Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:41:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 668 669 670 671 672 673 674 [675] 676 677 678 679 680 681 682 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14626750 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #33700 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 14:35:42 »

ami jó benne az masnak is jó. A porlasztoban a kapcsolòszelep és a csuca megy tönkre. Mindig. Neked is meg masnak is. A többi meg nem kepvisel értéket.ettől még lehet probalkozni

Azért tényleg milyen érdekes a világ amiben élünk.
Egy vasgyári öntödei munkás pl.önt egy 1méteres öntvényt,amit előtte egy hétig sablonozott...majd 2nap munka csiszoläs után
el tudja adni majd kemény 10-20eft-ért(hasra ütésszerűen).
De!Egy gyári 1filléres elektronikát,amiből egy gép másodpercenként 250db-ot csinál...na az a boltban 40-50eft....vagy 100.
Hurrá.....csoda hogy senki sem akar melózni szomoru1
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33701 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 15:29:20 »

Azért tényleg milyen érdekes a világ amiben élünk.
Egy vasgyári öntödei munkás pl.önt egy 1méteres öntvényt,amit előtte egy hétig sablonozott...majd 2nap munka csiszoläs után
el tudja adni majd kemény 10-20eft-ért(hasra ütésszerűen).
De!Egy gyári 1filléres elektronikát,amiből egy gép másodpercenként 250db-ot csinál...na az a boltban 40-50eft....vagy 100.
Hurrá.....csoda hogy senki sem akar melózni szomoru1

szerintem nem vagy tisztában a vasanyagok árával.  Wink
A porlaszto alkatrész azért drága mert olyan tures van hogy az eloallito gépek millós tételek. Meg mert más nem tudja megcsinalni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33702 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 15:53:06 »

Szerintetek rossz 401Z porlasztót mennyiért lehet eladni?
Ha jó lenne, jó lenne a 101Z és 301Z helyett is.
Annak éri meg, aki elviszi felújításra a cserét, de közben nem akarja vagy nem tudja letenni az autóját.
Nekem van egy kormányművem, szintén jó lesz felújításra. Fel is rakom valamikor a hirdetések közé. Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33703 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 16:11:16 »

Annak éri meg, aki elviszi felújításra a cserét, de közben nem akarja vagy nem tudja letenni az autóját.
Nekem van egy kormányművem, szintén jó lesz felújításra. Fel is rakom valamikor a hirdetések közé. Smiley
és ki fogja egyesevel felujittatni ? Egyebkent ezt szinte bárhol megoldjak egy-két ezer felárral.
Másrészt akinek porlasztófelújítás van a porondon az a legkisebb baja, hogy áll az autó egy napot Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.28 csütörtök, 16:52:25 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #33704 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 16:52:21 »

szerintem nem vagy tisztában a vasanyagok árával.  Wink
A porlaszto alkatrész azért drága mert olyan tures van hogy az eloallito gépek millós tételek. Meg mert más nem tudja megcsinalni

 :smile:kis kényszeredett mosoly...smajli.
Érdekes.Nem ragoznám túl,mindenki gondoljon amit akar. integet2
De anno dolgoztunk egy fogorvosnál,új fiatal dokiként maszek rendelőt nyitott...és sirdogált milyen drága volt a "szék"....
röpke fejszámolás...kb 1.5hónapi melójára jött ki.(desajnáltam...nekem 1.5év volt akkor).
Nyilván a fejlesztésekkel nem olcsó üzemeltetni egy ilyet,de az is felháborit,hogy a műtéteknél 1.5milkák röpködnek 2óránként.
Amire mindig az a válasz jön elő..te meg tudod csinálni?..szóval az részben igaz,de egy dokit megnéznék,munkaidő után mikor nekiálna
épitkezni...rakná négykézláb a csempét,nyulkálna a festékben,vagy a vakolás szépségeivel ismerkedne,malterkeverés közben. eplus2
Szooóval..sorry az offosásért,de azért nekem is vannak szerszámaim,ha dolgozni akarok...megvesze.Nyilván annak mértékében
ahogy kb vissza is térüljön plusszosan.

