Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:25:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
625
626
627
628
629
630
631
[
632
]
633
634
635
636
637
638
639
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14647714 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31550 Dátum:
2014.04.22 kedd, 10:13:09 »
Idézetet írta: ruby - 2014.04.22 kedd, 10:08:36
Hát jó...
Budapest, Óbuda, de jövök megyek a városban.
Apropó, nagy bajt okozhat ha óvatosan is, de hasznàlom?
Csak amennyit nagyon muszáj, de inkább annyit se. Hétvégén Óbudán tudok segíteni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31551 Dátum:
2014.04.22 kedd, 10:20:35 »
Idézetet írta: ruby - 2014.04.22 kedd, 10:08:36
Hát jó...
Budapest, Óbuda, de jövök megyek a városban.
Apropó, nagy bajt okozhat ha óvatosan is, de hasznàlom?
Látod így könnyebb....AndyA már fel is ajánlotta a hétvégi segítséget.
A turbócsöveket nem nehéz megnézni....az EGR alatti a szokott a legsűrűbben elpukkanni....ez az:
http://mondeo.hu/index.php?topic=17218.0
A lyukat/repedést nem mindig lehet látni a turbócsövön....viszont, ha kifúj akkor körülötte jó eséllyel olajos lesz minden.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ruby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31552 Dátum:
2014.04.22 kedd, 10:32:59 »
Köszönöm!
Sajnos az a bajom, hogy a kocsit használnom kell, ezért gyorsan kell cselekednem.
Nem tudom megvárni a hétvègét:(
Naplózva
ruby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31553 Dátum:
2014.04.22 kedd, 17:44:40 »
Sikerült megtalálnom egy szép nagy lyukat a turbócsövön.
Holnap cserélik is. Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31554 Dátum:
2014.04.22 kedd, 17:49:35 »
Idézetet írta: ruby - 2014.04.22 kedd, 17:44:40
Sikerült megtalálnom egy szép nagy lyukat a turbócsövön.
Holnap cserélik is. Köszönöm a segítséget!
Az EGR alatti cső volt?
Ha még nincs dugózva az EGR-ed akkor azt sem árt megcsinálni egy szívósor tisztítással együtt.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31555 Dátum:
2014.04.22 kedd, 20:27:54 »
Sziasztok! Nekem is el van repedve az egr alatti cső. A gyengeségen kívül okoz mást is?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31556 Dátum:
2014.04.22 kedd, 20:34:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.22 kedd, 20:27:54
Sziasztok! Nekem is el van repedve az egr alatti cső. A gyengeségen kívül okoz mást is?
Ci lett végül?
Gyengeség, füst, magasabb fogyi....azért nagyon sokáig ne használd így. Amíg nem cseréled legalább tekerd be valami szövet erősítésű ragasztószalaggal (Duct-tape).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31557 Dátum:
2014.04.22 kedd, 20:34:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.22 kedd, 20:27:54
Sziasztok! Nekem is el van repedve az egr alatti cső. A gyengeségen kívül okoz mást is?
kormol az autó,és a turbónak sem jó hosszútávon.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31558 Dátum:
2014.04.22 kedd, 20:36:11 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.22 kedd, 20:34:06
Ci lett végül?
Gyengeség, füst, magasabb fogyi....azért nagyon sokáig ne használd így. Amíg nem cseréled legalább tekerd be valami szövet erősítésű ragasztószalaggal (Duct-tape).
nem feltétlen
(2002/05 utáni di-n is olyan a csövezés)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31559 Dátum:
2014.04.22 kedd, 20:36:35 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.22 kedd, 20:34:17
kormol az autó,és a turbónak sem jó hosszútávon.....
rövid távon sem annyira 20km-nél többet nem mennék úgy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31560 Dátum:
2014.04.22 kedd, 20:37:58 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.22 kedd, 20:34:06
Ci lett végül?
Gyengeség, füst, magasabb fogyi....azért nagyon sokáig ne használd így. Amíg nem cseréled legalább tekerd be valami szövet erősítésű ragasztószalaggal (Duct-tape).
Igen az lett. Vannak problémák, de olcsó volt. Az egr alatti csőnél kifúj, azt látom. Ír valami egr hibakódot, meg frp szenzor hibát. És nekem a másikhoz képest elég gyorsan ejti a fordulatot
Használni nem akarom amíg nem lesz kész. Még megvan a régi, addig ezt rendberakom
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mferkó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31561 Dátum:
2014.04.22 kedd, 20:40:13 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.04.21 hétfő, 20:56:48
Igen,szerintem ugyanaz a motor koppra benne
Köszi!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31562 Dátum:
2014.04.22 kedd, 20:43:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.22 kedd, 20:37:58
Igen az lett. Vannak problémák, de olcsó volt. Az egr alatti csőnél kifúj, azt látom. Ír valami egr hibakódot, meg frp szenzor hibát. És nekem a másikhoz képest elég gyorsan ejti a fordulatot
Használni nem akarom amíg nem lesz kész. Még megvan a régi, addig ezt rendberakom
Gratula!
