Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 14:26:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3283407 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6700 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 08:33:07 »

A leírtak alapján nekem ez úgy tűnik, hogy nem akksi probléma, hanem töltés bibi lesz...

Mindenkinek változik a fényerő alapárat és emelt fordulatszám között. Rá kell mérni, hogy alapjáraton mekkora feszültséggel tölt és 1500-as fordulatnál is. Ott már 13V felett kéne lennie
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6701 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 10:19:40 »

Mindenkinek változik a fényerő alapárat és emelt fordulatszám között. Rá kell mérni, hogy alapjáraton mekkora feszültséggel tölt és 1500-as fordulatnál is. Ott már 13V felett kéne lennie

Nekem nem változik semmi. Erre való a feszültségszabályozó...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6702 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 10:55:31 »

Nekem nem változik semmi. Erre való a feszültségszabályozó...
Xenonod van vagy halogén?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6703 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 11:05:35 »

Nekem nem változik semmi. Erre való a feszültségszabályozó...

Az is egy tartományban működik, hidd el neked is változik, csak vaksi vagy Smiley

Mérj rá akapjáraton és magasabb fordulatszámon. Lesz különbség. A 12V-os aksi töltéséhez magasabb feszkó kell.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #6704 Dátum: 2016.11.09 szerda, 16:40:01 »

Udv. A problemam a kovetkezo. A bal elso ajtonal levo elektromos ablakemelok illetve az egesz kezelo egyseg nem kap aramot velemenyem szerint. Inditasnal egy pillanatra vilagit csak, utana elalszik. Innen nem tudom kezelni sem az ablakokat sem a tukroket. A bal hatso ajto nem zarodik a kozponti zarasra, illetve ugyanennek az ablaknak a komfort resze sem mukodik. Az osszes tobbi ajto zarodik illetve mukodik az elektromos ablak komforttal egyutt. Osszefugghet ez a ket jelenseg vagy nem? Hol erdemes keresgelnem? Hibauzenetem nincs...Legalabbis a kocsi nem ir semmit.
Naplózva
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #6705 Dátum: 2016.11.09 szerda, 16:52:02 »

Mostmar a bal hatso ablak sem mukodik illetve nem vilagit a kapcsolo sem...  illetve leallitas es ujrainditas utan mukodik egy darabig de a kapcsolo nem vilagit Cheesy
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6706 Dátum: 2016.11.09 szerda, 17:46:46 »

Mostmar a bal hatso ablak sem mukodik illetve nem vilagit a kapcsolo sem...  illetve leallitas es ujrainditas utan mukodik egy darabig de a kapcsolo nem vilagit Cheesy
Akkusaru le, 15 perc múlva vissza. Eredmény?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #6707 Dátum: 2016.11.09 szerda, 18:00:07 »

Akkusaru le, 15 perc múlva vissza. Eredmény?

Folyamatban...

A helyzet valtozatlan sajnos Sad

Menet kozben klattyant valami a bal hatso ajtoban es egy pillanatra kivillant az elso ajton talalhato kezeloszerv. Amit meg eszrevettem hogy zarasnal nem villantja fel az indeyeket.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.09 szerda, 19:28:36 írta csaszy77 » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6708 Dátum: 2016.11.09 szerda, 21:11:00 »

Folyamatban...

A helyzet valtozatlan sajnos Sad

Menet kozben klattyant valami a bal hatso ajtoban es egy pillanatra kivillant az elso ajton talalhato kezeloszerv. Amit meg eszrevettem hogy zarasnal nem villantja fel az indeyeket.
cserélj benne ajtómodult, ManiMondeo kartársnak is ez volt a gond, hasonló tünetekkel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #6709 Dátum: 2016.11.09 szerda, 21:31:52 »

cserélj benne ajtómodult, ManiMondeo kartársnak is ez volt a gond, hasonló tünetekkel.

Es ugyan melyikben? Az elso vagy a hatso ajtoban? Irok neki privit hatha.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6710 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 13:49:09 »

Es ugyan melyikben? Az elso vagy a hatso ajtoban? Irok neki privit hatha.
Ha mindkettő, akkor az elsőben kellene.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6711 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 16:08:36 »

Es ugyan melyikben? Az elso vagy a hatso ajtoban? Irok neki privit hatha.