Ui...ugyis mindenért a gyár a hibás.miiért nem gyárt örök darabot nyes
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33705 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 16:55:04 »

és ki fogja egyesevel felujittatni ? Egyebkent ezt szinte bárhol megoldjak egyket ezer felarral
a kormányműnél valóban egyre gondoltam Smiley  integet2

Más: Néztem a Ford Kugát. Tapasztalata vkinek?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33706 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 16:58:31 »

:smile:kis kényszeredett mosoly...smajli.
Érdekes.Nem ragoznám túl,mindenki gondoljon amit akar. integet2
De anno dolgoztunk egy fogorvosnál,új fiatal dokiként maszek rendelőt nyitott...és sirdogált milyen drága volt a "szék"....
röpke fejszámolás...kb 1.5hónapi melójára jött ki.(desajnáltam...nekem 1.5év volt akkor).
Nyilván a fejlesztésekkel nem olcsó üzemeltetni egy ilyet,de az is felháborit,hogy a műtéteknél 1.5milkák röpködnek 2óránként.
Amire mindig az a válasz jön elő..te meg tudod csinálni?..szóval az részben igaz,de egy dokit megnéznék,munkaidő után mikor nekiálna
épitkezni...rakná négykézláb a csempét,nyulkálna a festékben,vagy a vakolás szépségeivel ismerkedne,malterkeverés közben. eplus2
Szooóval..sorry az offosásért,de azért nekem is vannak szerszámaim,ha dolgozni akarok...megvesze.Nyilván annak mértékében
ahogy kb vissza is térüljön plusszosan.

Ui...ugyis mindenért a gyár a hibás.miiért nem gyárt örök darabot nyes
És melyik szerszáma kerül a kőműves vállalkozónak másfél havi bevételébe?  Wink
a lucas adagoló beállításához használt eredetileg előírt hartridge pad 10 milla fölött van. lehet ezért nem csinálják meg a 2 órás munkát 2000-ért.
egyébként az eredeti dolog amire válaszoltam neked az lenne, hogy amit írtál 10-20ezres öntvény amit egyébként nem 2 hétig csinálnak nem 10-20ezer forint hanem 20-szorosa km
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33707 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 16:59:24 »

a kormányműnél valóban egyre gondoltam Smiley  integet2
abból elég is  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #33708 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 17:08:12 »

És melyik szerszáma kerül a kőműves vállalkozónak másfél havi bevételébe?  Wink
a lucas adagoló beállításához használt eredetileg előírt hartridge pad 10 milla fölött van. lehet ezért nem csinálják meg a 2 órás munkát 2000-ért.
egyébként az eredeti dolog amire válaszoltam neked az lenne, hogy amit írtál 10-20ezres öntvény amit egyébként nem 2 hétig csinálnak nem 10-20ezer forint hanem 20-szorosa km

Nyilván erre nem válaszoltam,de láttam.Én csak munkadijat gondoltam bele a sztoriba,még ha nem is irtam le egyértelműen. integet2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33709 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 17:27:17 »

Szia!

Köszi az ötleteket, de nem úszom meg sajnos a komplett szivattyú + pcs csere és takarítás nélkül.
Elgondolkodtam, hogy érdemes-e rá költeni ennyi pénzt.
Ez sok minden lehet, mert a p0251 a nem megfelelő üzemanyag nyomás miatt van.
Én először levegősödési, szivárgási nyomokat keresnék, és tényleg lehet gazplajszűrő gond, de lehet koszos tank/üzemanyagcső is.
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33710 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 17:28:12 »

Sziasztok!

A TDDI motoros mondeokról mi a vélemény? Annak mik a gyenge pontjai?
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33711 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 17:32:13 »

Sziasztok!

A TDDI motoros mondeokról mi a vélemény? Annak mik a gyenge pontjai?
hát akkor a tddi-sektől kérdezd  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33712 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 17:54:32 »

Szia!