EGR kóddal nem nagyon kell foglalozni...dugózd le. Az frp szenzor az már lehet bajosabb lesz...
Lőrinci autósboltban árulnak erősített EGR alatti csövet.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31563 Dátum:
2014.04.22 kedd, 21:17:35 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.22 kedd, 20:43:33
Gratula!
EGR kóddal nem nagyon kell foglalozni...dugózd le. Az frp szenzor az már lehet bajosabb lesz...
Lőrinci autósboltban árulnak erősített EGR alatti csövet.
előfordulhat, hogy esetleg pont egy dugózás miatt dob hibakódot?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31564 Dátum:
2014.04.22 kedd, 21:19:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.22 kedd, 21:17:35
előfordulhat, hogy esetleg pont egy dugózás miatt dob hibakódot?
Euro-4-es, DPF-es motornál igen, és néha bedobja az Euro-3-asnál is, pedig ott elvileg nem tehetné. Nekem 140 ezertől, amikor megvettem, az eddigi 100 ezer km alatt az első 15-ben csinálta, azután leszokott róla, és nem csinálta soha többet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31565 Dátum:
2014.04.23 szerda, 10:11:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.22 kedd, 21:19:31
Euro-4-es, DPF-es motornál igen, és néha bedobja az Euro-3-asnál is, pedig ott elvileg nem tehetné. Nekem 140 ezertől, amikor megvettem, az eddigi 100 ezer km alatt az első 15-ben csinálta, azután leszokott róla, és nem csinálta soha többet.
AndyA
EURO4 DPF nélküli motornál is dobálja nekem, de csak ritkán (kb havonta 1x)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31566 Dátum:
2014.04.23 szerda, 15:25:36 »
Idézetet írta: jaszkari - 2014.04.23 szerda, 14:55:49
Ma járt Fordéknál, rádugták a számítógépre és meg is poharazták, semmi hibakód, működik rendesen minden. A pici szivárgás az egyik henger tetején szerintük nem lehet gond. Kaptam tőlük Autochem 232-es "dízel rendszer védelmet" hogy öntsem a tankba következő tankoláskor.
Kicsit félek így külföldre indulni egy hónap múlva.
Az üzemanyag szűrőt amúgy kell légteleníteni? Mikor még egy hónapja bordásszíjat cseréltek levették és kifolyt belőle sok de nem töltötték fel utána. Ilyesmi okozhat levegősödést?
Nem jó ötlet úgy elindítani a motort, hogy a GO-szűrő nincs feltöltve, mert a CR szivattyú így előbb levegőt szív, és mivel egyedül a GO ad neki kenést, viszonylag rossz ötlet üresen járatni. Ha a szűrő nem teljesen üres, az azért kicsit más, mint egy "száraz", vadi új szűrő, de akkor is.
Amúgy nem kell légteleníteni, "magától" megcsinálja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31567 Dátum:
2014.04.23 szerda, 15:35:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.23 szerda, 15:25:36
Nem jó ötlet úgy elindítani a motort, hogy a GO-szűrő nincs feltöltve, mert a CR szivattyú így előbb levegőt szív, és mivel egyedül a GO ad neki kenést, viszonylag rossz ötlet üresen járatni. Ha a szűrő nem teljesen üres, az azért kicsit más, mint egy "száraz", vadi új szűrő, de akkor is.
Amúgy nem kell légteleníteni, "magától" megcsinálja.
AndyA
Kicsit ez túl van lihegve... Élete során nagyon sok levegő megy át a szivattyún...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31568 Dátum:
2014.04.23 szerda, 18:00:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.23 szerda, 15:35:11
Kicsit ez túl van lihegve... Élete során nagyon sok levegő megy át a szivattyún...
Úgy igaz!
