Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:29:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
710
711
712
713
714
715
716
[
717
]
718
719
720
721
722
723
724
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658023 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35800 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 19:03:51 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.12.27 szombat, 23:34:50
Jo estet mindenkinek,boldog unnepeket!
Egy oraja ertem haza szerbiabol kazanyba.
Mint eddig is jo ut volt persze jo autoval.
De a De az De.
Europaban minden ok.
Ahogy kozeledtem orosz oldalra erdekes dolgok voltak.
Regebben irtam hogy a homerseklet valttozasaval valtozik az auto is.
Most is igy volt.
Moskva utan lehult a levego kb -17 ig,ilyenkor csorges,rangatas de ment.
Kb Nizni Novgorod utan amikor mar-20 on felul volt a homerseklet abbahagyta,semmi gond.
Kazany elott van egy katlan ahol szinten kb-15 volt,oriasi csorges,rangatas azt hittem itt a vege.
Beertem Kazanyba ahol most -21 es minden ok. Otlet?
?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35801 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 19:47:55 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.12.29 hétfő, 19:03:51
?
szerintem a motor hőmérséklete változhatott ahogy nyomtad neki vagy kevésbé.ezért változhatott a hőmérséklettel az üza rendszer nyomása is,esetleg a hangja.Szerintem ezzel nem kell(vagy tudsz) sokmindent foglalkozni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35802 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 20:01:11 »
Sziasztok!
A hétvégén szerelő ismerősöm kezébe adtam a verdám MKIII kombi 2.0TDCI facelift előtti,hogy lecserélje a 2db hosszbordás szíjjat a verdán ugyanis 12éves volt!
A srác 1teljes napig birkózott mire kicserélte és állítólag még a motort is félig ki kellett emelnie!
Úgy érzem a jövőben elkerülöm a srácot,mert itt a wiki-n csak pár órás játék állítólag.
A gondom az,h lecseréltem volna szivem szerint a görgő csapágyát az Alf féle leírtak szerint,de apámra bíztam a csapágy beszerzését és egy hónap alatt nem tudta elintézni,de nemsokára meglesz az is.
Viszont a szerelő sráchoz nem vinném vissza kicsrerélni és arra gondoltam,h Bp.-en IV.-ker környékén ismer-e valaki olyat aki bevállalná a műveletet???
Üdv:Gábor
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35803 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 20:03:00 »
Idézetet írta: gsziki - 2014.12.29 hétfő, 20:01:11
Sziasztok!
A hétvégén szerelő ismerősöm kezébe adtam a verdám MKIII kombi 2.0TDCI facelift előtti,hogy lecserélje a 2db hosszbordás szíjjat a verdán ugyanis 12éves volt!
A srác 1teljes napig birkózott mire kicserélte és állítólag még a motort is félig ki kellett emelnie!
Úgy érzem a jövőben elkerülöm a srácot,mert itt a wiki-n csak pár órás játék állítólag.
A gondom az,h lecseréltem volna szivem szerint a görgő csapágyát az Alf féle leírtak szerint,de apámra bíztam a csapágy beszerzését és egy hónap alatt nem tudta elintézni,de nemsokára meglesz az is.
Viszont a szerelő sráchoz nem vinném vissza kicsrerélni és arra gondoltam,h Bp.-en IV.-ker környékén ismer-e valaki olyat aki bevállalná a műveletet???
Üdv:Gábor
ha még sosem csinált ilyet, akkor hihető a történet, és a motort amúgy is le szokták kötni a bakról és kicsit meg is lehet emelni... a motort vagy kiemeli vagy nem, elég sok mindentől nem lehet csak úgy félig kiemelni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35804 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 20:03:25 »
Idézetet írta: gsziki - 2014.12.29 hétfő, 20:01:11
Sziasztok!
A hétvégén szerelő ismerősöm kezébe adtam a verdám MKIII kombi 2.0TDCI facelift előtti,hogy lecserélje a 2db hosszbordás szíjjat a verdán ugyanis 12éves volt!
A srác 1teljes napig birkózott mire kicserélte és állítólag még a motort is félig ki kellett emelnie!
Úgy érzem a jövőben elkerülöm a srácot,mert itt a wiki-n csak pár órás játék állítólag.
A gondom az,h lecseréltem volna szivem szerint a görgő csapágyát az Alf féle leírtak szerint,de apámra bíztam a csapágy beszerzését és egy hónap alatt nem tudta elintézni,de nemsokára meglesz az is.
