Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:00:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
736
737
738
739
740
741
742
[
743
]
744
745
746
747
748
749
750
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14648911 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37100 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 20:01:35 »
Üdv Mindenki!
Le szeretném cserélni a hosszbordás szíjjak feszítőgörgőit, és ha jól látom a generátor felől van két sima és egy bordás. A szervó felől pedig egy sima görgő. Vettem az unixnál görgőket, de összesen hármat adtak és nem is mutat a programjuk több cikkszámot hozzá. Egy akkor is hiányzik szerintem. Nem tud valaki méreteket vagy cikkszámokat véletlenül? Nem akarom szétszedni amíg nincs meg az összes.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37101 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 21:31:59 »
Idézetet írta: Vadász - 2015.04.30 csütörtök, 20:01:35
Üdv Mindenki!
Le szeretném cserélni a hosszbordás szíjjak feszítőgörgőit, és ha jól látom a generátor felől van két sima és egy bordás. A szervó felől pedig egy sima görgő. Vettem az unixnál görgőket, de összesen hármat adtak és nem is mutat a programjuk több cikkszámot hozzá. Egy akkor is hiányzik szerintem. Nem tud valaki méreteket vagy cikkszámokat véletlenül? Nem akarom szétszedni amíg nincs meg az összes.
Egy bordás van a generátoron, ezt szokás szabadonfutósra cserélni. Egy bordás az maga a főtengely végi nagy szíjtárcsa. A harmadik bordás egy 6,5 centis, amit kellett kapjál a Bárdiban.
Van egy sima a szíjfeszítőn, és van egy másik sima a blokk oldalán egy konzolon.
Ez összesen három, amit ki tudsz cserélni. Vagy mi hiányzik még?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37102 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 22:50:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.30 csütörtök, 21:31:59
Egy bordás van a generátoron, ezt szokás szabadonfutósra cserélni. Egy bordás az maga a főtengely végi nagy szíjtárcsa. A harmadik bordás egy 6,5 centis, amit kellett kapjál a Bárdiban.
Van egy sima a szíjfeszítőn, és van egy másik sima a blokk oldalán egy konzolon.
Ez összesen három, amit ki tudsz cserélni. Vagy mi hiányzik még?
AndyA
Ez a három rendben is van, de hiányzik a szervó oldali, ami ugyancsak sima. Ráadásul nem tudjuk, hogy jó méreteket kaptam-e. Ha lennének méretek leméregetném őket. Nem szeretném ha napokig lenne szétszedve a gép.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37103 Dátum:
2015.05.01 péntek, 09:13:23 »
Idézetet írta: Vadász - 2015.04.30 csütörtök, 22:50:42
Ez a három rendben is van, de hiányzik a szervó oldali, ami ugyancsak sima. Ráadásul nem tudjuk, hogy jó méreteket kaptam-e. Ha lennének méretek leméregetném őket. Nem szeretném ha napokig lenne szétszedve a gép.
A kis szíjkörbe tegyél fel egy csapágyat, pont méretes, és utána örökre vasalva. Van róla cikk a Wikiben, megcsinálni meg kb. tíz perc.
Attól tartok, hogy az hivatalosan nem cserélhető, és csak a feszítővel egyben kapnád meg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37104 Dátum:
2015.05.01 péntek, 10:32:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.05.01 péntek, 09:13:23
A kis szíjkörbe tegyél fel egy csapágyat, pont méretes, és utána örökre vasalva. Van róla cikk a Wikiben, megcsinálni meg kb. tíz perc.
Attól tartok, hogy az hivatalosan nem cserélhető, és csak a feszítővel egyben kapnád meg.
