Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:28:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
672
673
674
675
676
677
678
[
679
]
680
681
682
683
684
685
686
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622367 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33900 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 21:22:46 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.08 hétfő, 18:53:42
de nem kerül neki 4,5 millióba a Bmax,hanem annyiba amennyit a mondiért kap.
ezen nincs mit dilemmázni.nyilván jobban jár egy újabbal....
Ez azért így nem egyértelmű...
Egy új Velorex anno lehetett többe, mint egy használt Lada, mégsem biztos, hogy jó csere lett volna.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33901 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 21:39:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.08 hétfő, 21:22:46
Ez azért így nem egyértelmű...
Egy új Velorex anno lehetett többe, mint egy használt Lada, mégsem biztos, hogy jó csere lett volna.
AndyA
nebeszelj hülyeséget.....
Vagy:
" Csoki.ne beszélj spanyolul! Miért? Mert nem tudsz basmeg....."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
conte
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33902 Dátum:
2014.09.09 kedd, 08:47:31 »
Na tehát...
Volt vélemény amellett is, hogy egy marha vagyok, ha ez nekem egyáltalán kérdés. Volt olyan is aki partner volt a matekban.
De olyan egy se volt aki azt mondta: hülye vagy ha elpasszolod a jó kis Mondeodat egy szinte új Bmaxért cserébe.
Köszi mégegyszer mindenkinek. Maj megírom mi lett a vége.
Hibával kapcsolatban: a GO szűrőt pont most cseréltettem.
Nem pécsi vagyok, hanem pestkörnyéki. A hiba a 2,5 órás út végén történt. Meglátom jelentkezik e ismét.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33903 Dátum:
2014.09.09 kedd, 09:08:41 »
Idézetet írta: conte - 2014.09.09 kedd, 08:47:31
Na tehát...
Volt vélemény amellett is, hogy egy marha vagyok, ha ez nekem egyáltalán kérdés. Volt olyan is aki partner volt a matekban.
De olyan egy se volt aki azt mondta: hülye vagy ha elpasszolod a jó kis Mondeodat egy szinte új Bmaxért cserébe.
Köszi mégegyszer mindenkinek. Maj megírom mi lett a vége.
Hibával kapcsolatban: a GO szűrőt pont most cseréltettem.
Nem pécsi vagyok, hanem pestkörnyéki. A hiba a 2,5 órás út végén történt. Meglátom jelentkezik e ismét.
Mivel alapvetően neked kell eldönteni, nem nekünk.
Amire nekem kell, arra én elcserélném. Amire neked kell, arra nem cserélném el, pláne a harmadik gyerkőccel tervben/úton. Ugyanakkor a matek is nagy úr, keresztbe tudja húzni az ember legjobb szándékát is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nyuszibá
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33904 Dátum:
2014.09.09 kedd, 16:30:40 »
Sziasztok
Segítség kellene! Eldurrant az AGR szelep alatt lévő turbócsövem. Rendelnék hozzá de nem tudom hogy milyet! Állítólag van olyan amelyik többet bír a gyárinál. Találtam egyet ami 7bar-ig és 220 fokig bírja a terhelést. A gyári értékek milyenek?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33905 Dátum:
2014.09.09 kedd, 17:03:34 »
Idézetet írta: nyuszibá - 2014.09.09 kedd, 16:30:40
Sziasztok
Segítség kellene! Eldurrant az AGR szelep alatt lévő turbócsövem. Rendelnék hozzá de nem tudom hogy milyet! Állítólag van olyan amelyik többet bír a gyárinál. Találtam egyet ami 7bar-ig és 220 fokig bírja a terhelést. A gyári értékek milyenek?
A gyári értékeit senki nem tudja. De hogy félelmetesen gyenge, és az ugy. jobb, az biztos.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33906 Dátum:
2014.09.09 kedd, 19:53:06 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.09.09 kedd, 17:03:34
A gyári értékeit senki nem tudja. De hogy félelmetesen gyenge, és az ugy. jobb, az biztos.
az üzemi nyomás nem több benne mint 1,5 bar.ha 3at tud a gyári,az már jó.hőmérsékletre meg 110foknál sosem melegebb a levegő,ha jó a cooler.ergó a 150foknál többet tudó cső csak jó lehet.továbbá a gyáriban 2 szövetréteg van,a forge szettben 5vagy 6 réteg szövetháló van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33907 Dátum:
2014.09.09 kedd, 20:05:18 »
Idézetet írta: nyuszibá - 2014.09.09 kedd, 16:30:40
Sziasztok
Segítség kellene! Eldurrant az AGR szelep alatt lévő turbócsövem. Rendelnék hozzá de nem tudom hogy milyet! Állítólag van olyan amelyik többet bír a gyárinál. Találtam egyet ami 7bar-ig és 220 fokig bírja a terhelést. A gyári értékek milyenek?
