Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 00:57:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 451 452 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 464 465 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20623457 alkalommal)
0 Felhasználó és 143 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22850 Dátum: 2010.05.14 péntek, 18:12:04 »

Á nem megyek!Küldtem neki pü-t,majd válaszol ha lesz ideje.
Nekem csak gépre kell dugni,a többi már kész.Csak állítólag tegnap jött a szervizbe az új softver,és csak az xaraxik.
De ezért most nem megyünk vissza miskolciába. Cool

Nekem még be sincs rakva. 3x átolvastam a doksit és úgy döntöttem, hogy nem merek nekiállni Smiley
Csak elbaltázom.

Üdv
Csaba
Naplózva
gygabi
Vendég
« Új hozzászólás #22851 Dátum: 2010.05.15 szombat, 12:04:45 »

Barátomnak ma szereltek be utólagos tempomatot mk3 2007 trend ci-be.
A szagszervíz azt mondta hogy nekik már annyira friss a softverük(Miskolcia) hogy azért nem tudják be üzemelni! wow1
Igy most van is tempomat meg nem is.
Zsír fény csacsi ragyi autóról van szó.Vállalná valaki a felprogramozást,lehetőleg itt pesten?
Hol,mikor,és kb mennyiért?
Akár még ma is jó lenne. vigyor3
Miskolcon tudok rá embert a fordba dolgozik
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #22852 Dátum: 2010.05.15 szombat, 16:12:36 »

Na!
Ma délután már nem volt hajlandó fűteni a kocsi felhúzom a hőmérsékletet meg a ventilátort 1 nagyon picit fűt de mintha a víz hőmérséklete már nem annyira függőleges lett volna. Lehet, hogy nekem is valamelyik termosztát xaraxik?  Huh?
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #22853 Dátum: 2010.05.15 szombat, 19:09:09 »

Heló Mindenki!
Egy kis infó,ötlet,vagy tippkéne nyes
A mondim most olyat csinál gun,hogy ketyeg a drága alapjáraton szépen úgy 900-1000es fordulaton,23-perc,s hirtelen minden előjel nélkűl megáll falbav,mintha levettem volna a gyújtást.Indítom pöc-röf,ketyeg-ketyeg,2-3perc megint rinya :rinya:Kérdem én mi a jó k_rva isten lehet,a géppel járok,vagyis ha a gázt nyomom semmi,adagoló,vagy valami elektronikus vacak?Segítsetek ha tudtok help wave
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22854 Dátum: 2010.05.15 szombat, 23:14:43 »

Sziasztok!

Megvettük, pénteken elhoztuk az autót. Eddig minden ok vele, a nyárigumikat és komplett féktárcsa/betét cserét és egy alap szervizelést (olaj, szűrők, gyertyák) akarok megcsináltatni a közeljövőben; na meg vonóhorog és LPG.
Sorban kérdeznék. :-)
Gumik:Falken (16e) vagy Kumho(15e) lesz. Ebben az árkategóriában ezek jók? Valahol tudtok esetleg valami extra jó akciót?
Fékek: a Cromaxtól kértem/kaptam árajánlatot, utángyártott nem tudom milyen márkájú anyagokra 50e Ft, gyárira 90e Ft, munkadíj 20e Ft.
Zolka4 ajánlata Textar márkájúra 68e Ft, Starline 45e Ft. Gőzöm sincs, hogy melyiket válasszam. Szerintetek?
Vonóhoroggal kapcsolatban van tapasztalatotok? Hol érdemes, kivel csináltatni, van jó tapasztalat? Mitől függ, hogy kell-e CAN BUS elektromos cucc vagy sem?
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22855 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 00:10:44 »

Sziasztok!

Megvettük, pénteken elhoztuk az autót. Eddig minden ok vele, a nyárigumikat és komplett féktárcsa/betét cserét és egy alap szervizelést (olaj, szűrők, gyertyák) akarok megcsináltatni a közeljövőben; na meg vonóhorog és LPG.
Sorban kérdeznék. :-)
Gumik:Falken (16e) vagy Kumho(15e) lesz. Ebben az árkategóriában ezek jók? Valahol tudtok esetleg valami extra jó akciót?
Fékek: a Cromaxtól kértem/kaptam árajánlatot, utángyártott nem tudom milyen márkájú anyagokra 50e Ft, gyárira 90e Ft, munkadíj 20e Ft.
Zolka4 ajánlata Textar márkájúra 68e Ft, Starline 45e Ft. Gőzöm sincs, hogy melyiket válasszam. Szerintetek?
Vonóhoroggal kapcsolatban van tapasztalatotok? Hol érdemes, kivel csináltatni, van jó tapasztalat? Mitől függ, hogy kell-e CAN BUS elektromos cucc vagy sem?

Fékeknél nekem Bremboo tárcsa és textar betét van hozzá.... nekem ez jött be...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #22856 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 10:22:21 »

Heló Mindenki!
Egy kis infó,ötlet,vagy tippkéne nyes
A mondim most olyat csinál gun,hogy ketyeg a drága alapjáraton szépen úgy 900-1000es fordulaton,23-perc,s hirtelen minden előjel nélkűl megáll falbav,mintha levettem volna a gyújtást.Indítom pöc-röf,ketyeg-ketyeg,2-3perc megint rinya :rinya:Kérdem én mi a jó k_rva isten lehet,a géppel járok,vagyis ha a gázt nyomom semmi,adagoló,vagy valami elektronikus vacak?Segítsetek ha tudtok help wave
cmp,üza szűrő,ac
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #22857 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 10:26:16 »

A Falken gumi elterjedtebb mint a Kumho valszeg nem véletlen, szóval én azt választanám...
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22858 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 11:30:17 »

Sziasztok!