Köszi az ötleteket, de nem úszom meg sajnos a komplett szivattyú + pcs csere és takarítás nélkül.
Elgondolkodtam, hogy érdemes-e rá költeni ennyi pénzt.

Kiderült, hogy az a baja?
Naplózva
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33713 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 20:17:40 »

Beszéltem  a szerelővel, és elmondta, hogy ilyenkor mi a teendő. Jövőhéten lesz szétszedve és elküldve bevizsgálásra a szivattyú + a pcs.-ok. A gázolajszűrőt kicseréltem de semmi változás nem volt. Sőt most már be sem indul. 
Kiderült, hogy az a baja?
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33714 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 21:42:47 »

Sziasztok!

A TDDI motoros mondeokról mi a vélemény? Annak mik a gyenge pontjai?

Leirom milyen a tökéles MKIII diesel mondeo egyszer...

115LE, VP44 adagolóval, fix turbóval, fix lendkerékkel, 6-os váltóval, nem EATC klimás, normális chip, nagyobb cooler....bakker hisz a saját kocsimról beszélek.... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33715 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 22:10:59 »

Leirom milyen a tökéles MKIII diesel mondeo egyszer...

115LE, VP44 adagolóval, fix turbóval, fix lendkerékkel, 6-os váltóval, nem EATC klimás, normális chip, nagyobb cooler....bakker hisz a saját kocsimról beszélek.... eplus2
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33716 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 22:52:56 »

Beszéltem  a szerelővel, és elmondta, hogy ilyenkor mi a teendő. Jövőhéten lesz szétszedve és elküldve bevizsgálásra a szivattyú + a pcs.-ok. A gázolajszűrőt kicseréltem de semmi változás nem volt. Sőt most már be sem indul. 
aztán a P0251 hibakód hibakeresését végigcsinálták-e? alacsony nyomású szakasz vizsgálat, poharazás, stb...
Az a gáz, hogy elküldik "felújításra" és sosem fogod megtudni, az volt-e a baj.

Mondom még1x, a p0251 sok minden miatt lehet. Az enyémen pl. résolajcső probléma volt. Dominál dugattyú lyukadás.  wow1 egyiknél sem kellett sem porlasztót, sem szivattyút újítani.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33717 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 22:54:56 »

Leirom milyen a tökéles MKIII diesel mondeo egyszer...

115LE, VP44 adagolóval, fix turbóval, fix lendkerékkel, 6-os váltóval, nem EATC klimás, normális chip, nagyobb cooler....bakker hisz a saját kocsimról beszélek.... eplus2
add el neki, biztos jó árat kapsz érte.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #33718 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 23:20:43 »

Van annyi közös bennük, hogy kb. azonos a gázpedál állása?

AndyA
Azt hiszem megoldódott. Ezzel egyidejűleg elrepedt a turbócsövem is. Valószínű sz okozta a teketoriázást. Minden esetre figyelemmel követem a reakciót kis pedálnyomásnál  Wink
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33719 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 23:45:00 »

Azt hiszem megoldódott. Ezzel egyidejűleg elrepedt a turbócsövem is. Valószínű sz okozta a teketoriázást. Minden esetre figyelemmel követem a reakciót kis pedálnyomásnál  Wink

Követheted, pl. az eseményeket. Figyelemmel viszont kísérsz valamit.

Turbocső csere, azután kiderül. Mondjuk ez lehetett az oka annak, hogya alcsonyabb fokozatban, kisebb terhelésen nem csinálta, feljebb meg igen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33720 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 23:45:57 »

add el neki, biztos jó árat kapsz érte.  eplus2

hát biztos többet mint te a tiedért... eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33721 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 23:51:30 »

add el neki, biztos jó árat kapsz érte.  eplus2
21. században egy tddi-ért?  hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33722 Dátum: 2014.08.29 péntek, 06:17:52 »

hát biztos többet mint te a tiedért... eplus2
az a jó,hogy te szereted.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #33723 Dátum: 2014.08.29 péntek, 09:51:16 »

Szia!

