Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 09:46:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 360 361 362 363 364 365 366 [367] 368 369 370 371 372 373 374 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20587412 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
erdijani
Vendég
« Új hozzászólás #18300 Dátum: 2009.07.21 kedd, 10:12:42 »

Tudna valaki abban segíteni hogy a bal első ajtóból a zárszerkezet és a kilincs közötti összekötő fém rudat hogyan tudom kiakasztani abból a műanyag kockából? falbav
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #18301 Dátum: 2009.07.21 kedd, 20:52:59 »

Hello, hetvegen balesetem volt, egy motorost leloktem az utrol.a lokharitom serult a kepen lathato modon.
http://kepfeltoltes.hu/090720/K_p028_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
velemenyetek szerint javitani lehet, es erdemes? Ha igen, volt valakinek hasonlo ugye amivel kis tampontot tudna adni az anyagiakat illetoen?
Ha cserelni kell akkor is ha tudtok tanacsot adni hogy hol mennyiert, azert halas lennek.
koszi,
udv!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #18302 Dátum: 2009.07.21 kedd, 22:09:22 »

Hello, hetvegen balesetem volt, egy motorost leloktem az utrol.a lokharitom serult a kepen lathato modon.
http://kepfeltoltes.hu/090720/K_p028_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
velemenyetek szerint javitani lehet, es erdemes? Ha igen, volt valakinek hasonlo ugye amivel kis tampontot tudna adni az anyagiakat illetoen?
Ha cserelni kell akkor is ha tudtok tanacsot adni hogy hol mennyiert, azert halas lennek.
koszi,
udv!

Ha megvannak a darabjai javítható.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18303 Dátum: 2009.07.21 kedd, 22:43:25 »

Hello, hetvegen balesetem volt, egy motorost leloktem az utrol.a lokharitom serult a kepen lathato modon.

...máskor tessék jobban odafigyelni a motorosokra.... police
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
xabab
Vendég
« Új hozzászólás #18304 Dátum: 2009.07.22 szerda, 11:22:05 »

sikerult beszereznem ien mmero kütyüt, es lemertem az ellenallasokat a kapcsolokon... es eleg szomoru a dolog... az OFF gombon 0 helyett 1.1 Ohm-t mutat es a - gombon 120 helyett 120.7 Ohm-t mutat... elektros szaki segithet a dolgon, igaz? nem kell feltetlenul kicserelni a gombokat...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18305 Dátum: 2009.07.22 szerda, 11:26:07 »

sikerult beszereznem ien mmero kütyüt, es lemertem az ellenallasokat a kapcsolokon... es eleg szomoru a dolog... az OFF gombon 0 helyett 1.1 Ohm-t mutat es a - gombon 120 helyett 120.7 Ohm-t mutat... elektros szaki segithet a dolgon, igaz? nem kell feltetlenul kicserelni a gombokat...

Ezzel most mi a bajod ?
Naplózva

blah blah blah
xabab
Vendég
« Új hozzászólás #18306 Dátum: 2009.07.22 szerda, 11:41:27 »

mas ertekeket mutat mint amit kellene, es lehet azer nem kapcsol... vagy nem?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18307 Dátum: 2009.07.22 szerda, 11:42:04 »

mas ertekeket mutat mint amit kellene, es lehet azer nem kapcsol... vagy nem?

nem.
Naplózva

blah blah blah
xabab
Vendég
« Új hozzászólás #18308 Dátum: 2009.07.22 szerda, 11:48:23 »

akko a kapcsolok jok?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18309 Dátum: 2009.07.22 szerda, 11:51:08 »

akko a kapcsolok jok?

igen.
Naplózva

blah blah blah
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18310 Dátum: 2009.07.22 szerda, 22:34:13 »

A szivargyújtóba létezik valamilyen elosztó kütyü?
Én konkrétan a gps-nek és a dvd-nek szeretnék energiát kapni.
Megoldható ez vajon? Elbírja a szivargyújtó? És van-e ilyen elosztó?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #18311 Dátum: 2009.07.22 szerda, 22:42:16 »

A szivargyújtóba létezik valamilyen elosztó kütyü?
Én konkrétan a gps-nek és a dvd-nek szeretnék energiát kapni.
Megoldható ez vajon? Elbírja a szivargyújtó? És van-e ilyen elosztó?

