Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:37:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 739 740 741 742 743 744 745 [746] 747 748 749 750 751 752 753 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14655984 alkalommal)
0 Felhasználó és 151 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #37250 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 14:36:54 »

Sziasztok!

Megjött az obdII-es hibakód olvasóm de nem tudom beüzemelni. (ELM327 mini bluetooth)
Bluetooth kapcsolat megy, de nem tud csatlakozni az ECU-hoz.

A torque progi ezt írja ki: Unable to automatically find the ECU protocol, please check your ignition or send a log file to the developer!

A harmadik próbálkozásnál elkezdett villogni a malacfarok, na ezek után befejeztem a próbálkozást.

Valakinek van ötlete vagy tapasztalata, hogy mi van ilyenkor?

Köszönöm!

Azzal nem is fog menni! ForDtc vahy forscan progikkal próbálkozz!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37251 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 16:14:24 »

Sziasztok!

Egy elég idegesítő dologra keresem a megoldást.  Az ablakok a gyújtás levétele után nem működnek. rinya Huh?
Lehet valahogy programozni, hogy pl a gyujtás levétele után még egy órát működjön, úgy mint a rádió?

Köszönöm!  worship

Egy kérdést egy helyre, azután türelem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37252 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 16:15:34 »

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!  Wink

Azt tudom, hogy a távirányítóval fel lehet húzni az ablakot.  De nekem az kellene, hogy álló helyzetben tudjam működtetni az ablakot.

Pl: megállok az autóval, mert várok valakit. Amikor látom, hogy jön, ki akarok szólni neki, de nem tudok mert nem tudom lehúzni az ablakot. Na most vagy gyújtásra rakom, hogy le tudjam húzni az ablakot vagy kinyitom az ajtót. Ez így elég gáz.

Nap mint nap belefutok ebbe a szituációba és már kezd nagyon idegesítő lenni. Nem hiszem, hogy egy ilyen kategóriájú autónak így kell működnie.

A rádiót a rádió menüjében lehet beállítani

Még mindíg nem jöttem rá a másik idegesítő hibára, mégpedig, hogy járó motornál nem lehet kinyitni a csomagtartót még a belső gombbal sem.  Huh?   Valaki tud erre megoldást?

Köszönöm!  worship

GEM-ben programozható, hogy a csomagtartó nyíljon-e járó motornál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37253 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 18:43:36 »

Azzal nem is fog menni! ForDtc vahy forscan progikkal próbálkozz!

Köszi a segítséget!

A forDTC progira van letöltési linked? mert amik itt a fórumban vannak azok nem működnek.
Egyébként a youtube-on vannak videók ford mondeo mk3 ról torque programmal. És itt a fórumon is találtam leírásokat, hogy torque és forscan progikkal működik.  Egyébként forscan progira nem találok letöltési linket még a gyári oldalán is csak win é ios van.

Most akkor hogy van ez?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37254 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 18:45:34 »

GEM-ben programozható, hogy a csomagtartó nyíljon-e járó motornál.

AndyA

Köszönöm erre én is gondoltam de nem találok semmi útmutatót a GEM-hez csak azt ami itt a fórumon van de abba programozás nincs csak teszt.

Lehet egyáltalán házilag programozni? Vagy valami szervízprogram kell hozzá?

Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37255 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 19:05:07 »

Köszönöm erre én is gondoltam de nem találok semmi útmutatót a GEM-hez csak azt ami itt a fórumon van de abba programozás nincs csak teszt.

Lehet egyáltalán házilag programozni? Vagy valami szervízprogram kell hozzá?



Forscannel meg lehet próbálni, de az igazi csak a szerviz és a gyári cucc.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37256 Dátum: 2015.05.26 kedd, 10:27:52 »

Köszi a segítséget!

A forDTC progira van letöltési linked? mert amik itt a fórumban vannak azok nem működnek.
Egyébként a youtube-on vannak videók ford mondeo mk3 ról torque programmal. És itt a fórumon is találtam leírásokat, hogy torque és forscan progikkal működik.  Egyébként forscan progira nem találok letöltési linket még a gyári oldalán is csak win é ios van.

