Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:53:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1937593 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5000 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 13:42:50 »

Az AWS-em néha bejelzi, hogy nyitva az ötödik ajtóm. Nincs rendszer benne, teljesen rapszodikus.

A kapcsolót ellenőriztem. Mindig pontosan egyértelműen zár-nyit. Zárlatgyanús a dolog, de nem tudom, hogy álljak neki kimérni.
Csatlakozó?
És nem biztos az az egyértelműség Smiley.
Nekem hidegben a bal hátsó zártam nem nyit, csak ha kellő hőmérsékletűre felmelegedett, viszont ezt kiszemelt állapotban nem tudom előidézni, még mélyhűtőből elővéve sem Smiley.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #5001 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 16:17:32 »

Csatlakozó?
És nem biztos az az egyértelműség Smiley.
Nekem hidegben a bal hátsó zártam nem nyit, csak ha kellő hőmérsékletűre felmelegedett, viszont ezt kiszemelt állapotban nem tudom előidézni, még mélyhűtőből elővéve sem Smiley.
Csatlakozó hibája lehetséges, de amikor raktam össze, tisztítottam, majd kapott WD-40-et.

Ha felnyitom az ötödik ajtót és úgy zárom és nyitom a zárat sok próba után is hibátlan, ha nincs összerakva, csak rádugva, akkor is  0 %-os hibával működik. Ugyanez áll, ha teljesen kinn van, és a multiméterrel összekötve kapcsolgatom. Majd tavasszal lebontom, és ellenőrzöm a vezetékeket.                                                                                                                                 
Naplózva
olw
Vendég
« Új hozzászólás #5002 Dátum: 2013.12.21 szombat, 13:18:41 »

Sziasztok!

Beírom ide is, hátha....

'96-os 2.0 kombihoz keresnék VSS jeladót, ha vkinek volna esetleg, bontójárás előtt.... fejvakaras
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5003 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 07:37:27 »

valaki esetleg tudja azt hogy a benzinesnél,a müszerfal aljában baloldalon van egy ikon ami egy sárga tál,benne egy pálcával-az mi? vagy egy oldalt ahol az ikonok magyarázattal vannak láthatók? köszi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5004 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 08:00:09 »

valaki esetleg tudja azt hogy a benzinesnél,a müszerfal aljában baloldalon van egy ikon ami egy sárga tál,benne egy pálcával-az mi? vagy egy oldalt ahol az ikonok magyarázattal vannak láthatók? köszi.
kevés az olaj
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5005 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 08:07:18 »

kevés az olaj
igen köszi,közben meg lett
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #5006 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 11:58:52 »

itt is Kellemes Ünnepeket a topik lakóknak!!!!

benzines 2.0-s
jelenség a következő
első önindítozás nem mindig sikerül,kontrol lámpák üzemelnek,benzin szivattyú halható,de önindító nem teker,kontrol lámpák nem halványulnak el mintha zárlat vagy gyenge lenne az akksi,semmi kattogás az önindítő felöl mintha az szarakodna,majd második ritkán harmadik indítózásra indul a gép,hidegen,melegen is van a jelenség,ötletek, javaslatok jöhetnek

üdv:siki
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5007 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 12:03:41 »

itt is Kellemes Ünnepeket a topik lakóknak!!!!

benzines 2.0-s
jelenség a következő
első önindítozás nem mindig sikerül,kontrol lámpák üzemelnek,benzin szivattyú halható,de önindító nem teker,kontrol lámpák nem halványulnak el mintha zárlat vagy gyenge lenne az akksi,semmi kattogás az önindítő felöl mintha az szarakodna,majd második ritkán harmadik indítózásra indul a gép,hidegen,melegen is van a jelenség,ötletek, javaslatok jöhetnek

üdv:siki

Gyújtáskapcsoló vagy önindító behúzótekercs. Ebben a sorrendben........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siki
Vendég
« Új hozzászólás #5008 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 12:37:25 »

Gyújtáskapcsoló vagy önindító behúzótekercs. Ebben a sorrendben........


