Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 15:06:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 336 337 338 339 340 341 342 [343] 344 345 346 347 348 349 350 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11190242 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #17100 Dátum: 2013.07.10 szerda, 20:21:56 »

sziasztok lenn egy kérdésem: az ablakmosóm nem működik. a szivattyu hallom h megy, de se az első se a hátsó szélvédőra nem jon a cucc. leszedtem elöl a kis viszsacsapót 4-5 barral megfujtam viszafele a csöveket ugy fujja vissza de saját erőböl nemtom visszafele megfujni. hol lehet a hiba? gondom csak alulra tuidom kivenni az ablakmosótartályt h hozzáférjek szivattyúhoz...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17101 Dátum: 2013.07.10 szerda, 20:28:42 »

sziasztok lenn egy kérdésem: az ablakmosóm nem működik. a szivattyu hallom h megy, de se az első se a hátsó szélvédőra nem jon a cucc. leszedtem elöl a kis viszsacsapót 4-5 barral megfujtam viszafele a csöveket ugy fujja vissza de saját erőböl nemtom visszafele megfujni. hol lehet a hiba? gondom csak alulra tuidom kivenni az ablakmosótartályt h hozzáférjek szivattyúhoz...

Ha van szelep a csőben a motornál....és szokott lenni, akkor visszafele nem igazán tudod fújni... esetleg károsodást előidézve.
Ha minden cső a helyén van és nem folyik valahol, akkor még ugyanúgy lehet rossz a szivattyúd, mintha nem menne. Nem forog benne a lapát...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17102 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:03:45 »

sziasztok lenn egy kérdésem: az ablakmosóm nem működik. a szivattyu hallom h megy, de se az első se a hátsó szélvédőra nem jon a cucc. leszedtem elöl a kis viszsacsapót 4-5 barral megfujtam viszafele a csöveket ugy fujja vissza de saját erőböl nemtom visszafele megfujni. hol lehet a hiba? gondom csak alulra tuidom kivenni az ablakmosótartályt h hozzáférjek szivattyúhoz...

Igen, csak lefele tudod levenni és jó nagy copacs. 3 csavar tartja, kettőt még csak-csak ki lehet venni de a harmadikhoz ne is kezdj neki, ha nincs legalább 60 cm-nyi crowa hosszabbítód. Persze elvileg ki lehetne venni a szivattyút a helyén is a tartályból de nekem nem sikerült, amikor cseréltem. Nekem mondjuk akkor nem volt rajta a lökös, úgyhogy úgy sokkal könnyebb leszedni.
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17103 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:20:53 »

Sziasztok Mondeosok !!

Olyan problémám lenne, hogy nem indul az autó :S
Gyújtás van de amint indítanék elalszanak a kijelzők ( fedélzeti ; Km ), nem is teker semmit.
Tolásra beindul.

Vagy 2 napja ment a zene belőle egy kertibulin olyan 1.5 órát, utánna beindult, de másnap már nehezen, ma meg már ezt csinálja.
Valószínű, hogy baszakszik a generátorom így nem nagyon tölt vissza az aksi (de nem biztos csak abból gondolom h vibrálnak az izzók alapjáraton).

Szerintetek mi lehet a probléma ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17104 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:25:37 »

Sziasztok Mondeosok !!

Olyan problémám lenne, hogy nem indul az autó :S
Gyújtás van de amint indítanék elalszanak a kijelzők ( fedélzeti ; Km ), nem is teker semmit.
Tolásra beindul.

Vagy 2 napja ment a zene belőle egy kertibulin olyan 1.5 órát, utánna beindult, de másnap már nehezen, ma meg már ezt csinálja.
Valószínű, hogy baszakszik a generátorom így nem nagyon tölt vissza az aksi (de nem biztos csak abból gondolom h vibrálnak az izzók alapjáraton).

Szerintetek mi lehet a probléma ?

Akksit ellenőrizd.
Ha lehet külső töltővel töltsd fel rendesen, majd az autóban próbáld ki és mérj töltést. (akksi ell.)
De valahogy beindítás után is mérhetsz töltést. (generátor ell.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17105 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:29:22 »

Akksit ellenőrizd.
Ha lehet külső töltővel töltsd fel rendesen, majd az autóban próbáld ki és mérj töltést. (akksi ell.)
De valahogy beindítás után is mérhetsz töltést. (generátor ell.)

