Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:09:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 696 697 698 699 700 701 702 [703] 704 705 706 707 708 709 710 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685041 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35100 Dátum: 2014.11.21 péntek, 19:31:10 »

Nehezen keveredik a gáz az olajjal Cheesy
a 2t meg a benzinnel keveredik jól.  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35101 Dátum: 2014.11.21 péntek, 19:55:03 »

A napi 13-13km ingázás okozhatja a motorolaj fogyást? Reggel kb 3/4 út mire a víz is eléri az üzemi hőfokot.

Illetve a szervó olajam is a minimumon van. Elég ha rátöltök vagy ezt is le lehet engedni valahol?
nem.de a turbo okozhatja,ha lóg a tengelye.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #35102 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:08:50 »

nem.de a turbo okozhatja,ha lóg a tengelye.

És azt még valami másból észre lehet venni?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35103 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:11:06 »

a 2t meg a benzinnel keveredik jól.  Wink
Akkor miért önti mindenki a tdcibe?
Naplózva
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #35104 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:13:48 »

És azt még valami másból észre lehet venni?
igen.ha lóg a tengelye.... vigyor3
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35105 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:13:51 »

Akkor miért önti mindenki a tdcibe?


Nem mindenki...én pl a Di-be öntöm (ha nem felejtem el).  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35106 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:36:54 »

Akkor miért önti mindenki a tdcibe?
mert azt hiszik, hogy számít valamit. Értük vannak a reklámok  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #35107 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:49:32 »

Sziasztok.

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Mondeo 3  2L TDCI    nagyobb gázadásnál elég jól füstöl és évente kell turbót takaríttatnom.
Nem tudja valaki, hogy ennek  mi lehet az oka?

Előre is kösz a segítséget.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #35108 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:53:32 »

Sziasztok.

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Mondeo 3  2L TDCI    nagyobb gázadásnál elég jól füstöl és évente kell turbót takaríttatnom.
Nem tudja valaki, hogy ennek  mi lehet az oka?

Előre is kösz a segítséget.
az egr szelep működése okozza.zárd le egy lemezzel.ha nincs lukas turbócsöved.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35109 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:58:02 »

az egr szelep működése okozza.zárd le egy lemezzel.ha nincs lukas turbócsöved.
mint írta egr off Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #35110 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:59:36 »

mint írta egr off Wink
hol?ja alul.akkor turbócső.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35111 Dátum: 2014.11.21 péntek, 22:27:18 »

hol?ja alul.akkor turbócső.
Látod Tipcsi, így is lehet.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35112 Dátum: 2014.11.21 péntek, 22:44:31 »

Látod Tipcsi, így is lehet.  Wink
Mit?
Évekig járni kiszakadt turbócsővel? Aligha....
A füst elött hamarabb zavaró a hang és a teljesítmény csökkenés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35113 Dátum: 2014.11.21 péntek, 23:24:59 »

Mit?
Évekig járni kiszakadt turbócsővel? Aligha....
A füst elött hamarabb zavaró a hang és a teljesítmény csökkenés.
Azt várom, mikor leoltod magad!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35114 Dátum: 2014.11.21 péntek, 23:31:03 »

Ez meg nem a fék, abs, esp topik.   (nem az agyműtétes)
De legalább szakmai dolog és nem amit már sokan furcsálnak és nincsenek is itt egymás fikázása.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #35115 Dátum: 2014.11.22 szombat, 12:19:54 »

Sziasztok. Volna egy kis extra kérésem. Szeretnék egy másik mondi légszűrőház alatt lévő motortartó bakjáról képet kérni. Olyat, ami felülről, de nem függőlegesen van lekapva és látszik az egész. Ha van valakinek vagy esetleg tud csinálni ilyet, az elküldené nekem!? Nagyon megköszönném.  Wink worship

Ui: hogy miért is kell, azt utána majd leirom, de elöbb látnom kellene.  eljen
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35116 Dátum: 2014.11.22 szombat, 13:31:18 »

Sziasztok. Volna egy kis extra kérésem. Szeretnék egy másik mondi légszűrőház alatt lévő motortartó bakjáról képet kérni. Olyat, ami felülről, de nem függőlegesen van lekapva és látszik az egész. Ha van valakinek vagy esetleg tud csinálni ilyet, az elküldené nekem!? Nagyon megköszönném.  Wink worship

Ui: hogy miért is kell, azt utána majd leirom, de elöbb látnom kellene.  eljen






Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #35117 Dátum: 2014.11.22 szombat, 13:49:42 »


[img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/141122/2014-08-06_17.00.55_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

[img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/141122/2014-08-06_17.01.04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img




Ez nagyon szuper, köszönöm.  worship Azt azért megkérdezném, hogy a benzines és diesel tarzóbak egyformának kellene lennie teljesen?
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.22 szombat, 15:29:47 írta AndyA » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #35118 Dátum: 2014.11.22 szombat, 14:12:22 »

Ez nagyon szuper, köszönöm.  worship Azt azért megkérdezném, hogy a benzines és diesel tarzóbak egyformának kellene lennie teljesen?