Ment a válasz!  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #6712 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 16:53:49 »

Ment a válasz!  wave

 worship  wave
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6713 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 22:05:00 »

Es ugyan melyikben? Az elso vagy a hatso ajtoban? Irok neki privit hatha.
Az első ajtóban lévő a master, így ha se elől, se hátul nincs funkció, az első lehet a gond. Vagy a vezetékelés az ajtóátvezetésben.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
csaszy77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #6714 Dátum: 2016.11.11 péntek, 01:28:01 »

Az első ajtóban lévő a master, így ha se elől, se hátul nincs funkció, az első lehet a gond. Vagy a vezetékelés az ajtóátvezetésben.

Inkabb a vezetekelesre gyanakszom, mert egy fel napos allas utan most hibatlanul mukodik. Jovoheten lesz esedekes egy fekbetet csere, majd megkerem a helyi szakit, hogy olvasson ki valami hibakodot vagy olvasson ra valami gyogyirt. Koszi nektek!
Naplózva
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #6715 Dátum: 2016.11.11 péntek, 20:43:21 »

Az is egy tartományban működik, hidd el neked is változik, csak vaksi vagy Smiley

Mérj rá akapjáraton és magasabb fordulatszámon. Lesz különbség. A 12V-os aksi töltéséhez magasabb feszkó kell.

Köszi  mindenkinek a javaslatokat!
Az a gondom, hogy ugye a Petrányinál kétszer is jártam a problémával. Másodjára már a Ford főképviselettel folytatott levelezés után. Ők adták meg, hogy a Petrányi miket és hogyan mérjen. Mindkétszer az jött ki, hogy hibaments a rendszer és az akksi. Nyomós érv kellene, hogy rábírjam őket egy újabb vizsgálatra.

Ugyanakkor még garis az autó, így ha be tudom bizonyítani, hogy pl. vacak az akksi, akkor ki kellene cseréljék ingyen.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6716 Dátum: 2016.11.11 péntek, 21:10:00 »

Köszi  mindenkinek a javaslatokat!
Az a gondom, hogy ugye a Petrányinál kétszer is jártam a problémával. Másodjára már a Ford főképviselettel folytatott levelezés után. Ők adták meg, hogy a Petrányi miket és hogyan mérjen. Mindkétszer az jött ki, hogy hibaments a rendszer és az akksi. Nyomós érv kellene, hogy rábírjam őket egy újabb vizsgálatra.

Ugyanakkor még garis az autó, így ha be tudom bizonyítani, hogy pl. vacak az akksi, akkor ki kellene cseréljék ingyen.

Szerintem rakj be próbára egy biztos jó akksit, ha elmúlik a jelenség, akkor csak verni kell az asztalt...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6717 Dátum: 2016.11.11 péntek, 21:32:44 »

Szerintem rakj be próbára egy biztos jó akksit, ha elmúlik a jelenség, akkor csak verni kell az asztalt...


Pontosan...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #6718 Dátum: 2016.11.12 szombat, 12:41:00 »

Sziasztok!  Aksi cserélném a rádió kér kódot? 2.0 tdci-hez milyen aksi kell? Köszönöm előre is a válaszokat!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6719 Dátum: 2016.11.12 szombat, 16:00:17 »

Sziasztok!  Aksi cserélném a rádió kér kódot? 2.0 tdci-hez milyen aksi kell? Köszönöm előre is a válaszokat!

Kér, 74-85Ah, ami befér, kalciumos
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6720 Dátum: 2016.11.12 szombat, 19:23:33 »

 wave
A DPF szűrőknél használt hőmérséklet mérő szenzor passzív  2 vezetékes elem (pl. K típusú mérőelem), vagy aktív 2, vagy több vezetős távadó?
Mértetek ilyet ki? (A galaxié tudtommal 2 vezetős, csak nem tudom távadó-e, még ha nem is szabványos 0-20mA, vagy 0-10V)
Infó kellene róla! Köszönöm!
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.12 szombat, 19:26:48 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #6721 Dátum: 2016.11.12 szombat, 21:31:34 »

Pontosan...

Igen, ez nekem is eszembe jutott. De ha kiderül, hogy tényleg azzal an a baj, akkor esetleg kicserélik az eredetit gariba. Na de akkor mit csinálok azzal, amit vettem (és nem olcsó). Ha nem oldaj meg a problémát, akkor megint mit csinálok vele. Igazából szereznem kellene valahonnan kölcsön egyet. De kevesen tartanak otthon a sufniban egy éppen a Mondeo-ba való akksit. ha meg tartanak, miért adnák oda...

