Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 01:18:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 [459] 460 461 462 463 464 465 466 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20623944 alkalommal)
0 Felhasználó és 165 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22900 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:08:47 »

A hátsó rész táncolása szerintem keresztstabilizárot szilent lesz. A hátsó keresztstab ilyenkor mozogni tud jobbra-balra.
Nem tudom, milyen cucca van a speedy-nek, de én lézeres paddal felszerelt futóműveshez szoktam vinni, értelme annak van szerintem.



Igen a lézeres az értelmes, no meg az sem baj, ha olyan az ember aki látott már futóművet néhányszor.

Üdv
Csaba
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #22901 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:26:06 »

Voltam már vagy 2-3 éve Speedynél akkori Focusommal. Akkor minden egyes kerékre felszereltek valami kütyük, azon valami ledek villogtak, szerintem lézeres cuccuk van.
Amiket írsz hibalehetőségeket, azokat hogyan lehet feltárni, pontosan beazonosítani?
Szia Gábor!

Van rajta vonóhorog? Ha van akkor hány pólusú a csatlakozója?
Mert ha 13 pólusú, akkor valszeg lakókocsit vontattak vele, no az hazavágja rendesen a telókat.

még egy példa normális árú P7 C-re
http://www.marosigumi.hu/205_55_16.php
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22902 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:26:38 »

Zsír új a gumma!!! http://www.taver.hu/
Nézz körül a neten. Több helyen be lehet szerezni 19 alatt darabját. És nem a sima P7, hanem a Cinturato.


Szia

Bocs, de szerintem az a P4 Cinturato, a P6 Cinturato már 21eFt felett van a P7 Cintu meg nincs 30e alatt:
    
PIRELLI P7 CINTURATO        225/50 R17         94 Y Német Autóklub: tesztgyőztes nyári gumi)         44 990.- (akció)

Üdv
Csaba
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #22903 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:28:42 »

Szia

Bocs, de szerintem az a P4 Cinturato, a P6 Cinturato már 21eFt felett van a P7 Cintu meg nincs 30e alatt:
    
PIRELLI P7 CINTURATO        225/50 R17         94 Y Német Autóklub: tesztgyőztes nyári gumi)         44 990.- (akció)

Üdv
Csaba

Szerintem G. 205/55 R16-ra gondolt.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22904 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:29:19 »

Szia Gábor!

Van rajta vonóhorog? Ha van akkor hány pólusú a csatlakozója?
Mert ha 13 pólusú, akkor valszeg lakókocsit vontattak vele, no az hazavágja rendesen a telókat.

még egy példa normális árú P7 C-re
http://www.marosigumi.hu/205_55_16.php

Igen, ez már jó rának tűnik:
Pirelli P7 H Cinturato 205/55R16
2 db a készlet
17700.00 Ft

Csak az a baj, hogy 2db van. Smiley


Üdv
Csaba
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #22905 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:29:38 »

Szia

Bocs, de szerintem az a P4 Cinturato, a P6 Cinturato már 21eFt felett van a P7 Cintu meg nincs 30e alatt:
    
PIRELLI P7 CINTURATO        225/50 R17         94 Y Német Autóklub: tesztgyőztes nyári gumi)         44 990.- (akció)

Üdv
Csaba


Több helyen 20 alatt van.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22906 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:30:21 »

Szerintem G. 205/55 R16-ra gondolt.

Igen, már gondoltam. Nekem viszont 17-esem van Smiley szóval ebből a szempontból a drágábbik.

Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22907 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:31:02 »

Több helyen 20 alatt van.

Igen a 16-os vagy a nem cinturato. Én a 17-eseket nézem.

üdv
Csaba
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22908 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:56:44 »

Voltam már vagy 2-3 éve Speedynél akkori Focusommal. Akkor minden egyes kerékre felszereltek valami kütyük, azon valami ledek villogtak, szerintem lézeres cuccuk van.
Amiket írsz hibalehetőségeket, azokat hogyan lehet feltárni, pontosan beazonosítani?
Mondom:
A keresztstabilizátor mozog jobbra-balra.
Kocsit felemeled, hásó kerék le, benyúlsz, megfogod a keresztstabot, megrángatod jobbra-balra, ha mozog ***, ha nem akkor jó. Lehet aknából is, csak terheletlen legyen a hátsó futómű. Az enyémnél így csinálták.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22909 Dátum: 2010.05.21 péntek, 09:31:23 »

Szia Gábor!

