Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:41:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 672 673 674 675 676 677 678 [679] 680 681 682 683 684 685 686 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14622647 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33900 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 21:22:46 »

de nem kerül neki 4,5 millióba a Bmax,hanem annyiba amennyit a mondiért kap. Roll Eyes
ezen nincs mit dilemmázni.nyilván jobban jár egy újabbal....

Ez azért így nem egyértelmű... Smiley

Egy új Velorex anno lehetett többe, mint egy használt Lada, mégsem biztos, hogy jó csere lett volna. eplus2 taps taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33901 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 21:39:58 »

Ez azért így nem egyértelmű... Smiley

Egy új Velorex anno lehetett többe, mint egy használt Lada, mégsem biztos, hogy jó csere lett volna. eplus2 taps taps taps taps taps taps

AndyA
nebeszelj hülyeséget..... vigyor3

Vagy:
" Csoki.ne beszélj spanyolul! Miért? Mert nem tudsz basmeg....." hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
conte
Vendég
« Új hozzászólás #33902 Dátum: 2014.09.09 kedd, 08:47:31 »

Na tehát...

Volt vélemény amellett is, hogy egy marha vagyok, ha ez nekem egyáltalán kérdés. Volt olyan is aki partner volt a matekban.

De olyan egy se volt aki azt mondta: hülye vagy ha elpasszolod a jó kis Mondeodat egy szinte új Bmaxért cserébe.

Köszi mégegyszer mindenkinek. Maj megírom mi lett a vége.

Hibával kapcsolatban: a GO szűrőt pont most cseréltettem.
Nem pécsi vagyok, hanem pestkörnyéki. A hiba a 2,5 órás út végén történt. Meglátom jelentkezik e ismét.

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33903 Dátum: 2014.09.09 kedd, 09:08:41 »

Na tehát...

Volt vélemény amellett is, hogy egy marha vagyok, ha ez nekem egyáltalán kérdés. Volt olyan is aki partner volt a matekban.

De olyan egy se volt aki azt mondta: hülye vagy ha elpasszolod a jó kis Mondeodat egy szinte új Bmaxért cserébe.

Köszi mégegyszer mindenkinek. Maj megírom mi lett a vége.

Hibával kapcsolatban: a GO szűrőt pont most cseréltettem.
Nem pécsi vagyok, hanem pestkörnyéki. A hiba a 2,5 órás út végén történt. Meglátom jelentkezik e ismét.

Mivel alapvetően neked kell eldönteni, nem nekünk.

Amire nekem kell, arra én elcserélném. Amire neked kell, arra nem cserélném el, pláne a harmadik gyerkőccel tervben/úton. Ugyanakkor a matek is nagy úr, keresztbe tudja húzni az ember legjobb szándékát is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #33904 Dátum: 2014.09.09 kedd, 16:30:40 »

Sziasztok
Segítség kellene! Eldurrant az AGR szelep alatt lévő turbócsövem. Rendelnék hozzá de nem tudom hogy milyet! Állítólag van olyan amelyik többet bír a gyárinál. Találtam egyet ami 7bar-ig és 220 fokig bírja a terhelést. A gyári értékek milyenek?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33905 Dátum: 2014.09.09 kedd, 17:03:34 »

Sziasztok
Segítség kellene! Eldurrant az AGR szelep alatt lévő turbócsövem. Rendelnék hozzá de nem tudom hogy milyet! Állítólag van olyan amelyik többet bír a gyárinál. Találtam egyet ami 7bar-ig és 220 fokig bírja a terhelést. A gyári értékek milyenek?


