Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:58:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217012 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
newDesigner
Vendég
« Új hozzászólás #6700 Dátum: 2015.02.18 szerda, 18:35:27 »

Visszatérve a dinamikusabb égés és a szegénykeverékes égés okozta hőterheléshez. Egy kis hővédelem: http://www.keramiabevonat.hu/
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #6701 Dátum: 2015.02.24 kedd, 20:27:42 »

Sziasztok nemtudjátok véletlenul hogy a v6 nak jo e a gyertyaja a 1.8 zetecbe?
Naplózva
newDesigner
Vendég
« Új hozzászólás #6702 Dátum: 2015.02.24 kedd, 22:47:54 »

Sziasztok nemtudjátok véletlenul hogy a v6 nak jo e a gyertyaja a 1.8 zetecbe?


Hello!

Nem. Rövid. Ha megnézed az összehasonlítást, akkor látod, hogy a menethossz (Thread Length) különbözik. Ettől függetlenül kb. ugyanaz a kettő.

Zetec 1.8 NGK Type: PTR5A-10

Stock No.:5055
Details:

Wrench size:16,0 mm
Thread diameter:14,0 mm
Thread Length:25,0 mm
Spark gap:1,0 mm
Resistance:interference-free, 5 kOhm

Duratec 2.5 v6 NGK Type: PTR5D-10

Stock No.:3784
Details:

Wrench size:16,0 mm
Thread diameter:14,0 mm
Thread Length:17,5 mm
Spark gap:1,0 mm
Resistance:interference-free, 5 kOhm
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.25 szerda, 00:19:43 írta newDesigner » Naplózva
newDesigner
Vendég
« Új hozzászólás #6703 Dátum: 2015.02.25 szerda, 01:00:38 »

Üdv Mindenkinek!

Duratec V6 konstrukció hiba. Alapjáraton zörög a motor, avagy trehány vízpumpaház.

Csak szeretném megosztani a tapasztalataimat ez ügyben, amíg nem tudom a Wikiben közzé tenni.

A kapcsolódó képek: https://drive.google.com/folder/d/0B9OvWfQGGc8NMVA1dGduWjNoRGM/edit

Szóval az autóm mellé vettem egy komplett motort, hogyha baj van, legyen mire cserélni a hibás alkatrészt. De mivel ez egy erősebb motor és szinte csak a hengerfurat méretében van eltérés, úgy döntöttem, hogy felújítom. Aztán az lesz az alkatrész ami most benne van az autóban.

De a lényeg. A használatban lévő motor, ha eléri az üzemi hőmérsékletet, alapjáraton el kezd zörögni. Nem tudtam eldönteni, hogy honnan jön a hang. Az összes folyadék le lett cserélve; a fékolajat és a hajtómű olajat is beleértve. De a tünet maradt. 135000 km van benne. A Motorcraft 5+ átvizsgáláson átment, de hibát nem jelzett a szerviz felém. Aztán nekiálltam szétszedni a cseremotort. Amikor leszedtem a vízpumpát, kissé abnormálisan zörgött. Miután szétszereltem, kihullott belőle egy kúpos fémkorong. Ami miután elszabadult a helyéről, a vízpumpa tárcsájával együtt forgott, zörgött és rágta a vízpumpaház anyagát. Ez után elkezdtem hallgatni a működő motor vízpumpáját és az volt a hang forrása. De úgy döntöttem, hogy megcsinálom a másikat, hogy csak cserélni kelljen. Ez után a másik vízpumpa kiszerelése is ugyan azt az eredményt hozta. A gyenge beszorítás egy idő után enged és az elszabadult tárcsa elmarja a peremet. Így viszont már nem lehet eredeti módon rögzíteni. Mivel a csavar kilazulhat és eldeformálhatja a vízpumpa tárcsáját, ezért a szegecselés mellett döntötten. Másrészt kívülről kellett fúrni, így nem lett a furat merőleges a korong palástjára sem. Az alu szegecs idomul és könnyen síkba csiszolható. Aztán egy kis polír (P1200 vizes csiszoló) és lehet is összerakni. Immáron nem zörög.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.25 szerda, 11:44:16 írta newDesigner » Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #6704 Dátum: 2015.02.25 szerda, 07:40:05 »

Hello!

