Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.10 péntek, 01:53:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
267
268
269
270
271
272
273
[
274
]
275
276
277
278
279
280
281
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24179473 alkalommal)
Mondeo93TDCI
és 26 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13650 Dátum:
2007.09.19 szerda, 09:01:58 »
Idézetet írta: Zsolti - 2007.09.18 kedd, 22:08:02
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.18 kedd, 22:06:17
Én meg személyen megyek verni az asztalt.
A rendszernek meg nincs semmi baja, egyszerűen nem értenek hozzá.
Míg én nem hívom őket, ne borítsad rájuk az asztalt, nehogy most meg azért ne tudja megnézni a gépet
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13651 Dátum:
2007.09.19 szerda, 09:05:23 »
Idézetet írta: Zsolti - 2007.09.18 kedd, 22:26:41
Na nekem megvolt
Nekem meg nem, és ez miatt ment tönkre újra az adagolóm, az új adagoló beépítése elött kellett volna tanktisztítás, és nyomás próba, egyik se történt meg... Ez a hozzá nem értés magas foka...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolti
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13652 Dátum:
2007.09.19 szerda, 11:08:31 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.19 szerda, 09:05:23
Nekem meg nem, és ez miatt ment tönkre újra az adagolóm, az új adagoló beépítése elött kellett volna tanktisztítás, és nyomás próba, egyik se történt meg... Ez a hozzá nem értés magas foka...
MIért, annyira dzsuvás volt a tankod?
?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13653 Dátum:
2007.09.19 szerda, 13:49:09 »
A Scratch autója kapott egy problémás gázolajat. Ezzel eldugult a gázolajszűrő. Az AC nyomta rendesen, ledobta a csövet a szűrőről, ki a gázolajat a generátorra. Erre az autó kicsulladt (szerencsére sikerült eloltani komoly kár nélkül). Bexart a generátor. Na most, valószínű, hogy az eldugult szűrő miatt vagy szárazon ment az adagoló, vagy a szennyeződésből jutott át a szűrőn, de az adagolóba (ez a valószínűbb). Na erre bexart az adagoló mechanikusan. Megjavították. Ezután valószínűleg az AC nem tudott szállítani elég gázolajat, és nem is ment rendesen az autó. Az elektronikát az adagolón a go hűti. Valószínű, hogy a hűtés hiánya okozta túlhevülés miatt ment tönkre (én erre tippelek) az elektronika (ugyanis szétégett), vagy pedig a generátor elromlásakor valami elektrosokk alakult ki. Ez azért kérdéses, mert akkor ez rögtön történt volna, nem hónapokkal később.
Beszéltem pár emberrel, és azt mondták, a scratch elektronikája már a pivot-os (vagy pilot, előbefecsk.), ami nem szokott tönkremenni. Az a muki a hűtés hiányát mondta.
Szóval tanktisztítás. Ha az autó futott 200e körül, és elkezd adagoló-hiba szerűeket produkálni, a legelső, az üzemanyagnyomás mérése. A halódó/elduguló ac nem fog teljes nyomást produkálni, még akkor sem, ha néha jó, néha nem.
Ha már ez van, azaz nincs meg a teljes nyomás (asszem 3 felett), akkor mindenképpen pucolni a tankot.
De ha adagolót javíttat az ember, akkor is nyomásmérés, és tanktisztítás.
A hiedelmekkel ellentétben a VP44-es adagoló egészen jó, nagyon sokat kibír. Csak felénk (főleg régebben), nem volt tiszta a gázolaj. A kutak nem tisztíttatják a tankokat, ezért a piszok oldódik, és landol a te tankodban. Ezért jó a nagyobb kút.
A vp44-et sok helyre építik (építették), még a v6-os motorba is, pl A6 audi, és azt hiszem, a 105 lovas, 1,9-es tdi is ezzel volt felszerelve nagyon sokáig.
De a klubban lévő tddi-k is elcsattognak a világ végéig. Szerintem nincs ezzel semmi gond.
Miért szidják a szervízek: Mert ezt nem lehet barkács módszerekkel javítani. A végén fel kell programozni, ami egy nagyon precíz, szgépes szerkóval történik, ami visszaméri a befecskendezett adatokat, korrigálja, majd úrja, és újra, amíg tutter nem lesz. Persze minden fordulatszámon végigpróbálgatja. Na ez a szerkó drága, pár tíz millás, és ezért drága az adagolókat javítani. És csak pár helyen (4?) van ilyen az országban.
