Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:22:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
617
618
619
620
621
622
623
[
624
]
625
626
627
628
629
630
631
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14644794 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31150 Dátum:
2014.03.21 péntek, 22:16:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.03.21 péntek, 22:14:34
ha nem vgt-s turbo van rajta, akkor igen
Aha!!! Értem. ....mit lehet tenni ha lomha alacsony tartományban?
Gondoltam itt arra, hogy én mikor a légtömegmérőt is kitakaritottam,minden körülmény között jobban reagált gázadásra...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31151 Dátum:
2014.03.21 péntek, 22:23:46 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.21 péntek, 22:16:48
Aha!!! Értem. ....mit lehet tenni ha lomha alacsony tartományban?
Gondoltam itt arra, hogy én mikor a légtömegmérőt is kitakaritottam,minden körülmény között jobban reagált gázadásra...
lecserléni vgt-s turbora
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31152 Dátum:
2014.03.21 péntek, 22:25:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.03.21 péntek, 22:23:46
lecserléni vgt-s turbora
Ezt továbbitom!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31153 Dátum:
2014.03.21 péntek, 23:08:13 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.21 péntek, 22:12:00
Urak!
Létezik hogy a 115 lovas tdci-n nincs légtömegmérő?
Létezik,Azt hiszem László-é is ilyen fix turbós ezáltal.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31154 Dátum:
2014.03.22 szombat, 04:55:57 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.03.21 péntek, 20:56:29
Szép estét mindenkinek!
Meg szeretném kérdezni tőletek, hogy mivel szoktátok leszedni az olajszűrő házat?
mert a van két leszedőm is és egyikkel sem bírtam. (ilyenkor az öreg autómba a csavarhúzót más át is ütöttem volna az olajszűrőn
) itt nem praktikus.
Üdv! András
Én 36-os krovával szoktam, de egy leszedő fejjel még biztosabb, mert nagyobb felületen fogja meg a házat.
Mondjuk egy ilyen:
http://www.tmtrade.hu/shop/olajszuro-leszedo-dugo-36mm-p-337.html?osCsid=32c244720bbee6a3b05a8b2a26d59828
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 04:58:36 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31155 Dátum:
2014.03.22 szombat, 09:10:14 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.03.21 péntek, 20:56:29
Szép estét mindenkinek!
Meg szeretném kérdezni tőletek, hogy mivel szoktátok leszedni az olajszűrő házat?
mert a van két leszedőm is és egyikkel sem bírtam. (ilyenkor az öreg autómba a csavarhúzót más át is ütöttem volna az olajszűrőn
) itt nem praktikus.
Üdv! András
Szintén 36-os crova. Visszarakásnál meg nem kell/nem szabad eszetlenül megtépni és akkor következő olajcserénél könnyen lejön.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31156 Dátum:
2014.03.22 szombat, 09:25:36 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.22 szombat, 09:10:14
Szintén 36-os crova. Visszarakásnál meg nem kell/nem szabad eszetlenül megtépni és akkor következő olajcserénél könnyen lejön.
Én kézzel szoktam meghúzni a házat krova nélkűl.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31157 Dátum:
2014.03.22 szombat, 21:05:12 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.03.22 szombat, 09:25:36
Én kézzel szoktam meghúzni a házat krova nélkűl.
Köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Üdv, András
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motoro
«
Új hozzászólás #31158 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 10:23:04 »
A szervószivattyú jobb oldalán, a tengely/tárcsa alatti részen megjelenő minimális folyadék folt jelezheti előre a bordás tengely gondját?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
attilahun
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31159 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 10:27:58 »
Sziasztok!
Hidegben (0 fok körül) nem igazán akart indulni az autó. Próbálkoztam egy-két dologgal, de mivel melegedett az idő, a gond megszűnt. Néhányszor az is előfordult, hogy kb 3500 fordulatnál letiltott a gép. Újraindítással mentem tovább.