Nem. Rövid. Ha megnézed az összehasonlítást, akkor látod, hogy a menethossz (Thread Length) különbözik. Ettől függetlenül kb. ugyanaz a kettő.

Zetec 1.8 NGK Type: PTR5A-10

Stock No.:5055
Details:

Wrench size:16,0 mm
Thread diameter:14,0 mm
Thread Length:25,0 mm
Spark gap:1,0 mm
Resistance:interference-free, 5 kOhm

Duratec 2.5 v6 NGK Type: PTR5D-10

Stock No.:3784
Details:

Wrench size:16,0 mm
Thread diameter:14,0 mm
Thread Length:17,5 mm
Spark gap:1,0 mm
Resistance:interference-free, 5 kOhm
Köszi  worship
Naplózva
padlógáz
Vendég
« Új hozzászólás #6705 Dátum: 2015.03.11 szerda, 10:37:53 »

Sajnos ugyanaz a rángatás... help

Szia!

Hasonló problémával küzködtem.Egyetemes megoldás minden rángatásra biztos nincs.. gondolom leírom a v6-osom gyógyulását. Vettem egy kínai bluetooth obd csatlakozót a neten,ez kiválóan műkodött egy FORscan nevű ingyen letölthető  programmal ( létezik androidos progi is hozzá ,úgy hallottam) lamdaszondákat cseréltem. (nem megfelelő jel). Végül egyszer rendellenes égést mutatott az 5. hengeren.Ebből a kódból nem derül ki gyújtás vagy üzemanyag probléma van. Nem korrekt megoldás ,de lehúztam az ötös gyertyáról a kábelt, és beledugtam egy gyertyát.Motor jár.Néha el ,el aludt a kék szikra. Kábel látszólag jó volt.Kicseréltem a gyujtótrafót újra (tisztogatás után látszott a roszz trafón egy vékony repedés az ötös kimenetnél).Megy mint a rakéta azóta.A kipufogó vége azóta tiszta.A fogyija is elég jó lett.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6706 Dátum: 2015.03.11 szerda, 17:54:49 »



A fals levegő esetét már kizártad? Az könnyen tud ilyen tünetet okozni. Ilyenkor az az első és legegyszerűbb teszt.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 10:49:21 írta Zsolteey » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6707 Dátum: 2015.03.11 szerda, 19:12:40 »



A szívósorra is fújhatsz a tömítések irányába. De alaposan nézd át, mozgasd át, nyomkodd át az összes csövet, aminek köze van a szívó oldalhoz. Járó motornál. A fojtószelep alatti kartergáz bevezetést se hagyd ki. Fújkálhatod is őket féktisztítóval. Minden fals levegő, amit nem tud mérni a MAF szenzor, tehát minden rész ami utána tömítetlen, vagy sérült, azon be nem kalkulált levegőmennyiség jut be.
Mivel ritka a hibajelenséged, ezért nem biztos, hogy komoly résről van szó, lehet, hogy olyan kicsi a hiba, hogy csak bizonyos hőtágulás mellett jön létre olyan deformáció, aminél levegő jut be. De ha alaposan átmozgatod, akkor azért a gumi és műanyag csöveknél ki kell derülnie a gondnak. Az öntvényeknél nyilván problémásabb a helyzet.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 09:11:44 írta Zsolteey » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #6708 Dátum: 2015.03.11 szerda, 20:18:59 »



szia,

az 500-as alapjáratot (a leesőt is) nem az alapjárati motor hibája okozza. Általában a fojtószelep elkoszolódása okozza, azt nézd át.

Üdv.

