Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:20:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 355 356 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11143374 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17400 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:08:32 »

Hátha akad valakinek kölcsön egy hibakódolvasója, amit tud nélkülözni néhány napig/hétig (nem tudom milyen gyakran utazol), és azzal te is meg tudod nézni akár az út szélére húzódva is.

Vagy ha nem drága és könnyű a kezelése akkor vennék is egyet...
de ha valaki tudna kölcsön adni  worship  
különben 4 hetet vagyok külföldön és 1 hetet otthon, most jöttem ki 1 napja.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17401 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:10:22 »

Vagy ha nem drága és könnyű a kezelése akkor vennék is egyet...
de ha valaki tudna kölcsön adni  worship  
különben 4 hetet vagyok külföldön és 1 hetet otthon, most jöttem ki 1 napja.

Sajnos egy hibakód olvasó nem javítja meg az autót. Legfeljebb lesz pár hibakódod, ami önmagában nem sokat ér......és ugyanúgy vizsgálatot igényel a pontos hibamegállapítás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17402 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:14:13 »

Sajnos egy hibakód olvasó nem javítja meg az autót. Legfeljebb lesz pár hibakódod, ami önmagában nem sokat ér......és ugyanúgy vizsgálatot igényel a pontos hibamegállapítás.

Kiindulásnek mégis több, mint a semmi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17403 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:15:57 »

A fizetését is €-ban kapja.  Mondjuk ez nem biztos, de nem a magyar átlagot keresi kint, az biztos.
Tejért meg kenyérért is hazajön?  vigyor3

Mondjuk itt  igazából arról van szó, hogy ha elromlik meg kell javítani...... különben nem működik vagy nem megbízható.
Orvoshoz is elmegy ott az ember, ahol van...... mert nem biztos, hogy hazaér....persze ez kicsit durva így, de a lényeget értitek. Cool

A segitségeteket kértem ...
Addig jutottunk hogy akkor kellene hiba kodot olvasni mikor villog a malac farok ...Ennyi ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17404 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:23:59 »

A segitségeteket kértem ...
Addig jutottunk hogy akkor kellene hiba kodot olvasni mikor villog a malac farok ...Ennyi ?

Azután megírod ide, és a szakértő urak megszakértik.  vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17405 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:25:11 »

A segitségeteket kértem ...
Addig jutottunk hogy akkor kellene hiba kodot olvasni mikor villog a malac farok ...Ennyi ?

Nagyjából. Amúgy lehet kapni Bluetoothos ELM-327-et, ami kommunikál az okostelefonnal pár db ezresért az ebay-en. Ha ez megvan, akkor már csak pl a Torque nevű program kell és alap kódolvsasásra felkészültél. Azzal akár az egész út alatt kapcsolatban tudsz lenni az autóddal, ami, ha újra előjön a hiba, akkor azonnal választ kapsz kódok formájábab. Ha azok a kódok megvannak, akkor ide leírva azokat konkrétabb válaszokat kaphatsz.
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17406 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:30:50 »

Erre kíváncsi lennék én is , mert nekem is ezt szokta csinálni hosszabb távon!

 falbav falbav falbav falbav

Neked mióta csinálja ? esetleg jutottál vele valamire ?
Csináltál vele valamit ami esetleg javitott rajta ? vagy volt olyan ami semmi változást sem hozott ?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17407 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:44:17 »

A fizetését is €-ban kapja.  Mondjuk ez nem biztos, de nem a magyar átlagot keresi kint, az biztos.
Tejért meg kenyérért is hazajön?  vigyor3

Mondjuk itt  igazából arról van szó, hogy ha elromlik meg kell javítani...... különben nem működik vagy nem megbízható.
Orvoshoz is elmegy ott az ember, ahol van...... mert nem biztos, hogy hazaér....persze ez kicsit durva így, de a lényeget értitek. Cool
Tej meg a kenyér meg sok minden, olcsóbb mint Magyarországon, de a szolgáltatás sokszorosa a Magyar áraknak!
A lényeg viszont valóban az, hogy meg kell javítaní vagy javítattni vagy már kellett volna, amikor hazajött hiszen már akkor is probléma volt vele, nem kellett volna így visszamenni vele.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.05 hétfő, 21:48:37 írta Truthful » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17408 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:47:09 »

Tej meg a kenyér meg sok minden, olcsóbb mint Magyarországon, de a szolgáltatás sokszorosa a Magyar áraknak!


