Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 06:20:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 703 704 705 706 707 708 709 [710] 711 712 713 714 715 716 717 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685564 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35450 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:13:28 »

Lehet hogy igazad van .A vezetési technikámat kellene változtatnom , vagy ahhoz autót venni.Így szoktam meg .1.6 d asconával majd 1.7 td astrával mentem úgy 500.000 km-ert.azok 1000-es fordulaton ugyanazt a semmit tudták mint 2000-es fordulaton .nem volt értelme pörgetni .Százezret mentem lassan ezzel a pörgősebb típusú diesellel , de még mindíg bénán használom ezek szerint.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #35451 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:19:21 »

Lehet hogy igazad van .A vezetési technikámat kellene változtatnom , vagy ahhoz autót venni.Így szoktam meg .1.6 d asconával majd 1.7 td astrával mentem úgy 500.000 km-ert.azok 1000-es fordulaton ugyanazt a semmit tudták mint 2000-es fordulaton .nem volt értelme pörgetni .Százezret mentem lassan ezzel a pörgősebb típusú diesellel , de még mindíg bénán használom ezek szerint.

Ha fullra pakolva használod csak városban,kis távokra,ne csodálkozz,ha 8 litert eszik, A turbó 1750 körül kapcsol be,így ha 1500nál használod,akkor ott kb. semmit se tölt rá(nézd meg a nyomatékgörbét). Ha városban kis fogyasztású autót akarsz,akkor Citroen Ax pici dízel,4 literből elvagy vele simán. A Mondeo 1,5 tonna,míg a "régi 1.9 dízelek" jó ha nyomtak 1,1-1,3 között. Azt a 200 kiló plusszot valamivel mozgatni kell... integet2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35452 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:23:31 »

Ami sok energiát követel az a tömeg (főleg a nagy) álló helyzetből való megmozdítása és felgyorsítása. Ha ez sokszor van, akkor sokszor sok energia=több üzemanyag fogyasztás.
Városba, rövidtávra nem ideális a dízel. Akár kis ccm, akár nagy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35453 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:25:43 »


Talán kicsit nehéz a lábad,nem lehet?8liter az tényleg sok egy "sporolós" kocsitól... Wink
Pedig jó lenne .Kár hogy mindíg erős akar lenni .Jó lenne egy városi üzemmód kb 90 lóerőre optimalizálva a kocsit.Ha nem töltené úgy fela turbó az égésteret nem adna hozzá annyi üzemanyagot a motorvezérlő vagy aminek ez a dolga hogy beállítsa. Éppen hogy nem "nehéz a lábam" 1500 és 2000 -es fordulat között használom . 2500-öt szerintem nálam egy éve nem forgott . De igy se akar spórolós lenni .  pár hete kicserélt mindkét termosztátot hátha az is gond . lehet esetleg valami ami elrakódik , elromlik érzékelő és ez miatt több üzemanyagot adagol ?
Megint senki nem nézi meg a gyártó által kibocsájtott adatot. EUR4 kombi TDCI városi fogyasztása 8,3 l/100 km.
Akkor hol itt a probléma? És ne várjunk már csodát! 1,6-1,7T mozgatunk ennyi üzemanyaggal városban 100 km-en át.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35454 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:27:33 »

Megint senki nem nézi meg a gyártó által kibocsájtott adatot. EUR4 kombi TDCI városi fogyasztása 8,3 l/100 km.
Akkor hol itt a probléma? És ne várjunk már csodát! 1,6-1,7T mozgatunk ennyi üzemanyaggal városban 100 km-en át.



Csak városban nekem is megeszik ennyit, de néha 8.5 -öt is.

 vigyor3
#35476 Dátum: Ma - 21:32:41
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.13 szombat, 23:29:59 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35455 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:29:42 »


 vigyor3
#35476 Dátum: Ma - 21:32:41
Nem rád értettem, bocsánat.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35456 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:32:19 »

Holnaptól megtanulok ésszel vezetni.Valamiért az van bennem ha ne nyomom neki nem eszik. Aztán lehet hogy pont nem.Rossz beidegződés. vigyor3    Na ja van kocsi fele ilyen súllyal . Azzal kellene a városban flangálni.Parkolással is kevesebb bajom lenne .
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #35457 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 00:22:43 »

Holnaptól megtanulok ésszel vezetni.Valamiért az van bennem ha ne nyomom neki nem eszik. Aztán lehet hogy pont nem.Rossz beidegződés. vigyor3    Na ja van kocsi fele ilyen súllyal . Azzal kellene a városban flangálni.Parkolással is kevesebb bajom lenne .