A gyári értékeit senki nem tudja. De hogy félelmetesen gyenge, és az ugy. jobb, az biztos.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33906 Dátum: 2014.09.09 kedd, 19:53:06 »

A gyári értékeit senki nem tudja. De hogy félelmetesen gyenge, és az ugy. jobb, az biztos.
az üzemi nyomás nem több benne mint 1,5 bar.ha 3at tud a gyári,az már jó.hőmérsékletre meg 110foknál sosem melegebb a levegő,ha jó a cooler.ergó a 150foknál többet tudó cső csak jó lehet.továbbá a gyáriban 2 szövetréteg van,a forge szettben 5vagy 6 réteg szövetháló van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33907 Dátum: 2014.09.09 kedd, 20:05:18 »

Sziasztok
Segítség kellene! Eldurrant az AGR szelep alatt lévő turbócsövem. Rendelnék hozzá de nem tudom hogy milyet! Állítólag van olyan amelyik többet bír a gyárinál. Találtam egyet ami 7bar-ig és 220 fokig bírja a terhelést. A gyári értékek milyenek?


Derby Performance Hose.
http://www.derbyperformancehose.co.uk/

De van magyar verzió is, ami még mindig sokkal jobb, mint a gyári, sosem durran el többé.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #33908 Dátum: 2014.09.10 szerda, 06:07:14 »

Köszi a válaszokat!
Naplózva
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #33909 Dátum: 2014.09.10 szerda, 12:49:58 »

Sziasztok!

Lehet,hogy az elektromos dolgok topikba is írhattam volna a problémámat,de talán itt is kapok segítséget.
Tegnap műszakiztattam a kocsimat,rendben átment.
A vizsgáztató annyit mondott,mikor aláment a kocsinak,hogy a motor nagyon olajos,azt nem ártana megtisztogatni.Féktisztítót ajánlottak hozzá.
Hazamentem,majd akna,alámentem,tisztogattam.Mikor úgy láttam,hogy kb.jó,és ha már alatta vagyok,tisztító spray-vel(WD40)néhány,onnan elérhető elektromos csatlakozót lefújtam.Plusz a gumi részeket óvatosan szilikonnal.
Azóta kissé nehezen indul az autó.Beindul,csak nem pöccre mint ahogy eddig,hanem tétovázik és csak utána.
Lehet valami olyasmit is lefújtam amit nem kellett volna?Nemtudom generátorra mehetett-e valami.
Szóval mit csináljak?Hagyjam és használattal majd kiszárad,vagy valami más lehet a gond?

Üdv.:
Laci
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33910 Dátum: 2014.09.10 szerda, 16:33:28 »

Sziasztok!

Lehet,hogy az elektromos dolgok topikba is írhattam volna a problémámat,de talán itt is kapok segítséget.
Tegnap műszakiztattam a kocsimat,rendben átment.
A vizsgáztató annyit mondott,mikor aláment a kocsinak,hogy a motor nagyon olajos,azt nem ártana megtisztogatni.Féktisztítót ajánlottak hozzá.
Hazamentem,majd akna,alámentem,tisztogattam.Mikor úgy láttam,hogy kb.jó,és ha már alatta vagyok,tisztító spray-vel(WD40)néhány,onnan elérhető elektromos csatlakozót lefújtam.Plusz a gumi részeket óvatosan szilikonnal.
Azóta kissé nehezen indul az autó.Beindul,csak nem pöccre mint ahogy eddig,hanem tétovázik és csak utána.
Lehet valami olyasmit is lefújtam amit nem kellett volna?Nemtudom generátorra mehetett-e valami.
Szóval mit csináljak?Hagyjam és használattal majd kiszárad,vagy valami más lehet a gond?

Üdv.:
Laci
wd40-el semmiféle csatlakozót nem kellett volna befújni. Ráadásul nem tisztító spray. ha féktisztítóval lejött a cucc, akkor nem kellett volna mással hozzányúlni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
autokiller
Vendég
« Új hozzászólás #33911 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 13:44:48 »

Hali!

Újabb kérdésem lenne:

Sokat olvasom itt a fórumon, hogy EGR OFF, meg ledugózni az EGR-t. Beszéltem a házi szerelőmmel és azt mondta, hogy persze le lehet dugózni az EGR-t, de minek amikor simán lehúzza róla a vákuumcsövet és ki van iktatva az EGR. Gondolom valami oka van, hogy nem azt a megoldást választjátok csak érdekelne, hogy mi?

