Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:42:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 657 658 659 660 661 662 663 [664] 665 666 667 668 669 670 671 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11157207 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
rexenergy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #33150 Dátum: 2017.08.26 szombat, 00:04:07 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a vezető oldali ajtó csak a kulcs elfordításával működik. A gombokkal nem reagál a többit kinyotja azt nem. Mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm!
Naplózva

MK3 2002 2.0 Benzin
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #33151 Dátum: 2017.08.26 szombat, 09:20:52 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a vezető oldali ajtó csak a kulcs elfordításával működik. A gombokkal nem reagál a többit kinyotja azt nem. Mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm!
Szia.
- http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1120797#msg1120797
- FL elötti (szokott xarakodni a BE ajtózár)vagy utáni az autód? (évjárat?)
Profilodban az aláírás rovatba írd be az autód adatait,így spórolsz egy pár kört a kérdezés terén. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33152 Dátum: 2017.08.26 szombat, 15:55:17 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy rányomtam a klímát "Auto" módban 23 fokra állítva ( mert a tűző napon állt pár órát az autó), bazi magas ventilátor fokozattal el is kezdte nyomni  az egyelőre még forró levegőt, így aztán el is indultam az autóval, hogy majd szépen menet közben kihűtöm az utasteret. Sajnos az történt, hogy mentem kb. 100 métert és kigyulladt a töltésjelzőm, ami azóta is világít. A kocsin a klíma volt bekapcsolva és a fényszórók. Semmi más. Hamar hazamentem vele és ránéztem ForScan-el, amire a P1246-os kódot kaptam. A generátoromról annyit érdemes tudni, hogy a szénkefék cserélve lettek fél éve benne, valamint az egyik elkopott csúszógyűrű is. Az akksimra ránéztem azon a visszajelző kis led zöld színű, tehát elvileg nincs vele probléma (nincs lemerülve). Mi szállhatott el a kocsiban a klíma bekapcsolását követően? Kicsit mérges is vagyok magamra, mert amúgy nem szoktam a klímát használni csak most hallottam, hogy mindenképpen érdemes megjáratni néha-néha, hogy a tömítések ne száradjanak ki. Hát csupán ezért kapcsoltam be hosszú idő után (1,5 hónapja nem használtam) a klímát és rögtön így kibabrált velem.  Roll Eyes Előre is köszönöm a tippeket
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.26 szombat, 15:56:58 írta Peti06 » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33153 Dátum: 2017.08.26 szombat, 16:16:31 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy rányomtam a klímát "Auto" módban 23 fokra állítva ( mert a tűző napon állt pár órát az autó), bazi magas ventilátor fokozattal el is kezdte nyomni  az egyelőre még forró levegőt, így aztán el is indultam az autóval, hogy majd szépen menet közben kihűtöm az utasteret. Sajnos az történt, hogy mentem kb. 100 métert és kigyulladt a töltésjelzőm, ami azóta is világít. A kocsin a klíma volt bekapcsolva és a fényszórók. Semmi más. Hamar hazamentem vele és ránéztem ForScan-el, amire a P1246-os kódot kaptam. A generátoromról annyit érdemes tudni, hogy a szénkefék cserélve lettek fél éve benne, valamint az egyik elkopott csúszógyűrű is. Az akksimra ránéztem azon a visszajelző kis led zöld színű, tehát elvileg nincs vele probléma (nincs lemerülve). Mi szállhatott el a kocsiban a klíma bekapcsolását követően? Kicsit mérges is vagyok magamra, mert amúgy nem szoktam a klímát használni csak most hallottam, hogy mindenképpen érdemes megjáratni néha-néha, hogy a tömítések ne száradjanak ki. Hát csupán ezért kapcsoltam be hosszú idő után (1,5 hónapja nem használtam) a klímát és rögtön így kibabrált velem.  Roll Eyes Előre is köszönöm a tippeket

Nem a klíma "babrált" ki veled.
A generátoroddal van a probléma. Töltőfeszültséget mértél? Leállítás, újraindítás után is világít a kontroll lámpa?
Forscan milyen generátor kivezérlést mutat %-ban?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33154 Dátum: 2017.08.26 szombat, 16:17:54 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy rányomtam a klímát "Auto" módban 23 fokra állítva ( mert a tűző napon állt pár órát az autó), bazi magas ventilátor fokozattal el is kezdte nyomni  az egyelőre még forró levegőt, így aztán el is indultam az autóval, hogy majd szépen menet közben kihűtöm az utasteret. Sajnos az történt, hogy mentem kb. 100 métert és kigyulladt a töltésjelzőm, ami azóta is világít. A kocsin a klíma volt bekapcsolva és a fényszórók. Semmi más. Hamar hazamentem vele és ránéztem ForScan-el, amire a P1246-os kódot kaptam. A generátoromról annyit érdemes tudni, hogy a szénkefék cserélve lettek fél éve benne, valamint az egyik elkopott csúszógyűrű is. Az akksimra ránéztem azon a visszajelző kis led zöld színű, tehát elvileg nincs vele probléma (nincs lemerülve). Mi szállhatott el a kocsiban a klíma bekapcsolását követően? Kicsit mérges is vagyok magamra, mert amúgy nem szoktam a klímát használni csak most hallottam, hogy mindenképpen érdemes megjáratni néha-néha, hogy a tömítések ne száradjanak ki. Hát csupán ezért kapcsoltam be hosszú idő után (1,5 hónapja nem használtam) a klímát és rögtön így kibabrált velem.  Roll Eyes Előre is köszönöm a tippeket

