Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:09:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
696
697
698
699
700
701
702
[
703
]
704
705
706
707
708
709
710
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685041 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35100 Dátum:
2014.11.21 péntek, 19:31:10 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.21 péntek, 19:28:54
Nehezen keveredik a gáz az olajjal
a 2t meg a benzinnel keveredik jól.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35101 Dátum:
2014.11.21 péntek, 19:55:03 »
Idézetet írta: GG - 2014.11.21 péntek, 19:21:24
A napi 13-13km ingázás okozhatja a motorolaj fogyást? Reggel kb 3/4 út mire a víz is eléri az üzemi hőfokot.
Illetve a szervó olajam is a minimumon van. Elég ha rátöltök vagy ezt is le lehet engedni valahol?
nem.de a turbo okozhatja,ha lóg a tengelye.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35102 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:08:50 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.21 péntek, 19:55:03
nem.de a turbo okozhatja,ha lóg a tengelye.
És azt még valami másból észre lehet venni?
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35103 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:11:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.11.21 péntek, 19:31:10
a 2t meg a benzinnel keveredik jól.
Akkor miért önti mindenki a tdcibe?
Naplózva
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35104 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:13:48 »
Idézetet írta: GG - 2014.11.21 péntek, 20:08:50
És azt még valami másból észre lehet venni?
igen.ha lóg a tengelye....
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35105 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:13:51 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.21 péntek, 20:11:06
Akkor miért önti mindenki a tdcibe?
Nem mindenki...én pl a Di-be öntöm (ha nem felejtem el).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35106 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:36:54 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.21 péntek, 20:11:06
Akkor miért önti mindenki a tdcibe?
mert azt hiszik, hogy számít valamit. Értük vannak a reklámok
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ferenc77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35107 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:49:32 »
Sziasztok.
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Mondeo 3 2L TDCI nagyobb gázadásnál elég jól füstöl és évente kell turbót takaríttatnom.
Nem tudja valaki, hogy ennek mi lehet az oka?
Előre is kösz a segítséget.
Naplózva
2006 2.0l TDCI Ghia 130 LE INA,EGR OFF, 425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35108 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:53:32 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2014.11.21 péntek, 20:49:32
Sziasztok.
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Mondeo 3 2L TDCI nagyobb gázadásnál elég jól füstöl és évente kell turbót takaríttatnom.
Nem tudja valaki, hogy ennek mi lehet az oka?
Előre is kösz a segítséget.
az egr szelep működése okozza.zárd le egy lemezzel.ha nincs lukas turbócsöved.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35109 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:58:02 »
Idézetet írta: renitens - 2014.11.21 péntek, 20:53:32
az egr szelep működése okozza.zárd le egy lemezzel.ha nincs lukas turbócsöved.
mint írta egr off
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35110 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:59:36 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.11.21 péntek, 20:58:02
mint írta egr off
hol?ja alul.akkor turbócső.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35111 Dátum:
2014.11.21 péntek, 22:27:18 »
Idézetet írta: renitens - 2014.11.21 péntek, 20:59:36
hol?ja alul.akkor turbócső.
Látod Tipcsi, így is lehet.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35112 Dátum:
2014.11.21 péntek, 22:44:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.21 péntek, 22:27:18
Látod Tipcsi, így is lehet.
Mit?
Évekig járni kiszakadt turbócsővel? Aligha....
A füst elött hamarabb zavaró a hang és a teljesítmény csökkenés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35113 Dátum:
2014.11.21 péntek, 23:24:59 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.21 péntek, 22:44:31
Mit?
Évekig járni kiszakadt turbócsővel? Aligha....
A füst elött hamarabb zavaró a hang és a teljesítmény csökkenés.
