, aki más hülyeséget is mondott már. Mégegy kérdés. A lendkerekem 50 e km után megint csattog hidegen. Ahogy melegszik, elhagyja fpkozatosan de az agyamra megy. Azon jár az agyam hogy rövidesen beszerelek egy szimpla tömegűt. Mi a veleményetek kedves fórumozók.
Sajnos áttud ugrani a vezérlés mivel olajnyomás müködteti a feszítőt.Ezért nem szabad betolni ha nem indul.Azért az ,hogy csattog furcsa.Az megint nem jó vagy hibás.Többet kibír.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30506 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 10:11:09 »
Sziasztok!
Kérdésem lenne. Volt már valakinek olyan hogy, eur3-as 2.2 tdci egr szelepre hibakódot dobált a gép?
Nekem 1éve dugózva van de csak most kezdett el a hibaüzit küldeni.
Nem értem miért. 1évig semmi most meg 1 hónap alatt 2 is.
Takarítsam ki megint az egret?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30507 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 10:19:03 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.02.17 hétfő, 10:11:09
Sziasztok!
Kérdésem lenne. Volt már valakinek olyan hogy, eur3-as 2.2 tdci egr szelepre hibakódot dobált a gép?
Nekem 1éve dugózva van de csak most kezdett el a hibaüzit küldeni.
Nem értem miért. 1évig semmi most meg 1 hónap alatt 2 is.
Takarítsam ki megint az egret?
A 2.2-es, Euro-3-as, vákuumos EGR-es időnként bedobja a hibát. Nem kell vele törődni. Enyém is játszotta egy ideig, hogy hetente töröltem. Most meg nem szólt vagy másfél éve már miatta. Ha zavar, hogy világít, akkor vagy leragasztod a lámpát fekete szigszalaggal, vagy törlöd a hibakódot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30508 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 11:35:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.17 hétfő, 10:19:03
A 2.2-es, Euro-3-as, vákuumos EGR-es időnként bedobja a hibát. Nem kell vele törődni. Enyém is játszotta egy ideig, hogy hetente töröltem. Most meg nem szólt vagy másfél éve már miatta. Ha zavar, hogy világít, akkor vagy leragasztod a lámpát fekete szigszalaggal, vagy törlöd a hibakódot.
AndyA
Köszi AndyA
A fekete szigszó jól hangzik
De majd inkább töröljük a hibakódot 1szer csak abbahagyja
Vagy úgy állítom a kormánymagasságot h, ne nagyon lássam az ikont
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30509 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 11:44:12 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.02.17 hétfő, 11:35:17
Köszi AndyA
A fekete szigszó jól hangzik
De majd inkább töröljük a hibakódot 1szer csak abbahagyja
Vagy úgy állítom a kormánymagasságot h, ne nagyon lássam az ikont
Vegyél egy 2000ft-os ELM327-et és azzal akkor törlöd mikor akarod.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30510 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 12:07:31 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.17 hétfő, 11:44:12
Vegyél egy 2000ft-os ELM327-et és azzal akkor törlöd mikor akarod.
Hol tudnék ilyet beszerezni?
És gondolom valami program is kellene hozzá
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30511 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 12:27:17 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.02.17 hétfő, 12:07:31
Hol tudnék ilyet beszerezni?
És gondolom valami program is kellene hozzá
Ebay, dx....
Nekem ilyen (is) van:
http://dx.com/p/jtron-09040010-elm327-bluetooth-odb2-v1-5-car-diagnostic-interface-tool-blue-black-233728#.UwHxffl5PXo
Program...
Telefonra (android) Torque...hibakódot olvasni törölni 1-2 élő adatot nézni jó.
