Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:16:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 736 737 738 739 740 741 742 [743] 744 745 746 747 748 749 750 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685073 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #37100 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 20:01:35 »

Üdv Mindenki!
Le szeretném cserélni a hosszbordás szíjjak feszítőgörgőit, és ha jól látom a generátor felől van két sima és egy bordás. A szervó felől pedig egy sima görgő. Vettem az unixnál görgőket, de összesen hármat adtak és nem is mutat a programjuk több cikkszámot hozzá. Egy akkor is hiányzik szerintem. Nem tud valaki méreteket vagy cikkszámokat véletlenül? Nem akarom szétszedni amíg nincs meg az összes.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #37101 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 21:31:59 »

Üdv Mindenki!
Le szeretném cserélni a hosszbordás szíjjak feszítőgörgőit, és ha jól látom a generátor felől van két sima és egy bordás. A szervó felől pedig egy sima görgő. Vettem az unixnál görgőket, de összesen hármat adtak és nem is mutat a programjuk több cikkszámot hozzá. Egy akkor is hiányzik szerintem. Nem tud valaki méreteket vagy cikkszámokat véletlenül? Nem akarom szétszedni amíg nincs meg az összes.

Egy bordás van a generátoron, ezt szokás szabadonfutósra cserélni. Egy bordás az maga a főtengely végi nagy szíjtárcsa. A harmadik bordás egy 6,5 centis, amit kellett kapjál a Bárdiban.

Van egy sima a szíjfeszítőn, és van egy másik sima a blokk oldalán egy konzolon.

Ez összesen három, amit ki tudsz cserélni. Vagy mi hiányzik még?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #37102 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 22:50:42 »

Egy bordás van a generátoron, ezt szokás szabadonfutósra cserélni. Egy bordás az maga a főtengely végi nagy szíjtárcsa. A harmadik bordás egy 6,5 centis, amit kellett kapjál a Bárdiban.

Van egy sima a szíjfeszítőn, és van egy másik sima a blokk oldalán egy konzolon.

Ez összesen három, amit ki tudsz cserélni. Vagy mi hiányzik még?

AndyA

Ez a három rendben is van, de hiányzik a szervó oldali, ami ugyancsak sima. Ráadásul nem tudjuk, hogy jó méreteket kaptam-e. Ha lennének méretek leméregetném őket. Nem szeretném ha napokig lenne szétszedve a gép.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #37103 Dátum: 2015.05.01 péntek, 09:13:23 »

Ez a három rendben is van, de hiányzik a szervó oldali, ami ugyancsak sima. Ráadásul nem tudjuk, hogy jó méreteket kaptam-e. Ha lennének méretek leméregetném őket. Nem szeretném ha napokig lenne szétszedve a gép.

A kis szíjkörbe tegyél fel egy csapágyat, pont méretes, és utána örökre vasalva. Van róla cikk a Wikiben, megcsinálni meg kb. tíz perc.

Attól tartok, hogy az hivatalosan nem cserélhető, és csak a feszítővel egyben kapnád meg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37104 Dátum: 2015.05.01 péntek, 10:32:19 »

A kis szíjkörbe tegyél fel egy csapágyat, pont méretes, és utána örökre vasalva. Van róla cikk a Wikiben, megcsinálni meg kb. tíz perc.

Attól tartok, hogy az hivatalosan nem cserélhető, és csak a feszítővel egyben kapnád meg.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Határozottan mondom, hogy igazad van. Nem lehet külön kapni a szervó oldali görgőt, csak a feszítővel együtt. Ha a Wkiben lévő csapágyat válasszuk, max 5500 Ft-ból megvan. Egyébként 30 ezer Ft körül kóstál a feszítővel együtt. Egyszer kell megcsinálni jól. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37105 Dátum: 2015.05.01 péntek, 11:17:31 »

http://mondeo.hu/index.php?page=190
"NSK csapágy B17-116 (MKIII szervószíj feszítő görgő átalakításhoz): bruttó 2.800 HUF"
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #37106 Dátum: 2015.05.01 péntek, 11:22:07 »

http://mondeo.hu/index.php?page=190
"NSK csapágy B17-116 (MKIII szervószíj feszítő görgő átalakításhoz): bruttó 2.800 HUF"

 worship worship worship worship worship

 Wink

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #37107 Dátum: 2015.05.01 péntek, 11:41:00 »

