Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:35:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
607
608
609
610
611
612
613
[
614
]
615
616
617
618
619
620
621
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14663932 alkalommal)
0 Felhasználó és 137 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30650 Dátum:
2014.02.26 szerda, 20:57:38 »
Sziasztok! Azt nem tudom, mikor lett kitárgyalva utoljára a turbó süvítés. Már induláskor, alapjáratról felfelé hallom a turbót. Ennek ellenére, hogy korán "dolgozik", nincs meg a teljesítménye. 1700-1800-as fordulatnál sem hatékony, és 3.-ban és 4.-ben szinte nincs hatása a gyorsulásra nagy gáznál! Másodikban és elsőben viszont ugrik előre, mint a tüzes istennyila, még a kereket is kiforgatja. Átnéztem már mindent, amit lehetett, Forge szettem van, nincs benne rés vagy kirepedés, mindenhol zár. Nem füstöl, amikor nyomom neki.
Hol mehet el a nyomás? És miért csak magasabb fokozatban?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30651 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:00:57 »
Idézetet írta: ezsolt - 2014.02.26 szerda, 20:57:38
Sziasztok! Azt nem tudom, mikor lett kitárgyalva utoljára a turbó süvítés. Már induláskor, alapjáratról felfelé hallom a turbót. Ennek ellenére, hogy korán "dolgozik", nincs meg a teljesítménye. 1700-1800-as fordulatnál sem hatékony, és 3.-ban és 4.-ben szinte nincs hatása a gyorsulásra nagy gáznál! Másodikban és elsőben viszont ugrik előre, mint a tüzes istennyila, még a kereket is kiforgatja. Átnéztem már mindent, amit lehetett, Forge szettem van, nincs benne rés vagy kirepedés, mindenhol zár. Nem füstöl, amikor nyomom neki.
Hol mehet el a nyomás? És miért csak magasabb fokozatban?
Bilincsnél sem fújhat ki? Turbó volt már tisztítva? Teljes tartományban működik?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30652 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:04:48 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.26 szerda, 21:00:57
Bilincsnél sem fújhat ki? Turbó volt már tisztítva? Teljes tartományban működik?
Nincs nyoma a bilincsnél sem, gondolom, valami nedvesség, vagy pára ott is elárulná, ha kifújna. A turbó viszont nem volt még tisztítva, és nem is működik egyenletesen. Nem lehetek biztos benne, hogy amikor kirakom az indexet és előzni akarok, éppen mennyire lesz kedve gyorsulni. Van mikor repít, és van mikor gyenge. Viszont valamiért kis fokozatban túlontúl agresszív, ha lámpától indulok, és sietve, mindig elkapar.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30653 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:05:14 »
Idézetet írta: ezsolt - 2014.02.26 szerda, 20:57:38
Sziasztok! Azt nem tudom, mikor lett kitárgyalva utoljára a turbó süvítés. Már induláskor, alapjáratról felfelé hallom a turbót. Ennek ellenére, hogy korán "dolgozik", nincs meg a teljesítménye. 1700-1800-as fordulatnál sem hatékony, és 3.-ban és 4.-ben szinte nincs hatása a gyorsulásra nagy gáznál! Másodikban és elsőben viszont ugrik előre, mint a tüzes istennyila, még a kereket is kiforgatja. Átnéztem már mindent, amit lehetett, Forge szettem van, nincs benne rés vagy kirepedés, mindenhol zár. Nem füstöl, amikor nyomom neki.
Hol mehet el a nyomás? És miért csak magasabb fokozatban?
Turbónyomás? Menet közben kéne megnézni....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30654 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:08:16 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.26 szerda, 21:05:14
Turbónyomás? Menet közben kéne megnézni....
Kétszer is néztük már, egyszer még madarason Relhist nézte, lepadlóztam, akkor izzítójelet is dobott (volt is para). De soha azután nem. Később Gin segített, műszerrel, és akkor meg túl korán kapcsolt a turbó, viszont nem elég hatásos az egész. Valami nem jól dolgozik együtt az autóval, nincsenek szinkronban a dolgok.