P1211 (Injector Control Pressure Higher/Lower than Desired)
és
P0251 (Injection PumpFuel metering Control)
hibakódokat dobott. A fórumról az a tippet kaptam, hogy esetleg nyomásszabályzó szelep, vagy maga az üzemanyag szivattyú.
Néhány napja az autó kb 80-as tempónál, normál fordulaton is leállt, és már nem sikerült beindítani. Hibakód ismét
P1211
és
P1608 Watchdog Mailfunction
Vettem egy (bontott, működő) nyomásszabályzó szelepet, de az sem oldotta meg a gondom, az autó nem indul. Csak érdekesség, hogy az autóban vontatás közben, mintha lemerült volna az akksi (koppra), de aztán némi pihenő után úgy tünt, semmi baja. Azért feltöltöttem ...
SEGÍTSÉG!!!
Bármi hasznos ötletet szívesen veszek! Köszi!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motoro
«
Új hozzászólás #31160 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 10:29:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.24 hétfő, 10:23:04
A szervószivattyú jobb oldalán, a tengely/tárcsa alatti részen megjelenő minimális folyadék folt jelezheti előre a bordás tengely gondját?
A jobb oldalán nem hiszem....inkább valamilyen tömítés gond lesz a szervószivattyún. Ha a vízpumpa felőli részen lenne gond akkor a vízpumpa-szervószivattyú illesztésénél látnál szivárgást.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31161 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 11:38:15 »
Idézetet írta: attilahun - 2014.03.24 hétfő, 10:27:58
Sziasztok!
Hidegben (0 fok körül) nem igazán akart indulni az autó. Próbálkoztam egy-két dologgal, de mivel melegedett az idő, a gond megszűnt. Néhányszor az is előfordult, hogy kb 3500 fordulatnál letiltott a gép. Újraindítással mentem tovább.
P1211 (Injector Control Pressure Higher/Lower than Desired)
és
P0251 (Injection PumpFuel metering Control)
hibakódokat dobott. A fórumról az a tippet kaptam, hogy esetleg nyomásszabályzó szelep, vagy maga az üzemanyag szivattyú.
Néhány napja az autó kb 80-as tempónál, normál fordulaton is leállt, és már nem sikerült beindítani. Hibakód ismét
P1211
és
P1608 Watchdog Mailfunction
Vettem egy (bontott, működő) nyomásszabályzó szelepet, de az sem oldotta meg a gondom, az autó nem indul. Csak érdekesség, hogy az autóban vontatás közben, mintha lemerült volna az akksi (koppra), de aztán némi pihenő után úgy tünt, semmi baja. Azért feltöltöttem ...
SEGÍTSÉG!!!
Bármi hasznos ötletet szívesen veszek! Köszi!
Mérjetek résolaj veszteséget és az kiinduló a csúcsok állapotáról.Sajnos ha 2-nél több csúcs rossz akkor a szivattyú is felujításra szorul.A szivattyút amúgy is megkell nézni mert ha nem indul nem épül fel a nyomás.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
attilahun
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31162 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 13:12:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.24 hétfő, 11:38:15
Mérjetek résolaj veszteséget és az kiinduló a csúcsok állapotáról.Sajnos ha 2-nél több csúcs rossz akkor a szivattyú is felujításra szorul.A szivattyút amúgy is megkell nézni mert ha nem indul nem épül fel a nyomás.
Tehát te úgy gondolod, a porlasztócsúcsokkal lesz gond? Annak nem lenne külön hibakódja? A szivattyút én is esélyesnek találom, de nem vagyok képben, nem látom az összefüggést a csúcsokkal / résolaj veszteséggel kapcsolatban.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31163 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 13:42:13 »
Idézetet írta: attilahun - 2014.03.24 hétfő, 13:12:35
Tehát te úgy gondolod, a porlasztócsúcsokkal lesz gond? Annak nem lenne külön hibakódja? A szivattyút én is esélyesnek találom, de nem vagyok képben, nem látom az összefüggést a csúcsokkal / résolaj veszteséggel kapcsolatban.