Derby Performance Hose.
http://www.derbyperformancehose.co.uk/
De van magyar verzió is, ami még mindig sokkal jobb, mint a gyári, sosem durran el többé.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nyuszibá
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33908 Dátum:
2014.09.10 szerda, 06:07:14 »
Köszi a válaszokat!
Naplózva
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33909 Dátum:
2014.09.10 szerda, 12:49:58 »
Sziasztok!
Lehet,hogy az elektromos dolgok topikba is írhattam volna a problémámat,de talán itt is kapok segítséget.
Tegnap műszakiztattam a kocsimat,rendben átment.
A vizsgáztató annyit mondott,mikor aláment a kocsinak,hogy a motor nagyon olajos,azt nem ártana megtisztogatni.Féktisztítót ajánlottak hozzá.
Hazamentem,majd akna,alámentem,tisztogattam.Mikor úgy láttam,hogy kb.jó,és ha már alatta vagyok,tisztító spray-vel(WD40)néhány,onnan elérhető elektromos csatlakozót lefújtam.Plusz a gumi részeket óvatosan szilikonnal.
Azóta kissé nehezen indul az autó.Beindul,csak nem pöccre mint ahogy eddig,hanem tétovázik és csak utána.
Lehet valami olyasmit is lefújtam amit nem kellett volna?Nemtudom generátorra mehetett-e valami.
Szóval mit csináljak?Hagyjam és használattal majd kiszárad,vagy valami más lehet a gond?
Üdv.:
Laci
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33910 Dátum:
2014.09.10 szerda, 16:33:28 »
Idézetet írta: Laci74 - 2014.09.10 szerda, 12:49:58
Sziasztok!
Lehet,hogy az elektromos dolgok topikba is írhattam volna a problémámat,de talán itt is kapok segítséget.
Tegnap műszakiztattam a kocsimat,rendben átment.
A vizsgáztató annyit mondott,mikor aláment a kocsinak,hogy a motor nagyon olajos,azt nem ártana megtisztogatni.Féktisztítót ajánlottak hozzá.
Hazamentem,majd akna,alámentem,tisztogattam.Mikor úgy láttam,hogy kb.jó,és ha már alatta vagyok,tisztító spray-vel(WD40)néhány,onnan elérhető elektromos csatlakozót lefújtam.Plusz a gumi részeket óvatosan szilikonnal.
Azóta kissé nehezen indul az autó.Beindul,csak nem pöccre mint ahogy eddig,hanem tétovázik és csak utána.
Lehet valami olyasmit is lefújtam amit nem kellett volna?Nemtudom generátorra mehetett-e valami.
Szóval mit csináljak?Hagyjam és használattal majd kiszárad,vagy valami más lehet a gond?
Üdv.:
Laci
wd40-el semmiféle csatlakozót nem kellett volna befújni. Ráadásul nem tisztító spray. ha féktisztítóval lejött a cucc, akkor nem kellett volna mással hozzányúlni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
autokiller
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33911 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 13:44:48 »
Hali!
Újabb kérdésem lenne:
Sokat olvasom itt a fórumon, hogy EGR OFF, meg ledugózni az EGR-t. Beszéltem a házi szerelőmmel és azt mondta, hogy persze le lehet dugózni az EGR-t, de minek amikor simán lehúzza róla a vákuumcsövet és ki van iktatva az EGR. Gondolom valami oka van, hogy nem azt a megoldást választjátok csak érdekelne, hogy mi?