Gépháztető felnyit, autó beindít. Mikor világít a töltésvisszajelző, akkor nézd meg, hogy az ékszíj forog-e vagy egy helyben áll. Ha áll, akkor lehet pl a főtengely szíjtárcsa. Ha forog, akkor mérj rá a töltésre. Ha nincs, akkor valszeg generátorban pukkant el valami. Kertész utca, csere.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33155 Dátum: 2017.08.26 szombat, 16:24:04 »

Gépháztető felnyit, autó beindít. Mikor világít a töltésvisszajelző, akkor nézd meg, hogy az ékszíj forog-e vagy egy helyben áll. Ha áll, akkor lehet pl a főtengely szíjtárcsa. Ha forog, akkor mérj rá a töltésre. Ha nincs, akkor valszeg generátorban pukkant el valami. Kertész utca, csere.


Khm.... benzines autóról van szó, ahol nem olyan ócska gagyi fhos az ékszíjtárcsa, mint a büdös dízeleken!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33156 Dátum: 2017.08.26 szombat, 16:26:25 »

Khm.... benzines autóról van szó, ahol nem olyan ócska gagyi fhos az ékszíjtárcsa, mint a büdös dízeleken!  eplus2

Hinnye, valóban  falbav
Megszoktam, hogy a benzinesek tökéletesek, sose romlanak el --> nincs is mit kérdezni róluk  nyes eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33157 Dátum: 2017.08.26 szombat, 16:32:21 »

Hinnye, valóban  falbav
Megszoktam, hogy a benzinesek tökéletesek, sose romlanak el --> nincs is mit kérdezni róluk  nyes eplus2

Most sem a benzin motorral van a baj, hanem a generátorról....mivel feltehetően ott a probléma.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33158 Dátum: 2017.08.26 szombat, 16:32:55 »

Nem a klíma "babrált" ki veled.
A generátoroddal van a probléma. Töltőfeszültséget mértél? Leállítás, újraindítás után is világít a kontroll lámpa?
Forscan milyen generátor kivezérlést mutat %-ban?

Egyelőre arra tudok még csak válaszolni, hogy leállítás és újraindítás után is kigyullad a kontroll lámpa (az indítást követően nem egyből, hanem kb. 10 másodperc múlva gyullad ki). Töltőfeszültség méréshez egyelőre várom a műszert, hogy hozzanak rámérni (nekem sajnos nincs Volt mérőm). A ForScan programban (telefonon) hol tudok ránézni a "generátor %-os kivezérlésére" ? Sajnos én csak annyi tanultam meg ezzel a programmal használni, hogy a hibakódot tudom törölni meg kiolvasni. Ha valaki meg tudja pontosan írni, hogy melyik menüpontba lépjek be és mire nyomjak a programon belül, akkor örömmel megnézem ezt a generátor %-os értéket.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33159 Dátum: 2017.08.26 szombat, 16:35:13 »

Egyelőre arra tudok még csak válaszolni, hogy leállítás és újraindítás után is kigyullad a kontroll lámpa (az indítást követően nem egyből, hanem kb. 10 másodperc múlva gyullad ki). Töltőfeszültség méréshez egyelőre várom a műszert, hogy hozzanak rámérni (nekem sajnos nincs Volt mérőm). A ForScan programban (telefonon) hol tudok ránézni a "generátor %-os kivezérlésére" ? Sajnos én csak annyi tanultam meg ezzel a programmal használni, hogy a hibakódot tudom törölni meg kiolvasni. Ha valaki meg tudja pontosan írni, hogy melyik menüpontba lépjek be és mire nyomjak a programon belül, akkor örömmel megnézem ezt a generátor %-os értéket.

A műszercsoportban is van feszültség kijelzés, még ha nem is pontos. Az viszont látszik, hogy tölt/emelkedik-e a feszültség van nem.
Forscan adatlistában is van akku feszültség és ott van a generátor is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33160 Dátum: 2017.08.26 szombat, 16:40:38 »

A műszercsoportban is van feszültség kijelzés, még ha nem is pontos. Az viszont látszik, hogy tölt/emelkedik-e a feszültség van nem.
Forscan adatlistában is van akku feszültség és ott van a generátor is.