Nos, itt az enyém. Látszik, hogy jóval kintebb van rögzitve, mint a Tied. A kérdésem az volna, hogy ha a négy szélső csavart kitekerem és beljebb tolom a bak felső részét, azza a motor is beljebb megy annyival!? Azért probálkozom ezzel, mert még mindig nem vagyok képes rájönni,hogy mi az isten rezonál be gyorsitáskor a motortérben 1500as fordulatnál egy pillanatra!?
Cserélve lett már bak, kipufogó felfogató, minden egyébb zörgő, mozgó alkatrész rögzitve lett és mégis csinálja. Kétéve, se több szerelő, se én se senki nem tudta megmondani mi lehet. Nem változik, nem romlik,nem javul, csak van.  falbav falbav falbav
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #35119 Dátum: 2014.11.22 szombat, 14:13:06 »

Nos, itt az enyém. Látszik, hogy jóval kintebb van rögzitve, mint a Tied. A kérdésem az volna, hogy ha a négy szélső csavart kitekerem és beljebb tolom a bak felső részét, azza a motor is beljebb megy annyival!? Azért probálkozom ezzel, mert még mindig nem vagyok képes rájönni,hogy mi az isten rezonál be gyorsitáskor a motortérben 1500as fordulatnál egy pillanatra!?
Cserélve lett már bak, kipufogó felfogató, minden egyébb zörgő, mozgó alkatrész rögzitve lett és mégis csinálja. Kétéve, se több szerelő, se én se senki nem tudta megmondani mi lehet. Nem változik, nem romlik,nem javul, csak van.  falbav falbav falbav

Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35120 Dátum: 2014.11.22 szombat, 17:50:50 »

Tisztelt László,
Minden görgő ki lett cserélve, a saját szememmel láttam.
A generátor még nem lett szabadonfutósítva.
Akkor még lehet az, hogy, valóban hosszabb szíj jött tévedésből, de ezt utólag már nem tudom ellenőrizni... A szíj papírdoboza valószínűleg már elszállításra került a szemetesek által.. Smiley
Megnéztem ma a szíjat és jó a méret...
Reggeli indításnál nem volt lehetőségem felvenni a zajt, de majd holnap...

Ismét megkérdezném ugyanakkor, hogy a szíjtárcsa mindegy hogyan kerül felszerelésre, vagy van valami jelölés, amit nézni kell?
Mert azt láttam, hogy a 3-ból 2 db csavarlyuk között volt egy kis luk, nem tudom, hogy az mennytire mérvadó.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #35121 Dátum: 2014.11.22 szombat, 18:55:49 »

Megnéztem ma a szíjat és jó a méret...
Reggeli indításnál nem volt lehetőségem felvenni a zajt, de majd holnap...

Ismét megkérdezném ugyanakkor, hogy a szíjtárcsa mindegy hogyan kerül felszerelésre, vagy van valami jelölés, amit nézni kell?
Mert azt láttam, hogy a 3-ból 2 db csavarlyuk között volt egy kis luk, nem tudom, hogy az mennytire mérvadó.

Nekem is van ilyen hangom.De most,hogy hideg van csend van.Szíjak nekem is rendben vannak,de nem tudom mi lehet az.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35122 Dátum: 2014.11.22 szombat, 19:45:38 »

Megnéztem ma a szíjat és jó a méret...
Reggeli indításnál nem volt lehetőségem felvenni a zajt, de majd holnap...

Ismét megkérdezném ugyanakkor, hogy a szíjtárcsa mindegy hogyan kerül felszerelésre, vagy van valami jelölés, amit nézni kell?
Mert azt láttam, hogy a 3-ból 2 db csavarlyuk között volt egy kis luk, nem tudom, hogy az mennytire mérvadó.