Az egyik javaslatom, a go szűrő sűrű cseréje (kb 20e km). Meg a tiszta go, jó helyről.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13654 Dátum:
2007.09.19 szerda, 14:10:24 »
Idézetet írta: tamas - 2007.09.17 hétfő, 12:27:09
Sziasztok!
A 2003. XI. havi mondeommal az alábbi "apróbb" gondok jelentkeztek:
A műszerfalban az egyik izzó kiéghetett, mert a fordulatszám mérót csak félig világítja meg, az ülésfűtésnél is úgy érzem, hogy megszakadt a kontaktus.
Érdemes-e házilag hozzáfogni, vagy bízzam szakemberre?
Jó napot Mondenkinek!
ugyanez a probléma lépett fel nálam is: műszerfalvilágítás (fordulatszám mérőnél és vízhőfok) ki, vezetőoldali ülésfűtés nem működik.
Létezne hogy biztosíték probléma és égőprobléma egyszerre???
REF100
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Zsolti
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13655 Dátum:
2007.09.19 szerda, 15:22:30 »
Köszi Angel a választ!
Holnap megjön az új üzemanyagszivattyúm, utána hamarosan kiderül az volt e a baja a vasamnak. Ha nem, abba belegondolni se jó .........
Amúgy a tankom eléggé dzsuvás volt, de a szerelő szerint nem annyira, hogy attól ne ment volna a kocsi.
Scratch a múltkor azt mondta, hogy neki nem időszakosan jelentkezett a probléma, hanem egyszer jelentkezett és utána abszolut nem ment a kocsi.
Naplózva
Kisber
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13656 Dátum:
2007.09.19 szerda, 16:24:18 »
Idézetet írta: Zsolti - 2007.09.18 kedd, 22:26:41
Idézetet írta: Angel - 2007.09.18 kedd, 22:13:21
A tanktisztítást vagy adagolójavítás, vagy AC csere alkalmával kell megejteni. Amíg nincs tünet, nem kell.
Na nekem megvolt
És mennyi volt a komplett mosás? (más is mondhat összegeket, nem csak Zsolti-tól várom
)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13657 Dátum:
2007.09.19 szerda, 17:11:24 »
Idézetet írta: Zsolti - 2007.09.19 szerda, 15:22:30
Köszi Angel a választ!
Holnap megjön az új üzemanyagszivattyúm, utána hamarosan kiderül az volt e a baja a vasamnak. Ha nem, abba belegondolni se jó .........
Amúgy a tankom eléggé dzsuvás volt, de a szerelő szerint nem annyira, hogy attól ne ment volna a kocsi.
Scratch a múltkor azt mondta, hogy neki nem időszakosan jelentkezett a probléma, hanem egyszer jelentkezett és utána abszolut nem ment a kocsi.
Hát, egy szimpla nyomásmérés azért megelőzhette volna az egészet.
Nem attól nem megy a kocsi, hogy dzsuvás a tank, hanem pl eldugul az AC nagy szűrője, stb.
Ha pl az AC nem szállít eleget (akár elektromos hiba miatt), az szépen látszik a nyomáson.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13658 Dátum:
2007.09.19 szerda, 18:55:44 »
Idézetet írta: Zsolti - 2007.09.19 szerda, 11:08:31
MIért, annyira dzsuvás volt a tankod?
?
Nem, a fő gond inkább a szivattyú nyomásával volt.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolti
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13659 Dátum:
2007.09.19 szerda, 20:07:49 »
Idézetet írta: Kisber - 2007.09.19 szerda, 16:24:18
És mennyi volt a komplett mosás? (más is mondhat összegeket, nem csak Zsolti-tól várom
)
Én 12-őt fizettem érte! Maszek szerelőnél, nem szakszervízben.
Naplózva
Zsolti
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13660 Dátum:
2007.09.19 szerda, 20:17:58 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.19 szerda, 17:11:24
Hát, egy szimpla nyomásmérés azért megelőzhette volna az egészet.
Nem attól nem megy a kocsi, hogy dzsuvás a tank, hanem pl eldugul az AC nagy szűrője, stb.
Ha pl az AC nem szállít eleget (akár elektromos hiba miatt), az szépen látszik a nyomáson.