A másik bajom, hogy hidegen valami nem stimmel a motorral. Amikor reggel beindítom ebben a szeptemberi borzalmas hidegben, akkor a fordulatszámmérő kb 600 és 1100 között ugrál. Természetesen a motor is ennek megfelelő ritmikus morgó hangot hallat. Próbáltam járatni az udvarban, de pár perc alatt sem múlt el, aztán elindultam vele és az utca végére elmúlt a dolog. Most készülök kitisztíttatni az EGR-t meg a szívótorkot, mert ki tudja milyen állapotban van. Lehet, hogy ettől megjavul dolog vagy van esetleg konkrét ötlet?
És az mennyire normális, hogy 1500 alatt szinte semmi erő nincs a motorban? Ha normálisan szeretnék haladni a forgalommal akkor úgy kell váltanom, hogy legfeljebb 1400-ra essen vissza a fordulat vagy inkább még feljebb. Az előző autóm egy 2,5 TD Scorpio volt. Azzal imádtam szinte alapjáraton gurulgatni. Ezzel meg nem lehet.
Naplózva
autokiller
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33912 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 13:53:04 »
Idézetet írta: Laci74 - 2014.09.10 szerda, 12:49:58
Sziasztok!
Lehet,hogy az elektromos dolgok topikba is írhattam volna a problémámat,de talán itt is kapok segítséget.
Tegnap műszakiztattam a kocsimat,rendben átment.
A vizsgáztató annyit mondott,mikor aláment a kocsinak,hogy a motor nagyon olajos,azt nem ártana megtisztogatni.Féktisztítót ajánlottak hozzá.
Hazamentem,majd akna,alámentem,tisztogattam.Mikor úgy láttam,hogy kb.jó,és ha már alatta vagyok,tisztító spray-vel(WD40)néhány,onnan elérhető elektromos csatlakozót lefújtam.Plusz a gumi részeket óvatosan szilikonnal.
Azóta kissé nehezen indul az autó.Beindul,csak nem pöccre mint ahogy eddig,hanem tétovázik és csak utána.
Lehet valami olyasmit is lefújtam amit nem kellett volna?Nemtudom generátorra mehetett-e valami.
Szóval mit csináljak?Hagyjam és használattal majd kiszárad,vagy valami más lehet a gond?
Üdv.:
Laci
Imádom a WD40-t ha valamit meg kell OLAJozni. Mivel az gyakorlatilag egy hajtógázas olaj spray. Tisztításra nem jó... inkább féktisztító vagy kontakt spray, de utóbbival vigyázni kell mert van olyan olajos trutyi amit kontakt spaynak neveznek de közelebb áll a WD40-hez. A féktisztító nyom nélkül elpárolog. Az egyik kedvencem amikor -kapunyitó-motorokat tisztítok.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33913 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 13:54:05 »
Idézetet írta: autokiller - 2014.09.11 csütörtök, 13:44:48
Hali!
Újabb kérdésem lenne:
Sokat olvasom itt a fórumon, hogy EGR OFF, meg ledugózni az EGR-t. Beszéltem a házi szerelőmmel és azt mondta, hogy persze le lehet dugózni az EGR-t, de minek amikor simán lehúzza róla a vákuumcsövet és ki van iktatva az EGR. Gondolom valami oka van, hogy nem azt a megoldást választjátok csak érdekelne, hogy mi?
A másik bajom, hogy hidegen valami nem stimmel a motorral. Amikor reggel beindítom ebben a szeptemberi borzalmas hidegben, akkor a fordulatszámmérő kb 600 és 1100 között ugrál. Természetesen a motor is ennek megfelelő ritmikus morgó hangot hallat. Próbáltam járatni az udvarban, de pár perc alatt sem múlt el, aztán elindultam vele és az utca végére elmúlt a dolog. Most készülök kitisztíttatni az EGR-t meg a szívótorkot, mert ki tudja milyen állapotban van. Lehet, hogy ettől megjavul dolog vagy van esetleg konkrét ötlet?
És az mennyire normális, hogy 1500 alatt szinte semmi erő nincs a motorban? Ha normálisan szeretnék haladni a forgalommal akkor úgy kell váltanom, hogy legfeljebb 1400-ra essen vissza a fordulat vagy inkább még feljebb. Az előző autóm egy 2,5 TD Scorpio volt. Azzal imádtam szinte alapjáraton gurulgatni. Ezzel meg nem lehet.