Zsolio
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 16:04:39 írta Zsolteey » Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6709 Dátum: 2015.03.20 péntek, 19:42:04 »

Sziasztok!
Van esetleg csak a vákumrendszerről leírás robbantott ábrával?
Valami gubanc van a szellőző rendszeremmel. Annyit sikerült kiderítenem, hogy nem jut vákum az utastérbe. Csak szélvédőre fúj. A klíma sem megy. Bár annak lehet más oka is. Az egy következő projekt lesz. Sufni megoldásokat már kipróbált az utastérbe. Nem vezetett eredményre. Most jönne a motortér de nincs hozzá leírás. Van több szerelési kézikönyvek de nem tér ki részletesen a vákumrendszerre. Előre is köszi!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6710 Dátum: 2015.03.21 szombat, 12:21:34 »

Sziasztok!
Van esetleg csak a vákumrendszerről leírás robbantott ábrával?
Valami gubanc van a szellőző rendszeremmel. Annyit sikerült kiderítenem, hogy nem jut vákum az utastérbe. Csak szélvédőre fúj. A klíma sem megy. Bár annak lehet más oka is. Az egy következő projekt lesz. Sufni megoldásokat már kipróbált az utastérbe. Nem vezetett eredményre. Most jönne a motortér de nincs hozzá leírás. Van több szerelési kézikönyvek de nem tér ki részletesen a vákumrendszerre. Előre is köszi!

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6711 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 19:46:18 »

Van egy régebbi hiba, amit a melegebb idő beálltával újra ismerősként köszöntöttem. Konkrétan arról van szó, hogy ha nem nagy gázzal és legalább 3000 fölé pörgetve gyorsítok, akkor a kuplung kinyomásakor nem esik vissza a fordulatszám, hanem pörög még feljebb pár másodpercre. Ez a téli időszakban nem, vagy csak nagyon elvétve jelentkezett. 10 fok feletti hőmérsékletnél most megint csinálja. Hol van valami hőmérsékletszenzor amit csekkolhatnék? Ill. a légtömegmérő.. nemtom. Annak lehet ehhez köze?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #6712 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 20:48:56 »

Van egy régebbi hiba, amit a melegebb idő beálltával újra ismerősként köszöntöttem. Konkrétan arról van szó, hogy ha nem nagy gázzal és legalább 3000 fölé pörgetve gyorsítok, akkor a kuplung kinyomásakor nem esik vissza a fordulatszám, hanem pörög még feljebb pár másodpercre. Ez a téli időszakban nem, vagy csak nagyon elvétve jelentkezett. 10 fok feletti hőmérsékletnél most megint csinálja. Hol van valami hőmérsékletszenzor amit csekkolhatnék? Ill. a légtömegmérő.. nemtom. Annak lehet ehhez köze?

Szia,

két dolog lehet szerintem:

- koszos a fojtószelep, és bizonyos szögnél szorul,( a melegben jobban tágul).
- nagy fordulatnál a ECU kicsit tartja a fordulatot , segítve a visszaváltást (mintha olvastam volna valami ilyet, de ez nem biztos)

de ezek csak ötletek.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6713 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 22:17:16 »

Szia,

két dolog lehet szerintem:

- koszos a fojtószelep, és bizonyos szögnél szorul,( a melegben jobban tágul).
- nagy fordulatnál a ECU kicsit tartja a fordulatot , segítve a visszaváltást (mintha olvastam volna valami ilyet, de ez nem biztos)

de ezek csak ötletek.

Ránézek mindenképp arra is, hátha Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6714 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 10:02:46 »

Igen köszi.
De mint ahogy írtam a sufni módszereket már kipróbáltam. Nem véletlenül keresem a robbantott ábrát vagy leírást a vákumrendszerről. Egyéb ötlet?
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6715 Dátum: 2015.04.18 szombat, 16:41:16 »