Oksa! Nem is keresgélem tovább! Köszi az infókat!
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
izsoldistvan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #37108 Dátum: 2015.05.02 szombat, 22:03:58 »

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni abban hogy mi a különbség a e2u9a és a e2u9b porlasztócsúcs között! Jelenleg 2 ilyen 2 olyan van a gépezetben. Mindegyik 504z egyébként. 1200-1600 fordulat között kopog valemelyik pedig 2db (e2u9a) 1 hete lett felújitva. A felújítás előtt nem volt kopogás. Poharazás megvol szinte teljesen azonos mind. Az új kódokkal felprogramoztam a felújitottakat.
Előre is köszönöm!  worship  worship  worship  worship  worship
Naplózva

2006/12  2.0 TDCi Ghia 6 seb
Ede
Vendég
« Új hozzászólás #37109 Dátum: 2015.05.02 szombat, 22:11:06 »

Sziasztok,
Egyenletes autópálya tempónál (130 km/óra sebességnél) meleg motornál el kezdett villogni az izzítógyertya visszajelző lámpa. Milyen hibára utal? Még eddig nem fordult elő. Találkozott már valaki ilyen jellegű problémával? Leállítás után elmúlt a hiba, utána kb. 5 perc után újra elkezdett villogni. Az autó megy, más hibát nem észleltünk.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #37110 Dátum: 2015.05.02 szombat, 22:53:14 »

Sziasztok,
Egyenletes autópálya tempónál (130 km/óra sebességnél) meleg motornál el kezdett villogni az izzítógyertya visszajelző lámpa. Milyen hibára utal? Még eddig nem fordult elő. Találkozott már valaki ilyen jellegű problémával? Leállítás után elmúlt a hiba, utána kb. 5 perc után újra elkezdett villogni. Az autó megy, más hibát nem észleltünk.

Hibakódot kell olvasni, a tippelgetés sokkal ijesztőbb végeredményt hozhat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #37111 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 17:18:10 »

Ma végre beépítésre kerültek a görgőhelyettesítő csapágyak. A generátor szíjfeszítő kimaradt, mert túl szűk a hely a próbált csapágynak, itt még módosítani kell az elképzelést. A blokk oldalán lévő görgő leszedése volt problémás, de megoldottuk. Utána kicsit még reszelni kellett a prototípuson, de végül felment a helyére. A generátor fölötti bordás vezetőgörgő kapásból passzos lett, ez volt az egyetlen, amivel nem kellett küzdeni. Smiley

Gyakorlati tapasztalatokról bővebben az elkövetkező hetekben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37112 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 10:25:55 »

Ma végre beépítésre kerültek a görgőhelyettesítő csapágyak. A generátor szíjfeszítő kimaradt, mert túl szűk a hely a próbált csapágynak, itt még módosítani kell az elképzelést. A blokk oldalán lévő görgő leszedése volt problémás, de megoldottuk. Utána kicsit még reszelni kellett a prototípuson, de végül felment a helyére. A generátor fölötti bordás vezetőgörgő kapásból passzos lett, ez volt az egyetlen, amivel nem kellett küzdeni. Smiley

Gyakorlati tapasztalatokról bővebben az elkövetkező hetekben.

AndyA


 worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #37113 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 11:06:15 »

worship

Nyugi, elég messze kell dolgozni a klímahűtőtől... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37114 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 16:18:09 »

Nyugi, elég messze kell dolgozni a klímahűtőtől... Smiley

AndyA

Nem is idegeskedtem. A tied farigcsáltad.  vigyor3
Naplózva
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #37115 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 17:36:35 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne! Mennyinek kellene lenni a maximum (padlógázos) turbo nyomásnak?

Bluetooth-os ELM-327-est rádugtam az OBD-re, telefonra feltelepítettem az OBD Joe programot és ez 1,21 Bar max. nyomást mutatott. Ez jó? Vagy használjak más programot?
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37116 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 18:28:35 »

miből lehet csinálni célszerszámot a hossz bordás szíj feszítőjének "lazításához"  szíjcsere miatt?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #37117 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 18:44:50 »

miből lehet csinálni célszerszámot a hossz bordás szíj feszítőjének "lazításához"  szíjcsere miatt?