Mint írták,a GYÁRI ÉRTÉK is 8liter feletti tiszta városi használatban. Sajnos a fizika törvényeit a Mondeo se tudja kijátszani... Nem vezetni kell megtanulni,hanem beletörődni,h ilyen használat mellett ez ennyit fog enni integet2
Naplózva
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #35458 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 08:56:44 »

Üdv.Mindenkinek!
Augusztusban vásárolt gépemmel kezdünk tegezőviszonyba kerülni,így arra gondoltam,a szíjcseréket megejthetném.Ebben szeretném a segítségeteket kérni.A vízpumpa felőli oldalon valóban elég lenne csak a feszítőben a csapágyat/+2mm es alátétet alárakni/kicserélni?Természetesen új szíjat is.Valamit kell még ezen az oldalon cserélni,il. ezt meglehet ejteni szerelőakna nélkül is?A generátor felől már bonyolultabb a helyzet ha jól gondolom.Itt milyen alkatrészeket kell cserélni,ill. ez is megoldható-e részleges alkatrészcserével és szerelőakna nélkül?Tudom ilyenkor karácsony előtt gondolom jobban elfoglaltak vagytok mással de a válaszokat előre is köszönöm.Üdv.:Döme
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35459 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 08:59:44 »

Ha fullra pakolva használod csak városban,kis távokra,ne csodálkozz,ha 8 litert eszik, A turbó 1750 körül kapcsol be,így ha 1500nál használod,akkor ott kb. semmit se tölt rá(nézd meg a nyomatékgörbét). Ha városban kis fogyasztású autót akarsz,akkor Citroen Ax pici dízel,4 literből elvagy vele simán. A Mondeo 1,5 tonna,míg a "régi 1.9 dízelek" jó ha nyomtak 1,1-1,3 között. Azt a 200 kiló plusszot valamivel mozgatni kell... integet2

"A turbó 1750 körül kapcsol be,"

Épül fel a töltőnyomás  Cheesy
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35460 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 09:05:02 »

a 115 LE-s TDCI-be milyen porlasztocsucs kell? rovid, vagy hosszu?

Ez csak a TDDI-be jo ugye? --> 0432133801
501z valo a TDCI-be?

Erre valaki?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35461 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 09:33:43 »

Erre valaki?

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35462 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 10:19:54 »


Danke danke!!

Akkor az enyem 502Z
Bar nem tudom mit akar jelenteni a "man repair" az 501Z-nel...
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.14 vasárnap, 10:27:33 írta mendoza » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35463 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 10:43:46 »

Üdv.Mindenkinek!
Augusztusban vásárolt gépemmel kezdünk tegezőviszonyba kerülni,így arra gondoltam,a szíjcseréket megejthetném.Ebben szeretném a segítségeteket kérni.A vízpumpa felőli oldalon valóban elég lenne csak a feszítőben a csapágyat/+2mm es alátétet alárakni/kicserélni?Természetesen új szíjat is.Valamit kell még ezen az oldalon cserélni,il. ezt meglehet ejteni szerelőakna nélkül is?A generátor felől már bonyolultabb a helyzet ha jól gondolom.Itt milyen alkatrészeket kell cserélni,ill. ez is megoldható-e részleges alkatrészcserével és szerelőakna nélkül?Tudom ilyenkor karácsony előtt gondolom jobban elfoglaltak vagytok mással de a válaszokat előre is köszönöm.Üdv.:Döme



A szervó oldalra elég a csapágy és egy alátét.  Flexkulccsal tudod lazítani a feszítőt, akna nem kell.
A generátor oldalhoz sem kell feltétlen akna (én megoldottam anélkül is).  Ott egyszerre illik cserélni mindent....feszítő, görgők, főtengely szíjtárcsa és a generátorra is érdemes feltenni ey szabadonfutót.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35464 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 10:48:38 »

Danke danke!!

Akkor az enyem 502Z
Bar nem tudom mit akar jelenteni a "man repair" az 501Z-nel...