Sziasztok!
Valami nem stimmel a mondival.
Most voltam kicsit kocsikázni és feltűnt egy fura jelenség.
Szépen megindul padlógázzal, üvölt ahogy kell. Sportmódban majdnem szabályzásig pörög, elvált ahogy kell (autómata). De nehezen megy 180 ra. 150-ig nincs baj. Szépen gyorsul. Aztán 170-ig lassan. De a 180-at már alig éri el. Végig padlógázon. Szívósort nyitja amikor kell, azt még a garázsban Megnéztem. Shellen tankolok mindig. Szerviz óta kb 8000 km van a szűrője. Nemsokára esedékes a következő. (10e-ként kap mindenből gyárit) de most kábelt gyertyával is cserélek szívó oldalt kitakarítom, szíjjal feszítő vizpumpa szintén csere. Szóval nagyszerviz lesz nem kisrutin. Esetleg mit nézzek még meg ami kapcsolatban lehet a végsebességgel? Most 148000 van benne óra és könyv szerint. Gyakran járok német pályán, ezért lenne fontos hogy tartani tudjam a belső sáv tempóját. Mk2 v6 otomata 99 ből.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6716 Dátum: 2015.04.18 szombat, 20:25:03 »

Sziasztok!
Valami nem stimmel a mondival.
Most voltam kicsit kocsikázni és feltűnt egy fura jelenség.
Szépen megindul padlógázzal, üvölt ahogy kell. Sportmódban majdnem szabályzásig pörög, elvált ahogy kell (autómata). De nehezen megy 180 ra. 150-ig nincs baj. Szépen gyorsul. Aztán 170-ig lassan. De a 180-at már alig éri el. Végig padlógázon. Szívósort nyitja amikor kell, azt még a garázsban Megnéztem. Shellen tankolok mindig. Szerviz óta kb 8000 km van a szűrője. Nemsokára esedékes a következő. (10e-ként kap mindenből gyárit) de most kábelt gyertyával is cserélek szívó oldalt kitakarítom, szíjjal feszítő vizpumpa szintén csere. Szóval nagyszerviz lesz nem kisrutin. Esetleg mit nézzek még meg ami kapcsolatban lehet a végsebességgel? Most 148000 van benne óra és könyv szerint. Gyakran járok német pályán, ezért lenne fontos hogy tartani tudjam a belső sáv tempóját. Mk2 v6 otomata 99 ből.
Szerintem az a 170 nagyon rendben van, még a Németeknél sem kellene ennyivel menni, mivel ott is kezdik a sebességhatárokat bevezetni, betartatni. Ez egy 15 éves autó. Ne feszegesd a határokat.  integet2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6717 Dátum: 2015.04.18 szombat, 21:10:22 »

Sziasztok!
Valami nem stimmel a mondival.
Most voltam kicsit kocsikázni és feltűnt egy fura jelenség.
Szépen megindul padlógázzal, üvölt ahogy kell. Sportmódban majdnem szabályzásig pörög, elvált ahogy kell (autómata). De nehezen megy 180 ra. 150-ig nincs baj. Szépen gyorsul. Aztán 170-ig lassan. De a 180-at már alig éri el. Végig padlógázon. Szívósort nyitja amikor kell, azt még a garázsban Megnéztem. Shellen tankolok mindig. Szerviz óta kb 8000 km van a szűrője. Nemsokára esedékes a következő. (10e-ként kap mindenből gyárit) de most kábelt gyertyával is cserélek szívó oldalt kitakarítom, szíjjal feszítő vizpumpa szintén csere. Szóval nagyszerviz lesz nem kisrutin. Esetleg mit nézzek még meg ami kapcsolatban lehet a végsebességgel? Most 148000 van benne óra és könyv szerint. Gyakran járok német pályán, ezért lenne fontos hogy tartani tudjam a belső sáv tempóját. Mk2 v6 otomata 99 ből.

Nálam is ez volt a gond. Csak nagy sebességnél 4esben és 5ösben nem nyílt ki az IMRC. Kiakasztottam, utána már szépen mozgott 160 fölött is a sebesség mutató.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6718 Dátum: 2015.04.18 szombat, 21:12:22 »

Szerintem az a 170 nagyon rendben van, még a Németeknél sem kellene ennyivel menni, mivel ott is kezdik a sebességhatárokat bevezetni, betartatni. Ez egy 15 éves autó. Ne feszegesd a határokat.  integet2


Karban kell tartani, és akkor mindegy, hogy új, vagy 100 éves Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #6719 Dátum: 2015.04.18 szombat, 21:21:29 »

Nálam is ez volt a gond. Csak nagy sebességnél 4esben és 5ösben nem nyílt ki az IMRC. Kiakasztottam, utána már szépen mozgott 160 fölött is a sebesség mutató.