Laposvas (kb 40cm) + két imbusz csavar kb 8mm-es fejjel! Pont hétvégén szptam vele egy órát, mert nem tudtam visszatenni a szíjat! Aztán 10 perc alatt csináltam egy lazítót és egy mozdulattal visszatettem vele a szíjat! Egyébként a leszedéshez nem kellett a lazító...
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37118 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 19:19:44 »

Laposvas (kb 40cm) + két imbusz csavar kb 8mm-es fejjel! Pont hétvégén szptam vele egy órát, mert nem tudtam visszatenni a szíjat! Aztán 10 perc alatt csináltam egy lazítót és egy mozdulattal visszatettem vele a szíjat! Egyébként a leszedéshez nem kellett a lazító...
Kössz!  ráhegesztetted a csavarokat?

asszem a főtengely szíjtárcsából 2 csavart kivéve is meglehet oldani, de már nemtom hogyan.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #37119 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 19:31:58 »

Kössz!  ráhegesztetted a csavarokat?

asszem a főtengely szíjtárcsából 2 csavart kivéve is meglehet oldani, de már nemtom hogyan.
Kifúrtam hatos fúróval a megfelelő távolságra és vágtam bele 8-as menetet. A kilógó csavar végeket levágtam a túloldalt... Jut eszembe akkor kb. 10mm átmérőjű az imbusz csavar feje!  vigyor3
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37120 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 19:39:13 »

Kifúrtam hatos fúróval a megfelelő távolságra és vágtam bele 8-as menetet. A kilógó csavar végeket levágtam a túloldalt... Jut eszembe akkor kb. 10mm átmérőjű az imbusz csavar feje!  vigyor3
hudejó h megkérdeztem.  worship
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #37121 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 20:03:25 »

hudejó h megkérdeztem.  worship
A lényeg, hogy a két csavar vonala ne legyen párhuzamos a laposvas vonalával, hanem az egyik csavart az egyik szélére tedd amennyire lehet a másikat pedig a másik szélére, hogy rendesen rá tudj lazítani a feszítőre!  wave
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Robogo
Vendég
« Új hozzászólás #37122 Dátum: 2015.05.05 kedd, 04:06:19 »

Sziasztok.van egy 2004-es 2.0 tdci mondeóm.olyan tüneteket produkál hogy hidegen ingadozik az alapjárat 750-1100 között és mellé egy kis csattogó hangja is van.De csak hidegen.A másik jelensége ha egy kicsit jobban odalépek neki nagyon füstöl.és még egy.A kartelgáz eléggé nagy.ezek problémák megoldására kérnem segitségeteket.Köszönöm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #37123 Dátum: 2015.05.05 kedd, 07:24:32 »

Kössz!  ráhegesztetted a csavarokat?

asszem a főtengely szíjtárcsából 2 csavart kivéve is meglehet oldani, de már nemtom hogyan.

Úgy, hogy a harmadikat is meglazítod hozzá. Smiley

Mi a hétvégén egy elhanyatlott fél colos crova fejből csináltunk szíjlazítót. Egy laposvas végére kell hegyével előre felhegeszteni, oszt' jó' van. A feszítőn van neki direkt ekkora kocka, amibe pont passzos. Ilyet használnak a Kertész utcaiak is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #37124 Dátum: 2015.05.05 kedd, 07:35:41 »

Sziasztok.van egy 2004-es 2.0 tdci mondeóm.olyan tüneteket produkál hogy hidegen ingadozik az alapjárat 750-1100 között és mellé egy kis csattogó hangja is van.De csak hidegen.A másik jelensége ha egy kicsit jobban odalépek neki nagyon füstöl.és még egy.A kartelgáz eléggé nagy.ezek problémák megoldására kérnem segitségeteket.Köszönöm.
generátor,akku,töltésprobléma(zárlatos izzítók esetleg).

a füst az egr szelep miatt-lekell dugózni,és vagy turbócső lukadás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Robogo
Vendég
« Új hozzászólás #37125 Dátum: 2015.05.05 kedd, 08:23:26 »

És a kartelgáz miböl adodik?
Naplózva
Robogo
Vendég
« Új hozzászólás #37126 Dátum: 2015.05.05 kedd, 08:25:29 »

generátor,akku,töltésprobléma(zárlatos izzítók esetleg).

a füst az egr szelep miatt-lekell dugózni,és vagy turbócső lukadás.

Köszönöm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #37127 Dátum: 2015.05.05 kedd, 08:27:28 »

És a kartelgáz miböl adodik?

A kartell az más. Az autóban karter van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Robogo
Vendég
« Új hozzászólás #37128 Dátum: 2015.05.05 kedd, 09:05:35 »

Bocsi.akkor kartergáz nagyon sok miért?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #37129 Dátum: 2015.05.05 kedd, 09:11:53 »

Bocsi.akkor kartergáz nagyon sok miért?