Tényleg, bírja a Mondeo, ha úgy töltöm az akksit, hogy közben nem veszem le a kábelsarukat? Ráadásul a hátsó (negatív) csati elég nehezen hozzáférhető. Megoldás, ha a töltő negatív pólusát a kasztnihoz rögzítem?
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.12 szombat, 21:34:07 írta krudya » Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6722 Dátum: 2016.11.12 szombat, 23:23:56 »

Igen, ez nekem is eszembe jutott. De ha kiderül, hogy tényleg azzal an a baj, akkor esetleg kicserélik az eredetit gariba. Na de akkor mit csinálok azzal, amit vettem (és nem olcsó). Ha nem oldaj meg a problémát, akkor megint mit csinálok vele. Igazából szereznem kellene valahonnan kölcsön egyet. De kevesen tartanak otthon a sufniban egy éppen a Mondeo-ba való akksit. ha meg tartanak, miért adnák oda...

Tényleg, bírja a Mondeo, ha úgy töltöm az akksit, hogy közben nem veszem le a kábelsarukat? Ráadásul a hátsó (negatív) csati elég nehezen hozzáférhető. Megoldás, ha a töltő negatív pólusát a kasztnihoz rögzítem?

nem kell levenni a sarukat
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6723 Dátum: 2016.11.12 szombat, 23:32:21 »

Igen, ez nekem is eszembe jutott. De ha kiderül, hogy tényleg azzal an a baj, akkor esetleg kicserélik az eredetit gariba. Na de akkor mit csinálok azzal, amit vettem (és nem olcsó). Ha nem oldaj meg a problémát, akkor megint mit csinálok vele. Igazából szereznem kellene valahonnan kölcsön egyet. De kevesen tartanak otthon a sufniban egy éppen a Mondeo-ba való akksit. ha meg tartanak, miért adnák oda...

Tényleg, bírja a Mondeo, ha úgy töltöm az akksit, hogy közben nem veszem le a kábelsarukat? Ráadásul a hátsó (negatív) csati elég nehezen hozzáférhető. Megoldás, ha a töltő negatív pólusát a kasztnihoz rögzítem?

Ha tényleg nem tudsz beszerezni próbára egy akksit, akkor szerintem menj be a kereskedésbe egy ilyen akcióra:

http://www.ford.hu/SzervizEsAlkatresz/FordMotorcraftSzervizProgram/Karbantartasok/Akkumulatorok

És ha megjavul téríttesd vissza a lóvét, ha nem javul meg, akkor van egy új akksid... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #6724 Dátum: 2016.11.15 kedd, 10:15:14 »

Sziasztok, ma igen furcsa dolog volt az autoban, menet kozben egy halk sistergo(mint regen a hangyas adasnal) hang szeruseg jelent meg, es azt vettem eszre amint levettem a gazpedalrol a labam, elcsendesedett, es mikor megint gazt adtam, ujra elojott. Aztan kiserletezes kozben egy padlozas utan elcsendesedett es nem jott elo megint. Ilyennel talalkozott mar valaki? Nem e az elektromos gazpedallal van a gond, ha egyaltalan az, vagy elofordulo jelenseg, csak most vettem eszre?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6725 Dátum: 2016.11.15 kedd, 18:49:21 »

Sziasztok, ma igen furcsa dolog volt az autoban, menet kozben egy halk sistergo(mint regen a hangyas adasnal) hang szeruseg jelent meg, es azt vettem eszre amint levettem a gazpedalrol a labam, elcsendesedett, es mikor megint gazt adtam, ujra elojott. Aztan kiserletezes kozben egy padlozas utan elcsendesedett es nem jott elo megint. Ilyennel talalkozott mar valaki? Nem e az elektromos gazpedallal van a gond, ha egyaltalan az, vagy elofordulo jelenseg, csak most vettem eszre?
kilukadt egy turbócsöved.keress olajos foltot a gumicsőszakaszokon.illetve méress turbónyomást.az igazol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6726 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:45:13 »

kilukadt egy turbócsöved.keress olajos foltot a gumicsőszakaszokon.illetve méress turbónyomást.az igazol.
"Aztan kiserletezes kozben egy padlozas utan elcsendesedett es nem jott elo megint."
És egyszer csak begyógyult a lyuk?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6727 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:48:51 »

Sziasztok Urak!