Beleér a kipufogócső a hátsó hídba... de nem értem mitől. Alámentem, az összes gumifelfüggesztés jó. Kb 1 cm-t kellene emelni rajta, de nem tudom mitől ereszkedett le. Megnyúltak a gumibakok? Ilettve, a középső kis dob utáni csőszakaszon és a hátsó dobon rengeteg lyuk-lyukacska van...... ezt a részt egyben lehet venni vagy külön dob, külön cső? Ha valaki tud olcsó beszerzési helyet legyenszíves jelezze...  worship worship
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #22859 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 11:58:25 »

cmp,üza szűrő,ac
Köszike cmp-nincs,sima tddi,üza szürő,kb 1000km-es,de az ac-t hol tudom megnézni,vagy a helyes műkődését ellenőrízni,ja és hideg motornál,kb7-8 percig,füstől,köhög,az istenért se akar kisimulni az alapjárat,mintha fellevegősödne az üza rendszer létezik,mert nincs folyás sehol integet2
Köszike minden tanácsot help
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22860 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 12:32:18 »

Köszike cmp-nincs,sima tddi,üza szürő,kb 1000km-es,de az ac-t hol tudom megnézni,vagy a helyes műkődését ellenőrízni,ja és hideg motornál,kb7-8 percig,füstől,köhög,az istenért se akar kisimulni az alapjárat,mintha fellevegősödne az üza rendszer létezik,mert nincs folyás sehol integet2
Köszike minden tanácsot help
CKP jeladó a kuplungharangon, vagy széthullott a lendkerék, de inkább CKP..
A Di nem levegősödik, az folyat ha gond van mert az AC kinyomja a levegőt...
Ha nem tudsz üza nyomást mérni, akkor úgy meggyőződhetsz róla, hogy egyáltalán működik-e az AC, hogy leveszed a GO szűrő előtti csövet a szűrőről, beleteszed egy flakonba, és indítózni kezdesz(gyújtás nem elég!!!!)....ha dönti a flakonba az anyagot, akkor nyom rendesen, minden ok., de ha pontosan kiváncsi vagy a nyomásra, ahhoz óra kell. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #22861 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 12:47:22 »

CKP jeladó a kuplungharangon, vagy széthullott a lendkerék, de inkább CKP..
A Di nem levegősödik, az folyat ha gond van mert az AC kinyomja a levegőt...
Ha nem tudsz üza nyomást mérni, akkor úgy meggyőződhetsz róla, hogy egyáltalán működik-e az AC, hogy leveszed a GO szűrő előtti csövet a szűrőről, beleteszed egy flakonba, és indítózni kezdesz(gyújtás nem elég!!!!)....ha dönti a flakonba az anyagot, akkor nyom rendesen, minden ok., de ha pontosan kiváncsi vagy a nyomásra, ahhoz óra kell. wave
Köszike Wink
az AC-nyom,multkor menetközbe elkezdett dadogni,mintha a go-kifogyott volna, s be se indult,mintha nem lett volna benne nafta,na akkor a szürő utáni nyomócsövet,a pirosat levettem,jött mintállat worship
Akkor csaréltem po-csúcsot,fasza,de hidegmotoros indításom gondjai nem szüntek meg,most meg néha alapjáraton ketyeg,3-4perc után egyszercsak leáll :rinya:mintha levennéd a gyújtást :szomoru1:én adagoló problémára gyanakszok,előtőltés,vagy???...ja az a CKP-az miért felel,hogy tudom leellenőrízni,hogy néz ki? help help

Köszönök mindent! wave
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22862 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 12:57:24 »

Sziasztok!

Beleér a kipufogócső a hátsó hídba... de nem értem mitől. Alámentem, az összes gumifelfüggesztés jó. Kb 1 cm-t kellene emelni rajta, de nem tudom mitől ereszkedett le. Megnyúltak a gumibakok? Ilettve, a középső kis dob utáni csőszakaszon és a hátsó dobon rengeteg lyuk-lyukacska van...... ezt a részt egyben lehet venni vagy külön dob, külön cső? Ha valaki tud olcsó beszerzési helyet legyenszíves jelezze...  worship worship
flexcső a katalizátor után? az szokott kilyukadni.
Vagy a dobon lévő tartó fül?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22863 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 13:44:16 »

Köszike Wink
az AC-nyom,multkor menetközbe elkezdett dadogni,mintha a go-kifogyott volna, s be se indult,mintha nem lett volna benne nafta,na akkor a szürő utáni nyomócsövet,a pirosat levettem,jött mintállat worship
Akkor csaréltem po-csúcsot,***a,de hidegmotoros indításom gondjai nem szüntek meg,most meg néha alapjáraton ketyeg,3-4perc után egyszercsak leáll :rinya:mintha levennéd a gyújtást :szomoru1:én adagoló problémára gyanakszok,előtőltés,vagy???...ja az a CKP-az miért felel,hogy tudom leellenőrízni,hogy néz ki? help help

Köszönök mindent! wave
A CKP adja a jelet, hogy épp hány fokon van a főtengely (0-360) a befecskendezési idő számításánál is nagy szerepe van.
A turbó alatt a kuplungharangba egy csavar rögzíti. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22864 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 14:03:01 »

Sziasztok!

Megvettük, pénteken elhoztuk az autót. Eddig minden ok vele, a nyárigumikat és komplett féktárcsa/betét cserét és egy alap szervizelést (olaj, szűrők, gyertyák) akarok megcsináltatni a közeljövőben; na meg vonóhorog és LPG.
Sorban kérdeznék. :-)
Gumik:Falken (16e) vagy Kumho(15e) lesz. Ebben az árkategóriában ezek jók? Valahol tudtok esetleg valami extra jó akciót?
Fékek: a Cromaxtól kértem/kaptam árajánlatot, utángyártott nem tudom milyen márkájú anyagokra 50e Ft, gyárira 90e Ft, munkadíj 20e Ft.
Zolka4 ajánlata Textar márkájúra 68e Ft, Starline 45e Ft. Gőzöm sincs, hogy melyiket válasszam. Szerintetek?
Vonóhoroggal kapcsolatban van tapasztalatotok? Hol érdemes, kivel csináltatni, van jó tapasztalat? Mitől függ, hogy kell-e CAN BUS elektromos cucc vagy sem?


Az bizti, ha a következő gumit veszem, akkor conti sport 3-as lesz. Amennyit spórolsz a gumin, annyit teszel hozzá a veszélyhez.