Van ilyen, autósboltokba kapsz, nekem 3-as van, GPS, Detektor, Inverter. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18312 Dátum: 2009.07.22 szerda, 22:52:11 »

Van ilyen, autósboltokba kapsz, nekem 3-as van, GPS, Detektor, Inverter. Smiley
Ok. Holnap meg is nézem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zsozef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


« Új hozzászólás #18313 Dátum: 2009.07.22 szerda, 23:07:44 »

Szia Scratch!
2002-es 130LE-s tdci-m van.Már többször újraindították a vezérlő computert.Legutóbb közölték,hogy az 1.hengerben rossz az injektor v.porlasztócsúcs.Mind a 4 hengerben kiszeretném cseréltetni ezeket.Tudsz valami pénztárca kímélő megoldást?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
Zsozef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


« Új hozzászólás #18314 Dátum: 2009.07.22 szerda, 23:16:28 »

Sziasztok Mindenkinek!!!
2002-es 130LE-s tdci-m van.Már többször újraindították a vezérlő computert.Legutóbb közölték,hogy az 1.hengerben rossz az injektor v.porlasztócsúcs.Mind a 4 hengerben kiszeretném cseréltetni ezeket.Tudtok valami pénztárca kímélő megoldást?Előre is köszi.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18315 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 06:57:20 »

Sziasztok Mindenkinek!!!
2002-es 130LE-s tdci-m van.Már többször újraindították a vezérlő computert.Legutóbb közölték,hogy az 1.hengerben rossz az injektor v.porlasztócsúcs.Mind a 4 hengerben kiszeretném cseréltetni ezeket.Tudtok valami pénztárca kímélő megoldást?Előre is köszi.
Te kis türelmetlen...  ejnye1

Nagyautó.hu topicban kérdezd meg Wyctort, mennyiért tud hozni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18316 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 10:14:24 »

Van ilyen, autósboltokba kapsz, nekem 3-as van, GPS, Detektor, Inverter. Smiley

Az invertert nem túl jó ötlet még elosztóba dugni, mert az nagyobb áramot húz, és így 2 helyen lehet kontakthiba.
Jobb megoldás, ha az ember a gázpedál fölé beszerel egy 2-es szivargyújtót (á lá Zsoel).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #18317 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 12:07:10 »

Szia Scratch!
2002-es 130LE-s tdci-m van.Már többször újraindították a vezérlő computert.Legutóbb közölték,hogy az 1.hengerben rossz az injektor v.porlasztócsúcs.Mind a 4 hengerben kiszeretném cseréltetni ezeket.Tudsz valami pénztárca kímélő megoldást?

Szerintem érdmes egyszerre cserélni mind, mert a többinek sincs sok hátra. Nagyautónál van kedvezményünk, de itt a fórumon a Keres-Kinálba, és a Képes hirdetésekbe is szoktak jó áron adni ilyesmit.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #18318 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 12:08:12 »

Az invertert nem túl jó ötlet még elosztóba dugni, mert az nagyobb áramot húz, és így 2 helyen lehet kontakthiba.
Jobb megoldás, ha az ember a gázpedál fölé beszerel egy 2-es szivargyújtót (á lá Zsoel).

Jobb lenne, de én ennyire nem értek az autovillámossághoz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsozef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


« Új hozzászólás #18319 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 22:04:36 »

Te kis türelmetlen...  ejnye1

Nagyautó.hu topicban kérdezd meg Wyctort, mennyiért tud hozni.

  Szia! Kösz' az infót!  integet2
Naplózva

Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18320 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 22:07:18 »

Jobb lenne, de én ennyire nem értek az autovillámossághoz.

A Jani a te embered.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18321 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 22:22:40 »

A szivargyújtót hogy lehet kiszedni? Konkrétan, amibe a csatlakozók mennek.

Vettem ma elosztót, de nem mindig érintkezik jól.
Nem az elosztó hibája, mert mással is csinálta/csinálja a szivargyújtó, ezért kiszedném, hátha rájövök, mi a baja.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18322 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 22:27:27 »

A szivargyújtót hogy lehet kiszedni? Konkrétan, amibe a csatlakozók mennek.

Vettem ma elosztót, de nem mindig érintkezik jól.
Nem az elosztó hibája, mert mással is csinálta/csinálja a szivargyújtó, ezért kiszedném, hátha rájövök, mi a baja.

