n.norbi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35450 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:13:28 » |
|
Lehet hogy igazad van .A vezetési technikámat kellene változtatnom , vagy ahhoz autót venni.Így szoktam meg .1.6 d asconával majd 1.7 td astrával mentem úgy 500.000 km-ert.azok 1000-es fordulaton ugyanazt a semmit tudták mint 2000-es fordulaton .nem volt értelme pörgetni .Százezret mentem lassan ezzel a pörgősebb típusú diesellel , de még mindíg bénán használom ezek szerint.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35451 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:19:21 » |
|
Lehet hogy igazad van .A vezetési technikámat kellene változtatnom , vagy ahhoz autót venni.Így szoktam meg .1.6 d asconával majd 1.7 td astrával mentem úgy 500.000 km-ert.azok 1000-es fordulaton ugyanazt a semmit tudták mint 2000-es fordulaton .nem volt értelme pörgetni .Százezret mentem lassan ezzel a pörgősebb típusú diesellel , de még mindíg bénán használom ezek szerint.
Ha fullra pakolva használod csak városban,kis távokra,ne csodálkozz,ha 8 litert eszik, A turbó 1750 körül kapcsol be,így ha 1500nál használod,akkor ott kb. semmit se tölt rá(nézd meg a nyomatékgörbét). Ha városban kis fogyasztású autót akarsz,akkor Citroen Ax pici dízel,4 literből elvagy vele simán. A Mondeo 1,5 tonna,míg a "régi 1.9 dízelek" jó ha nyomtak 1,1-1,3 között. Azt a 200 kiló plusszot valamivel mozgatni kell...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35452 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:23:31 » |
|
Ami sok energiát követel az a tömeg (főleg a nagy) álló helyzetből való megmozdítása és felgyorsítása. Ha ez sokszor van, akkor sokszor sok energia=több üzemanyag fogyasztás. Városba, rövidtávra nem ideális a dízel. Akár kis ccm, akár nagy.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #35453 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:25:43 » |
|
Talán kicsit nehéz a lábad,nem lehet?8liter az tényleg sok egy "sporolós" kocsitól... Pedig jó lenne .Kár hogy mindíg erős akar lenni .Jó lenne egy városi üzemmód kb 90 lóerőre optimalizálva a kocsit.Ha nem töltené úgy fela turbó az égésteret nem adna hozzá annyi üzemanyagot a motorvezérlő vagy aminek ez a dolga hogy beállítsa. Éppen hogy nem "nehéz a lábam" 1500 és 2000 -es fordulat között használom . 2500-öt szerintem nálam egy éve nem forgott . De igy se akar spórolós lenni . pár hete kicserélt mindkét termosztátot hátha az is gond . lehet esetleg valami ami elrakódik , elromlik érzékelő és ez miatt több üzemanyagot adagol ?
Megint senki nem nézi meg a gyártó által kibocsájtott adatot. EUR4 kombi TDCI városi fogyasztása 8,3 l/100 km. Akkor hol itt a probléma? És ne várjunk már csodát! 1,6-1,7T mozgatunk ennyi üzemanyaggal városban 100 km-en át.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35454 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:27:33 » |
|
Megint senki nem nézi meg a gyártó által kibocsájtott adatot. EUR4 kombi TDCI városi fogyasztása 8,3 l/100 km. Akkor hol itt a probléma? És ne várjunk már csodát! 1,6-1,7T mozgatunk ennyi üzemanyaggal városban 100 km-en át.