Tudom Angel és igazad is van. De nem találtam olyan szerelőt aki normálisan végignézné és végigcsinálná a dolgokat. Közben a kocsim meg szépen tönkremegy, úgyhogy bedurrantam és megrendeltem a szivattyút. Ha nem ez a baja akkor adagolós, ott meg majdnem mindegy ez a 60plusz. Na jó azért nem
De bízom benne rendbe jön minden!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13661 Dátum:
2007.09.19 szerda, 20:52:53 »
Ma voltam Solymaron, mert ujra elkezdtek rohadozni az ajtok. Sikerul talalkoznom Devlin elvtarssal, akinek szinten 2.0i vanik es 1ut megalapitottuk, hogy valami tenyleg nem stimmel a gepemmel. Tudtam, hogy nem vagyok hipotalamus ize hipohonder nah
A diagnozis: nem megy a geeep. Gurultunk egy karikat az o gepevel es tenyleg jobban megy az ove. Egyenletesebben es erosebben huz.
Szal mar csak arra kene rajonni, hogy mi a rak van vele.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13662 Dátum:
2007.09.19 szerda, 21:07:26 »
Idézetet írta: Zsolti - 2007.09.19 szerda, 20:17:58
Tudom Angel és igazad is van. De nem találtam olyan szerelőt aki normálisan végignézné és végigcsinálná a dolgokat. Közben a kocsim meg szépen tönkremegy, úgyhogy bedurrantam és megrendeltem a szivattyút. Ha nem ez a baja akkor adagolós, ott meg majdnem mindegy ez a 60plusz. Na jó azért nem
De bízom benne rendbe jön minden!
Tudod, mi szörnyen okosak vagyunk, meg minden, osztjuk itt az észt a partvonalról :-) ha meg néha bejön a tipp, örülünk, mint állat!
Ha mégis adagoló, akkor keress meg, már van egy kis ismeretségem az adagolós cégeknél. Lehet egy jó nagyot alkudni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolti
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13663 Dátum:
2007.09.19 szerda, 21:14:36 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.19 szerda, 21:07:26
Tudod, mi szörnyen okosak vagyunk, meg minden, osztjuk itt az észt a partvonalról :-) ha meg néha bejön a tipp, örülünk, mint állat!
Ha mégis adagoló, akkor keress meg, már van egy kis ismeretségem az adagolós cégeknél. Lehet egy jó nagyot alkudni...
Köszi Angel! Különben tényleg segítőkészek és korrektek vagytok
Ha adagolós téged kereslek!!!! De remélem nem kell ..... és nem miattad
Holnap estére már okosabb(inkább tapasztaltabb) leszek!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13664 Dátum:
2007.09.19 szerda, 21:30:31 »
nem akadékoskodás, de ha jó a nyomás az még nem jelenti azt, h jó a szivattyú is! nekem az OFF 100/A6-ban külön mértek nyomást, és szállított mennyiséget is. szal a dolog értelme az, h azonos nyomásnál is változhat a szállított mennyiség, ha pedig ez alacsony akkor máris kevés a naftánk még akkor is ha kellő nyomáson érkezik.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13665 Dátum:
2007.09.19 szerda, 21:53:13 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.09.19 szerda, 21:30:31
nem akadékoskodás, de ha jó a nyomás az még nem jelenti azt, h jó a szivattyú is! nekem az OFF 100/A6-ban külön mértek nyomást, és szállított mennyiséget is. szal a dolog értelme az, h azonos nyomásnál is változhat a szállított mennyiség, ha pedig ez alacsony akkor máris kevés a naftánk még akkor is ha kellő nyomáson érkezik.
Ha terhelés alatt van nyomás, az már azt jelenti, hogy szállít eleget.
Szerintem az A6-ban pont ez az adagoló volt. (VP44)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolti
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13666 Dátum:
2007.09.19 szerda, 22:07:54 »
Angel! Amúgy te mennyiért tudsz adagoló felújítást? én 220ért hallottam. Van ennél olcsóbb is?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13667 Dátum:
2007.09.19 szerda, 22:11:38 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.19 szerda, 21:53:13
Ha terhelés alatt van nyomás, az már azt jelenti, hogy szállít eleget.
Szerintem az A6-ban pont ez az adagoló volt. (VP44)
az 1 benzintemető volt. de ezzel a szállított mennyiséggel csak azt akartam mondani, h érdemes ránézetni a jó nyomás esetén arra is, h 100as legyen a szivattyú. nálam is csak a továbblépés előtti 100ra menés miatt lett külön lemérve. nem olcsó dolgokról van szó esetenként 10E forintokról ... ne dobáljuk feleslegesen ha nem muszály
ez a terheléses tolog rendben is van, csak a tekknikka mindig képes csodákra
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13668 Dátum:
2007.09.19 szerda, 23:06:10 »
Idézetet írta: Zsolti - 2007.09.19 szerda, 22:07:54
Angel! Amúgy te mennyiért tudsz adagoló felújítást? én 220ért hallottam. Van ennél olcsóbb is?