Nem kell kivenni. Valószínűleg a közepén, a + érintkező oxidált.
Pici smirglicsík, rá az ujjadra, és usgyi... izé... mint az esti program... már ha nőgyógyász az illető.
Ha jössz minitalira, megmutatom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsozef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


« Új hozzászólás #18323 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 22:29:32 »

Szerintem érdmes egyszerre cserélni mind, mert a többinek sincs sok hátra. Nagyautónál van kedvezményünk, de itt a fórumon a Keres-Kinálba, és a Képes hirdetésekbe is szoktak jó áron adni ilyesmit.
Hali! Kösz asegítséget.Projekt indul.  worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #18324 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 22:36:17 »

Nem kell kivenni. Valószínűleg a közepén, a + érintkező oxidált.
Pici smirglicsík, rá az ujjadra, és usgyi... izé... mint az esti program... már ha nőgyógyász az illető.
Ha jössz minitalira, megmutatom.
Esetleg wd-40-et fújhatok e neki?
Vagy csak a nőgyógyász módszer a tuti?
Mer az enyém is hasonlót produkál
Néha nemigen redukál!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18325 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 22:38:51 »

Esetleg wd-40-et fújhatok e neki?
Vagy csak a nőgyógyász módszer a tuti?
Mer az enyém is hasonlót produkál
Néha nemigen redukál!

Ha egy mód van rá, ne írj verset  vigyor3 anno én borzoltam a kedélyeket...

Én nem nagyon hiszek a wd40-ban... smirgli... az oxidréteget mecanikusan el kell távolítani...
Az enyém is ilyen volt, lesmirgiztem, és lőn elektromosság.

Benedvesíteni, hogy csússzon... azt máshol kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18326 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 22:49:55 »

Nem kell kivenni. Valószínűleg a közepén, a + érintkező oxidált.
Pici smirglicsík, rá az ujjadra, és usgyi... izé... mint az esti program... már ha nőgyógyász az illető.
Ha jössz minitalira, megmutatom.

Köszi.
Az az érintkező valóban oxidált kissé. Na de azért is akartam kiszedni, hogy könnyebben lesmirglizzem  vigyor3.
De akkor jó lesz az esti program is ....  Wink.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18327 Dátum: 2009.07.24 péntek, 07:36:33 »

Nem kell kivenni. Valószínűleg a közepén, a + érintkező oxidált.
Pici smirglicsík, rá az ujjadra, és usgyi... izé... mint az esti program... már ha nőgyógyász az illető.
Ha jössz minitalira, megmutatom.
falbav falbav úúúúúúú,akkor én hátrébb állok!Erre nem vok kíváncsi..... eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18328 Dátum: 2009.07.24 péntek, 08:08:51 »


Tegnap megvolt a kötelező nagyszervíz. Természetesen Vik csinálta az autót (ezúton is hála és köszi worship ) az AutoFort-nál. Cserélve lett: az összes szűrő, két hátsó lengéscsillapító, generátor szíj és görgő szett, motorolaj, fék olaj, váltó olaj lett utánatöltve. Most remélem újabb 20 000 km-ig nem lesz semmivel probléma. 
Naplózva
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #18329 Dátum: 2009.07.24 péntek, 08:55:44 »

Sziasztok!

