Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:02:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
735
736
737
738
739
740
741
[
742
]
743
744
745
746
747
748
749
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14648964 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37050 Dátum:
2015.04.21 kedd, 08:49:44 »
Idézetet írta: dfeco - 2015.04.21 kedd, 08:44:48
Sziasztok!
Szerintetek lyukas a turbócsövem? Olajfoltot ugyan nem látok a csöveken.
Viszont kisebb gyorsításnál is porszívószerű, süvítő (nem fütyülő) hang jön a turbó irányából.
Az természetes, hogy álló helyzetben kisebb gázadásra is rögtön reagál a turbó geometriát állító kar?
Feri
a turbó utáni rövid cső is kiszokott durranni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37051 Dátum:
2015.04.21 kedd, 10:12:39 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.21 kedd, 08:49:44
a turbó utáni rövid cső is kiszokott durranni....
Igen azt néztem de nem láttam, hogy lyukas lenne. A geometria állító kar mozgása normális?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37052 Dátum:
2015.04.21 kedd, 10:28:18 »
Idézetet írta: dfeco - 2015.04.21 kedd, 10:12:39
Igen azt néztem de nem láttam, hogy lyukas lenne. A geometria állító kar mozgása normális?
Alapjáraton is mozoghat, persze.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37053 Dátum:
2015.04.21 kedd, 10:32:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.21 kedd, 10:28:18
Alapjáraton is mozoghat, persze.
AndyA
Köszi!
Akkor majd nézegetem a csövet. A turbócsőrepedésnél mindig jobban füstöl az autó vagy ez nem kötelező?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37054 Dátum:
2015.04.21 kedd, 11:19:13 »
Idézetet írta: dfeco - 2015.04.21 kedd, 10:32:17
Köszi!
Akkor majd nézegetem a csövet. A turbócsőrepedésnél mindig jobban füstöl az autó vagy ez nem kötelező?
Ha nem szökik el túl sok nyomás, akkor nem nagyon fog füstölni, de fütyülni már hallani fogod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37055 Dátum:
2015.04.21 kedd, 11:30:33 »
Idézetet írta: dfeco - 2015.04.21 kedd, 10:32:17
Köszi!
Akkor majd nézegetem a csövet. A turbócsőrepedésnél mindig jobban füstöl az autó vagy ez nem kötelező?
egr alatti csövet nézd meg, az szokta magát megadni általában. ha kell, van 1 hibátlan olyanom
(meg igazából szinte az összes fajtából
)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37056 Dátum:
2015.04.21 kedd, 12:56:12 »
Idézetet írta: dfeco - 2015.04.21 kedd, 10:12:39
Igen azt néztem de nem láttam, hogy lyukas lenne. A geometria állító kar mozgása normális?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gábor56
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Segítség nem tudom mi baja!
«
Új hozzászólás #37057 Dátum:
2015.04.22 szerda, 13:54:42 »
Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.22 szerda, 13:57:04 írta Gábor56
»
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Segítség nem tudom mi baja!
«
Új hozzászólás #37058 Dátum:
2015.04.22 szerda, 14:58:41 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2015.04.22 szerda, 13:54:42
Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát.
Próbálj első körben AC-t, go szűrőt cserélni. Illetve názd át az üzemanyag csövezést, lehet fellevegősdöik.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Segítség nem tudom mi baja!
«
Új hozzászólás #37059 Dátum:
2015.04.22 szerda, 15:11:51 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2015.04.22 szerda, 13:54:42
Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát.
Főtengely pozíció érzékelő?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Segítség nem tudom mi baja!
«
Új hozzászólás #37060 Dátum:
2015.04.22 szerda, 15:43:10 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2015.04.22 szerda, 13:54:42
Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát.
Első tippem egy CMP jeladó lenne.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Segítség nem tudom mi baja!