Külső töltőt most este rárakom legyen rajta egész este ....

töltést mérni meg nemtudom h hogyan kell :S
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17106 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:33:47 »

Külső töltőt most este rárakom legyen rajta egész este ....

töltést mérni meg nemtudom h hogyan kell :S

Bár nem pontos, de azt ellenőrizni, hogy a van-e vagy nincs arra jó.
Műszerteszt-ben keresd ki az akku feszültséget és utána indíts.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17107 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:49:47 »

Bár nem pontos, de azt ellenőrizni, hogy a van-e vagy nincs arra jó.
Műszerteszt-ben keresd ki az akku feszültséget és utána indíts.
Ezt most nem nagyon értem :S
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17108 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:53:05 »

Ezt most nem nagyon értem :S
napi nullázót folyamatosan nyomod,ráadod a gyújtást, és addig tartod nyomva amíg a műszerek kilengenek.ekkor benn vagy a teszt módba.nyomkodva a napi számlálót lépkedsz az értékek között.az akku asszem bat 12,5V lesz talán.megtalálod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17109 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:53:21 »

Ezt most nem nagyon értem :S


http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17110 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 21:04:32 »


köz így már értem Smiley

És mi számít jó értéknek ?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17111 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 21:11:46 »

köz így már értem Smiley

És mi számít jó értéknek ?


Terhelés nélkül 14,4V alapjáraton, terhelésen (összes elektromos fogyasztó bekapcsolva) nem mehet le asszem 13 V alá.
Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #17112 Dátum: 2013.07.12 péntek, 03:41:29 »

Sziasztok!

Ismét a véleményeteket szeretném kérni.
Az ablaktörlőm nem mindig áll vissza  helyére, kicsit (kb10cm) feljebb állnak meg a lapátok. De néha meg normálisan lent. a lapátok újak. lehet hogy a kapcsológond? olyat is tapasztalok, amikor folyamatosan megy, hogy amikor leér legalulra, kopogó erős hangja van. lehetséges h mechanikai hiba? vagy produkálhat ilyen hibát egy kapcsoló?
Elnézést ha már volt szó erről esetleg, de még csak 60. oldalig jutottam elolvasásba.
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17113 Dátum: 2013.07.12 péntek, 06:39:38 »

Sziasztok

Nagyobb lesz itt a baj mint egy szimpla akku lemerülés:S
Egész este rajta volt a töltőn az aksi és még mindig semmi :S
indításnál kijelzők elmennek (fedélzeti; napi km) semmi hang (nem dolgozik semmi)
először olyan fura hanggal indult, utánna 3.jára majd csak tolásra és most ez :S

valaki vmi ötlet ??  HELP !! :S
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17114 Dátum: 2013.07.12 péntek, 08:56:47 »

Sziasztok!

Ismét a véleményeteket szeretném kérni.
Az ablaktörlőm nem mindig áll vissza  helyére, kicsit (kb10cm) feljebb állnak meg a lapátok. De néha meg normálisan lent. a lapátok újak. lehet hogy a kapcsológond? olyat is tapasztalok, amikor folyamatosan megy, hogy amikor leér legalulra, kopogó erős hangja van. lehetséges h mechanikai hiba? vagy produkálhat ilyen hibát egy kapcsoló?
Elnézést ha már volt szó erről esetleg, de még csak 60. oldalig jutottam elolvasásba.

Mechanika fellazulhatott......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17115 Dátum: 2013.07.12 péntek, 08:57:37 »

Sziasztok

Nagyobb lesz itt a baj mint egy szimpla akku lemerülés:S
Egész este rajta volt a töltőn az aksi és még mindig semmi :S
indításnál kijelzők elmennek (fedélzeti; napi km) semmi hang (nem dolgozik semmi)
először olyan fura hanggal indult, utánna 3.jára majd csak tolásra és most ez :S

valaki vmi ötlet ??  HELP !! :S


Mennyi a feszültség az akkuban?
Valószínű cellazárlattal elköszönt.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #17116 Dátum: 2013.07.12 péntek, 11:50:58 »