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Határozottan mondom, hogy igazad van. Nem lehet külön kapni a szervó oldali görgőt, csak a feszítővel együtt. Ha a Wkiben lévő csapágyat válasszuk, max 5500 Ft-ból megvan. Egyébként 30 ezer Ft körül kóstál a feszítővel együtt. Egyszer kell megcsinálni jól.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37105 Dátum:
2015.05.01 péntek, 11:17:31 »
http://mondeo.hu/index.php?page=190
"
NSK csapágy B17-116 (MKIII szervószíj feszítő görgő átalakításhoz): bruttó 2.800 HUF
"
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37106 Dátum:
2015.05.01 péntek, 11:22:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.05.01 péntek, 11:17:31
http://mondeo.hu/index.php?page=190
"
NSK csapágy B17-116 (MKIII szervószíj feszítő görgő átalakításhoz): bruttó 2.800 HUF
"
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37107 Dátum:
2015.05.01 péntek, 11:41:00 »
Oksa! Nem is keresgélem tovább! Köszi az infókat!
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
izsoldistvan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37108 Dátum:
2015.05.02 szombat, 22:03:58 »
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni abban hogy mi a különbség a e2u9a és a e2u9b porlasztócsúcs között! Jelenleg 2 ilyen 2 olyan van a gépezetben. Mindegyik 504z egyébként. 1200-1600 fordulat között kopog valemelyik pedig 2db (e2u9a) 1 hete lett felújitva. A felújítás előtt nem volt kopogás. Poharazás megvol szinte teljesen azonos mind. Az új kódokkal felprogramoztam a felújitottakat.
Előre is köszönöm!
Naplózva
2006/12 2.0 TDCi Ghia 6 seb
Ede
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37109 Dátum:
2015.05.02 szombat, 22:11:06 »
Sziasztok,
Egyenletes autópálya tempónál (130 km/óra sebességnél) meleg motornál el kezdett villogni az izzítógyertya visszajelző lámpa. Milyen hibára utal? Még eddig nem fordult elő. Találkozott már valaki ilyen jellegű problémával? Leállítás után elmúlt a hiba, utána kb. 5 perc után újra elkezdett villogni. Az autó megy, más hibát nem észleltünk.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37110 Dátum:
2015.05.02 szombat, 22:53:14 »
Idézetet írta: Ede - 2015.05.02 szombat, 22:11:06
Sziasztok,
Egyenletes autópálya tempónál (130 km/óra sebességnél) meleg motornál el kezdett villogni az izzítógyertya visszajelző lámpa. Milyen hibára utal? Még eddig nem fordult elő. Találkozott már valaki ilyen jellegű problémával? Leállítás után elmúlt a hiba, utána kb. 5 perc után újra elkezdett villogni. Az autó megy, más hibát nem észleltünk.
Hibakódot kell olvasni, a tippelgetés sokkal ijesztőbb végeredményt hozhat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37111 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 17:18:10 »
Ma végre beépítésre kerültek a görgőhelyettesítő csapágyak. A generátor szíjfeszítő kimaradt, mert túl szűk a hely a próbált csapágynak, itt még módosítani kell az elképzelést. A blokk oldalán lévő görgő leszedése volt problémás, de megoldottuk. Utána kicsit még reszelni kellett a prototípuson, de végül felment a helyére. A generátor fölötti bordás vezetőgörgő kapásból passzos lett, ez volt az egyetlen, amivel nem kellett küzdeni.
Gyakorlati tapasztalatokról bővebben az elkövetkező hetekben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37112 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 10:25:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.05.03 vasárnap, 17:18:10
Ma végre beépítésre kerültek a görgőhelyettesítő csapágyak. A generátor szíjfeszítő kimaradt, mert túl szűk a hely a próbált csapágynak, itt még módosítani kell az elképzelést. A blokk oldalán lévő görgő leszedése volt problémás, de megoldottuk. Utána kicsit még reszelni kellett a prototípuson, de végül felment a helyére. A generátor fölötti bordás vezetőgörgő kapásból passzos lett, ez volt az egyetlen, amivel nem kellett küzdeni.
Gyakorlati tapasztalatokról bővebben az elkövetkező hetekben.
AndyA
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37113 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 11:06:15 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.05.04 hétfő, 10:25:55
Nyugi, elég messze kell dolgozni a klímahűtőtől...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37114 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 16:18:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.05.04 hétfő, 11:06:15
Nyugi, elég messze kell dolgozni a klímahűtőtől...