Most akkor hogy van ez?

ForDTC. Van egy pár verziója.
Naplózva
gabuzmne
Vendég
« Új hozzászólás #37257 Dátum: 2015.05.26 kedd, 15:12:29 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne.hogy sebességváltáskor,főleg 2ből 3ba amikor benyomom a kuplungpedált,nem akar visszaesni gyorsan a fordulat! Kb 1200-1300nál megáll kicsit,utána lassan esik,vissza! Ezt mi okozhatja?
Néztem az akkut,álló motornál 12,8 V ,járó motornál amikor tölt a generátor 14.4V! Mert az egyik is,erősöm a generátorra gyanakodott! Amúgy az autó pöccre indul,semmi hibakód,semmi füst,nagyon jól megy!
Amit be kell vallanom,hogy az egyik ismerősöm azt tanácsolta ,hogy a generétor szíjat és a görgőket,feszítőket fújjam be ékszíj tapadásfokozó spray-vel! És kb azóta van a problémám! Hülyeséget csináltam?

Az autó 2004-es 2.0 tdci 130 le
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.26 kedd, 15:14:54 írta gabuzmne » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37258 Dátum: 2015.05.26 kedd, 17:40:18 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne.hogy sebességváltáskor,főleg 2ből 3ba amikor benyomom a kuplungpedált,nem akar visszaesni gyorsan a fordulat! Kb 1200-1300nál megáll kicsit,utána lassan esik,vissza! Ezt mi okozhatja?
Néztem az akkut,álló motornál 12,8 V ,járó motornál amikor tölt a generátor 14.4V! Mert az egyik is,erősöm a generátorra gyanakodott! Amúgy az autó pöccre indul,semmi hibakód,semmi füst,nagyon jól megy!
Amit be kell vallanom,hogy az egyik ismerősöm azt tanácsolta ,hogy a generétor szíjat és a görgőket,feszítőket fújjam be ékszíj tapadásfokozó spray-vel! És kb azóta van a problémám! Hülyeséget csináltam?

Az autó 2004-es 2.0 tdci 130 le
gurulás közben normál.lefulladásgátló.álló helyzetben esik le alapjáratra.amíg van sebességjel,nem engedi a fordulatot leesni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabuzmne
Vendég
« Új hozzászólás #37259 Dátum: 2015.05.26 kedd, 18:06:04 »

Azt értem én,hogy gurulás közben magasabb mindig,de max 900-1000, viiszont nekem 1200-1300 és általában akkor ha 2 ből kapcsolok 3 ba! Ez is normális? De tényleg,nem érzek semmi problémát a kocsin,se visszajelző,se füst,semmi kopogó,morgó rendellenes hang,megy mint a golyó!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37260 Dátum: 2015.05.26 kedd, 18:26:15 »

Azt értem én,hogy gurulás közben magasabb mindig,de max 900-1000, viiszont nekem 1200-1300 és általában akkor ha 2 ből kapcsolok 3 ba! Ez is normális? De tényleg,nem érzek semmi problémát a kocsin,se visszajelző,se füst,semmi kopogó,morgó rendellenes hang,megy mint a golyó!
ha olyan mintha tempomat lenne(még gyorsít is 1300-as fordulatig),azt tényleg a generátor okozza.bronzkefecsere és vagy csúszógyűrűcsere.
Illetve ellenőrizni kell a nagyfogyasztókat,pl izzítógyertyákat nincs e zárlatos köztük.ellenőrizni kell az akkut,nincs-e nagyon lemerülve.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabuzmne
Vendég
« Új hozzászólás #37261 Dátum: 2015.05.26 kedd, 21:23:29 »