Én is megejtettem az első fényszórók szétszerelését, mert nem vagyok hasra esve a xenon fényerejétől. Konkrétan a 26 éves Bosch sokkal erősebb fényeket produkál a régi off autómon. Egyszer már megejtettem a tisztítást, akkor a vetítőlencsét és a műanyag plexi belsejét tisztítottam, volt eredménye, de nem átütő. Most kiszereltem a xenon foncsorát is, kicsit más, mint annó Tonyo cartársunk belinkelt, valószínű, hogy VFL verzió (amelyet ő csinált) más, mint a NFL. Miután rájöttem, hogy kell szétszedni a foncsort,  persze találtam egy youtube videót is Smiley

Itt fogóval kell a kis pöcköket kihajlítani, hogy lejőjjön a foncsor.

https://www.youtube.com/watch?v=gSiW5tJy9v0

Ha kész a foncsorozás, no meg az összerakás, akkor jelzem, hogy hogy sikerült Lehet, hogy egy polír sem ártana a lámpámnak, mert sok-sok kis alig látható, fél-mákszemnyi kis sérülés van a plexin (tényleg csak közelről látni), ami gondolom a fényt szétveri, főleg a xenont...A polirozástól viszont azért félek, mert nehogy bebarnuljon, ami ellen ugyan ott van a lakk, amit felvisznek, de nincs tapasztalatom, hiteles infóm, hogy milyen tartós, mennyire rontja a fényerőt. Ha esetleg valakinek van már tapasztalata, köszönöm!

Dani


Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6728 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:50:32 »

"Aztan kiserletezes kozben egy padlozas utan elcsendesedett es nem jott elo megint."
És egyszer csak begyógyult a lyuk?

Most már a bicikli belsők is olyanok...

 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6729 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:52:01 »

Padlózás után már akkora lett a luk, hogy nem sziszeg, hanem liheg, de azt nem hallani Smiley. Viccet félretéve, mintha erre én is figyelmes lettem volna, (s mintha hidegebb időben lenne, s gázadásnál), de teljesítményben semmi visszaesés, turbócsöveket nem láttam, hogy romosak lennének, de rá fogok pillantani.


"Aztan kiserletezes kozben egy padlozas utan elcsendesedett es nem jott elo megint."
És egyszer csak begyógyult a lyuk?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6730 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:52:50 »

Sziasztok Urak!


Én is megejtettem az első fényszórók szétszerelését, mert nem vagyok hasra esve a xenon fényerejétől. Konkrétan a 26 éves Bosch sokkal erősebb fényeket produkál a régi off autómon. Egyszer már megejtettem a tisztítást, akkor a vetítőlencsét és a műanyag plexi belsejét tisztítottam, volt eredménye, de nem átütő. Most kiszereltem a xenon foncsorát is, kicsit más, mint annó Tonyo cartársunk belinkelt, valószínű, hogy VFL verzió (amelyet ő csinált) más, mint a NFL. Miután rájöttem, hogy kell szétszedni a foncsort,  persze találtam egy youtube videót is Smiley

Itt fogóval kell a kis pöcköket kihajlítani, hogy lejőjjön a foncsor.

https://www.youtube.com/watch?v=gSiW5tJy9v0

Ha kész a foncsorozás, no meg az összerakás, akkor jelzem, hogy hogy sikerült Lehet, hogy egy polír sem ártana a lámpámnak, mert sok-sok kis alig látható, fél-mákszemnyi kis sérülés van a plexin (tényleg csak közelről látni), ami gondolom a fényt szétveri, főleg a xenont...A polirozástól viszont azért félek, mert nehogy bebarnuljon, ami ellen ugyan ott van a lakk, amit felvisznek, de nincs tapasztalatom, hiteles infóm, hogy milyen tartós, mennyire rontja a fényerőt. Ha esetleg valakinek van már tapasztalata, köszönöm!

Dani




Polírozásban (lámpa)  dentcraftot kérdezd... a piros fejű polírozásában Tibcsi tud segíteni... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6731 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:56:47 »

A pirosat is igénybe vetted?  wow1

Polírozásban (lámpa)  dentcraftot kérdezd... a piros fejű polírozásában Tibcsi tud segíteni... eplus2
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #6732 Dátum: 2016.11.15 kedd, 21:38:19 »

kilukadt egy turbócsöved.keress olajos foltot a gumicsőszakaszokon.illetve méress turbónyomást.az igazol.
120al mentem pályán, üzem melegen, elkezdte adni ezt a hangot, amint teljesen levettem a lábam a pedálról(többször is), mintha elvágták volna, de ha csak 1 picit nyomtam be, vagy annyira, hogy tartottam azt a tempót, gyorsítottam stb már előjött, ugyanabban az ütemben, aztán felgyorsítottam 150re elmúlt, és már egyszer se jött elő, utána mentem még 150km-t. Fura volt. De már beleraktam több, mint 10ezer km-t, eddig ilyen nem tűnt fel. Igaz tavasszal vettem, a téli nyűgeivel még nem találkoztam(bár itt már bemelegedett). Teljesítményben semmit nem vettem észre, de nem is úgy tűnt, mintha a motortérből jött volna, inkább az utastérben(aztán lehet 1 poloska kűzdött az életéért Cheesy).