Csak városban nekem is megeszik ennyit, de néha 8.5 -öt is. #35476 Dátum: Ma - 21:32:41
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.13 szombat, 23:29:59 írta a benzines »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #35455 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:29:42 » |
|
#35476 Dátum: Ma - 21:32:41 Nem rád értettem, bocsánat.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
n.norbi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35456 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:32:19 » |
|
Holnaptól megtanulok ésszel vezetni.Valamiért az van bennem ha ne nyomom neki nem eszik. Aztán lehet hogy pont nem.Rossz beidegződés. Na ja van kocsi fele ilyen súllyal . Azzal kellene a városban flangálni.Parkolással is kevesebb bajom lenne .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35457 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 00:22:43 » |
|
Holnaptól megtanulok ésszel vezetni.Valamiért az van bennem ha ne nyomom neki nem eszik. Aztán lehet hogy pont nem.Rossz beidegződés. Na ja van kocsi fele ilyen súllyal . Azzal kellene a városban flangálni.Parkolással is kevesebb bajom lenne . Mint írták,a GYÁRI ÉRTÉK is 8liter feletti tiszta városi használatban. Sajnos a fizika törvényeit a Mondeo se tudja kijátszani... Nem vezetni kell megtanulni,hanem beletörődni,h ilyen használat mellett ez ennyit fog enni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Új hozzászólás #35458 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 08:56:44 » |
|
Üdv.Mindenkinek! Augusztusban vásárolt gépemmel kezdünk tegezőviszonyba kerülni,így arra gondoltam,a szíjcseréket megejthetném.Ebben szeretném a segítségeteket kérni.A vízpumpa felőli oldalon valóban elég lenne csak a feszítőben a csapágyat/+2mm es alátétet alárakni/kicserélni?Természetesen új szíjat is.Valamit kell még ezen az oldalon cserélni,il. ezt meglehet ejteni szerelőakna nélkül is?A generátor felől már bonyolultabb a helyzet ha jól gondolom.Itt milyen alkatrészeket kell cserélni,ill. ez is megoldható-e részleges alkatrészcserével és szerelőakna nélkül?Tudom ilyenkor karácsony előtt gondolom jobban elfoglaltak vagytok mással de a válaszokat előre is köszönöm.Üdv.:Döme
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35459 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 08:59:44 » |
|
Ha fullra pakolva használod csak városban,kis távokra,ne csodálkozz,ha 8 litert eszik, A turbó 1750 körül kapcsol be,így ha 1500nál használod,akkor ott kb. semmit se tölt rá(nézd meg a nyomatékgörbét). Ha városban kis fogyasztású autót akarsz,akkor Citroen Ax pici dízel,4 literből elvagy vele simán. A Mondeo 1,5 tonna,míg a "régi 1.9 dízelek" jó ha nyomtak 1,1-1,3 között. Azt a 200 kiló plusszot valamivel mozgatni kell... " A turbó 1750 körül kapcsol be," Épül fel a töltőnyomás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35460 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 09:05:02 » |
|
a 115 LE-s TDCI-be milyen porlasztocsucs kell? rovid, vagy hosszu?
Ez csak a TDDI-be jo ugye? --> 0432133801 501z valo a TDCI-be?
Erre valaki?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #35461 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 09:33:43 » |
|
Erre valaki?
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35462 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 10:19:54 » |
|
Danke danke!! Akkor az enyem 502Z Bar nem tudom mit akar jelenteni a "man repair" az 501Z-nel...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.14 vasárnap, 10:27:33 írta mendoza »
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #35463 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 10:43:46 » |
|
Üdv.Mindenkinek! Augusztusban vásárolt gépemmel kezdünk tegezőviszonyba kerülni,így arra gondoltam,a szíjcseréket megejthetném.Ebben szeretném a segítségeteket kérni.A vízpumpa felőli oldalon valóban elég lenne csak a feszítőben a csapágyat/+2mm es alátétet alárakni/kicserélni?Természetesen új szíjat is.Valamit kell még ezen az oldalon cserélni,il. ezt meglehet ejteni szerelőakna nélkül is?A generátor felől már bonyolultabb a helyzet ha jól gondolom.Itt milyen alkatrészeket kell cserélni,ill. ez is megoldható-e részleges alkatrészcserével és szerelőakna nélkül?Tudom ilyenkor karácsony előtt gondolom jobban elfoglaltak vagytok mással de a válaszokat előre is köszönöm.Üdv.:Döme
A szervó oldalra elég a csapágy és egy alátét. Flexkulccsal tudod lazítani a feszítőt, akna nem kell. A generátor oldalhoz sem kell feltétlen akna (én megoldottam anélkül is). Ott egyszerre illik cserélni mindent....feszítő, görgők, főtengely szíjtárcsa és a generátorra is érdemes feltenni ey szabadonfutót.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #35464 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 10:48:38 » |
|
Danke danke!!
Akkor az enyem 502Z Bar nem tudom mit akar jelenteni a "man repair" az 501Z-nel...