AndyA
Nem is idegeskedtem. A tied farigcsáltad.
Naplózva
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37115 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 17:36:35 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne! Mennyinek kellene lenni a maximum (padlógázos) turbo nyomásnak?
Bluetooth-os ELM-327-est rádugtam az OBD-re, telefonra feltelepítettem az OBD Joe programot és ez 1,21 Bar max. nyomást mutatott. Ez jó? Vagy használjak más programot?
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37116 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 18:28:35 »
miből lehet csinálni célszerszámot a hossz bordás szíj feszítőjének "lazításához" szíjcsere miatt?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37117 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 18:44:50 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.05.04 hétfő, 18:28:35
miből lehet csinálni célszerszámot a hossz bordás szíj feszítőjének "lazításához" szíjcsere miatt?
Laposvas (kb 40cm) + két imbusz csavar kb 8mm-es fejjel! Pont hétvégén szptam vele egy órát, mert nem tudtam visszatenni a szíjat! Aztán 10 perc alatt csináltam egy lazítót és egy mozdulattal visszatettem vele a szíjat! Egyébként a leszedéshez nem kellett a lazító...
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37118 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 19:19:44 »
Idézetet írta: panses - 2015.05.04 hétfő, 18:44:50
Laposvas (kb 40cm) + két imbusz csavar kb 8mm-es fejjel! Pont hétvégén szptam vele egy órát, mert nem tudtam visszatenni a szíjat! Aztán 10 perc alatt csináltam egy lazítót és egy mozdulattal visszatettem vele a szíjat! Egyébként a leszedéshez nem kellett a lazító...
Kössz! ráhegesztetted a csavarokat?
asszem a főtengely szíjtárcsából 2 csavart kivéve is meglehet oldani, de már nemtom hogyan.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37119 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 19:31:58 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.05.04 hétfő, 19:19:44
Kössz! ráhegesztetted a csavarokat?
asszem a főtengely szíjtárcsából 2 csavart kivéve is meglehet oldani, de már nemtom hogyan.
Kifúrtam hatos fúróval a megfelelő távolságra és vágtam bele 8-as menetet. A kilógó csavar végeket levágtam a túloldalt... Jut eszembe akkor kb. 10mm átmérőjű az imbusz csavar feje!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37120 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 19:39:13 »
Idézetet írta: panses - 2015.05.04 hétfő, 19:31:58
Kifúrtam hatos fúróval a megfelelő távolságra és vágtam bele 8-as menetet. A kilógó csavar végeket levágtam a túloldalt... Jut eszembe akkor kb. 10mm átmérőjű az imbusz csavar feje!
hudejó h megkérdeztem.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37121 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 20:03:25 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.05.04 hétfő, 19:39:13
hudejó h megkérdeztem.
A lényeg, hogy a két csavar vonala ne legyen párhuzamos a laposvas vonalával, hanem az egyik csavart az egyik szélére tedd amennyire lehet a másikat pedig a másik szélére, hogy rendesen rá tudj lazítani a feszítőre!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Robogo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37122 Dátum:
2015.05.05 kedd, 04:06:19 »
Sziasztok.van egy 2004-es 2.0 tdci mondeóm.olyan tüneteket produkál hogy hidegen ingadozik az alapjárat 750-1100 között és mellé egy kis csattogó hangja is van.De csak hidegen.A másik jelensége ha egy kicsit jobban odalépek neki nagyon füstöl.és még egy.A kartelgáz eléggé nagy.ezek problémák megoldására kérnem segitségeteket.Köszönöm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37123 Dátum:
2015.05.05 kedd, 07:24:32 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.05.04 hétfő, 19:19:44
Kössz! ráhegesztetted a csavarokat?
asszem a főtengely szíjtárcsából 2 csavart kivéve is meglehet oldani, de már nemtom hogyan.
Úgy, hogy a harmadikat is meglazítod hozzá.