2006. februárja óta vagyok tagja a klubnak, de eddig nem kellett segítséget kérnem. Most viszont kérnék tőletek tanácsot / segítséget.
2002. januárban vettem egy 2001.03-i MK III. TDDi Mondit, amivel kezdetben semmi gond nem volt. Nagyon szeretem az autót, márcsak azért is mert amióta megvan nem nagyon hagyott cserben és a munkában is rendkívül kisegít. A használatról csak annyit, hogy 92.000 km-el vettem és most 212.000 km-nél járok.
Rátérek a problémámra. Közvetlen a vásárlást követően tapasztaltam pontosan 2.000-es fordulatnál egy berregés szerű hangot (rövid ideig), mintha (most csak tippelek) egy kicsit nagyobb előtöltést kapna a motor. Elvittem a Ford Hoványhoz Kecskeméten és természetesen, ahogy azt kell rögtön fel is újíttatták velem az adagolót 350.000-ért. A jelenség nem szűnt meg én meg bosszankodtam, már majdnem perre mentem, aztán kedves ismerősöm felvillágosított, hogy ki az ügyvédje és inkább nem indultam neki. Utólag úgy gondolom ilyen mértékű használatnál azóta már úgyis meg kellett volna csinálnom. Próbálom magam vígasztalni na  Wink
Szóval három éve próbálok a végére járni a szerelővel, aki azóta is szervizeli, de évről évre csak találgatunk. Amikor próbálom rávenni egy nagyobb kivizsgálásra mindíg mismásol, szóval nem mer belekezdeni, szerintem fél, hogy soha nem fogja megtalálni az okot.
Azóta jelentkezett egy másik hibám is, miszerint a motor elkezd akadozni menet közben majd leáll. Újraindítom és megy tovább amíg úgy tartja kedve. Sajnos nagyon hektikus, valamikor hetekig nem jön elő, van amikor alig bírok vele haladni. A diagnosztika szerint a gázpedál előtt lévő három potméter jelez hibát, de ki tudja hol van az igazi gond?

Nem akarom kínozni szegény autót mert szeretem, inkább szeretném rendbe rakni.

Legyetek szívesek nekem ajánlani, valami hozzáértő és megbízható szervizt, aki nem fog át***ni.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdvözlök mindenkit,
Mac

UI:
Régen készülök már talira, és szerintem az egyik Dél-Alföldi talira el is látogatok, mert látom nagyon jó hangulatú a társaság :-)
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18330 Dátum: 2009.07.24 péntek, 09:00:31 »

Sziasztok!...

Ha a diagnosztika a gázkarpotit dobta, miért nem cserélteted ki próbaképp? Szerintem nincs 10e Ft, és talán megy az szervíz nélkül is.
A berregés lehet mindenféle szíjfeszítő, vagy extrém esetben kéttömegű lendkerék.  wave
Naplózva
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #18331 Dátum: 2009.07.24 péntek, 09:32:26 »

Ha a diagnosztika a gázkarpotit dobta, miért nem cserélteted ki próbaképp? Szerintem nincs 10e Ft, és talán megy az szervíz nélkül is.
A berregés lehet mindenféle szíjfeszítő, vagy extrém esetben kéttömegű lendkerék.  wave

Köszi a választ.
A potit azért nem cseréltem ki, mert a szerelő azt mondta, hogy azért mert azt jelzi hibának korántsem biztos, hogy az is, mivel előtte is és utána is több áramköri elem van aminek a hibája ezt eredményezheti. Ebben igazat is adtam neki, mivel villamosmérnökként láttam már karón varjút.
A berregésnél meg lehet, hogy rossz hangfestő :-) szót használtam, mert a hang  nem mechanikus jellegű (szerintem). Olyan mintha egy pillananatra felpörgetné a fordulatszámot. A szíjak és szíjfeszítők nemrég (kb. fél éve) kompletten cserélve lettek. Sajnos beállt a klíma tengelyének csapágya és szétvágta a teljes szíj rendszert, úgyhogy cserélhettem a fő szíjtárcsától kezdve mindent.

Szóval nekem legjobban egy szakértő szerelő elérhetőségére lenne szükségem, hogy megtudjam gyógyítani a beteget :-).

Üdv,
Mac
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18332 Dátum: 2009.07.24 péntek, 10:45:33 »

Köszi a választ.
A potit azért nem cseréltem ki, mert a szerelő azt mondta, hogy azért mert azt jelzi hibának korántsem biztos, hogy az is, mivel előtte is és utána is több áramköri elem van aminek a hibája ezt eredményezheti. Ebben igazat is adtam neki, mivel villamosmérnökként láttam már karón varjút.
A berregésnél meg lehet, hogy rossz hangfestő :-) szót használtam, mert a hang  nem mechanikus jellegű (szerintem). Olyan mintha egy pillananatra felpörgetné a fordulatszámot. A szíjak és szíjfeszítők nemrég (kb. fél éve) kompletten cserélve lettek. Sajnos beállt a klíma tengelyének csapágya és szétvágta a teljes szíj rendszert, úgyhogy cserélhettem a fő szíjtárcsától kezdve mindent.

Szóval nekem legjobban egy szakértő szerelő elérhetőségére lenne szükségem, hogy megtudjam gyógyítani a beteget :-).