«
Új hozzászólás #37061 Dátum:
2015.04.22 szerda, 16:29:18 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.04.22 szerda, 14:58:41
Próbálj első körben AC-t, go szűrőt cserélni. Illetve názd át az üzemanyag csövezést, lehet fellevegősdöik.
tdci.nincs AC.a levegősödés a legvalószínűbb,de már villognia kellene a vészüzemnek is amikor nem indul be.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Segítség nem tudom mi baja!
«
Új hozzászólás #37062 Dátum:
2015.04.22 szerda, 16:31:31 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2015.04.22 szerda, 13:54:42
Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát.
nem kap üzemanyagot.szűrő,levegősödés,dugulás, esetleg cmp jeladó.diag nem ártana pedig.mivel olvasták a hibatárolót?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Segítség nem tudom mi baja!
«
Új hozzászólás #37063 Dátum:
2015.04.22 szerda, 16:33:07 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.22 szerda, 16:29:18
tdci.nincs AC.
nem néztem, csak a 115 lovat.
most jobban megnézem, ráadásul még a TDCI topicban is vagyunk.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Gábor56
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Hol indul hol nem
«
Új hozzászólás #37064 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 14:12:44 »
"Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát."
Korrigálnám tddi motorról van szó!!! elírták a papíron.
De a tanácsotokra vettem egy üzem anyag szűrőt meg majd veszek egy cmp jeladót. Amit mihamarabb ki cserélek mivel. Ez a hiba egyből nem nyer igazolást nem tudom majd meg írni. hogy sikerült e.
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Hol indul hol nem
«
Új hozzászólás #37065 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 14:42:24 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2015.04.23 csütörtök, 14:12:44
"Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát."
Korrigálnám tddi motorról van szó!!! elírták a papíron.
De a tanácsotokra vettem egy üzem anyag szűrőt meg majd veszek egy cmp jeladót. Amit mihamarabb ki cserélek mivel. Ez a hiba egyből nem nyer igazolást nem tudom majd meg írni. hogy sikerült e.
Köszönöm a segítséget.
Szia! Ha tddi akkor elsőre az ac pumát nézd meg! Alul a jobb hátsó kerék elött lakik csak forgó motornál üzemel gyutáson nem! Célszerű egy hosszú vezetékkel akkuról a csatlakozójára villanyt vinni ha beindúl stabilan megy lehet tovább gondolkodni!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Hol indul hol nem
«
Új hozzászólás #37066 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 15:03:12 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2015.04.23 csütörtök, 14:12:44
"Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát."
Korrigálnám tddi motorról van szó!!! elírták a papíron.
De a tanácsotokra vettem egy üzem anyag szűrőt meg majd veszek egy cmp jeladót. Amit mihamarabb ki cserélek mivel. Ez a hiba egyből nem nyer igazolást nem tudom majd meg írni. hogy sikerült e.
Köszönöm a segítséget.
akkor ahogy mondtam korábban is: AC
Üzemanyagszűrőből csak Bosch,Mann.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hol indul hol nem
«
Új hozzászólás #37067 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 18:30:46 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2015.04.23 csütörtök, 14:12:44
"Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát."
Korrigálnám tddi motorról van szó!!! elírták a papíron.
De a tanácsotokra vettem egy üzem anyag szűrőt meg majd veszek egy cmp jeladót. Amit mihamarabb ki cserélek mivel. Ez a hiba egyből nem nyer igazolást nem tudom majd meg írni. hogy sikerült e.
Köszönöm a segítséget.
jajj.most akkor mi?
ha TDDI akkor viszont ne vegyél CMP jeladót ,mert az nincs az autódban.
Az AC cseréje segíteni fog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37068 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 19:01:52 »
Hát nagyon úgy néz ki, hogy meg kell látogassam Filepéket. A szitu úgy néz ki, hogy meleg motornál 1100-1500 fordulat környékén erős gázadásra eléggé erőteljes cirpogó hang hallatszik. Olyan, mintha kifújna valahol, de nem, illetve hidegen lehet érezni egy rángató érzést, ami melegen megszűnik. Erről vélemény?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37069 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 20:37:13 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.04.23 csütörtök, 19:01:52
Hát nagyon úgy néz ki, hogy meg kell látogassam Filepéket. A szitu úgy néz ki, hogy meleg motornál 1100-1500 fordulat környékén erős gázadásra eléggé erőteljes cirpogó hang hallatszik. Olyan, mintha kifújna valahol, de nem, illetve hidegen lehet érezni egy rángató érzést, ami melegen megszűnik. Erről vélemény?