....ahogy a minap napvilágot látott cikk is, melyben elmagyarázták, hogy víz akkor kerül a tankba, ha kevés üzemanyaggal járunk.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
lecso 88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31569 Dátum:
2014.04.23 szerda, 18:45:10 »
Sziasztok, lenne egy nagy kerdesem, 2.0 tdci ghia mondeom gyorsitaskor süvít, mint allat. Nem visito hangja van, mint amikor a turbo doglodik, nem fustol, nem eszi az olajat a kocsi , kicsit log a turbo kozepe de nem veszes, nem er a falahoz. Süvito hangja van de nagyon. Teljesitmeny normalisan van. Erre kellenenek hasznalhato otletek, cooler cso bilincs stb...lehuzva, atnezve . olyan lehetseges, hogy a cooler picit lyukas valahol es attol meg megy az auto rendesen de adja ezt a versenyauto hangot ? :-)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31570 Dátum:
2014.04.23 szerda, 18:46:41 »
Idézetet írta: lecso 88 - 2014.04.23 szerda, 18:45:10
Sziasztok, lenne egy nagy kerdesem, 2.0 tdci ghia mondeom gyorsitaskor süvít, mint allat. Nem visito hangja van, mint amikor a turbo doglodik, nem fustol, nem eszi az olajat a kocsi , kicsit log a turbo kozepe de nem veszes, nem er a falahoz. Süvito hangja van de nagyon. Teljesitmeny normalisan van. Erre kellenenek hasznalhato otletek, cooler cso bilincs stb...lehuzva, atnezve . olyan lehetseges, hogy a cooler picit lyukas valahol es attol meg megy az auto rendesen de adja ezt a versenyauto hangot ? :-)
A turbó és légszűrő közötti csövet nézd meg.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
lecso 88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31571 Dátum:
2014.04.23 szerda, 18:58:01 »
Na ez az ... Annak sincs semmi baja ketszer neztem mar, egyszeruen nem tudok rajonni... De koszi !
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31572 Dátum:
2014.04.23 szerda, 19:03:51 »
Idézetet írta: lecso 88 - 2014.04.23 szerda, 18:45:10
Sziasztok, lenne egy nagy kerdesem, 2.0 tdci ghia mondeom gyorsitaskor süvít, mint allat. Nem visito hangja van, mint amikor a turbo doglodik, nem fustol, nem eszi az olajat a kocsi , kicsit log a turbo kozepe de nem veszes, nem er a falahoz. Süvito hangja van de nagyon. Teljesitmeny normalisan van. Erre kellenenek hasznalhato otletek, cooler cso bilincs stb...lehuzva, atnezve . olyan lehetseges, hogy a cooler picit lyukas valahol es attol meg megy az auto rendesen de adja ezt a versenyauto hangot ? :-)
Lyukas, törött, repedt valahol a kipufogó a turbó után.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lecso 88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31573 Dátum:
2014.04.23 szerda, 19:06:46 »
Igen, mar erre is gondoltam, nem lattan komoly kormot sehol, bar tuzetesen nem neztem meg
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31574 Dátum:
2014.04.23 szerda, 21:38:52 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.04.23 szerda, 18:00:39
Úgy igaz!
....ahogy a minap napvilágot látott cikk is, melyben elmagyarázták, hogy víz akkor kerül a tankba, ha kevés üzemanyaggal járunk.
az a cikk a matyókáék reklámozásán kívül nem sokat ér. nem kell bedőlni neki
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31575 Dátum:
2014.04.23 szerda, 23:14:27 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.23 szerda, 19:03:51
Lyukas, törött, repedt valahol a kipufogó a turbó után.
rezonátornál?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31576 Dátum:
2014.04.23 szerda, 23:17:10 »
Idézetet írta: jaszkari - 2014.04.23 szerda, 14:55:49
Ma járt Fordéknál, rádugták a számítógépre és meg is poharazták, semmi hibakód, működik rendesen minden. A pici szivárgás az egyik henger tetején szerintük nem lehet gond. Kaptam tőlük Autochem 232-es "dízel rendszer védelmet" hogy öntsem a tankba következő tankoláskor.
Kicsit félek így külföldre indulni egy hónap múlva.
Az üzemanyag szűrőt amúgy kell légteleníteni? Mikor még egy hónapja bordásszíjat cseréltek levették és kifolyt belőle sok de nem töltötték fel utána. Ilyesmi okozhat levegősödést?
Mi az hogy "pici" szivárgás? a porlasztók környékén _nem_ lehet gázolaj. A szivárgás mértékét nem tudod megítélni, mivel az anyag párolog a meleg hatására.
Az enyémen a résolajcső O-gyűrű hibája okozott átmeneti szivárgást, ami miatt vészüzem lett. És nem állt a szelepfedélen vastagon a gázolaj....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jaszkari
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31577 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 00:34:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.23 szerda, 23:17:10
Mi az hogy "pici" szivárgás? a porlasztók környékén _nem_ lehet gázolaj. A szivárgás mértékét nem tudod megítélni, mivel az anyag párolog a meleg hatására.