Laptopra pedig Forscan (ingyenes)....ezzel már elég jó diagnosztikát is lehet csinálni.
http://forscan.org/
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30512 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 13:17:04 »
Kezdődnek a gondok:
Tegnap reggel amikor indultunk Hévízre (mikor máskor) elkezdett traktor hangot kiadni a motor, elment az ereje és villogott az izzítás jelző. Leállít, újraindít, jó lesz. Aztán megint csinálta. Azt vettem észre, hogy ha sokat jár alapjáraton (pl piros lámpánál) akkor jön elő a hiba. Autópályán 200 km alatt semmi. Városban lámpánál előjön
Kiolvastam: p0325, kopogásérzékelő 1. kör hiba. Olvastam már korábbi hsz-ekben, hogy ez porlasztó hibára utalhat. Vélemény?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30513 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 13:27:22 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.17 hétfő, 13:17:04
Kezdődnek a gondok:
Tegnap reggel amikor indultunk Hévízre (mikor máskor) elkezdett traktor hangot kiadni a motor, elment az ereje és villogott az izzítás jelző. Leállít, újraindít, jó lesz. Aztán megint csinálta. Azt vettem észre, hogy ha sokat jár alapjáraton (pl piros lámpánál) akkor jön elő a hiba. Autópályán 200 km alatt semmi. Városban lámpánál előjön
Kiolvastam: p0325, kopogásérzékelő 1. kör hiba. Olvastam már korábbi hsz-ekben, hogy ez porlasztó hibára utalhat. Vélemény?
lehetséges!első körben nézed meg a résolajveszteséget!ha abból nem derül ki semmi akkor méresd be pesten vagy egy hely 3e/db-ért bemérik a porlasztókat!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30514 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 13:28:44 »
Sziasztok! Elkezdtem tapogatni a vízcsöveket.A főköri termosztátnál hideg maradt,de az olajköri után melegedett.Ez annak a jele hogy kuka?
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30515 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 13:47:03 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.02.17 hétfő, 13:27:22
lehetséges!első körben nézed meg a résolajveszteséget!ha abból nem derül ki semmi akkor méresd be pesten vagy egy hely 3e/db-ért bemérik a porlasztókat!
Résolajveszteséget hogy tudom megnézni?
Szombaton cseréltem rajta vízpumpát, és van benne egy fekete műanyag csonk amire egy vékonyabb vízcső megy és ebben van egy termosztát szerű képződmény. Na ezt sikeresen eltörtem ezért most csak az üres csonk van benne. Ez micsoda? Emiatt lehet galiba az üa rendszerben?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30516 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 13:51:34 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.17 hétfő, 13:17:04
Kezdődnek a gondok:
Tegnap reggel amikor indultunk Hévízre (mikor máskor) elkezdett traktor hangot kiadni a motor, elment az ereje és villogott az izzítás jelző. Leállít, újraindít, jó lesz. Aztán megint csinálta. Azt vettem észre, hogy ha sokat jár alapjáraton (pl piros lámpánál) akkor jön elő a hiba. Autópályán 200 km alatt semmi. Városban lámpánál előjön
Kiolvastam: p0325, kopogásérzékelő 1. kör hiba. Olvastam már korábbi hsz-ekben, hogy ez porlasztó hibára utalhat. Vélemény?
Egy darabig állt az autó mielőtt megvetted.....ha jól emlékszem?
Ár szerint növekvő sorrendben:
1, Próbáld meg, hogy negyed tanknál öntesz bele protec vagy valamilyen üzemanyag rendszer tisztítót....ártani biztos nem fog.
2, esetleg újraprogramozás
3, elvinni és megnézetném a csúcsokat....lehet egy ultrahangos tisztítással megoldják. (talán AndyA-nak volt ilyen)
4, ha a fentiek nem hoznak megoldást akkor sajnos csere.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30517 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 13:54:12 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.17 hétfő, 13:47:03
Résolajveszteséget hogy tudom megnézni?