Veresi vagyok ... minden nap átmegyek fóton !

Hideg motor mindig elsőre indul, de ha  felmelegszik nagyon érdekes dolgokat produkál.
Nem indul ha meg beindul másodpercekig nagyon *** hangja van olyan 600 fordulaton.
Aztán  felpörög és megy szépen.
Hátha dobott valami hibakódot.  Sad
Inkább pénzben fizetnék mint természetben  vigyor3

Szia!

Veresi vagyok én is. Smiley

Az enyém ugyan ezt csinálja, de ez tddi. Elvittem a fóti  ford márkaszervizbe és semmi hibakód nem volt és nem tudják az okát. 
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33724 Dátum: 2014.08.29 péntek, 13:35:53 »

21. században egy tddi-ért?  hehe

21. században normális ember nem vesz MKIII TDCI-t... eplus2 eplus2
Bár itt biztos lesznek emberek akik megyőznek mindenkit mennyire f@sza autó... eplus2
TDDI-t viszont azzá lehet tenni, TDCI-t meg kizárt...
De hát inkább nem győzködök én senkit, megteszik itt mások az okosságaikkal.... eplus2
Jeeee TDCI forever...!!!! eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.29 péntek, 13:41:54 írta Bunyek » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33725 Dátum: 2014.08.29 péntek, 14:12:01 »

Jeeee TDCI forever...!!!! eplus2

A végére hagytad a lényeget, a többi csak bla-bla volt.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33726 Dátum: 2014.08.29 péntek, 14:22:49 »

A végére hagytad a lényeget, a többi csak bla-bla volt.  eplus2

Az a helyzet hogy sajnos igazad van..... eplus2

Van egy komplett tdci motorom...azzal van kitámasztva a satupad... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.29 péntek, 14:25:36 írta Bunyek » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33727 Dátum: 2014.08.29 péntek, 17:59:56 »

Az a helyzet hogy sajnos igazad van..... eplus2

Van egy komplett tdci motorom...azzal van kitámasztva a satupad... eplus2
nálam meg egy tddi motorblokk van a pottyantósban a kertben.abba xarok. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33728 Dátum: 2014.08.29 péntek, 19:32:15 »

nálam meg egy tddi motorblokk van a pottyantósban a kertben.abba xarok. hehe

Hát azért annyira a TDCI-t sem süllyesztem le mint a PSA trágya motorjait(talán kivétel 2.0hdi)...azokat még leszarni sem érdemes, mert növeled az értékét... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33729 Dátum: 2014.08.29 péntek, 19:33:50 »

nálam meg egy tddi motorblokk van a pottyantósban a kertben.abba xarok. hehe

De látod a TDCI-t még lesem sz@rod annyira ratyi... eplus2
A blokk ugyanaz amugymeg...szal ez beégett. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.29 péntek, 19:35:53 írta Bunyek » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33730 Dátum: 2014.08.29 péntek, 19:34:10 »

nálam meg egy tddi motorblokk van a pottyantósban a kertben.abba xarok. hehe
Nagy családhoz v6 blokk kellene, hogy legyen mindenkinek saját "járata"  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33731 Dátum: 2014.08.29 péntek, 19:37:03 »

Nagy családhoz v6 blokk kellene, hogy legyen mindenkinek saját "járata"  eplus2
sebaj.....vzoli már bontja lassan a benzintemetőjét.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33732 Dátum: 2014.08.29 péntek, 19:39:06 »