Annak idején ez a fordulaton nekem mindegy volt ,hogy hideg-meleg amikor már minden rossz volt rángatás ennél a fordulatnál állandóan előjött,sőt alapjárat emelésekor itt beremeget a motor.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Hol indul hol nem
«
Új hozzászólás #37070 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 20:39:34 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.04.23 csütörtök, 14:42:24
Szia! Ha tddi akkor elsőre az ac pumát nézd meg! Alul a jobb hátsó kerék elött lakik csak forgó motornál üzemel gyutáson nem! Célszerű egy hosszú vezetékkel akkuról a csatlakozójára villanyt vinni ha beindúl stabilan megy lehet tovább gondolkodni!
Bocsánat a mondat elsőrobán van hogy TDCI!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37071 Dátum:
2015.04.24 péntek, 17:58:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.04.23 csütörtök, 20:37:13
Annak idején ez a fordulaton nekem mindegy volt ,hogy hideg-meleg amikor már minden rossz volt rángatás ennél a fordulatnál állandóan előjött,sőt alapjárat emelésekor itt beremeget a motor.
Nekem most kb 1300-1500 körnékén jelentkezik egy kis rángás. Hidegen van még egy kicsi alapjárat ugrálás, melegen egy pici traktoros hang (ez mondjuk régebb óta), de ez a cirpogó hang mostanában jött elő. Semmi malacfarok villogás, fogyasztásnövekedés, csak az az idegesítő hang. Majd, ha eljutok oda, akkor okosabb leszek.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37072 Dátum:
2015.04.24 péntek, 18:31:38 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.04.24 péntek, 17:58:10
Nekem most kb 1300-1500 körnékén jelentkezik egy kis rángás. Hidegen van még egy kicsi alapjárat ugrálás, melegen egy pici traktoros hang (ez mondjuk régebb óta), de ez a cirpogó hang mostanában jött elő. Semmi malacfarok villogás, fogyasztásnövekedés, csak az az idegesítő hang. Majd, ha eljutok oda, akkor okosabb leszek.
Csak kíváncsiságból, mit mutatnak porlasztók korrekciós értékei?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37073 Dátum:
2015.04.24 péntek, 19:19:18 »
Mi a trükkje a gázolajaszűrő cseréjének? Tdcinél.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37074 Dátum:
2015.04.24 péntek, 19:56:43 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.24 péntek, 19:19:18
Mi a trükkje a gázolajaszűrő cseréjének? Tdcinél.
semmi. régi ki új be
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37075 Dátum:
2015.04.24 péntek, 20:16:23 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.24 péntek, 19:19:18
Mi a trükkje a gázolajaszűrő cseréjének? Tdcinél.
Nincs trükkje, csak töltsd fel teljesen gázolajjal az újat és úgy építsd be.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37076 Dátum:
2015.04.24 péntek, 20:30:47 »
Köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37077 Dátum:
2015.04.24 péntek, 21:07:41 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.24 péntek, 19:19:18
Mi a trükkje a gázolajaszűrő cseréjének? Tdcinél.
Előre tele kell tölteni olajjal, és amíg csereberéled a régit az újjal, tegyél egy nagyobb rongyot alatta a generátorra. Az Álmosköny szerint nem jelent túl sok jót, ha fél liter gázolajat öntesz a generátorba, és nem, nem javítja annyira a kenést, hogy megérje kipróbálni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37078 Dátum:
2015.04.24 péntek, 21:18:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.24 péntek, 21:07:41
Előre tele kell tölteni olajjal, és amíg csereberéled a régit az újjal, tegyél egy nagyobb rongyot alatta a generátorra. Az Álmosköny szerint nem jelent túl sok jót, ha fél liter gázolajat öntesz a generátorba, és nem, nem javítja annyira a kenést, hogy megérje kipróbálni...