Ha magas a résolajveszteség, szökik a CR-nyomás, ill. indítózáskor, 2-300-as fordulat mellett fel sem tud épülni, hogy beinduljon a motor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attilahun
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31164 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 14:23:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.24 hétfő, 13:42:13
Ha magas a résolajveszteség, szökik a CR-nyomás, ill. indítózáskor, 2-300-as fordulat mellett fel sem tud épülni, hogy beinduljon a motor.
AndyA
Ez így logikusnak tűnik. Látszólag nincs folyásnyom, hollanderek szorosak. Hol érdemes még keresgélni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31165 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 14:26:57 »
Idézetet írta: attilahun - 2014.03.24 hétfő, 14:23:00
Ez így logikusnak tűnik. Látszólag nincs folyásnyom, hollanderek szorosak. Hol érdemes még keresgélni?
Poharaz(tas)d meg. Abból kiderül, mennyi a résolaj. Ez nem kifelé folyik, ne ott keresd, hanem vissza a GO-szűrőbe ill. a tankba. De mivel a CR-nyomás terhére teszi, ha túl sok, mert kopott a csúcs, akkor nem lesz nyomásod, amivel beinduljon az autó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31166 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 15:06:32 »
Idézetet írta: attilahun - 2014.03.24 hétfő, 14:23:00
Ez így logikusnak tűnik. Látszólag nincs folyásnyom, hollanderek szorosak. Hol érdemes még keresgélni?
csak azért írtam neked ezt mert FARIKA fórumtársnak is már letiltott 2e fordulat felett.Hibakód volt a szivattyúra.most összehoztam a szerelőmmel és mért résolajveszteséget és kopott a csúcs mert nagy a veszteség.mivel 3 csúcs rossz ezért a szivattyú is megy felujításra.ilyenkor már a szivattyú is a kopásából kiindulva fémreszeléket átküldi a csúcsokon és ez is betesz a csúcsnak.sajnos ezért függ össze a 2 dolog egymással.A hibakód ok,de a csúcsokat is megkell nézni.sajnos én is már ezen átestem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31167 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 16:33:38 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.21 péntek, 21:09:00
36-os crova.
nekem ez nem volt szerencsés,el is törte szépen mikor le akartam tekerni első olajcsere alkalmával.azóta semmi gond de gondolom azért mert én csak kézzel tekerem vissza amennyire tudom.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31168 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 17:29:04 »
Idézetet írta: coboy - 2014.03.24 hétfő, 16:33:38
nekem ez nem volt szerencsés,el is törte szépen mikor le akartam tekerni első olajcsere alkalmával.azóta semmi gond de gondolom azért mert én csak kézzel tekerem vissza amennyire tudom.
Valószínű, hogy előtted valami barom meghúzta izomból és ezért tört el. Én csak a levételhez használom....visszarakásnál én is csak kézzel húzom meg.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31169 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 19:53:50 »
Jo estet!
Tetszik a fooldalon a ford serviz ajalata 2.0 TDCI vezermuszijcsere.........................
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31170 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 20:01:22 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.03.24 hétfő, 19:53:50
Jo estet!
Tetszik a fooldalon a ford serviz ajalata 2.0 TDCI vezermuszijcsere.........................
2007-től simán....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31171 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 20:02:01 »
Idézetet írta: coboy - 2014.03.24 hétfő, 16:33:38
nekem ez nem volt szerencsés,el is törte szépen mikor le akartam tekerni első olajcsere alkalmával.azóta semmi gond de gondolom azért mert én csak kézzel tekerem vissza amennyire tudom.
Első olajcserénél én is paráztam h törik vagy nem. Előző tulaj megtépte rendesen, de szerencsére lejött épségben.
(Most már van egy tartalék belőle a műhely polcon... in case of
)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31172 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 20:05:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.03.24 hétfő, 20:01:22
2007-től simán....