LPH= szerintem felejtős. Ne tedd tönkre ha nem muszály.

Üdv
Csaba
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #22865 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 16:29:53 »

A CKP adja a jelet, hogy épp hány fokon van a főtengely (0-360) a befecskendezési idő számításánál is nagy szerepe van.
A turbó alatt a kuplungharangba egy csavar rögzíti. wave
ok,majd megnézem,elektromos csati megy rá? Wink
Ja és az okozhatja az én problémám help
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #22866 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 16:44:29 »

Hat lecsereltem a traktor 2002-es TDDI-t es 2006-os TDCI-re, de eleg vegyesek az erzelmeim.
jol erzem hogy a rancfelverras nem feltetlen jelentett minosegi javulast, sot, tulajdonkeppen mintha itt ott nemi koltsegcsokkentesi megnyilvanulast is tapasztalnek. Lehet hog yme gnem szoktam meg de a GHIA TDDI-mben mintha jobb minosegu anyagbol lett volna a kozepkonzol boritas. mintha ez  a TDCI egy picit silanyabb lenne,de lehet hogy csak szokas kerdese. Egyenlore ez az arancfelvarrot kozepkonzol dizajn is vacaknak tunik.Na meg a fo kerdes: a 2002-es Ghiamban volt ulesfutes es full pluss karpit, ebben meg 3,5 eves ghia, de a pluss csak ott van ahol nem ulofeluletrol beszelnuk, monduk valszeg tovabb tart, erosnek nez ki de akkor is. Na es nincs benne ulesfutes, ez nem Ghia csomagfelszereltseg?
Amugy jol megy, 6 sebessegges valot meg minden, bar ezt sem ertem teljesen. Nem fogyaszt kevesebbet elso blikkre mint az 5-os. Morogni is ugyanugy morog a motor, szoval az a par dolog amit hallottam a TDCI "elonyerol" nekem valaogy nem tunik elo.Na mindegy, azert biztos szeretni fogom ezt is.

Hala isten, a VW tourant lecserelhettem amit atmeneti idoben hasznaltam, vegre ujra mondeo! ujra parkolasi, beallasi gondok a varosban es nem csipog egy idegesito rohadt parkolo radar bele a  ford diesel varjakat felreppento duruzsoloasaba, nem am olyan nyamvadt hangja van mint a touranannak, mint valami elemes auto, vagy buziskodo hibrid. ujra latom a visszapillantoban a kormot ha odalepek neki, nem tudok megfordulni az utcaban egy ivben, szoval vegre a megszokott dolgok, mar kezdtem frusztralva erezni magam.  Wink
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22867 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 16:52:28 »

ok,majd megnézem,elektromos csati megy rá? Wink
Ja és az okozhatja az én problémám help
Megy rá elektromos csati..
Okozhatja, de egy diag többet mond...igaz egy diag-ért többet kérnek fordéknál, mint amennyiért veszel egy ckp jeladót, aztán jól kicseréled magadnak eplus2 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22868 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 17:05:37 »

Hat lecsereltem a traktor 2002-es TDDI-t es 2006-os TDCI-re 
Ez hiba volt(nem kicsi)  vigyor3 na jó csak vicceltem, gratulálok az új(abb) mondeodhoz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #22869 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 17:09:12 »

Megy rá elektromos csati..
Okozhatja, de egy diag többet mond...igaz egy diag-ért többet kérnek fordéknál, mint amennyiért veszel egy ckp jeladót, aztán jól kicseréled magadnak eplus2 wave
Köszi wave
Ja de az enyém nem tdci-hanem tddi,szóval abba is van?Mert én kerestem benne a cmp-t,mikor egy fórumtárs irtahogy azt én ne keressem,mert az csak a tdci ben van, integet2
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #22870 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 17:15:08 »

Hat lecsereltem a traktor 2002-es TDDI-t es 2006-os TDCI-re, de eleg vegyesek az erzelmeim.
jol erzem hogy a rancfelverras nem feltetlen jelentett minosegi javulast, sot, tulajdonkeppen mintha itt ott nemi koltsegcsokkentesi megnyilvanulast is tapasztalnek. Lehet hog yme gnem szoktam meg de a GHIA TDDI-mben mintha jobb minosegu anyagbol lett volna a kozepkonzol boritas. mintha ez  a TDCI egy picit silanyabb lenne,de lehet hogy csak szokas kerdese. Egyenlore ez az arancfelvarrot kozepkonzol dizajn is vacaknak tunik.Na meg a fo kerdes: a 2002-es Ghiamban volt ulesfutes es full pluss karpit, ebben meg 3,5 eves ghia, de a pluss csak ott van ahol nem ulofeluletrol beszelnuk, monduk valszeg tovabb tart, erosnek nez ki de akkor is. Na es nincs benne ulesfutes, ez nem Ghia csomagfelszereltseg?
Amugy jol megy, 6 sebes***es valot meg minden, bar ezt sem ertem teljesen. Nem fogyaszt kevesebbet elso blikkre mint az 5-os. Morogni is ugyanugy morog a motor, szoval az a par dolog amit hallottam a TDCI "elonyerol" nekem valaogy nem tunik elo.Na mindegy, azert biztos szeretni fogom ezt is.