Na mind1, inkább nem veszek tudomást róla, remélem azért nem jön elő ilyen toyota kór, hogy egyszer csak menni akar padlógázon   vigyor3
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6733 Dátum: 2016.11.15 kedd, 22:01:30 »

A pirosat is igénybe vetted?  wow1


Nem, azt Tibcsi szerette volna... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6734 Dátum: 2016.11.15 kedd, 22:08:08 »

Most már a bicikli belsők is olyanok...

 hehe
Már amelyikben van. Ott is a tubeless már a menő!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #6735 Dátum: 2016.11.16 szerda, 09:55:26 »

Sziasztok Urak!


Én is megejtettem az első fényszórók szétszerelését, mert nem vagyok hasra esve a xenon fényerejétől. Konkrétan a 26 éves Bosch sokkal erősebb fényeket produkál a régi off autómon. Egyszer már megejtettem a tisztítást, akkor a vetítőlencsét és a műanyag plexi belsejét tisztítottam, volt eredménye, de nem átütő. Most kiszereltem a xenon foncsorát is, kicsit más, mint annó Tonyo cartársunk belinkelt, valószínű, hogy VFL verzió (amelyet ő csinált) más, mint a NFL. Miután rájöttem, hogy kell szétszedni a foncsort,  persze találtam egy youtube videót is Smiley

Itt fogóval kell a kis pöcköket kihajlítani, hogy lejőjjön a foncsor.

https://www.youtube.com/watch?v=gSiW5tJy9v0

Ha kész a foncsorozás, no meg az összerakás, akkor jelzem, hogy hogy sikerült Lehet, hogy egy polír sem ártana a lámpámnak, mert sok-sok kis alig látható, fél-mákszemnyi kis sérülés van a plexin (tényleg csak közelről látni), ami gondolom a fényt szétveri, főleg a xenont...A polirozástól viszont azért félek, mert nehogy bebarnuljon, ami ellen ugyan ott van a lakk, amit felvisznek, de nincs tapasztalatom, hiteles infóm, hogy milyen tartós, mennyire rontja a fényerőt. Ha esetleg valakinek van már tapasztalata, köszönöm!

Dani



Nekem teljesen off autón 12 év után kellett a fényszóró búrákat felpolíroztatnom, nagyon szép lett, de utána baromi gyorsan (4-5 hónap, tavasz-nyár) még csúnyábbra mattult. Én a lakkról nem hallottam, viszont anno utánanéztem, hogy van kifejezetten erre való fólia, ami ismerősnél bevált. Én nem foglalkoztam vele, mert akkorra már nem volt nálam az autó.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #6736 Dátum: 2016.11.16 szerda, 16:32:37 »

Nekem teljesen off autón 12 év után kellett a fényszóró búrákat felpolíroztatnom, nagyon szép lett, de utána baromi gyorsan (4-5 hónap, tavasz-nyár) még csúnyábbra mattult. Én a lakkról nem hallottam, viszont anno utánanéztem, hogy van kifejezetten erre való fólia, ami ismerősnél bevált. Én nem foglalkoztam vele, mert akkorra már nem volt nálam az autó.

Nekem off autón fel lett polírozva a fényszóró, majd víztiszta UV-álló fóliával lehúzva. Nem mattult vissza két év alatt.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6737 Dátum: 2016.11.16 szerda, 19:17:27 »



Na mind1, inkább nem veszek tudomást róla, remélem azért nem jön elő ilyen toyota kór, hogy egyszer csak menni akar padlógázon   vigyor3
rossz válasz.egy diag nem kerül semmibe....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6738 Dátum: 2016.11.16 szerda, 20:55:35 »

A Galaxyn az első ablaktörlő lapátok tengelye az ablak két szélén van.  A két motor külön van vezérelve, hogy ne akadjanak össze. Mozgás és rövidebb idejű állás közben nem teljesen megy le a vezető oldali lapát alaphelyzetbe. Ha az esőérzékelő automata nagyon ritkán kapcsol, a lapátok "leereszkednek"  alaphelyzetbe pihenés közben.