Mindjárt megpróbálok akkor ránézni a ForScan-el, ha megtalálom ezt az opciót. Amúgy a műszercsoportból hogyan is hozom elő ezt a töltőfeszültség mérést?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33161 Dátum: 2017.08.26 szombat, 16:42:04 »

Mindjárt megpróbálok akkor ránézni a ForScan-el, ha megtalálom ezt az opciót. Amúgy a műszercsoportból hogyan is hozom elő ezt a töltőfeszültség mérést?

http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=M%C5%B1szerteszt
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33162 Dátum: 2017.08.26 szombat, 17:08:31 »

A műszercsoportban is van feszültség kijelzés, még ha nem is pontos. Az viszont látszik, hogy tölt/emelkedik-e a feszültség van nem.
Forscan adatlistában is van akku feszültség és ott van a generátor is.

Nahh, benne vagyok a ForScan programban. Az "Add PID" opcióban: Nekem élő adatként az Intake Air Temperature, a MAP Manifold Absolute pressure sensor, ECT Engine coolant temperature, RPM, Throttle Position valamint a Vehicle Speed van beállítva.

Ezeken kívül van olyan, hogy:

FuelSYS1
FuelSYS2
Load_PCT- Engine load
LongFT1 - Long term fuel trim 1
MIL_DIST - The distance travelled since the MIL was activated.
O2S11 - Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor
O2S11.STFT - Short term fuel trim 1
O2S12 - Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor
OBDSUP - On Board Diagnostic Requirements Supported
SHRTFT1 - Short term fuel trim 1
SPARKADV - Spark Advance

Na ezek nincsenek nekem bejelölve. Ezek közül nekem egyedül a "Load_PCT - Engine Load" tűnik valamilyen töltésnek. Ez lehet a generátor töltés? Ezt bepipálom akkor látni fogom a töltést vagy ez nem az?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33163 Dátum: 2017.08.26 szombat, 17:19:10 »

Nahh, benne vagyok a ForScan programban. Az "Add PID" opcióban: Nekem élő adatként az Intake Air Temperature, a MAP Manifold Absolute pressure sensor, ECT Engine coolant temperature, RPM, Throttle Position valamint a Vehicle Speed van beállítva.

Ezeken kívül van olyan, hogy:

FuelSYS1
FuelSYS2
Load_PCT- Engine load
LongFT1 - Long term fuel trim 1
MIL_DIST - The distance travelled since the MIL was activated.
O2S11 - Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor
O2S11.STFT - Short term fuel trim 1
O2S12 - Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor
OBDSUP - On Board Diagnostic Requirements Supported
SHRTFT1 - Short term fuel trim 1
SPARKADV - Spark Advance

Na ezek nincsenek nekem bejelölve. Ezek közül nekem egyedül a "Load_PCT - Engine Load" tűnik valamilyen töltésnek. Ez lehet a generátor töltés? Ezt bepipálom akkor látni fogom a töltést vagy ez nem az?

Ez nem az.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33164 Dátum: 2017.08.26 szombat, 17:47:09 »


Köszönöm szépen.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33165 Dátum: 2017.08.26 szombat, 17:50:52 »

Ez nem az.

Nahh, megcsináltam a műszerteszttel. Alapjáraton a "Bat" jelzés mellett 130-132 között ugrált a kijelzőn az érték, fordulaton 132-135 között ugrált a kijelző. Ja és ez üzemmeleg motornál volt egy nagyon meleg garázsban (ha ez számít).
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
rexenergy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #33166 Dátum: 2017.08.26 szombat, 21:56:54 »

Szia.
- http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1120797#msg1120797
- FL elötti (szokott xarakodni a BE ajtózár)vagy utáni az autód? (évjárat?)
Profilodban az aláírás rovatba írd be az autód adatait,így spórolsz egy pár kört a kérdezés terén. vigyor3

Koszonom meg kezdo vagyok itt. Egyebkent 2002 es
Naplózva

MK3 2002 2.0 Benzin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33167 Dátum: 2017.08.26 szombat, 21:57:29 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy rányomtam a klímát "Auto" módban 23 fokra állítva ( mert a tűző napon állt pár órát az autó), bazi magas ventilátor fokozattal el is kezdte nyomni  az egyelőre még forró levegőt, így aztán el is indultam az autóval, hogy majd szépen menet közben kihűtöm az utasteret. Sajnos az történt, hogy mentem kb. 100 métert és kigyulladt a töltésjelzőm, ami azóta is világít. A kocsin a klíma volt bekapcsolva és a fényszórók. Semmi más. Hamar hazamentem vele és ránéztem ForScan-el, amire a P1246-os kódot kaptam. A generátoromról annyit érdemes tudni, hogy a szénkefék cserélve lettek fél éve benne, valamint az egyik elkopott csúszógyűrű is. Az akksimra ránéztem azon a visszajelző kis led zöld színű, tehát elvileg nincs vele probléma (nincs lemerülve). Mi szállhatott el a kocsiban a klíma bekapcsolását követően? Kicsit mérges is vagyok magamra, mert amúgy nem szoktam a klímát használni csak most hallottam, hogy mindenképpen érdemes megjáratni néha-néha, hogy a tömítések ne száradjanak ki. Hát csupán ezért kapcsoltam be hosszú idő után (1,5 hónapja nem használtam) a klímát és rögtön így kibabrált velem.  Roll Eyes Előre is köszönöm a tippeket