Hala isten, a VW tourant lecserelhettem amit atmeneti idoben hasznaltam, vegre ujra mondeo! ujra parkolasi, beallasi gondok a varosban es nem csipog egy idegesito rohadt parkolo radar bele a  ford diesel varjakat felreppento duruzsoloasaba, nem am olyan nyamvadt hangja van mint a touranannak, mint valami elemes auto, vagy ***skodo hibrid. ujra latom a visszapillantoban a kormot ha odalepek neki, nem tudok megfordulni az utcaban egy ivben, szoval vegre a megszokott dolgok, mar kezdtem frusztralva erezni magam.  Wink
Ja és még a könnyed is kicsordúl,ha a javítatás árakat nézzük :rinya:de sok sikert az autóhoz,sok-sok balesetmentes kilómétereket integet2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22871 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 17:16:58 »

Köszi wave
Ja de az enyém nem tdci-hanem tddi,szóval abba is van?Mert én kerestem benne a cmp-t,mikor egy fórumtárs irtahogy azt én ne keressem,mert az csak a tdci ben van, integet2
Az enyém is Di, és amikor kidobtam belőle a komplett EGR szelepet, már nagyon könnyen hozzáfértem a CKP-hoz, ezért ki is vettem, és letakarítottam....úgyhogy 100% van a Tiedben is.
CMP-t azt tényleg ne keress Di-ben..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #22872 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 17:27:57 »

Köszi wave
Ja de az enyém nem tdci-hanem tddi,szóval abba is van?Mert én kerestem benne a cmp-t,mikor egy fórumtárs irtahogy azt én ne keressem,mert az csak a tdci ben van, integet2
Én néztem, és a TIS-ben CKP-t sem látok a TDDi-ben, csak egy fordulatszám jeladót, de ezt már írtam.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #22873 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 17:33:45 »

A kormány alatti kis rekeszbe szoktam rakni a transmitterem távirányítóját,de jobb oldalt a kis résen tegnap becsúszott "vhova belülre" ahol kábelkötegek is vannak. Látom hol van, de az ujjam már nem fér be oda. Kérdés miféle kábelkötegek azok, nehogy véletlen az ujjammal a vak tapogatózásban kárt tegyek bennük. Ez a rész csavaros rögzítésű, vagy egyszerűen lepattintható, hogy könnyebben hozzáférjek és kiszedhessem?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22874 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 17:35:45 »

Én néztem, és a TIS-ben CKP-t sem látok a TDDi-ben, csak egy fordulatszám jeladót, de ezt már írtam.
Igen az az.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #22875 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 17:40:06 »

Köszike cmp-nincs,sima tddi,üza szürő,kb 1000km-es,de az ac-t hol tudom megnézni,vagy a helyes műkődését ellenőrízni,ja és hideg motornál,kb7-8 percig,füstől,köhög,az istenért se akar kisimulni az alapjárat,mintha fellevegősödne az üza rendszer létezik,mert nincs folyás sehol integet2
Köszike minden tanácsot help
bocs,megkeveredtem.abban csak ckp van,a váltóharangon az egr szelep alatti részen.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22876 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 17:42:54 »

A kormány alatti kis rekeszbe szoktam rakni a transmitterem távirányítóját,de jobb oldalt a kis résen tegnap becsúszott "vhova belülre" ahol kábelkötegek is vannak. Látom hol van, de az ujjam már nem fér be oda. Kérdés miféle kábelkötegek azok, nehogy véletlen az ujjammal a vak tapogatózásban kárt tegyek bennük. Ez a rész csavaros rögzítésű, vagy egyszerűen lepattintható, hogy könnyebben hozzáférjek és kiszedhessem?
a kis zsebet húzd meg felfelé, hogy kipattanjon, utána a 2 ütközőt a 2 lyukon kijátszod és a kezedben is van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
polarbear
Vendég
« Új hozzászólás #22877 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 18:18:26 »

Sziasztok, nem tud valaki megbízható, hozzáértő szerelőt ajánlani Székesfehérváron? Kezd elegem lenni a kóklerekből........
Előre is köszönöm a segítségeteket!!
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22878 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 19:44:18 »

Sziasztok, nem tud valaki megbízható, hozzáértő szerelőt ajánlani Székesfehérváron? Kezd elegem lenni a kóklerekből........
Előre is köszönöm a segítségeteket!!
Hali,

Mi ide szoktuk vinni a kocsit, (Én és apum) minket még nem vágtak át. Ami gondunk volt a kocsikkal eddig sikeresen megoldották. Próbáld meg ha úgy gondolod. http://www.cegtudor.hu/ceginfo.aspx?id=6591
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #22879 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 22:33:05 »

Sziasztok!

Megvettük, ....

Szia Gábor + Gratulálok!
Fékeknél miért nem jó a gyári szett?
Kérj tőlük árat: http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.msg504081#msg504081 + értelem szerint szűrők, olaj, egyéb...
(beszerelés: http://mondeo.hu/index.php?topic=3076.0, mondjuk ezt csak akkor vállald, ha van némi műszaki érzéked, a fék mégis csak biztonsági berendezés )

Kumho-ra pl. itt van tutti akció: http://www.automax.hu/tyresearch.php?w=205&h=55&d=16&b=138&t[]=1&s[]=1

Vonóhoroggal kapcsolatban: írd be a profilodba a várost ahol laksz, úgy lehet hogy tudnak segíteni.
Nekem pl. itt Győrszentivánon van f_asza szerelőm, de nem tudom hogy te ezzel ki vagy-e segítve.
Utánfutó irányjelző visszajelző lámpát pedig ne engedd meg hogy a középkonzolba fúrják, hanem:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg500823#msg500823

Üdv
Sz
Naplózva
polarbear
Vendég
« Új hozzászólás #22880 Dátum: 2010.05.18 kedd, 06:56:45 »

Hali,

Mi ide szoktuk vinni a kocsit, (Én és apum) minket még nem vágtak át. Ami gondunk volt a kocsikkal eddig sikeresen megoldották. Próbáld meg ha úgy gondolod. http://www.cegtudor.hu/ceginfo.aspx?id=6591

Köszönöm, megpróbálom!!
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22881 Dátum: 2010.05.18 kedd, 09:05:02 »

Szia Gábor + Gratulálok!
Fékeknél miért nem jó a gyári szett?
Kérj tőlük árat: http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.msg504081#msg504081 + értelem szerint szűrők, olaj, egyéb...
(beszerelés: http://mondeo.hu/index.php?topic=3076.0, mondjuk ezt csak akkor vállald, ha van némi műszaki érzéked, a fék mégis csak biztonsági berendezés )

Kumho-ra pl. itt van tutti akció: http://www.automax.hu/tyresearch.php?w=205&h=55&d=16&b=138&t[]=1&s[]=1