Azt várom, mikor leoltod magad!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35114 Dátum:
2014.11.21 péntek, 23:31:03 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.21 péntek, 12:10:06
Ez meg nem a fék, abs, esp topik. (nem az agyműtétes)
De legalább szakmai dolog és nem amit már sokan furcsálnak és nincsenek is itt egymás fikázása.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35115 Dátum:
2014.11.22 szombat, 12:19:54 »
Sziasztok. Volna egy kis extra kérésem. Szeretnék egy másik mondi légszűrőház alatt lévő motortartó bakjáról képet kérni. Olyat, ami felülről, de nem függőlegesen van lekapva és látszik az egész. Ha van valakinek vagy esetleg tud csinálni ilyet, az elküldené nekem!? Nagyon megköszönném.
Ui: hogy miért is kell, azt utána majd leirom, de elöbb látnom kellene.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35116 Dátum:
2014.11.22 szombat, 13:31:18 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.11.22 szombat, 12:19:54
Sziasztok. Volna egy kis extra kérésem. Szeretnék egy másik mondi légszűrőház alatt lévő motortartó bakjáról képet kérni. Olyat, ami felülről, de nem függőlegesen van lekapva és látszik az egész. Ha van valakinek vagy esetleg tud csinálni ilyet, az elküldené nekem!? Nagyon megköszönném.
Ui: hogy miért is kell, azt utána majd leirom, de elöbb látnom kellene.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35117 Dátum:
2014.11.22 szombat, 13:49:42 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.22 szombat, 13:31:18
[img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/141122/2014-08-06_17.00.55_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/141122/2014-08-06_17.01.04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Ez nagyon szuper, köszönöm.
Azt azért megkérdezném, hogy a benzines és diesel tarzóbak egyformának kellene lennie teljesen?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.22 szombat, 15:29:47 írta AndyA
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35118 Dátum:
2014.11.22 szombat, 14:12:22 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.11.22 szombat, 13:49:42
Ez nagyon szuper, köszönöm.
Azt azért megkérdezném, hogy a benzines és diesel tarzóbak egyformának kellene lennie teljesen?
Nos, itt az enyém. Látszik, hogy jóval kintebb van rögzitve, mint a Tied. A kérdésem az volna, hogy ha a négy szélső csavart kitekerem és beljebb tolom a bak felső részét, azza a motor is beljebb megy annyival!? Azért probálkozom ezzel, mert még mindig nem vagyok képes rájönni,hogy mi az isten rezonál be gyorsitáskor a motortérben 1500as fordulatnál egy pillanatra!?
Cserélve lett már bak, kipufogó felfogató, minden egyébb zörgő, mozgó alkatrész rögzitve lett és mégis csinálja. Kétéve, se több szerelő, se én se senki nem tudta megmondani mi lehet. Nem változik, nem romlik,nem javul, csak van.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35119 Dátum:
2014.11.22 szombat, 14:13:06 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.11.22 szombat, 14:12:22
Nos, itt az enyém. Látszik, hogy jóval kintebb van rögzitve, mint a Tied. A kérdésem az volna, hogy ha a négy szélső csavart kitekerem és beljebb tolom a bak felső részét, azza a motor is beljebb megy annyival!? Azért probálkozom ezzel, mert még mindig nem vagyok képes rájönni,hogy mi az isten rezonál be gyorsitáskor a motortérben 1500as fordulatnál egy pillanatra!?
Cserélve lett már bak, kipufogó felfogató, minden egyébb zörgő, mozgó alkatrész rögzitve lett és mégis csinálja. Kétéve, se több szerelő, se én se senki nem tudta megmondani mi lehet. Nem változik, nem romlik,nem javul, csak van.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35120 Dátum:
2014.11.22 szombat, 17:50:50 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.21 péntek, 19:23:39
Tisztelt László,
Minden görgő ki lett cserélve, a saját szememmel láttam.
A generátor még nem lett szabadonfutósítva.
Akkor még lehet az, hogy, valóban hosszabb szíj jött tévedésből, de ezt utólag már nem tudom ellenőrizni... A szíj papírdoboza valószínűleg már elszállításra került a szemetesek által..
Megnéztem ma a szíjat és jó a méret...
Reggeli indításnál nem volt lehetőségem felvenni a zajt, de majd holnap...