Viszont a szerelő sráchoz nem vinném vissza kicsrerélni és arra gondoltam,h Bp.-en IV.-ker környékén ismer-e valaki olyat aki bevállalná a műveletet???
Üdv:Gábor
jobb lett volna megvárni a csapágyat....
Naplózva
BBalazs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35805 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 20:35:32 »
Üdvözletem!
Az utóbbi időben gyorsításkor zajosabb a motor (1.4 TDCi). Mikor gázt adok, olyan mint ha valami erőteljesen berezonálna a motortérben. Elég erős hangja van, mint ha hirtelen átültem volna egy traktorba. Amint elérem a kívánt sebességet, elcsendesedik. Erővesztés nincs, nem rángat, alapjárat hibátlan, mínuszokban is pöccre indul. Kuplung 7-8 hónapja lett kompletten cserélve.
Mi lehet a zaj forrása?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35806 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 20:41:14 »
Idézetet írta: BBalazs - 2014.12.29 hétfő, 20:35:32
Üdvözletem!
Az utóbbi időben gyorsításkor zajosabb a motor (1.4 TDCi). Mikor gázt adok, olyan mint ha valami erőteljesen berezonálna a motortérben. Elég erős hangja van, mint ha hirtelen átültem volna egy traktorba. Amint elérem a kívánt sebességet, elcsendesedik. Erővesztés nincs, nem rángat, alapjárat hibátlan, mínuszokban is pöccre indul. Kuplung 7-8 hónapja lett kompletten cserélve.
Mi lehet a zaj forrása?
Üdv a fiesta club-ban!
Eddig is traktorba ültél.
Kipufogó flexi cső ellenőrzés. De ez csak tipp, hiszen egy számítógép mögül azért ne várj pontos diagnózist.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BBalazs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35807 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 20:44:09 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.29 hétfő, 20:41:14
Üdv a fiesta club-ban!
Eddig is traktorba ültél.
Kipufogó flexi cső ellenőrzés. De ez csak tipp, hiszen egy számítógép mögül azért ne várj pontos diagnózist.
Csendes traktorban.
Itt van élet, a TDCi meg egy Fiestában is TDCi. Csak próbálom magam megnyugtatni míg eljutok egy szerelőhöz, hogy nem az injektorral lesz gond.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35808 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 20:55:19 »
Idézetet írta: BBalazs - 2014.12.29 hétfő, 20:44:09
Csendes traktorban.
Itt van élet, a TDCi meg egy Fiestában is TDCi. Csak próbálom magam megnyugtatni míg eljutok egy szerelőhöz, hogy nem az injektorral lesz gond.
Azért nagyon nem ugyanaz.
Az 1.4 tdci (1.4 hdi) az egy PSA dízel motor, míg az mk3 dízel motorjai nem. (bár már akkor is dolgozott együtt a két gyártó)
Vedd le a kis motorburkolatot és alaposan nézd meg a befecskendezők környékét. Ha szerencséd van, semmi rendelleneset nem látsz.
Ha nincs, akkor ilyesmit láthatsz:
De remélhetőleg megúszhatod egy flexi cső hibával is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35809 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 21:00:04 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.29 hétfő, 20:55:19
Azért nagyon nem ugyanaz.
Az 1.4 tdci (1.4 hdi) az egy PSA dízel motor, míg az mk3 dízel motorjai nem. (bár már akkor is dolgozott együtt a két gyártó)
Vedd le a kis motorburkolatot és alaposan nézd meg a befecskendezők környékét. Ha szerencséd van, semmi rendelleneset nem látsz.
Ha nincs, akkor ilyesmit láthatsz:
De remélhetőleg megúszhatod egy flexi cső hibával is.
reméljük azért az övén megvan a szelepfedél
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35810 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 21:01:18 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.29 hétfő, 21:00:04
reméljük azért az övén megvan a szelepfedél
Sejtettem, hogy te megint rátapintasz a lényegre. Sőt az övén még a szívócsonk is rajta kell legyen!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BBalazs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35811 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 21:06:54 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.29 hétfő, 20:55:19
Azért nagyon nem ugyanaz.
Az 1.4 tdci (1.4 hdi) az egy PSA dízel motor, míg az mk3 dízel motorjai nem. (bár már akkor is dolgozott együtt a két gyártó)
Vedd le a kis motorburkolatot és alaposan nézd meg a befecskendezők környékét. Ha szerencséd van, semmi rendelleneset nem látsz.
Ha nincs, akkor ilyesmit láthatsz:
De remélhetőleg megúszhatod egy flexi cső hibával is.