A turbót hogy lehet tisztítani háztájiban?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30655 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:29:18 »
Idézetet írta: ezsolt - 2014.02.26 szerda, 21:08:16
Kétszer is néztük már, egyszer még madarason Relhist nézte, lepadlóztam, akkor izzítójelet is dobott (volt is para). De soha azután nem. Később Gin segített, műszerrel, és akkor meg túl korán kapcsolt a turbó, viszont nem elég hatásos az egész. Valami nem jól dolgozik együtt az autóval, nincsenek szinkronban a dolgok.
A turbót hogy lehet tisztítani háztájiban?
Házilag inkább ne állj neki. Vidd el Ervinhez ő már csukott szemmel és félkézzel megcsinálja a tisztítást.
Az egy dolog, hogy egyszer madarason néztetek nyomást....az nem most volt.
Van ELM-327 ketyeréd? Azzal tudnál magadnak menet közben diagot csinálni és látnád mikor mit produkál a turbó.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30656 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:30:43 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.26 szerda, 21:29:18
Házilag inkább ne állj neki. Vidd el Ervinhez ő már csukott szemmel és félkézzel megcsinálja a tisztítást.
Az egy dolog, hogy egyszer madarason néztetek nyomást....az nem most volt.
Van ELM-327 ketyeréd? Azzal tudnál magadnak menet közben diagot csinálni és látnád mikor mit produkál a turbó.
Én is ezt javaslom.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30657 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:35:12 »
Idézetet írta: ezsolt - 2014.02.26 szerda, 21:08:16
Kétszer is néztük már, egyszer még madarason Relhist nézte, lepadlóztam, akkor izzítójelet is dobott (volt is para). De soha azután nem. Később Gin segített, műszerrel, és akkor meg túl korán kapcsolt a turbó, viszont nem elég hatásos az egész. Valami nem jól dolgozik együtt az autóval, nincsenek szinkronban a dolgok.
A turbót hogy lehet tisztítani háztájiban?
Kb. 3 óra ki- és beszerelni, ha a kisujjadban van, hogy hogyan kell csinálni (lásd még: Ervin
). Ha nincs, akkor egy napot szánj rá, és még akkor sem baj, ha előtte megnézed ez eTIS-ben, hogy mik is a lépések...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30658 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:36:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.26 szerda, 21:35:12
Kb. 3 óra ki- és beszerelni...
AndyA
Ervinnek is 4-5, csak a pontosság kedvéért.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30659 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:39:59 »
Sziasztok!
Következő pozitív jelenséget észleltem. kb 1 literrel kevesebbet eszik az autóm, ugyanazon kúton tankolva,ugyanolyan használat mellett.
Mi lehet az ok?? Csak érdekel.....a hidegnek köze lehetett a nagyobb étvágyhoz??? De ennyire....
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30660 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:41:26 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.26 szerda, 21:39:59
Sziasztok!
Következő pozitív jelenséget észleltem. kb 1 literrel kevesebbet eszik az autóm, ugyanazon kúton tankolva,ugyanolyan használat mellett.
Mi lehet az ok?? Csak érdekel.....a hidegnek köze lehetett a nagyobb étvágyhoz??? De ennyire....
Simán rádob a hideg nálam is 5-6 decit a nyári fogyasztáshoz képest.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30661 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:42:49 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.26 szerda, 21:39:59
Sziasztok!
Következő pozitív jelenséget észleltem. kb 1 literrel kevesebbet eszik az autóm, ugyanazon kúton tankolva,ugyanolyan használat mellett.
Mi lehet az ok?? Csak érdekel.....a hidegnek köze lehetett a nagyobb étvágyhoz??? De ennyire....
Rádobhat a hideg egy kicsit.
Vagy csak sikerült kiengedni a kéziféket.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
licskai90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30662 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:43:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.26 szerda, 20:49:23
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&product_id=245
Ez sosem fog kidurranni többé...
AndyA
Köszi , én ezt értem de nem engedi megrendelni. Azt írja nincs szállítási lehetőség.
Naplózva
2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30663 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:46:09 »
Idézetet írta: licskai90 - 2014.02.26 szerda, 21:43:15
Köszi , én ezt értem de nem engedi megrendelni. Azt írja nincs szállítási lehetőség.
Már rendeltünk tőlük egy pár készletre valót. Írj nekik, vagy írhatok nekik én is, hogy mit és hogyan tudnának postázni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30664 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:47:56 »
Idézetet írta: licskai90 - 2014.02.26 szerda, 21:43:15
Köszi , én ezt értem de nem engedi megrendelni. Azt írja nincs szállítási lehetőség.