Mi a hétvégén egy elhanyatlott fél colos crova fejből csináltunk szíjlazítót. Egy laposvas végére kell hegyével előre felhegeszteni, oszt' jó' van. A feszítőn van neki direkt ekkora kocka, amibe pont passzos. Ilyet használnak a Kertész utcaiak is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37124 Dátum:
2015.05.05 kedd, 07:35:41 »
Idézetet írta: Robogo - 2015.05.05 kedd, 04:06:19
Sziasztok.van egy 2004-es 2.0 tdci mondeóm.olyan tüneteket produkál hogy hidegen ingadozik az alapjárat 750-1100 között és mellé egy kis csattogó hangja is van.De csak hidegen.A másik jelensége ha egy kicsit jobban odalépek neki nagyon füstöl.és még egy.A kartelgáz eléggé nagy.ezek problémák megoldására kérnem segitségeteket.Köszönöm.
generátor,akku,töltésprobléma(zárlatos izzítók esetleg).
a füst az egr szelep miatt-lekell dugózni,és vagy turbócső lukadás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Robogo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37125 Dátum:
2015.05.05 kedd, 08:23:26 »
És a kartelgáz miböl adodik?
Naplózva
Robogo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37126 Dátum:
2015.05.05 kedd, 08:25:29 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.05 kedd, 07:35:41
generátor,akku,töltésprobléma(zárlatos izzítók esetleg).
a füst az egr szelep miatt-lekell dugózni,és vagy turbócső lukadás.
Köszönöm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37127 Dátum:
2015.05.05 kedd, 08:27:28 »
Idézetet írta: Robogo - 2015.05.05 kedd, 08:23:26
És a kartelgáz miböl adodik?
A kartell az más. Az autóban karter van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Robogo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37128 Dátum:
2015.05.05 kedd, 09:05:35 »
Bocsi.akkor kartergáz nagyon sok miért?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37129 Dátum:
2015.05.05 kedd, 09:11:53 »
Idézetet írta: Robogo - 2015.05.05 kedd, 09:05:35
Bocsi.akkor kartergáz nagyon sok miért?
Az csak akkor tud folyton sok lenni, ha valami folyamatosan odakerül. Vagy a dugattyúgyűrűk nem csuknak 100%-osan és a kipufogógáz, esetleg hidegindításkor elégetlen üzemanyag jut oda, vagy hűtőfolyadék kerül az olajtérbe, és az párolog el a motor melegétől. Ez utóbbit könnyű ellenőrizni, ha leállítás után másnap az olajbetöltő sapkát (tudod, a 710-es
) megnézed. Ha belül vizes-trutymós, akkor ez van (meg persze lassan, de biztosan fogy is a fagyálló).
Írd be az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, ahogyan többünknél látod, akkor nem kell barkochbázni, hogy miről is beszélsz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37130 Dátum:
2015.05.05 kedd, 09:43:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.05.05 kedd, 09:11:53
Az csak akkor tud folyton sok lenni, ha valami folyamatosan odakerül. Vagy a dugattyúgyűrűk nem csuknak 100%-osan és a kipufogógáz, esetleg hidegindításkor elégetlen üzemanyag jut oda, vagy hűtőfolyadék kerül az olajtérbe, és az párolog el a motor melegétől. Ez utóbbit könnyű ellenőrizni, ha leállítás után másnap az olajbetöltő sapkát (tudod, a 710-es
) megnézed. Ha belül vizes-trutymós, akkor ez van (meg persze lassan, de biztosan fogy is a fagyálló).
Írd be az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, ahogyan többünknél látod, akkor nem kell barkochbázni, hogy miről is beszélsz.
AndyA
Csukni az ajtót szokták, a dugattyú illeszkedik, nem elég passzos
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37131 Dátum:
2015.05.05 kedd, 09:50:14 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.05.05 kedd, 09:43:46
Csukni az ajtót szokták, a dugattyú illeszkedik, nem elég passzos
A lényeg így is átment.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37132 Dátum:
2015.05.05 kedd, 10:05:20 »
Idézetet írta: Robogo - 2015.05.05 kedd, 08:23:26
És a kartelgáz miböl adodik?
minden autónak van.egy bizonyos mennyiségig normális.nem attól füstöl a géped.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37133 Dátum:
2015.05.06 szerda, 11:03:28 »
Kb ilyen hangot ad nekem is. Ez mi lehet? Szíjrendszer körül rossz valami??