Szombaton cseréltem rajta vízpumpát, és van benne egy fekete műanyag csonk amire egy vékonyabb vízcső megy és ebben van egy termosztát szerű képződmény. Na ezt sikeresen eltörtem ezért most csak az üres csonk van benne. Ez micsoda? Emiatt lehet galiba az üa rendszerben?
Az-az olajköri termosztát. Amiatt maximum nem melegszik be és(vagy) visszahűlhet....üzemanyag rendszerhez nincs köze, de azért cseréld ki.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30518 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 14:07:01 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.17 hétfő, 13:54:12
Az-az olajköri termosztát. Amiatt maximum nem melegszik be és(vagy) visszahűlhet....üzemanyag rendszerhez nincs köze, de azért cseréld ki.
Ezt kár volt eltörni, mert qrva drága
Nagyautónál van klubos kedvezmény?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30519 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 14:10:23 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.17 hétfő, 14:07:01
Ezt kár volt eltörni, mert qrva drága
Nagyautónál van klubos kedvezmény?
8 ezer körül van. Nagyautónál van kedvezmény.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30520 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 14:10:33 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.17 hétfő, 14:07:01
Ezt kár volt eltörni, mert qrva drága
Nagyautónál van klubos kedvezmény?
Van. Itt írj be a megfelelő topikba, és már a jó árakat írják, esetleg a Lőrinci autósboltot próbáld még meg...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30521 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 14:12:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.17 hétfő, 14:10:23
8 ezer körül van. Nagyautónál van kedvezmény.
Igen, 9340 Ft
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30522 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 14:12:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.17 hétfő, 14:10:33
Van. Itt írj be a megfelelő topikba, és már a jó árakat írják, esetleg a Lőrinci autósboltot próbáld még meg...
Köszi, írok nekik
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30523 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 14:16:57 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.17 hétfő, 14:12:06
Igen, 9340 Ft
kedvezménnyel nem annyi.Most vettem tőlük 8100ft volt
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30524 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 22:12:51 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.17 hétfő, 14:16:57
kedvezménnyel nem annyi.Most vettem tőlük 8100ft volt
Nekem már 8660 Ft-ot értak, de találtam
itt
7911 Ft-ért. Az bosszant csak, hogy semmi baja nem volt, én törtem el. Amúgy ez mennyire szokott elromlani, érdemes bontottal próbálkozni?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30525 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 22:15:53 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.17 hétfő, 22:12:51
Nekem már 8660 Ft-ot értak, de találtam
itt
7911 Ft-ért. Az bosszant csak, hogy semmi baja nem volt, én törtem el. Amúgy ez mennyire szokott elromlani, érdemes bontottal próbálkozni?
Nem érdemes mert ha belegondolsz nem vészes az ára.Amúgy hogy mikor megy tönkre fene tudja.A lényeg,hogy mindig visszahül a kocsi és télen hidegben nem megy közép állásba a mutató.Nos megtapasztaltam mióta kivan cserélve milyen jó.Gond nélkül teszi a dolgát és a jó még jobb lett.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30526 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 22:16:18 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.17 hétfő, 22:12:51
Nekem már 8660 Ft-ot értak, de találtam
itt
7911 Ft-ért. Az bosszant csak, hogy semmi baja nem volt, én törtem el. Amúgy ez mennyire szokott elromlani, érdemes bontottal próbálkozni?
A makrocarnál is van kedvezmény...
Elég sokan cseréltük már itt a fórumon....ebből nem szabad bontottat venni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30527 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 22:22:42 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.17 hétfő, 22:16:18
A makrocarnál is van kedvezmény...
Elég sokan cseréltük már itt a fórumon....ebből nem szabad bontottat venni.
Akkor veszek újat
A Macrocarnál hogyan kell érvényesíteni a kedvezményt?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30528 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 22:32:16 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.17 hétfő, 22:22:42
Akkor veszek újat
A Macrocarnál hogyan kell érvényesíteni a kedvezményt?