Nyilván. Mindig lehet alkudni... szerintem 50-70%-a az általad írt árnak. Tudod, akció, meg izé...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolti
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13669 Dátum:
2007.09.20 csütörtök, 06:49:57 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.19 szerda, 23:06:10
Nyilván. Mindig lehet alkudni... szerintem 50-70%-a az általad írt árnak. Tudod, akció, meg izé...
Szuper! Kereslek ha szükséges!
Még a szerelőkre visszatérve, úgy veszem észre, hogy ők azt szeretik ahol a hiba egyértelmű és nem kell nekik kutatni, hogy mi lehet a hiba oka. Ez már nem tetszik nekik és egyszerűbb azt mondani, hogy cseréld ki ezt meg azt és talán jó lesz a kocsi. Mert a hiba okának a keresésével csak az ideje megy el. Tisztelet a kivételnek!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13670 Dátum:
2007.09.20 csütörtök, 08:46:07 »
Idézetet írta: Zsolti - 2007.09.20 csütörtök, 06:49:57
... Még a szerelőkre visszatérve, úgy veszem észre, hogy ők azt szeretik ahol a hiba egyértelmű és nem kell nekik kutatni, hogy mi lehet a hiba oka. Ez már nem tetszik nekik és egyszerűbb azt mondani, hogy cseréld ki ezt meg azt és talán jó lesz a kocsi. Mert a hiba okának a keresésével csak az ideje megy el. Tisztelet a kivételnek!
ez a szervízekre elég nagy arányban igaz. 1 kis macek autóreszelő, aki 1 max 2 alkalmazottal otthon nem márkafüggően dolgozik nem engedheti meg magának a több tízezerforintos találgatást, mert elveszti a kuncsaftot az első felesleges tételnél. márkaszervízben számítógéppel keresik a hibát, és ezáltal nagyon sok ottdolgozó elvesztette a gondolkodási képességét. amit a gép nem ír ki az többnyire nem is hiba... szerintük. tisztelet az IGEN KEVÉS kivételnek! volt olyan bajom az OFF előző autómmal amit egyszerűen nem bírtam kilogikázni, és elvittem az itteni 1ik szervízbe, gondoltam jól kiolvassák a kódot, az eredményt zsebrevágom és otthon megoldom magamnak. a hiba az volt, h téli hidegbe az autó csak kb 10 perc önindító köszörültetés után indult be. a hibaolvasás eredménye pedig ...
"SZERVÍZ: -úgy néz ki hogy valami van a hidegindító rendszerrel!
ÉN: -DE MI?? milyen részekből tevődik ez össze? és mennyibe fáj?
SZ: -pótlevegő motor 55E, direkt befecskendező 40E, hőfokgomba 42E + munkadíj
ÉN: -ahham ... szal lefejnétek kb 200al, de fogalmatok sincs mi a helyzet, csak tippelgettek!? biztosak lehettek benne, h ajánlani fogom mindenkinek a hozzánemértéseteket mindenkinek, akivel csak találkozok.
SZ: -8573 Ft. lesz a hibaolvasás.
ÉN: -milyen hibaolvasás? tudjuk mi a hiba? megszűnt a hiba?
SZ: -sajnos nem
ÉN: -akkor mit kell kifizetnem, ha gyakorlatilag nem csináltatok semmit!?"
és itt el is köszöntem. később elmentem 1 általános villamossági szervízbe, ahol előkaptak 1 sokak által ismert (piacon 2E Ft.) sárga műszert, amivel feszültséget, ellenállást stb lehet mérni és kb 30 perc fogócska után elkapták a bűnöst. igen benne volt a szervíz által említett alkatrész listában, de nem mind1 a talán és a biztos. 30E jó magyar forintér (anyag+munkadíj) ki is cserélték a beteg hőfokgombát, nekem pedig virult a szám mert akár moszkvában is 2 fordításra indult volna az autó.
az én kijelentésem a szervízt nem rázta meg, mert ha másból nem akkor megél a garanciális javításból. és mivel a szalon + szervíz általába 1 cég, így ott van az új autók nem kicsi haszna, ami inkább profil mint a javítás.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.09.20 csütörtök, 08:47:50 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
sgabo
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13671 Dátum:
2007.09.20 csütörtök, 09:06:15 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.09.20 csütörtök, 08:46:07
ez a szervízekre elég nagy arányban igaz. 1 kis macek autóreszelő, aki 1 max 2 alkalmazottal otthon nem márkafüggően dolgozik nem engedheti meg magának a több tízezerforintos találgatást, mert elveszti a kuncsaftot az első felesleges tételnél. márkaszervízben számítógéppel keresik a hibát, és ezáltal nagyon sok ottdolgozó elvesztette a gondolkodási képességét. amit a gép nem ír ki az többnyire nem is hiba... szerintük.