Szerintetek? valakinek ismerős ez a hang?
https://www.youtube.com/watch?v=osyAOGULqyo
Naplózva
ferenc77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37134 Dátum:
2015.05.06 szerda, 12:00:48 »
Idézetet írta: Robogo - 2015.05.05 kedd, 04:06:19
Sziasztok.van egy 2004-es 2.0 tdci mondeóm.olyan tüneteket produkál hogy hidegen ingadozik az alapjárat 750-1100 között és mellé egy kis csattogó hangja is van.De csak hidegen.A másik jelensége ha egy kicsit jobban odalépek neki nagyon füstöl.és még egy.A kartelgáz eléggé nagy.ezek problémák megoldására kérnem segitségeteket.Köszönöm.
Szia,
Nem akarlak elkeseríteni de nekem is ugyan ez volt a gond, csúcsfelújítás és magasnyomású szivattyú felújítás.
Utána megszűnt az alapjárat ingadozás és a füst is.
Naplózva
2006 2.0l TDCI Ghia 130 LE INA,EGR OFF, 425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37135 Dátum:
2015.05.06 szerda, 13:25:29 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.05.06 szerda, 11:03:28
Kb ilyen hangot ad nekem is. Ez mi lehet? Szíjrendszer körül rossz valami??
Szerintetek? valakinek ismerős ez a hang?
https://www.youtube.com/watch?v=osyAOGULqyo
te most tesztelsz bennünket?
az elején lelett írva,hogy mi a problémád.szedd elő a zsét,és cseréltess minden.szabadonfutósíts-még ha a szerelőd mást is mond.
vagy kérdezd még meg vagy 10x,hogy szerintünk mi a probléma!szerintünk....
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg994929#msg994929
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.06 szerda, 13:27:08 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37136 Dátum:
2015.05.06 szerda, 13:29:10 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.06 szerda, 13:25:29
te most tesztelsz bennünket?
az elején lelett írva,hogy mi a problémád.szedd elő a zsét,és cseréltess minden.szabadonfutósíts-még ha a szerelőd mást is mond.
vagy kérdezd még meg vagy 10x,hogy szerintünk mi a probléma!szerintünk....
A helyzet az, hogy tesztelni nem kell, ugyanis ti mindent tudtok erről a motorról! Elmondás alapján is...
Azonban én nem...én nézegetem youtuben ami nekem van hiba. Hátha találok olyat ami szemlélteti is..
Én elmondtam valamit, ti válaszoltatok rá, majd nézegettem, és konkrétan is megtaláltam a hangot. Ennyi történt!
És így hátha megnézitek, és azt mondjátok, hogy igen, ott van a hiba. ennyi:)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37137 Dátum:
2015.05.06 szerda, 13:30:22 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.05.06 szerda, 13:29:10
A helyzet az, hogy tesztelni nem kell, ugyanis ti mindent tudtok erről a motorról! Elmondás alapján is...
Azonban én nem...én nézegetem youtuben ami nekem van hiba. Hátha találok olyat ami szemlélteti is..
Én elmondtam valamit, ti válaszoltatok rá, majd nézegettem, és konkrétan is megtaláltam a hangot. Ennyi történt!
És így hátha megnézitek, és azt mondjátok, hogy igen, ott van a hiba. ennyi:)
háttt.....tényleg ott van a hiba....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37138 Dátum:
2015.05.06 szerda, 13:39:21 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.06 szerda, 13:30:22
háttt.....tényleg ott van a hiba....
Ott vagy ott ott?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37139 Dátum:
2015.05.06 szerda, 15:34:19 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2015.05.06 szerda, 12:00:48
Szia,
Nem akarlak elkeseríteni de nekem is ugyan ez volt a gond, csúcsfelújítás és magasnyomású szivattyú felújítás.