Üdv,
Mac
Ott van nem messze Jupiter72!Keresd itt a fórumon privátban!Ő diagnosztikával és csiptuningal foglalkozik.Tuti megoldja a problémádat. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #18333 Dátum: 2009.07.24 péntek, 10:47:14 »

Ott van nem messze Jupiter72!Keresd itt a fórumon privátban!Ő diagnosztikával és csiptuningal foglalkozik.Tuti megoldja a problémádat. Wink wave

Köszi az infót, már keresem is eljen

Üdv wave
Mac
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18334 Dátum: 2009.07.24 péntek, 10:52:23 »

Köszi az infót, már keresem is eljen

Üdv wave
Mac
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=5141 itt van,ne keresd. pü is ment! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18335 Dátum: 2009.07.24 péntek, 11:09:07 »

...
Rátérek a problémámra. Közvetlen a vásárlást követően tapasztaltam pontosan 2.000-es fordulatnál egy berregés szerű hangot (rövid ideig), mintha (most csak tippelek) egy kicsit nagyobb előtöltést kapna a motor.
...
2000-nél kezd érzehetővé válni a turbó, és ilyenkor szokott belépni (pontosabban 1800-1900 1/min nél) a töltőlevegő rendszer rezonancia hibája, amikor is a kipusztult gumírozás miatt belever a vázkeretbe az intercooler csöve. Jellegzetes berregő/csiszoráló hangot ad. A javítás többször szerepelt már a tdci topicban.

A gázpedál potik hibáját könnyen lehet ellenőrizni, a három egyszerre nem romlik el. Diagnosztika során mindhárom értéke külön kiolvasható, így látszik, ha valamelyik nem jó értéket ad. A tddi-nél elvileg van egy csatlakozó a pedálkonzol felett a pedálkapcsolók, elektronikus gázpedál kábelkötegnek. Esetleg azt érdemes lehet befújni kontaktsprével, hátha segít. Ha jól emlékszem, a gázpedál potik közvetlenül az ecu-ba vezetékelnek (természetesen az előbb említett csatin keresztül), így lehet még az ecu csatlakozó problémája is, vagy földelési gond.
Továbbit a pontos hibakód (DTC) ismeretében. Jupiter72 segít neked.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #18336 Dátum: 2009.07.24 péntek, 11:10:33 »

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=5141 itt van,ne keresd. pü is ment! Wink wave

Köszi, ment pü.

 wave
Naplózva
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #18337 Dátum: 2009.07.24 péntek, 11:16:26 »

2000-nél kezd érzehetővé válni a turbó, és ilyenkor szokott belépni (pontosabban 1800-1900 1/min nél) a töltőlevegő rendszer rezonancia hibája, amikor is a kipusztult gumírozás miatt belever a vázkeretbe az intercooler csöve. Jellegzetes berregő/csiszoráló hangot ad. A javítás többször szerepelt már a tdci topicban.

A gázpedál potik hibáját könnyen lehet ellenőrizni, a három egyszerre nem romlik el. Diagnosztika során mindhárom értéke külön kiolvasható, így látszik, ha valamelyik nem jó értéket ad. A tddi-nél elvileg van egy csatlakozó a pedálkonzol felett a pedálkapcsolók, elektronikus gázpedál kábelkötegnek. Esetleg azt érdemes lehet befújni kontaktsprével, hátha segít. Ha jól emlékszem, a gázpedál potik közvetlenül az ecu-ba vezetékelnek (természetesen az előbb említett csatin keresztül), így lehet még az ecu csatlakozó problémája is, vagy földelési gond.
Továbbit a pontos hibakód (DTC) ismeretében. Jupiter72 segít neked.  wave

Köszi az infót. Megnézem akkor a TDCI topikot, hátha közelebb kerülök a megoldáshoz. A potiknál mikor feltettük diagnosztikára mind a három poti egyszerre jelezte a hibát az értékek viszont tökéletesek voltak mindháromnál. Ezek szerint az általad javasolt ECU csatinál lehet gond, illetve nézünk egy földelés vizsgálatot.