Szíjtárcsánál csak az oldala számít. Ha jól emlékszem, ha fordítva teszed fel, nem passzos a szíj, mert nem esik egy vonalba a többi görgővel. De az már rég kiderült volna.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35123 Dátum: 2014.11.22 szombat, 19:58:26 »

Szíjtárcsánál csak az oldala számít. Ha jól emlékszem, ha fordítva teszed fel, nem passzos a szíj, mert nem esik egy vonalba a többi görgővel. De az már rég kiderült volna.

AndyA

Az egyértelmű... Smiley
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35124 Dátum: 2014.11.22 szombat, 20:04:12 »

Nekem is van ilyen hangom.De most,hogy hideg van csend van.Szíjak nekem is rendben vannak,de nem tudom mi lehet az.
Én meg pont azt vettem észre, mintha a 8°C lenne a lélektani határ. Alatta szól, felett nem...
Fene se tudja...
Mindenesetre nem örülök neki, hogy úgymond meg lett javítva az autó, azt mégse...
Audival jártam így, hogy ki kell cserélni az y alkatrészt, aztán mikor meg lett bontva, akkor már az x-et is, és végül szépen elmentünk visszafelé a p betűig és még mindíg nem volt jó a kocsi.
Ilyenkor általában idegből megszabadulok tőlük, a következő tulaj meg javarészt örül Cheesy
Seat-tal viszont egy esti ima megoldotta a kerepelést. Olyan hangja volt, mintha a hidrotőkék kerepeltek volna. Leállítottam este, elmondtam egy imát, és sose jött vissza az a hang. Aztán jött egy taxis, meg még 4-en mögötte és tk-ra vágtak...
OFF vége
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35125 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 12:05:30 »

Ma reggel.
Klíma nélkül, azután klímával.
https://www.youtube.com/watch?v=to257GLZ2Kc&feature=youtu.be
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35126 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 15:31:01 »

Ma reggel.
Klíma nélkül, azután klímával.
https://www.youtube.com/watch?v=to257GLZ2Kc&feature=youtu.be
vidd vissza a szerelőhöz,hogy gariba cseréljék a rossz alkatrészeket.ott valami nagynon csapágyas.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35127 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 15:35:12 »

vidd vissza a szerelőhöz,hogy gariba cseréljék a rossz alkatrészeket.ott valami nagynon csapágyas.

Mindent én vittem...
Bárdiból és Ebayről
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35128 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 15:40:51 »

Mindent én vittem...
Bárdiból és Ebayről
a Bárdisat mind vissza tudod vinni,a megfelelő papírokkal.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35129 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 18:56:16 »

a Bárdisat mind vissza tudod vinni,a megfelelő papírokkal.... Roll Eyes
Jah, csak azt kene tudni, hogy mi az ami ***...
Meg en becsben vagyok...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35130 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 19:07:46 »

Jah, csak azt kene tudni, hogy mi az ami ***...
Meg en becsben vagyok...
Mindent vigyél vissza.ugyan kell róla vinned egy szerelői tanusítványt is mi a rossz benne meg rendessen volt-e beszerelve.Sajnos ezt fogják mondani.Amúgy milyen a alkatrészeket cseréltél benne és milyen tipusuak???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #35131 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 19:40:54 »

Ma reggel.
Klíma nélkül, azután klímával.
https://www.youtube.com/watch?v=to257GLZ2Kc&feature=youtu.be


Nekem elsőre olyan mintha a szíj vagy a tárcsa beleérne valamibe
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35132 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 20:16:42 »

Mindent vigyél vissza.ugyan kell róla vinned egy szerelői tanusítványt is mi a rossz benne meg rendessen volt-e beszerelve.Sajnos ezt fogják mondani.Amúgy milyen a alkatrészeket cseréltél benne és milyen tipusuak???

Ékszíjtárcsa - Febi,
Görgők - Ina
Szíj - Gates
Ékszíjfeszítő - Ebay - http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-FAN-DRIVE-BELT-TENSIONER-FORD-MONDEO-MK3-WITH-AIR-CONDITIONING-2-0-2-2-/321056401210?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160

Nem kell ám mindent visszaküldeni, azt kellene csak megtudni, hogy mi a rossz?
Valóban a most beszerelt alkatrészek közül nem jó valami?
Esetleg más ment tönkre?
Ha esetleg a feszítő a rossz, vagy a szíjtárcsa, akkor ki fizeti a többszörös munkadíjat?
Aztán az is lehet, hogy megpróbálok Vik-hez időpontot kérni és inkább hazaviszem az autót.
Így nem maradhat, mert így eladni sem lehet...
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.23 vasárnap, 20:27:13 írta mendoza » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35133 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 20:37:39 »