Vonóhoroggal kapcsolatban: írd be a profilodba a várost ahol laksz, úgy lehet hogy tudnak segíteni.
Nekem pl. itt Győrszentivánon van f_asza szerelőm, de nem tudom hogy te ezzel ki vagy-e segítve.
Utánfutó irányjelző visszajelző lámpát pedig ne engedd meg hogy a középkonzolba fúrják, hanem:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg500823#msg500823

Üdv
Sz

Fékek: a gyári szett 90 ezer Ft a Cromax-ban, Nagyautónál is hasonló az ár. Zolka4 a Starline-t ajánlja (májusban akciós), ez pontosan a 90 fele. A többek által használt Brembo+Textar páros 65 ezer. Gőzöm sincs, hogy ezek bírják-e addig, mint a gyári, illetve fékhatásban mit nyújtanak. Nehéz döntenem. A beszerelést biztosan nem vállalom, nincs rá 2 napom, míg végeznék vele :-)
Gumi: ezzel megint bajban vagyok, nem tudok egyenlőre dönteni, hogy milyen gumit vegyek. Mire kinézem és leteszem a voksomat valamelyik mellett, akkor olvasok róla rossz tapasztalatokat, vagy meglátok egy másik típust, ami csak x ezerrel lenne drágább, de kérdés, hogy annyival jobb-e. Túlbonyolítom a dolgokat :-(
Utánfutó: köszi a visszajelző ötletet, ez tényleg frappáns megoldás.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #22882 Dátum: 2010.05.18 kedd, 09:36:11 »

Fékek: a gyári szett 90 ezer Ft a Cromax-ban, Nagyautónál is hasonló az ár. Zolka4 a Starline-t ajánlja (májusban akciós), ez pontosan a 90 fele. A többek által használt Brembo+Textar páros 65 ezer. Gőzöm sincs, hogy ezek bírják-e addig, mint a gyári, illetve fékhatásban mit nyújtanak. Nehéz döntenem. A beszerelést biztosan nem vállalom, nincs rá 2 napom, míg végeznék vele :-)
Gumi: ezzel megint bajban vagyok, nem tudok egyenlőre dönteni, hogy milyen gumit vegyek. Mire kinézem és leteszem a voksomat valamelyik mellett, akkor olvasok róla rossz tapasztalatokat, vagy meglátok egy másik típust, ami csak x ezerrel lenne drágább, de kérdés, hogy annyival jobb-e. Túlbonyolítom a dolgokat :-(
Utánfutó: köszi a visszajelző ötletet, ez tényleg frappáns megoldás.
A brembo+textar párost nyugodtan megveheted. A gyári sem jobb.
Gumi ügyben én is mindig így vagyok vele, hogy nehéz a választás. Azután később rájövök, hogy mégsincs annyira nagy jelentősége annak az ADAC oldalán megjelent egy tizeddel jobb teszteredménynek. Azt javaslom, hogy válassz ismert, neves márkát és kerüld a kötött forgásirányos gumikat, mert azok hangosabbak. A Mondeo nem sportautó, komfortos gumi kell rá. Az aszimetrikus mintázat jellemzően ilyen.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.18 kedd, 09:43:53 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22883 Dátum: 2010.05.18 kedd, 09:43:10 »

A brembo+textar párost nyugodtan megveheted. A gyári sem jobb.

Mert az is ez a párosítás, nem?

Gabor!  A féken, gumikon ne spórolj. Ha megveszed az olcsó fék szettet, 1 hónap múlva írod majd ide be, " hogy mit csináljak mert fékezéskor iszonyatosan ráz a kormány..."
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #22884 Dátum: 2010.05.18 kedd, 09:44:44 »

Mert az is ez a párosítás, nem?
Nem voltam benne biztos, ezért fogalmaztam így.  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #22885 Dátum: 2010.05.18 kedd, 09:56:16 »

Köszike Wink
az AC-nyom,multkor menetközbe elkezdett dadogni,mintha a go-kifogyott volna, s be se indult,mintha nem lett volna benne nafta,na akkor a szürő utáni nyomócsövet,a pirosat levettem,jött mintállat worship
Akkor csaréltem po-csúcsot,***a,de hidegmotoros indításom gondjai nem szüntek meg,most meg néha alapjáraton ketyeg,3-4perc után egyszercsak leáll :rinya:mintha levennéd a gyújtást :szomoru1:én adagoló problémára gyanakszok,előtőltés,vagy???...ja az a CKP-az miért felel,hogy tudom leellenőrízni,hogy néz ki? help help

Köszönök mindent! wave
Az ac ha rossz akkor hol elindul hol nem!Ha pl indítás után nem indul el az ac akkor még akár 10percig is járhat a motor!Ha egy ilyen leállás után lehúzod a go szűrőről a csatlakozót akkor a keletkezett vákum helyére halhatóan levegőt szív.Azért nehéz kiszűrni,mert ha elindulsz.Az úthibákból adodó rezgések néha néha elindítják az ac-t,így sokáig tünetmentes marad.
 felkialtas Ezzel nem azt mondom hogy az ac-d a rossz,de a statisztikák szerint,kb csak ez szokot behányni a tddi-ben. felkialtas
A cmp-vel ellentétben ami a tdci-ben engem rettenetesen megxopatott,a ckp-t sajnos nem tudom hogy ad e valami hiba jelet.Pl nem szokott az izzitás jelző villogva maradni?

Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
kiralygy
Vendég
« Új hozzászólás #22886 Dátum: 2010.05.18 kedd, 10:54:23 »

Sziasztok!

 Érdeklődni szeretnék, hogy 1 hete vagyok mondeo tulajdonos, és az ilyenkor szokásos alap dolgokat mint pl.: olaj,összes szűrő csere, féktárcsa, fékbetét cserét szeretném megcsinálni, de mivel még nem volt sosem Fordom ezért nem tudom hogy ezeket a dolgokat hol tudnám a legjobb áron beszerezni, ill. a Forumokat olvasgatva mindenki a brembo- textar párosításra szavaz bár én hallottam steinhof sport tárcsáról is és az vajon milyen lehet? Ja és a gázolajszűröböl illetve a pollenszűröböl milyet érdemes keresni? Esetleg lámpamosó burkolatból is kellene 1 db jobb oldali. Segítségeteket előre is köszönöm! Ja 2.0 TDCI 130 LE Kombi 2005évj.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22887 Dátum: 2010.05.18 kedd, 11:08:52 »

Sziasztok!