Utána megszűnt az alapjárat ingadozás és a füst is.
Amit ez neked megoldott az sajnos nem általánosítható mindig!!!Nekem a csere előtt sem ugrált az alapjárat,sőt még nehezen sem indult soha nagyon rossz csúcsokkal.Nos az ingadozó alapjárat generátor illettve légtömeg mérő hiba miatt szpokott inkább ingadozni.Ez a valószinübb.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37140 Dátum:
2015.05.06 szerda, 21:43:19 »
Sziasztok,
Tegnap elvittem a Filephez a kocsit. Reggel 7-re ott voltam, elvazoltam amiket tudniuk kellett, azt mondta a munkafelvevo, hogy delig jelentkeznek, hogy mi a stajsz.
Vegul 3-kor hivott, mind a 4 csucsot padra raktak, az egyik rossz, de nem tudja garantalni, hogy a csucs felujitasa utan a hiba meg fog szunni.
Mivel ugy voltam vele, hogy biztam benne, hogy ez lesz a hibaforras, igy rabolintottam.
Igy lett egy 102E Ft-os szamla mara. Diagnosztika, csucsok padon ellenorzese, uj gazolajszuro (a regiben nem volt semmi reszelek, teljesen tiszta volt), stb.
Delutan elmentem az autoert, szep a hangja, stb. Elmentem vele a XVI. keruletbe es odaig semmilyen fordulaton nem dadogott, a legkisebb hibat sem produkalta. Oosszepakoltam a cuccomat es irany Becs.
Ahogy kiertem az M1-esre, Herceghalom lehajto magassagaban mar ismet berangatott...
Ugyanazok a fordulatszamok, teljesen ugyanaz minden.
Megyek vele egy allando fordulaton mondjuk 1900 korul es vagy akkor elkezd dadogni, vagy ha egy hangyaf*sznyit ralepek a gazra, akkor kezdi el. Csak 5. es 6. fokozatban.
Pl mentem allando fordulaton, jott egy kisebb emelkedo, es ahelyett, hogy elkezdett volna lassulni, hogy adjak nagyobb gazt, azonnal elindult a dadogas...
Hirtelen felindulasbol majdnem azonnal t*konszurtam magam, de aztan lehiggadtam.
Mar kb 200000 FT-ot locsoltam bele ez a rangatas miatt es ugyanugy csinalja...
Mi a turo lehet ez?
?
HILFEE!!!
Naplózva
ferenc77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37141 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 13:18:42 »
Sziasztok,
Nemrég lett rendbe téve az üzemanyagrendszerem és a csúcsok.
Most új hibajelenség ütötte fel a fejét sajnos mostanában összejöttek a dolgok.
Gázadás után ha visszaengedem az alapjáratot akkor a turbó felől olyan hangot hallani mintha egy sziréna szólna, igaz elég halkan eddig csak nekem tűnt fel.
A kérdésem az lenne kezdjek el aggódni és turbót felújítatni vagy esetleg lehet , hogy más a gond?
Az autó megy rendesen , nem rángat, nem füstöl csak érdekes ez a szirénázó hang.
Naplózva
2006 2.0l TDCI Ghia 130 LE INA,EGR OFF, 425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37142 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 16:36:07 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2015.05.07 csütörtök, 13:18:42
Sziasztok,
Nemrég lett rendbe téve az üzemanyagrendszerem és a csúcsok.
Most új hibajelenség ütötte fel a fejét sajnos mostanában összejöttek a dolgok.
Gázadás után ha visszaengedem az alapjáratot akkor a turbó felől olyan hangot hallani mintha egy sziréna szólna, igaz elég halkan eddig csak nekem tűnt fel.
A kérdésem az lenne kezdjek el aggódni és turbót felújítatni vagy esetleg lehet , hogy más a gond?