Javításnál (cserénél) az 502Z helyett jó az 501Z is.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #35465 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 10:55:42 » |
|
Üdv.Mindenkinek! Augusztusban vásárolt gépemmel kezdünk tegezőviszonyba kerülni,így arra gondoltam,a szíjcseréket megejthetném.Ebben szeretném a segítségeteket kérni.A vízpumpa felőli oldalon valóban elég lenne csak a feszítőben a csapágyat/+2mm es alátétet alárakni/kicserélni?Természetesen új szíjat is.Valamit kell még ezen az oldalon cserélni,il. ezt meglehet ejteni szerelőakna nélkül is?A generátor felől már bonyolultabb a helyzet ha jól gondolom.Itt milyen alkatrészeket kell cserélni,ill. ez is megoldható-e részleges alkatrészcserével és szerelőakna nélkül?Tudom ilyenkor karácsony előtt gondolom jobban elfoglaltak vagytok mással de a válaszokat előre is köszönöm.Üdv.:Döme
Ha nem szól nincs rossz hangja akkor elég a szíj csere.Minek mást is benne kidobni.A jobb oldalon ha már elment sok km-t akkor célszerúbb mindent cserélni.Szettben is meglehet kapni/feszítő,görgő-szíj/+főtengelyékszíj tárcsa.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #35466 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 12:32:51 » |
|
Lehet hogy igazad van .A vezetési technikámat kellene változtatnom , vagy ahhoz autót venni.Így szoktam meg .1.6 d asconával majd 1.7 td astrával mentem úgy 500.000 km-ert.azok 1000-es fordulaton ugyanazt a semmit tudták mint 2000-es fordulaton .nem volt értelme pörgetni .Százezret mentem lassan ezzel a pörgősebb típusú diesellel , de még mindíg bénán használom ezek szerint.
A hosszabb bemelegedés sem tesz jót a fogyinak. Nekem is megnőtt most, ahogy bejöttek a hidegek. Az igazi város (2km hideg motorral) pedig a fogyi halála. A régi fiestát így használtuk (1 km, majd leállás), 1,25-ös benzines, és volt, amikor 10 litert evett... holott országúton 5-tel is elment. Nagyon függ a használat módjától. Pl amikor több hosszabb út is van benne, rögtön lemegy 7-re, hosszabb (2-5 km) táv során... Én elég jó fogyikat szoktam produkálni a tdci-vel, de nálam is ilyen... volt, amikor ilyen 1 km-es hidek szakaszokat mentem, akkor nekem is az egekben volt a fogyi. Vagy egyszer pont a városban kellett tankolnom, 40 fok, klíma, und dugó. Valami 15 liter volt az átlag (ugyi akkor nulláztam). Ahogy kiértem az M0-ra, helyreállt a rend... ott már 4 körül eszik, le is esett az átlag rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35467 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 12:58:57 » |
|
A hosszabb bemelegedés sem tesz jót a fogyinak. Nekem is megnőtt most, ahogy bejöttek a hidegek. Az igazi város (2km hideg motorral) pedig a fogyi halála. A régi fiestát így használtuk (1 km, majd leállás), 1,25-ös benzines, és volt, amikor 10 litert evett... holott országúton 5-tel is elment. Nagyon függ a használat módjától. Pl amikor több hosszabb út is van benne, rögtön lemegy 7-re, hosszabb (2-5 km) táv során... Én elég jó fogyikat szoktam produkálni a tdci-vel, de nálam is ilyen... volt, amikor ilyen 1 km-es hidek szakaszokat mentem, akkor nekem is az egekben volt a fogyi. Vagy egyszer pont a városban kellett tankolnom, 40 fok, klíma, und dugó. Valami 15 liter volt az átlag (ugyi akkor nulláztam). Ahogy kiértem az M0-ra, helyreállt a rend... ott már 4 körül eszik, le is esett az átlag rendesen.
Mindig ki tudod számolni, hogy 4 körül érj ki az M0-ára?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #35468 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 13:00:48 » |
|
Mindig ki tudod számolni, hogy 4 körül érj ki az M0-ára? Csak minden 2. alkalommal
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Tomi76
|
|
« Új hozzászólás #35469 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 13:58:45 » |
|
Sziasztok!
Ma kiolvastam PCM-ből (ELM327/Forscan) a porlasztók kódjait, és sajna nem egyeznek a porlasztókon feltüntetett kódokka. Átírjam, vagy hagyjam így? Lehet hogy a porlasztókon nem jó kódok vannak feltüntetve? Ettől lehet "kopogósabb" a motor hangja?
Köszi.
Tamás
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35470 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 14:13:38 » |
|
Sziasztok!