Lebuktam sorry...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31173 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 23:54:11 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.03.24 hétfő, 19:53:50
Jo estet!
Tetszik a fooldalon a ford serviz ajalata 2.0 TDCI vezermuszijcsere.........................
Az MKIII-ra nem vonatkozik,hisz azok láncossak a 2.0 TDCI esetében!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31174 Dátum:
2014.03.25 kedd, 04:54:26 »
Idézetet írta: coboy - 2014.03.24 hétfő, 16:33:38
nekem ez nem volt szerencsés,el is törte szépen mikor le akartam tekerni első olajcsere alkalmával.azóta semmi gond de gondolom azért mert én csak kézzel tekerem vissza amennyire tudom.
Ezért jobb egy ilyen megoldás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg879087#msg879087
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vadász82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31175 Dátum:
2014.03.25 kedd, 09:10:36 »
Üdv mindenkinek. Uj vagyok még erre. A segitsegeteket szeretnem kerni. Ha javitják a turbóvezérlő elektronikát, arra menyi garanciát adnak? Kb 1 éve javították, de megint azt hozza hibának.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31176 Dátum:
2014.03.25 kedd, 09:11:36 »
Idézetet írta: Vadász82 - 2014.03.25 kedd, 09:10:36
Üdv mindenkinek. Uj vagyok még erre. A segitsegeteket szeretnem kerni. Ha javitják a turbóvezérlő elektronikát, arra menyi garanciát adnak? Kb 1 éve javították, de megint azt hozza hibának.
Ennyit biztos nem...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vadász82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31177 Dátum:
2014.03.25 kedd, 09:22:21 »
mit tudnek vele kezdeni. Javitassam meg ujra vagy csereljem ki? Mere keressek vezerlő elektronikát?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31178 Dátum:
2014.03.25 kedd, 09:54:58 »
Idézetet írta: Vadász82 - 2014.03.25 kedd, 09:22:21
mit tudnek vele kezdeni. Javitassam meg ujra vagy csereljem ki? Mere keressek vezerlő elektronikát?
Turbó is ki lett pucolva az elektronika javításakor?
Ha nem, akkor Ervin fórumtárssal pucoltasd ki a turbót, majd utána csináltasd meg az elektronikát.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vadász82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31179 Dátum:
2014.03.25 kedd, 11:01:32 »
igen ki lett pucolva meg a lapátokal valami probléma volt azt hiszem cserélve lettek bent. Hol tudom megcsinaltatni, kit ajanlatok? Helyileg zalaegerszegi vagyok.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31180 Dátum:
2014.03.25 kedd, 11:03:06 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.25 kedd, 09:54:58
Turbó is ki lett pucolva az elektronika javításakor?
Ha nem, akkor Ervin fórumtárssal pucoltasd ki a turbót, majd utána csináltasd meg az elektronikát.
Nem vagyok Ervin ellen, de ha kézzel könnyen mozog a geo tengely akkor semmi értelme kipucoltatni. Max. azt nem bírja mozgatni az elektronika ha retkes a turbó!
De általában csak szimplán beszarik az elektronika!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31181 Dátum:
2014.03.25 kedd, 11:04:24 »
Idézetet írta: Vadász82 - 2014.03.25 kedd, 09:10:36
Üdv mindenkinek. Uj vagyok még erre. A segitsegeteket szeretnem kerni. Ha javitják a turbóvezérlő elektronikát, arra menyi garanciát adnak? Kb 1 éve javították, de megint azt hozza hibának.
Nekem 2hónap alatt 4db elektronikát raktak rá! Ez az utolsó most jó
Csináltasd meg plusz vegyél egyet és rakd be a csomagtartóba hogy bármikor ki tudd cserélni magadnak! Ez a biztos, én is így tettem!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Vadász82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31182 Dátum:
2014.03.25 kedd, 11:15:07 »
hol tudnám megcsináltatni, illetve hol tudok venni hozzá? Mere keressem?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31183 Dátum:
2014.03.25 kedd, 11:18:03 »
Idézetet írta: Vadász82 - 2014.03.25 kedd, 11:15:07
hol tudnám megcsináltatni, illetve hol tudok venni hozzá? Mere keressem?