Nálam szépen nyit 5ik be is,ma picit megterelgettem hazafelé, végig 5ikben, 110rol -gyorsítás, vissza,majd előzés /gyorsítás,és nagyon durván húzott Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.18 szombat, 21:25:47 írta eSTé™ » Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6720 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 06:28:47 »


Karban kell tartani, és akkor mindegy, hogy új, vagy 100 éves Smiley
Én nem is a karbantartás elmulasztására ösztökéltem, hanem a 170 túllépését próbáltam puhítani. Mindenkit hazavárnak! Nekem is nehéz lábam van, ezért van V6-om, s nem suzukiswiftem!  hehe integet2
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #6721 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 09:56:43 »

Nálam is ez volt a gond. Csak nagy sebességnél 4esben és 5ösben nem nyílt ki az IMRC. Kiakasztottam, utána már szépen mozgott 160 fölött is a sebesség mutató.

mennyi volt a max sebesség amit kihoztál belőle?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6722 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 11:48:37 »

Én nem is a karbantartás elmulasztására ösztökéltem, hanem a 170 túllépését próbáltam puhítani. Mindenkit hazavárnak! Nekem is nehéz lábam van, ezért van V6-om, s nem suzukiswiftem!  hehe integet2

Szerintem ne térjünk el a tárgytól Wink

Nekem a pl folytószelep poti okozott hasonló hibát, igaz párosult azzal, hogy bekapcsolt klíma mellett üresben gurulva nem esett a fordulatszám 2000 alá.
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6723 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 12:10:43 »

Szerintem az a 170 nagyon rendben van, még a Németeknél sem kellene ennyivel menni, mivel ott is kezdik a sebességhatárokat bevezetni, betartatni. Ez egy 15 éves autó. Ne feszegesd a határokat.  integet2
Hát a fékek szinte újak. Egy éve lett cserélve gyárira. Fékpadon hozza a gyári normát. A németeknél amíg nem csinálsz bajt addig nem basztatnak a gyorshajtásért. Persze csak pályán. Ha tényleg veszélyesnek ítélik akkor sem büntetnek halálra. Mivel a gyári vége 224km/h, ezért nem értem ezt a 170-alig 180-as értéket. A hangjából ítélve padlógázon nyitva van a szívósor. Ezért érdeklődtem merre keresgéljek ha betolom a műhelybe. A féket a hazavárásra írtam. Persze ez nem elég tudom. Egyébként karban van tartva rendesen. Ha valami fura hangot ad vagy nem úgy műkO.dik ahogy kellene akkor egyből megy szervizbe. Baromi költséges de csak gyári cuccokat veszek bele. Így sikerült a vásárláskori értéke dupláját rákölteni. És még van mire...... De leszarom. V6 fíling
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.19 vasárnap, 12:16:11 írta Christof » Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6724 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 12:20:05 »

Nálam szépen nyit 5ik be is,ma picit megterelgettem hazafelé, végig 5ikben, 110rol -gyorsítás, vissza,majd előzés /gyorsítás,és nagyon durván húzott Smiley)
Na jó de nem is egy sima v6-od van Wink
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6725 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 12:44:11 »

Szerintem az a 170 nagyon rendben van, még a Németeknél sem kellene ennyivel menni, mivel ott is kezdik a sebességhatárokat bevezetni, betartatni. Ez egy 15 éves autó. Ne feszegesd a határokat.  integet2
Félreértés ne essék!!!!! Nem vagyok vaddisznó! Nem döngetek végig így. Csak vannak helyzetek amikor jól jönne az a plusz 10-20km/h. Pl: külsőben brummogok 120-130. Beérem a kamionost/családi kombist/nyugdíjast. Besorolok középre ahol jön mint az ökör 150-nel. De egy dobozos tranzit vagy bármi előzésben van már egy ideje. Nincs más ha nem akarok lendületet veszteni, hogy kövérgáz index belsősáv. Ahol aztán tényleg gyorsan történnek a dolgok. Ha csak egy kilómétert is de kell tudni a 180 körüli feletti tempót. Ezek nem normálisak. Fék nincs egyik porsekájenba vagy nagymercibe. Szóval vagy beragadok hosszú időre egy vagy több láma mögé, vagy egy határozott gázadással egy pillanat alatt kikerülöm őket és brummogok tovább a saját tempóban. Na röviden erre gondoltam.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6726 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 13:43:37 »