Sziasztok, Help Me!
Olyat csinált már másodszorra a szeretett autom, hogy: NEM INDULT EL. Egészen pontosan. Egésznapos állás után pöccre indult. Majd egy városi 1 kilcsi után megállás a boltnál. Onnan 5 perc elteltével indulás pöccre. Majd megint egy kilcsi után leáll. 5 perc múlva nem indul, csak teker-teker az önindító és nem kapja el a motor. Minden fogyasztó lekapcsolva. Vártam 3/4 órát a szerelő haverra, mire megérkezett, akorra beindult. Probléma mentesen járt az autó 3-4 napot, majd ma ua a szitu. Reggel melóba menet pöccre indul. 8 órát áll a parkolóba, majd pöccre indul. Megállás a boltnál, 10-15 perc vásárlás, és nem indul. Ott hagytam. 1 óra múlva lementem. Indítózás: minden műszer fullra kileng, lenulláz a napi számláló, sőt a programozást ( ablak emelés, stb) is elvesztette, de beindult. Mi lehet a HIBA. Aggaszt. Ami kínjáról tudok: a kettőstömegűnek már vagy 3 éve ( 60.000 km óta ) csúnya hangja van, azt tudom, hogy be fog sz@rni, de ennek szerintem nem lehet köze az indítási problémához. Még télen is mindig indult ( nem garázyos autó), igaz, hogy hidegen már ingadozó az alapjárat ( nem durván, de hullámzó), mikor már bemelegszik akkor még mindig szépen ketyeg az autó. Egyébként 260.000 km van a 115 LE-s tdci motorban. Kímélt a motorja ( nincs még melegen sem agyonforgatva, sőt talán alul pörgetett a motor, azaz 2000 fordulatnál váltás, 5.-ben is csak 2500-2800 ig forgatom. Hidegen pedig abszulut nincs forgatva 1500-1800 között váltás, szinte csak gurul, amíg be nem melegedik.)
Üa. szűrű és egyéb 20000km-ként cserélve.
Ha elviszem egy diagnosztikára/hibakód kiolvasásra ( nem FORD szervízbe,  vagy csak oda vigyem??? ) probléma mentesen, akkor ott feltárható a valódi hiba? Azt el akarnám kerülni, hogy vaktában elkezdjenek alkatrészeket cserélgetni. Azt meg végképp, hogy ráfogják csak azt, hogy hát ez "kuka" és mindent javítsunk. Szerintem egy jó dízelnek ( és ez az) a 260.000 km futásteljesítmény nem túl sok. 2 évesen 100.000km-vel vettem németből ( szerintem tényleg annyi volt benne, nem kamu. A többit mi tettük bele kb évi 20.000km-t.
SZERINTETEK?Huh?
KÖSZÖNETTEL VÁROM A SEGÍTŐ JAVASLATOKAT!
Tegnap cseréltem vezérműtengelyi holtpont jeladó szenzort. Most működik. Remélem ez volt a hiba!
Üdv, Tanmás
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17117 Dátum: 2013.07.12 péntek, 18:37:10 »

Mennyi a feszültség az akkuban?
Valószínű cellazárlattal elköszönt.....

Az aksit kipróbáltuk egy másik kocsiban igaz nem mondeo de ott hibátlanul inditott.
Nemtudom mi lehet a baja :S
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17118 Dátum: 2013.07.12 péntek, 18:38:09 »

Az aksit kipróbáltuk egy másik kocsiban igaz nem mondeo de ott hibátlanul inditott.
Nemtudom mi lehet a baja :S
másik kocsiban milyen motor van? cm3, dízel v benzin?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17119 Dátum: 2013.07.12 péntek, 18:41:27 »

másik kocsiban milyen motor van? cm3, dízel v benzin?

1.4 benzin Opel
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17120 Dátum: 2013.07.12 péntek, 19:26:27 »

Az aksit kipróbáltuk egy másik kocsiban igaz nem mondeo de ott hibátlanul inditott.
Nemtudom mi lehet a baja :S

Utána a mondeo-ban nem indított?
A cellazárlat hol van, hol nincs.....
De a mondeo-nál lehet saruk, testkábel, + kábel...csatlakozások, érintkezések is.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #17121 Dátum: 2013.07.12 péntek, 19:30:47 »

1.4 benzin Opel


Az laposelemről is beindul. eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17122 Dátum: 2013.07.12 péntek, 20:20:05 »

Utána a mondeo-ban nem indított?
A cellazárlat hol van, hol nincs.....
De a mondeo-nál lehet saruk, testkábel, + kábel...csatlakozások, érintkezések is.....