Javításnál (cserénél) az 502Z helyett jó az 501Z is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35465 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 10:55:42 »

Üdv.Mindenkinek!
Augusztusban vásárolt gépemmel kezdünk tegezőviszonyba kerülni,így arra gondoltam,a szíjcseréket megejthetném.Ebben szeretném a segítségeteket kérni.A vízpumpa felőli oldalon valóban elég lenne csak a feszítőben a csapágyat/+2mm es alátétet alárakni/kicserélni?Természetesen új szíjat is.Valamit kell még ezen az oldalon cserélni,il. ezt meglehet ejteni szerelőakna nélkül is?A generátor felől már bonyolultabb a helyzet ha jól gondolom.Itt milyen alkatrészeket kell cserélni,ill. ez is megoldható-e részleges alkatrészcserével és szerelőakna nélkül?Tudom ilyenkor karácsony előtt gondolom jobban elfoglaltak vagytok mással de a válaszokat előre is köszönöm.Üdv.:Döme

Ha nem szól nincs rossz hangja akkor elég a szíj csere.Minek mást is benne kidobni.A jobb oldalon ha már elment sok km-t akkor célszerúbb mindent cserélni.Szettben is meglehet kapni/feszítő,görgő-szíj/+főtengelyékszíj tárcsa.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35466 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 12:32:51 »

Lehet hogy igazad van .A vezetési technikámat kellene változtatnom , vagy ahhoz autót venni.Így szoktam meg .1.6 d asconával majd 1.7 td astrával mentem úgy 500.000 km-ert.azok 1000-es fordulaton ugyanazt a semmit tudták mint 2000-es fordulaton .nem volt értelme pörgetni .Százezret mentem lassan ezzel a pörgősebb típusú diesellel , de még mindíg bénán használom ezek szerint.

A hosszabb bemelegedés sem tesz jót a fogyinak. Nekem is megnőtt most, ahogy bejöttek a hidegek.
Az igazi város (2km hideg motorral) pedig a fogyi halála. A régi fiestát így használtuk (1 km, majd leállás), 1,25-ös benzines, és volt, amikor 10 litert evett... holott országúton 5-tel is elment.
Nagyon függ a használat módjától. Pl amikor több hosszabb út is van benne, rögtön lemegy 7-re, hosszabb (2-5 km) táv során...
Én elég jó fogyikat szoktam produkálni a tdci-vel, de nálam is ilyen... volt, amikor ilyen 1 km-es hidek szakaszokat mentem, akkor nekem is az egekben volt a fogyi.
Vagy egyszer pont a városban kellett tankolnom, 40 fok, klíma, und dugó. Valami 15 liter volt az átlag (ugyi akkor nulláztam).
Ahogy kiértem az M0-ra, helyreállt a rend... ott már 4 körül eszik, le is esett az átlag rendesen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35467 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 12:58:57 »

A hosszabb bemelegedés sem tesz jót a fogyinak. Nekem is megnőtt most, ahogy bejöttek a hidegek.
Az igazi város (2km hideg motorral) pedig a fogyi halála. A régi fiestát így használtuk (1 km, majd leállás), 1,25-ös benzines, és volt, amikor 10 litert evett... holott országúton 5-tel is elment.
Nagyon függ a használat módjától. Pl amikor több hosszabb út is van benne, rögtön lemegy 7-re, hosszabb (2-5 km) táv során...
Én elég jó fogyikat szoktam produkálni a tdci-vel, de nálam is ilyen... volt, amikor ilyen 1 km-es hidek szakaszokat mentem, akkor nekem is az egekben volt a fogyi.
Vagy egyszer pont a városban kellett tankolnom, 40 fok, klíma, und dugó. Valami 15 liter volt az átlag (ugyi akkor nulláztam).
Ahogy kiértem az M0-ra, helyreállt a rend... ott már 4 körül eszik, le is esett az átlag rendesen.

Mindig ki tudod számolni, hogy 4 körül érj ki az M0-ára?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35468 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 13:00:48 »

Mindig ki tudod számolni, hogy 4 körül érj ki az M0-ára?  eplus2

 boxer

Csak minden 2. alkalommal  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #35469 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 13:58:45 »

Sziasztok!

Ma kiolvastam PCM-ből (ELM327/Forscan) a porlasztók kódjait, és sajna nem egyeznek a porlasztókon feltüntetett kódokka.
Átírjam, vagy hagyjam így?
Lehet hogy a porlasztókon nem jó kódok vannak feltüntetve?
Ettől lehet "kopogósabb" a motor hangja?

Köszi.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35470 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 14:13:38 »

Sziasztok!

Ma kiolvastam PCM-ből (ELM327/Forscan) a porlasztók kódjait, és sajna nem egyeznek a porlasztókon feltüntetett kódokka.
Átírjam, vagy hagyjam így?
Lehet hogy a porlasztókon nem jó kódok vannak feltüntetve?
Ettől lehet "kopogósabb" a motor hangja?

Köszi.