mennyi volt a max sebesség amit kihoztál belőle?

180 fölé nemigazán szoktam tolni. Gondolom az órát végig lehet forgatni (azt a 2.0-ás is tudja).
Engem inkább a dinamika, gázreakció, és a gyorsulás érdekel, ezekkel most már elégedett vagyok. 1-esben már így is alig van tapadás padlógázon a teljes tartományban..  Tongue
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6727 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 13:47:41 »

Hát a fékek szinte újak. Egy éve lett cserélve gyárira. Fékpadon hozza a gyári normát. A németeknél amíg nem csinálsz bajt addig nem basztatnak a gyorshajtásért. Persze csak pályán. Ha tényleg veszélyesnek ítélik akkor sem büntetnek halálra. Mivel a gyári vége 224km/h, ezért nem értem ezt a 170-alig 180-as értéket. A hangjából ítélve padlógázon nyitva van a szívósor. Ezért érdeklődtem merre keresgéljek ha betolom a műhelybe. A féket a hazavárásra írtam. Persze ez nem elég tudom. Egyébként karban van tartva rendesen. Ha valami fura hangot ad vagy nem úgy műkO.dik ahogy kellene akkor egyből megy szervizbe. Baromi költséges de csak gyári cuccokat veszek bele. Így sikerült a vásárláskori értéke dupláját rákölteni. És még van mire...... De leszarom. V6 fíling

Mielőtt betolod a műhelybe, én a helyedben csinálnék egy próbát kiakasztott IMRC-vel. Így derülne ki 100%-ra, hogy nyílik-e vagy sem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6728 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 15:22:53 »

Mielőtt betolod a műhelybe, én a helyedben csinálnék egy próbát kiakasztott IMRC-vel. Így derülne ki 100%-ra, hogy nyílik-e vagy sem.
Műhelybe mindenképp megy nagyszervízre. Egy napot ott lesz. Nyitástól zárási lesz vele időm foglalkozni.
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6729 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 15:27:27 »

Most találtam egy kapaszkodót az utastrér szellőztetéshez. A motortérben van gubanc az már biztos. A motor és a főfékhenger közt valahol hallottam egy pici szívóhangot leállításkor. Sajnos egyedül vagyok így ennél közelebb nem sikerült jutnom a hangforráshoz. Valamint a motor és tűzfal közt láttam egy szakadt csövet. Ami megint csak olyan lehetetlen helyen van hogy nem lehet hozzáférni. Féktisztítós hibakeresést javasolták korábban. Na az nem vezetett eredményre. További ötleteket szívesen fogadok ezügyben!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6730 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 19:01:53 »

Hát a fékek szinte újak. Egy éve lett cserélve gyárira. Fékpadon hozza a gyári normát. A németeknél amíg nem csinálsz bajt addig nem basztatnak a gyorshajtásért. Persze csak pályán. Ha tényleg veszélyesnek ítélik akkor sem büntetnek halálra. Mivel a gyári vége 224km/h, ezért nem értem ezt a 170-alig 180-as értéket. A hangjából ítélve padlógázon nyitva van a szívósor. Ezért érdeklődtem merre keresgéljek ha betolom a műhelybe. A féket a hazavárásra írtam. Persze ez nem elég tudom. Egyébként karban van tartva rendesen. Ha valami fura hangot ad vagy nem úgy műkO.dik ahogy kellene akkor egyből megy szervizbe. Baromi költséges de csak gyári cuccokat veszek bele. Így sikerült a vásárláskori értéke dupláját rákölteni. És még van mire...... De leszarom. V6 fíling
Igen, az megfizethetetlen. Használd egészséggel sokáig!  integet2
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6731 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 22:58:44 »