az én kis jólbejáratott szerelőm egy pont vegyeskategóriába tartozó műhely: vaolt annyi affinitásuk és nyitottságuk, hogy nemkevés pénzt áldozva a dologra beszereztek egy hibakódolvasót. emellett megmaradt a gondolkodás is, de első körben megnézik mit ír a gép. nekem hálaistennek még fölöslegesen semmit nem cseréltek.
a helyzet az, hgoy bizonyos ügyfelekkel ilyen pénztárcakímélő stratégiát folytatnak (pl. Tomi3118 lendkerékcseréje: mások még elmennének így az autóval X ezer km-t, Tomit viszont zavarja, mert igényes az autójára. a szerelő nem meri kicserélni, mert akkor lelkiismeretfurdalása lenne, hogy lehúzott valakit, annak ellenére, hogy kifejezett kérése volt Tominak, hogy cseréljék ki. ez egy ilyen ördögi dilemma, viszont jelzi, hogy nem lehúzós műhyleről van szó.) szerintem...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13672 Dátum:
2007.09.20 csütörtök, 09:29:22 »
Idézetet írta: sgabo - 2007.09.20 csütörtök, 09:06:15
a szerelő nem meri kicserélni, mert akkor lelkiismeretfurdalása lenne, hogy lehúzott valakit, annak ellenére, hogy kifejezett kérése volt Tominak, hogy cseréljék ki. ez egy ilyen ördögi dilemma, viszont jelzi, hogy nem lehúzós műhyleről van szó.) szerintem...
a kifejezett kérés is más. kifejezett kérésre a tetőt is levágom flexel, ha valaki azéé akar fizetni... nem kérdezem a miértjét. de mint mondtam nem mindenhol és leginkább nem mindenki a negatív kategória, csak túl sok a negatív tapasztalat
azéé van pozitív dolog is márkaszervízzel. pont fordos!
kicsi fiesta a 30000km-es szervíz után kb 800km megétele után elkezdett időnként fulladni, időnként ugrálni mint a kabóca. vissza szervízbe, autó kb 25 percet állt bent aztán tolat kifelé. szerelő bácsi kiszállt, kivette az ülésvédőt, és elmesélte h gyújtókábeleket cserélt. megköszönték, h megtiszteltük őket a bizalmunkal és viszontlátás.
költség 0 Ft, eredmény: autó azóta is jól ketyeg. ez 1 korrekt, gyors, és JÓ garanciális javítás.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13673 Dátum:
2007.09.20 csütörtök, 09:52:16 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.09.20 csütörtök, 08:46:07
...mert akár moszkvában is 2 fordításra indult volna az autó...
Ez jó definíció!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolti
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13674 Dátum:
2007.09.20 csütörtök, 18:21:23 »
Idézetet írta: sgabo - 2007.09.20 csütörtök, 09:06:15
az én kis jólbejáratott szerelőm egy pont vegyeskategóriába tartozó műhely: vaolt annyi affinitásuk és nyitottságuk, hogy nemkevés pénzt áldozva a dologra beszereztek egy hibakódolvasót. emellett megmaradt a gondolkodás is, de első körben megnézik mit ír a gép. nekem hálaistennek még fölöslegesen semmit nem cseréltek.
Sgabo, te szerencsés vagy, hogy találtál egy ilyen műhelyt! Azt se értem, hogy a szakszervíz egy szivattyút miért akar 190ért adni amikor ugyanazt meghozzák 60ért(mindkettő bosch)
?!!!!Ez nekem magas. Őket csak a lehúzás érdekli?
Naplózva
srac
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13675 Dátum:
2007.09.20 csütörtök, 20:45:05 »
Ma voltam a Ford Solymárnál normál szervizen és ismét hozták a szokásosan jó minőséget.
130 ezer kilométer van az autómban, ez most nekem a 140 ezres szerviz volt. Szűrőket és az olajat a Nagy-Autónál vettem.
Végig ott voltam a szerelés közben, lelkiismeretesen mindent végignéztek, apróbb kéréseimet maradéktalanul teljesítették.