gyujtáskapcsoló csere vagy javítható,mert azért nem mindegy,hogy elöbb beruházok egy kapcsolóra  falbav,azt még se az a gáz
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5009 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 13:21:17 »


gyujtáskapcsoló csere vagy javítható,mert azért nem mindegy,hogy elöbb beruházok egy kapcsolóra  falbav,azt még se az a gáz
ha egyszer teker,egyszer nem,az indito! Valszeg a behuzo magnes..ha teker de gyenge,az elvileg csapagy! Ha kopott,akkor a forgoresz beleer az alloreszbe,vagy megfeszül! Erdemes megnezni a kefeket,es kiganezni! De ellenörizni a test kabelt is!
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5010 Dátum: 2013.12.24 kedd, 08:51:31 »

"Keresek MK I-esemhez jobb oldalra vésett üveges típusú lámpát." Tudom ez nem a keres-kínál rovat, de az ott feladott hirdetésemre kapott ( pr.) válaszokból úgy tűnik, van aki nincs tisztában a prizmás és a vésett üveges változat közötti különbséggel, ezért bemásolom ide is a tapasztalatom, talán jót teszek vele:

Az I-es mondikhoz -amivel én találkoztam-  két féle fényszórót gyártottak. Először a prizmásat: itt a foncsor és a külső üvegbúra között egy  rovátkolt felületű plexilap van, ennek feladata a fénykéve megfelelő kialakítása. Ez a prizma szokott idővel besárgulni. A külső üvegbúra gyakorlatilag síma felületű. Ha esetleg a prizmát már kivették akkor jól látszik a foncsoron a prizma rögzítésére való két lyuk. Később Fordék áttértek a prizma nélküli változatra, itt a foncsoron nincs a  két lyuk, természetesen prizma sincsen, az izzó is más típus és a megfelelő fénykévét előállító rovátkák az üvegbúrán találhatók (mintha bele lenne vésve) . Szerintem is, bár ez vita tárgya- a két típus foncsora nem csereszabatos, prizmás típusú lámpával a prizma kidobása és vésett üvegbúra felhelyezése nem biztosít tökéletes fénynyalábot. Minden tagtársnak kellemes ünnepeket kívánok!!!  wave

« Utoljára szerkesztve: 2013.12.24 kedd, 09:05:21 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5011 Dátum: 2013.12.24 kedd, 10:49:29 »

"Keresek MK I-esemhez jobb oldalra vésett üveges típusú lámpát." Tudom ez nem a keres-kínál rovat, de az ott feladott hirdetésemre kapott ( pr.) válaszokból úgy tűnik, van aki nincs tisztában a prizmás és a vésett üveges változat közötti különbséggel, ezért bemásolom ide is a tapasztalatom, talán jót teszek vele:

Az I-es mondikhoz -amivel én találkoztam-  két féle fényszórót gyártottak. Először a prizmásat: itt a foncsor és a külső üvegbúra között egy  rovátkolt felületű plexilap van, ennek feladata a fénykéve megfelelő kialakítása. Ez a prizma szokott idővel besárgulni. A külső üvegbúra gyakorlatilag síma felületű. Ha esetleg a prizmát már kivették akkor jól látszik a foncsoron a prizma rögzítésére való két lyuk. Később Fordék áttértek a prizma nélküli változatra, itt a foncsoron nincs a  két lyuk, természetesen prizma sincsen, az izzó is más típus és a megfelelő fénykévét előállító rovátkák az üvegbúrán találhatók (mintha bele lenne vésve) . Szerintem is, bár ez vita tárgya- a két típus foncsora nem csereszabatos, prizmás típusú lámpával a prizma kidobása és vésett üvegbúra felhelyezése nem biztosít tökéletes fénynyalábot. Minden tagtársnak kellemes ünnepeket kívánok!!!  wave


vidám vásár utca,ford bonto,és bolt. én ott vettem annó! kérdezz rá.
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #5012 Dátum: 2013.12.24 kedd, 11:30:14 »