Anno nekem is így adta meg magát a generátorom. Egy hónap állás, udvarba be, onnan ki, ennyi, azután 35 fok, kánikula, indítás, klíma rá, utána forgalomba induláskor még a xenonok is. Pár km-t ment, töltésjelző, leállítottam, és újra már nem indult, vége volt az akksinak is. Akksi utána feltöltve ment még tovább, de a generátor cserés volt a Kertász utcában, megsült a tekercs benne...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33168 Dátum: 2017.08.26 szombat, 21:59:28 »

A műszercsoportban is van feszültség kijelzés, még ha nem is pontos. Az viszont látszik, hogy tölt/emelkedik-e a feszültség van nem.
Forscan adatlistában is van akku feszültség és ott van a generátor is.

Az annyira nem pontos, hogy inkább felejthető...

Nekem pl. annyira pontos, hogy simán mutatja a nagyjából OK töltöfeszt egészen addig, míg a xenont fel nem kapcsolom. Onnantól 1,5V-tal kevesebbet mutat. Hogy miért pont a xenonok? Ki tudja...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33169 Dátum: 2017.08.26 szombat, 22:01:05 »

Az annyira nem pontos, hogy inkább felejthető...

Nekem pl. annyira pontos, hogy simán mutatja a nagyjából OK töltöfeszt egészen addig, míg a xenont fel nem kapcsolom. Onnantól 1,5V-tal kevesebbet mutat. Hogy miért pont a xenonok? Ki tudja...? Smiley

AndyA

Ahogyan írtam, arra pont elég, hogy az akku feszültség emelkedik-e vagy sem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33170 Dátum: 2017.08.26 szombat, 23:28:20 »

Anno nekem is így adta meg magát a generátorom. Egy hónap állás, udvarba be, onnan ki, ennyi, azután 35 fok, kánikula, indítás, klíma rá, utána forgalomba induláskor még a xenonok is. Pár km-t ment, töltésjelző, leállítottam, és újra már nem indult, vége volt az akksinak is. Akksi utána feltöltve ment még tovább, de a generátor cserés volt a Kertász utcában, megsült a tekercs benne...

AndyA

Köszi a tapasztalat megosztását. Nekem egyelőre még többször is sikerült rendben újraindítanom az autót (mintha semmi probléma nem lenne úgy indul), de gondolom ezt sokáig nem fogom tudni eljátszani (?) Nem tudom az akksit mennyi idő után szívja le így. Annyira nem is akarom használni ebben az állapotában.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33171 Dátum: 2017.08.26 szombat, 23:31:56 »

Ahogyan írtam, arra pont elég, hogy az akku feszültség emelkedik-e vagy sem.

És akkor az általam leírt értékből lehet valamire következtetni? Alapjáraton 13,2V Fordulaton 13,5V-ot mutatott a műszerteszt, tehát ennyit változott. Ez így normális üzemmeleg motornál kánikulában? Vagy rá kellett volna kapcsolnom fogyasztókat is, hogy azok mennyire terhelik le?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33172 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 00:07:37 »

És akkor az általam leírt értékből lehet valamire következtetni? Alapjáraton 13,2V Fordulaton 13,5V-ot mutatott a műszerteszt, tehát ennyit változott. Ez így normális üzemmeleg motornál kánikulában? Vagy rá kellett volna kapcsolnom fogyasztókat is, hogy azok mennyire terhelik le?

Simán gyújtáson nézd meg az értéket. Ez legyen a kiindulási alap.
Ehhez képest változik-e amikor jár a motor.

De ez csak addig elvégezhető feladat, amíg megékezik egy multiméter és az akkunál meg nem méred a feszültséget.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33173 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 00:13:31 »

Simán gyújtáson nézd meg az értéket. Ez legyen a kiindulási alap.
Ehhez képest változik-e amikor jár a motor.

De ez csak addig elvégezhető feladat, amíg megékezik egy multiméter és az akkunál meg nem méred a feszültséget.

Rendben nagyon köszönöm, ezt fogom tenni.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33174 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 13:58:44 »

Simán gyújtáson nézd meg az értéket. Ez legyen a kiindulási alap.
Ehhez képest változik-e amikor jár a motor.

De ez csak addig elvégezhető feladat, amíg megékezik egy multiméter és az akkunál meg nem méred a feszültséget.