1,2 óra munkaidő és egy cserélt izzó szerepelt a munkalapon, és én ezért 8 ezer forintot fizettem. Szerintem abszolút korrekt, továbbra is csak ajánlani tudom mindenkinek a solymári szervizt. Egy szót sem szóltak azért, hogy nem tőlük vettem drágán a szűrőket és az olajat.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13676 Dátum:
2007.09.20 csütörtök, 20:59:39 »
Idézetet írta: srac - 2007.09.20 csütörtök, 20:45:05
Ma voltam a Ford Solymárnál normál szervizen és ismét hozták a szokásosan jó minőséget.
130 ezer kilométer van az autómban, ez most nekem a 140 ezres szerviz volt. Szűrőket és az olajat a Nagy-Autónál vettem.
Végig ott voltam a szerelés közben, lelkiismeretesen mindent végignéztek, apróbb kéréseimet maradéktalanul teljesítették.
1,2 óra munkaidő és egy cserélt izzó szerepelt a munkalapon, és én ezért 8 ezer forintot fizettem. Szerintem abszolút korrekt, továbbra is csak ajánlani tudom mindenkinek a solymári szervizt. Egy szót sem szóltak azért, hogy nem tőlük vettem drágán a szűrőket és az olajat.
Akkor úgy látszik csak engem tüntettek ki mindenféle rosszal.....
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Zsolti
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13677 Dátum:
2007.09.20 csütörtök, 21:19:58 »
Angel, Scratch!
Ma kicserélték a szivattyúmat! Azóta mentem vele 100km-t és nem rángatott, nagyon szépen és simán ment(amit már nem csinált kb. egy hónapja)!!! De nem akarom elkiabálni a dolgokat!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13678 Dátum:
2007.09.20 csütörtök, 23:12:52 »
Idézetet írta: Zsolti - 2007.09.20 csütörtök, 21:19:58
Angel, Scratch!
Ma kicserélték a szivattyúmat! Azóta mentem vele 100km-t és nem rángatott, nagyon szépen és simán ment(amit már nem csinált kb. egy hónapja)!!! De nem akarom elkiabálni a dolgokat!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13679 Dátum:
2007.09.21 péntek, 00:22:19 »
Idézetet írta: Zsolti - 2007.09.20 csütörtök, 21:19:58
Angel, Scratch!
Ma kicserélték a szivattyúmat! Azóta mentem vele 100km-t és nem rángatott, nagyon szépen és simán ment(amit már nem csinált kb. egy hónapja)!!! De nem akarom elkiabálni a dolgokat!
Ennek igazán örülök!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szendre
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13680 Dátum:
2007.09.21 péntek, 09:14:06 »
Wyctor!
Én is voltam náluk 1x és hibátlanok voltak. Nem volt drága, futóművet állítottak, bütyköltek,átvizsgáltak, mentünk próbaköröket...stb. kb 2 órát elszüttyöögtek 6ezerért. Nekem csak az a bajom, hogy messze van.
Naplózva
srac
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13681 Dátum:
2007.09.21 péntek, 09:35:24 »
Nekem kevesebb mint 1 km, így tegnap 06:58-kor indultam el itthonról a 07:00 szervizre
Idézetet írta: szendre - 2007.09.21 péntek, 09:14:06
Wyctor!
Én is voltam náluk 1x és hibátlanok voltak. Nem volt drága, futóművet állítottak, bütyköltek,átvizsgáltak, mentünk próbaköröket...stb. kb 2 órát elszüttyöögtek 6ezerért. Nekem csak az a bajom, hogy messze van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13682 Dátum:
2007.09.21 péntek, 09:51:11 »
Idézetet írta: srac - 2007.09.21 péntek, 09:35:24
Nekem kevesebb mint 1 km, így tegnap 06:58-kor indultam el itthonról a 07:00 szervizre
Ez olyan, mint az én munkahelyem. 1s alatt érek be.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3728
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13683 Dátum:
2007.09.21 péntek, 09:59:24 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.21 péntek, 09:51:11
Ez olyan, mint az én munkahelyem. 1s alatt érek be.
Ezt nehéz lesz űberelni!
Na nem mintha kéne.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
szendre
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13684 Dátum:
2007.09.21 péntek, 11:40:36 »
Idézetet írta: srac - 2007.09.21 péntek, 09:35:24
Nekem kevesebb mint 1 km, így tegnap 06:58-kor indultam el itthonról a 07:00 szervizre
Idézetet írta: szendre - 2007.09.21 péntek, 09:14:06
Wyctor!