Akkor próbáld ebayen....pl
http://www.ebay.com/itm/Ford-Mondeo-Mk3TDCi-TDDi2-0-2-2-Intercooler-to-EGR-Black-Silicon-TurboBoost-hose-/261200006569?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cd0bbcda9
A helyedben viszont nem várnék annyit a cső cserével amíg megérkezik UK-ból. Addig legalább csináld meg a bandázsolást.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30665 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:50:18 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.26 szerda, 21:42:49
Rádobhat a hideg egy kicsit.
Vagy csak sikerült kiengedni a kéziféket.
Eddig 970-1010km-t mentem vele pályán.....de hétfőn-kedden 1120, ma 870,negyedig van a tank....majd holnap ezt is kimatekozom....
Az ahogy NemTom irta 5-6 dl minimum.....meglepő.
Kézifék?? Az miaz??
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30666 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:51:37 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.26 szerda, 21:42:49
Rádobhat a hideg egy kicsit.
Vagy csak sikerült kiengedni a kéziféket.
Akkor en nyaron benezek az 5 liter ala...
Novemberben volt szivosor takaritas, stb, azota rogton diatasan etkezik a kocsi... Mi lesz itt ha tenyleg bejon a joido
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30667 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:52:49 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.02.26 szerda, 19:11:47
de a bandázsolást én még mindig ajánlom !
De csak akkor mikor kicserélte a repedt csövet.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30668 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:56:05 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.26 szerda, 21:50:18
Eddig 970-1010km-t mentem vele pályán.....de hétfőn-kedden 1120, ma 870,negyedig van a tank....majd holnap ezt is kimatekozom....
Az ahogy NemTom irta 5-6 dl minimum.....meglepő.
Kézifék?? Az miaz??
Most nekem az írásod elején amit írtál ez lesz vegyes használatnál.Fele város fele kint.A kinti haladás sem pihenős.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30669 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:56:26 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.26 szerda, 21:50:18
Eddig 970-1010km-t mentem vele pályán.....de hétfőn-kedden 1120, ma 870,negyedig van a tank....majd holnap ezt is kimatekozom....
Az ahogy NemTom irta 5-6 dl minimum.....meglepő.
Kézifék?? Az miaz??
Nekem a téli és nyári fogyi között nem szokott nagy különbség lenni....minimálisan jobb a nyári.
Ennél nagyobb "bajod" sose legyen vele.
Azért majd szólj, ha elkezdi termelni a go-t
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30670 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:02:43 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.26 szerda, 21:56:26
Nekem a téli és nyári fogyi között nem szokott nagy különbség lenni....minimálisan jobb a nyári.
Ennél nagyobb "bajod" sose legyen vele.
Azért majd szólj, ha elkezdi termelni a go-t
Na ez az,már én is azt mondtam hogy termeli!
Tisler19!
Ez nekem csak pálya, 130 és 130+.......többet megy pályán, 90% mint városban. Ott még nincs nagy tapasztalat!
A coolernél is van vmi szenzor a csőben?? Ma néztem a bontott autónk cuccait.....
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30671 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:05:27 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.26 szerda, 22:02:43
Na ez az,már én is azt mondtam hogy termeli!
Tisler19!
Ez nekem csak pálya, 130 és 130+.......többet megy pályán, 90% mint városban. Ott még nincs nagy tapasztalat!
A coolernél is van vmi szenzor a csőben?? Ma néztem a bontott autónk cuccait.....
Coolernél a MAP szenzor van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30672 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:07:35 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.26 szerda, 22:05:27
Coolernél a MAP szenzor van.
Az egr-től lefelé menő turbócső után??? Kell azzal foglalkozni?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30673 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:18:09 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.26 szerda, 22:07:35
Az egr-től lefelé menő turbócső után??? Kell azzal foglalkozni?
Igen. Nem kell vele foglalkozni, ha baja van azt észre fogod venni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30674 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:19:48 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.26 szerda, 22:18:09
Igen. Nem kell vele foglalkozni, ha baja van azt észre fogod venni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30675 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:21:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.26 szerda, 21:36:50
Ervinnek is 4-5, csak a pontosság kedvéért.
4-5 óra a ki-be szerelés?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30676 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:23:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.02.26 szerda, 22:21:41
4-5 óra a ki-be szerelés?