"Keresek MK I-esemhez jobb oldalra vésett üveges típusú lámpát." Tudom ez nem a keres-kínál rovat, de az ott feladott hirdetésemre kapott ( pr.) válaszokból úgy tűnik, van aki nincs tisztában a prizmás és a vésett üveges változat közötti különbséggel, ezért bemásolom ide is a tapasztalatom, talán jót teszek vele:

Az I-es mondikhoz -amivel én találkoztam-  két féle fényszórót gyártottak. Először a prizmásat: itt a foncsor és a külső üvegbúra között egy  rovátkolt felületű plexilap van, ennek feladata a fénykéve megfelelő kialakítása. Ez a prizma szokott idővel besárgulni. A külső üvegbúra gyakorlatilag síma felületű. Ha esetleg a prizmát már kivették akkor jól látszik a foncsoron a prizma rögzítésére való két lyuk. Később Fordék áttértek a prizma nélküli változatra, itt a foncsoron nincs a  két lyuk, természetesen prizma sincsen, az izzó is más típus és a megfelelő fénykévét előállító rovátkák az üvegbúrán találhatók (mintha bele lenne vésve) . Szerintem is, bár ez vita tárgya- a két típus foncsora nem csereszabatos, prizmás típusú lámpával a prizma kidobása és vésett üvegbúra felhelyezése nem biztosít tökéletes fénynyalábot. Minden tagtársnak kellemes ünnepeket kívánok!!!  wave






igaz segíteni nem tudok,hogy hol találsz üveget,de anno a cromaxnál vettem a "vésett"üveget és cseréltem le ,igaz nem volt egyszerü,de mivel a müanyag lapot ill. a régi üveget is lecseréltem róla,onnantól már láttam is egész jól,  nemcsak vakoskodtam


egyébként megszünt a cromax?Huh???,nem jön be a honlapja se,meg a soroksári uton is bezárt az üzletük  falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5013 Dátum: 2013.12.24 kedd, 11:34:48 »


gyujtáskapcsoló csere vagy javítható,mert azért nem mindegy,hogy elöbb beruházok egy kapcsolóra  falbav,azt még se az a gáz

Az elektromos rész nem lehet nagy tétel.
Ki kell keresni a vezetékét (50-es) és összezárni az érintkezőket. Ha sok próba alkalmával mindig indít, akkor a kapcsoló belső érintkezői nem megfelelőek.
Ha nem változik a jelenség, akkor önindító mágneskapcsoló. Ha az jó lenne és szoros lenne az önindító, akkor halványulna minden a nagy áramfelvétel miatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siki
Vendég
« Új hozzászólás #5014 Dátum: 2013.12.24 kedd, 11:43:53 »

Az elektromos rész nem lehet nagy tétel.
Ki kell keresni a vezetékét (50-es) és összezárni az érintkezőket. Ha sok próba alkalmával mindig indít, akkor a kapcsoló belső érintkezői nem megfelelőek.
Ha nem változik a jelenség, akkor önindító mágneskapcsoló. Ha az jó lenne és szoros lenne az önindító, akkor halványulna minden a nagy áramfelvétel miatt.

mondandód első felén túl vagyok,igy már tudom,hogy nem a gyujtáskapcsoló,több mint valószinü,hogy az álltalad említett mágneskapcsoló lesz a ludas,mert az áramfelvétel miatt nem halványulnak el a kontroll lámpak

persze mikor xaraxik,mikor minden zárva 2 hétig
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5015 Dátum: 2013.12.24 kedd, 11:47:16 »