De látod a TDCI-t még lesem sz@rod annyira ratyi... eplus2
A blokk ugyanaz amugymeg...szal ez beégett. eplus2
azt elfelejtettem mondani,hogy a wc deszka fedelére az van írva,hogy tddi,mert az a motorburkolata.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33733 Dátum: 2014.08.29 péntek, 20:03:46 »

azt elfelejtettem mondani,hogy a wc deszka fedelére az van írva,hogy tddi,mert az a motorburkolata.... nyes

látod milyen közel van hozzád a TDDI, szinte a mindennapok része az életedben....TDCI-t meg lese Sz@rod..... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33734 Dátum: 2014.08.29 péntek, 21:22:04 »

látod milyen közel van hozzád a TDDI, szinte a mindennapok része az életedben....TDCI-t meg lese Sz@rod..... eplus2
látod...én is szeretem a tddi-t..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33735 Dátum: 2014.08.29 péntek, 22:39:31 »

látod...én is szeretem a tddi-t..... nyes

Nemcsak te, mindenki....csak félnek bevallani... eljen
Naplózva
Kelepety
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #33736 Dátum: 2014.08.29 péntek, 23:04:48 »

Sziasztok!

A múlt héten kicseréltük a vezérműtengely jeladót ( P0340 kód miatt ), ma autópályázás után a baleseti dugóban ismét villogó malacfarok, nem tilt le, kb 200m után tudtam kiállni, leállít újrainul elsőre...  este kódolvasás az alábbi hibakódokkal:
P1664 - FIP malfunction
P0251 - Injector pump fuel metering control malfunction
Valakinek valami ötlete?
Amúgy a kocsi pöpec, megy rendesen, nem füstöl, normálisan fogyaszt...
Előre is köszönöm,
Üdv: Péter
Naplózva

MKIII, 2003.03. 2.0 TDCi 115LE pezsgő-metál Turnier, Ambiente
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33737 Dátum: 2014.08.29 péntek, 23:14:15 »

Sziasztok!

A múlt héten kicseréltük a vezérműtengely jeladót ( P0340 kód miatt ), ma autópályázás után a baleseti dugóban ismét villogó malacfarok, nem tilt le, kb 200m után tudtam kiállni, leállít újrainul elsőre...  este kódolvasás az alábbi hibakódokkal:
P1664 - FIP malfunction
P0251 - Injector pump fuel metering control malfunction
Valakinek valami ötlete?
Amúgy a kocsi pöpec, megy rendesen, nem füstöl, normálisan fogyaszt...
Előre is köszönöm,
Üdv: Péter
P1664 Befecskendezés Pumpa Ellenőrzés Modul Hibás működés
a másik meg üzemanyagrendszeri hiba.Ez lehet porlasztó csúcs is.A villogó malacfarok mindig vészüzem.mikor ujra indítod akkor törlődik ha tud,ha marad akkor lesz benne tárolt hiba.Méress résolajveszteséget a csúcsokon,vagyis poharaztasd meg őket.Ez kiindulásnak jó lesz.Sajnpos a szivattyú hiba gond,és ettől kaphattak a csúcsok is,mivel a kopásból eredő fémreszelék átmegy a csúcsokon és tönkre teszi őket.Vidd el olyan szerelőhöz aki nagyon ért hozzá és rendessen feltárja a hibát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33738 Dátum: 2014.08.29 péntek, 23:31:37 »

P1664 Befecskendezés Pumpa Ellenőrzés Modul Hibás működés
a másik meg üzemanyagrendszeri hiba.Ez lehet porlasztó csúcs is.A villogó malacfarok mindig vészüzem.mikor ujra indítod akkor törlődik ha tud,ha marad akkor lesz benne tárolt hiba.Méress résolajveszteséget a csúcsokon,vagyis poharaztasd meg őket.Ez kiindulásnak jó lesz.Sajnpos a szivattyú hiba gond,és ettől kaphattak a csúcsok is,mivel a kopásból eredő fémreszelék átmegy a csúcsokon és tönkre teszi őket.Vidd el olyan szerelőhöz aki nagyon ért hozzá és rendessen feltárja a hibát.
Nem kell mindig a csúcsra gondolni és azzal rémisztgetni. Lehet az is, de nem feltétlenül. Nemrég Relhist leírta, hogy több minden is lehet: mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg925506#msg925506
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.29 péntek, 23:34:29 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33739 Dátum: 2014.08.29 péntek, 23:34:47 »

Nem kell mindig a csúcsra gondolni és azzal rémisztgetni. Lehet az is, de nem feltétlenül. Nemrég Relhist leírta, hogy több minden is lehet: mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg925506#msg925506
tanulj már meg linkelni



végre
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33740 Dátum: 2014.08.29 péntek, 23:40:27 »

tanulj már meg linkelni



végre

Te meg telefonról flow írással, nagybetűket, vesszőket, mondat végi írásjeleket használva írni. Azután kötekedj!  Cheesy
Ja, és a smiley-k használatát!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #33741 Dátum: 2014.08.29 péntek, 23:58:45 »

Tisztelt Urak !