Az csak akkor tud folyton sok lenni, ha valami folyamatosan odakerül. Vagy a dugattyúgyűrűk nem csuknak 100%-osan és a kipufogógáz, esetleg hidegindításkor elégetlen üzemanyag jut oda, vagy hűtőfolyadék kerül az olajtérbe, és az párolog el a motor melegétől. Ez utóbbit könnyű ellenőrizni, ha leállítás után másnap az olajbetöltő sapkát (tudod, a 710-es Smiley) megnézed. Ha belül vizes-trutymós, akkor ez van (meg persze lassan, de biztosan fogy is a fagyálló).

Írd be az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, ahogyan többünknél látod, akkor nem kell barkochbázni, hogy miről is beszélsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37130 Dátum: 2015.05.05 kedd, 09:43:46 »

Az csak akkor tud folyton sok lenni, ha valami folyamatosan odakerül. Vagy a dugattyúgyűrűk nem csuknak 100%-osan és a kipufogógáz, esetleg hidegindításkor elégetlen üzemanyag jut oda, vagy hűtőfolyadék kerül az olajtérbe, és az párolog el a motor melegétől. Ez utóbbit könnyű ellenőrizni, ha leállítás után másnap az olajbetöltő sapkát (tudod, a 710-es Smiley) megnézed. Ha belül vizes-trutymós, akkor ez van (meg persze lassan, de biztosan fogy is a fagyálló).

Írd be az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, ahogyan többünknél látod, akkor nem kell barkochbázni, hogy miről is beszélsz.

AndyA

Csukni az ajtót szokták, a dugattyú  illeszkedik, nem elég passzos  eplus2  eplus2  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #37131 Dátum: 2015.05.05 kedd, 09:50:14 »

Csukni az ajtót szokták, a dugattyú  illeszkedik, nem elég passzos  eplus2  eplus2  vigyor3

A lényeg így is átment. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #37132 Dátum: 2015.05.05 kedd, 10:05:20 »

És a kartelgáz miböl adodik?
minden autónak van.egy bizonyos mennyiségig normális.nem attól füstöl a géped.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #37133 Dátum: 2015.05.06 szerda, 11:03:28 »

Kb ilyen hangot ad nekem is. Ez mi lehet? Szíjrendszer körül rossz valami??

Szerintetek? valakinek ismerős ez a hang? Smiley

https://www.youtube.com/watch?v=osyAOGULqyo
Naplózva
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #37134 Dátum: 2015.05.06 szerda, 12:00:48 »

Sziasztok.van egy 2004-es 2.0 tdci mondeóm.olyan tüneteket produkál hogy hidegen ingadozik az alapjárat 750-1100 között és mellé egy kis csattogó hangja is van.De csak hidegen.A másik jelensége ha egy kicsit jobban odalépek neki nagyon füstöl.és még egy.A kartelgáz eléggé nagy.ezek problémák megoldására kérnem segitségeteket.Köszönöm.

Szia,

Nem akarlak elkeseríteni de nekem is ugyan ez volt a gond, csúcsfelújítás és magasnyomású szivattyú felújítás.
Utána megszűnt az alapjárat ingadozás és a füst is.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #37135 Dátum: 2015.05.06 szerda, 13:25:29 »

Kb ilyen hangot ad nekem is. Ez mi lehet? Szíjrendszer körül rossz valami??

Szerintetek? valakinek ismerős ez a hang? Smiley

https://www.youtube.com/watch?v=osyAOGULqyo
te most tesztelsz bennünket?

az elején lelett írva,hogy mi a problémád.szedd elő a zsét,és cseréltess minden.szabadonfutósíts-még ha a szerelőd mást is mond.

vagy kérdezd még meg vagy 10x,hogy szerintünk mi a probléma!szerintünk.... Wink

http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg994929#msg994929
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.06 szerda, 13:27:08 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #37136 Dátum: 2015.05.06 szerda, 13:29:10 »

te most tesztelsz bennünket?

az elején lelett írva,hogy mi a problémád.szedd elő a zsét,és cseréltess minden.szabadonfutósíts-még ha a szerelőd mást is mond.