Ha a vákuumcsövet bántod, szerintem nem fogja szeretni a motorvezérlés. Így meg azt hiszi, hogy minden rendben van (Euro-4-es, DPF-es motorok így is dobnak rá hibát, de nem lesz tőle vészüzem).
Ha szerencséd van, a pucolástól elmúlik. Ha nem, tovább kell keresgélni.
Az 1500 alatti erőtlenség is lehet koszos, majdnem eldugult EGR-től. Pucold ki, utána úgyis meglátod. Leírást találsz róla a Wikiben vagy a FAQ-ban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33914 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 14:36:04 »
Idézetet írta: autokiller - 2014.09.11 csütörtök, 13:44:48
Hali!
Újabb kérdésem lenne:
Sokat olvasom itt a fórumon, hogy EGR OFF, meg ledugózni az EGR-t. Beszéltem a házi szerelőmmel és azt mondta, hogy persze le lehet dugózni az EGR-t, de minek amikor simán lehúzza róla a vákuumcsövet és ki van iktatva az EGR. Gondolom valami oka van, hogy nem azt a megoldást választjátok csak érdekelne, hogy mi?
A másik bajom, hogy hidegen valami nem stimmel a motorral. Amikor reggel beindítom ebben a szeptemberi borzalmas hidegben, akkor a fordulatszámmérő kb 600 és 1100 között ugrál. Természetesen a motor is ennek megfelelő ritmikus morgó hangot hallat. Próbáltam járatni az udvarban, de pár perc alatt sem múlt el, aztán elindultam vele és az utca végére elmúlt a dolog. Most készülök kitisztíttatni az EGR-t meg a szívótorkot, mert ki tudja milyen állapotban van. Lehet, hogy ettől megjavul dolog vagy van esetleg konkrét ötlet?
És az mennyire normális, hogy 1500 alatt szinte semmi erő nincs a motorban? Ha normálisan szeretnék haladni a forgalommal akkor úgy kell váltanom, hogy legfeljebb 1400-ra essen vissza a fordulat vagy inkább még feljebb. Az előző autóm egy 2,5 TD Scorpio volt. Azzal imádtam szinte alapjáraton gurulgatni. Ezzel meg nem lehet.
töltés,generátor,akku,rossz izzítógyertyák,esetleg a kiegfűtés gyertyái okozhatják az alapjárati ingadozást.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Aurex
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33915 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 15:41:03 »
Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni mert van egy olyan problémám az autóval hogy 1800-2200 as fordulat körül enyhe gázadásnál megtorpan vagy rángatózni kezd.De viszont ha odalépek neki vagy simán alacsonyabb fordulatról gyorsítók akkor nem jelentkezik probléma.Elég idegesítő mert 90 km/h sebességnél van ezen a fordulaton.Remélem érthetően írtam le mindent válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
Ford mk3 2002 2.0 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33916 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 16:02:02 »
Idézetet írta: Aurex - 2014.09.11 csütörtök, 15:41:03
Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni mert van egy olyan problémám az autóval hogy 1800-2200 as fordulat körül enyhe gázadásnál megtorpan vagy rángatózni kezd.De viszont ha odalépek neki vagy simán alacsonyabb fordulatról gyorsítók akkor nem jelentkezik probléma.Elég idegesítő mert 90 km/h sebességnél van ezen a fordulaton.Remélem érthetően írtam le mindent válaszotokat előre is köszönöm!
volt korábban,akinek egy sw frissítés megoldotta ezt a bosszantó hibát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Aurex
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33917 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 16:06:19 »
És mibe fáj egy frissités ,már ha ez a probléma.
Naplózva
Ford mk3 2002 2.0 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33918 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 17:28:51 »
Idézetet írta: Aurex - 2014.09.11 csütörtök, 16:06:19
És mibe fáj egy frissités ,már ha ez a probléma.
5e körül.de csak szervíz tud ebben segíteni.
ja és jobb oldalt klikk a válasz gombra!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Aurex
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33919 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:45:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 17:28:51
5e körül.de csak szervíz tud ebben segíteni.
ja és jobb oldalt klikk a válasz gombra!
Köszi
Naplózva
Ford mk3 2002 2.0 tdci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33920 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:45:38 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 17:28:51
5e körül.de csak szervíz tud ebben segíteni.
ja és jobb oldalt klikk a válasz gombra!