Elolvastam már itt a fórumon néhány oldalt, de inkább rákérdezek én is, mielőtt hülyeséget vennék.

A gondom ( vagy inkább gondjaim ) :

Alapjáraton kelepel az autó, mint egy rossz traktor. ( indulás után, magasabb fordulatszámon semmi, normális hangja van )
Olvastam több verziót is, hogy a főtengely tárcsa és/vagy a szíj és/vagy a szíjfeszítő és/vagy valamelyik görgő.
Volna valakinek ötlete, hogy mi is lehet a legnagyobb valószínűséggel ?

Másik gondom : a kupplung pedál felengedés közben finoman pumpál ( remeg, lüktet, ahogy tetszik )
Nincs indításkor és leállításkor csörömpölés, elinduláskor nem rázza magát az autó, csupán a pedálon érezhető ez a reszketés.
Kupplung szerkezet ? kettős tömegű ? Egyéb ?  Ráérek majd egyszer, vagy ez már megérett cserére ? Kompletten, vagy részenként ?
Az autóban (óra szerint) 240 ezer van .
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #33742 Dátum: 2014.08.30 szombat, 00:07:30 »

El ne felejtsem :

Korábban ezzel sem találkoztam :

Erőteljes gázadásnál olyan hang jön , mintha valahol valami kifújna, ehhez társulva eltűnik a forgalom mögöttem a füstben.
Ha finoman gyorsítok semmi, de egy erősebb pedálnyomástól pusztulat.
A múltkor a parkolóban az érdekesség kedvéért nyomtam egy kövéret, mit csinál ( kb 1 másodpercre ) és kiszállva találtam az aszfalton kb 1mm vastag koromréteget .

Tudom, sok változós az egyenlet, de mi lenne az ésszerű sorrend a porlasztócsere kontra "húzd meg a csőbilincset" beavatkozásoknál ?
Hálás köszönet előre is.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #33743 Dátum: 2014.08.30 szombat, 06:48:57 »

El ne felejtsem :

Korábban ezzel sem találkoztam :

Erőteljes gázadásnál olyan hang jön , mintha valahol valami kifújna, ehhez társulva eltűnik a forgalom mögöttem a füstben.
Ha finoman gyorsítok semmi, de egy erősebb pedálnyomástól pusztulat.
A múltkor a parkolóban az érdekesség kedvéért nyomtam egy kövéret, mit csinál ( kb 1 másodpercre ) és kiszállva találtam az aszfalton kb 1mm vastag koromréteget .