Üdv wave
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18338 Dátum: 2009.07.24 péntek, 11:42:12 »

Köszi az infót. Megnézem akkor a TDCI topikot, hátha közelebb kerülök a megoldáshoz. A potiknál mikor feltettük diagnosztikára mind a három poti egyszerre jelezte a hibát az értékek viszont tökéletesek voltak mindháromnál. Ezek szerint az általad javasolt ECU csatinál lehet gond, illetve nézünk egy földelés vizsgálatot.

Üdv wave
Hibakód megvan?
A három egyszerre nem romlik el...
kis olvasmány:
tps diag
vibráció 1500-2000 között
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #18339 Dátum: 2009.07.24 péntek, 12:00:00 »

Hibakód megvan?
A három egyszerre nem romlik el...
kis olvasmány:
tps diag
vibráció 1500-2000 között

Most hirtelen nem tudom a hibakódot. Olvasom az olvasmányokat.

Köszi
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #18340 Dátum: 2009.07.24 péntek, 13:55:37 »

Koszi az elozo infokat. lenne meg egy kerdesem. Ebben  a kis motors balaesetben eltort a lampatestet rogzito muanyag resz.
tudjatok ott hatul a lampatesten az a kis bizbasz amibe a fem sin belemegy, es igy megszoritja.
eltorott alul felul, a lampahaznak mas baja amugy nincs.
viszont igy ugye nincs rogzitve a lampatest, tehat beallitas sincs. meghat nem marad a helyen ha be is allitom Smiley
ki nem esik, el nem veszik csak vagy en nem latok vagy a szembejovo :)Ezt lehet orvosolni  alampatest csereje nelkul?

Koszi elore is !

Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #18341 Dátum: 2009.07.24 péntek, 20:43:15 »

2000-nél kezd érzehetővé válni a turbó, és ilyenkor szokott belépni (pontosabban 1800-1900 1/min nél) a töltőlevegő rendszer rezonancia hibája, amikor is a kipusztult gumírozás miatt belever a vázkeretbe az intercooler csöve. Jellegzetes berregő/csiszoráló hangot ad. A javítás többször szerepelt már a tdci topicban.
Létezik, hogy a közismert, és 5 perc alatt házilag is javítható turbócső rezonancia (a tünetek alapján én is elsőre erre gondoltam) miatt gomboltak le Mac-ról 350k-t, ráadásul úgy, hogy meg sem javították a hibát?  falbav
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18342 Dátum: 2009.07.24 péntek, 21:03:59 »

Sziasztok!

2006. februárja óta vagyok tagja a klubnak, de eddig nem kellett segítséget kérnem. Most viszont kérnék tőletek tanácsot / segítséget.
2002. januárban vettem egy 2001.03-i MK III. TDDi Mondit, amivel kezdetben semmi gond nem volt. Nagyon szeretem az autót, márcsak azért is mert amióta megvan nem nagyon hagyott cserben és a munkában is rendkívül kisegít. A használatról csak annyit, hogy 92.000 km-el vettem és most 212.000 km-nél járok.
Rátérek a problémámra. Közvetlen a vásárlást követően tapasztaltam pontosan 2.000-es fordulatnál egy berregés szerű hangot (rövid ideig), mintha (most csak tippelek) egy kicsit nagyobb előtöltést kapna a motor.

A 2000-es berregés biztos, hogy nem adagolóhiba miatt volt. Az vagy a szíj (mindkét oldal lehet, de akár a feszítők/gögörgő), de lehet a cooler remegése (nálad akármelyik lehet). Rém egyszerű, fülelni kell, lokalizálni a hibát. Egy normális szerelő kn 10 perc alatt megtalálja.
Az adagolóról: így látatlanban, és tények híján én azt mondom, teljesen feleslegesen újították fel, de a legvalószínűbb, hogy nem csináltak vele semmit. Rá lehet kérdezni, hogy mutassa meg a számlát, amit az adagolójavító állított ki, azon rajta kell lenni a sorszámnak is.
Ha feketén csináltatta: bukta (neki). Ha megvan a számla, és stimmel az adagolód száma, akkor hihető. De az összegen meg fogsz lepődni, mert max 200 az adagoló felújítása, a le/fel, néhány cső cseréje nem lehet több 50e-nél...
A potik a tddi-n tönkre szoktak menni! Simán ki kell cserélni,  nem valószínű, hogy a csatlakozónál van a bibi.
A leállás is lehet a poti miatt. Amíg azok a hibakódok nem tűntek el, nehéz továbbmenni.
A következő lépés, terhelés alatt megmérni az üa nyomást az adagoló előtt (ha azt mondják, nincs benne AC, és csak szívja az anyagot, zavard be őket az autó alá). Ennek valami 3 bar körül kell lennie. Ha ez nincs meg, első körben leszedni a tankot, kitisztítani, van belül egy durva szűrő, azt is. Amit lehet, tisztítani. Aztán összerakni. Valószínűleg jobb lesz a nyomás.
Nem szokott elfogyni a szusz? Tehát robogsz nagyobb sebességgel, majd elfogy az erő? Az az AC hibájára utal.
Inkább gyere fel pestre, majd ajánlunk szerelőt... pár óra alatt megoldja a hibádat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vikesz
Vendég
« Új hozzászólás #18343 Dátum: 2009.07.24 péntek, 21:06:06 »