vagy kérdezd még meg vagy 10x,hogy szerintünk mi a probléma!szerintünk.... Wink

A helyzet az, hogy tesztelni nem kell, ugyanis ti mindent tudtok erről a motorról! Elmondás alapján is...
Azonban én nem...én nézegetem youtuben ami nekem van hiba. Hátha találok olyat ami szemlélteti is..
Én elmondtam valamit, ti válaszoltatok rá, majd nézegettem, és konkrétan is megtaláltam a hangot. Ennyi történt!
És így hátha megnézitek, és azt mondjátok, hogy igen, ott van a hiba. ennyi:)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #37137 Dátum: 2015.05.06 szerda, 13:30:22 »

A helyzet az, hogy tesztelni nem kell, ugyanis ti mindent tudtok erről a motorról! Elmondás alapján is...
Azonban én nem...én nézegetem youtuben ami nekem van hiba. Hátha találok olyat ami szemlélteti is..
Én elmondtam valamit, ti válaszoltatok rá, majd nézegettem, és konkrétan is megtaláltam a hangot. Ennyi történt!
És így hátha megnézitek, és azt mondjátok, hogy igen, ott van a hiba. ennyi:)
háttt.....tényleg ott van a hiba.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #37138 Dátum: 2015.05.06 szerda, 13:39:21 »

háttt.....tényleg ott van a hiba.... vigyor3

Ott vagy ott ott?  nyes
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37139 Dátum: 2015.05.06 szerda, 15:34:19 »

Szia,

Nem akarlak elkeseríteni de nekem is ugyan ez volt a gond, csúcsfelújítás és magasnyomású szivattyú felújítás.
Utána megszűnt az alapjárat ingadozás és a füst is.
Amit ez neked megoldott az sajnos nem általánosítható mindig!!!Nekem a csere előtt sem ugrált az alapjárat,sőt még nehezen sem indult soha nagyon rossz csúcsokkal.Nos az ingadozó alapjárat generátor illettve légtömeg mérő hiba miatt szpokott inkább ingadozni.Ez a valószinübb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37140 Dátum: 2015.05.06 szerda, 21:43:19 »

Sziasztok,
Tegnap elvittem a Filephez a kocsit. Reggel 7-re ott voltam, elvazoltam amiket tudniuk kellett, azt mondta a munkafelvevo, hogy delig jelentkeznek, hogy mi a stajsz.
Vegul 3-kor hivott, mind a 4 csucsot padra raktak, az egyik rossz, de nem tudja garantalni, hogy a csucs felujitasa utan a hiba meg fog szunni.
Mivel ugy voltam vele, hogy biztam benne, hogy ez lesz a hibaforras, igy rabolintottam.
Igy lett egy 102E Ft-os szamla mara. Diagnosztika, csucsok padon ellenorzese, uj gazolajszuro (a regiben nem volt semmi reszelek, teljesen tiszta volt), stb.

Delutan elmentem az autoert, szep a hangja, stb. Elmentem vele a XVI. keruletbe es odaig semmilyen fordulaton nem dadogott, a legkisebb hibat sem produkalta. Oosszepakoltam a cuccomat es irany Becs.

Ahogy kiertem az M1-esre, Herceghalom lehajto magassagaban mar ismet berangatott...
Ugyanazok a fordulatszamok, teljesen ugyanaz minden.
Megyek vele egy allando fordulaton mondjuk 1900 korul es vagy akkor elkezd dadogni, vagy ha egy hangyaf*sznyit ralepek a gazra, akkor kezdi el. Csak 5. es 6. fokozatban.
Pl mentem allando fordulaton, jott egy kisebb emelkedo, es ahelyett, hogy elkezdett volna lassulni, hogy adjak nagyobb gazt, azonnal elindult a dadogas...

Hirtelen felindulasbol majdnem azonnal t*konszurtam magam, de aztan lehiggadtam.
Mar kb 200000 FT-ot locsoltam bele ez a rangatas miatt es ugyanugy csinalja...  falbav
Mi a turo lehet ez?Huh??
HILFEE!!!  help
Naplózva
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #37141 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 13:18:42 »

Sziasztok,

Nemrég lett rendbe téve az üzemanyagrendszerem és a csúcsok.
Most új hibajelenség ütötte fel a fejét sajnos mostanában összejöttek a dolgok.