Az enyémen a résolajcső O-gyűrű hibája okozott átmeneti szivárgást, ami miatt vészüzem lett. És nem állt a szelepfedélen vastagon a gázolaj....
Azt mondták épp csak könnyezik picit, ha ez a szivárgás okozná a leállást akkor "nem így nézne ki". Ennyit kaptam 7e Ft-ért. Kezdem minden bizalmam elveszteni a vidéki Ford szervizek "szakembereiben"...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31578 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 02:33:12 »
Idézetet írta: jaszkari - 2014.04.24 csütörtök, 00:34:10
Azt mondták épp csak könnyezik picit, ha ez a szivárgás okozná a leállást akkor "nem így nézne ki". Ennyit kaptam 7e Ft-ért. Kezdem minden bizalmam elveszteni a vidéki Ford szervizek "szakembereiben"...
a rendszer alapjáraton ~230bar, teljes terhelésen 1640bar nyomáson üzemel. 2-ben középgázon kb. 700bar lehet.
Nem látom, hogy hogy tudna ilyen nyomáson "picit" könnyezni.
Az lehet, hogy kevés üzemanyag kerül ki a deklire, de az azért van, mert az ecu a nem megfelelő nyomásviszonyok (vártnál nagyobb nyomásesés a szivárgás miatt) miatt azonnal lecsökkenti a üzemanyag rail nyomását.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31579 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 06:18:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.23 szerda, 23:17:10
Az enyémen a résolajcső O-gyűrű hibája okozott átmeneti szivárgást, ami miatt vészüzem lett. És nem állt a szelepfedélen vastagon a gázolaj....
Ez érdekes. Nem mindegy, hogy a résolaj a tank felé megy vissza, vagy a szelepfedélre csöpög, ha a visszafolyóágban van? Mármint persze nem mindegy, mert akkor nincs gané a motoron, csak furcsa, hogy ezért is vészüzem van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31580 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 06:55:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.24 csütörtök, 06:18:37
Ez érdekes. Nem mindegy, hogy a résolaj a tank felé megy vissza, vagy a szelepfedélre csöpög, ha a visszafolyóágban van? Mármint persze nem mindegy, mert akkor nincs gané a motoron, csak furcsa, hogy ezért is vészüzem van
Nekem is fura, mert a poharazásnál is előfordul szivárgás, és mégsem teszi vész módba.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31581 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 07:26:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.24 csütörtök, 02:33:12
a rendszer alapjáraton ~230bar, teljes terhelésen 1640bar nyomáson üzemel. 2-ben középgázon kb. 700bar lehet.
Nem látom, hogy hogy tudna ilyen nyomáson "picit" könnyezni.
Az lehet, hogy kevés üzemanyag kerül ki a deklire, de az azért van, mert az ecu a nem megfelelő nyomásviszonyok (vártnál nagyobb nyomásesés a szivárgás miatt) miatt azonnal lecsökkenti a üzemanyag rail nyomását.
Ez volt nekem a 230-260 helyett majdnem 400 bar, amikor az egyik csúcsom úgy beragadt, hogy bemelegedésig alapjáraton gyakorlatilag nem szállított, egy másik meg csak félig.
Azután kapott Liqui Moly tisztítókúrát, és meggyógyult.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31582 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 09:38:55 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.24 csütörtök, 06:18:37
Ez érdekes. Nem mindegy, hogy a résolaj a tank felé megy vissza, vagy a szelepfedélre csöpög, ha a visszafolyóágban van? Mármint persze nem mindegy, mert akkor nincs gané a motoron, csak furcsa, hogy ezért is vészüzem van
Alapvetően mindegy, de a nyomásesést méri az ecu a befecskendezés során, és ha ez túl nagy, akkor van vészüzem. Tehát a vészüzemet az is kiválthatja, ha máshol ereszt a magas-vagy alacsonynyomású szakasz.
Azért jó indikátor a resolajcső-porlasztó csatlakozásnál levő O-gyűrű, mert előírás szerint ez a rész bontás után cserélendő, és ha mégsem teszik, ez szokott a vége lenni (enyémen is ez történt, igaz kb 10eKm után, hideg időben, bemelegedő motornál)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31583 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 09:42:51 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.04.24 csütörtök, 06:55:40
Nekem is fura, mert a poharazásnál is előfordul szivárgás, és mégsem teszi vész módba.