Üdv!

9000 vnr + navi leírása magyarul nincs meg valakinek (tudom, hogy az oldalon angolul fent van)?
Másik kérdésem az lenne, hogy a navi-hoz létezike magyar cd, illetve menniyre használható ha van, meg lehet hogy nagy hülyeséget kérdezek így utólag, de még nem volt gyári navis autóm, a nyelvet én így mint felhasználó meg tudom változtatni?


Előre is köszi, Viktor

( az autó, 2001/10 TDDI )

valamire érdemes odafigyeni ennél az évjáratnál?
az nagyon gáz ha a sofőr/anyós ajtajának "fekete része" kicsit púposodik a rozsdától?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #18344 Dátum: 2009.07.24 péntek, 22:03:17 »

Üdv!

9000 vnr + navi leírása magyarul nincs meg valakinek (tudom, hogy az oldalon angolul fent van)?
Másik kérdésem az lenne, hogy a navi-hoz létezike magyar cd, illetve menniyre használható ha van, meg lehet hogy nagy hülyeséget kérdezek így utólag, de még nem volt gyári navis autóm, a nyelvet én így mint felhasználó meg tudom változtatni?


Előre is köszi, Viktor

( az autó, 2001/10 TDDI )

valamire érdemes odafigyeni ennél az évjáratnál?
az nagyon gáz ha a sofőr/anyós ajtajának "fekete része" kicsit púposodik a rozsdától?

A kezelési könyvek menü alatt találsz leírást. Nincs hozzá magyar térkép, és nem is lesz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vikesz
Vendég
« Új hozzászólás #18345 Dátum: 2009.07.25 szombat, 11:10:56 »

kösz!
Naplózva
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #18346 Dátum: 2009.07.25 szombat, 20:24:29 »

A 2000-es berregés biztos, hogy nem adagolóhiba miatt volt. Az vagy a szíj (mindkét oldal lehet, de akár a feszítők/gögörgő), de lehet a cooler remegése (nálad akármelyik lehet). Rém egyszerű, fülelni kell, lokalizálni a hibát. Egy normális szerelő kn 10 perc alatt megtalálja.
Az adagolóról: így látatlanban, és tények híján én azt mondom, teljesen feleslegesen újították fel, de a legvalószínűbb, hogy nem csináltak vele semmit. Rá lehet kérdezni, hogy mutassa meg a számlát, amit az adagolójavító állított ki, azon rajta kell lenni a sorszámnak is.
Ha feketén csináltatta: bukta (neki). Ha megvan a számla, és stimmel az adagolód száma, akkor hihető. De az összegen meg fogsz lepődni, mert max 200 az adagoló felújítása, a le/fel, néhány cső cseréje nem lehet több 50e-nél...
A potik a tddi-n tönkre szoktak menni! Simán ki kell cserélni,  nem valószínű, hogy a csatlakozónál van a bibi.
A leállás is lehet a poti miatt. Amíg azok a hibakódok nem tűntek el, nehéz továbbmenni.
A következő lépés, terhelés alatt megmérni az üa nyomást az adagoló előtt (ha azt mondják, nincs benne AC, és csak szívja az anyagot, zavard be őket az autó alá). Ennek valami 3 bar körül kell lennie. Ha ez nincs meg, első körben leszedni a tankot, kitisztítani, van belül egy durva szűrő, azt is. Amit lehet, tisztítani. Aztán összerakni. Valószínűleg jobb lesz a nyomás.
Nem szokott elfogyni a szusz? Tehát robogsz nagyobb sebességgel, majd elfogy az erő? Az az AC hibájára utal.
Inkább gyere fel pestre, majd ajánlunk szerelőt... pár óra alatt megoldja a hibádat.