 Érdeklődni szeretnék, hogy 1 hete vagyok mondeo tulajdonos, és az ilyenkor szokásos alap dolgokat mint pl.: olaj,összes szűrő csere, féktárcsa, fékbetét cserét szeretném megcsinálni, de mivel még nem volt sosem Fordom ezért nem tudom hogy ezeket a dolgokat hol tudnám a legjobb áron beszerezni, ill. a Forumokat olvasgatva mindenki a brembo- textar párosításra szavaz bár én hallottam steinhof sport tárcsáról is és az vajon milyen lehet? Ja és a gázolajszűröböl illetve a pollenszűröböl milyet érdemes keresni? Esetleg lámpamosó burkolatból is kellene 1 db jobb oldali. Segítségeteket előre is köszönöm! Ja 2.0 TDCI 130 LE Kombi 2005évj.
szia,

Alkatrész: nagy autóalkatrész, van topic-uk itt a fórumon.
üzemanyagszűrő: csak gyári, a lényeg hogy 2 mikronos legyen.
lámpamosó burkolatot általában maga csinál a mondeo tulajdonos. Nyers fedelet és spray formájú javítófestéket tudsz venni ford alkatrészboltban, aztán hajrá. Ha ez nem, akkor szakszerviz/fényezőnél megcsinálják jó pénzért.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #22888 Dátum: 2010.05.18 kedd, 11:12:06 »

Sziasztok!

 Érdeklődni szeretnék, hogy 1 hete vagyok mondeo tulajdonos, és az ilyenkor szokásos alap dolgokat mint pl.: olaj,összes szűrő csere, féktárcsa, fékbetét cserét szeretném megcsinálni, de mivel még nem volt sosem Fordom ezért nem tudom hogy ezeket a dolgokat hol tudnám a legjobb áron beszerezni, ill. a Forumokat olvasgatva mindenki a brembo- textar párosításra szavaz bár én hallottam steinhof sport tárcsáról is és az vajon milyen lehet? Ja és a gázolajszűröböl illetve a pollenszűröböl milyet érdemes keresni? Esetleg lámpamosó burkolatból is kellene 1 db jobb oldali. Segítségeteket előre is köszönöm! Ja 2.0 TDCI 130 LE Kombi 2005évj.

A féktárcsa, fékbetét páros szerintem nem tartozik ilyenkor a "kötelezően" cserélendő alaktrészek közé. Ha jó állapotban vannak, teljesen fölösleges. És nem kis pénzt takarítasz meg magadnak vele.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
kiralygy
Vendég
« Új hozzászólás #22889 Dátum: 2010.05.18 kedd, 12:01:54 »

A féktárcsa, fékbetét páros szerintem nem tartozik ilyenkor a "kötelezően" cserélendő alaktrészek közé. Ha jó állapotban vannak, teljesen fölösleges. És nem kis pénzt takarítasz meg magadnak vele.

Sajnos elöl szerintem mindenképpen muszáj. A hátso még birja 1 darabig.
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22890 Dátum: 2010.05.18 kedd, 12:23:31 »

Sziasztok!

 Érdeklődni szeretnék, hogy 1 hete vagyok mondeo tulajdonos, és az ilyenkor szokásos alap dolgokat mint pl.: olaj,összes szűrő csere, féktárcsa, fékbetét cserét szeretném megcsinálni, de mivel még nem volt sosem Fordom ezért nem tudom hogy ezeket a dolgokat hol tudnám a legjobb áron beszerezni, ill. a Forumokat olvasgatva mindenki a brembo- textar párosításra szavaz bár én hallottam steinhof sport tárcsáról is és az vajon milyen lehet? Ja és a gázolajszűröböl illetve a pollenszűröböl milyet érdemes keresni? Esetleg lámpamosó burkolatból is kellene 1 db jobb oldali. Segítségeteket előre is köszönöm! Ja 2.0 TDCI 130 LE Kombi 2005évj.

Szia!

Segítek kicsit. Éppen én is első-hátsó komplett féktárcsa+betét cseréhez vadászok alkatrészeket.Néhány ár:
Cromax ajánlata Ford gyárira 90 ezer, utángyártott 50 ezer.
Unix autó: Brembo tárcsa + Textar betét: 107 ezer
Zolka4 fórumlakó kb ugyanerre (első tárcsa brembo, hátsó textar és összes betét textar): 65 ezer!!!
Zolka4 Starline (valami jó szlovák cucc) ajánlata májusban (talán féláras akció, ez nem biztos): 45 ezer
Az olaj, szűrőket tényleg nagyautónál vagy cromaxnál érdemes, nagyjából azonosak az áraik. A cromaxhoz semmi kötődésem, pár éve oda járok, és meg vagyok velük elégedve. Több esetem volt, amikor megtalálták az olcsóbb megoldást, nem tukmáltak rám semmi extrát, más szerviz ilyenkor ezt simán megteszi szerintem.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22891 Dátum: 2010.05.18 kedd, 12:38:51 »

Szia!