Vettem egy multimétert és rámértem először simán az akksira (motor beindítás nélkül), úgy mutatott 12,4V-ot. Aztán beindítottam az autót (már üzemmeleg volt a motort) ekkor alapjáraton 13,5V-ot mutatott a műszer. Fordulaton pedig stabilan 13,6V-ot mutatott. A töltésjelző lámpa azóta is folyamatosan kigyullad a motor beindítást követő kb. 5 másodpercen belül. Ezekkel az értékekkel mire lehet most gyanakodni?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #33175 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 14:00:25 »

Sziasztok!

A lègzsákvisszajelzőm villog megint, 8*3-at, majd égve marad. Valaki tudna segíteni,hogy ez milyen hibát takar?
Előre is köszi!

Nika
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33176 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 14:05:26 »

Sziasztok!

A lègzsákvisszajelzőm villog megint, 8*3-at, majd égve marad. Valaki tudna segíteni,hogy ez milyen hibát takar?
Előre is köszi!

Nika


A legjobb lenne műszerrel kiolvasni.
Ugyanis 3 (azaz egy jegyű hibakód nincs) kód nincs.
33 az bizony van és az a vezető oldali övfeszítő hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33177 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 16:07:20 »

Vettem egy multimétert és rámértem először simán az akksira (motor beindítás nélkül), úgy mutatott 12,4V-ot. Aztán beindítottam az autót (már üzemmeleg volt a motort) ekkor alapjáraton 13,5V-ot mutatott a műszer. Fordulaton pedig stabilan 13,6V-ot mutatott. A töltésjelző lámpa azóta is folyamatosan kigyullad a motor beindítást követő kb. 5 másodpercen belül. Ezekkel az értékekkel mire lehet most gyanakodni?

Esetleg valami biztosíték bezavarhat? Most olvasgattam vissza a fórumon generátor töltés ügyében és úgy látom, hogy a 13,5V töltőfeszültség az teljesen normális meleg időben. De akkor mitől világít a töltésjelző lámpám  Huh?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33178 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 16:54:12 »

Esetleg valami biztosíték bezavarhat? Most olvasgattam vissza a fórumon generátor töltés ügyében és úgy látom, hogy a 13,5V töltőfeszültség az teljesen normális meleg időben. De akkor mitől világít a töltésjelző lámpám  Huh?

A biztosítékok nem zavarnak be.  vigyor3  Azért ellenőrizd az F30-as 7.5A-t.
A 13.5V valóban megfelelő benzinesnél, főleg meleg időben. De lehet vészüzemi töltés is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33179 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 19:08:44 »

A biztosítékok nem zavarnak be.  vigyor3  Azért ellenőrizd az F30-as 7.5A-t.
A 13.5V valóban megfelelő benzinesnél, főleg meleg időben. De lehet vészüzemi töltés is.


Kiszedtem a motortéri biztosíték táblából az F30-as biztosítékot, de az szemmel láthatóan teljesen épnek tűnik. Gondolom ha szakadt lenne, akkor az eléggé feltűnő lenne ugye (tehát nem kell külön rámérni)? Azt hogyan lehet kideríteni, ha vészüzemi a töltés?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33180 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:39:27 »

Esetleg valami biztosíték bezavarhat? Most olvasgattam vissza a fórumon generátor töltés ügyében és úgy látom, hogy a 13,5V töltőfeszültség az teljesen normális meleg időben. De akkor mitől világít a töltésjelző lámpám  Huh?

Olyat próbáltam ki még az előbb, hogy alapjáraton rákapcsoltam a fényszórót és a hátsó ablakfűtést (semmi egyebet). Így a feszültség 12,4V-ra esett le. Ha felvittem a fordulatot, akkor felment 12,4V-ról 13,6V-ra. Valamint próbáltam még az első szélvédőfűtést is ráadni, de valamiért annak a kapcsolójára nem reagál. Télen mikor utoljára próbáltam akkor még működött az első szélvédőfűtésem  Roll Eyes
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33181 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:43:33 »

Olyat próbáltam ki még az előbb, hogy alapjáraton rákapcsoltam a fényszórót és a hátsó ablakfűtést (semmi egyebet). Így a feszültség 12,4V-ra esett le. Ha felvittem a fordulatot, akkor felment 12,4V-ról 13,6V-ra. Valamint próbáltam még az első szélvédőfűtést is ráadni, de valamiért annak a kapcsolójára nem reagál. Télen mikor utoljára próbáltam akkor még működött az első szélvédőfűtésem  Roll Eyes

Azért nem reagál az első szélvédőfűtés kapcsolóra, mert ha hiba/probléma van a töltőrendszerben, akkor nem engedi bekapcsolni.
Le kell venni azt a generátort és padon letesztelni. Valami nem 100-as benne, akár dióda, tekercs....valami nincs teljesen rendben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsolt0715
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #33182 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:49:56 »

Sziasztok !

Írok Nektek, hátha van valakinek ötlete...
A mondeom gyári hi-fi-jének rádió része nem működik csak télen vagy hűvösebb időben.
Nyáron egy csatorna sem szól, (csak a zúgás) a cd rendben működik. (6000 cd rds-eon).