Ismét megkérdezném ugyanakkor, hogy a szíjtárcsa mindegy hogyan kerül felszerelésre, vagy van valami jelölés, amit nézni kell?
Mert azt láttam, hogy a 3-ból 2 db csavarlyuk között volt egy kis luk, nem tudom, hogy az mennytire mérvadó.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35121 Dátum:
2014.11.22 szombat, 18:55:49 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.22 szombat, 17:50:50
Megnéztem ma a szíjat és jó a méret...
Reggeli indításnál nem volt lehetőségem felvenni a zajt, de majd holnap...
Ismét megkérdezném ugyanakkor, hogy a szíjtárcsa mindegy hogyan kerül felszerelésre, vagy van valami jelölés, amit nézni kell?
Mert azt láttam, hogy a 3-ból 2 db csavarlyuk között volt egy kis luk, nem tudom, hogy az mennytire mérvadó.
Nekem is van ilyen hangom.De most,hogy hideg van csend van.Szíjak nekem is rendben vannak,de nem tudom mi lehet az.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35122 Dátum:
2014.11.22 szombat, 19:45:38 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.22 szombat, 17:50:50
Megnéztem ma a szíjat és jó a méret...
Reggeli indításnál nem volt lehetőségem felvenni a zajt, de majd holnap...
Ismét megkérdezném ugyanakkor, hogy a szíjtárcsa mindegy hogyan kerül felszerelésre, vagy van valami jelölés, amit nézni kell?
Mert azt láttam, hogy a 3-ból 2 db csavarlyuk között volt egy kis luk, nem tudom, hogy az mennytire mérvadó.
Szíjtárcsánál csak az oldala számít. Ha jól emlékszem, ha fordítva teszed fel, nem passzos a szíj, mert nem esik egy vonalba a többi görgővel. De az már rég kiderült volna.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35123 Dátum:
2014.11.22 szombat, 19:58:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.22 szombat, 19:45:38
Szíjtárcsánál csak az oldala számít. Ha jól emlékszem, ha fordítva teszed fel, nem passzos a szíj, mert nem esik egy vonalba a többi görgővel. De az már rég kiderült volna.
AndyA
Az egyértelmű...
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35124 Dátum:
2014.11.22 szombat, 20:04:12 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.11.22 szombat, 18:55:49
Nekem is van ilyen hangom.De most,hogy hideg van csend van.Szíjak nekem is rendben vannak,de nem tudom mi lehet az.
Én meg pont azt vettem észre, mintha a 8°C lenne a lélektani határ. Alatta szól, felett nem...
Fene se tudja...
Mindenesetre nem örülök neki, hogy úgymond meg lett javítva az autó, azt mégse...
Audival jártam így, hogy ki kell cserélni az y alkatrészt, aztán mikor meg lett bontva, akkor már az x-et is, és végül szépen elmentünk visszafelé a p betűig és még mindíg nem volt jó a kocsi.
Ilyenkor általában idegből megszabadulok tőlük, a következő tulaj meg javarészt örül
Seat-tal viszont egy esti ima megoldotta a kerepelést. Olyan hangja volt, mintha a hidrotőkék kerepeltek volna. Leállítottam este, elmondtam egy imát, és sose jött vissza az a hang. Aztán jött egy taxis, meg még 4-en mögötte és tk-ra vágtak...
OFF vége
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35125 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 12:05:30 »
Ma reggel.
Klíma nélkül, azután klímával.
https://www.youtube.com/watch?v=to257GLZ2Kc&feature=youtu.be
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35126 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 15:31:01 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.23 vasárnap, 12:05:30
Ma reggel.
Klíma nélkül, azután klímával.
https://www.youtube.com/watch?v=to257GLZ2Kc&feature=youtu.be
vidd vissza a szerelőhöz,hogy gariba cseréljék a rossz alkatrészeket.ott valami nagynon csapágyas.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35127 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 15:35:12 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.23 vasárnap, 15:31:01
vidd vissza a szerelőhöz,hogy gariba cseréljék a rossz alkatrészeket.ott valami nagynon csapágyas.