Tudom, sok változós az egyenlet, de mi lenne az ésszerű sorrend a porlasztócsere kontra "húzd meg a csőbilincset" beavatkozásoknál ?
Hálás köszönet előre is.
Tisztelt Fórumtárs!
Az első probléma könnyen orvosolható. Minden bizonnyal az egyik turbócsöved kirepedt és a turbó működése közben kifúj. Nézd végig az összes csövet a bilincsekkel együtt és keres a csöveken olajnyomot. A kirepedés helyén, enyhén olajfoltos lesz a cső.
A másik problémára. 240-250 ezer Km után már az egész tengelykapcsoló rendszer megérett a felújításra. Találgatni nem akarok. Ha a rendszert meg kell bontani akkor egyszerre mindent érdemes felújítani. Kinyomócsapágy, teljes kuplungszerkezet, kettős-tömegű lendkerék, és a sebváltó és a motor főtengely szimeringekről sem szabad, elfeledkezni. Így csak egyszer fizeted a szét összeszerelést, ami nem kis pénz, az alkatrész árakról nem is beszélve. Egyszer kell megcsinálni de jól, akkor megint hosszú ideig nem lesz vele gond. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.30 szombat, 06:53:10 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #33744 Dátum: 2014.08.30 szombat, 14:53:40 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az első probléma könnyen orvosolható. Minden bizonnyal az egyik turbócsöved kirepedt és a turbó működése közben kifúj. Nézd végig az összes csövet a bilincsekkel együtt és keres a csöveken olajnyomot. A kirepedés helyén, enyhén olajfoltos lesz a cső.
A másik problémára. 240-250 ezer Km után már az egész tengelykapcsoló rendszer megérett a felújításra. Találgatni nem akarok. Ha a rendszert meg kell bontani akkor egyszerre mindent érdemes felújítani. Kinyomócsapágy, teljes kuplungszerkezet, kettős-tömegű lendkerék, és a sebváltó és a motor főtengely szimeringekről sem szabad, elfeledkezni. Így csak egyszer fizeted a szét összeszerelést, ami nem kis pénz, az alkatrész árakról nem is beszélve. Egyszer kell megcsinálni de jól, akkor megint hosszú ideig nem lesz vele gond. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm szépen a választ !
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33745 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 12:50:11 »

Sajnos az enyém is beteg, senki nem tudja megállapítani, mi a baja, elvittem a ford szervízbe, ahol az a hiba, hogy alacsony fordulaton erőtlen és nagyon fekete füstöl, odáig jutott, hogy nincs már turbónyomásom sem csak őrületes fekete füst. a "gép" szerint minden fasza, minden jó. potyára már kicseréltem 4 porlasztót, több drága próbálkozásra nem telik. tud valaki egy olyan helyet mondani, ahol rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű bontott autó és alkatrész és komolyan értenek is hozzá, nehogy feleslegesen csak próbálgassanak méregdrága alkatrészeket, hanem komolyan kidiagolják és megállapítják a hibát és csak azt vetetik meg velem, amit valóban kell.

várom a segítő tanácsokat és szervizelérhetőségeket

Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33746 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 13:06:40 »

Sajnos az enyém is beteg, senki nem tudja megállapítani, mi a baja, elvittem a ford szervízbe, ahol az a hiba, hogy alacsony fordulaton erőtlen és nagyon fekete füstöl, odáig jutott, hogy nincs már turbónyomásom sem csak őrületes fekete füst. a "gép" szerint minden fasza, minden jó. potyára már kicseréltem 4 porlasztót, több drága próbálkozásra nem telik. tud valaki egy olyan helyet mondani, ahol rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű bontott autó és alkatrész és komolyan értenek is hozzá, nehogy feleslegesen csak próbálgassanak méregdrága alkatrészeket, hanem komolyan kidiagolják és megállapítják a hibát és csak azt vetetik meg velem, amit valóban kell.

várom a segítő tanácsokat és szervizelérhetőségeket
Terhelés alatt turbónyomás lett már mérve?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33747 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 13:49:23 »

Terhelés alatt turbónyomás lett már mérve?
állítólag valami 80%, de nem tudja a szerelő, hogy ez mit jelent. jelenleg kb 0, mert fordulaton össze lehet nyomni a turbócsövet kézzel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33748 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 13:50:35 »

állítólag valami 80%, de nem tudja a szerelő, hogy ez mit jelent. jelenleg kb 0, mert fordulaton össze lehet nyomni a turbócsövet kézzel.
csak menet közben lehet nyomást mérni,mert álló helyben(a sebességjel hiányában) az ecu tiltja a geo mozgatást. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33749 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 14:11:01 »

állítólag valami 80%, de nem tudja a szerelő, hogy ez mit jelent. jelenleg kb 0, mert fordulaton össze lehet nyomni a turbócsövet kézzel.
Szóval kéne mérni menet közben turbó nyomást.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 668 669 670 671 672 673 674 [675] 676 677 678 679 680 681 682 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.