Hivatkozz a fórumra.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6540.0
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30529 Dátum:
2014.02.18 kedd, 11:56:12 »
Urak!
Adott egy 2002-es Tdci 5 sebességes és egy 2003.10.havi 6 sebességes. Motorkód egyezik.
A kuplungszerkezet és a tárcsa egyezhet?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30530 Dátum:
2014.02.18 kedd, 12:00:39 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.18 kedd, 11:56:12
Urak!
Adott egy 2002-es Tdci 5 sebességes és egy 2003.10.havi 6 sebességes. Motorkód egyezik.
A kuplungszerkezet és a tárcsa egyezhet?
A tárcsa és szerkezet igen.
A kinyomó biztos nem.....és a lendkerék sem.
A sajátodat akarod átépíteni? Akkor elég a kinyomót cserélned.....meg a sallangok.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
licskai90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30531 Dátum:
2014.02.18 kedd, 20:25:42 »
Sziasztok! Szeretnék leírást kapni az olajköri termosztát cseréjéről. Ha lehet ábrával , vagy a tapasztalt rókák ötletét is várom. Most volt olajcsere , utánna is gond nélkül kilehet cseréltetni?
Naplózva
2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30532 Dátum:
2014.02.18 kedd, 20:32:10 »
Idézetet írta: licskai90 - 2014.02.18 kedd, 20:25:42
Sziasztok! Szeretnék leírást kapni az olajköri termosztát cseréjéről. Ha lehet ábrával , vagy a tapasztalt rókák ötletét is várom. Most volt olajcsere , utánna is gond nélkül kilehet cseréltetni?
Tessék egy video:
http://www.youtube.com/watch?v=S_j4qz17IDY
A videon TDDi van....neked annyival könnyebb dolgod lesz, hogy az üzemanyag csövek nem ott mennek (nem lesznek útban).
Olajhoz nincs köze...cserélheted nyugodtan. Hűtőfolyadékot viszont vegyél, mert abból elfolyik majd 1-2 liter.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30533 Dátum:
2014.02.18 kedd, 20:52:42 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.18 kedd, 12:00:39
A tárcsa és szerkezet igen.
A kinyomó biztos nem.....és a lendkerék sem.
A sajátodat akarod átépíteni? Akkor elég a kinyomót cserélned.....meg a sallangok.
Az enyém 6-os Zoleex! Egy vevőjelölt úrnak fontos volt az infó, mert megtetszett neki a bontott autombol a kuplungszett.....
Köszi az infót!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30534 Dátum:
2014.02.18 kedd, 20:54:05 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.18 kedd, 20:52:42
Az enyém 6-os Zoleex! Egy vevőjelölt úrnak fontos volt az infó, mert megtetszett neki a bontott autombol a kuplungszett.....
Köszi az infót!
Bakker...tényleg.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30535 Dátum:
2014.02.18 kedd, 21:50:15 »
Sziasztok!
Egy apró problémám lenne, (valószínű nem komoly) mégpedig az,hogy amikor leállítom a motort,a leállás pillanatában nyikorog egyet.Menet közben nem,alapjáraton sem,csak amikor leáll.
Valami ötlet mi okozhatja?
Köszi
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30536 Dátum:
2014.02.18 kedd, 21:59:07 »
Idézetet írta: Laci74 - 2014.02.18 kedd, 21:50:15
Sziasztok!
Egy apró problémám lenne, (valószínű nem komoly) mégpedig az,hogy amikor leállítom a motort,a leállás pillanatában nyikorog egyet.Menet közben nem,alapjáraton sem,csak amikor leáll.
Valami ötlet mi okozhatja?
Köszi
nyisd fel a motorháztetőt és valaki állítsa le neked akkor hallod melyik oldalról jön.Lehet generátor oldalról szíj,de lehet szervó oldalról szintén szíj.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30537 Dátum:
2014.02.18 kedd, 22:46:17 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.18 kedd, 21:59:07
nyisd fel a motorháztetőt és valaki állítsa le neked akkor hallod melyik oldalról jön.Lehet generátor oldalról szíj,de lehet szervó oldalról szintén szíj.