AndyA
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37079 Dátum:
2015.04.24 péntek, 22:13:06 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.24 péntek, 21:18:44
Én erre a célra vettem egy kb 1-1,5 dl-s fecskendőt a gyógyszertárban. Párszázas ajánlat.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37080 Dátum:
2015.04.24 péntek, 22:15:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.04.24 péntek, 18:31:38
Csak kíváncsiságból, mit mutatnak porlasztók korrekciós értékei?
Passzolom. Most nem vagyok otthon (otthon van az a gép, amire fel van telepítve az ELM és a forscan). Ez nem az én gépem, amiről írok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37081 Dátum:
2015.04.25 szombat, 11:19:31 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.24 péntek, 19:19:18
Mi a trükkje a gázolajaszűrő cseréjének? Tdcinél.
A trükk a gázolaj!éted?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wili75
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 756
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37082 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 09:16:18 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.25 szombat, 11:19:31
A trükk a gázolaj!éted?
Na ez az GÁZOLAJ!
Érdekes, én benzint találtam a nemrég hozott TDCI-ben. NEM KEVESET tele van a tankja!
(a Zoli ezért kérdezte a szűrőcserét) De már tárgytalan, mert a tankot is le kell venni.
Az anomáliák eloszlatása miatt, "a beindult mint benzintől a DÍZEL" Egy nagy lócitromot! LEÁLL! MERT nem BÍRJA a minőségi üzemanyagot
Naplózva
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37083 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 09:43:46 »
Idézetet írta: Wili75 - 2015.04.26 vasárnap, 09:16:18
Na ez az GÁZOLAJ!
Érdekes, én benzint találtam a nemrég hozott TDCI-ben. NEM KEVESET tele van a tankja!
(a Zoli ezért kérdezte a szűrőcserét) De már tárgytalan, mert a tankot is le kell venni.
Az anomáliák eloszlatása miatt, "a beindult mint benzintől a DÍZEL" Egy nagy lócitromot! LEÁLL! MERT nem BÍRJA a minőségi üzemanyagot
nem baj.festéket higítani még jó lesz a leengedett anyag.másra egyébként sem jó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37084 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 15:40:48 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.26 vasárnap, 09:43:46
nem baj.festéket higítani még jó lesz a leengedett anyag.másra egyébként sem jó.
A fűnyíróm majd megissza. Hallod Wili75
Naplózva
Wili75
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 756
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37085 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 17:05:34 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.26 vasárnap, 15:40:48
A fűnyíróm majd megissza. Hallod Wili75
ÁÁÁÁÁÁ, nem jó, majd a Fiesta elcsócsálja lassacskán, kb 1 évre elegendő keverék lesz belőle.
(Füstölne a dízeltől a fűnyíród+ kiölné a füvet a korom, amit kinyomna
)
Naplózva
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37086 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 18:37:39 »
Idézetet írta: Wili75 - 2015.04.26 vasárnap, 17:05:34
ÁÁÁÁÁÁ, nem jó, majd a Fiesta elcsócsálja lassacskán, kb 1 évre elegendő keverék lesz belőle.
(Füstölne a dízeltől a fűnyíród+ kiölné a füvet a korom, amit kinyomna
)
helyes,vigyázz a szép ződ gyepre....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wili75
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 756
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37087 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 20:48:25 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.26 vasárnap, 09:43:46
nem baj.festéket higítani még jó lesz a leengedett anyag.másra egyébként sem jó.
Van belőle 45liter OCCSÓÉ megszámítom!
Az OMV-s gázolaj tetszik a kis büdöskének!
Naplózva
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37088 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 20:56:41 »
Idézetet írta: Wili75 - 2015.04.26 vasárnap, 20:48:25
Van belőle 45liter OCCSÓÉ megszámítom!