Köszi a segítséget és az infókat. A számla egyébként megvan és a Hovány a keceli Bosch szervizben csináltatta. Megérzésem szerint elvégezték a munkát csak az bosszant, hogy szerintem feleslegesen és még a hibajelenség is megmaradt szomoru1

A segítséget köszönöm és élnék vele. Most kaptam meg Jupiter72 elérhetőségét és futunk egy kört (diagnosztika) itt Kecskeméten, ha a továbbiakban szükség lesz rá akkor megyek Pestre. Mivel munkámból kifolyólag sokat járok Pestre, ezért ez nem jelent különösebb gondot. Amint megvan a diagnosztika eredménye azonnal jelentkezem.

Még egyszer köszi tényleg sokat segítetek, most három nap alatt többet jutott előre a dolog, mint az elmúlt három évben.

Mac
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18347 Dátum: 2009.07.25 szombat, 23:27:48 »


Sziasztok!

Most értem haza nagy nehézségek árán szomoru1 . Sajnos ma délután észrevettem, hogy a kuplung nem igazán kóser. Álló helyzetben amikor indulás előtt egyesbe rakom a kocsit és engedem a kuplungot negyed állásnál megáll és ott marad ugyan ez a helyzet ha gurulásnál vissza rakom egyesbe. Az autó megy utána de pedál nem áll vissza, második, harmadik kinyomásra áll vissza helyére (2esben indulás találtam a legcélszerűbb megoldásnak). A többi sebességnél ez a jelenség nem jön elő. Csütörtökön volt szervizbe ahol Vik ellenőrzött mindent utána jó is volt de ma előjött ez a hiba. Mivel ezekben az autókban (úgy tudom, persze lehet, hogy nem jól hehe ) elektromos a kuplung így nem igazán tudom a hiba okát mire vélni. Hétfőn vissza viszem a szervizbe, de ha addig tudtuk valami jó tanáccsal szolgálni illetve ha volt valakinek ilyen problémája kérem írja meg mi volt a megoldás.

Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18348 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 10:36:59 »

Sziasztok!

Most értem haza nagy nehézségek árán szomoru1 . Sajnos ma délután észrevettem, hogy a kuplung nem igazán kóser. Álló helyzetben amikor indulás előtt egyesbe rakom a kocsit és engedem a kuplungot negyed állásnál megáll és ott marad ugyan ez a helyzet ha gurulásnál vissza rakom egyesbe. Az autó megy utána de pedál nem áll vissza, második, harmadik kinyomásra áll vissza helyére (2esben indulás találtam a legcélszerűbb megoldásnak). A többi sebességnél ez a jelenség nem jön elő. Csütörtökön volt szervizbe ahol Vik ellenőrzött mindent utána jó is volt de ma előjött ez a hiba. Mivel ezekben az autókban (úgy tudom, persze lehet, hogy nem jól hehe ) elektromos a kuplung így nem igazán tudom a hiba okát mire vélni. Hétfőn vissza viszem a szervizbe, de ha addig tudtuk valami jó tanáccsal szolgálni illetve ha volt valakinek ilyen problémája kérem írja meg mi volt a megoldás.

Köszi
Hidraulikus a kuplungod,és valszeg azzal is lehet gond.De a kinyomócsapágy is hidraulikus.Az is akadhat.... Roll Eyes
De elakadhat simán a kuplungpedál is a fülkében,merthogy ugye nem csúszik a kuplungod.
De ha Vik ránéz,akkor a legjobb kezekben van az autód. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18349 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 10:39:36 »

Hidraulikus a kuplungod,és valszeg azzal is lehet gond.De a kinyomócsapágy is hidraulikus.Az is akadhat.... Roll Eyes
De elakadhat simán a kuplungpedál is a fülkében,merthogy ugye nem csúszik a kuplungod.
De ha Vik ránéz,akkor a legjobb kezekben van az autód. Wink wave
Azt nem értem,miért csak 1ben csinálja........? fejvakaras
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 360 361 362 363 364 365 366 [367] 368 369 370 371 372 373 374 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.