Oké köszi,majd akkor vizsgálódom.
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Sefti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30538 Dátum:
2014.02.19 szerda, 19:27:11 »
Sziasztok !
Ötleteket,véleményeteket szeretném kérni a köv. problémámhoz.Megpróbálom röviden leírni:
A kocsim állandó jelleggel bedobálja a p0251-es hibakódot.Elvittem a porlasztókat beméretni a 4-es csúcs durván 4 szer annyit nyomott vissza mint a többi.Felújították,de a hiba nem szűnt meg csak kevesebbszer adja meg magát (előtte már csak húzásra indult). Nem hagyott nyugodni a dolog ezért gépre dugtuk és a következő eredményeket kaptuk:
1-es porlasztó -0.8 - -0.10 mg/löket
2-es -0.21- +0.25
3-as -0.15- -0.19
4-es +0.01- -0.06 (ez lett felújítva!)
Sajnos akivel megnéztük nem ért a mondeo motorokhoz ezért javasolta ,hogy itt a fórumon kérdezzek rá hátha valaki tudja a jó értékeket.
Előre is köszi !
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30539 Dátum:
2014.02.19 szerda, 20:43:04 »
Idézetet írta: Sefti - 2014.02.19 szerda, 19:27:11
Sziasztok !
Ötleteket,véleményeteket szeretném kérni a köv. problémámhoz.Megpróbálom röviden leírni:
A kocsim állandó jelleggel bedobálja a p0251-es hibakódot.Elvittem a porlasztókat beméretni a 4-es csúcs durván 4 szer annyit nyomott vissza mint a többi.Felújították,de a hiba nem szűnt meg csak kevesebbszer adja meg magát (előtte már csak húzásra indult). Nem hagyott nyugodni a dolog ezért gépre dugtuk és a következő eredményeket kaptuk:
1-es porlasztó -0.8 - -0.10 mg/löket
2-es -0.21- +0.25
3-as -0.15- -0.19
4-es +0.01- -0.06 (ez lett felújítva!)
Sajnos akivel megnéztük nem ért a mondeo motorokhoz ezért javasolta ,hogy itt a fórumon kérdezzek rá hátha valaki tudja a jó értékeket.
Előre is köszi !
azt is jó lenne tudni,milyen eszközzel diagolták....ahány,annyi féle érték.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30540 Dátum:
2014.02.19 szerda, 23:15:18 »
Idézetet írta: Sefti - 2014.02.19 szerda, 19:27:11
Sziasztok !
Ötleteket,véleményeteket szeretném kérni a köv. problémámhoz.Megpróbálom röviden leírni:
A kocsim állandó jelleggel bedobálja a p0251-es hibakódot.Elvittem a porlasztókat beméretni a 4-es csúcs durván 4 szer annyit nyomott vissza mint a többi.Felújították,de a hiba nem szűnt meg csak kevesebbszer adja meg magát (előtte már csak húzásra indult). Nem hagyott nyugodni a dolog ezért gépre dugtuk és a következő eredményeket kaptuk:
1-es porlasztó -0.8 - -0.10 mg/löket
2-es -0.21- +0.25
3-as -0.15- -0.19
4-es +0.01- -0.06 (ez lett felújítva!)
Sajnos akivel megnéztük nem ért a mondeo motorokhoz ezért javasolta ,hogy itt a fórumon kérdezzek rá hátha valaki tudja a jó értékeket.
Előre is köszi !