Gázadás után ha visszaengedem az alapjáratot akkor a turbó felől olyan hangot hallani mintha egy sziréna szólna, igaz elég halkan eddig csak nekem tűnt fel.
A kérdésem az lenne kezdjek el aggódni és turbót felújítatni  vagy esetleg lehet , hogy más a gond?
Az autó megy rendesen , nem rángat, nem füstöl csak érdekes ez a szirénázó hang.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #37142 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 16:36:07 »

Sziasztok,

Nemrég lett rendbe téve az üzemanyagrendszerem és a csúcsok.
Most új hibajelenség ütötte fel a fejét sajnos mostanában összejöttek a dolgok.

Gázadás után ha visszaengedem az alapjáratot akkor a turbó felől olyan hangot hallani mintha egy sziréna szólna, igaz elég halkan eddig csak nekem tűnt fel.
A kérdésem az lenne kezdjek el aggódni és turbót felújítatni  vagy esetleg lehet , hogy más a gond?
Az autó megy rendesen , nem rángat, nem füstöl csak érdekes ez a szirénázó hang.

valszeg beleér a lapát a ház falába.gyakorlatilag haldoklik...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #37143 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 16:37:26 »

Sziasztok,
Tegnap elvittem a Filephez a kocsit. Reggel 7-re ott voltam, elvazoltam amiket tudniuk kellett, azt mondta a munkafelvevo, hogy delig jelentkeznek, hogy mi a stajsz.
Vegul 3-kor hivott, mind a 4 csucsot padra raktak, az egyik rossz, de nem tudja garantalni, hogy a csucs felujitasa utan a hiba meg fog szunni.
Mivel ugy voltam vele, hogy biztam benne, hogy ez lesz a hibaforras, igy rabolintottam.
Igy lett egy 102E Ft-os szamla mara. Diagnosztika, csucsok padon ellenorzese, uj gazolajszuro (a regiben nem volt semmi reszelek, teljesen tiszta volt), stb.

Delutan elmentem az autoert, szep a hangja, stb. Elmentem vele a XVI. keruletbe es odaig semmilyen fordulaton nem dadogott, a legkisebb hibat sem produkalta. Oosszepakoltam a cuccomat es irany Becs.

Ahogy kiertem az M1-esre, Herceghalom lehajto magassagaban mar ismet berangatott...
Ugyanazok a fordulatszamok, teljesen ugyanaz minden.
Megyek vele egy allando fordulaton mondjuk 1900 korul es vagy akkor elkezd dadogni, vagy ha egy hangyaf*sznyit ralepek a gazra, akkor kezdi el. Csak 5. es 6. fokozatban.
Pl mentem allando fordulaton, jott egy kisebb emelkedo, es ahelyett, hogy elkezdett volna lassulni, hogy adjak nagyobb gazt, azonnal elindult a dadogas...

Hirtelen felindulasbol majdnem azonnal t*konszurtam magam, de aztan lehiggadtam.
Mar kb 200000 FT-ot locsoltam bele ez a rangatas miatt es ugyanugy csinalja...  falbav
Mi a turo lehet ez?Huh??
HILFEE!!!  help
lukas a turbó vákumcsöve-már ha vákumos.50e lesz..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37144 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 17:03:41 »

lukas a turbó vákumcsöve-már ha vákumos.50e lesz..... vigyor3
Most beszeltem Vik-kel, o kompressziora visszavezetheto hibara gyanaxik, azaz mondjk egy hajtokar gorbuletre...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #37145 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 17:55:42 »

Most beszeltem Vik-kel, o kompressziora visszavezetheto hibara gyanaxik, azaz mondjk egy hajtokar gorbuletre...
akkor sokkal jobban jársz egy lukas vákumcsővel.legalább ellenőrizzétek,mert aztán dobhatod el az autód.....ha hajtókaros....
de ezt így kisujjból kiszívni biztos nehéz művelet volt Vik-nek..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37146 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 18:18:16 »

akkor sokkal jobban jársz egy lukas vákumcsővel.legalább ellenőrizzétek,mert aztán dobhatod el az autód.....ha hajtókaros....
de ezt így kisujjból kiszívni biztos nehéz művelet volt Vik-nek..... eplus2
vakumcso a valtozo geoson van, nem?
Az enyem fix.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37147 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 20:45:08 »

vakumcso a valtozo geoson van, nem?
Az enyem fix.

Igen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #37148 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 20:58:01 »

vakumcso a valtozo geoson van, nem?
Az enyem fix.
akkor lukas a drukklabdád.....ugyan az fordítva.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37149 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 21:01:47 »

akkor lukas a drukklabdád.....ugyan az fordítva.....
Hee? Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 736 737 738 739 740 741 742 [743] 744 745 746 747 748 749 750 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.