Én is voltam náluk 1x és hibátlanok voltak. Nem volt drága, futóművet állítottak, bütyköltek,átvizsgáltak, mentünk próbaköröket...stb. kb 2 órát elszüttyöögtek 6ezerért. Nekem csak az a bajom, hogy messze van.
Az tudom, így én se mennék máshova! De Csepelről.....
Mondjuk a csepeli Autonettet kihagyom. Többet nem megyek!
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13685 Dátum:
2007.09.21 péntek, 14:29:40 »
Sziasztok. Mi lehet a hiba? Ma reggel elég hideg volt ezért be akartam fűteni,de csak langyosat fújt a ventilátor.Egyre feljebb vettem a hőfokot (autómata klímás) de nemváltozott a befúvott levegő hőfoka.Ha a ventilátort magasabb fokozatra vettem akkor egy kicsit melegebbet fújt de azért ez is elég halvány.Sokkal jobb szokott ez lenni.A víz hőfoka középen állt, úgy ahogy szokott.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13686 Dátum:
2007.09.21 péntek, 14:44:31 »
Idézetet írta: soho001 - 2007.09.21 péntek, 14:29:40
Sziasztok. Mi lehet a hiba? Ma reggel elég hideg volt ezért be akartam fűteni,de csak langyosat fújt a ventilátor.Egyre feljebb vettem a hőfokot (autómata klímás) de nemváltozott a befúvott levegő hőfoka.Ha a ventilátort magasabb fokozatra vettem akkor egy kicsit melegebbet fújt de azért ez is elég halvány.Sokkal jobb szokott ez lenni.A víz hőfoka középen állt, úgy ahogy szokott.
Egy tipp: Van a középkonzolban a lábtér mellett egy hőfokjeladó, az néha tönkremegy. Ha folyamatosan romlott a fűtésteljesítményed, akkor az is lehet, hogy a radiátor (hőcserélő) pl elvízkövesedett, amitől eldugult és nem folyik be elég melegvíz, bár ha emeled a venti fordulatát és melegebb, akkor ez az utóbbi nem valószínű. Nézd meg a motortérben, hogy a fűtéscső meleg-e.
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13687 Dátum:
2007.09.21 péntek, 14:58:53 »
Idézetet írta: SSanya - 2007.09.21 péntek, 14:44:31
Idézetet írta: soho001 - 2007.09.21 péntek, 14:29:40
Sziasztok. Mi lehet a hiba? Ma reggel elég hideg volt ezért be akartam fűteni,de csak langyosat fújt a ventilátor.Egyre feljebb vettem a hőfokot (autómata klímás) de nemváltozott a befúvott levegő hőfoka.Ha a ventilátort magasabb fokozatra vettem akkor egy kicsit melegebbet fújt de azért ez is elég halvány.Sokkal jobb szokott ez lenni.A víz hőfoka középen állt, úgy ahogy szokott.
Egy tipp: Van a középkonzolban a lábtér mellett egy hőfokjeladó, az néha tönkremegy. Ha folyamatosan romlott a fűtésteljesítményed, akkor az is lehet, hogy a radiátor (hőcserélő) pl elvízkövesedett, amitől eldugult és nem folyik be elég melegvíz, bár ha emeled a venti fordulatát és melegebb, akkor ez az utóbbi nem valószínű. Nézd meg a motortérben, hogy a fűtéscső meleg-e.
Termosztát első körbe A külső körbe lévőt kéne megnézni
Naplózva
somi
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13688 Dátum:
2007.09.21 péntek, 15:51:12 »
a másik dolgot féltve kérdezzem,van elég hütöviz a rendszerben?mert akkor szokott ilyet csinálni.ha nincs akkor nézd meg hol szivárog.?mennyi km van a kocsiba?
Naplózva
Zsolti
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13689 Dátum:
2007.09.21 péntek, 16:52:49 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.21 péntek, 00:22:19
Ennek igazán örülök!
köszi
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13690 Dátum:
2007.09.21 péntek, 17:08:45 »
Idézetet írta: somi - 2007.09.21 péntek, 15:51:12
a másik dolgot féltve kérdezzem,van elég hütöviz a rendszerben?mert akkor szokott ilyet csinálni.ha nincs akkor nézd meg hol szivárog.?mennyi km van a kocsiba?
A víz rendben nem hiányzik,pont a max-on van.
Az előbb el kellett mennem vele valahová és most meg jóvolt. Ki érti ezt?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
KaoszNagymester
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13691 Dátum:
2007.09.21 péntek, 17:13:55 »
Sziasztok!