Igen, az megfizethetetlen. Használd egészséggel sokáig!  integet2

Amen!
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #6732 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 18:45:21 »

Sziasztok! Tudom nem ide kellene de ezt többen olvassák. Eladó egy 170 ezer km-es V6 motor mindennel együtt 70 ezer Ft.A minden:motor,váltó, önindító,generátor, klíma kompr,katalizátor, kábel korbács, féltengelyek végül is a bölcsővel együtt ahogy ki lett véve.Ha valakit érdekel keressen akár privátban is.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6733 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:07:31 »

Sziasztok! Tudom nem ide kellene de ezt többen olvassák. Eladó egy 170 ezer km-es V6 motor mindennel együtt 70 ezer Ft.A minden:motor,váltó, önindító,generátor, klíma kompr,katalizátor, kábel korbács, féltengelyek végül is a bölcsővel együtt ahogy ki lett véve.Ha valakit érdekel keressen akár privátban is.
Jó ár. Én is most cseréltem motort, kb hasonló áron. Remélem, hamar találsz vevőt!  integet2
Naplózva
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #6734 Dátum: 2015.05.01 péntek, 17:03:52 »

Hi !

Budapesten ki az aki mondeo 2,5v6-os motorokat szerel és álmából felkelve is tudja mi hol van benne ? Smiley
Az EGR szelepet pedig ott nem lelem ahol lennie kéne.

Nagyobb kép
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.01 péntek, 21:00:33 írta Hokusz » Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6735 Dátum: 2015.05.01 péntek, 19:10:04 »

Nos! Sikerült a szellőző hibát felderíteni. A motortérből az utastérbe vezető kis vákumcsövecske van eltörve. A tűzfal előtt kb 20 centire. Szóval a javítás szinte kizárt. Az utastérben kiiktattam a kis vákumszelepet. Így szélvédőre nem fúj. Viszont nem fagy le a lábam. Valakinek van ebben tapasztalata? Mármint a szóban forgó csőcseréről?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6736 Dátum: 2015.05.02 szombat, 02:29:31 »

Hi !

Budapesten ki az aki mondeo 2,5v6-os motorokat szerel és álmából felkelve is tudja mi hol van benne ? Smiley
Az EGR szelepet pedig ott nem lelem ahol lennie kéne.

Nagyobb kép

Ahogy nézem ebből kiszerelték és ledugózták. Ha tudja így is károsanyag kibocsátást tekintetében amit kell tudnia, akkor ne foglalkozz vele, jó így is.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #6737 Dátum: 2015.05.02 szombat, 12:37:52 »

Ahogy nézem ebből kiszerelték és ledugózták. Ha tudja így is károsanyag kibocsátást tekintetében amit kell tudnia, akkor ne foglalkozz vele, jó így is.

Ez szerintem gyári lezárás nem kiszerelés.
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6738 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 05:50:42 »

Ez szerintem gyári lezárás nem kiszerelés.
Ezt ugye nem komolyan írtad? Vagy Te tudsz valamit, amit mi nem? Volt olyan széria, ami EGR nélkül jött ki? Minden esetre azon nagyon meglepődnék. Ez egy egyszerű lemezes ledugózása az EGR helyének. Olcsó és bombabiztos. Van, aki ott hagyja, csak a lemezt rakja közé (mint én is). A lényeg, ne menjen  a szutyok oda, ahová nagyon nem való.  vigyor3 Wink
Naplózva
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6739 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 07:26:00 »

Ezt ugye nem komolyan írtad? Vagy Te tudsz valamit, amit mi nem? Volt olyan széria, ami EGR nélkül jött ki? Minden esetre azon nagyon meglepődnék. Ez egy egyszerű lemezes ledugózása az EGR helyének. Olcsó és bombabiztos. Van, aki ott hagyja, csak a lemezt rakja közé (mint én is). A lényeg, ne menjen  a szutyok oda, ahová nagyon nem való.  vigyor3 Wink

Pedig de.