Ohh, köszönöm a segítséget. Meglesem, aztán remélem nem lesz meglepetés.
Naplózva
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35812 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 21:09:14 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.29 hétfő, 20:03:25
jobb lett volna megvárni a csapágyat....
Igen,jobb lett volna,de már nem akartam tovább húzni a szíjcserét,m a végét járta nagyon és a szerelőt is lefoglaltam.
Egyébként nem zörög még a görgő.
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35813 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 21:45:23 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.29 hétfő, 19:47:55
szerintem a motor hőmérséklete változhatott ahogy nyomtad neki vagy kevésbé.ezért változhatott a hőmérséklettel az üza rendszer nyomása is,esetleg a hangja.Szerintem ezzel nem kell(vagy tudsz) sokmindent foglalkozni...
Koszi a valaszt.Nem igazan ertem hogy mi is tortenik,de ma voltam a faluban es ugy tunik minden ok
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35814 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 21:53:44 »
Felemelo erzes volt jonni moskvatol kazanyig,sok dizel megalt az eros minuszban,en meg mosolyogtam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35815 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 22:41:42 »
Idézetet írta: gsziki - 2014.12.29 hétfő, 20:01:11
Sziasztok!
A hétvégén szerelő ismerősöm kezébe adtam a verdám MKIII kombi 2.0TDCI facelift előtti,hogy lecserélje a 2db hosszbordás szíjjat a verdán ugyanis 12éves volt!
A srác 1teljes napig birkózott mire kicserélte és állítólag még a motort is félig ki kellett emelnie!
Úgy érzem a jövőben elkerülöm a srácot,mert itt a wiki-n csak pár órás játék állítólag.
A gondom az,h lecseréltem volna szivem szerint a görgő csapágyát az Alf féle leírtak szerint,de apámra bíztam a csapágy beszerzését és egy hónap alatt nem tudta elintézni,de nemsokára meglesz az is.
Viszont a szerelő sráchoz nem vinném vissza kicsrerélni és arra gondoltam,h Bp.-en IV.-ker környékén ismer-e valaki olyat aki bevállalná a műveletet???
Üdv:Gábor
a generátorszíjat 2óra alatt kilehet cserélni. szervót pedig 1óra alatt.Gyakorlatilag egy fél műszak kényelmesen.de a motort nem kell hozzá kiemelni.Igaz én mindig kivettem a bakból a csavart,és előrébb löktem a mocit a kaszniban,úgy 7-8 centit.Akkor már alul is kitud bújni a generátor a légterelő műanyag nélkül-ha van olyanja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35816 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 23:42:14 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.29 hétfő, 22:41:42
a generátorszíjat 2óra alatt kilehet cserélni. szervót pedig 1óra alatt.Gyakorlatilag egy fél műszak kényelmesen.de a motort nem kell hozzá kiemelni.Igaz én mindig kivettem a bakból a csavart,és előrébb löktem a mocit a kaszniban,úgy 7-8 centit.Akkor már alul is kitud bújni a generátor a légterelő műanyag nélkül-ha van olyanja.
A generátor oldalon minden görgőt feszítőt és szíjat 1.5 óra alatt levolt cserélve.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35817 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 23:56:02 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.29 hétfő, 22:41:42
a generátorszíjat 2óra alatt kilehet cserélni.
szervót pedig 1óra alatt
.Gyakorlatilag egy fél műszak kényelmesen.de a motort nem kell hozzá kiemelni.Igaz én mindig kivettem a bakból a csavart,és előrébb löktem a mocit a kaszniban,úgy 7-8 centit.Akkor már alul is kitud bújni a generátor a légterelő műanyag nélkül-ha van olyanja.
A szervó szíj csere nagyjából 5 perc. Ha feszítő csere is van, akkor 10.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35818 Dátum:
2014.12.30 kedd, 00:00:43 »
Idézetet írta: gsziki - 2014.12.29 hétfő, 20:01:11
Sziasztok!
A hétvégén szerelő ismerősöm kezébe adtam a verdám MKIII kombi 2.0TDCI facelift előtti,hogy lecserélje a 2db hosszbordás szíjjat a verdán ugyanis 12éves volt!
A srác 1teljes napig birkózott mire kicserélte és állítólag még a motort is félig ki kellett emelnie!
Úgy érzem a jövőben elkerülöm a srácot,mert itt a wiki-n csak pár órás játék állítólag.