Lehet,hogy igazad van,mert mindenki a generátort mondja! Bár érdekes,hogy hogyan tudja ezt okozni egy generátor,de mivel nem vagyok autószerelő és már sok ember mondta,hogy ez a gond,így elhiszem. Még annyi,hogy a műszereken,pontosabban a km óra állást mutató kis kijelzőn már többször észrevettem,hogy villan egyet! Ja,és 11 éves az autóm,4 éves kora óta van nálam,most van benne 184.000 km és a generátor még sosem volt kiszedve belőle! Lehet,hogy tényleg ez a gond!
Naplózva
gabuzmne
Vendég
« Új hozzászólás #37262 Dátum: 2015.05.26 kedd, 21:31:29 »

És az izzítógyertyákat sem cseréltem még sosem,bár télen is pöccre indul! Az akksim 10 hónapos,vadi új! Akkor szerinted a generátor lesz?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37263 Dátum: 2015.05.26 kedd, 22:04:22 »

Lehet,hogy igazad van,mert mindenki a generátort mondja! Bár érdekes,hogy hogyan tudja ezt okozni egy generátor,de mivel nem vagyok autószerelő és már sok ember mondta,hogy ez a gond,így elhiszem. Még annyi,hogy a műszereken,pontosabban a km óra állást mutató kis kijelzőn már többször észrevettem,hogy villan egyet! Ja,és 11 éves az autóm,4 éves kora óta van nálam,most van benne 184.000 km és a generátor még sosem volt kiszedve belőle! Lehet,hogy tényleg ez a gond!

A töltési rendszer érzékeli, hogy keveset tölt a generátor és több villany kellene. Ezért megemeli a fordulatszámot. Nagyobb fordulat --> több villany.
Ha BP-i vagy, akkor vidd el a Kertész utcába Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gabuzmne
Vendég
« Új hozzászólás #37264 Dátum: 2015.05.27 szerda, 00:56:45 »

Köszi,a választ! Csak annyi,hogy 2. Es 3. Sebességi fordulat kapcsolásakor érzem csak hogy nem úgy esik vissza a fordulat,ahogy kellene! Ettől függetlenül lehet a generátor problémas! Nem vagyok budapesti,de itt nálunk is van egy generátoros aki fel tudja újitani! Gondolok itt a csúszócsapágyra,bronzkefére stb... És akkor már kerülne rá egy szabadonfutó is!
Naplózva
bartha.anita
Vendég
« Új hozzászólás #37265 Dátum: 2015.05.27 szerda, 14:17:44 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb 2 hónapja indításkor kékes-szürkés füstöt látok, és néha mintha rángatna az autó. általában induláskor venni észre, de 1-2 alkalommal menet közben is éreztem már. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek ez mi lehet? és ha kell javítani, akkor mennyire húzós az ára?
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
2004-es 2.0 tdci
Naplózva
gabuzmne
Vendég
« Új hozzászólás #37266 Dátum: 2015.05.27 szerda, 17:44:14 »

Még annyi,hogy a problémám nem lehet sebesség érzékelő,vagy gyorsulás érzékelő hiba? Bár,mindenki a generatort mondja,multiméterrel mérve a generátor 14.4V-al tölt!
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #37267 Dátum: 2015.05.27 szerda, 22:53:35 »

És az izzítógyertyákat sem cseréltem még sosem,bár télen is pöccre indul! Az akksim 10 hónapos,vadi új! Akkor szerinted a generátor lesz?
Az izzítókat attól még kimérheted mert nekem is pöccre indult télen is és mégis kuka volt 2 db.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37268 Dátum: 2015.05.27 szerda, 23:03:58 »

Még annyi,hogy a problémám nem lehet sebesség érzékelő,vagy gyorsulás érzékelő hiba? Bár,mindenki a generatort mondja,multiméterrel mérve a generátor 14.4V-al tölt!
Alapesetben és nagyon terhelve is ennyinek kell lenni akkor jó.Nézd meg a terhelt állapotot is.Jó sok fogyasztót kapcsolj be
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37269 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 20:40:02 »

23-an viszem az autot a novothautohoz.
Ez lesz az utolso eselye. Vagy az utolso kenete... nyes
Naplózva
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #37270 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 21:54:10 »

Sziasztok.