Van rajta vonóhorog? Ha van akkor hány pólusú a csatlakozója?
Mert ha 13 pólusú, akkor valszeg lakókocsit vontattak vele, no az hazavágja rendesen a telókat.

még egy példa normális árú P7 C-re
http://www.marosigumi.hu/205_55_16.php

Vonóhorog nincs.

Már végeztem is a Speedy-ben. Két fiatal srác volt ott, mértek fékhatást, lengéscsillapítót, fékfolyadék fokot, akksit, minden szírszart az ingyenes átvizsgálás keretében.
Állításuk szerint minden a legnagyobb rendben van a futóművel. A lengéscsillapító mérés ereménye: elől 60 és 64%, hátul 55 és 40%.  Aszondták, hogy 20% körül csereérett a lengéscsillapító. Ez igaz?
A fékbetétetim meg még kb 5000 km-ig jó, szóval annak cseréjét tényleg halasztom.
Dél-Budán tudtok jó futóművest?
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22910 Dátum: 2010.05.21 péntek, 09:31:56 »

Szerintem G. 205/55 R16-ra gondolt.

Jaja!
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22911 Dátum: 2010.05.21 péntek, 09:33:26 »

Mondom:
A keresztstabilizátor mozog jobbra-balra.
Kocsit felemeled, hásó kerék le, benyúlsz, megfogod a keresztstabot, megrángatod jobbra-balra, ha mozog ***, ha nem akkor jó. Lehet aknából is, csak terheletlen legyen a hátsó futómű. Az enyémnél így csinálták.

A keresztstabilizátorra direkt rákérdeztem, aszonták rendben van. De valahogy nem éreztem őket hitelesnek...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22912 Dátum: 2010.05.21 péntek, 10:03:33 »

A lengéscsillapító mérés ereménye: elől 60 és 64%, hátul 55 és 40%.  Aszondták, hogy 20% körül csereérett a lengéscsillapító. Ez igaz?

Én is most mérettem, nekem azt mondták 49% alatt csere, illetve ha a két oldal között több mint 10% eltérés van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22913 Dátum: 2010.05.21 péntek, 10:10:07 »

Én is most mérettem, nekem azt mondták 49% alatt csere, illetve ha a két oldal között több mint 10% eltérés van.

Azért a 20 és az 50 között eléggénagy a diffi. Akkor most mi a francot csináljak vajon? Hívjam weltauto-ékat, hogy akkor gariban cseréljék, mert ez így gázos.
De kéne valami hivatalos szakvéleny is erről. Menjek be egy másik futóműveshez és adassam velük írásba ingyért?
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22914 Dátum: 2010.05.21 péntek, 10:20:15 »

Vonóhorog nincs.

Már végeztem is a Speedy-ben. Két fiatal srác volt ott, mértek fékhatást, lengéscsillapítót, fékfolyadék fokot, akksit, minden szír***t az ingyenes átvizsgálás keretében.
Állításuk szerint minden a legnagyobb rendben van a futóművel. A lengéscsillapító mérés ereménye: elől 60 és 64%, hátul 55 és 40%.  Aszondták, hogy 20% körül csereérett a lengéscsillapító. Ez igaz?
A fékbetétetim meg még kb 5000 km-ig jó, szóval annak cseréjét tényleg halasztom.
Dél-Budán tudtok jó futóművest?
A Campona, McDonalds előtt van egy...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22915 Dátum: 2010.05.21 péntek, 11:53:39 »

Azért a 20 és az 50 között eléggénagy a diffi. Akkor most mi a francot csináljak vajon? Hívjam weltauto-ékat, hogy akkor gariban cseréljék, mert ez így gázos.
De kéne valami hivatalos szakvéleny is erről. Menjek be egy másik futóműveshez és adassam velük írásba ingyért?

Én autóklubnál voltam számla nélkül, 1700 a 4 mérés, de jegyzőkönyvet kapsz róla.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
bence187
Vendég
« Új hozzászólás #22916 Dátum: 2010.05.21 péntek, 15:17:13 »

tud valaki 1.8 benzin mk3-hoz dugattyú csapágysort?? köszi
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22917 Dátum: 2010.05.21 péntek, 16:33:57 »

Én is most mérettem, nekem azt mondták 49% alatt csere, illetve ha a két oldal között több mint 10% eltérés van.