Elvittem szerelőhöz, külső tápról hibátlanul működik.

Ha kiveszem ,meg visszarakom akkor is jó egy darabig, de aztán a műsor helyét átveszi a zúgás. Az RDS jelet veszi, állomást és csatornát is ír, időt meg dátumot is, de az adás nem jön át.

Nézegettem az antennát, a műanyag már lejött róla, de fémesen érintkezik...

Valami hőtágulási probléma lehet - legalábbis én arra gondolok...a hifibe a rádió be van csatlakoztatva ez biztos. Hozzáférhető a tetőantenna felfogatása belülről ?

Köszönöm az ötleteket és a javaslatokat.

Üdvözlettel,

Ficsor Zsolt
Naplózva

2002 MKIII 2.0 16V TREND
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33183 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:51:55 »

Sziasztok !

Írok Nektek, hátha van valakinek ötlete...
A mondeom gyári hi-fi-jének rádió része nem működik csak télen vagy hűvösebb időben.
Nyáron egy csatorna sem szól, (csak a zúgás) a cd rendben működik. (6000 cd rds-eon).

Elvittem szerelőhöz, külső tápról hibátlanul működik.

Ha kiveszem ,meg visszarakom akkor is jó egy darabig, de aztán a műsor helyét átveszi a zúgás. Az RDS jelet veszi, állomást és csatornát is ír, időt meg dátumot is, de az adás nem jön át.

Nézegettem az antennát, a műanyag már lejött róla, de fémesen érintkezik...

Valami hőtágulási probléma lehet - legalábbis én arra gondolok...a hifibe a rádió be van csatlakoztatva ez biztos. Hozzáférhető a tetőantenna felfogatása belülről ?

Köszönöm az ötleteket és a javaslatokat.

Üdvözlettel,

Ficsor Zsolt

Tuner belső hiba. Vagy találsz egy donort és ügyes műszerész átcseréli vagy komplett fejegység csere vagy kidobod az egészet és teszel vele egy 1 DIN-es akármilyet, rengeteg plusz funkcióval.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33184 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 13:21:14 »

Azért nem reagál az első szélvédőfűtés kapcsolóra, mert ha hiba/probléma van a töltőrendszerben, akkor nem engedi bekapcsolni.
Le kell venni azt a generátort és padon letesztelni. Valami nem 100-as benne, akár dióda, tekercs....valami nincs teljesen rendben.

Na ebben reménykedtem én is, hogy legalább az első szélvédőfűtés jelenlegi működésképtelenségének ehhez lesz köze. Egyébként már bejelentkeztem vele autóvillamossági szakemberhez, fogom is vinni nem sokára az autót hozzá. Elmondtam neki mi a probléma (azt is hogy alapjáraton 13,5V-ot mértem, erre egyből rávágta, hogy az kevés). Nem akartam okoskodni (mivel a szerelőknek ugye ilyen esetben kifejezetten felmegy a pulzusuk), hogy ugye kánikulában ez a töltőfeszültség elvileg normálisnak is tűnhet, ezért inkább lapítottam és abban maradtunk, hogy odaviszem és ránéz.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #33185 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 13:33:30 »

Na ebben reménykedtem én is, hogy legalább az első szélvédőfűtés jelenlegi működésképtelenségének ehhez lesz köze. Egyébként már bejelentkeztem vele autóvillamossági szakemberhez, fogom is vinni nem sokára az autót hozzá. Elmondtam neki mi a probléma (azt is hogy alapjáraton 13,5V-ot mértem, erre egyből rávágta, hogy az kevés). Nem akartam okoskodni (mivel a szerelőknek ugye ilyen esetben kifejezetten felmegy a pulzusuk), hogy ugye kánikulában ez a töltőfeszültség elvileg normálisnak is tűnhet, ezért inkább lapítottam és abban maradtunk, hogy odaviszem és ránéz.
Ezt azért olvasd el ha eddig nem tetted volna. http://mondeo.hu/index.php?page=219 Nem az ár hanem az alkatrész miatt. Ne kerülj kellemetlen helyzetbe ez miatt.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33186 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 14:01:39 »

Ezt azért olvasd el ha eddig nem tetted volna. http://mondeo.hu/index.php?page=219 Nem az ár hanem az alkatrész miatt. Ne kerülj kellemetlen helyzetbe ez miatt.