Tudom.
Csak arra céloztam, hogy ahol él az ember...ott kell a dolgait/bajait intézni.
Vagy kockáztatni az utazást. Viszont ha útközben áll meg pl. a pályán..... onnan drágább elszállíttatni szervizbe és ehhez hozzájön a szerviz költség is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17409 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:53:50 »

Tudom.
Csak arra céloztam, hogy ahol él az ember...ott kell a dolgait/bajait intézni.
Vagy kockáztatni az utazást. Viszont ha útközben áll meg pl. a pályán..... onnan drágább elszállíttatni szervizbe és ehhez hozzájön a szerviz költség is.
Tudom, ismerem a Német tarifákat.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #17410 Dátum: 2013.08.06 kedd, 06:56:46 »

Neked mióta csinálja ? esetleg jutottál vele valamire ?
Csináltál vele valamit ami esetleg javitott rajta ? vagy volt olyan ami semmi változást sem hozott ?
üzemanyag rendszer hibát dobott ki, kicseréltem már mindent, most fogom még a Go szűrőt amiben 3500km van, de már csak ez van vissza
más hibát nem találtunk a gépben, mikor olvasták ki belőle.
annyi fúrcsaság nállam, hogy mindig 5.-ben és 2300rpm körül tiltott le mindig 35fok felett!
most lehet ez hülyén hangzik, de megpróbáltam ugyan azt a körülmény biztosítani mindig mikor reggel megyek melóba 16-17 fokban és még nem tudtam ki hozni belőle ilyenkor a hibát. pedig nyektettem rendesen!
 szomoru1
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #17411 Dátum: 2013.08.06 kedd, 07:00:41 »

üzemanyag rendszer hibát dobott ki, kicseréltem már mindent, most fogom még a Go szűrőt amiben 3500km van, de már csak ez van vissza
más hibát nem találtunk a gépben, mikor olvasták ki belőle.
annyi fúrcsaság nállam, hogy mindig 5.-ben és 2300rpm körül tiltott le mindig 35fok felett!
most lehet ez hülyén hangzik, de megpróbáltam ugyan azt a körülmény biztosítani mindig mikor reggel megyek melóba 16-17 fokban és még nem tudtam ki hozni belőle ilyenkor a hibát. pedig nyektettem rendesen!
 szomoru1
még annyit mondott egy öreg szaki, hogy egy injektor tisztító adalékkal égessem ki a ganyét, ártani nem árthatok vele. hétvégén horvátba kipróbálom, hátha......
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17412 Dátum: 2013.08.06 kedd, 07:08:50 »

még annyit mondott egy öreg szaki, hogy egy injektor tisztító adalékkal égessem ki a ganyét, ártani nem árthatok vele. hétvégén horvátba kipróbálom, hátha......

Ez amúgy nem rossz ötlet, nekem is bevált. Amikor a tank vége felé jársz, mondjuk 1/3 van benne, akkor töltsd hozzá. Nekem éppen Liqui Moly lett, de a Protec is jó. Utána amíg mersz vele menni, míg ki nem fogy... Wink

Nekem kellett hozzá 2-3 ilyen alkalom, de a téli-hajnali hidegindítós prüszkölés és dadogás nagyrészt elmúlt. Azokkal a csúcsokkal járok a mai napig, amire 2,5 éve azt mondták, hogy van még bennük egy kicsi, de hamar cserések lesznek. Ez 60 ezer km-rel ezelőtt volt, és még mindig nincsenek halálukon. smile

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17413 Dátum: 2013.08.06 kedd, 07:25:55 »