utánna visszaraktam a mondeoba és semmi ugyanaz a probléma :S a műszerteszt során (napi nullázö nyomása) az akksi töltésre ilyen 12.3  12.4  eket mutatott :S
nem is tudom mire gondoljak :S
önindító vagy vmi más :S??
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.12 péntek, 20:31:28 írta sabixy » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17123 Dátum: 2013.07.12 péntek, 20:34:53 »

utánna visszaraktam a mondeoba és semmi ugyanaz a probléma :S a műszerteszt során (napi nullázö nyomása) az akksi töltésre ilyen 12.3  12.4  eket mutatott :S
nem is tudom mire gondoljak :S
önindító vagy vmi más :S??
Nem tudod mire gondolj?
Most írtam le.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17124 Dátum: 2013.07.12 péntek, 20:39:15 »

Nem tudod mire gondolj?
Most írtam le.......

jó de ezeket hogy teszteljem le? A szervízzel meg még várok egy kicsit mert nem akarok súlyos összegeket kifizetni ha meg lehetne oldani itthon is.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17125 Dátum: 2013.07.12 péntek, 20:45:02 »

utánna visszaraktam a mondeoba és semmi ugyanaz a probléma :S a műszerteszt során (napi nullázö nyomása) az akksi töltésre ilyen 12.3  12.4  eket mutatott :S
nem is tudom mire gondoljak :S
önindító vagy vmi más :S??
Ami a 12.3 V-t illeti az kevéske kicsit, 12.8 V kellene lenni egy feltöltött, jó akksiban. Töltést megmérted már?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17126 Dátum: 2013.07.12 péntek, 20:47:06 »

Ami a 12.3 V-t illeti az kevéske kicsit, 12.8 V kellene lenni egy feltöltött, jó akksiban. Töltést megmérted már?

Nincs azzal baj...... 12.8 ...hát töltés után, új akksival.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17127 Dátum: 2013.07.12 péntek, 20:48:21 »

jó de ezeket hogy teszteljem le? A szervízzel meg még várok egy kicsit mert nem akarok súlyos összegeket kifizetni ha meg lehetne oldani itthon is.
Ne haragudj, de ha felsorolok neked pár dolgot, kábelt, érintkezést..... és te arra azt kérdezed, hogy ezeket hogyan teszteljed le, akkor szerintem ne nyúlj te semmihez.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #17128 Dátum: 2013.07.12 péntek, 20:50:02 »

Ne haragudj, de ha felsorolok neked pár dolgot, kábelt, érintkezést..... és te arra azt kérdezed, hogy ezeket hogyan teszteljed le, akkor szerintem ne nyúlj te semmihez.  wave

ezt én is így gondoltam, hogy nem nyúlok hozzá, mert szinte smemenyire nem értek a kocsikhoz, csak ilyen nagyon alap dolgokat.
akk szervíz ? Cheesy
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17129 Dátum: 2013.07.13 szombat, 01:42:11 »

1.4 benzin Opel
Szerintem egy aksi, ami nem teljesít jól egy 2.0 dízelben, az még lehet jó egy 1.4 benzinesben. Tehát én az akkumlátor problémát, nem zárnám még ki!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #17130 Dátum: 2013.07.13 szombat, 07:07:26 »

ezt én is így gondoltam, hogy nem nyúlok hozzá, mert szinte smemenyire nem értek a kocsikhoz, csak ilyen nagyon alap dolgokat.
akk szervíz ? Cheesy

Az Opel akkuját nem próbáltad ki a Mondeóban?
Ha kicsi is, legalább egy próbát megér. Vagy kerj kölcsön próbára egy jó akkut. Ezzel egy hibát kizárhatsz.
(csendben megjegyzem, a 2.0 benzinesemben 44Ah-s aksi volt gyárilag és 8évig húzta )
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #17131 Dátum: 2013.07.13 szombat, 08:45:08 »

Sziasztok!

Ismét a véleményeteket szeretném kérni.
Az ablaktörlőm nem mindig áll vissza  helyére, kicsit (kb10cm) feljebb állnak meg a lapátok. De néha meg normálisan lent. a lapátok újak. lehet hogy a kapcsológond? olyat is tapasztalok, amikor folyamatosan megy, hogy amikor leér legalulra, kopogó erős hangja van. lehetséges h mechanikai hiba? vagy produkálhat ilyen hibát egy kapcsoló?
Elnézést ha már volt szó erről esetleg, de még csak 60. oldalig jutottam elolvasásba.
ellenőrizd a lapat felfogatasat
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #17132 Dátum: 2013.07.13 szombat, 08:46:47 »

Sziasztok

Nagyobb lesz itt a baj mint egy szimpla akku lemerülés:S
Egész este rajta volt a töltőn az aksi és még mindig semmi :S
indításnál kijelzők elmennek (fedélzeti; napi km) semmi hang (nem dolgozik semmi)
először olyan fura hanggal indult, utánna 3.jára majd csak tolásra és most ez :S

valaki vmi ötlet ??  HELP !! :S

vegyél egy jó akksit
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #17133 Dátum: 2013.07.13 szombat, 16:39:20 »

Sziasztok !