Már múltkor írtam, hogy érdekes dolgokat produkál a kocsim: Alapjárat ingadozik, alapjáraton villog a külső-belső világítás, menet közben néha bekapcsol a nem létező tempomatom. Ezek mind egyszerre jelentkeznek, és nem mindig. (Mostanában egyre többször)
Ma elvittem az esztergomi Fordba, kiolvasták, nem írt semmi hibát. Átnézték, és megállapították, hogy rossz a generátor. Azért, mert az akksi körül "kicsapódás" van, feszültséget mértek rajta, és ingadozott, vagy magas volt..(erre már nem is emlékszem) Szóval ebből azt mondták generátor, 81e Ft-ért tudnak újat rendelni.
A kérdéseim:
Ez lehetséges?
Ennyire egyértelmű a válasz a hibákra?
Ha nem jó a generátor, használhatom még a kocsit, nem árt neki? Egyszer csak le fog állni...?
És végül, érdemes/lehet kockáztatni használttal? Honnan tudnék a legjobb árban újat/használtat beszerezni?
Köszi előre is!
Naplózva
somi
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13692 Dátum:
2007.09.21 péntek, 17:29:43 »
a cromaxnál kb 60eft volt tavaly.ha nem tölt a generátor akkor csak addig megy a kocsi mig az akksi birja
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13693 Dátum:
2007.09.21 péntek, 17:36:15 »
Idézetet írta: KaoszNagymester - 2007.09.21 péntek, 17:13:55
Átnézték, és megállapították, hogy rossz a generátor. Azért, mert az akksi körül "kicsapódás" van, feszültséget mértek rajta, és ingadozott, vagy magas volt..(erre már nem is emlékszem) Szóval ebből azt mondták generátor, 81e Ft-ért tudnak újat rendelni.
Ha túltölt, vagy nem tölt, akkor az nem fesszabályzó hiba?
Naplózva
sztpuhi
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13694 Dátum:
2007.09.21 péntek, 18:16:09 »
Idézetet írta: szendre - 2007.09.21 péntek, 11:40:36
Mondjuk a csepeli Autonettet kihagyom. Többet nem megyek!
Annyira xarok? vagy megpróbáltak átrázni? Apropó! A kerületből hova jársz szervízbe?
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13695 Dátum:
2007.09.21 péntek, 20:48:03 »
Idézetet írta: somi - 2007.09.21 péntek, 17:29:43
ha nem tölt a generátor akkor csak addig megy a kocsi mig az akksi birja
Hát én már pár ezer km óta észlelem a hibát, szóval szeritem inkább tölt, csak nem úgy ahogy kell...
FeGa: Ez a fesszabályzó a generátor része, vagy egy külön alkatrész? És mennyibe kerül kb egy ilyen?
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13696 Dátum:
2007.09.21 péntek, 21:20:48 »
Idézetet írta: KaoszNagymester - 2007.09.21 péntek, 20:48:03
FeGa: Ez a fesszabályzó a generátor része, vagy egy külön alkatrész? És mennyibe kerül kb egy ilyen?
Igen, a generátor része, de külön cserélhető.
www.kepfeltolto.hu/?img=5atu
itt egy kép, hogy hogyan is néz ki. Bár ez mk1 - mk2 generátora de mind ugyanúgy műxik.
Az árát sajnos nem tudom.
Naplózva
somi
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13697 Dátum:
2007.09.21 péntek, 21:36:56 »
a mkiii-ba egybe van épitve a feszszabályzo a generátorral...
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13698 Dátum:
2007.09.21 péntek, 21:50:05 »
Idézetet írta: somi - 2007.09.21 péntek, 21:36:56
a mkiii-ba egybe van épitve a feszszabályzo a generátorral...
Hát itt is, de ha szétszeded akkor a fesszabályzó kivehető és cserélhető. Ha az mk3-ba nem cserélhető az elég nagy tervezési baklövés lenne, mert a szénkefék abban is kopnak.
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13699 Dátum:
2007.09.22 szombat, 12:51:06 »
Hát akkor csak remélni tudom, hogy szét lehet szedni...
Hétfőn hívok fel egy villamosságist, addig is ha valaki biztos benne, hogy szét lehet szedni írja meg, hogy ne izguljam szét magam...
És akkor ez összefüggésben lehet azzal is, hogy néha magától megtartja a tempót? Mert ez a hiba szorosan együtt jelentkezik a többivel. (alapjárat ingadozás, villogó fények)
Naplózva
Oldalak:
1
...
267
268
269
270
271
272
273
[
274
]
275
276
277
278
279
280
281
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