Mindent én vittem...
Bárdiból és Ebayről
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35128 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 15:40:51 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.23 vasárnap, 15:35:12
Mindent én vittem...
Bárdiból és Ebayről
a Bárdisat mind vissza tudod vinni,a megfelelő papírokkal....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35129 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 18:56:16 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.23 vasárnap, 15:40:51
a Bárdisat mind vissza tudod vinni,a megfelelő papírokkal....
Jah, csak azt kene tudni, hogy mi az ami ***...
Meg en becsben vagyok...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35130 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 19:07:46 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.23 vasárnap, 18:56:16
Jah, csak azt kene tudni, hogy mi az ami ***...
Meg en becsben vagyok...
Mindent vigyél vissza.ugyan kell róla vinned egy szerelői tanusítványt is mi a rossz benne meg rendessen volt-e beszerelve.Sajnos ezt fogják mondani.Amúgy milyen a alkatrészeket cseréltél benne és milyen tipusuak???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35131 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 19:40:54 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.23 vasárnap, 12:05:30
Ma reggel.
Klíma nélkül, azután klímával.
https://www.youtube.com/watch?v=to257GLZ2Kc&feature=youtu.be
Nekem elsőre olyan mintha a szíj vagy a tárcsa beleérne valamibe
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35132 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 20:16:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.11.23 vasárnap, 19:07:46
Mindent vigyél vissza.ugyan kell róla vinned egy szerelői tanusítványt is mi a rossz benne meg rendessen volt-e beszerelve.Sajnos ezt fogják mondani.Amúgy milyen a alkatrészeket cseréltél benne és milyen tipusuak???
Ékszíjtárcsa - Febi,
Görgők - Ina
Szíj - Gates
Ékszíjfeszítő - Ebay -
http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-FAN-DRIVE-BELT-TENSIONER-FORD-MONDEO-MK3-WITH-AIR-CONDITIONING-2-0-2-2-/321056401210?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160
Nem kell ám mindent visszaküldeni, azt kellene csak megtudni, hogy mi a rossz?
Valóban a most beszerelt alkatrészek közül nem jó valami?
Esetleg más ment tönkre?
Ha esetleg a feszítő a rossz, vagy a szíjtárcsa, akkor ki fizeti a többszörös munkadíjat?
Aztán az is lehet, hogy megpróbálok Vik-hez időpontot kérni és inkább hazaviszem az autót.
Így nem maradhat, mert így eladni sem lehet...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.23 vasárnap, 20:27:13 írta mendoza
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35133 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 20:37:39 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.23 vasárnap, 20:16:42
Ékszíjtárcsa - Febi,
Görgők - Ina
Szíj - Gates
Ékszíjfeszítő - Ebay -
http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-FAN-DRIVE-BELT-TENSIONER-FORD-MONDEO-MK3-WITH-AIR-CONDITIONING-2-0-2-2-/321056401210?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160
Nem kell ám mindent visszaküldeni, azt kellene csak megtudni, hogy mi a rossz?
Valóban a most beszerelt alkatrészek közül nem jó valami?
Esetleg más ment tönkre?
Ha esetleg a feszítő a rossz, vagy a szíjtárcsa, akkor ki fizeti a többszörös munkadíjat?
Aztán az is lehet, hogy megpróbálok Vik-hez időpontot kérni és inkább hazaviszem az autót.
Így nem maradhat, mert így eladni sem lehet...
Tegyél fel szabadonfutót és az rendbe teszi...szhar a feszítő, nincs csillapítása.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tibor40
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35134 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 20:52:30 »
sziasztok! 2005-ös tdci mondim van,erőteljes gyorsításkor kigyullad és villogni kezd az izzítás lámpa.és leszabályozza a motort. 4db injektort cseréltük, nagynyomású szivattyú elméletileg cserélve (nem láttam a cserét) a PO251 és PO121 kódot ir ki a memoria. Olvastam hogy ezt a sok résolaj is okozhatja. Járt valaki hasonlóan? Hogyan sikerült a hibát megoldani?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35135 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 20:52:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.11.23 vasárnap, 20:37:39
Tegyél fel szabadonfutót és az rendbe teszi...szhar a feszítő, nincs csillapítása.