Ékszíjtárcsa - Febi,
Görgők - Ina
Szíj - Gates
Ékszíjfeszítő - Ebay - http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-FAN-DRIVE-BELT-TENSIONER-FORD-MONDEO-MK3-WITH-AIR-CONDITIONING-2-0-2-2-/321056401210?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160

Nem kell ám mindent visszaküldeni, azt kellene csak megtudni, hogy mi a rossz?
Valóban a most beszerelt alkatrészek közül nem jó valami?
Esetleg más ment tönkre?
Ha esetleg a feszítő a rossz, vagy a szíjtárcsa, akkor ki fizeti a többszörös munkadíjat?
Aztán az is lehet, hogy megpróbálok Vik-hez időpontot kérni és inkább hazaviszem az autót.
Így nem maradhat, mert így eladni sem lehet...
Tegyél fel szabadonfutót és az rendbe teszi...szhar a feszítő, nincs csillapítása.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tibor40
Vendég
« Új hozzászólás #35134 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 20:52:30 »

sziasztok! 2005-ös tdci mondim van,erőteljes gyorsításkor kigyullad és villogni kezd az izzítás lámpa.és leszabályozza a motort.  4db injektort cseréltük, nagynyomású szivattyú elméletileg cserélve (nem láttam a cserét) a PO251 és PO121 kódot ir ki a memoria. Olvastam hogy ezt  a sok résolaj is okozhatja. Járt valaki hasonlóan? Hogyan sikerült a hibát megoldani?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #35135 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 20:52:40 »

Tegyél fel szabadonfutót és az rendbe teszi...szhar a feszítő, nincs csillapítása.


A nagyon sokat tapasztalt és tanult  Ervin fórumtársunk  Wink nem mond hülyeséget, tegyél fel szabadonfutót.
Előbb utóbb fel kell h, tegyél  különben mindig lelőjön valami probléma azon az oldalon.   falbav
 INA-t vegyél
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35136 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 20:54:17 »

Tegyél fel szabadonfutót és az rendbe teszi...szhar a feszítő, nincs csillapítása.
Ok, akkor szerinted is a feszítő a rossz.
A szerelő is azt mondta, hogy szerinte nem feszít eleget...
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35137 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 20:56:35 »

Tegyél fel szabadonfutót és az rendbe teszi...szhar a feszítő, nincs csillapítása.
Szabadonfutósítástól függetlenül, ez a feszítő szhar, igaz? Tehát intézhetem a garanciát... jajjdejó...
Mennyibe fáj egy szabadonfutósítás?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #35138 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:03:35 »

Szabadonfutósítástól függetlenül, ez a feszítő szhar, igaz? Tehát intézhetem a garanciát... jajjdejó...
Mennyibe fáj egy szabadonfutósítás?


A szabadonfutót megkapod 15-20.000 körül. INA bír a legtöbbet. És ha újra szét kell szedni a feszítő miatt egyúttal rakasd fel.
Egy apró módosítás kell a generátoron. Keress rá a wiki-ben.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35139 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:05:52 »

A szabadonfutót megkapod 15-20.000 körül. INA bír a legtöbbet. És ha újra szét kell szedni a feszítő miatt egyúttal rakasd fel.
Egy apró módosítás kell a generátoron. Keress rá a wiki-ben.
Megnéztem, azért kérdezem.
Mert az ebay helyett vennék egy másikat bardi-ból, és egy füst alatt csinál(tat)nám a kettőt. De nem biztos, hogy ezzel a szerelővel itt bécsben, mert ő nem kimondottan ford szerelő. Nem hiszem, hogy ilyen átalakítást végez...
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #35140 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:09:15 »

Szabadonfutósítástól függetlenül, ez a feszítő szhar, igaz? Tehát intézhetem a garanciát... jajjdejó...
Mennyibe fáj egy szabadonfutósítás?