Pl.:
http://racing-bazar.hu/szolgaltatas/szerviz-tuning/ford_mondeo_turbo_elektronika_javitas
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31184 Dátum:
2014.03.25 kedd, 11:35:37 »
Idézetet írta: Vadász82 - 2014.03.25 kedd, 11:01:32
igen ki lett pucolva meg a lapátokal valami probléma volt azt hiszem cserélve lettek bent. Hol tudom megcsinaltatni, kit ajanlatok? Helyileg zalaegerszegi vagyok.
Elküldtem Privátban amit kértél.Olvasd el
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
attilahun
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31185 Dátum:
2014.03.25 kedd, 15:59:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.24 hétfő, 15:06:32
csak azért írtam neked ezt mert FARIKA fórumtársnak is már letiltott 2e fordulat felett.Hibakód volt a szivattyúra.most összehoztam a szerelőmmel és mért résolajveszteséget és kopott a csúcs mert nagy a veszteség.mivel 3 csúcs rossz ezért a szivattyú is megy felujításra.ilyenkor már a szivattyú is a kopásából kiindulva fémreszeléket átküldi a csúcsokon és ez is betesz a csúcsnak.sajnos ezért függ össze a 2 dolog egymással.A hibakód ok,de a csúcsokat is megkell nézni.sajnos én is már ezen átestem.
Sajnos ezek a dolgok nem hangzanak túl jól!
Ha nem jutok előrébb, lehet, hogy elkérem annak a szerelőnek az elérhetőségét ...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31186 Dátum:
2014.03.25 kedd, 19:39:47 »
Ma megörvendeztetett a kocsi egy P0234 (túl magas turbónyomás) hibakóddal. Gondolom geometria kezd akadozni. Amikor még így az elején van a dolog, lehet segíteni a dolgon egy kiadós autópályás taposással, vagy már készüljek, hogy jön a szétszedés-tisztítás történet (lehetőleg mielőtt az elektronikáját taccsra vágja)?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31187 Dátum:
2014.03.25 kedd, 19:42:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.25 kedd, 19:39:47
Ma megörvendeztetett a kocsi egy P0234 (túl magas turbónyomás) hibakóddal. Gondolom geometria kezd akadozni. Amikor még így az elején van a dolog, lehet segíteni a dolgon egy kiadós autópályás taposással, vagy már készüljek, hogy jön a szétszedés-tisztítás történet (lehetőleg mielőtt az elektronikáját taccsra vágja)?
inkább szétszedném
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31188 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:55:13 »
Sziasztok!
Kb 2-3 hónapja takaritottam az egr-t (15-18 ezer km) és ma nem akart nagyon húzni a verda és pályán füstölt mint a dög..... nem is fogyasztott jól..... leszedtem az EGR-t olyan retkes volt hogy hihetetlen. Ennyi km alatt lekokszolódhat ennyire??
Mi lehet az oka? Vagy ez ilyen és kész???
Az anyag megvan, hamarosan ledugózom!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31189 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:14:05 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.25 kedd, 20:55:13
Sziasztok!
Kb 2-3 hónapja takaritottam az egr-t (15-18 ezer km) és ma nem akart nagyon húzni a verda és pályán füstölt mint a dög..... nem is fogyasztott jól..... leszedtem az EGR-t olyan retkes volt hogy hihetetlen. Ennyi km alatt lekokszolódhat ennyire??
Mi lehet az oka? Vagy ez ilyen és kész???
Az anyag megvan, hamarosan ledugózom!
Dugót neki.
Amúgy igen....ez ilyen.
A te autóddat láthattam a hahu-n?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31190 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:20:44 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.25 kedd, 21:14:05
Dugót neki.
Amúgy igen....ez ilyen.