2002 es 130 le tdci  rázza a kasztnit egy picit hidegen jobban érezhető...
van ötletetek mi szokta okozni..
Naplózva

Mr.Windd
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #37271 Dátum: 2015.05.29 péntek, 19:03:33 »

Sziasztok!  Van egy 2004-es  TDCI-m,az lenne a kérdésem,hogy a porlasztó tipusát hol tudom megnézni. Ki kell venni hozzá vagy valahól fel van tüntetve?  Bocs a tudatlanságomért, nem régen vettem ezért nem vagyok még  otthon ezekben a kérdésekben!  Köszönöm ha segittetek. party0038
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37272 Dátum: 2015.05.29 péntek, 19:24:42 »

Sziasztok!  Van egy 2004-es  TDCI-m,az lenne a kérdésem,hogy a porlasztó tipusát hol tudom megnézni. Ki kell venni hozzá vagy valahól fel van tüntetve?  Bocs a tudatlanságomért, nem régen vettem ezért nem vagyok még  otthon ezekben a kérdésekben!  Köszönöm ha segittetek. party0038


A porlasztók "nyakán" rajta van EJDR kezdetű és a vezérlés pajzson is szokott lenni egy matrica amire fel van írva.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
penge82
Vendég
« Új hozzászólás #37273 Dátum: 2015.05.29 péntek, 21:41:34 »

Sziasztok!

Látom ez a kékes füst  több embernél is problémát okoz. Sajnos nálam is. Sad Szóval...nekem egy 2.0 TDCI 2004-es Mk3 Mondim van. Nálam is jeletkezett ez a probléma. Reggel beindítom hideg állapotban és enyhén ugrál a fordulat, és úgy füstöl mint az állat. Nagyon durván. Kollégáim már ki akarnak tiltani a céges parkolóból Smiley De érdekes mert ha bemelegszik utána indítom nem füstöl. Az tény hogy elszállt a lendkerék és a kuplung, vagy is még műxik, csak kopog alapjáratban és egyben és tolatásnál. A pénzt össze szedtem rá 130 ezer+javítás 15 ezer. De kérdés hogy ez a reggeli hatalmas nagy füst mitől van?Huh? Valaki azt mondta, hogy izzító gyertyát kellene cserélnem. Én nem értek az autókhoz sajna... Kérlek segítsetek.... köszi előre is.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #37274 Dátum: 2015.05.29 péntek, 21:47:36 »

Sziasztok!

Látom ez a kékes füst  több embernél is problémát okoz. Sajnos nálam is. Sad Szóval...nekem egy 2.0 TDCI 2004-es Mk3 Mondim van. Nálam is jeletkezett ez a probléma. Reggel beindítom hideg állapotban és enyhén ugrál a fordulat, és úgy füstöl mint az állat. Nagyon durván. Kollégáim már ki akarnak tiltani a céges parkolóból Smiley De érdekes mert ha bemelegszik utána indítom nem füstöl. Az tény hogy elszállt a lendkerék és a kuplung, vagy is még műxik, csak kopog alapjáratban és egyben és tolatásnál. A pénzt össze szedtem rá 130 ezer+javítás 15 ezer. De kérdés hogy ez a reggeli hatalmas nagy füst mitől van?Huh? Valaki azt mondta, hogy izzító gyertyát kellene cserélnem. Én nem értek az autókhoz sajna... Kérlek segítsetek.... köszi előre is.