üzemanyag rendszer hibát dobott ki, kicseréltem már mindent, most fogom még a Go szűrőt amiben 3500km van, de már csak ez van vissza
más hibát nem találtunk a gépben, mikor olvasták ki belőle.
annyi fúrcsaság nállam, hogy mindig 5.-ben és 2300rpm körül tiltott le mindig 35fok felett!
most lehet ez hülyén hangzik, de megpróbáltam ugyan azt a körülmény biztosítani mindig mikor reggel megyek melóba 16-17 fokban és még nem tudtam ki hozni belőle ilyenkor a hibát. pedig nyektettem rendesen!
 szomoru1
Lehet ereszt a rendszer bizonyos körülmények között, pl a resolajcső-porlasztó csatlakozási ponton.
Tud ilyen átmeneti hibát okozni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #17414 Dátum: 2013.08.06 kedd, 08:40:08 »

Sziasztok !

Budapesten tud valaki szakit, aki emberi áron vállalja utólagos tempomat aktiválását ?
Sajna Vik most jó sokáig szabin van, én meg hosszú útra indulnék a hétvégén (elvileg csak aktiválás van hátra) és nagyon jól jönne. Sad

Köszi előre is a segítséget !
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #17415 Dátum: 2013.08.06 kedd, 08:43:42 »

Lehet ereszt a rendszer bizonyos körülmények között, pl a resolajcső-porlasztó csatlakozási ponton.
Tud ilyen átmeneti hibát okozni.
na ezt megnézetem 7végén!!!
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #17416 Dátum: 2013.08.06 kedd, 12:38:46 »

Sziasztok !

Budapesten tud valaki szakit, aki emberi áron vállalja utólagos tempomat aktiválását ?
Sajna Vik most jó sokáig szabin van, én meg hosszú útra indulnék a hétvégén (elvileg csak aktiválás van hátra) és nagyon jól jönne. Sad

Köszi előre is a segítséget !

Bármelyik szakszervizben megcsinálják, csak ugye nem mindegy milyen áron... Amikor én jártam utána a dolgoknak 20-30 percet mondtak a szerelők, hogy annyi idő alatt megvan a programozás. Aztán felhívtam a fehérvári Ford Ivanics szervizt, és ott azt mondták, hogy kb másfél óra, és 9000Ft-os az órabér  nyes  gun
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17417 Dátum: 2013.08.06 kedd, 12:44:19 »

Bármelyik szakszervizben megcsinálják, csak ugye nem mindegy milyen áron... Amikor én jártam utána a dolgoknak 20-30 percet mondtak a szerelők, hogy annyi idő alatt megvan a programozás. Aztán felhívtam a fehérvári Ford Ivanics szervizt, és ott azt mondták, hogy kb másfél óra, és 9000Ft-os az órabér  nyes  gun

Kb. 15 perc lehet a ki és beállással együtt, ha minden rendben megy.  (kiindulva a VAG-osból.... én általában azokat szoktam)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17418 Dátum: 2013.08.06 kedd, 12:53:15 »

Kb. 15 perc lehet a ki és beállással együtt, ha minden rendben megy.  (kiindulva a VAG-osból.... én általában azokat szoktam)

Viknél kb. 3 perc volt, meg egy próbakör, hogy működik-e rendesen. És ebben a SW frissítés is benne volt, amit automatice megcsinált.  smile

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17419 Dátum: 2013.08.06 kedd, 12:55:35 »

Viknél kb. 3 perc volt, meg egy próbakör, hogy működik-e rendesen. És ebben a SW frissítés is benne volt, amit automatice megcsinált.  smile

AndyA

Én beleszámoltam a kényelmes ki és beállást is.....  nyes

Annyi az egész, hogy a vezérlőben engedélyezni kell a funkciót és kész. Pár gombnyomás....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #17420 Dátum: 2013.08.06 kedd, 19:08:38 »

Bármelyik szakszervizben megcsinálják, csak ugye nem mindegy milyen áron... Amikor én jártam utána a dolgoknak 20-30 percet mondtak a szerelők, hogy annyi idő alatt megvan a programozás. Aztán felhívtam a fehérvári Ford Ivanics szervizt, és ott azt mondták, hogy kb másfél óra, és 9000Ft-os az órabér  nyes  gun