Terheletlen motornál poharaznak (elvileg többféle fordulatszám mellett), ilyenkor alacsonyabb a nyomás a rail-ban
A poharazás maga az irányított szivárgás
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31584 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 11:48:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.24 csütörtök, 09:42:51
Terheletlen motornál poharaznak (elvileg többféle fordulatszám mellett), ilyenkor alacsonyabb a nyomás a rail-ban
A poharazás maga az irányított szivárgás
Köszi az infót!
Ezt azért talán magamtól is tudom. Csak a kérdés nem ez volt, hanem az, hogy a résolaj szivárgás miatt kerülhet-e vészüzembe az autó. Véleményem és gyakorlati tapasztalatom, hogy NEM!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31585 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 17:36:45 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.04.24 csütörtök, 11:48:06
Köszi az infót!
Ezt azért talán magamtól is tudom. Csak a kérdés nem ez volt, hanem az, hogy a résolaj szivárgás miatt kerülhet-e vészüzembe az autó. Véleményem és gyakorlati tapasztalatom, hogy NEM!
Ezen össze nem veszünk.
Én a saját autómon jelentkezett hiba (gyakorlati tapasztalat) alapján írom, amit írok. A vonatkozó tapasztalataid megosztása nélkül csak véleménynek jó amit írsz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31586 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 17:48:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.24 csütörtök, 17:36:45
A vonatkozó tapasztalataid megosztása nélkül csak véleménynek jó amit írsz.
Miért? Látsz itt olyan postot is, ami nem vélemény?
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31587 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:07:10 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.04.24 csütörtök, 17:48:01
Miért? Látsz itt olyan postot is, ami nem vélemény?
ja bocs, én kérek elnézést a helyzet félreértelmezéséért. El vagyok tévedve.
Azt hittem, a legjobb tudásunk mentén igyekszünk segíteni egymásnak.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31588 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:15:45 »
Nektek is nagyon gyorsan esik a fordulat váltáskor? mire átkapcsolom a következő sebességbe, majdnem 1000-nél van. olyan, mintha nem lenne lendkerék
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31589 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:19:00 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.24 csütörtök, 21:15:45
Nektek is nagyon gyorsan esik a fordulat váltáskor? mire átkapcsolom a következő sebességbe, majdnem 1000-nél van. olyan, mintha nem lenne lendkerék
ha 1500nál váltok akkor nekem is én 2-2200 nál váltok akkor max1800ig esik le
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31590 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:21:55 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.04.24 csütörtök, 21:19:00
ha 1500nál váltok akkor nekem is én 2-2200 nál váltok akkor max1800ig esik le
nekem akár 2500-ról is azonnal visszaesik
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31591 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:26:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.24 csütörtök, 21:21:55
nekem akár 2500-ról is azonnal visszaesik
pedig azt az sw-nek kell tudni.lehet csippelve volt.nem ártana 1 sw frissítés.kb 5e ft....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31592 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:27:57 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.24 csütörtök, 21:26:58
pedig azt az sw-nek kell tudni.lehet csippelve volt.nem ártana 1 sw frissítés.kb 5e ft....
és ki tudja megnézni? vagy megcsinálni?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31593 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:28:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.24 csütörtök, 21:27:57
és ki tudja megnézni? vagy megcsinálni?
Vik, szakszervíz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31594 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:28:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.24 csütörtök, 21:27:57
és ki tudja megnézni? vagy megcsinálni?
Vik-vagy a szagszervíz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31595 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:29:23 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.24 csütörtök, 21:28:30
Vik-vagy a szagszervíz.
Lassúphöcs.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31596 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:30:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.24 csütörtök, 21:07:10
ja bocs, én kérek elnézést a helyzet félreértelmezéséért. El vagyok tévedve.
Azt hittem, a legjobb tudásunk mentén igyekszünk segíteni egymásnak.
Bizony el vagy! Úgy segítesz, hogy elmondod a véleményed az adott témáról, vagy problémáról. De tudom már! Amit te mondasz azt kötelező elhinni, amit én mondok az "csak" egy vélemény.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31597 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:31:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.24 csütörtök, 21:21:55
nekem akár 2500-ról is azonnal visszaesik
az érdekes
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31598 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:32:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.24 csütörtök, 21:29:23
Lassúphöcs.
te meg 8 másodperc alatt elsülsz vakker.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31599 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:33:02 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.24 csütörtök, 21:32:03
te meg 8 másodperc alatt elsülsz vakker.....
Na de hányszor?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
625
626
627
628
629
630
631
[
632
]
633
634
635
636
637
638
639
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