Tamás


A befecskendezőkön nem tudják elírni a kódokat. Azok biztosan jó kódok, de lehet nem az aktuálisak. Ugyanis ha fel lett újítva a befecskendező, akkor új kódokat kap és ezt kell beírni a motorvezérlőben.
Gondolom nem tudod, hogy voltak-e már felújítva a befecskendezők. Szóval nem tudhatod, hogy melyik a jó. Ami leolvastál róluk vagy amit kiolvastál a vezérlőből.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.14 vasárnap, 14:52:03 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #35471 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 14:50:45 »

A befecskendezőkön nem tudják elírni a kódokat. Azok biztosan jó kódok, de lehet nem az aktuálisak. Ugyanis a fel lett újítva a befecskendező, akkor új kódokat kap és ezt kell beírni a motorvezérlőben.
Gondolom nem tudod, hogy voltak-e már felújítva a befecskendezők. Szóval nem tudhatod, hogy melyik a jó. Ami leolvastál róluk vagy amit kiolvastál a vezérlőből.

Így van...
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #35472 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 15:53:34 »

"A turbó 1750 körül kapcsol be,"

Épül fel a töltőnyomás  Cheesy

Tudom már miért nem hiányzott a fórum...
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35473 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:29:51 »

Éppen hogy nem "nehéz a lábam" 1500 és 2000 -es fordulat között használom . 2500-öt szerintem nálam egy éve nem forgott .
Lehet ki kellene vinned egy kicsit autopalyara es 4. 5. fokozatban menni par kilometert, had forogjon es egjen ki a sok lerakodas.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35474 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:30:22 »

Tudom már miért nem hiányzott a fórum...

ugyanmar...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35475 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:30:51 »

Tudom már miért nem hiányzott a fórum...
és ez annyira bosszantotta,hogy le is regelt.... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35476 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:49:22 »

és ez annyira bosszantotta,hogy le is regelt.... Undecided


Nem, semmi közöm a dologhoz.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #35477 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:49:40 »

Tudom már miért nem hiányzott a fórum...
Bálint mi-ez a vendég státusz?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35478 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:50:20 »

Bálint mi-ez a vendég státusz?
Már nem fog válaszolni....ezzel a névvel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #35479 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 19:55:21 »

Már nem fog válaszolni....ezzel a névvel.
Nem is Bálint-ként volt fenn vigyor3
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35480 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:02:00 »

Nem is Bálint-ként volt fenn vigyor3

Ez igaz. De amire ezt kérdezted, azzal a névvel sem fog! Ííííígy jóóóó?  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #35481 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:05:08 »

Ez igaz. De amire ezt kérdezted, azzal a névvel sem fog! Ííííígy jóóóó?  beka3
Majd-ő megírja (remélem).
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35482 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:12:08 »

Majd-ő megírja (remélem).

Mit, hogy leregelt? (azért vendég a státus)
Ezen nincs sok megírni való.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Steve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #35483 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:17:10 »

Szevasztok! Előbbiekben olvastam, hogy páran épp a porlasztókat újítják. Legutóbb nekem is felvetette a szerelőm, hogy nem ártana megnézetnem, mert szerinte már nem az igazi. Nem szeretném megvárni míg teljesen tönkre megy, de nem is akarom feleslegesen felújítani. 185.000 km-nél tartok, szerintetek?  help
Naplózva

2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le
K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35484 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:18:27 »

Szevasztok! Előbbiekben olvastam, hogy páran épp a porlasztókat újítják. Legutóbb nekem is felvetette a szerelőm, hogy nem ártana megnézetnem, mert szerinte már nem az igazi. Nem szeretném megvárni míg teljesen tönkre megy, de nem is akarom feleslegesen felújítani. 185.000 km-nél tartok, szerintetek?  help

Szerintem is 185.000 km-nél tartasz.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35485 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:20:35 »

Szevasztok! Előbbiekben olvastam, hogy páran épp a porlasztókat újítják. Legutóbb nekem is felvetette a szerelőm, hogy nem ártana megnézetnem, mert szerinte már nem az igazi. Nem szeretném megvárni míg teljesen tönkre megy, de nem is akarom feleslegesen felújítani. 185.000 km-nél tartok, szerintetek?  help


Lesznek annak előjelei.....nem egyik napról a másikra adják meg magukat. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #35486 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:25:36 »

Mit, hogy leregelt? (azért vendég a státus)
Ezen nincs sok megírni való.
Hagyjuk (csak szét van off-olva a topic).
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35487 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:55:53 »



Lesznek annak előjelei.....nem egyik napról a másikra adják meg magukat. 