Vik másfél óra alatt a 0-ról indulva bekábelezi, beforrasztja, beszereli, felprogramozza... wow1
A programozás kb 5 perc, amiben benne van, hogy noti elővesz, Windows felbootol.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17421 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:17:07 »

Tej meg a kenyér meg sok minden, olcsóbb mint Magyarországon, de a szolgáltatás sokszorosa a Magyar áraknak!
A lényeg viszont valóban az, hogy meg kell javítaní vagy javítattni vagy már kellett volna, amikor hazajött hiszen már akkor is probléma volt vele, nem kellett volna így visszamenni vele.


Voltam vele szerelőnél, elmondtam neki hogy mit csinált. Rákötötték gépre és annyit mondtak hogy az üa. rendszer koszos, kitisztitották + EGR-t is és azt mondták minden rendben van. Kb 4500 - 5000 km rel ezelőtt töltöttem bele egy STP Diesel injector cleaner-t. Van még egy wynns injector cleaner em ( tele ).
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17422 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:19:38 »

üzemanyag rendszer hibát dobott ki, kicseréltem már mindent, most fogom még a Go szűrőt amiben 3500km van, de már csak ez van vissza
más hibát nem találtunk a gépben, mikor olvasták ki belőle.
annyi fúrcsaság nállam, hogy mindig 5.-ben és 2300rpm körül tiltott le mindig 35fok felett!
most lehet ez hülyén hangzik, de megpróbáltam ugyan azt a körülmény biztosítani mindig mikor reggel megyek melóba 16-17 fokban és még nem tudtam ki hozni belőle ilyenkor a hibát. pedig nyektettem rendesen!
 szomoru1

Nekem marciusba volt olaj csere + mind a 4 szürőt kicseréltettem. Nekem 6 sebességes de csinálta már 140 km/h nál is meg 160 nál is klimával és anélkül is...
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17423 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:23:34 »

Ez amúgy nem rossz ötlet, nekem is bevált. Amikor a tank vége felé jársz, mondjuk 1/3 van benne, akkor töltsd hozzá. Nekem éppen Liqui Moly lett, de a Protec is jó. Utána amíg mersz vele menni, míg ki nem fogy... Wink

Nekem kellett hozzá 2-3 ilyen alkalom, de a téli-hajnali hidegindítós prüszkölés és dadogás nagyrészt elmúlt. Azokkal a csúcsokkal járok a mai napig, amire 2,5 éve azt mondták, hogy van még bennük egy kicsi, de hamar cserések lesznek. Ez 60 ezer km-rel ezelőtt volt, és még mindig nincsenek halálukon. smile

AndyA

Én a teli tartályba töltöttem , rosszul csináltam ? de ha az emlékezésem nem csal a flakonon ez volt az utasitás.
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17424 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:28:52 »

Vik másfél óra alatt a 0-ról indulva bekábelezi, beforrasztja, beszereli, felprogramozza... wow1
A programozás kb 5 perc, amiben benne van, hogy noti elővesz, Windows felbootol.

Ez milyen programozás ? mit takar ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17425 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:30:34 »

Én a teli tartályba töltöttem , rosszul csináltam ? de ha az emlékezésem nem csal a flakonon ez volt az utasitás.

Úgy is jó, de így hatékonyabb. Van, aki ideiglenesen kiköti a GO-ágat a szűrőnél, és közvetlenül a tisztító adalékkal járatja a motort egy negyedórát, míg el nem fogy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17426 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:45:37 »

Ez milyen programozás ? mit takar ?

Itt   #17474  írtam egy sort róla.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17427 Dátum: 2013.08.06 kedd, 21:58:52 »

Itt   #17474  írtam egy sort róla.

Nekem azon kívül csinált egy frissítést és felprogramozta a fedkompot, hogy kiírja a pill. fogyit.
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17428 Dátum: 2013.08.06 kedd, 22:10:52 »

Nekem azon kívül csinált egy frissítést és felprogramozta a fedkompot, hogy kiírja a pill. fogyit.