Meg közben szétszedés és tisztítás.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30677 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:24:21 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.26 szerda, 21:36:50
Ervinnek is 4-5, csak a pontosság kedvéért.
Motorral együtt? Úgy reális......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30678 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:31:56 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.26 szerda, 22:23:01
Meg közben szétszedés és tisztítás.
aha...soknak tűnik úgyis...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30679 Dátum:
2014.02.26 szerda, 23:06:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.02.26 szerda, 22:21:41
4-5 óra a ki-be szerelés?
3 csak a ki- és beszerelés. Plusz közben a tisztítás, az is minimum egy óra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30680 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 00:16:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.26 szerda, 23:06:57
3 csak a ki- és beszerelés. Plusz közben a tisztítás, az is minimum egy óra.
AndyA
Akkor csak az enyémet csinálta meg alaposan?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30681 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 07:19:49 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.27 csütörtök, 00:16:19
Akkor csak az enyémet csinálta meg alaposan?
Nálam egyszerűbb volt, mert csak cserélnie kellett, és a cseredarab nem volt olyan fülig sz@ros, mint a tied lehetett...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30682 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 07:32:13 »
Idézetet írta: licskai90 - 2014.02.26 szerda, 18:46:32
Sziasztok! Köszönöm a segítséget ismét igazatok lett a turbócsövem lyukadt ki! Honnan tudok rendelni az autómhoz (2003.03. Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi 131 Le)? "
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
"Itt a bibi! Várom a segítséget!
http://aprod.hu/hirdetes/ford-mondeo-2-0tdci-turbocso-intercoolercso-elado-IDGjzt.html#7db3b03436
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30683 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 07:46:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.27 csütörtök, 07:19:49
Nálam egyszerűbb volt, mert csak cserélnie kellett, és a cseredarab nem volt olyan fülig sz@ros, mint a tied lehetett...
AndyA
No itt a lényeg! Neked csak cserélte! Nekem meg kiszedte, utána alaposan szétszedte és kipucolta, majd összerakta, visszaszerelte. Ezért az időkülönbség.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30684 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 07:52:18 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.27 csütörtök, 07:46:04
No itt a lényeg! Neked csak cserélte! Nekem meg kiszedte, utána alaposan szétszedte és kipucolta, majd összerakta, visszaszerelte. Ezért az időkülönbség.
A cseredarabot is kellett pucolni, csak nem nagyon, azzal hamar végzett.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30685 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 07:54:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.27 csütörtök, 07:52:18
A cseredarabot is kellett pucolni, csak nem nagyon, azzal hamar végzett.
AndyA
Akkor ezt megbeszéltük.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30686 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 08:21:53 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.26 szerda, 21:39:59
Sziasztok!
Következő pozitív jelenséget észleltem. kb 1 literrel kevesebbet eszik az autóm, ugyanazon kúton tankolva,ugyanolyan használat mellett.
Mi lehet az ok?? Csak érdekel.....a hidegnek köze lehetett a nagyobb étvágyhoz??? De ennyire....
nem közvetlenül, de ha hidegebb (sűrűbb) levegő jut a motorba, javul az égés. Meg télen rendszerint több elektromos berendezés megy, és tovább. Természetes, ha a generátor több fogyasztóval is le van terhelve télen, és tartósabban. Európában úgy mérik az autó névleges teljesítményét, hogy rajta van minden szükséges berendezés. Ez egyfajta bruttó érték lesz.
Ha az USÁ-ban mérnék ugyanazt az autót, akkor ott a SAE lóerő érték ugyanannyival (2-3 %) mindig többet mutatna, hiszen ott lekötik az összes terhelő berendezést a motorról. Régi papírokon látni még, hogy egy jármű 65 DIN LE / 67 SAE HP.
Vagy a másik módszer volt, hogy az amerikaiak még a főtengelynél mérték a teljesítményt. Az európaiak már a keréknél, ezért belemértek minden súrlódási és dörzsveszteséget.
Arányaiban valami hasonló különbségnek kell lennie a nyári és a téli üzem között is. Úgy olvastam, hogy a SI bevezetése óta már kerülni kellene a lóerő kifejezést, de senkinek sem akarózik...
Na én jól elkalandoztam, mint pap a pipán.
Van biztos sok lazább magyarázat is, miért fogyasztunk télen többet.