Ma kiolvastam PCM-ből (ELM327/Forscan) a porlasztók kódjait, és sajna nem egyeznek a porlasztókon feltüntetett kódokka. Átírjam, vagy hagyjam így? Lehet hogy a porlasztókon nem jó kódok vannak feltüntetve? Ettől lehet "kopogósabb" a motor hangja?
Köszi.
Tamás
A befecskendezőkön nem tudják elírni a kódokat. Azok biztosan jó kódok, de lehet nem az aktuálisak. Ugyanis ha fel lett újítva a befecskendező, akkor új kódokat kap és ezt kell beírni a motorvezérlőben. Gondolom nem tudod, hogy voltak-e már felújítva a befecskendezők. Szóval nem tudhatod, hogy melyik a jó. Ami leolvastál róluk vagy amit kiolvastál a vezérlőből.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.14 vasárnap, 14:52:03 írta a benzines »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Tomi76
|
|
« Új hozzászólás #35471 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 14:50:45 » |
|
A befecskendezőkön nem tudják elírni a kódokat. Azok biztosan jó kódok, de lehet nem az aktuálisak. Ugyanis a fel lett újítva a befecskendező, akkor új kódokat kap és ezt kell beírni a motorvezérlőben. Gondolom nem tudod, hogy voltak-e már felújítva a befecskendezők. Szóval nem tudhatod, hogy melyik a jó. Ami leolvastál róluk vagy amit kiolvastál a vezérlőből.
Így van...
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35472 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 15:53:34 » |
|
" A turbó 1750 körül kapcsol be," Épül fel a töltőnyomás Tudom már miért nem hiányzott a fórum...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35473 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:29:51 » |
|
Éppen hogy nem "nehéz a lábam" 1500 és 2000 -es fordulat között használom . 2500-öt szerintem nálam egy éve nem forgott .
Lehet ki kellene vinned egy kicsit autopalyara es 4. 5. fokozatban menni par kilometert, had forogjon es egjen ki a sok lerakodas.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35474 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:30:22 » |
|
Tudom már miért nem hiányzott a fórum...
ugyanmar...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #35475 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:30:51 » |
|
Tudom már miért nem hiányzott a fórum...
és ez annyira bosszantotta,hogy le is regelt....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35476 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:49:22 » |
|
és ez annyira bosszantotta,hogy le is regelt.... Nem, semmi közöm a dologhoz.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #35477 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:49:40 » |
|
Tudom már miért nem hiányzott a fórum...
Bálint mi-ez a vendég státusz?
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35478 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:50:20 » |
|
Bálint mi-ez a vendég státusz?
Már nem fog válaszolni....ezzel a névvel.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #35479 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:55:21 » |
|
Már nem fog válaszolni....ezzel a névvel.
Nem is Bálint-ként volt fenn
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35480 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:02:00 » |
|
Nem is Bálint-ként volt fenn Ez igaz. De amire ezt kérdezted, azzal a névvel sem fog! Ííííígy jóóóó?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #35481 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:05:08 » |
|
Ez igaz. De amire ezt kérdezted, azzal a névvel sem fog! Ííííígy jóóóó? Majd-ő megírja (remélem).
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35482 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:12:08 » |
|
Majd-ő megírja (remélem).
Mit, hogy leregelt? (azért vendég a státus) Ezen nincs sok megírni való.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Steve
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #35483 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:17:10 » |
|
Szevasztok! Előbbiekben olvastam, hogy páran épp a porlasztókat újítják. Legutóbb nekem is felvetette a szerelőm, hogy nem ártana megnézetnem, mert szerinte már nem az igazi. Nem szeretném megvárni míg teljesen tönkre megy, de nem is akarom feleslegesen felújítani. 185.000 km-nél tartok, szerintetek?
|
|
|
Naplózva
|
2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35484 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:18:27 » |
|
Szevasztok! Előbbiekben olvastam, hogy páran épp a porlasztókat újítják. Legutóbb nekem is felvetette a szerelőm, hogy nem ártana megnézetnem, mert szerinte már nem az igazi. Nem szeretném megvárni míg teljesen tönkre megy, de nem is akarom feleslegesen felújítani. 185.000 km-nél tartok, szerintetek? Szerintem is 185.000 km-nél tartasz.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #35485 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:20:35 » |
|
Szevasztok! Előbbiekben olvastam, hogy páran épp a porlasztókat újítják. Legutóbb nekem is felvetette a szerelőm, hogy nem ártana megnézetnem, mert szerinte már nem az igazi. Nem szeretném megvárni míg teljesen tönkre megy, de nem is akarom feleslegesen felújítani. 185.000 km-nél tartok, szerintetek? Lesznek annak előjelei.....nem egyik napról a másikra adják meg magukat.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #35486 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:25:36 » |
|
Mit, hogy leregelt? (azért vendég a státus) Ezen nincs sok megírni való.