Ezek a frissitések mennyibe kerülnek ? És mi lesz jobb az autoban ?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17429 Dátum: 2013.08.06 kedd, 22:14:26 »

Ezek a frissitések mennyibe kerülnek ? És mi lesz jobb az autoban ?

Benne volt az árban (beépítés, vezetékelés, bekötés, programozás), úgyhogy nem tudom, hogy külön mennyibe kerülne.
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #17430 Dátum: 2013.08.07 szerda, 07:32:24 »

Sziasztok!

Folyamatosan világít a műszerfalon az ESP visszajelző. Alf kiolvasta a hibakódot (köszönet neki) és C1279 Yaw rate sensor circuit failure adott a gép. Törölte a hibakódot, de azonnal visszajött. Tegnap a "perdület" érzékelő csatlakozóját lehúztam, visszadugtam, megmozgattam, de a helyzet nem változott. A csatlakozó nincs sérülve vagy koszolódva. A hibajelzés korábban egy nagyobb úthiba után jött elő... Volt már valakinek ilyen?
Naplózva
andris2107
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #17431 Dátum: 2013.08.07 szerda, 13:50:22 »

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni. Nemrég vásároltam egy 2005-ös MkIII Kombit,
Denso Navi van benne. A 2008-as gyári dvd-t nem olvassa be. Igaz karcos volt, de ki lett polírozva.
Tudom- e tesztelni valahogy, hogy jó-e az olvasója? (Állítólag kényes ketyere)
A hátuljában nincs benne a 6-os DVD tár. Ez befolyásolja-e a működését?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17432 Dátum: 2013.08.07 szerda, 13:52:10 »

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni. Nemrég vásároltam egy 2005-ös MkIII Kombit,
Denso Navi van benne. A 2008-as gyári dvd-t nem olvassa be. Igaz karcos volt, de ki lett polírozva.
Tudom- e tesztelni valahogy, hogy jó-e az olvasója? (Állítólag kényes ketyere)
A hátuljában nincs benne a 6-os DVD tár. Ez befolyásolja-e a működését?

A CD-tárnak ehhez nincs köze, de a lemezre valóban kényes. Előbb egy másik lemezzel kellene kipróbálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
andris2107
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #17433 Dátum: 2013.08.07 szerda, 13:53:23 »

A CD-tárnak ehhez nincs köze, de a lemezre valóban kényes. Előbb egy másik lemezzel kellene kipróbálni.

AndyA

Köszönöm! Kiírok valami zenét és meglátjuk!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17434 Dátum: 2013.08.07 szerda, 13:56:01 »

Köszönöm! Kiírok valami zenét és meglátjuk!

Másik navi lemezzel, úgy értettem. A navi DVD-jébe nem tudsz mást tenni, csak navi DVD lemezt. Az zene lejátszására nem alkalmas.

Pénteklen lesz minitali, ott biztos lesz valaki, akinek van ilyen az autójába, és el tudod kérni tőle a lemezt egy próba erejéig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
andris2107
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #17435 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:01:11 »

Másik navi lemezzel, úgy értettem. A navi DVD-jébe nem tudsz mást tenni, csak navi DVD lemezt. Az zene lejátszására nem alkalmas.

Pénteklen lesz minitali, ott biztos lesz valaki, akinek van ilyen az autójába, és el tudod kérni tőle a lemezt egy próba erejéig.

AndyA

Köszi. Esélytelen, hogy elmenjek. Debrecenben lakom, ráadásul meló ezerrel.
De köszönöm, legalább tudom mit keressek.

Miért nem tudok a privát üzenetedre válaszolni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17436 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:23:46 »

Köszi. Esélytelen, hogy elmenjek. Debrecenben lakom, ráadásul meló ezerrel.
De köszönöm, legalább tudom mit keressek.

Miért nem tudok a privát üzenetedre válaszolni?

Megkaptam mind a hármat.