Amióta kicseréltem az akkut, valamiért ritkábban megy alaphelyzetbe. És a karral tett kikapcsolás után sem ereszkedik le többnyire. Nem vettem észre eddig rendszerességet, igaz nem is sokat próbáltam. Az is észrevettem, hogy a vezető oldali lapát azóta kicsit túlnyit és hallani is, hogy felső állásban az ablakkeretnek üt gyakran. De ezt sem teszi mindig. Akkucsere előtt nem emlékszem, hogy a keretbe vert volna. A lapátokhoz nem volt nyúlva.

Van valakinek ötlete, ismerete?

 worship
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #6739 Dátum: 2016.11.16 szerda, 23:00:41 »

Érdemes ezt a akciós Ford akksit beruházni?
Ezen ár körül autósboltokban 70 Ah körüli akkut lehet kapni, és a bolt keresője is 70 Ah akksikat dob föl a Mondeóhoz.

Ha tényleg nem tudsz beszerezni próbára egy akksit, akkor szerintem menj be a kereskedésbe egy ilyen akcióra:

http://www.ford.hu/SzervizEsAlkatresz/FordMotorcraftSzervizProgram/Karbantartasok/Akkumulatorok

És ha megjavul téríttesd vissza a lóvét, ha nem javul meg, akkor van egy új akksid... vigyor3
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6740 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 08:52:48 »

Érdemes ezt a akciós Ford akksit beruházni?
Ezen ár körül autósboltokban 70 Ah körüli akkut lehet kapni, és a bolt keresője is 70 Ah akksikat dob föl a Mondeóhoz.


http://www.prpkft.hu/80-89-ah-c-11.html
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #6741 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 09:13:15 »

A Galaxyn az első ablaktörlő lapátok tengelye az ablak két szélén van.  A két motor külön van vezérelve, hogy ne akadjanak össze. Mozgás és rövidebb idejű állás közben nem teljesen megy le a vezető oldali lapát alaphelyzetbe. Ha az esőérzékelő automata nagyon ritkán kapcsol, a lapátok "leereszkednek"  alaphelyzetbe pihenés közben.

Amióta kicseréltem az akkut, valamiért ritkábban megy alaphelyzetbe. És a karral tett kikapcsolás után sem ereszkedik le többnyire. Nem vettem észre eddig rendszerességet, igaz nem is sokat próbáltam. Az is észrevettem, hogy a vezető oldali lapát azóta kicsit túlnyit és hallani is, hogy felső állásban az ablakkeretnek üt gyakran. De ezt sem teszi mindig. Akkucsere előtt nem emlékszem, hogy a keretbe vert volna. A lapátokhoz nem volt nyúlva.

Van valakinek ötlete, ismerete?

 worship
 beka3
Igazából se ötlet se ismeret, csak némi tapasztalatom van: nekem csak akkor nem megy le időnként teljesen, ha esőérzékelőre van bízva a törlés. A keretbe csak akkor ver bele (szintén csak időnként), ha nagyon nagy szél van illetve nagy a tempó (140+)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6742 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 10:04:36 »

Igazából se ötlet se ismeret, csak némi tapasztalatom van: nekem csak akkor nem megy le időnként teljesen, ha esőérzékelőre van bízva a törlés. A keretbe csak akkor ver bele (szintén csak időnként), ha nagyon nagy szél van illetve nagy a tempó (140+)
A beleverés álló helyzetben volt (is).
Nem sokat használtam előtte sem, még az lehet, hogy rosszul emlékszem és már előtte is volt ilyen, de inkább nem.
Majd locsolom a hétvégén slaggal Smiley  Kísérletezek.
De ha van további tapasztalat, ismeret, írjátok le!
 worship
Köszönöm!
 beka3


Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6743 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 10:06:15 »

A beleverés álló helyzetben volt (is).
Nem sokat használtam előtte sem, még az lehet, hogy rosszul emlékszem és már előtte is volt ilyen, de inkább nem.
Majd locsolom a hétvégén slaggal Smiley  Kísérletezek.
De ha van további tapasztalat, ismeret, írjátok le!
 worship
Köszönöm!
 beka3




Bár s-max, de nem nagy a különbség.
Nekem alap pozícióba akkor nem megy vissza, ha gyorsan töröl a lapát, és nincs az a szél ami miatt veleverne bárhova is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6744 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 10:41:17 »