Az alapjárat ugrálás porlasztócsúcs problémát szokott jelenteni.
Résolajveszteséget kellene mérni, azaz poharazni.
Az izzító gyertya csere nem nagy tétel cseréltesd ki, de szerintem nem az a baj...   szomoru1
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #37275 Dátum: 2015.05.30 szombat, 20:01:45 »


Az alapjárat ugrálás porlasztócsúcs problémát szokott jelenteni.
Résolajveszteséget kellene mérni, azaz poharazni.
Az izzító gyertya csere nem nagy tétel cseréltesd ki, de szerintem nem az a baj...   szomoru1
Szia,

Nálam a csúcsok felújítása után ezek a gondok( alapjárat ingadozás és kék füst) teljesen megszűntek.
Sajnos ez elég tetemes költséggel jár.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #37276 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 22:49:30 »

Nem tudja valaki véletlenül, hogy egy 2003-as 'FMBA'-s 2.0 TDCi-be melyik a legutolsó porlasztó csúcs, ami belemegy (elvileg az utolsó évjáratú hosszú-csúcs, de melyik az???)Huh? Most 00401Z-k vannak benne.
Naplózva
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #37277 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 13:08:07 »

Sziasztok, napokban szeretném szabadonfutósítani a verdát, de sikerült anyira megzavarni magam, hogy inkább rákérdezek. 2004 130l tdci FMBA-ról lenne szó és anyi lenne a kérdésem, hogy INA535007410 szabadonfutó jó lesze hozzá? Tudom, hogy levan írva Wiki-ben, de ahány hely annyi ajánlás. Köszi előre is!  worship
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37278 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 17:20:21 »

Sziasztok, napokban szeretném szabadonfutósítani a verdát, de sikerült anyira megzavarni magam, hogy inkább rákérdezek. 2004 130l tdci FMBA-ról lenne szó és anyi lenne a kérdésem, hogy INA535007410 szabadonfutó jó lesze hozzá? Tudom, hogy levan írva Wiki-ben, de ahány hely annyi ajánlás. Köszi előre is!  worship
Tisztelt Fórumtárs!
A megadott cikkszám alatt lévő szabadonfutó tökéletes a gépedhez. eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #37279 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 22:58:20 »

Nem tudja valaki véletlenül, hogy egy 2003-as 'FMBA'-s 2.0 TDCi-be melyik a legutolsó porlasztó csúcs, ami belemegy (elvileg az utolsó évjáratú hosszú-csúcs, de melyik az???)Huh? Most 00401Z-k vannak benne.
Naplózva
gabuzmne
Vendég
« Új hozzászólás #37280 Dátum: 2015.06.03 szerda, 07:48:24 »

Sziasztok!

Láttam,hogy a gyári gazolajszűrőn a Ford logó mellett a Bosch is szerepel,tehát gondolom,hogy a Bosch gyártja a gyári szűrőt! Akkor elvileg a "sima" Bosch is olyan ,mint a gyári? Megvetem a simát,vagy csakis gyári?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37281 Dátum: 2015.06.03 szerda, 08:23:58 »

Sziasztok!

Láttam,hogy a gyári gazolajszűrőn a Ford logó mellett a Bosch is szerepel,tehát gondolom,hogy a Bosch gyártja a gyári szűrőt! Akkor elvileg a "sima" Bosch is olyan ,mint a gyári? Megvetem a simát,vagy csakis gyári?

Gyári, Bosch, Mann. Ezeket szokták ajánlani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37282 Dátum: 2015.06.03 szerda, 10:34:42 »

Sziasztok!

Van egy TDCI mondeom, és az a bajom, hogy a műszeregységben ökörséget mutat a hőmérőm, pontosabban most mutat 18 fokot, holott kint 28 fok van. Gondolom a hőmérő bimetál eldöglött, kérdésem, hol van a vége, amit cserélnem kell?

Meszi
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37283 Dátum: 2015.06.03 szerda, 10:36:57 »

Sziasztok!

Van egy TDCI mondeom, és az a bajom, hogy a műszeregységben ökörséget mutat a hőmérőm, pontosabban most mutat 18 fokot, holott kint 28 fok van. Gondolom a hőmérő bimetál eldöglött, kérdésem, hol van a vége, amit cserélnem kell?

Meszi

Bal elől van az értékelő a lökhárító belső oldalán.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37284 Dátum: 2015.06.03 szerda, 10:37:49 »

Bal elől van az értékelő a lökhárító belső oldalán.