A másik bajom, hogy hidegen valami nem stimmel a motorral. Amikor reggel beindítom ebben a szeptemberi borzalmas hidegben, akkor a fordulatszámmérő kb 600 és 1100 között ugrál. Természetesen a motor is ennek megfelelő ritmikus morgó hangot hallat. Próbáltam járatni az udvarban, de pár perc alatt sem múlt el, aztán elindultam vele és az utca végére elmúlt a dolog. Most készülök kitisztíttatni az EGR-t meg a szívótorkot, mert ki tudja milyen állapotban van. Lehet, hogy ettől megjavul dolog vagy van esetleg konkrét ötlet?
És az mennyire normális, hogy 1500 alatt szinte semmi erő nincs a motorban? Ha normálisan szeretnék haladni a forgalommal akkor úgy kell váltanom, hogy legfeljebb 1400-ra essen vissza a fordulat vagy inkább még feljebb. Az előző autóm egy 2,5 TD Scorpio volt. Azzal imádtam szinte alapjáraton gurulgatni. Ezzel meg nem lehet.
Naplózva
autokiller
Vendég
« Új hozzászólás #33912 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 13:53:04 »

Sziasztok!

Lehet,hogy az elektromos dolgok topikba is írhattam volna a problémámat,de talán itt is kapok segítséget.
Tegnap műszakiztattam a kocsimat,rendben átment.
A vizsgáztató annyit mondott,mikor aláment a kocsinak,hogy a motor nagyon olajos,azt nem ártana megtisztogatni.Féktisztítót ajánlottak hozzá.
Hazamentem,majd akna,alámentem,tisztogattam.Mikor úgy láttam,hogy kb.jó,és ha már alatta vagyok,tisztító spray-vel(WD40)néhány,onnan elérhető elektromos csatlakozót lefújtam.Plusz a gumi részeket óvatosan szilikonnal.
Azóta kissé nehezen indul az autó.Beindul,csak nem pöccre mint ahogy eddig,hanem tétovázik és csak utána.
Lehet valami olyasmit is lefújtam amit nem kellett volna?Nemtudom generátorra mehetett-e valami.
Szóval mit csináljak?Hagyjam és használattal majd kiszárad,vagy valami más lehet a gond?

Üdv.:
Laci

Imádom a WD40-t ha valamit meg kell OLAJozni. Mivel az gyakorlatilag egy hajtógázas olaj spray. Tisztításra nem jó... inkább féktisztító vagy kontakt spray, de utóbbival vigyázni kell mert van olyan olajos trutyi amit kontakt spaynak neveznek de közelebb áll a WD40-hez. A féktisztító nyom nélkül elpárolog. Az egyik kedvencem amikor -kapunyitó-motorokat tisztítok.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33913 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 13:54:05 »

Hali!

Újabb kérdésem lenne:

Sokat olvasom itt a fórumon, hogy EGR OFF, meg ledugózni az EGR-t. Beszéltem a házi szerelőmmel és azt mondta, hogy persze le lehet dugózni az EGR-t, de minek amikor simán lehúzza róla a vákuumcsövet és ki van iktatva az EGR. Gondolom valami oka van, hogy nem azt a megoldást választjátok csak érdekelne, hogy mi?

A másik bajom, hogy hidegen valami nem stimmel a motorral. Amikor reggel beindítom ebben a szeptemberi borzalmas hidegben, akkor a fordulatszámmérő kb 600 és 1100 között ugrál. Természetesen a motor is ennek megfelelő ritmikus morgó hangot hallat. Próbáltam járatni az udvarban, de pár perc alatt sem múlt el, aztán elindultam vele és az utca végére elmúlt a dolog. Most készülök kitisztíttatni az EGR-t meg a szívótorkot, mert ki tudja milyen állapotban van. Lehet, hogy ettől megjavul dolog vagy van esetleg konkrét ötlet?
És az mennyire normális, hogy 1500 alatt szinte semmi erő nincs a motorban? Ha normálisan szeretnék haladni a forgalommal akkor úgy kell váltanom, hogy legfeljebb 1400-ra essen vissza a fordulat vagy inkább még feljebb. Az előző autóm egy 2,5 TD Scorpio volt. Azzal imádtam szinte alapjáraton gurulgatni. Ezzel meg nem lehet.