Az OMV-s gázolaj tetszik a kis büdöskének!
Hát hiába, a traktor nem megy autóba való üzemanyaggal.
Naplózva
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37089 Dátum:
2015.04.29 szerda, 06:58:28 »
Kitudja, miért dobálja el a motorvezérlő a porlasztókódokat (ezért mikor indítom füstöl mint a gyárkémény), ez kb. reggelente van? Lediagolva FORSCAN-el, azt mondja nincs hiba... Ez mi lehet???
Naplózva
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37090 Dátum:
2015.04.29 szerda, 07:46:28 »
Sziasztok.
Olyan történt velem ma reggel ,hogy elindultam a munkahelyre egyszer csak a mutatók lefittyennek a két kijelző nem mutat semmit malacfarok villog motor lámpa világít, erő nincs a kocsiban, a motor még nem üzemmeleg. Olvastam hibakódokat: P0500, U1039, U1262, P179A. Törölni nem tudtam őket, először.
Beértem a munkahelyre megmozgattam a turbó csatit meg a gázolajszűrő alattit de semmi. Utána kihúztam az elm327-et a helyéről, beindítom az autót és láss csodát semmi hiba. Viszont az U1262 nem tudtam törölni.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37091 Dátum:
2015.04.29 szerda, 08:54:53 »
Idézetet írta: spyware - 2015.04.29 szerda, 07:46:28
Sziasztok.
Olyan történt velem ma reggel ,hogy elindultam a munkahelyre egyszer csak a mutatók lefittyennek a két kijelző nem mutat semmit malacfarok villog motor lámpa világít, erő nincs a kocsiban, a motor még nem üzemmeleg. Olvastam hibakódokat: P0500, U1039, U1262, P179A. Törölni nem tudtam őket, először.
Beértem a munkahelyre megmozgattam a turbó csatit meg a gázolajszűrő alattit de semmi. Utána kihúztam az elm327-et a helyéről, beindítom az autót és láss csodát semmi hiba. Viszont az U1262 nem tudtam törölni.
Azér ez már para, hogy úgy közlekedsz folyamatosan figyeled mikor rohad le és milyen hibával! Én már bele sem mernék így ülni nem, hogy elindítani, vagy ennyire nem bízol e gépedbe?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ferenc77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37092 Dátum:
2015.04.29 szerda, 11:03:33 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.03 péntek, 20:27:17
nyilván nem egy likas cső fog kopogni......a csúcsok lesznek azok,illetve a rendszernyomás okozza.megkellene mérni olyankor a nyomást diaggal....
Sziasztok.
Sajnos az üzemanyag rendszerrel volt a gond, 4csúcs és szivattyú felújítás
Filepék megoldották a problémát, egyéb gondjaim is megszűntek ( hidegen alapjárat ingadozás , kékes füst) és nagyságrendekkel jobban megy.
Viszont most maradt egy ciripelő hang a motortérben, ha leveszem a gázról a lábam és visszaesik az alapjárat akkor lehet hallani, meg leállításnál.
Lenne ötletetek, hogy mi lehet az?
Olvastam itt a fórumon, hogy a főtengely szíjtárcsa is adhat ilyen hangot, elképzelhető , hogy az okozza?
Köszi a segítséget.
Naplózva
2006 2.0l TDCI Ghia 130 LE INA,EGR OFF, 425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37093 Dátum:
2015.04.29 szerda, 11:18:43 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2015.04.29 szerda, 11:03:33
Sziasztok.
Sajnos az üzemanyag rendszerrel volt a gond, 4csúcs és szivattyú felújítás
Filepék megoldották a problémát, egyéb gondjaim is megszűntek ( hidegen alapjárat ingadozás , kékes füst) és nagyságrendekkel jobban megy.
Viszont most maradt egy ciripelő hang a motortérben, ha leveszem a gázról a lábam és visszaesik az alapjárat akkor lehet hallani, meg leállításnál.
Lenne ötletetek, hogy mi lehet az?