HZsolt92 lehet még a te embered, ő szoboszlói. Kérdezd meg, hátha.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17437 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:38:59 »

Sziasztok!

Folyamatosan világít a műszerfalon az ESP visszajelző. Alf kiolvasta a hibakódot (köszönet neki) és C1279 Yaw rate sensor circuit failure adott a gép. Törölte a hibakódot, de azonnal visszajött. Tegnap a "perdület" érzékelő csatlakozóját lehúztam, visszadugtam, megmozgattam, de a helyzet nem változott. A csatlakozó nincs sérülve vagy koszolódva. A hibajelzés korábban egy nagyobb úthiba után jött elő... Volt már valakinek ilyen?

Szia!
Gyanítom,hogy ez a kormányon lévő szögelfordulás érzékelő hibája(különben írná,hogy melyik kerék jeladója xar)....volt már korábban,hogy valakinek újra kellett kalibráltatni.

Akkusarut nem próbáltad levenni egy negyed órára?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #17438 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:17:01 »

Szia!
Gyanítom,hogy ez a kormányon lévő szögelfordulás érzékelő hibája(különben írná,hogy melyik kerék jeladója xar)....volt már korábban,hogy valakinek újra kellett kalibráltatni.

Akkusarut nem próbáltad levenni egy negyed órára?

Szia!
Most du megnézem a biztosítékokat és leveszem az akku sarut, majd kiderül, hogy ez segít-e.

Külföldi forumokon nézegettem, hogy ilyenkor mi a hiba. Ez az érzékelő a középkonzol alján van a váltó elött, a lábtérből lehet hozzáférni. Persze nem olcsó, remélem cserélni nem kell majd.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17439 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:35:12 »

Szia!
Most du megnézem a biztosítékokat és leveszem az akku sarut, majd kiderül, hogy ez segít-e.

Külföldi forumokon nézegettem, hogy ilyenkor mi a hiba. Ez az érzékelő a középkonzol alján van a váltó elött, a lábtérből lehet hozzáférni. Persze nem olcsó, remélem cserélni nem kell majd.

Kormányelfordulás-érzékelőm még nekem is van fölösben. smile

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #17440 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:37:02 »

Szia!
Most du megnézem a biztosítékokat és leveszem az akku sarut, majd kiderül, hogy ez segít-e.

Külföldi forumokon nézegettem, hogy ilyenkor mi a hiba. Ez az érzékelő a középkonzol alján van a váltó elött, a lábtérből lehet hozzáférni. Persze nem olcsó, remélem cserélni nem kell majd.

Nekem is volt régen hasonló gondom. Az elején csak néha gyulladt fel, és autó újraindításnál megszűnt egy időre, majd állandóra fordult a hiba. Nálam sajnos az érzékelő cseréje orvosolta a problémát. Én bontottat vettem mert ha jól emlékszem ez csak 25e ft volt az új 125e ft-s árához képest. Lekopogom azóta is jól működik. Fontos, hogy a kocsiban lévő alkatrész kódjával azonosat kell venni mert van 2 féle.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17441 Dátum: 2013.08.07 szerda, 18:43:32 »

Sikerült működésre bírnom a forscan-t kékfogas ELM327-tel, és gyorsan megörvendeztetett egy pár hibakóddal a xenon rendszerben:
Mindkettő oldalra hozta ezt a kettőt: B2141, B2477, plusz még a bal oldalira ezt: B2626. Interneten keresgélve nem sokat találtam, amit a forscan ír az nem valami informatív, tud ezekről valaki valamit?
Jól sejtem, hogy lesz a kocsinak egy útja a márkaszervizbe?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17442 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:05:32 »

Sikerült működésre bírnom a forscan-t kékfogas ELM327-tel, és gyorsan megörvendeztetett egy pár hibakóddal a xenon rendszerben:
Mindkettő oldalra hozta ezt a kettőt: B2141, B2477, plusz még a bal oldalira ezt: B2626. Interneten keresgélve nem sokat találtam, amit a forscan ír az nem valami informatív, tud ezekről valaki valamit?
Jól sejtem, hogy lesz a kocsinak egy útja a márkaszervizbe?
B2141 NVM Configuration Failure
B2477 Module Configuration Failure
B2626 Autolevelling ECU not calibrated   szintszabályzás nincs kalibrálva.