Ha a vákuumcsövet bántod, szerintem nem fogja szeretni a motorvezérlés. Így meg azt hiszi, hogy minden rendben van (Euro-4-es, DPF-es motorok így is dobnak rá hibát, de nem lesz tőle vészüzem).

Ha szerencséd van, a pucolástól elmúlik. Ha nem, tovább kell keresgélni.

Az 1500 alatti erőtlenség is lehet koszos, majdnem eldugult EGR-től. Pucold ki, utána úgyis meglátod. Leírást találsz róla a Wikiben vagy a FAQ-ban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33914 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 14:36:04 »

Hali!

Újabb kérdésem lenne:

Sokat olvasom itt a fórumon, hogy EGR OFF, meg ledugózni az EGR-t. Beszéltem a házi szerelőmmel és azt mondta, hogy persze le lehet dugózni az EGR-t, de minek amikor simán lehúzza róla a vákuumcsövet és ki van iktatva az EGR. Gondolom valami oka van, hogy nem azt a megoldást választjátok csak érdekelne, hogy mi?

A másik bajom, hogy hidegen valami nem stimmel a motorral. Amikor reggel beindítom ebben a szeptemberi borzalmas hidegben, akkor a fordulatszámmérő kb 600 és 1100 között ugrál. Természetesen a motor is ennek megfelelő ritmikus morgó hangot hallat. Próbáltam járatni az udvarban, de pár perc alatt sem múlt el, aztán elindultam vele és az utca végére elmúlt a dolog. Most készülök kitisztíttatni az EGR-t meg a szívótorkot, mert ki tudja milyen állapotban van. Lehet, hogy ettől megjavul dolog vagy van esetleg konkrét ötlet?
És az mennyire normális, hogy 1500 alatt szinte semmi erő nincs a motorban? Ha normálisan szeretnék haladni a forgalommal akkor úgy kell váltanom, hogy legfeljebb 1400-ra essen vissza a fordulat vagy inkább még feljebb. Az előző autóm egy 2,5 TD Scorpio volt. Azzal imádtam szinte alapjáraton gurulgatni. Ezzel meg nem lehet.
töltés,generátor,akku,rossz izzítógyertyák,esetleg a kiegfűtés gyertyái okozhatják az alapjárati ingadozást.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Aurex
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #33915 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 15:41:03 »

Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni mert van egy olyan problémám az autóval hogy 1800-2200 as fordulat körül enyhe gázadásnál megtorpan vagy rángatózni kezd.De viszont ha odalépek neki vagy simán alacsonyabb fordulatról gyorsítók akkor nem jelentkezik probléma.Elég idegesítő mert 90 km/h sebességnél van ezen a fordulaton.Remélem érthetően írtam le mindent válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford mk3 2002 2.0 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33916 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 16:02:02 »

Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni mert van egy olyan problémám az autóval hogy 1800-2200 as fordulat körül enyhe gázadásnál megtorpan vagy rángatózni kezd.De viszont ha odalépek neki vagy simán alacsonyabb fordulatról gyorsítók akkor nem jelentkezik probléma.Elég idegesítő mert 90 km/h sebességnél van ezen a fordulaton.Remélem érthetően írtam le mindent válaszotokat előre is köszönöm!
volt korábban,akinek egy sw frissítés megoldotta ezt a bosszantó hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Aurex
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #33917 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 16:06:19 »

És mibe fáj egy frissités ,már ha ez a probléma.
Naplózva

Ford mk3 2002 2.0 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33918 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 17:28:51 »

És mibe fáj egy frissités ,már ha ez a probléma.
5e körül.de csak szervíz tud ebben segíteni.