Nekem 2006 os évjárat, s szintén EGR nélküli. Igaz azon a ledugozáson van egy tartó lemez s azon valami amibe 2 kis cső megy, de maga a szívólyukba semmi sem megy.

Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6740 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 08:28:34 »

Pedig de.

Nekem 2006 os évjárat, s szintén EGR nélküli. Igaz azon a ledugozáson van egy tartó lemez s azon valami amibe 2 kis cső megy, de maga a szívólyukba semmi sem megy.


Ja, az enyém 2003 év végi, ép pont tegnap néztük, hogy az is ilyen.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6741 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 08:34:37 »

Még a végén kiderül, hogy rájöttek a gyárban, hogy ez az EGR egy zsákutca? Akkor elnézést kérek, mondjuk én csak az MK2-eseket ismerem, azokban még volt!  hehe
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6742 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 08:44:43 »

Még a végén kiderül, hogy rájöttek a gyárban, hogy ez az EGR egy zsákutca? Akkor elnézést kérek, mondjuk én csak az MK2-eseket ismerem, azokban még volt!  hehe
Abban nekem is
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6743 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 11:58:50 »

Csak az a fránya rángatás ne lenne 1000-es fordulaton! A fene egye meg!
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #6744 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 14:07:11 »

Üdv! Mostanába egy fura jelenség jött elő. Napi eső indításkor nehezen tudom fokozatba rakni a váltót. A biztonsági retesz működik. De P-ből D-be nehezen kattan. Az R és N közt szorul. Valamint egy nagy kattanás van a váltónál amikor sikerül a fokozatot kapcsolni. Olyan mint ha valami a váltókarhoz szorult volna de csak a napi első indításkor jelentkezik. A hőmérséklettel nem függ össze. Egyébként jól működik a váltó. Szépen kapcsolgat,nem maradnak ki fokozatok. Bár nagyot relatíve nagyot ránt amikor valamelyik fokozatba rakom. De a váltások puhák szinte fokozatmentes. Olaj kb 5000 kilométerrel ezelőtt lett cserélve.Teljesen random jelentkezik a tünet. Az autómata váltó topik eléggé halott azért itt próbálkozom. Valakinek tipp?
Naplózva
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #6745 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 19:39:47 »


Nagyobb kép

Kezd a benzines motor magához térni. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.03 vasárnap, 19:52:10 írta Hokusz » Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6746 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 11:45:15 »


Nagyobb kép

Kezd a benzines motor magához térni. Smiley


Bővebben?   Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6747 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 13:03:50 »

Bővebben?   Smiley

ha kihagyjuk a hajtásláncot, nyerhetünk 40 lóerőt  eplus2
Naplózva
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #6748 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 16:29:44 »

Bővebben?   Smiley

Első méréskor csak 132 Le volt meg.Aztán egy két alkatrész csere.
Utána 150Le majd ismét egy alkatrész cseréje.
Most már 156Le de még mindig hiányzik 14.
Az a torpanás nem tetszik még a görbén amikor IMRC nyit.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.04 hétfő, 16:40:31 írta Hokusz » Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6749 Dátum: 2015.05.05 kedd, 02:36:29 »

Első méréskor csak 132 Le volt meg.Aztán egy két alkatrész csere.
Utána 150Le majd ismét egy alkatrész cseréje.
Most már 156Le de még mindig hiányzik 14.
Az a torpanás nem tetszik még a görbén amikor IMRC nyit.

Hol történt a mérés? Miket kellett cserélni?

Az a kis nyomaték visszaesés mindegyik dyno eredményben látszik amik vannak a neten ezzel a motorral. Szerintem  szükség lenne kicsit korábbi imrc nyitásra.
Tervezek majd elmenni teljesítmény mérésre, és akkor kiderül nálam mit mutat kiszerelt szelepsorral (érzésre alul nincs meg az a csúcs, ellenben hamarabb és visszaesés nélkül épül fel a nyomaték).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.