Segítek kicsit. Éppen én is első-hátsó komplett féktárcsa+betét cseréhez vadászok alkatrészeket.Néhány ár:
Cromax ajánlata Ford gyárira 90 ezer, utángyártott 50 ezer.
Unix autó: Brembo tárcsa + Textar betét: 107 ezer
Zolka4 fórumlakó kb ugyanerre (első tárcsa brembo, hátsó textar és összes betét textar): 65 ezer!!!
Zolka4 Starline (valami jó szlovák cucc) ajánlata májusban (talán féláras akció, ez nem biztos): 45 ezer
Az olaj, szűrőket tényleg nagyautónál vagy cromaxnál érdemes, nagyjából azonosak az áraik. A cromaxhoz semmi kötődésem, pár éve oda járok, és meg vagyok velük elégedve. Több esetem volt, amikor megtalálták az olcsóbb megoldást, nem tukmáltak rám semmi extrát, más szerviz ilyenkor ezt simán megteszi szerintem.
Cromaxnál Wyctor tud infóval segíteni.... keresd őt ha feléjük kérdésed lenne...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #22892 Dátum: 2010.05.18 kedd, 16:00:44 »

Az ac ha rossz akkor hol elindul hol nem!Ha pl indítás után nem indul el az ac akkor még akár 10percig is járhat a motor!Ha egy ilyen leállás után lehúzod a go szűrőről a csatlakozót akkor a keletkezett vákum helyére halhatóan levegőt szív.Azért nehéz kiszűrni,mert ha elindulsz.Az úthibákból adodó rezgések néha néha elindítják az ac-t,így sokáig tünetmentes marad.
 felkialtas Ezzel nem azt mondom hogy az ac-d a rossz,de a statisztikák szerint,kb csak ez szokot behányni a tddi-ben. felkialtas
A cmp-vel ellentétben ami a tdci-ben engem rettenetesen megxopatott,a ckp-t sajnos nem tudom hogy ad e valami hiba jelet.Pl nem szokott az izzitás jelző villogva maradni?


Nem legalábbis még nem vettem észre,ojat is hallottam,ha igaz(?)hogy az adagoló,mágnesszelepe genyózik,vagy valami "előtőltésállító" az adagolóba,öszintén én még ilyenről nem hallottam,tapasztalat worship
Naplózva
Gőzi
Vendég
« Új hozzászólás #22893 Dátum: 2010.05.19 szerda, 10:19:54 »

Szevasztok!
Tavaly június végén vettem meg egy 2001-es Ford Mondeo 1.8 L ZETEC-et Két hétre rá kigyúlt a motormeghibásodást jelző sárga fény - hibaolvasás- diagnózis: hibásan működő EGR szelep. E
3 héttel ezelőtt elvittem a szerelőhöz az autómat itt Dublinban egy magyar szerelőhöz (az írek horrorisztikus összegeket kérnének el egy-egy javításért pl. egy EGR szelepet cseréltettem  miután megvettem s az ír srác egy 2006-os ford mondeo-ról tette át és így is 120 euróba került), mert kattogó hangot hallottam a motorból 
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #22894 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 17:05:55 »

Segítek kicsit....
1.) A gyári dolgokkal általában nincs csalódás, akkor sem ha nem ismered saját tapasztalatból, mit és hogyan használnak a Mondeokhoz. Ha ez így van, akkor szerintem a legolcsóbb gyári alkatrészforrást keresd meg, s vegyél gyárit. Abból már volt itt ajánlat.
2.) A Cromaxról megoszlanak a vélemények, volt akinek nem jöttek be, ők szervizelnek is az alkatrészkereskedelmen kívül. A Nagyautó megbízható gyári alkatrészforrás, bizonyos esetekben lehet olcsóbb, mint a Cromax (de előfordulhat fordítva is).

3.) Ha szűk a keret, akkor megpróbálkozhatsz az utángyártott termékekkel is. Én használok ilyet is.
Saját tapasztalat:
Falken FK452 - stabil megbízható az átlagnál lágyabb, ezért attól jobban tapadó/kopó japán abroncs - szimmetrikus, forgásirányos mintázattal.
Textar betét (s vélhetően gyári tárcsa) - megbízható
Gyári olajszűrő, go szűrő, levegőszűrő, pollenszűrő - megbízható
Bosch go szűrő, utángyártott olajszűrő, pollenszűrő és levegőszűrő (innen: http://filtercenter.hu/) - megbízható

4.) Én Zolka4-től megvenném a Textar/Brembo készletet vagy a Nagyautótól/Cromaxtól a gyárit.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22895 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 22:32:04 »

A gumikat ma lecseréltettem. Pirelli P7 Cinturato lett 17990/db-ért. Az egyik felnit görgőzni kellett, kissé tojás volt.
A gumicsere során volt alkalmam jobban megnézni a fékeket. A betétek még tűrhetőek, a tárcsa vállas. A fékhatás szerintem okés. Szóval, nem tudom, hogy cseréljem-e. Holnap elmegyek a budaörsi speedyauto-hoz, van náluk ingyenes átvizsgálás. Megnézetem ott is, kikérem a véleményüket. Amiért igazából megyek, az az, hogy a lengéscsillapítókat, futóművet megnézetem. Uis valami nem tetszik. A magyar útépítők köztudottan bajban vannak a csatornafedlapokkal. Ha ilyenre rámegyek (vagy más nagyobb úthibára), akkor olyan érzésem van, hogy az autó hátulja elrepül balra. Ez lengéscsillapító vajon vagy más futómű gond? Ha meg gond van, akkor vihetem vissza az autót weltauto-ékhoz, van 1 év gari, ami annyit tesz, hogy az anyagköltség 30%át kell fizetnem a javításkor. Még jó, hogy a szomszéd autószerelővel megnézettem a kocsit, meg mentünk egy próbakört. Persze egy nagyonszar úton, ahol az autó nem nyekergett, nem kattogott, csak épp ezt a viselkedést nem lehetett felismerni. Kicsit pipa vagyok.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22896 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 22:50:34 »

A gumikat ma lecseréltettem. Pirelli P7 Cinturato lett 17990/db-ért. Az egyik felnit görgőzni kellett, kissé tojás volt.
A gumicsere során volt alkalmam jobban megnézni a fékeket. A betétek még tűrhetőek, a tárcsa vállas. A fékhatás szerintem okés. Szóval, nem tudom, hogy cseréljem-e. Holnap elmegyek a budaörsi speedyauto-hoz, van náluk ingyenes átvizsgálás. Megnézetem ott is, kikérem a véleményüket. Amiért igazából megyek, az az, hogy a lengéscsillapítókat, futóművet megnézetem. Uis valami nem tetszik. A magyar útépítők köztudottan bajban vannak a csatornafedlapokkal. Ha ilyenre rámegyek (vagy más nagyobb úthibára), akkor olyan érzésem van, hogy az autó hátulja elrepül balra. Ez lengéscsillapító vajon vagy más futómű gond? Ha meg gond van, akkor vihetem vissza az autót weltauto-ékhoz, van 1 év gari, ami annyit tesz, hogy az anyagköltség 30%át kell fizetnem a javításkor. Még jó, hogy a szomszéd autószerelővel megnézettem a kocsit, meg mentünk egy próbakört. Persze egy nagyon*** úton, ahol az autó nem nyekergett, nem kattogott, csak épp ezt a viselkedést nem lehetett felismerni. Kicsit pipa vagyok.