És az ujbóli hiba mi miatt jött elő,a 4-es csúcs miatt vagy más miatt?Ezekszerint nem lett jól felujítva vagy a többi sem jó.Szivattyú milyen állapotban van?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30541 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 06:13:37 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. 2003 decemberi gyártású 85kw-os, facelift-es D6BA típusú motorral szerelt, facelift-es (trapéz ködlámpás) dízel mondeom van. Most csináltattam meg a teljes befecskendező rendszert (4 teljesen felújított porlasztócsúcs + teljesen felújított nagynyomású szivattyú + üzemanyagtank + csövek tiszítása). Az ok, amiért ezt meg kellett tennem, mert az autó olyan 90-100-nál, 2300-2400-as fordulatszám környékén elkezdett ingadozni, majd gázadásra, ennél magasabb fordulatnál hirtelen helyrejött. Bizonyos esetekben alacsonyabb fordulatszámnál, alacsonyabb sebességnél (50-60 km/h 1500-as fordulat körül) szintén kijött. A szerelő különböző váltóállásoknál eltérő sebességeken szintén tudta reprodukálni a hibát. Ő porlasztócsúcsra gyanakodott, bevizsgálás után kiderült, elég ramaty állapotban vannak, ezért teljes felújítás lett a vége. Viszont, miután kijött a felújításból, utána a hiba ugyanúgy jelentkezett. A befecskendező-felújítós cég azt mondja, hogy az egyik hengerben nem épül fel a kompresszió, ezért van ez a probléma, ők számítógépesen 69%-ot mértek, de mondták, hogy ez nem egy mérvadó mérés. A helyzet az, hogy a szerelő viszont rendben megmérte a kompressziót és ugyan valóban alacsonyabb a kompresszió, de a gyári értékek minimális értéke felett van, vagyis a gyári adatokon belül. Ezért azt mondta, hogy ha fel is újítjuk a motort, szerinte nem az a baj, hanem a befecskendező, úgyhogy most teljesen tanácstalan vagyok.
A szerelőm azt mondta, hogy az lenne a legjobb, ha ki tudnám próbáltatni másik porlasztócsúcsokkal, esetleg motorvezérléssel, mert akkor, ha nem jön a hiba, legalább látnánk, hogy mivel van a gond. Szerinte ugyanis az egyik porlasztóval lehet gond, pedig már többször is felprogramozta a megadott értékeket. Az lenne a kérdésem, hogy tudna-e valaki segíteni abban (természetesen nem ingyen kérem), hogy ha elviszem hozzá a Mondeo-m, akkor másik porlasztócsúcsokkal, esetleg motorvezérléssel megnézik, hogy mi az, amivel gond van? Komolyabb gond ezzel a motorral eddig nem volt, 240e km van benne én 130-cal vettem, érthető, ha elhasználódott a motor, de nem hiszem, hogy ha eddig nem volt semmi hiba, probléma, akkor hirtelen egyszerre jöjjön minden. Szerintem szimplán nem az volt a fő gond, amit megszereltek és kidobtam egy rakat pénzt (ami persze megtérül, mert előbb-utóbb úgyis cserélni kellett volna, így legalább ezzel már nem kell foglalkoznom).