Télen lassabban is megyünk, pl. eggyel kisebb fokozatban ugyanazon a szakaszon, ha csúszik.
Meg télen néha gyorsabban pörög a kerék, mint ahogy az út fogy
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.27 csütörtök, 12:57:40 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30687 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 17:03:48 »
európai autóknál a gyári adat a főtengelyen mért értéket jelenti, a betonra sokkal kevesebb megy át veszteségek miatt....
Naplózva
decline
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30688 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 17:08:46 »
Sziasztok!
Van egy 2004es mondeom, 2,0 TDCI, elvileg 150ezer kilométerrel. Tavaly télen elszállt az egyik porlasztóm, majd utána még kettő. Pesten "olcsón" felújították, potom 200ezerért. Van valakinek valami ötlete, hogy miért történhetett ez? Mire kell figyelni ezek után? Érdemes megtartani az autót, vagy bármikor előjöhet ismét a probléma?
140ezer km-el vettem, nem tudtam vele sokat menni. Sajnos nem tudom mennyire tartották karban, viszont én nagyon odafigyeltem rá. Annyit vettem észre, hogy bizonyos fordulatszámon, volt egy kis ütemes kopogása a motornak.
Előre is köszönöm válaszotokat!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30689 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 17:57:53 »
Mondeo 2.0 TDCI
Bármikor, bármi előjöhet.
Miért történhetett? Mert a cr rendszer alkatrészei hajlamosak tönkremenni. A Mondeo-nál meg gyakrabban, a rendszer "sajátossága" miatt. Delphi.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.27 csütörtök, 17:59:33 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30690 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 18:01:00 »
Idézetet írta: decline - 2014.02.27 csütörtök, 17:08:46
Sziasztok!
Van egy 2004es mondeom, 2,0 TDCI, elvileg 150ezer kilométerrel. Tavaly télen elszállt az egyik porlasztóm, majd utána még kettő. Pesten "olcsón" felújították, potom 200ezerért. Van valakinek valami ötlete, hogy miért történhetett ez? Mire kell figyelni ezek után? Érdemes megtartani az autót, vagy bármikor előjöhet ismét a probléma?
140ezer km-el vettem, nem tudtam vele sokat menni. Sajnos nem tudom mennyire tartották karban, viszont én nagyon odafigyeltem rá. Annyit vettem észre, hogy bizonyos fordulatszámon, volt egy kis ütemes kopogása a motornak.
Előre is köszönöm válaszotokat!
a szűrőben ha van forgács amit fog a mágnes,akkor a szippancs tette tönkre a csúcsokat.megkellett volna nézni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30691 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 19:41:55 »
Idézetet írta: decline - 2014.02.27 csütörtök, 17:08:46
Sziasztok!
Van egy 2004es mondeom, 2,0 TDCI, elvileg 150ezer kilométerrel. Tavaly télen elszállt az egyik porlasztóm, majd utána még kettő. Pesten "olcsón" felújították, potom 200ezerért. Van valakinek valami ötlete, hogy miért történhetett ez? Mire kell figyelni ezek után? Érdemes megtartani az autót, vagy bármikor előjöhet ismét a probléma?
140ezer km-el vettem, nem tudtam vele sokat menni. Sajnos nem tudom mennyire tartották karban, viszont én nagyon odafigyeltem rá. Annyit vettem észre, hogy bizonyos fordulatszámon, volt egy kis ütemes kopogása a motornak.
Előre is köszönöm válaszotokat!
Az a baj ,hogy ha a 4 csúcs fellett ujítva akkor ahogy ALF is írta a szivattyút is kellett volna.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
decline
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30692 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 19:58:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.27 csütörtök, 19:41:55
Az a baj ,hogy ha a 4 csúcs fellett ujítva akkor ahogy ALF is írta a szivattyút is kellett volna.
kint vagyok osztrákban, após intézte. ha jól emlékszem, a szivattyút is felküldte kipucoltatni. a fontos most az lenne számomra, hogy tudjam, mit bír ezekután az autó, mekkora a veszélye annak, hogy ilyen kaliberü probléma ismét előkerüljön.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30693 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 20:01:25 »
Idézetet írta: decline - 2014.02.27 csütörtök, 19:58:44
kint vagyok osztrákban, após intézte. ha jól emlékszem, a szivattyút is felküldte kipucoltatni. a fontos most az lenne számomra, hogy tudjam, mit bír ezekután az autó, mekkora a veszélye annak, hogy ilyen kaliberü probléma ismét előkerüljön.
kikell szedni a go szűrőt,a pereménél vékonyan elköszörülni.Kinyitod mint egy konzervet,kiöntöd az olajat egy pohárba.ha van benne fémreszelék(alulról egy másnessal meg inzultálod),akkor sok az esély arra,hogy az új csúcsok se lesznek hosszú életűek.