A nagyon sokat tapasztalt és tanult Ervin fórumtársunk
nem mond hülyeséget, tegyél fel szabadonfutót.
Előbb utóbb fel kell h, tegyél különben mindig lelőjön valami probléma azon az oldalon.
INA-t vegyél
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35136 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 20:54:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.11.23 vasárnap, 20:37:39
Tegyél fel szabadonfutót és az rendbe teszi...szhar a feszítő, nincs csillapítása.
Ok, akkor szerinted is a feszítő a rossz.
A szerelő is azt mondta, hogy szerinte nem feszít eleget...
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35137 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 20:56:35 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.11.23 vasárnap, 20:37:39
Tegyél fel szabadonfutót és az rendbe teszi...szhar a feszítő, nincs csillapítása.
Szabadonfutósítástól függetlenül, ez a feszítő szhar, igaz? Tehát intézhetem a garanciát... jajjdejó...
Mennyibe fáj egy szabadonfutósítás?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35138 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:03:35 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.23 vasárnap, 20:56:35
Szabadonfutósítástól függetlenül, ez a feszítő szhar, igaz? Tehát intézhetem a garanciát... jajjdejó...
Mennyibe fáj egy szabadonfutósítás?
A szabadonfutót megkapod 15-20.000 körül. INA bír a legtöbbet. És ha újra szét kell szedni a feszítő miatt egyúttal rakasd fel.
Egy apró módosítás kell a generátoron. Keress rá a wiki-ben.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35139 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:05:52 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.11.23 vasárnap, 21:03:35
A szabadonfutót megkapod 15-20.000 körül. INA bír a legtöbbet. És ha újra szét kell szedni a feszítő miatt egyúttal rakasd fel.
Egy apró módosítás kell a generátoron. Keress rá a wiki-ben.
Megnéztem, azért kérdezem.
Mert az ebay helyett vennék egy másikat bardi-ból, és egy füst alatt csinál(tat)nám a kettőt. De nem biztos, hogy ezzel a szerelővel itt bécsben, mert ő nem kimondottan ford szerelő. Nem hiszem, hogy ilyen átalakítást végez...
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35140 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:09:15 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.23 vasárnap, 20:56:35
Szabadonfutósítástól függetlenül, ez a feszítő szhar, igaz? Tehát intézhetem a garanciát... jajjdejó...
Mennyibe fáj egy szabadonfutósítás?
Itt a leírás mit kell változtatni a generátoron
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35141 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:15:37 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.23 vasárnap, 21:05:52
Megnéztem, azért kérdezem.
Mert az ebay helyett vennék egy másikat bardi-ból, és egy füst alatt csinál(tat)nám a kettőt. De nem biztos, hogy ezzel a szerelővel itt bécsben, mert ő nem kimondottan ford szerelő. Nem hiszem, hogy ilyen átalakítást végez...
Lehet a feszítő szorul a konzolján, ezt cserekor figyelni kell, mert simán fel lehet rakni úgy hogy szorul, és nem tud utána feszíteni hiába jó.
6pk1640-es szíj lett?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35142 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:41:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.11.23 vasárnap, 21:15:37
Lehet a feszítő szorul a konzolján, ezt cserekor figyelni kell, mert simán fel lehet rakni úgy hogy szorul, és nem tud utána feszíteni hiába jó.
6pk1640-es szíj lett?
Akkor lehet ez lesz ott a hiba, mert azal elegge szenvedtek, aztan valamit a satuban mahinaltak vele...
Igen, a szij az jo, 1640-es
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35143 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:43:33 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.11.23 vasárnap, 21:09:15
Itt a leírás mit kell változtatni a generátoron
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
Koszi, megneztem.
De engem az ara erdekelne munkadijjal, stb
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35144 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:43:53 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.23 vasárnap, 20:54:17
Ok, akkor szerinted is a feszítő a rossz.