A gondom az,h lecseréltem volna szivem szerint a görgő csapágyát az Alf féle leírtak szerint,de apámra bíztam a csapágy beszerzését és egy hónap alatt nem tudta elintézni,de nemsokára meglesz az is.
Viszont a szerelő sráchoz nem vinném vissza kicsrerélni és arra gondoltam,h Bp.-en IV.-ker környékén ismer-e valaki olyat aki bevállalná a műveletet???
Üdv:Gábor
12 éves sráchoz ne hord az autódat! Szerintem még nincs elég tapasztalata!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35819 Dátum:
2014.12.30 kedd, 00:01:01 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.12.29 hétfő, 21:53:44
Felemelo erzes volt jonni moskvatol kazanyig,sok dizel megalt az eros minuszban,en meg mosolyogtam.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35820 Dátum:
2014.12.30 kedd, 08:21:30 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.29 hétfő, 23:56:02
A szervó szíj csere nagyjából 5 perc. Ha feszítő csere is van, akkor 10.
Ügyesek vagytok!
A srác még mondeo szerelésben nem jártas más,egyéb verdákkal sűrűbben találkozik.
Azért javára írom,h megcsinálta maradéktalanul elsőre azért az sem semmi.
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35821 Dátum:
2014.12.30 kedd, 08:26:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.12.30 kedd, 00:00:43
12 éves sráchoz ne hord az autódat! Szerintem még nincs elég tapasztalata!
A múltkor azt hittem én kis naív,h olyan egyszerű a gázolajszűrő csere mint az MKII-ben és nekiáltam!
Mindent úgy csináltam ahogy elmondták,csak az egyik csatlakozót nem pattintottam vissza rendesen és levegőre szaladt...
Jött a haver nagy idegesen és szívtunk 4órát mire kidolgoztuk belőle a levegőt.
Megtanultam a leckét és inkább én nem nyúlok bele.
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
czövekpeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35822 Dátum:
2014.12.30 kedd, 13:09:16 »
Sziasztok!
Porlasztócsúcsot hova érdemes javításra elküldeni?
2005.03. TDCi Ghia, 2.0 -FMBA.
Delphi rendszer.
Egy hozzávetőleges árat is szeretnék tudni.
Köszi.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35823 Dátum:
2014.12.30 kedd, 13:10:34 »
Idézetet írta: czövekpeti - 2014.12.30 kedd, 13:09:16
Sziasztok!
Porlasztócsúcsot hova érdemes javításra elküldeni?
2005.03. TDCi Ghia, 2.0 -FMBA.
Delphi rendszer.
Egy hozzávetőleges árat is szeretnék tudni.
Köszi.
Filep diesel foglalkozik beméréssel, meg felújítással is. Mintha olyan 15-20e/db lenne az ár.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35824 Dátum:
2014.12.30 kedd, 13:55:07 »
Idézetet írta: czövekpeti - 2014.12.30 kedd, 13:09:16
Sziasztok!
Porlasztócsúcsot hova érdemes javításra elküldeni?
2005.03. TDCi Ghia, 2.0 -FMBA.
Delphi rendszer.
Egy hozzávetőleges árat is szeretnék tudni.
Köszi.
MP Diesel. 16 ker. ha teljesen fel kell újítani csúcsonként 40. Érdemes a nagynyomásút is vinni, mert onnan ered a baj. Nem kevés az tény, de ennyi az ára. Kapsz új kódot, diag papírral.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35825 Dátum:
2014.12.30 kedd, 14:37:06 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.30 kedd, 13:10:34
Filep diesel foglalkozik beméréssel, meg felújítással is. Mintha olyan 15-20e/db lenne az ár.
Ezt honnan veszed? Inkább 45/db-ról volt eddig szó!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35826 Dátum:
2014.12.30 kedd, 14:40:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.12.29 hétfő, 23:42:14
A generátor oldalon minden görgőt feszítőt és szíjat 1.5 óra alatt levolt cserélve.
akkor most a tied nagyobb?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35827 Dátum:
2014.12.30 kedd, 14:44:28 »
No a tecsós shell gázolaj volt a bűnös, rátankoltam 20lityi omvs prémiumot, és ma reggel a -7 fokban indult mint a doxa óra.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35828 Dátum:
2014.12.30 kedd, 14:44:49 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.29 hétfő, 23:56:02
A szervó szíj csere nagyjából 5 perc. Ha feszítő csere is van, akkor 10.
én egy munkának ha nekiállok,annak megadom a módját.
1.nyitok 1 sört.