Köszönöm a válaszotokat! Esetleg, ha van ötlet, mit kellene még megnézni, azt is megköszönöm. Ja, a turbó kizárva. Az is ellenőrizve volt, nincs vele probléma, ha valaki azt mondaná, hogy valahol ereszt a cső. És még valami: hideg időben nagyon füstölt az autó indításkor néhány percig, melegen ez nem jelentkezett. Amikor viszont kihagy a henger, akkor értelemszerűen "az autó rángatása közben" a kipufogóból füst jön ki. Nem sötétkék, de pontosan nem tudom megállapítani a színét. A szerelő szerint normális a színe, csak sok van belőle. EGR-t is ledugaszolta próbaként, stb. a helyzet akkor sem változott.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30542 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 09:03:01 »
Idézetet írta: Latat - 2014.02.20 csütörtök, 06:13:37
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. 2003 decemberi gyártású 85kw-os, facelift-es D6BA típusú motorral szerelt, facelift-es (trapéz ködlámpás) dízel mondeom van. Most csináltattam meg a teljes befecskendező rendszert (4 teljesen felújított porlasztócsúcs + teljesen felújított nagynyomású szivattyú + üzemanyagtank + csövek tiszítása). Az ok, amiért ezt meg kellett tennem, mert az autó olyan 90-100-nál, 2300-2400-as fordulatszám környékén elkezdett ingadozni, majd gázadásra, ennél magasabb fordulatnál hirtelen helyrejött. Bizonyos esetekben alacsonyabb fordulatszámnál, alacsonyabb sebességnél (50-60 km/h 1500-as fordulat körül) szintén kijött. A szerelő különböző váltóállásoknál eltérő sebességeken szintén tudta reprodukálni a hibát. Ő porlasztócsúcsra gyanakodott, bevizsgálás után kiderült, elég ramaty állapotban vannak, ezért teljes felújítás lett a vége. Viszont, miután kijött a felújításból, utána a hiba ugyanúgy jelentkezett. A befecskendező-felújítós cég azt mondja, hogy az egyik hengerben nem épül fel a kompresszió, ezért van ez a probléma, ők számítógépesen 69%-ot mértek, de mondták, hogy ez nem egy mérvadó mérés. A helyzet az, hogy a szerelő viszont rendben megmérte a kompressziót és ugyan valóban alacsonyabb a kompresszió, de a gyári értékek minimális értéke felett van, vagyis a gyári adatokon belül. Ezért azt mondta, hogy ha fel is újítjuk a motort, szerinte nem az a baj, hanem a befecskendező, úgyhogy most teljesen tanácstalan vagyok.
A szerelőm azt mondta, hogy az lenne a legjobb, ha ki tudnám próbáltatni másik porlasztócsúcsokkal, esetleg motorvezérléssel, mert akkor, ha nem jön a hiba, legalább látnánk, hogy mivel van a gond. Szerinte ugyanis az egyik porlasztóval lehet gond, pedig már többször is felprogramozta a megadott értékeket. Az lenne a kérdésem, hogy tudna-e valaki segíteni abban (természetesen nem ingyen kérem), hogy ha elviszem hozzá a Mondeo-m, akkor másik porlasztócsúcsokkal, esetleg motorvezérléssel megnézik, hogy mi az, amivel gond van? Komolyabb gond ezzel a motorral eddig nem volt, 240e km van benne én 130-cal vettem, érthető, ha elhasználódott a motor, de nem hiszem, hogy ha eddig nem volt semmi hiba, probléma, akkor hirtelen egyszerre jöjjön minden. Szerintem szimplán nem az volt a fő gond, amit megszereltek és kidobtam egy rakat pénzt (ami persze megtérül, mert előbb-utóbb úgyis cserélni kellett volna, így legalább ezzel már nem kell foglalkoznom).
Köszönöm a válaszotokat! Esetleg, ha van ötlet, mit kellene még megnézni, azt is megköszönöm. Ja, a turbó kizárva. Az is ellenőrizve volt, nincs vele probléma, ha valaki azt mondaná, hogy valahol ereszt a cső. És még valami: hideg időben nagyon füstölt az autó indításkor néhány percig, melegen ez nem jelentkezett. Amikor viszont kihagy a henger, akkor értelemszerűen "az autó rángatása közben" a kipufogóból füst jön ki. Nem sötétkék, de pontosan nem tudom megállapítani a színét. A szerelő szerint normális a színe, csak sok van belőle. EGR-t is ledugaszolta próbaként, stb. a helyzet akkor sem változott.
Biztos, hogy D6BA motor?
Mert az TDDi motor és ott nincs magasnyomású.
Vidd el egy normális, hozzáértő szerelőhöz....alkatrész cserélgetéssel bárki megmondja mi a hiba, de az a végén sokba fog neked kerülni.