Igen, ezt olvastam még korábban. Bár engem a Kertész utca ugyan nem érint, mert nem vagyok BP-i, de amit leírtak tapasztalatot az utángyártott szabályzóval kapcsolatban mindenképpen fontos információ. Tehát utángyártottat semmiképpen ne rakassak be, viszont gyári meg nem létezik belőle. Akkor végül is ilyen esetben, ha szabályzót kell cserélni a generátoron mi a megoldás? A generátoromban vannak új dolgok (szénkefe, csúszógyűrű, INA szabadonfutó), tehát ezt így nem szeretném "leselejtezni" csak a szabályzó esetleges meghibásodása miatt. Érdemes venni egy bontott generátort és annak a (gyári) szabályzóját átrakatni hátha pár évet még az is kibír?  Roll Eyes
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33187 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 14:11:50 »

Igen, ezt olvastam még korábban. Bár engem a Kertész utca ugyan nem érint, mert nem vagyok BP-i, de amit leírtak tapasztalatot az utángyártott szabályzóval kapcsolatban mindenképpen fontos információ. Tehát utángyártottat semmiképpen ne rakassak be, viszont gyári meg nem létezik belőle. Akkor végül is ilyen esetben, ha szabályzót kell cserélni a generátoron mi a megoldás? A generátoromban vannak új dolgok (szénkefe, csúszógyűrű, INA szabadonfutó), tehát ezt így nem szeretném "leselejtezni" csak a szabályzó esetleges meghibásodása miatt. Érdemes venni egy bontott generátort és annak a (gyári) szabályzóját átrakatni hátha pár évet még az is kibír?  Roll Eyes

A szabadonfutót át tudod rakni az újra.
A bontott gyári szabályzó lehet egy megoldás, de nyilván lutri, mint minden bontott.

Ha még sokáig meg akarod tartani az autót és nyugodtan akarsz aludni, akkor rendelj a Kertész utcai srácoktól egy újat. Szerintem futárral is küldik.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33188 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 14:21:08 »

A szabadonfutót át tudod rakni az újra.
A bontott gyári szabályzó lehet egy megoldás, de nyilván lutri, mint minden bontott.

Ha még sokáig meg akarod tartani az autót és nyugodtan akarsz aludni, akkor rendelj a Kertész utcai srácoktól egy újat. Szerintem futárral is küldik.


Tudom volt már itt vita róla, hogy a Kertész utca által hirdetett Gyári Új Visteon Generátor (59.000Ft) az most mit is jelent pontosan, egy valóban teljesen új gyári generátort, vagy egy teljesen felújított generátort? A vitáról tudok, de arról sajnos lemaradtam, hogy meglett-e a tuti válasz erre a kérdésre? A Cromaxnál is látok gyári újként hirdetett generátort 65.000Ft-ért meg 105.000Ft-ért. Fogalmam sincs mi a különbség a kettő között. Pl. a 65.000Ft-os lehet hogy csak felújított(?)
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33189 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 14:30:24 »

Tudom volt már itt vita róla, hogy a Kertész utca által hirdetett Gyári Új Visteon Generátor (59.000Ft) az most mit is jelent pontosan, egy valóban teljesen új gyári generátort, vagy egy teljesen felújított generátort? A vitáról tudok, de arról sajnos lemaradtam, hogy meglett-e a tuti válasz erre a kérdésre? A Cromaxnál is látok gyári újként hirdetett generátort 65.000Ft-ért meg 105.000Ft-ért. Fogalmam sincs mi a különbség a kettő között. Pl. a 65.000Ft-os lehet hogy csak felújított(?)

Kertész utcaiak és az ő forrásuk is újként árulják. Hogy miként érik el ezt az állapotot, azt senki nem fogja megmondani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #33190 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 14:43:31 »

Tudom volt már itt vita róla, hogy a Kertész utca által hirdetett Gyári Új Visteon Generátor (59.000Ft) az most mit is jelent pontosan, egy valóban teljesen új gyári generátort, vagy egy teljesen felújított generátort? A vitáról tudok, de arról sajnos lemaradtam, hogy meglett-e a tuti válasz erre a kérdésre? A Cromaxnál is látok gyári újként hirdetett generátort 65.000Ft-ért meg 105.000Ft-ért. Fogalmam sincs mi a különbség a kettő között. Pl. a 65.000Ft-os lehet hogy csak felújított(?)
a cromaxnál sokszor attól is változik az ár, hogy neked 1 napon belül kell vagy 5 nap múlva is ráér
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33191 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 14:56:33 »

Kertész utcaiak és az ő forrásuk is újként árulják. Hogy miként érik el ezt az állapotot, azt senki nem fogja megmondani.

És ebben az 59000Ft-ban kell cseredarabot biztosítani náluk? Vagy nem kell nekik semmi a régiből. Gondolom a kocsiról azért kellenek adatok nekik, mert ha jól tudom más a benzines és más a dízel generátora (a teljesítmény értékeket illetően) és akkor elvileg mindkét fajta generátor ára egységesen 59.000Ft. Valamint az új benzineshez való generátort egyébként szabadonfutóval együtt szokták adni?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33192 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 15:10:25 »

És ebben az 59000Ft-ban kell cseredarabot biztosítani náluk? Vagy nem kell nekik semmi a régiből. Gondolom a kocsiról azért kellenek adatok nekik, mert ha jól tudom más a benzines és más a dízel generátora (a teljesítmény értékeket illetően) és akkor elvileg mindkét fajta generátor ára egységesen 59.000Ft. Valamint az új benzineshez való generátort egyébként szabadonfutóval együtt szokták adni?