Szemből nézve.  nyes 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37285 Dátum: 2015.06.03 szerda, 10:41:48 »


Szuper, köszi!
Kicsit elkeseredtem, mert 24e HUF a jeladó, klubtag áron.... Nincs valakinek hirtelen eladó???


Szemből nézve.  nyes 
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37286 Dátum: 2015.06.03 szerda, 10:44:53 »

Szuper, köszi!
Kicsit elkeseredtem, mert 24e HUF a jeladó, klubtag áron.... Nincs valakinek hirtelen eladó???



Keres-kínál topicba érdeklődj.  Én Motorcrafttól vettem pár éve 3-4ezer ft körül.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #37287 Dátum: 2015.06.03 szerda, 15:21:21 »

Köszi a választ! Közben megtörtént a csere is, kb. ég és föl a kocsi alapjáraton (750f/p). Annyi kérdésem volna még, hogy mivel kis a légrés a görgő és a generátor ház között, nem kell attól tartani, hogy a hőtágulás miatt esetleg összetalálkozik a kettő?  worship

üdv,
Ákos

Tisztelt Fórumtárs!
A megadott cikkszám alatt lévő szabadonfutó tökéletes a gépedhez. eljen
Tisztelettel László! worship

Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37288 Dátum: 2015.06.03 szerda, 16:41:05 »

Sziasztok!

Van egy olyan problémám ami már kezd idegesíteni. A gázpedál túl érzékeny. Gyakorlatilag úgy lehet indulni vele, hogy 1500-2000 a fordulat. Csak ritkán sikerül kisebbet nyomni. Városban lassú tempónál nagyon zavaró mert nem lehet lassan menni vele.
A kérdésem, hogy lehet-e  tesztelni valahogy a gázpedál jeladót? Hibakód nincs.
A forscan programmal tudok kiolvasni 3db gázpedál jelet ( Volt ) de honnan lehetne megtudni a valós értékeket?
Alapjáraton és 2000-es fordulaton néztem.
Vagy ha valaki kiolvasná a sajátját és közkincsé tenné azt nagyon megköszönném!

Köszönöm!   worship worship worship

képet, hogy tudok ide beszúrni?

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #37289 Dátum: 2015.06.03 szerda, 16:43:59 »

http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor


Sziasztok!

Van egy olyan problémám ami már kezd idegesíteni. A gázpedál túl érzékeny. Gyakorlatilag úgy lehet indulni vele, hogy 1500-2000 a fordulat. Csak ritkán sikerül kisebbet nyomni. Városban lassú tempónál nagyon zavaró mert nem lehet lassan menni vele.
A kérdésem, hogy lehet-e  tesztelni valahogy a gázpedál jeladót? Hibakód nincs.
A forscan programmal tudok kiolvasni 3db gázpedál jelet ( Volt ) de honnan lehetne megtudni a valós értékeket?
Alapjáraton és 2000-es fordulaton néztem.
Vagy ha valaki kiolvasná a sajátját és közkincsé tenné azt nagyon megköszönném!

Köszönöm!   worship worship worship

képet, hogy tudok ide beszúrni?

Üdv: Ákos
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37290 Dátum: 2015.06.03 szerda, 16:52:52 »


Köszi!  Wink
Este kipróbálom.

Üdv.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
rizike
Vendég
« Új hozzászólás #37291 Dátum: 2015.06.03 szerda, 17:07:58 »

Üdv mindenkinek.
Volna egy problémám a segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002 évjáratú TDCi automata  Mondeom. Olyan problémát tapasztalok hogy 100-120 sebességnél egy erőteljesebb gázadáskor elkezd villogni az izzítólámpa és 1-2 percen belül leáll a motor. Sebességből ki gyujtás le majd azonnal indítom és működik rendesen a következő hirtelen nagy gázadásig ,amennyiben finoman nyomom semmi probléma. Valaki tudna segíteni,mi lehet a probléma tapasztalt valaki hasonló problémát? Válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37292 Dátum: 2015.06.03 szerda, 18:58:16 »