Szia

Hol vettél ennyiért P7-est? Esetleg használt? Ha használt, akkor az autó bizonytalan mozgása, húzása esetleges rossz úttartása lehet a gumi miatt. Egyébként adac győztes a P7.
Nekem a hátsó lengéscsillapítók és a stabilizátor rudak voltak ki, ami miatt 100-tól hirtelen kanyarváltásánál elindult a hátulja és belengett. Ki lett cserélve mind és most tutin fogja. Most az elsőn érzem, hogy nem teljesen jók és néha alulkormányzottá válik az autó egy-egy tempós kanyarban.


Ja, még azt akartam hozzá tenni, hogy szerintem egy matizra, vagy valami hasonló kategóriás autóra ok, de egy mondeora már nem. Bár az aláírásodba nincs benne, hogy mid van, de bizti, hogy 100LE felett van és majdnem 1.5Tonna. Ne átkozzatok el, de szerintem felelőtlenség egy ilyen autóra használt gumit venni. Nem véletlenül vetette azt le valaki. Bocs, de ha párszor megégetik, már a tapadásának a felét tudja és ***abb lesz mint egy matador, nomeg ezer problémát lehet tapasztalni. Ez alól kivétel persze az egy-két ezer km-el eladott majdnem 100%os gumi. Lehet ilyet kifogni néha totálkáros autókról.

adac tesztek: http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/20/olcso_legyen_es_jo_is/

üdv
Csaba
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.20 csütörtök, 22:54:41 írta kotta_cs » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22897 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 22:57:57 »

A gumikat ma lecseréltettem. Pirelli P7 Cinturato lett 17990/db-ért. Az egyik felnit görgőzni kellett, kissé tojás volt.
A gumicsere során volt alkalmam jobban megnézni a fékeket. A betétek még tűrhetőek, a tárcsa vállas. A fékhatás szerintem okés. Szóval, nem tudom, hogy cseréljem-e. Holnap elmegyek a budaörsi speedyauto-hoz, van náluk ingyenes átvizsgálás. Megnézetem ott is, kikérem a véleményüket. Amiért igazából megyek, az az, hogy a lengéscsillapítókat, futóművet megnézetem. Uis valami nem tetszik. A magyar útépítők köztudottan bajban vannak a csatornafedlapokkal. Ha ilyenre rámegyek (vagy más nagyobb úthibára), akkor olyan érzésem van, hogy az autó hátulja elrepül balra. Ez lengéscsillapító vajon vagy más futómű gond? Ha meg gond van, akkor vihetem vissza az autót weltauto-ékhoz, van 1 év gari, ami annyit tesz, hogy az anyagköltség 30%át kell fizetnem a javításkor. Még jó, hogy a szomszéd autószerelővel megnézettem a kocsit, meg mentünk egy próbakört. Persze egy nagyon*** úton, ahol az autó nem nyekergett, nem kattogott, csak épp ezt a viselkedést nem lehetett felismerni. Kicsit pipa vagyok.

A hátsó rész táncolása szerintem keresztstabilizárot szilent lesz. A hátsó keresztstab ilyenkor mozogni tud jobbra-balra.
Nem tudom, milyen cucca van a speedy-nek, de én lézeres paddal felszerelt futóműveshez szoktam vinni, értelme annak van szerintem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22898 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:01:49 »

Szia

Hol vettél ennyiért P7-est? Esetleg használt? Ha használt, akkor az autó bizonytalan mozgása, húzása esetleges rossz úttartása lehet a gumi miatt. Egyébként adac győztes a P7.
Nekem a hátsó lengéscsillapítók és a stabilizátor rudak voltak ki, ami miatt 100-tól hirtelen kanyarváltásánál elindult a hátulja és belengett. Ki lett cserélve mind és most tutin fogja. Most az elsőn érzem, hogy nem teljesen jók és néha alulkormányzottá válik az autó egy-egy tempós kanyarban.


Ja, még azt akartam hozzá tenni, hogy szerintem egy matizra, vagy valami hasonló kategóriás autóra ok, de egy mondeora már nem. Bár az aláírásodba nincs benne, hogy mid van, de bizti, hogy 100LE felett van és majdnem 1.5Tonna. Ne átkozzatok el, de szerintem felelőtlenség egy ilyen autóra használt gumit venni. Nem véletlenül vetette azt le valaki. Bocs, de ha párszor megégetik, már a tapadásának a felét tudja és ***abb lesz mint egy matador, nomeg ezer problémát lehet tapasztalni. Ez alól kivétel persze az egy-két ezer km-el eladott majdnem 100%os gumi. Lehet ilyet kifogni néha totálkáros autókról.

adac tesztek: http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/20/olcso_legyen_es_jo_is/

üdv
Csaba

Zsír új a gumma!!! http://www.taver.hu/
Nézz körül a neten. Több helyen be lehet szerezni 19 alatt darabját. És nem a sima P7, hanem a Cinturato.
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22899 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:04:51 »

A hátsó rész táncolása szerintem keresztstabilizárot szilent lesz. A hátsó keresztstab ilyenkor mozogni tud jobbra-balra.
Nem tudom, milyen cucca van a speedy-nek, de én lézeres paddal felszerelt futóműveshez szoktam vinni, értelme annak van szerintem.
Voltam már vagy 2-3 éve Speedynél akkori Focusommal. Akkor minden egyes kerékre felszereltek valami kütyük, azon valami ledek villogtak, szerintem lézeres cuccuk van.
Amiket írsz hibalehetőségeket, azokat hogyan lehet feltárni, pontosan beazonosítani?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 451 452 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 464 465 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.