Olvastam itt a fórumon, hogy a főtengely szíjtárcsa is adhat ilyen hangot, elképzelhető , hogy az okozza?
Köszi a segítséget.
igen,okozhatja.meg van ott még pár dolog,szíjfeszítő,görgők,generátorcsapágy.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37094 Dátum:
2015.04.29 szerda, 11:39:00 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.04.29 szerda, 08:54:53
Azér ez már para, hogy úgy közlekedsz folyamatosan figyeled mikor rohad le és milyen hibával! Én már bele sem mernék így ülni nem, hogy elindítani, vagy ennyire nem bízol e gépedbe?
Nem közlekedem így folyamatosan. Eddig semmi probléma nem volt a géppel.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
ferenc77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37095 Dátum:
2015.04.29 szerda, 12:34:02 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.29 szerda, 11:18:43
igen,okozhatja.meg van ott még pár dolog,szíjfeszítő,görgők,generátorcsapágy.....
Esetleg ötlet, hogy hogy lehetne kiszűrni melyik adja a hangot?
Sajnos egyik sem filléres tétel és nem szeretnék sokat kísérletezni.
Naplózva
2006 2.0l TDCI Ghia 130 LE INA,EGR OFF, 425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37096 Dátum:
2015.04.29 szerda, 13:29:22 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2015.04.29 szerda, 12:34:02
Esetleg ötlet, hogy hogy lehetne kiszűrni melyik adja a hangot?
Sajnos egyik sem filléres tétel és nem szeretnék sokat kísérletezni.
ha nincs fenn a szíj,azonnal kiderül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37097 Dátum:
2015.04.29 szerda, 13:41:06 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2015.04.29 szerda, 12:34:02
Esetleg ötlet, hogy hogy lehetne kiszűrni melyik adja a hangot?
Sajnos egyik sem filléres tétel és nem szeretnék sokat kísérletezni.
Tisztelt Fórumtárs!
Az említett generátor oldali elemek vizsgálatához le kell lazítani a szíjat. Akkor külön külön minden elemet alaposan meglehet vizsgálni. Ez a művelet, legkönnyebben a főtengely ékszíjtárcsa 3 csavarjának oldásával érhető el. Először 2 db csavar lelazít, tárcsa elfordít, bordás szíj levesz. Légkulccsal a legegyszerűbb. Ha nincs akkor egy szíjlazító szerszám segítségével megoldható.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37098 Dátum:
2015.04.29 szerda, 14:15:12 »
Nah, en is most beszeltem a Filep diesellel...
Ervin 99%-ra csucsot mondott, nekik elvazoltam amit Ervinnel mertunk (poharazas es csucs korrekcio), a hapi aszondta tuti, hogy a csucs.
Egyik reggel odaviszem, azert ok is megdugjak geppel, ha akkor is csucsot mondanak, akkor kiszedik a csucsot, felujitjak, kb masnap visszateszik, felprogizzak, ujbol egy diagnosztika es kesz.
Ket hetre elore be vannak tablazva...
Naplózva
ferenc77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37099 Dátum:
2015.04.29 szerda, 14:16:46 »
Idézetet írta: László - 2015.04.29 szerda, 13:41:06
Tisztelt Fórumtárs!
Az említett generátor oldali elemek vizsgálatához le kell lazítani a szíjat. Akkor külön külön minden elemet alaposan meglehet vizsgálni. Ez a művelet, legkönnyebben a főtengely ékszíjtárcsa 3 csavarjának oldásával érhető el. Először 2 db csavar lelazít, tárcsa elfordít, bordás szíj levesz. Légkulccsal a legegyszerűbb. Ha nincs akkor egy szíjlazító szerszám segítségével megoldható.
Tisztelettel László!
Köszi az Infót, ezt fogom tenni.
Naplózva
2006 2.0l TDCI Ghia 130 LE INA,EGR OFF, 425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
Oldalak:
1
...
735
736
737
738
739
740
741
[
742
]
743
744
745
746
747
748
749
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