,de anno a cromaxnál vettem a "vésett"üveget és cseréltem le ,igaz nem volt egyszerü,de mivel a müanyag lapot ill. a régi üveget is lecseréltem róla,onnantól már láttam is egész jól,  nemcsak vakoskodtam
te nem vakoskodsz, max a szembejövő
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siki
Vendég
« Új hozzászólás #5016 Dátum: 2013.12.24 kedd, 11:58:14 »

te nem vakoskodsz, max a szembejövő

bakker én meg azt hittem ennyi ismerősöm van  eplus2  eplus2,de egyébként vakoskodok az utólagos xar xenonoktól  gun  gun
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5017 Dátum: 2013.12.24 kedd, 12:03:37 »

mondandód első felén túl vagyok,igy már tudom,hogy nem a gyujtáskapcsoló,több mint valószinü,hogy az álltalad említett mágneskapcsoló lesz a ludas,mert az áramfelvétel miatt nem halványulnak el a kontroll lámpak

persze mikor xaraxik,mikor minden zárva 2 hétig

Értem.
Ebben az esetben érdemes szétszedni az önindítót és átvizsgálni az egészet. Lehet bronzkefe is kopott(nem érintkezik mindig), lehet forgórész szakadás(ha azon a szegmensen áll meg, nem indul) is...stb...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5018 Dátum: 2013.12.24 kedd, 12:04:27 »

bakker én meg azt hittem ennyi ismerősöm van  eplus2  eplus2,de egyébként vakoskodok az utólagos xar xenonoktól  gun  gun
azokat én is utálom, de téged is ha szembejössz a rossz foncsoroddal  Wink

kicsit túl van reagálva ez a besárgult prizma dolog. ezek az autók legkevesebb 17 évesek. besárgult a műanyag, na és akkor mi van? én vettem másikat, nem variáltam az üveggel, ennél még a prizma is olcsóbb volt. 6 évig használtam, és úgy adtam el a kocsit, hogy a prizma olyan, mint új korában. az olajcseréért nincs ekkora hiszti, pedig 10000 km-enként kidob az ember egy prizmapár árát. körbefékzés kb 70000, azt is kiadja az ember. 10 évente nem fér bele egy prizmacsere?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siki
Vendég
« Új hozzászólás #5019 Dátum: 2013.12.24 kedd, 12:10:54 »

Értem.
Ebben az esetben érdemes szétszedni az önindítót és átvizsgálni az egészet. Lehet bronzkefe is kopott(nem érintkezik mindig), lehet forgórész szakadás(ha azon a szegmensen áll meg, nem indul) is...stb...stb.

ezek már csak az ünnepek után, addig a másikat hajtom,igaz mindig ugy parkolok le,hogyha meg adja magát be lehessen tolni vagy húzni  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5020 Dátum: 2013.12.24 kedd, 12:13:34 »

ezek már csak az ünnepek után, addig a másikat hajtom,igaz mindig ugy parkolok le,hogyha meg adja magát be lehessen tolni vagy húzni  eplus2

Nem igaz esik jól a szíjas motornak........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siki
Vendég
« Új hozzászólás #5021 Dátum: 2013.12.24 kedd, 12:15:48 »

azokat én is utálom, de téged is ha szembejössz a rossz foncsoroddal  Wink

kicsit túl van reagálva ez a besárgult prizma dolog. ezek az autók legkevesebb 17 évesek. besárgult a műanyag, na és akkor mi van? én vettem másikat, nem variáltam az üveggel, ennél még a prizma is olcsóbb volt. 6 évig használtam, és úgy adtam el a kocsit, hogy a prizma olyan, mint új korában. az olajcseréért nincs ekkora hiszti, pedig 10000 km-enként kidob az ember egy prizmapár árát. körbefékzés kb 70000, azt is kiadja az ember. 10 évente nem fér bele egy prizmacsere?

engem szvsz,nem kell utálnod,elején sokat villantottak rám,de már nem ,mivel lejjebb állítottam a lámpákat,hogy másokat ne zavarja,jelenleg csak akkor villantanak rám,ha sok a csomag hátul,de akkor visszavillantok  nyes  nyes
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #5022 Dátum: 2013.12.24 kedd, 12:18:42 »

Nem igaz esik jól a szíjas motornak........


ezzel tisztában vagyok,de 3.-ban még megbocsájtható szerintem  angel
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5023 Dátum: 2013.12.24 kedd, 12:59:48 »