Az autó megy rendesen , nem rángat, nem füstöl csak érdekes ez a szirénázó hang.
valszeg beleér a lapát a ház falába.gyakorlatilag haldoklik...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37143 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 16:37:26 »
Idézetet írta: tebow - 2015.05.06 szerda, 21:43:19
Sziasztok,
Tegnap elvittem a Filephez a kocsit. Reggel 7-re ott voltam, elvazoltam amiket tudniuk kellett, azt mondta a munkafelvevo, hogy delig jelentkeznek, hogy mi a stajsz.
Vegul 3-kor hivott, mind a 4 csucsot padra raktak, az egyik rossz, de nem tudja garantalni, hogy a csucs felujitasa utan a hiba meg fog szunni.
Mivel ugy voltam vele, hogy biztam benne, hogy ez lesz a hibaforras, igy rabolintottam.
Igy lett egy 102E Ft-os szamla mara. Diagnosztika, csucsok padon ellenorzese, uj gazolajszuro (a regiben nem volt semmi reszelek, teljesen tiszta volt), stb.
Delutan elmentem az autoert, szep a hangja, stb. Elmentem vele a XVI. keruletbe es odaig semmilyen fordulaton nem dadogott, a legkisebb hibat sem produkalta. Oosszepakoltam a cuccomat es irany Becs.
Ahogy kiertem az M1-esre, Herceghalom lehajto magassagaban mar ismet berangatott...
Ugyanazok a fordulatszamok, teljesen ugyanaz minden.
Megyek vele egy allando fordulaton mondjuk 1900 korul es vagy akkor elkezd dadogni, vagy ha egy hangyaf*sznyit ralepek a gazra, akkor kezdi el. Csak 5. es 6. fokozatban.
Pl mentem allando fordulaton, jott egy kisebb emelkedo, es ahelyett, hogy elkezdett volna lassulni, hogy adjak nagyobb gazt, azonnal elindult a dadogas...
Hirtelen felindulasbol majdnem azonnal t*konszurtam magam, de aztan lehiggadtam.
Mar kb 200000 FT-ot locsoltam bele ez a rangatas miatt es ugyanugy csinalja...
Mi a turo lehet ez?
?
HILFEE!!!
lukas a turbó vákumcsöve-már ha vákumos.50e lesz.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37144 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 17:03:41 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.07 csütörtök, 16:37:26
lukas a turbó vákumcsöve-már ha vákumos.50e lesz.....
Most beszeltem Vik-kel, o kompressziora visszavezetheto hibara gyanaxik, azaz mondjk egy hajtokar gorbuletre...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37145 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 17:55:42 »
Idézetet írta: tebow - 2015.05.07 csütörtök, 17:03:41
Most beszeltem Vik-kel, o kompressziora visszavezetheto hibara gyanaxik, azaz mondjk egy hajtokar gorbuletre...
akkor sokkal jobban jársz egy lukas vákumcsővel.legalább ellenőrizzétek,mert aztán dobhatod el az autód.....ha hajtókaros....
de ezt így kisujjból kiszívni biztos nehéz művelet volt Vik-nek.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37146 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 18:18:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.07 csütörtök, 17:55:42
akkor sokkal jobban jársz egy lukas vákumcsővel.legalább ellenőrizzétek,mert aztán dobhatod el az autód.....ha hajtókaros....
de ezt így kisujjból kiszívni biztos nehéz művelet volt Vik-nek.....
vakumcso a valtozo geoson van, nem?
Az enyem fix.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37147 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 20:45:08 »
Idézetet írta: tebow - 2015.05.07 csütörtök, 18:18:16
vakumcso a valtozo geoson van, nem?
Az enyem fix.
Igen.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37148 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 20:58:01 »
Idézetet írta: tebow - 2015.05.07 csütörtök, 18:18:16
vakumcso a valtozo geoson van, nem?
Az enyem fix.
akkor lukas a drukklabdád.....ugyan az fordítva.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37149 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 21:01:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.07 csütörtök, 20:58:01
akkor lukas a drukklabdád.....ugyan az fordítva.....
Hee?
Naplózva
Oldalak:
1
...
736
737
738
739
740
741
742
[
743
]
744
745
746
747
748
749
750
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