ja és jobb oldalt klikk a válasz gombra! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Aurex
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #33919 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:45:04 »

5e körül.de csak szervíz tud ebben segíteni.

ja és jobb oldalt klikk a válasz gombra! Wink
Köszi
Naplózva

Ford mk3 2002 2.0 tdci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33920 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:45:38 »

5e körül.de csak szervíz tud ebben segíteni.

ja és jobb oldalt klikk a válasz gombra! Wink

Vagy pl. Vik. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33921 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:47:35 »

Vagy pl. Vik. Smiley

AndyA
u.a.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33922 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 22:03:14 »

Ha a vákuumcsövet bántod, szerintem nem fogja szeretni a motorvezérlés. Így meg azt hiszi, hogy minden rendben van (Euro-4-es, DPF-es motorok így is dobnak rá hibát, de nem lesz tőle vészüzem).

Ha szerencséd van, a pucolástól elmúlik. Ha nem, tovább kell keresgélni.

Az 1500 alatti erőtlenség is lehet koszos, majdnem eldugult EGR-től. Pucold ki, utána úgyis meglátod. Leírást találsz róla a Wikiben vagy a FAQ-ban.

AndyA

A 2.2-esben nem elektromos az EGR, mint a 2.0-ásban? Főleg, hogy az övé FL2-es eléggé vastagon.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33923 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 22:03:26 »

u.a.

Vik otthon is rendel. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33924 Dátum: 2014.09.12 péntek, 08:10:07 »

Vik otthon is rendel. Smiley

AndyA
a dolog technikai része u.a.


neértetlenkedjémán! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #33925 Dátum: 2014.09.12 péntek, 08:23:38 »

A 2.2-esben nem elektromos az EGR, mint a 2.0-ásban? Főleg, hogy az övé FL2-es eléggé vastagon.

Nem feltétlenül, nekem FL2-es és vákumos az EGR és a turbo is.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33926 Dátum: 2014.09.12 péntek, 08:28:43 »

volt korábban,akinek egy sw frissítés megoldotta ezt a bosszantó hibát.
Nálam ez tipikusan emelkedőn felfelé jött elő ugyanazon pedálállásnál tartva. ha kicsit megtapostam, azonnal abbahagyta. De már nem csinálja. Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33927 Dátum: 2014.09.12 péntek, 09:30:19 »

Nem feltétlenül, nekem FL2-es és vákumos az EGR és a turbo is.
igen,de neked 2.2.az kivétel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33928 Dátum: 2014.09.12 péntek, 10:07:05 »

igen,de neked 2.2.az kivétel.
autokillernek is 2.2 (2007-es) mégis elektromos a turbó és az egér.
Szerintem EUR 3-nál vákumos a turbó és sima az egér, Eur4-nél meg elektromos.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33929 Dátum: 2014.09.12 péntek, 10:15:11 »

autokillernek is 2.2 (2007-es) mégis elektromos a turbó és az egér.
Szerintem EUR 3-nál vákumos a turbó és sima az egér, Eur4-nél meg elektromos.

Így van. De ez mióta kérdés?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33930 Dátum: 2014.09.12 péntek, 10:19:46 »

autokillernek is 2.2 (2007-es) mégis elektromos a turbó és az egér.
Szerintem EUR 3-nál vákumos a turbó és sima az egér, Eur4-nél meg elektromos.
de nem az eu3-4 ről volt szó,hanem a fészlifttel változásról. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
autokiller
Vendég
« Új hozzászólás #33931 Dátum: 2014.09.12 péntek, 10:28:23 »

Tegnap voltam Styleair-nél és rádugta a kompjuterét a vasra. Azt mondta nincs semmi gond, szóval megcsináltatom az EGR és szívótorok tisztítást aztán megkérek valakit a következő minitalin, hogy próbálja ki a szekeret. Kíváncsi vagyok, hogy egy tapasztalatokkal bíró személy mit mond rá.
Külön köszönet Styleair-nek a BT behangolásért. TUDOK KIHANGOSÍTÓN TELEFONÁLNI!!!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33932 Dátum: 2014.09.12 péntek, 10:31:04 »

Tegnap voltam Styleair-nél és rádugta a kompjuterét a vasra. Azt mondta nincs semmi gond, szóval megcsináltatom az EGR és szívótorok tisztítást aztán megkérek valakit a következő minitalin, hogy próbálja ki a szekeret. Kíváncsi vagyok, hogy egy tapasztalatokkal bíró személy mit mond rá.
Külön köszönet Styleair-nek a BT behangolásért. TUDOK KIHANGOSÍTÓN TELEFONÁLNI!!!