Bár s-max, de nem nagy a különbség.
Nekem alap pozícióba akkor nem megy vissza, ha gyorsan töröl a lapát, és nincs az a szél ami miatt veleverne bárhova is...
Én eddig azt vetem észre, hogy egyre gyorsabb folyamatos törlés esetén egyre kevésbé közelit vissza az alap pozícióhoz a vezető oldali. Akár~5-10 fokkal is előbb megáll.
Alap pozícióba eddig úgy emlékszem egy bizonyos állási idő után ment mindig. Akkor már nem töröl, hanem csak lefelé mozdul meg a motorháztető "alá".

Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6745 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 21:46:39 »

No. Ma elhoztam a felújított foncsorokat, hát mit mondjak fénylik mint....Nem is gondoltam, hogy a kiszedett állapothoz képest ekkorát fog változtatni. Még az is fényesebb, ami az eredetinél (gondolom ) ép rész fényes volt. Egy hiba az autolámpa2000 bolttal kapcsolatosan: kifejezetten felhívtam a figyelmüket, hogy csak a belsejét fújják ki, ami felfekszik a foncsor rész a lámpatestre, azt ne, mert vannak benne pöckök, stb, ami ha kap a foncsorból, akkor feszülni fog. "Hát persze..." - mondták. Erre jól telibefújták az egészet. Mindegy, így is össze tudtam rakni, csak kicsit előtte a csavarlukakat meg a kis pöcköket meg kell tisztítani (lepattintatni róluk a foncsort). Fényszórót összeraktam, még a beszerelés van hátra. Hogy az a csati mekkora egy fhos a fényszóró hátulján...Mindig szenvedek a széthúzással, baromi egyszerűen sokkal jobb konstrukcióban meg lehetett volna oldani. Ez vizet kap, rossz szétszedni, összerohad, na mindegy Smiley

Referálok majd a fényerőt is illetően. Gyári 4300K van benne, kíváncsi vagyok. Ma is mentem esőben off autóval, utólagos xenonnal és Bosch (békebeli) fémfoncsoros lámpával, elég jól láttam vele. Lesz így összehasoníltásom Smiley.

A fényszóró polírózást illetően a lámpaboltban azt mondták, hogy a polírozás be fog mattulni. Ha fényes (mint még nekem), akkor hagyjam, ha kell, akkor felcsiszoják és lefújják lakkal. A polírral az a gond, hogy leszedi az UV védett réteget a fényszóróról utána pedig fél év és szörnyű lesz. Nekem pld. nincs mattulás, se kőfelverődés, de ha közelről megnézem sok kis pici pötty, mintha egészen finom sóder nagy sebességnél telibekapta volna egy-egy helyen.




Nekem teljesen off autón 12 év után kellett a fényszóró búrákat felpolíroztatnom, nagyon szép lett, de utána baromi gyorsan (4-5 hónap, tavasz-nyár) még csúnyábbra mattult. Én a lakkról nem hallottam, viszont anno utánanéztem, hogy van kifejezetten erre való fólia, ami ismerősnél bevált. Én nem foglalkoztam vele, mert akkorra már nem volt nálam az autó.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #6746 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 22:13:45 »

No. Ma elhoztam a felújított foncsorokat, hát mit mondjak fénylik mint....Nem is gondoltam, hogy a kiszedett állapothoz képest ekkorát fog változtatni. Még az is fényesebb, ami az eredetinél (gondolom ) ép rész fényes volt. Egy hiba az autolámpa2000 bolttal kapcsolatosan: kifejezetten felhívtam a figyelmüket, hogy csak a belsejét fújják ki, ami felfekszik a foncsor rész a lámpatestre, azt ne, mert vannak benne pöckök, stb, ami ha kap a foncsorból, akkor feszülni fog. "Hát persze..." - mondták. Erre jól telibefújták az egészet. Mindegy, így is össze tudtam rakni, csak kicsit előtte a csavarlukakat meg a kis pöcköket meg kell tisztítani (lepattintatni róluk a foncsort). Fényszórót összeraktam, még a beszerelés van hátra. Hogy az a csati mekkora egy fhos a fényszóró hátulján...Mindig szenvedek a széthúzással, baromi egyszerűen sokkal jobb konstrukcióban meg lehetett volna oldani. Ez vizet kap, rossz szétszedni, összerohad, na mindegy Smiley

Referálok majd a fényerőt is illetően. Gyári 4300K van benne, kíváncsi vagyok. Ma is mentem esőben off autóval, utólagos xenonnal és Bosch (békebeli) fémfoncsoros lámpával, elég jól láttam vele. Lesz így összehasoníltásom Smiley.