Vagy pl. Vik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33921 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:47:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.11 csütörtök, 21:45:38
Vagy pl. Vik.
AndyA
u.a.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33922 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 22:03:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.11 csütörtök, 13:54:05
Ha a vákuumcsövet bántod, szerintem nem fogja szeretni a motorvezérlés. Így meg azt hiszi, hogy minden rendben van (Euro-4-es, DPF-es motorok így is dobnak rá hibát, de nem lesz tőle vészüzem).
Ha szerencséd van, a pucolástól elmúlik. Ha nem, tovább kell keresgélni.
Az 1500 alatti erőtlenség is lehet koszos, majdnem eldugult EGR-től. Pucold ki, utána úgyis meglátod. Leírást találsz róla a Wikiben vagy a FAQ-ban.
AndyA
A 2.2-esben nem elektromos az EGR, mint a 2.0-ásban? Főleg, hogy az övé FL2-es eléggé vastagon.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33923 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 22:03:26 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 21:47:35
u.a.
Vik otthon is rendel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33924 Dátum:
2014.09.12 péntek, 08:10:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.11 csütörtök, 22:03:26
Vik otthon is rendel.
AndyA
a dolog technikai része u.a.
neértetlenkedjémán!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hidymester
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33925 Dátum:
2014.09.12 péntek, 08:23:38 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.11 csütörtök, 22:03:14
A 2.2-esben nem elektromos az EGR, mint a 2.0-ásban? Főleg, hogy az övé FL2-es eléggé vastagon.
Nem feltétlenül, nekem FL2-es és vákumos az EGR és a turbo is.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33926 Dátum:
2014.09.12 péntek, 08:28:43 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 16:02:02
volt korábban,akinek egy sw frissítés megoldotta ezt a bosszantó hibát.
Nálam ez tipikusan emelkedőn felfelé jött elő ugyanazon pedálállásnál tartva. ha kicsit megtapostam, azonnal abbahagyta. De már nem csinálja.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33927 Dátum:
2014.09.12 péntek, 09:30:19 »
Idézetet írta: Hidymester - 2014.09.12 péntek, 08:23:38
Nem feltétlenül, nekem FL2-es és vákumos az EGR és a turbo is.
igen,de neked 2.2.az kivétel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33928 Dátum:
2014.09.12 péntek, 10:07:05 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.12 péntek, 09:30:19
igen,de neked 2.2.az kivétel.
autokillernek is 2.2 (2007-es) mégis elektromos a turbó és az egér.
Szerintem EUR 3-nál vákumos a turbó és sima az egér, Eur4-nél meg elektromos.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33929 Dátum:
2014.09.12 péntek, 10:15:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.09.12 péntek, 10:07:05
autokillernek is 2.2 (2007-es) mégis elektromos a turbó és az egér.
Szerintem EUR 3-nál vákumos a turbó és sima az egér, Eur4-nél meg elektromos.
Így van. De ez mióta kérdés?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33930 Dátum:
2014.09.12 péntek, 10:19:46 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.09.12 péntek, 10:07:05
autokillernek is 2.2 (2007-es) mégis elektromos a turbó és az egér.
Szerintem EUR 3-nál vákumos a turbó és sima az egér, Eur4-nél meg elektromos.
de nem az eu3-4 ről volt szó,hanem a fészlifttel változásról.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
autokiller
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33931 Dátum:
2014.09.12 péntek, 10:28:23 »
Tegnap voltam Styleair-nél és rádugta a kompjuterét a vasra. Azt mondta nincs semmi gond, szóval megcsináltatom az EGR és szívótorok tisztítást aztán megkérek valakit a következő minitalin, hogy próbálja ki a szekeret. Kíváncsi vagyok, hogy egy tapasztalatokkal bíró személy mit mond rá.
Külön köszönet Styleair-nek a BT behangolásért. TUDOK KIHANGOSÍTÓN TELEFONÁLNI!!!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33932 Dátum:
2014.09.12 péntek, 10:31:04 »
Idézetet írta: autokiller - 2014.09.12 péntek, 10:28:23
Tegnap voltam Styleair-nél és rádugta a kompjuterét a vasra. Azt mondta nincs semmi gond, szóval megcsináltatom az EGR és szívótorok tisztítást aztán megkérek valakit a következő minitalin, hogy próbálja ki a szekeret. Kíváncsi vagyok, hogy egy tapasztalatokkal bíró személy mit mond rá.