Nem vagyok én furulya, hogy behangoljon, meg neki egyébként sem engedtem volna.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33933 Dátum: 2014.09.12 péntek, 10:32:35 »

Nem vagyok én furulya, hogy behangoljon, meg neki egyébként sem engedtem volna.  laugh

Azért szeretnéd, hogy "behangolja" a furulyádat.... eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33934 Dátum: 2014.09.12 péntek, 11:24:39 »

Így van. De ez mióta kérdés?

AndyA

Én csak azért kérdeztem, mert neki 2007-es autója van, amiben elvileg EU4-es moci dübörög elektromos EGR-el és turbóval, de vákuumcsőről beszélgettetek. Ha elektromos lenne az EGR-je, akkor ott hiába keresett volna vákuumcsövet.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33935 Dátum: 2014.09.12 péntek, 11:26:36 »

Nem feltétlenül, nekem FL2-es és vákumos az EGR és a turbo is.

Az nem lehetséges, hogy azért, mert a tied nagyon az elejéről való EU3-as motorral és a többibe utána építették be az EU4-es motorokat?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33936 Dátum: 2014.09.12 péntek, 11:37:53 »

Az nem lehetséges, hogy azért, mert a tied nagyon az elejéről való EU3-as motorral és a többibe utána építették be az EU4-es motorokat?

Az EUR-3 vagy 4 nem csak ettől függött, hanem piactól is. Pl. Magyarországra sokkal tovább hozták a vákuumos turbos, sima katalizátoros EUR-3-asokat, mint pl. a környezetvédelemre kényes német piacra, ahol elég hamar lett EUR-4-es, eletromos turbos, DPF-es szinte az összes forgalomba helyezett autó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33937 Dátum: 2014.09.12 péntek, 11:41:52 »

Az EUR-3 vagy 4 nem csak ettől függött, hanem piactól is. Pl. Magyarországra sokkal tovább hozták a vákuumos turbos, sima katalizátoros EUR-3-asokat, mint pl. a környezetvédelemre kényes német piacra, ahol elég hamar lett EUR-4-es, eletromos turbos, DPF-es szinte az összes forgalomba helyezett autó.

AndyA

Pont ezt írtam én is, hogy az övé a FL2 elejéről való, de ahogy autokiller aláírásából kiderült, az ő gépe 2007. 02 havi, ami már a FL2 vége. Pontosabban már az MKIII utolsó éve.
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #33938 Dátum: 2014.09.12 péntek, 12:43:29 »

Az EUR-3 vagy 4 nem csak ettől függött, hanem piactól is. Pl. Magyarországra sokkal tovább hozták a vákuumos turbos, sima katalizátoros EUR-3-asokat, mint pl. a környezetvédelemre kényes német piacra, ahol elég hamar lett EUR-4-es, eletromos turbos, DPF-es szinte az összes forgalomba helyezett autó.

AndyA
Pont ezt írtam én is, hogy az övé a FL2 elejéről való, de ahogy autokiller aláírásából kiderült, az ő gépe 2007. 02 havi, ami már a FL2 vége. Pontosabban már az MKIII utolsó éve.