2.Meg is iszom.
3.Szabaddá kell tennem a garázst a szereléshez.
4.Megkeresem a következő sört.
5.A szerszámok is előkerülnek.
6.Nekikezdek a munkának.
7.És ha végeztem,a nagy ilyettségre megiszom még egy sört.
Szóval én egy 5 perces melómak neki sem állok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35829 Dátum:
2014.12.30 kedd, 14:45:36 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.30 kedd, 14:44:28
No a tecsós shell gázolaj volt a bűnös, rátankoltam 20lityi omvs prémiumot, és ma reggel a -7 fokban indult mint a doxa óra.
még lehet is.Bár én meg mindig ósanos vackot tankolok és sosem volt még vele ilyen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35830 Dátum:
2014.12.30 kedd, 15:35:01 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 14:44:49
én egy munkának ha nekiállok,annak megadom a módját.
1.nyitok 1 sört.
2.Meg is iszom.
3.Szabaddá kell tennem a garázst a szereléshez.
4.Megkeresem a következő sört.
5.A szerszámok is előkerülnek.
6.Nekikezdek a munkának.
7.És ha végeztem,a nagy
ilyettségre
megiszom még egy sört.
Szóval én egy 5 perces melómak neki sem állok.
Nagy lehet ilyenkor az
ijedtség
amitől egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül.
(AndyA voltam....)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35831 Dátum:
2014.12.30 kedd, 15:48:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 15:35:01
Nagy lehet ilyenkor az
ijedtség
,
amitől egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül.
(AndyA voltam....)
Hiányzik egy vessző.
Illetve vagy a szóba kerül súlyos hiba, vagy a szóban keletkezik egy súlyos hiba. De az "egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül" verzió helytelen.
(AndyAngel voltam)
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35832 Dátum:
2014.12.30 kedd, 16:20:55 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.30 kedd, 15:48:33
Hiányzik egy vessző.
Illetve vagy a szóba kerül súlyos hiba, vagy a szóban keletkezik egy súlyos hiba. De az "egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül" verzió helytelen.
(AndyAngel voltam)
az egyik surmóbb mint a másik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
czövekpeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35833 Dátum:
2014.12.30 kedd, 16:40:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.12.30 kedd, 14:37:06
Ezt honnan veszed? Inkább 45/db-ról volt eddig szó!
Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35834 Dátum:
2014.12.30 kedd, 16:46:10 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.30 kedd, 15:48:33
Hiányzik egy vessző.
Illetve vagy a szóba kerül súlyos hiba, vagy a szóban keletkezik egy súlyos hiba. De az "egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül" verzió helytelen.
(AndyAngel voltam)
Látod, még rám is hatott az
ilyettség
!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35835 Dátum:
2014.12.30 kedd, 16:59:28 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 16:46:10
Látod, még rám is hatott az
ilyettség
!
debénavagy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35836 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:03:44 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 16:59:28
debénavagy.
Megilyettem....már ez is baj?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35837 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:00:45 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 14:44:49
én egy munkának ha nekiállok,annak megadom a módját.
1.nyitok 1 sört.
2.Meg is iszom.
3.Szabaddá kell tennem a garázst a szereléshez.
4.Megkeresem a következő sört.
5.A szerszámok is előkerülnek.
6.Nekikezdek a munkának.
7.És ha végeztem,a nagy ilyettségre megiszom még egy sört.
Szóval én egy 5 perces melómak neki sem állok.
Te az en emberem vagy,sor nelkul sehova!
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35838 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:04:31 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.12.30 kedd, 22:00:45
Te az en emberem vagy,sor nelkul sehova!
Azert egy picit csalodtam,mert itt ugye szinte mindenre jo valasz jon,ami azt jelenti hogy hozzaerto emberek valaszolnak a mi gondjainkra.
Sajnalom hogy nincs tapasztalat az en bajaimra.
Ma reggel -1 fok volt most -33
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35839 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:05:59 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.12.30 kedd, 22:04:31
Azert egy picit csalodtam,mert itt ugye szinte mindenre jo valasz jon,ami azt jelenti hogy hozzaerto emberek valaszolnak a mi gondjainkra.
Sajnalom hogy nincs tapasztalat az en bajaimra.
Ma reggel -1 fok volt most -33
nem sokan tapasztalnak -33fokot,illetve rajtad kívül nem sokan.....
itt még éppen csak -10van most.éjjelre talán holnap lesz -15.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35840 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:07:24 »
Ezt ugy ertem hogy ha a porlaszto rosz -15 fokban akkor mirt jo -20 ban?