Mik azok?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35488 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:58:18 »

Mik azok?


pl. malacfarok.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35489 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:12:37 »



pl. malacfarok.....
Kevésbé nyilvánvalók?
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35490 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:16:24 »



pl. malacfarok.....
Tudnal tovabbi peldakat is irni?

Nekem eddig neha 1500 es 1800 kozott mintha kihagyogatott volna, de most ez elojott 2200 kornyeken is.
Lehet, hogy az egyik csucs alul hagyogat ki, es a kovetkezo hibas darab meg kicsit magasabb fordulaton?
Viszem majd Ervinhez, de szerintem mar csak januarban jutok el hozza...

A fentiek lehetnek csucs problemak szted?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35491 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:19:46 »

Tudnal tovabbi peldakat is irni?

Nekem eddig neha 1500 es 1800 kozott mintha kihagyogatott volna, de most ez elojott 2200 kornyeken is.
Lehet, hogy az egyik csucs alul hagyogat ki, es a kovetkezo hibas darab meg kicsit magasabb fordulaton?
Viszem majd Ervinhez, de szerintem mar csak januarban jutok el hozza...

A fentiek lehetnek csucs problemak szted?

Nem lakik ő olyan messze..... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35492 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:22:25 »

Nem lakik ő olyan messze..... eplus2


 Cheesy
Azt nem írta, hogy a kiszedett csúcsokat......és gyalog.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bereny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #35493 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:25:55 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Egy 2002 115 le Mondeo kombim van elég jól kifogyasztottam a tankot és közvetlenül a tankolás után 1-2 km múlva a motor  leállt .Gázolaj szűrő csere után megjavult  majd  500 km megtétele után a hiba újra jelentkezett.Dadog a motor le áll .majd 1-2 óra elteltével.Újra indul de  egy pár km  megtétele után a hiba jelentkezik.A fordulat leállás előtt ingadozik.Ha valakinek van ötlete a hibával kapcsolatban örülnék neki .
Köszönöm.

az üzemanyag szivattyúval volt a gond.Köszönöm.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35494 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:27:32 »

Kevésbé nyilvánvalók?

Tudnal tovabbi peldakat is irni?

Nekem eddig neha 1500 es 1800 kozott mintha kihagyogatott volna, de most ez elojott 2200 kornyeken is.
Lehet, hogy az egyik csucs alul hagyogat ki, es a kovetkezo hibas darab meg kicsit magasabb fordulaton?
Viszem majd Ervinhez, de szerintem mar csak januarban jutok el hozza...

A fentiek lehetnek csucs problemak szted?


Diag....abból már lehet következtetni, hogy mi újság a csúcsokkal.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35495 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:36:35 »

Nem lakik ő olyan messze..... eplus2
Nem, csak a zidoooo az nincsen... Cheesy
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35496 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:36:41 »



Diag....abból már lehet következtetni, hogy mi újság a csúcsokkal.  
Kevéssé általánosan?
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35497 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:38:06 »


 Cheesy
Azt nem írta, hogy a kiszedett csúcsokat......és gyalog.  hehe

Remelhetoleg azert nem.
Meg gyalogolni milyen mar... van bringam Cheesy
 
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35498 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:57:16 »

Kevéssé általánosan?

Xhopaccc?
Majd megmondják azok akik már túl vannak a cserén, hogy mik voltak a tapasztalatok a malacfarok előtt.   


Vagy szedd ki őket és nézz porlasztási képet.....de közben ne pislogj.  eplus2
Ha nem jó akkor otthon is javítható.  taps https://www.youtube.com/watch?v=kwfz6AM8BMg
Nem is értem miért nem csináltunk még porlasztócserét egy minin....jó buli lenne.   hehe https://www.youtube.com/watch?v=_2pmqMhbahw
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35499 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 22:00:32 »


Xhopaccc?
Majd megmondják azok akik már túl vannak a cserén, hogy mik voltak a tapasztalatok a malacfarok előtt.   


Vagy szedd ki őket és nézz porlasztási képet.....de közben ne pislogj.  eplus2
Ha nem jó akkor otthon is javítható.  taps https://www.youtube.com/watch?v=kwfz6AM8BMg
Nem is értem miért nem csináltunk még porlasztócserét egy minin....jó buli lenne.   hehe https://www.youtube.com/watch?v=_2pmqMhbahw

CR-nél hiába nézed a porlasztási képet, semmit nem ér.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 703 704 705 706 707 708 709 [710] 711 712 713 714 715 716 717 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.