Nem igaz esik jól a szíjas motornak........
ezt sosem értettem. mért nem mindegy neki, hogy az önindító hajtja meg a főtengelyt, vagy a váltó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5024 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 12:17:18 »


egyébként megszünt a cromax?Huh???,nem jön be a honlapja se,meg a soroksári uton is bezárt az üzletük  falbav

Budapest VIII. Asztalos Sándor utca
Budapest XI. Fehérvári út
Budapest XV. Szentmihályi út
Budapest XVII. Pesti út

Bp-en ezek vannak feltüntetve, a pesti útiban vásároltam is december elején. A honlap most bejön.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #5025 Dátum: 2013.12.27 péntek, 12:34:28 »

Sziasztok,

Az utastérben a ventilátor fűtéskor,hűtéskor csak a 4-es fokozatban működik, kapcsolót cseréltem már de ugyan az a problematika.
(elég idegesítő mert vezetek és könnyezek Cheesy )

Segítségeteket előre is köszi Smiley
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5026 Dátum: 2013.12.27 péntek, 13:29:26 »

Sziasztok,

Az utastérben a ventilátor fűtéskor,hűtéskor csak a 4-es fokozatban működik, kapcsolót cseréltem már de ugyan az a problematika.
(elég idegesítő mert vezetek és könnyezek Cheesy )

Segítségeteket előre is köszi Smiley
előtét ellenállás!
Naplózva
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #5027 Dátum: 2013.12.27 péntek, 13:36:07 »

Szia Smiley

Jujj ez most nagyon kínai volt lefordítod ha megkérlek ?
Hol találom ?
Hogy gyógyítom ?

Köszönöm Smiley
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5028 Dátum: 2013.12.27 péntek, 13:37:52 »

Szia Smiley

Jujj ez most nagyon kínai volt lefordítod ha megkérlek ?
Hol találom ?
Hogy gyógyítom ?

Köszönöm Smiley
olvastam rola,de én sem tudom! itt nézz körül! http://www.***.hu/spark/spark.htm
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5029 Dátum: 2013.12.27 péntek, 13:38:28 »

olvastam rola,de én sem tudom! itt nézz körül! http://www.***.hu/spark/spark.htm
vagy itt-http://***.hu/***/***.htm
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5030 Dátum: 2013.12.27 péntek, 13:38:38 »

Sziasztok,

Az utastérben a ventilátor fűtéskor,hűtéskor csak a 4-es fokozatban működik, kapcsolót cseréltem már de ugyan az a problematika.
(elég idegesítő mert vezetek és könnyezek Cheesy )

Segítségeteket előre is köszi Smiley
Az előtét ellenállásnál  van egy hőbiztosíték, azt kell kicserélni. a fűtőmotor mellett van az egység, pici téglalap alakú cucc, egy csatlakozóval. kiveszed, látsz benne 3 ellenállást, meg egy ún. hőbiztosítékot. pici fényes cucc. ezt vagy áthidalod egy darab dróttal, vagy veszel egy másikat, és kicseréled

http://regi.hqelektronika.hu/info/hu/tz_d-169.html

ilyen. kapsz bármelyik normális elektronikai boltban(nem média márkt és tsa)

forrasztásnál vigyázni kell, mert megdögölhet már közben, ha túl sok hőt kap.
viszont meg kell nézni a ventillátort is, mert azért szokott tönkremenni, mert a venti szorul, és nagy áramot vesz fel
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.27 péntek, 13:40:28 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5031 Dátum: 2013.12.27 péntek, 13:41:55 »

Az előtét ellenállásnál  van egy hőbiztosíték, azt kell kicserélni. a fűtőmotor mellett van az egység, pici téglalap alakú cucc, egy csatlakozóval. kiveszed, látsz benne 3 ellenállást, meg egy ún. hőbiztosítékot. pici fényes cucc. ezt vagy áthidalod egy darab dróttal, vagy veszel egy másikat, és kicseréled

http://regi.hqelektronika.hu/info/hu/tz_d-169.html

ilyen. kapsz bármelyik normális elektronikai boltban(nem média márkt és tsa)

forrasztásnál vigyázni kell, mert megdögölhet már közben, ha túl sok hőt kap.
viszont meg kell nézni a ventillátort is, mert azért szokott tönkremenni, mert a venti szorul, és nagy áramot vesz fel
ott a pont!
Naplózva
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #5032 Dátum: 2013.12.27 péntek, 14:37:07 »