Hagyjuk (csak szét van off-olva a topic).
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35487 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:55:53 » |
|
Lesznek annak előjelei.....nem egyik napról a másikra adják meg magukat.
Mik azok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #35488 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:58:18 » |
|
Mik azok?
pl. malacfarok.....
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35489 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:12:37 » |
|
pl. malacfarok.....
Kevésbé nyilvánvalók?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35490 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:16:24 » |
|
pl. malacfarok.....
Tudnal tovabbi peldakat is irni? Nekem eddig neha 1500 es 1800 kozott mintha kihagyogatott volna, de most ez elojott 2200 kornyeken is. Lehet, hogy az egyik csucs alul hagyogat ki, es a kovetkezo hibas darab meg kicsit magasabb fordulaton? Viszem majd Ervinhez, de szerintem mar csak januarban jutok el hozza... A fentiek lehetnek csucs problemak szted?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35491 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:19:46 » |
|
Tudnal tovabbi peldakat is irni?
Nekem eddig neha 1500 es 1800 kozott mintha kihagyogatott volna, de most ez elojott 2200 kornyeken is. Lehet, hogy az egyik csucs alul hagyogat ki, es a kovetkezo hibas darab meg kicsit magasabb fordulaton? Viszem majd Ervinhez, de szerintem mar csak januarban jutok el hozza...
A fentiek lehetnek csucs problemak szted?
Nem lakik ő olyan messze.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #35492 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:22:25 » |
|
Nem lakik ő olyan messze..... Azt nem írta, hogy a kiszedett csúcsokat......és gyalog.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
bereny
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Új hozzászólás #35493 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:25:55 » |
|
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Egy 2002 115 le Mondeo kombim van elég jól kifogyasztottam a tankot és közvetlenül a tankolás után 1-2 km múlva a motor leállt .Gázolaj szűrő csere után megjavult majd 500 km megtétele után a hiba újra jelentkezett.Dadog a motor le áll .majd 1-2 óra elteltével.Újra indul de egy pár km megtétele után a hiba jelentkezik.A fordulat leállás előtt ingadozik.Ha valakinek van ötlete a hibával kapcsolatban örülnék neki . Köszönöm.
az üzemanyag szivattyúval volt a gond.Köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #35494 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:27:32 » |
|
Kevésbé nyilvánvalók?
Tudnal tovabbi peldakat is irni?
Nekem eddig neha 1500 es 1800 kozott mintha kihagyogatott volna, de most ez elojott 2200 kornyeken is. Lehet, hogy az egyik csucs alul hagyogat ki, es a kovetkezo hibas darab meg kicsit magasabb fordulaton? Viszem majd Ervinhez, de szerintem mar csak januarban jutok el hozza...
A fentiek lehetnek csucs problemak szted?
Diag....abból már lehet következtetni, hogy mi újság a csúcsokkal.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35495 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:36:35 » |
|
Nem lakik ő olyan messze..... Nem, csak a zidoooo az nincsen...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35496 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:36:41 » |
|
Diag....abból már lehet következtetni, hogy mi újság a csúcsokkal.
Kevéssé általánosan?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35497 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:38:06 » |
|
Azt nem írta, hogy a kiszedett csúcsokat......és gyalog. Remelhetoleg azert nem. Meg gyalogolni milyen mar... van bringam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #35498 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:57:16 » |
|
Kevéssé általánosan?
Xhopaccc? Majd megmondják azok akik már túl vannak a cserén, hogy mik voltak a tapasztalatok a malacfarok előtt. Vagy szedd ki őket és nézz porlasztási képet.....de közben ne pislogj. Ha nem jó akkor otthon is javítható. https://www.youtube.com/watch?v=kwfz6AM8BMgNem is értem miért nem csináltunk még porlasztócserét egy minin....jó buli lenne. https://www.youtube.com/watch?v=_2pmqMhbahw
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #35499 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 22:00:32 » |
|
CR-nél hiába nézed a porlasztási képet, semmit nem ér.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|