A te autóddat láthattam a hahu-n?
Igen? Szomorú....de ledugózom!
Igen,az enyém van fent!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31191 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:27:00 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.25 kedd, 21:20:44
Igen? Szomorú....de ledugózom!
Igen,az enyém van fent!
Először én is csak kipucoltam az EGR-t.....nem találtam megfelelő anyagot a dugóhoz. 1 hétig (3-400km) használtam....mikor szétszedtem a dugózás miatt már ennyi után lehetett látni, hogy kezd megint kormolódni.
Dugózd le azzal csak jót teszel.
Csere lesz...mondeo?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31192 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:32:32 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.25 kedd, 21:20:44
Igen? Szomorú....de ledugózom!
Igen,az enyém van fent!
2-es saválló lemez nekem is az van benne már a kezdetektől és azóta sem égett át!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31193 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:36:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.25 kedd, 21:27:00
Először én is csak kipucoltam az EGR-t.....nem találtam megfelelő anyagot a dugóhoz. 1 hétig (3-400km) használtam....mikor szétszedtem a dugózás miatt már ennyi után lehetett látni, hogy kezd megint kormolódni.
Dugózd le azzal csak jót teszel.
Csere lesz...mondeo?
Ja, most nekem is lerakodott a cucc.....
Igen, csere a meló miatt. Mondeo mk3 kombi, csak 2006 körüli,ugyanis az a kívánséguk, 10 évnél ne legyen öregebb az autó.
De ha megmarad sem sirok, sőt.....rendbe van téve, szeretjük szép stb........legszivesebben megtartanám ezt is!
Madar! Én is 2-es lemezt kaptam apóstól!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31194 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:37:02 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.25 kedd, 21:36:07
Ja, most nekem is lerakodott a cucc.....
Igen, csere a meló miatt. Mondeo mk3 kombi, csak 2006 körüli,ugyanis az a kívánséguk, 10 évnél ne legyen öregebb az autó.
De ha megmarad sem sirok, sőt.....rendbe van téve, szeretjük szép stb........legszivesebben megtartanám ezt is!
Madar! Én is 2-es lemezt kaptam apóstól!
Te is taxizni fogsz?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31195 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:38:20 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.25 kedd, 21:37:02
Te is taxizni fogsz?
igen és másodállásban én vagyok a szállító!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31196 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:40:04 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.25 kedd, 21:36:07
Ja, most nekem is lerakodott a cucc.....
Igen, csere a meló miatt. Mondeo mk3 kombi, csak 2006 körüli,ugyanis az a kívánséguk, 10 évnél ne legyen öregebb az autó.
De ha megmarad sem sirok, sőt.....rendbe van téve, szeretjük szép stb........legszivesebben megtartanám ezt is!
Madar! Én is 2-es lemezt kaptam apóstól!
Meg kell mondani, hogy veszel te szívesen szalonból is......csak fizessék ki.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31197 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:49:57 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.25 kedd, 21:40:04
Meg kell mondani, hogy veszel te szívesen szalonból is......csak fizessék ki.
Ja, vagy beérem egy 2008-2010-es mk4-el!
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31198 Dátum:
2014.03.26 szerda, 11:20:36 »
Urak!
6 sebességes tdci-nél hány db turbocső lehet problémas?
Egr alatti az ok, a leszűrőhaz es turbo közötti is ok.......más? :-)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31199 Dátum:
2014.03.26 szerda, 11:25:09 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.26 szerda, 11:20:36
Urak!
6 sebességes tdci-nél hány db turbocső lehet problémas?
Egr alatti az ok, a leszűrőhaz es turbo közötti is ok.......más? :-)
Jellemzően az EGR alatti durran el, mert abban van egy szűkület. A többi nem jellemző, de ha az EGR csövet valami stabilabbra cseréled, az előtte lévő szakaszok közül is megadhatja magát valamelyik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
617
618
619
620
621
622
623
[
624
]
625
626
627
628
629
630
631
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