Hol laksz? Pesten tudok ajánlani jó szerelőt aki ért hozzá.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30543 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 15:34:53 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.02.14 péntek, 08:20:13
Mikori a kocsid? Felső holtpont jeladó(CMP) volt cserélve? A TDCI az nem adagolós
2006 is nemet piacra gyartott, a legrosszabb evjarar ebbol a szempontbol. A legdragabb egr valo bele.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30544 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 15:41:48 »
Idézetet írta: tuning94 - 2014.02.20 csütörtök, 15:34:53
2006 is nemet piacra gyartott, a legrosszabb evjarar ebbol a szempontbol. A legdragabb egr valo bele.
Dugózd le az EGR-t és törölgesd a hibakódot.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30545 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 15:42:33 »
Idézetet írta: tuning94 - 2014.02.20 csütörtök, 15:34:53
2006 is nemet piacra gyartott, a legrosszabb evjarar ebbol a szempontbol. A legdragabb egr valo bele.
nehogy azt hidd.Az enyémbe meg a drágább pcsúcs való.Amikor vettem bele cseréltem volna veled az EGR szelepedre.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
verik
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30546 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 15:55:26 »
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem hogy van egy 115 lovas 2005-ös euro4 es 5 sebességes kintröl hozott mondeónk.
A kocsi jól müködik a fogyasztás is jó. Viszont az injectorok nem gyáriak /véletlenül vettük észre/
mert a motorburkolaton lévö kalb.kódok nem eggyeznek az injectorokon lévökkel és a tipusa
is EJDR 601D amit ugy néztünk hogy egy 2.2 es 155lovasba való lenne. A kocsit igy vettük. Elsö mondeónk.
Lehet e ebböl problema . Mi az ami bele való .
Naplózva
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30547 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 16:29:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.20 csütörtök, 09:03:01
Biztos, hogy D6BA motor?
Mert az TDDi motor és ott nincs magasnyomású.
Vidd el egy normális, hozzáértő szerelőhöz....alkatrész cserélgetéssel bárki megmondja mi a hiba, de az a végén sokba fog neked kerülni.
Hol laksz? Pesten tudok ajánlani jó szerelőt aki ért hozzá.
Szia!
A forgalmiba D6BA van írva, viszont van nagynyomású szivattyú és az autóra is TDCI van írva, valamint trapéz lámpás facelift-es. Lehet, elírták a motort a forgalmiban? Szólok szerelőnek, nézze meg a motoron. Amúgy pesti vagyok... XVI. ker.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30548 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 16:31:31 »
Idézetet írta: Latat - 2014.02.20 csütörtök, 16:29:03
Szia!
A forgalmiba D6BA van írva, viszont van nagynyomású szivattyú és az autóra is TDCI van írva, valamint trapéz lámpás facelift-es. Lehet, elírták a motort a forgalmiban? Szólok szerelőnek, nézze meg a motoron. Amúgy pesti vagyok... XVI. ker.
Érdekes....enyém is D6BA (115le Tddi).
16-ban keresd Viket....ő ért hozzá. Privátban elküldöm az elérhetőségét.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30549 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 16:40:03 »
Idézetet írta: Latat - 2014.02.20 csütörtök, 16:29:03
Szia!
A forgalmiba D6BA van írva, viszont van nagynyomású szivattyú és az autóra is TDCI van írva, valamint trapéz lámpás facelift-es. Lehet, elírták a motort a forgalmiban? Szólok szerelőnek, nézze meg a motoron. Amúgy pesti vagyok... XVI. ker.
Biztos elírták. D6BA az TDDI. Okmányirodán meg nem kell csodálkozni, ha valamit elírnak.
Ha a 85 kW valós, akkor a motorkódod HJBA, HJBB, HJBC lehet. Diag meg tudja mondani.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
604
605
606
607
608
609
610
[
611
]
612
613
614
615
616
617
618
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