Külön köszönet Styleair-nek a BT behangolásért. TUDOK KIHANGOSÍTÓN TELEFONÁLNI!!!
Nem vagyok én furulya, hogy behangoljon, meg neki egyébként sem engedtem volna.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33933 Dátum:
2014.09.12 péntek, 10:32:35 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.12 péntek, 10:31:04
Nem vagyok én furulya, hogy behangoljon, meg neki egyébként sem engedtem volna.
Azért szeretnéd, hogy "behangolja" a furulyádat....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33934 Dátum:
2014.09.12 péntek, 11:24:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.12 péntek, 10:15:11
Így van. De ez mióta kérdés?
AndyA
Én csak azért kérdeztem, mert neki 2007-es autója van, amiben elvileg EU4-es moci dübörög elektromos EGR-el és turbóval, de vákuumcsőről beszélgettetek. Ha elektromos lenne az EGR-je, akkor ott hiába keresett volna vákuumcsövet.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33935 Dátum:
2014.09.12 péntek, 11:26:36 »
Idézetet írta: Hidymester - 2014.09.12 péntek, 08:23:38
Nem feltétlenül, nekem FL2-es és vákumos az EGR és a turbo is.
Az nem lehetséges, hogy azért, mert a tied nagyon az elejéről való EU3-as motorral és a többibe utána építették be az EU4-es motorokat?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33936 Dátum:
2014.09.12 péntek, 11:37:53 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.12 péntek, 11:26:36
Az nem lehetséges, hogy azért, mert a tied nagyon az elejéről való EU3-as motorral és a többibe utána építették be az EU4-es motorokat?
Az EUR-3 vagy 4 nem csak ettől függött, hanem piactól is. Pl. Magyarországra sokkal tovább hozták a vákuumos turbos, sima katalizátoros EUR-3-asokat, mint pl. a környezetvédelemre kényes német piacra, ahol elég hamar lett EUR-4-es, eletromos turbos, DPF-es szinte az összes forgalomba helyezett autó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33937 Dátum:
2014.09.12 péntek, 11:41:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.12 péntek, 11:37:53
Az EUR-3 vagy 4 nem csak ettől függött, hanem piactól is. Pl. Magyarországra sokkal tovább hozták a vákuumos turbos, sima katalizátoros EUR-3-asokat, mint pl. a környezetvédelemre kényes német piacra, ahol elég hamar lett EUR-4-es, eletromos turbos, DPF-es szinte az összes forgalomba helyezett autó.
AndyA
Pont ezt írtam én is, hogy az övé a FL2 elejéről való, de ahogy autokiller aláírásából kiderült, az ő gépe 2007. 02 havi, ami már a FL2 vége. Pontosabban már az MKIII utolsó éve.
Naplózva
Hidymester
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33938 Dátum:
2014.09.12 péntek, 12:43:29 »
Az EUR-3 vagy 4 nem csak ettől függött, hanem piactól is. Pl. Magyarországra sokkal tovább hozták a vákuumos turbos, sima katalizátoros EUR-3-asokat, mint pl. a környezetvédelemre kényes német piacra, ahol elég hamar lett EUR-4-es, eletromos turbos, DPF-es szinte az összes forgalomba helyezett autó.
AndyA
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.12 péntek, 11:41:52
Pont ezt írtam én is, hogy az övé a FL2 elejéről való, de ahogy autokiller aláírásából kiderült, az ő gépe 2007. 02 havi, ami már a FL2 vége. Pontosabban már az MKIII utolsó éve.
Igen az enyém korai FL2-es és ráadásul itthon vette az első tulaj újonnan.
Naplózva
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33939 Dátum:
2014.09.12 péntek, 14:17:47 »
sziasztok,kellene egy kis segítség,csináltam volna itthon egy diagot de azt írja ki a szoftver hogy nem tud kapcsolatot létesíteni az ECU val,miért lehet ez,nem jó a szoftver vagy más a gond,léci segítsetek?