Ha nem így van,akkor megjósolhatatlan,akár több 100e km-is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30694 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 20:21:39 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.27 csütörtök, 20:01:25
kikell szedni a go szűrőt,a pereménél vékonyan elköszörülni.Kinyitod mint egy konzervet,kiöntöd az olajat egy pohárba.ha van benne fémreszelék(alulról egy másnessal meg inzultálod),akkor sok az esély arra,hogy az új csúcsok se lesznek hosszú életűek.
Ha nem így van,akkor megjósolhatatlan,akár több 100e km-is.
csak ne köszörüld bele a peremet a szűrőbe.én az alján lévő leeresztőn öntöttem ki a cuccot belőle,és azt néztem meg
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
decline
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30695 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 20:41:56 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.27 csütörtök, 20:01:25
kikell szedni a go szűrőt,a pereménél vékonyan elköszörülni.Kinyitod mint egy konzervet,kiöntöd az olajat egy pohárba.ha van benne fémreszelék(alulról egy másnessal meg inzultálod),akkor sok az esély arra,hogy az új csúcsok se lesznek hosszú életűek.
Ha nem így van,akkor megjósolhatatlan,akár több 100e km-is.
ez a mágneses móka rémlik, após eljátszotta vele. nem volt vele gond, össze lett rakva. nem szeretnék szabadulni tőle, mert nagyon szeretem. remélem nem lesz vele több bajom. azt mondták, hogy ez azért történt, mert itt kint valami biodizelt tankoltam (van rá esély, nem emlékszem már) ami kikormolt mindent és nem maradt kenés. nem értek hozzá, ez is csak tipp volt egy ismerős részéről. minden esetre millió hála!
Naplózva
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30696 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 21:05:44 »
Sziasztok
Motorolajból mit javasoltok és mennyit FMBA mtorkódú, 130LE 6 sebességes autóba?
Rakjam a gyári Ford olajat, vagy vannak más alternaítvák, esetleg jobbak?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30697 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 21:06:38 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.02.27 csütörtök, 21:05:44
Sziasztok
Motorolajból mit javasoltok és mennyit FMBA mtorkódú, 130LE 6 sebességes autóba?
Rakjam a gyári Ford olajat, vagy vannak más alternaítvák, esetleg jobbak?
gyári ford tökéletesn megfelel és árban is jobb
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30698 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 21:42:19 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.02.27 csütörtök, 21:05:44
Sziasztok
Motorolajból mit javasoltok és mennyit FMBA mtorkódú, 130LE 6 sebességes autóba?
Rakjam a gyári Ford olajat, vagy vannak más alternaítvák, esetleg jobbak?
Gyári Ford olaj, kereskedésben cserélve, vagy Castrol Magnatec A1 5W30, ami ugyanaz, csak "nevesen" drágább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30699 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 22:01:18 »
Idézetet írta: decline - 2014.02.27 csütörtök, 20:41:56
ez a mágneses móka rémlik, após eljátszotta vele. nem volt vele gond, össze lett rakva. nem szeretnék szabadulni tőle, mert nagyon szeretem. remélem nem lesz vele több bajom. azt mondták, hogy ez azért történt, mert itt kint valami biodizelt tankoltam (van rá esély, nem emlékszem már) ami kikormolt mindent és nem maradt kenés. nem értek hozzá, ez is csak tipp volt egy ismerős részéről. minden esetre millió hála!
Azért ment tönkre mert tönkre ment.kinek előbb kinek utóbb.csak hogy mondjam és nem festem az ördögöt a falra,de volt már olyan kinek felujítás után 40 ekm vagy kevesebb és megint kuka valamelyik csúcs.megválni nem kell tőle én is ezen túl vagyok.meglett csináltatva és hasít ez a lényeg.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
607
608
609
610
611
612
613
[
614
]
615
616
617
618
619
620
621
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