Igen az enyém korai FL2-es és ráadásul itthon vette az első tulaj újonnan.
Naplózva
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #33939 Dátum: 2014.09.12 péntek, 14:17:47 »

sziasztok,kellene egy kis segítség,csináltam volna itthon egy diagot de azt írja ki a szoftver hogy nem tud kapcsolatot létesíteni az ECU val,miért lehet ez,nem jó a szoftver vagy más a gond,léci segítsetek?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33940 Dátum: 2014.09.12 péntek, 14:27:32 »

sziasztok,kellene egy kis segítség,csináltam volna itthon egy diagot de azt írja ki a szoftver hogy nem tud kapcsolatot létesíteni az ECU val,miért lehet ez,nem jó a szoftver vagy más a gond,léci segítsetek?

Milyen programmal próbálkozál?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #33941 Dátum: 2014.09.12 péntek, 14:32:43 »

Milyen programmal próbálkozál?
Forscan meg scanmaster
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33942 Dátum: 2014.09.12 péntek, 14:34:51 »

Forscan meg scanmaster


ELM-327 az USB-s vagy BT-s?  Kapcsolat van a laptop és az ELM között? Gyújtást adtál rá csatlakozás előtt?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #33943 Dátum: 2014.09.12 péntek, 14:38:49 »

ELM-327 az USB-s vagy BT-s?  Kapcsolat van a laptop és az ELM között? Gyújtást adtál rá csatlakozás előtt?
elm 327,usb,van kapcsolat mert mindeg ellenörzést megcsinál kivétel az ecu
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33944 Dátum: 2014.09.12 péntek, 15:02:46 »

elm 327,usb,van kapcsolat mert mindeg ellenörzést megcsinál kivétel az ecu

Pontosan melyik modulokhoz csatlakozik?
Nekem: PCM, HEC, RCM, GEM, ABS, HCM, EATC
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #33945 Dátum: 2014.09.12 péntek, 15:42:06 »

Pontosan melyik modulokhoz csatlakozik?
Nekem: PCM, HEC, RCM, GEM, ABS, HCM, EATC
ICU,EATC,HEC,RCM,GEM,ABS NEKEM EZEK VANNAK,ABBŐL AZ ELSŐ AZ ICU,AZT NEM AKARJA OLVASNI
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33946 Dátum: 2014.09.12 péntek, 16:06:12 »

ICU,EATC,HEC,RCM,GEM,ABS NEKEM EZEK VANNAK,ABBŐL AZ ELSŐ AZ ICU,AZT NEM AKARJA OLVASNI
azt nem is fogja.az az injektor vezuélő,ami nálad még külön van az ecutól.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #33947 Dátum: 2014.09.12 péntek, 16:49:20 »

azt nem is fogja.az az injektor vezuélő,ami nálad még külön van az ecutól.
akkor hogyan tudom megnézni a hibajelenséget ami a következő,elindultam és pár km után egyszercsak megállt alattam az autó menet közben,kigyuladt az izzitás égő és letiltott,kis várakozás után nagynehezen elindult de párszáz méter után megint megállt,mi lehet az oka?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33948 Dátum: 2014.09.12 péntek, 18:02:23 »

akkor hogyan tudom megnézni a hibajelenséget ami a következő,elindultam és pár km után egyszercsak megállt alattam az autó menet közben,kigyuladt az izzitás égő és letiltott,kis várakozás után nagynehezen elindult de párszáz méter után megint megállt,mi lehet az oka?
jól csinálod,de te ezt a hibát csak akkor tudod elcsípni,amikor villog és vészüzemben van.
és nem a modulokat kell olyankor figyelni,hanem,hogy mi a hibakód.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
autokiller
Vendég
« Új hozzászólás #33949 Dátum: 2014.09.12 péntek, 22:47:59 »

Pont ezt írtam én is, hogy az övé a FL2 elejéről való, de ahogy autokiller aláírásából kiderült, az ő gépe 2007. 02 havi, ami már a FL2 vége. Pontosabban már az MKIII utolsó éve.

A szerelő nem látta még a kocsit, szóval látatlanba mondta a vákuum cső lehúzást. Valószínűleg már elektromos az EGR ahogy itt írjátok.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 672 673 674 675 676 677 678 [679] 680 681 682 683 684 685 686 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.