A szerelő is azt mondta, hogy szerinte nem feszít eleget...
Tisztelt Fórumtárs!
Nehezen tudom elképzelni, hogy a hidraulikus rugó alapból rossz legyen. Vagy az van amit Ervin fórumtárs ír, hogy megszorult a feszítő háromszög és ezért képtelen a rugó megfelelőnyomást gyakorolni a szíjra, vagy a szíj eredetileg is hosszabb a kelleténél. A rendszer elemek kímélése szempontjából én is csak ajánlani tudom a szabadonfutósítást.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35145 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:46:27 »
Idézetet írta: László - 2014.11.23 vasárnap, 21:43:53
Tisztelt Fórumtárs!
Nehezen tudom elképzelni, hogy a hidraulikus rugó alapból rossz legyen. Vagy az van amit Ervin fórumtárs ír, hogy megszorult a feszítő háromszög és ezért képtelen a rugó megfelelőnyomást gyakorolni a szíjra, vagy a szíj eredetileg is hosszabb a kelleténél. A rendszer elemek kímélése szempontjából én is csak ajánlani tudom a szabadonfutósítást.
Tisztelettel László!
Kezdek megnyugodni, hogy csak a szerelo volt nem kellokeppen hozzaerto es most ezert oszulok...
Akkor feltehetoleg egy fordhoz erto szerelot kell keressek, aki szabadonfutosit es orvosolja a feszito problemajat.
Ezt kovetoen a szerelotol pedig visszakerem a munkadijat...
Naplózva
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35146 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 11:13:02 »
Sziasztok,
Abban kérném állásfoglalásotokat, hogy kell-e a dieselt melegíteni, vagy egyből meg kell vele indulni, de nagyon alacsony fordulatszámon. Eddig több helyen olvastam már, de mindenhol más és más a vélemény.
Köszönöm
István
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35147 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 11:16:43 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2014.11.24 hétfő, 11:13:02
Sziasztok,
Abban kérném állásfoglalásotokat, hogy kell-e a dieselt melegíteni, vagy egyből meg kell vele indulni, de nagyon alacsony fordulatszámon. Eddig több helyen olvastam már, de mindenhol más és más a vélemény.
Köszönöm
István
Nem kell. Beindítod, hagyod stabilizálódni az alapjáratot, és tulajdonképpen mehetsz is.
Az alacsony fordulatot viszont definiáljuk először pontosabban. 1300-1500-nál lejjebb nem közekednék vele tartósan, mert a hidegben a kissé dermedtebb olajban nehezen lesz meg az alig forgó motorral a megfelelő olajnyomás. Ha finom gázzal közlekedsz 1500-2000 között, míg be nem melegszik, szerintem az a jó megoldás (más meg majd lehurrog jól és megírja, hogyan ölöm meg éppen ezzel a motort
).
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.24 hétfő, 11:49:09 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35148 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 11:46:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.24 hétfő, 11:16:43
Nem kell. Beindítod, hagyod stabilizálódni az alapjáratot, és tulajdonképpen mehetsz is.
Az alacsony fordulatot viszont definiáljuk először pontosabban. 1300-1500-nál lejjebb nem közekednék vele tartósan, mert a hidegben a kissé dermedtebb olajban nehezen lesz meg az alig forgó motorral a megfelelő olajnyomás. Ha finom gázzal közlekedsz 1500-2000 között, míg be nem melegszik, szerintem az a jó megoldás (más meg majd lehurrog jól és megírja, hogyan ölöm meg éppen ezel a motort
).
AndyA
Köszönöm AndyA......a zárójeles mondat fogott meg a leginkább
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35149 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 11:49:35 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2014.11.24 hétfő, 11:46:28
Köszönöm AndyA......a zárójeles mondat fogott meg a leginkább
Várj egy kicsit, mindjárt jönnek a szakemberek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
696
697
698
699
700
701
702
[
703
]
704
705
706
707
708
709
710
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