Sziasztok,

Nekiláttam boncolni :





Őt találtam remélem jó helyen kapirgálok.
Mit gondoltok jobb őt cserélni  Huh?
Melyiket hidaljam át Huh?
Amíg válaszoltok kikapom a ventit is .

Köszönöm.  worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5033 Dátum: 2013.12.27 péntek, 14:45:25 »

Sziasztok,

Nekiláttam boncolni :





Őt találtam remélem jó helyen kapirgálok.
Mit gondoltok jobb őt cserélni  Huh?
Melyiket hidaljam át Huh?
Amíg válaszoltok kikapom a ventit is .

Köszönöm.  worship

amik úgy néznek ki, mint a rugók, azok az ellenállások. ami úgy néz ki mint egy ellenállás, az a hőbiztosíték. Smiley
úgy látszik Attis már cserélte egyszer, ha a sorkapcsokból ki tudod venni, akkor ugyanígy bele tudod az újakat applikálni, és nem kell forrasztani. mondjuk azt nem értem, miért kellett ekkora kunkort csinálni bele, amikor a szélén szép nagy ívben elfért volna egyenesen is.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.27 péntek, 14:46:57 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #5034 Dátum: 2013.12.27 péntek, 15:12:50 »

Szia Smiley

Úgy látszik amit linkeltél kifutott termék helyettesíthetem egy ilyennel :

http://www.hqelektronika.hu/product.php?pn=tz_d_184
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5035 Dátum: 2013.12.27 péntek, 15:30:58 »

Szia Smiley

Úgy látszik amit linkeltél kifutott termék helyettesíthetem egy ilyennel :

http://www.hqelektronika.hu/product.php?pn=tz_d_184
ne foglalkozz ezzel az oldallal, csak azárt mutattam, hogy ilyen kell. lehet azt kapni bárhol. 100-200 ft-os tételt egyébként sem érdemes postáztatni. 150-170 fok körül keress. mindenhol árulnak, ahol ilyen csip-csup alkatrészeket(ellenállás, kondi, ic-k, biztik) lehet kapni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #5036 Dátum: 2013.12.27 péntek, 15:42:25 »

Köszönöm a segítséget  worship worship worship

Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2014.01.03 péntek, 21:35:02 »

BUÉK

Vettem egy távirányítót, a központi zárhoz.
A vezérlő ha megnyomom a zár gombot, két vezetéken kiadja a 12 voltot, nyitásnál zárásná, pedig ezen a két vezetéken, megcseréli a polaritást. Ha minden igaz, így is kellene működnie. Az bal 1 ajtókárpit le, ott találtam 8 vezetéket. abbol kettőn, ha zárat nyitunk zárunk, akkor a vezetékeken is változik a polaritás. Rákötve a távirányítós központi zár vezérlőt, nem hajlandó működni. csak zizereg, de nem nyit zár

Tipp, rajz, vagy őtlet?

Köszi előre is
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5038 Dátum: 2014.01.04 szombat, 13:43:23 »

srácok. valaki esetleg tudja e hogy mit lehet olyankor csinálni ha a jobbos fényszoró kicsit balra keresztbe világit! főleg ködben látni jól! állitani nem lehet többet,és a lámpa rendesen a helyén van,a sárvédő sértetlen. nem igazán értem.. illetve azthiszem az emelőkéje amivel a magasságot lehet állitani,nem igazán viszi,sokat kell tekerni mire történik valami! van ötlet,vagy tapasztalat? köszi
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #5039 Dátum: 2014.01.04 szombat, 13:51:36 »