Üdv mindenkinek.
Volna egy problémám a segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002 évjáratú TDCi automata  Mondeom. Olyan problémát tapasztalok hogy 100-120 sebességnél egy erőteljesebb gázadáskor elkezd villogni az izzítólámpa és 1-2 percen belül leáll a motor. Sebességből ki gyujtás le majd azonnal indítom és működik rendesen a következő hirtelen nagy gázadásig ,amennyiben finoman nyomom semmi probléma. Valaki tudna segíteni,mi lehet a probléma tapasztalt valaki hasonló problémát? Válaszotokat előre is köszönöm

nagy valószínűséggel üzemanyagrendszeri probléma.olvasni kellene hibatárolót.kezd el gyűjtögetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jaki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #37293 Dátum: 2015.06.03 szerda, 19:03:25 »

Az nem úgy van,hogy a benzinesnél van TPS szenzor?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
rizike
Vendég
« Új hozzászólás #37294 Dátum: 2015.06.03 szerda, 20:51:16 »

nagy valószínűséggel üzemanyagrendszeri probléma.olvasni kellene hibatárolót.kezd el gyűjtögetni.
Köszi. Hogy tudom olvasni kell valami műszer,vagy a müszerfalon is lehet ezeket?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37295 Dátum: 2015.06.03 szerda, 20:54:56 »

Köszi. Hogy tudom olvasni kell valami műszer,vagy a müszerfalon is lehet ezeket?
kell műszer.vagy elmész egy villamossági szerelőhöz,vagy szakszervízbe,vagy a környékeden lakó mondeós társ ingyen kiolvassa neked.írd meg merre lakozol,hátha tud neked segíteni valamelyikőnk.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rizike
Vendég
« Új hozzászólás #37296 Dátum: 2015.06.04 csütörtök, 08:42:32 »

kell műszer.vagy elmész egy villamossági szerelőhöz,vagy szakszervízbe,vagy a környékeden lakó mondeós társ ingyen kiolvassa neked.írd meg merre lakozol,hátha tud neked segíteni valamelyikőnk.
Köszi a segítséget. XVII. ker ,vagy Monor.Itt vagyok elérhető.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37297 Dátum: 2015.06.04 csütörtök, 11:26:10 »

Uzemmeleg motornál indításkor már nagyon kerreg a szerkezet ameddig el nrm alszik a motorolajnyomás visszajelző, ami egyébként 1mp-is is világít indítás után!
Jól van ez így?
Olajat 15eKm-ként cserélek most először raktam bele ford formulás mannol féle olajat,  előtte mindig a fordost bár az is ugyanígy csinál már az ilyen meleg időkben!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37298 Dátum: 2015.06.04 csütörtök, 12:20:16 »

Uzemmeleg motornál indításkor már nagyon kerreg a szerkezet ameddig el nrm alszik a motorolajnyomás visszajelző, ami egyébként 1mp-is is világít indítás után!
Jól van ez így?
Olajat 15eKm-ként cserélek most először raktam bele ford formulás mannol féle olajat,  előtte mindig a fordost bár az is ugyanígy csinál már az ilyen meleg időkben!

Szerintem azért kerreg, mert amíg nem épül fel a nyomás, addig a hidrotökék sem "támasztanak ki" rendesen, és a lánc sem teljesen feszes. Valószínűleg nincs teljesen jól valami a motorban (olajpumpa, vagy valahol elszökik a nyomás ilyesmi).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37299 Dátum: 2015.06.04 csütörtök, 12:31:37 »

Köszi a segítséget. XVII. ker ,vagy Monor.Itt vagyok elérhető.
Írd be a diagtopicba,hogy a 17ben keresel segítséget.szerintem biztos lesz aki tud ott segíteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 739 740 741 742 743 744 745 [746] 747 748 749 750 751 752 753 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.