Szerintem a te autódba utólag lett belefaragva a xenon,és nem lett felprogramozva..... Roll Eyes

ez persze csak fikció... vigyor3

én nem szaladnék vele sehova,ha nincs egyébként gondod vele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #17443 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:34:21 »

Kormányelfordulás-érzékelőm még nekem is van fölösben. smile

AndyA

Köszi, de arra még nem dobott hibát szerencsére!
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #17444 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:36:46 »

Nekem is volt régen hasonló gondom. Az elején csak néha gyulladt fel, és autó újraindításnál megszűnt egy időre, majd állandóra fordult a hiba. Nálam sajnos az érzékelő cseréje orvosolta a problémát. Én bontottat vettem mert ha jól emlékszem ez csak 25e ft volt az új 125e ft-s árához képest. Lekopogom azóta is jól működik. Fontos, hogy a kocsiban lévő alkatrész kódjával azonosat kell venni mert van 2 féle.

Sajna nem olcsó. Nekem nem is igazán hiányzik, de szeptember végén vizsgára megy az autó...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17445 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:24:34 »

B2141 NVM Configuration Failure
B2477 Module Configuration Failure
B2626 Autolevelling ECU not calibrated   szintszabályzás nincs kalibrálva.

Szerintem a te autódba utólag lett belefaragva a xenon,és nem lett felprogramozva..... Roll Eyes

ez persze csak fikció... vigyor3

én nem szaladnék vele sehova,ha nincs egyébként gondod vele.

Írja a xenont az etis is, szóval gyárilag volt. Viszont kellett egyszer komplett fényszórót cserélni, lehet akkor nem lett minden rendberakva, bár az meg márkaszervizben történt.
Naplózva
akela
Vendég
« Új hozzászólás #17446 Dátum: 2013.08.07 szerda, 23:29:53 »

Sziasztok
segitséget szeretnék kérni egy elektromos szakember személyében aki vállalja a középkonzol "megfiatalitását"Bp.-en ill.környékén.
Köszönöm. integet2
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #17447 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 07:50:06 »

Szia!
Most du megnézem a biztosítékokat és leveszem az akku sarut, majd kiderül, hogy ez segít-e.

Külföldi forumokon nézegettem, hogy ilyenkor mi a hiba. Ez az érzékelő a középkonzol alján van a váltó elött, a lábtérből lehet hozzáférni. Persze nem olcsó, remélem cserélni nem kell majd.

Tegnap ellenőriztem a biztosítékokat a motortérben és nincs minden helyen biztosíték, ahol a jelmagyarázat szerint valami funkció van. Pl. van két ABS jelölés, egy 30A-es bizti (ez megvan) és van egy 7,5A-es, illetve van egy malacfarok is (izzítás) F3-as 60A-es de nekem ezek a helyek üresek!  wow1

Az ABS egyébként működik, de a kipörgésgátló viszont nem.
Az izzítást pedig nem tudom, mert indításkor izzító lámpa világit majd kialszik. nemtudom
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.08 csütörtök, 09:03:09 írta Hidymester » Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #17448 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 07:56:48 »

Halihó! Bár mindenki írta, hogy felesleges az elektromosan behajlós tükör, amivel egyet is értek. De a kilépőfény miatt betettem a Bunyektól valót. Kihívásként azért bekötött én. Találó volt, aki nőgyógyász kezeket ajánlott a szereleshez. Mindenesetre jól működik. A kilépőfénynek nagyobb értelme van.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17449 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 08:27:21 »

Sziasztok
segitséget szeretnék kérni egy elektromos szakember személyében aki vállalja a középkonzol "megfiatalitását"Bp.-en ill.környékén.
Köszönöm. integet2

Vik-et tudom ajánlani, de ő most tudtommal szabin van. Akkor beszélj vele, ha minden cuccot beszereztél hozzá.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 355 356 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.