srácok. valaki esetleg tudja e hogy mit lehet olyankor csinálni ha a jobbos fényszoró kicsit balra keresztbe világit! főleg ködben látni jól! állitani nem lehet többet,és a lámpa rendesen a helyén van,a sárvédő sértetlen. nem igazán értem.. illetve azthiszem az emelőkéje amivel a magasságot lehet állitani,nem igazán viszi,sokat kell tekerni mire történik valami! van ötlet,vagy tapasztalat? köszi
Nekem egy egyszerű dolog is megoldota ezt a gondot. Vettem bele másik izzot. Ugyanis a silány minőségű, silány minőségű. falbav
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5040 Dátum: 2014.01.04 szombat, 13:53:18 »

Nekem egy egyszerű dolog is megoldota ezt a gondot. Vettem bele másik izzot. Ugyanis a silány minőségű, silány minőségű. falbav
nem tudom milyen,de gondoltam rá,,megnézem.. köszi
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #5041 Dátum: 2014.01.04 szombat, 13:54:06 »

srácok. valaki esetleg tudja e hogy mit lehet olyankor csinálni ha a jobbos fényszoró kicsit balra keresztbe világit! főleg ködben látni jól! állitani nem lehet többet,és a lámpa rendesen a helyén van,a sárvédő sértetlen. nem igazán értem.. illetve azthiszem az emelőkéje amivel a magasságot lehet állitani,nem igazán viszi,sokat kell tekerni mire történik valami! van ötlet,vagy tapasztalat? köszi

Nekem volt már nem egyszer (konkrétan most is ilyen a jobb első csak lusta vagyok javítani), hogy az izzó rosszul lett behelyezve. Konkrétan nincs a helyén, és most az eget világítja a jobb első lámpám. Csak ki kellene venni az izzót, és újból berakni. Sajnos nem látni hogy mit csinál az ember, nekem nagyon nem tetszik szerelhetőség szempontjából ez a lámpa, nem tudod mit csinálsz vele.
A magasságállító motor a két véghelyzet közt csak pár pár fok eltérítést okoz ám! Amire ki van találva, ahhoz elég is. (Megpakolt csomagtartóval ne világíts bele a szembejövő szemébe.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5042 Dátum: 2014.01.04 szombat, 13:57:21 »

Nekem volt már nem egyszer (konkrétan most is ilyen a jobb első csak lusta vagyok javítani), hogy az izzó rosszul lett behelyezve. Konkrétan nincs a helyén, és most az eget világítja a jobb első lámpám. Csak ki kellene venni az izzót, és újból berakni. Sajnos nem látni hogy mit csinál az ember, nekem nagyon nem tetszik szerelhetőség szempontjából ez a lámpa, nem tudod mit csinálsz vele.
A magasságállító motor a két véghelyzet közt csak pár pár fok eltérítést okoz ám! Amire ki van találva, ahhoz elég is. (Megpakolt csomagtartóval ne világíts bele a szembejövő szemébe.)
igen,de az izzót egy kis fogantyuval kell a helyére tenni,és azzal én is megszenvedtem,elvileg jol van a helyén. nekem nincs állito motor,két csavar van felül
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5043 Dátum: 2014.01.04 szombat, 13:59:46 »

igen,de az izzót egy kis fogantyuval kell a helyére tenni,és azzal én is megszenvedtem,elvileg jol van a helyén. nekem nincs állito motor,két csavar van felül
és amit nem értek,a felső csavar ami a magasságot állitja,az állitja a fényszorot is,vagy csak a tompitottat? mert ugye két lámpa van egy üveg alatt! a fényszoró egy külön izzó! nekem az világit keresztbe
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5044 Dátum: 2014.01.04 szombat, 18:14:59 »