Éppen a két hátsó ablakemelő "elektromosításán" dolgozunk. Az ablakemelőt, kábeleket, kárpitokat kicseréltük, azonban a kábelezéssel megcsüngtünk.
Leírásom (kapcsolási rajzok) van ugyan, de van egy-két ködös rész.

- C508-at említ sok helyen, azonban a képen látható (http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=File:Fusebox_rear.jpg) kis doboz kompletten hiányzik, a C30, C31, C32, C33, C70 még megvan, C504...C510-ig viszont kompletten hiányzik.
- C51 és C54 szintén ködös, hogy mi, valamelyik ajtóban lévő csatlakozó ?

Gyárilag az első kettő elektromos.

Köszönöm előre is, ha valaki tud segíteni !
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #17134 Dátum: 2013.07.13 szombat, 16:49:27 »

Sziasztok!
Mk3 antennám bele van törve a talpba, gondoltam fúrok bele új menetet, de kicsit mélyebbre szaladt a fúró mind szerettem volna. Van-e az antenna talpában erősítő, amit szétfurhattam?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.13 szombat, 16:51:41 írta Mondeoápoló » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17135 Dátum: 2013.07.13 szombat, 17:09:32 »

Sziasztok!
Mk3 antennám bele van törve a talpba, gondoltam fúrok bele új menetet, de kicsit mélyebbre szaladt a fúró mind szerettem volna. Van-e az antenna talpában erősítő, amit szétfurhattam?

Nincs, vegyél egy új talpat....nem drága.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17136 Dátum: 2013.07.13 szombat, 17:28:13 »

Sziasztok !

Éppen a két hátsó ablakemelő "elektromosításán" dolgozunk. Az ablakemelőt, kábeleket, kárpitokat kicseréltük, azonban a kábelezéssel megcsüngtünk.
Leírásom (kapcsolási rajzok) van ugyan, de van egy-két ködös rész.

- C508-at említ sok helyen, azonban a képen látható (http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=File:Fusebox_rear.jpg) kis doboz kompletten hiányzik, a C30, C31, C32, C33, C70 még megvan, C504...C510-ig viszont kompletten hiányzik.
- C51 és C54 szintén ködös, hogy mi, valamelyik ajtóban lévő csatlakozó ?

Gyárilag az első kettő elektromos.

Köszönöm előre is, ha valaki tud segíteni !

A bal és a jobb "B" oszlop csatlakozók C51 és C56 lesz az, nem C54.
Az 5xx csatlakozó aljzatoknak is meg kell lennie, mert az önmagában a belső biztosíték tábla....annak a hátulján vannak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #17137 Dátum: 2013.07.13 szombat, 17:41:37 »

A bal és a jobb "B" oszlop csatlakozók C51 és C56 lesz az, nem C54.
Az 5xx csatlakozó aljzatoknak is meg kell lennie, mert az önmagában a belső biztosíték tábla....annak a hátulján vannak.


Köszi, C51 és 56 már érthető így, C508 viszont továbbra sincs meg. Hozzá kellene férnem, de jelenleg nem látom.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #17138 Dátum: 2013.07.13 szombat, 17:43:55 »

A bal és a jobb "B" oszlop csatlakozók C51 és C56 lesz az, nem C54.
Az 5xx csatlakozó aljzatoknak is meg kell lennie, mert az önmagában a belső biztosíték tábla....annak a hátulján vannak.