A fényszóró polírózást illetően a lámpaboltban azt mondták, hogy a polírozás be fog mattulni. Ha fényes (mint még nekem), akkor hagyjam, ha kell, akkor felcsiszoják és lefújják lakkal. A polírral az a gond, hogy leszedi az UV védett réteget a fényszóróról utána pedig fél év és szörnyű lesz. Nekem pld. nincs mattulás, se kőfelverődés, de ha közelről megnézem sok kis pici pötty, mintha egészen finom sóder nagy sebességnél telibekapta volna egy-egy helyen.




Szia!
Mennyiért foncsorozták? Én nagyon jól látok az enyémekkel, de azért érdekel.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6747 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 23:19:33 »

Ha elveszett a rádióm kódja, akkor mi a teendő? Ballaghatok be a szervizbe? Vagy ki kell szedni a rádiót és SN alapján a progi megmondja?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6748 Dátum: 2016.11.18 péntek, 00:10:11 »

3500/db.

Szia!
Mennyiért foncsorozták? Én nagyon jól látok az enyémekkel, de azért érdekel.  Wink
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6749 Dátum: 2016.11.18 péntek, 06:15:53 »

No. Ma elhoztam a felújított foncsorokat, hát mit mondjak fénylik mint....Nem is gondoltam, hogy a kiszedett állapothoz képest ekkorát fog változtatni. Még az is fényesebb, ami az eredetinél (gondolom ) ép rész fényes volt. Egy hiba az autolámpa2000 bolttal kapcsolatosan: kifejezetten felhívtam a figyelmüket, hogy csak a belsejét fújják ki, ami felfekszik a foncsor rész a lámpatestre, azt ne, mert vannak benne pöckök, stb, ami ha kap a foncsorból, akkor feszülni fog. "Hát persze..." - mondták. Erre jól telibefújták az egészet. Mindegy, így is össze tudtam rakni, csak kicsit előtte a csavarlukakat meg a kis pöcköket meg kell tisztítani (lepattintatni róluk a foncsort). Fényszórót összeraktam, még a beszerelés van hátra. Hogy az a csati mekkora egy fhos a fényszóró hátulján...Mindig szenvedek a széthúzással, baromi egyszerűen sokkal jobb konstrukcióban meg lehetett volna oldani. Ez vizet kap, rossz szétszedni, összerohad, na mindegy Smiley

Referálok majd a fényerőt is illetően. Gyári 4300K van benne, kíváncsi vagyok. Ma is mentem esőben off autóval, utólagos xenonnal és Bosch (békebeli) fémfoncsoros lámpával, elég jól láttam vele. Lesz így összehasoníltásom Smiley.

A fényszóró polírózást illetően a lámpaboltban azt mondták, hogy a polírozás be fog mattulni. Ha fényes (mint még nekem), akkor hagyjam, ha kell, akkor felcsiszoják és lefújják lakkal. A polírral az a gond, hogy leszedi az UV védett réteget a fényszóróról utána pedig fél év és szörnyű lesz. Nekem pld. nincs mattulás, se kőfelverődés, de ha közelről megnézem sok kis pici pötty, mintha egészen finom sóder nagy sebességnél telibekapta volna egy-egy helyen.





Ez a mindenhova futtatják a foncsor anyagot sajnos a foncsorozás.hu-s csapatnál is probléma. Én meg az Mk3 xenonnal futottam bele, lehet hogy itt is ilyen problémát okoz:
A lencse tartója és a árnyékoló pajzs is így távolabb kerül a fénycső fénykibocsájtó részétől, amitől egyrészt a hotspot túl alacsonyra kerül a vetítési képben, másrészt az árnyékolás határán egy sárgás sáv jelenik meg, és a legtöbb helyen ennek a nem hasznos sávnak a tetejét fogják a megfelelő magassághoz állítani, nem a hasznos részt. Szóval úgy mindent egybe véve elég rossz látási viszonyokat tud teremteni.
Én amikor visszakaptam kb fél órát töltöttem azzal hogy kapargattam mindenhonnan a felesleges foncsoranyagot, hogy jól világítsanak.
Majd esetleg tudsz lőni egy képet egy fal elé állítva a  autót, hogy milyen lett?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.