Itt a leírás mit kell változtatni a generátoron  http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35141 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:15:37 »

Megnéztem, azért kérdezem.
Mert az ebay helyett vennék egy másikat bardi-ból, és egy füst alatt csinál(tat)nám a kettőt. De nem biztos, hogy ezzel a szerelővel itt bécsben, mert ő nem kimondottan ford szerelő. Nem hiszem, hogy ilyen átalakítást végez...
Lehet a feszítő szorul a konzolján, ezt cserekor figyelni kell, mert simán fel lehet rakni úgy hogy szorul, és nem tud utána feszíteni hiába jó.
6pk1640-es szíj lett?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35142 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:41:24 »

Lehet a feszítő szorul a konzolján, ezt cserekor figyelni kell, mert simán fel lehet rakni úgy hogy szorul, és nem tud utána feszíteni hiába jó.
6pk1640-es szíj lett?
Akkor lehet ez lesz ott a hiba, mert azal elegge szenvedtek, aztan valamit a satuban mahinaltak vele...
Igen, a szij az jo, 1640-es
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35143 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:43:33 »


Itt a leírás mit kell változtatni a generátoron  http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
Koszi, megneztem.
De engem az ara erdekelne munkadijjal, stb Wink
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35144 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:43:53 »

Ok, akkor szerinted is a feszítő a rossz.
A szerelő is azt mondta, hogy szerinte nem feszít eleget...
Tisztelt Fórumtárs!
Nehezen tudom elképzelni, hogy a hidraulikus rugó alapból rossz legyen. Vagy az van amit Ervin fórumtárs ír, hogy megszorult a feszítő háromszög és ezért képtelen a rugó megfelelőnyomást gyakorolni a szíjra, vagy a szíj eredetileg is hosszabb a kelleténél. A rendszer elemek kímélése szempontjából én is csak ajánlani tudom a szabadonfutósítást. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35145 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:46:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nehezen tudom elképzelni, hogy a hidraulikus rugó alapból rossz legyen. Vagy az van amit Ervin fórumtárs ír, hogy megszorult a feszítő háromszög és ezért képtelen a rugó megfelelőnyomást gyakorolni a szíjra, vagy a szíj eredetileg is hosszabb a kelleténél. A rendszer elemek kímélése szempontjából én is csak ajánlani tudom a szabadonfutósítást. wave
Tisztelettel László! worship
Kezdek megnyugodni, hogy csak a szerelo volt nem kellokeppen hozzaerto es most ezert oszulok... Smiley
Akkor feltehetoleg egy fordhoz erto szerelot kell keressek, aki szabadonfutosit es orvosolja a feszito problemajat.
Ezt kovetoen a szerelotol pedig visszakerem a munkadijat...
Naplózva
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35146 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 11:13:02 »

Sziasztok,

Abban kérném állásfoglalásotokat, hogy kell-e a dieselt melegíteni, vagy egyből meg kell vele indulni, de nagyon alacsony fordulatszámon. Eddig több helyen olvastam már, de mindenhol más és más a vélemény.

Köszönöm
István
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35147 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 11:16:43 »

Sziasztok,

Abban kérném állásfoglalásotokat, hogy kell-e a dieselt melegíteni, vagy egyből meg kell vele indulni, de nagyon alacsony fordulatszámon. Eddig több helyen olvastam már, de mindenhol más és más a vélemény.

Köszönöm
István

Nem kell. Beindítod, hagyod stabilizálódni az alapjáratot, és tulajdonképpen mehetsz is.

Az alacsony fordulatot viszont definiáljuk először pontosabban. 1300-1500-nál lejjebb nem közekednék vele tartósan, mert a hidegben a kissé dermedtebb olajban nehezen lesz meg az alig forgó motorral a megfelelő olajnyomás. Ha finom gázzal közlekedsz 1500-2000 között, míg be nem melegszik, szerintem az a jó megoldás (más meg majd lehurrog jól és megírja, hogyan ölöm meg éppen ezzel a motort Smiley).

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.24 hétfő, 11:49:09 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35148 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 11:46:28 »

Nem kell. Beindítod, hagyod stabilizálódni az alapjáratot, és tulajdonképpen mehetsz is.

Az alacsony fordulatot viszont definiáljuk először pontosabban. 1300-1500-nál lejjebb nem közekednék vele tartósan, mert a hidegben a kissé dermedtebb olajban nehezen lesz meg az alig forgó motorral a megfelelő olajnyomás. Ha finom gázzal közlekedsz 1500-2000 között, míg be nem melegszik, szerintem az a jó megoldás (más meg majd lehurrog jól és megírja, hogyan ölöm meg éppen ezel a motort Smiley).

AndyA

Köszönöm AndyA......a zárójeles mondat fogott meg a leginkább  taps

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35149 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 11:49:35 »

Köszönöm AndyA......a zárójeles mondat fogott meg a leginkább  taps



Várj egy kicsit, mindjárt jönnek a szakemberek. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 696 697 698 699 700 701 702 [703] 704 705 706 707 708 709 710 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.