Bocs, a hátulján van, azt értettem, de nem igazán férni hozzá. Le lehet szedni a táblát valahogy, vagy jobban szét kellene bombázni ott mindent ?
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17139 Dátum: 2013.07.13 szombat, 17:44:57 »

Köszi, C51 és 56 már érthető így, C508 viszont továbbra sincs meg. Hozzá kellene férnem, de jelenleg nem látom.
Nem nehéz, de könnyebb ha kifordítod az egészet. (látszik, hogy hol tartják csavarok)

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #17140 Dátum: 2013.07.13 szombat, 17:49:18 »

Nem nehéz, de könnyebb ha kifordítod az egészet. (látszik, hogy hol tartják csavarok)



Köszönöm !
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #17141 Dátum: 2013.07.13 szombat, 20:53:22 »

Heeeelp.
Hazafele uton klimaztam ezerrel.lealtam haz elott majd mikor elindultam klima nem ment.ma atneztem a dolgokat es latom h elol a motorterben levo biztositektablan ki van egve az odaszant 7,5os biztositek.megorultem mondom kicserelem es minden oke.beinditom klima bekapcs nemmegy.megneztem biztit hatha nemjot tettem bele.kiegve.tettem bele 15oset start.klima be.....megint semmi.bizti ki szepen kiegve.nah es itt kernem segitsegeteket hogy merre induljak el.ha esetleg valaki talalkozott ilyesmi jelensegel szepen megkoszonnem a segitseget :-)   manualis klimam van amugy bene...
Koszonom elore is a segitsegeket.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17142 Dátum: 2013.07.13 szombat, 20:58:17 »

Heeeelp.
Hazafele uton klimaztam ezerrel.lealtam haz elott majd mikor elindultam klima nem ment.ma atneztem a dolgokat es latom h elol a motorterben levo biztositektablan ki van egve az odaszant 7,5os biztositek.megorultem mondom kicserelem es minden oke.beinditom klima bekapcs nemmegy.megneztem biztit hatha nemjot tettem bele.kiegve.tettem bele 15oset start.klima be.....megint semmi.bizti ki szepen kiegve.nah es itt kernem segitsegeteket hogy merre induljak el.ha esetleg valaki talalkozott ilyesmi jelensegel szepen megkoszonnem a segitseget :-)   manualis klimam van amugy bene...
Koszonom elore is a segitsegeket.
tudni kellene a bizti F-számát! Pl: F21 vagy ilyen.....

Itt keresd meg:  Wink

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #17143 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:01:19 »

tudni kellene a bizti F-számát! Pl: F21 vagy ilyen.....

Itt keresd meg:  Wink

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
[/quote

F31es bizti
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17144 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:09:11 »

Heeeelp.
Hazafele uton klimaztam ezerrel.lealtam haz elott majd mikor elindultam klima nem ment.ma atneztem a dolgokat es latom h elol a motorterben levo biztositektablan ki van egve az odaszant 7,5os biztositek.megorultem mondom kicserelem es minden oke.beinditom klima bekapcs nemmegy.megneztem biztit hatha nemjot tettem bele.kiegve.tettem bele 15oset start.klima be.....megint semmi.bizti ki szepen kiegve.nah es itt kernem segitsegeteket hogy merre induljak el.ha esetleg valaki talalkozott ilyesmi jelensegel szepen megkoszonnem a segitseget :-)   manualis klimam van amugy bene...
Koszonom elore is a segitsegeket.

F31 lesz az és szinte biztos, hogy zárlatos lett a kuplung mágnestekercse.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17145 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:24:49 »

Igen, csak lefele tudod levenni és jó nagy copacs. 3 csavar tartja, kettőt még csak-csak ki lehet venni de a harmadikhoz ne is kezdj neki, ha nincs legalább 60 cm-nyi crowa hosszabbítód. Persze elvileg ki lehetne venni a szivattyút a helyén is a tartályból de nekem nem sikerült, amikor cseréltem. Nekem mondjuk akkor nem volt rajta a lökös, úgyhogy úgy sokkal könnyebb leszedni.

Én simán cseréltem a motort úgy, hogy csak az alsó kötényt és a doblemezt lazítottam meg, de gyakorlatilag minden burkolat a helyén volt. Meg lehet oldani kis kézügyességgel  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17146 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:33:04 »

F31 lesz az és szinte biztos, hogy zárlatos lett a kuplung mágnestekercse.
...xar ügy....  Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #17147 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:38:11 »

F31 lesz az és szinte biztos, hogy zárlatos lett a kuplung mágnestekercse.
wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 akkor ez csere vagy megjavithato?Huh?
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #17148 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:38:28 »

...xar ügy....  Undecided
nagyon?Huh?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17149 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:40:01 »

wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 akkor ez csere vagy megjavithato?Huh?

Szétszedni mindegyikhez szét kell............ szerintem Bp-n tudnak már hozzá gyártott tekercset adni (eddig pár típushoz nekem adtak).
De ha simán felraksz egy bontottat az is megfelel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 336 337 338 339 340 341 342 [343] 344 345 346 347 348 349 350 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.