és amit nem értek,a felső csavar ami a magasságot állitja,az állitja a fényszorot is,vagy csak a tompitottat? mert ugye két lámpa van egy üveg alatt! a fényszoró egy külön izzó! nekem az világit keresztbe
Öööö, ködben reflektorral közlekedtél? És láttál is valamit a tejfehérségen kívül?
Viszont így már biztos, hogy vagy rosszul van benn a helyén, vagy rossz az izzó, pláne, ha a tompított meg rendesen világít.
Szerintem.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5045 Dátum: 2014.01.04 szombat, 18:18:32 »

Öööö, ködben reflektorral közlekedtél? És láttál is valamit a tejfehérségen kívül?
Viszont így már biztos, hogy vagy rosszul van benn a helyén, vagy rossz az izzó, pláne, ha a tompított meg rendesen világít.
Szerintem.
termeszetesen nm mentem refivel,de volt ahol probalgattam es csunyan keresztbe hord. ma mrgneztem az izzot,lehetett rajtaigazizani.igszabol lehet jobbra,balra csavarni,rogziteni,most a masik iranyba tekertem,,hatha..
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #5046 Dátum: 2014.01.04 szombat, 19:11:30 »

Öööö, ködben reflektorral közlekedtél? És láttál is valamit a tejfehérségen kívül?
Viszont így már biztos, hogy vagy rosszul van benn a helyén, vagy rossz az izzó, pláne, ha a tompított meg rendesen világít.
Szerintem.

Én amikor csak tehetem, refit kapcsolok amikor a sötétben, ködben kell menjek. Valamivel távolabb lehet látni, mint tompitottal, a távolba látás pedig ugye életet menthet (ha már ugyanúgy időre oda kell érni, tehát a sebességet nem választhatom meg kisebbre,. a köd pedig előre láthatatlan, mert amikor elindulok otthonról, a Balaton parton még 0 köd, aztán a hegyre felmászás közben véletlenszerűen jön elő a mocsok. Ködlámpa meg nincs - így marad a refi. És nagyon sokat segít, sokkla messzebb el lehet látni vele a ködben, mint a sima tompítottal.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #5047 Dátum: 2014.01.04 szombat, 22:41:26 »

és amit nem értek,a felső csavar ami a magasságot állitja,az állitja a fényszorot is,vagy csak a tompitottat? mert ugye két lámpa van egy üveg alatt! a fényszoró egy külön izzó! nekem az világit keresztbe


Ebből adódóan, szinte tuti, hogy az izzó avétos:-) Tompítottnak van egy kis fém árnyékolója, ami ha gyárilag rosszul van beállítva, össze vissza szórja a fényt. Igazam legegyszerűbben úgy tudod megnézni, ha a  bal izzót kicseréled a jobbal, vagy egy másik izzót teszel bele. Mondom, én már megszívtam ezzel. Ködben nagyon zavaró volt. Ráadásúl, nekem valahogy keresztbe világított. szabad szemmel lehetett látni az izzóban, hogy az árnyékoló fém el volt tekeredve. Remélem csak ennyi nekem T u n g s r a m izzó volt a hibás. Lehet ezerből egy, de megtaláltam :-)
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #5048 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 13:42:06 »

Nekem azt mondták erre szervizben, hogy elromlott a lámpa állító csavar és új komplett lámpatestet kell venni, hogy normálisan be lehessen állítani.
PZs
srácok. valaki esetleg tudja e hogy mit lehet olyankor csinálni ha a jobbos fényszoró kicsit balra keresztbe világit! főleg ködben látni jól! állitani nem lehet többet,és a lámpa rendesen a helyén van,a sárvédő sértetlen. nem igazán értem.. illetve azthiszem az emelőkéje amivel a magasságot lehet állitani,nem igazán viszi,sokat kell tekerni mire történik valami! van ötlet,vagy tapasztalat? köszi
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #5049 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 15:33:49 »

Sziasztok.

Ki villant a légzsák hiba jelzője leállítottam aztán vissza indítottam ekkor elaludt ha esetleg megint el kezd világítani csak nem alszik el mi a menet  Huh? Hol kezdjem a hiba keresést Huh? vagy bízzam szakemberre a problémát  Huh?

Köszönöm segítségeteket  worship worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.