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33940 Dátum:
2014.09.12 péntek, 14:27:32 »
Idézetet írta: loranger - 2014.09.12 péntek, 14:17:47
sziasztok,kellene egy kis segítség,csináltam volna itthon egy diagot de azt írja ki a szoftver hogy nem tud kapcsolatot létesíteni az ECU val,miért lehet ez,nem jó a szoftver vagy más a gond,léci segítsetek?
Milyen programmal próbálkozál?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33941 Dátum:
2014.09.12 péntek, 14:32:43 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.12 péntek, 14:27:32
Milyen programmal próbálkozál?
Forscan meg scanmaster
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33942 Dátum:
2014.09.12 péntek, 14:34:51 »
Idézetet írta: loranger - 2014.09.12 péntek, 14:32:43
Forscan meg scanmaster
ELM-327 az USB-s vagy BT-s? Kapcsolat van a laptop és az ELM között? Gyújtást adtál rá csatlakozás előtt?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33943 Dátum:
2014.09.12 péntek, 14:38:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.12 péntek, 14:34:51
ELM-327 az USB-s vagy BT-s? Kapcsolat van a laptop és az ELM között? Gyújtást adtál rá csatlakozás előtt?
elm 327,usb,van kapcsolat mert mindeg ellenörzést megcsinál kivétel az ecu
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33944 Dátum:
2014.09.12 péntek, 15:02:46 »
Idézetet írta: loranger - 2014.09.12 péntek, 14:38:49
elm 327,usb,van kapcsolat mert mindeg ellenörzést megcsinál kivétel az ecu
Pontosan melyik modulokhoz csatlakozik?
Nekem: PCM, HEC, RCM, GEM, ABS, HCM, EATC
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33945 Dátum:
2014.09.12 péntek, 15:42:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.12 péntek, 15:02:46
Pontosan melyik modulokhoz csatlakozik?
Nekem: PCM, HEC, RCM, GEM, ABS, HCM, EATC
ICU,EATC,HEC,RCM,GEM,ABS NEKEM EZEK VANNAK,ABBŐL AZ ELSŐ AZ ICU,AZT NEM AKARJA OLVASNI
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33946 Dátum:
2014.09.12 péntek, 16:06:12 »
Idézetet írta: loranger - 2014.09.12 péntek, 15:42:06
ICU,EATC,HEC,RCM,GEM,ABS NEKEM EZEK VANNAK,ABBŐL AZ ELSŐ AZ ICU,AZT NEM AKARJA OLVASNI
azt nem is fogja.az az injektor vezuélő,ami nálad még külön van az ecutól.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33947 Dátum:
2014.09.12 péntek, 16:49:20 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.12 péntek, 16:06:12
azt nem is fogja.az az injektor vezuélő,ami nálad még külön van az ecutól.
akkor hogyan tudom megnézni a hibajelenséget ami a következő,elindultam és pár km után egyszercsak megállt alattam az autó menet közben,kigyuladt az izzitás égő és letiltott,kis várakozás után nagynehezen elindult de párszáz méter után megint megállt,mi lehet az oka?
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33948 Dátum:
2014.09.12 péntek, 18:02:23 »
Idézetet írta: loranger - 2014.09.12 péntek, 16:49:20
akkor hogyan tudom megnézni a hibajelenséget ami a következő,elindultam és pár km után egyszercsak megállt alattam az autó menet közben,kigyuladt az izzitás égő és letiltott,kis várakozás után nagynehezen elindult de párszáz méter után megint megállt,mi lehet az oka?
jól csinálod,de te ezt a hibát csak akkor tudod elcsípni,amikor villog és vészüzemben van.
és nem a modulokat kell olyankor figyelni,hanem,hogy mi a hibakód.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
autokiller
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33949 Dátum:
2014.09.12 péntek, 22:47:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.12 péntek, 11:41:52
Pont ezt írtam én is, hogy az övé a FL2 elejéről való, de ahogy autokiller aláírásából kiderült, az ő gépe 2007. 02 havi, ami már a FL2 vége. Pontosabban már az MKIII utolsó éve.
A szerelő nem látta még a kocsit, szóval látatlanba mondta a vákuum cső lehúzást. Valószínűleg már elektromos az EGR ahogy itt írjátok.
Naplózva
Oldalak:
1
...
672
673
674
675
676
677
678
[
679
]
680
681
682
683
684
685
686
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