Fel kell hívni őket...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33193 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 16:53:31 »

a cromaxnál sokszor attól is változik az ár, hogy neked 1 napon belül kell vagy 5 nap múlva is ráér

De nem ennyit. Rá kell kérdezni a cikkszámra, az olcsóbb rm lesz.

Tudom volt már itt vita róla, hogy a Kertész utca által hirdetett Gyári Új Visteon Generátor (59.000Ft) az most mit is jelent pontosan, egy valóban teljesen új gyári generátort, vagy egy teljesen felújított generátort? A vitáról tudok, de arról sajnos lemaradtam, hogy meglett-e a tuti válasz erre a kérdésre? A Cromaxnál is látok gyári újként hirdetett generátort 65.000Ft-ért meg 105.000Ft-ért. Fogalmam sincs mi a különbség a kettő között. Pl. a 65.000Ft-os lehet hogy csak felújított(?)

Ennyiért nem kapsz újat. De ha visteon által felújított, akkor a felújítottak közül a lehető legjobbat kapod, mert legnagyobb eséllyel nekik lesz rendes fesz-szabályzójuk. Vagy ez, vagy cromax gyári.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #33194 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 16:58:58 »

Igen, ezt olvastam még korábban. Bár engem a Kertész utca ugyan nem érint, mert nem vagyok BP-i, de amit leírtak tapasztalatot az utángyártott szabályzóval kapcsolatban mindenképpen fontos információ. Tehát utángyártottat semmiképpen ne rakassak be, viszont gyári meg nem létezik belőle. Akkor végül is ilyen esetben, ha szabályzót kell cserélni a generátoron mi a megoldás? A generátoromban vannak új dolgok (szénkefe, csúszógyűrű, INA szabadonfutó), tehát ezt így nem szeretném "leselejtezni" csak a szabályzó esetleges meghibásodása miatt. Érdemes venni egy bontott generátort és annak a (gyári) szabályzóját átrakatni hátha pár évet még az is kibír?  Roll Eyes
Egy bontott generátor 10-20zer ft között mozog. Sokan nem "szeretik" a bontott alkatrészeket. Az esetleges átépítést meg nem biztos, hogy bevállalja a szerelő. Ez a megoldás talán akkor jó, ha magadnak javítasz. Ami a nagy kérdés, hogy a polcról leszedett új vagy újnak mondott az mit mutat beépítve. Mondjuk arra van garancia, elvben.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33195 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 19:28:36 »

Egy bontott generátor 10-20zer ft között mozog. Sokan nem "szeretik" a bontott alkatrészeket. Az esetleges átépítést meg nem biztos, hogy bevállalja a szerelő. Ez a megoldás talán akkor jó, ha magadnak javítasz. Ami a nagy kérdés, hogy a polcról leszedett új vagy újnak mondott az mit mutat beépítve. Mondjuk arra van garancia, elvben.

1 évet adnak az új Kertész utcai Visteon-ra.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33196 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 19:46:43 »

A Cromaxnál már tudom, hogyan működik a dolog. A 65e Ft-os Cromaxos gyári generátor az egy a gyár által teljesen felújított generátor ára. A 105e Ft-os generátoruk pedig egy teljesen új (tehát nem felújított) generátorra vonatkozik. Már csak az a kérdés, hogy a gyár kivel, melyik gyártó alkatrészeivel újítja fel mostanság a generátorokat. Elképzelhető, hogy azok is a Visteon alkatrészeit rakja még bele? De az is lehet, hogy már pl.: Bosch cuccokkal adják a felújított generátort? A Kertész utcában ott ugye bevallottan Visteon-t kapok.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #33197 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 20:33:06 »

1 évet adnak az új Kertész utcai Visteon-ra.
Hosszútávra akkor az a legjobb megoldás.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33198 Dátum: 2017.08.29 kedd, 08:03:45 »

Hosszútávra akkor az a legjobb megoldás.

Inkább a legolcsóbb, ami jó megoldás. A legjobb az a gyári új, nem felújított darab. Csak azt meg nem akarja az ember kifizetni.
Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #33199 Dátum: 2017.08.29 kedd, 13:00:16 »

Inkább a legolcsóbb, ami jó megoldás. A legjobb az a gyári új, nem felújított darab. Csak azt meg nem akarja az ember kifizetni.

De egy gyári felújított darab az végül is miben különbözik egy teljesen 0km-es gyári generátortól? A gyári felújítottban, az utolsó kopó, tönkremehető alkatrészt is teljesen kicserélik tök új gyári cuccokra elvileg nem? Tehát a tekercstől kezdve a legutolsó csapágyig mindent? Max. a külső alumínium burkolat marad meg használtan, ami azért talán nem annyira lényeges. Én legalábbis így képzelem el a gyári felújított generátort.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Oldalak: 1 ... 657 658 659 660 661 662 663 [664] 665 666 667 668 669 670 671 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.