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35841 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:11:57 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 22:05:59
nem sokan tapasztalnak -33fokot,illetve rajtad kívül nem sokan.....
itt még éppen csak -10van most.éjjelre talán holnap lesz -15.
Talan masik forumba tartozik,de az Aszony elozo autoja nyaron fogyasztott kb 6 litert telen pedig 35 litert,szinten magyar forumon azt mondtak a szakik hogy sok sort iszok,nos eladtam a lacettit es vettem az Azsonynak egypolo szedant es lass csodat telen is 6 litert fogyaszt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35842 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:12:53 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.12.30 kedd, 22:07:24
Ezt ugy ertem hogy ha a porlaszto rosz -15 fokban akkor mirt jo -20 ban?
talán mert nem a porlasztóhoz van köze,hanem a motorvezérlőhöz.Az pedig erősen hőmérsékletfüggően szabályoz.Akár motorhőmérséklet,akár külső hőmérséklet változtathatja a rendszernyomást,ami befolyásolja a motor járását.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35843 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:14:12 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.12.30 kedd, 22:11:57
Talan masik forumba tartozik,de az Aszony elozo autoja nyaron fogyasztott kb 6 litert telen pedig 35 litert,szinten magyar forumon azt mondtak a szakik hogy sok sort iszok,nos eladtam a lacettit es vettem az Azsonynak egypolo szedant es lass csodat telen is 6 litert fogyaszt
35 liter?
? Egy BENZINESTŐL?
? GSR,hallod ezt? Ezt te elhiszed???
Viccet félretéve,az durva...Nagyon durva.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35844 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:15:26 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 22:12:53
talán mert nem a porlasztóhoz van köze,hanem a motorvezérlőhöz.Az pedig erősen hőmérsékletfüggően szabályoz.Akár motorhőmérséklet,akár külső hőmérséklet változtathatja a rendszernyomást,ami befolyásolja a motor járását.
Ez mit is jelent,lehet semmi gond az autoval csak nem ide terveztek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35845 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:18:11 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.12.30 kedd, 22:15:26
Ez mit is jelent,lehet semmi gond az autoval csak nem ide terveztek?
lehetséges.de az is lehet,hogy egy jó mester tudná neked optimalizálni azokra a körülményekre az autód sw-jét.
Itthon van aki tud ilyet csinálni.de szerintem odakinn is akad jó szakember aki csiptuninggal foglalkozik.
De az is lehet,hogy egy gyári fordos sw frissítés is segítene a te problémáidon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35846 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:19:46 »
Idézetet írta: Jalkin - 2014.12.30 kedd, 22:14:12
35 liter?
? Egy BENZINESTŐL?
? GSR,hallod ezt? Ezt te elhiszed???
Viccet félretéve,az durva...Nagyon durva.
Meghogy durva? Ujjan vettuk az autot,nyaron semmi gond nem volt vele.Telen szopas,a magyar forum szakiai szerint a komjuterje az orosz telre van allitva,es barmenyire is hihetetlen siman ette a 35 litert,persze nalunk nem szamit nem draga
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35847 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:21:04 »
Idézetet írta: Jalkin - 2014.12.30 kedd, 22:14:12
35 liter?
? Egy BENZINESTŐL?
? GSR,hallod ezt? Ezt te elhiszed???
Viccet félretéve,az durva...Nagyon durva.
Kevésbé hihető..... megfullad annyi benzintől, nem működhet vele rendesen. Főleg, hogy kis ccm-es autóról beszélünk.
Mert ha egy 4-5 literes motor bevágna ennyit, az hihető.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35848 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:21:43 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 22:21:04
Kevésbé hihető..... megfullad annyi benzintől, nem működhet vele rendesen. Főleg, hogy kis ccm-es autóról beszélünk.
Mert ha egy 4-5 literes motor bevágna ennyit, az hihető.
azt mondod kamuzik?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35849 Dátum:
2014.12.30 kedd, 22:21:54 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.30 kedd, 15:48:33
Hiányzik egy vessző.
Illetve vagy a szóba kerül súlyos hiba, vagy a szóban keletkezik egy súlyos hiba. De az "egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül" verzió helytelen.
(AndyAngel voltam)
Nem értem, hogy kerülök én ide. Btw: a te hsz-ed is hemzseg a hibáktól.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
710
711
712
713
714
715
716
[
717
]
718
719
720
721
722
723
724
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