Ez az igaz. 49% vagy 50% alatt csere. Nagyon vacakúl viselkedik ilyenkor már az autó.

Üdv
Csaba
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #22918 Dátum: 2010.05.21 péntek, 17:54:34 »

Azért a 20 és az 50 között eléggénagy a diffi. Akkor most mi a francot csináljak vajon? Hívjam weltauto-ékat, hogy akkor gariban cseréljék, mert ez így gázos.
De kéne valami hivatalos szakvéleny is erről. Menjek be egy másik futóműveshez és adassam velük írásba ingyért?
A speedy nem adta oda a papírt? El kellett volna kérned. Ha már megy a számháború, akkor én az elöl 50%, hátul 30%-os limitet tudom. Egy két tizeddel csökkentett keréknyomás jópár %-ot tud hozni a mérési eredményen  Wink
Nálad inkáb az eltérés a sok a két hátsó között.

Azt meg kizártnak tartom, hogy a lengéscsillapítót garanciában cseréljék (lévén kopó alkatrész), de ne legyen igazam. Talán a futóműre ki sem terjed a garancia. El kell olvasni a feltételeket.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22919 Dátum: 2010.05.21 péntek, 21:45:56 »

Ez az igaz. 49% vagy 50% alatt csere. Nagyon vacakúl viselkedik ilyenkor már az autó.

Üdv
Csaba

Igen, nekem is nagyon elpattogott már a hátulja, azért is mérettem meg.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22920 Dátum: 2010.05.21 péntek, 21:48:39 »

A speedy nem adta oda a papírt? El kellett volna kérned. Ha már megy a számháború, akkor én az elöl 50%, hátul 30%-os limitet tudom. Egy két tizeddel csökkentett keréknyomás jópár %-ot tud hozni a mérési eredményen  Wink
Nálad inkáb az eltérés a sok a két hátsó között.
Azt meg kizártnak tartom, hogy a lengéscsillapítót garanciában cseréljék (lévén kopó alkatrész), de ne legyen igazam. Talán a futóműre ki sem terjed a garancia. El kell olvasni a feltételeket.

A speedy ideadta a papírt. A futóműre is kiterjed a garancia, fel van sorolva a lengéscsillapító, stabilizátorok meg 1-2 dolog még futómű témában. Persze mindenen lehet fogást találni, jó magyar szokás szerint kiváncsi leszek, hogy hogyan állnak hozzá.
Az utcánkban van egy futóműves (nemrég vizsgáztatnak is) de nem állnak a helyzet magaslatán. Ő nem tudott százalékot mondani, csak hebegett-habogott. Annyit mondott, hogyha a két oldal között 20% eltérés van, akkor az már műszakin nem megy át. Dehogy mikor kuka egy lengéscsillapító, arra nem tudott mit mondani. Megáll az eszem.
A keréknyomás hogyan befolyásolja a mérést? Hogyan kapok rosszabbat? :-)
Úgy látom, hogy mindenki más %-ról beszél. Vajon van erre valami általános szabály? A google a barátom, de nem találok erre infót.
Egy autószerelőnek ez olyan alapvető kellene legyen, mint egy matektanárnak a koszinusz60.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #22921 Dátum: 2010.05.21 péntek, 22:55:39 »

A keréknyomás hogyan befolyásolja a mérést? Hogyan kapok rosszabbat? :-)

Szerintem arra gondolt, hogy ha puhább a kerék, akkor nem pattog annyira méréskor, az is csillapít egy kicsit. (Tehát jó kemény kerékkel lesz rosszabb az eredmény)
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #22922 Dátum: 2010.05.22 szombat, 08:04:15 »

A speedy ideadta a papírt. A futóműre is kiterjed a garancia, fel van sorolva a lengéscsillapító, stabilizátorok meg 1-2 dolog még futómű témában. Persze mindenen lehet fogást találni, jó magyar szokás szerint kiváncsi leszek, hogy hogyan állnak hozzá.
Az utcánkban van egy futóműves (nemrég vizsgáztatnak is) de nem állnak a helyzet magaslatán. Ő nem tudott százalékot mondani, csak hebegett-habogott. Annyit mondott, hogyha a két oldal között 20% eltérés van, akkor az már műszakin nem megy át. Dehogy mikor kuka egy lengéscsillapító, arra nem tudott mit mondani. Megáll az eszem.
A keréknyomás hogyan befolyásolja a mérést? Hogyan kapok rosszabbat? :-)
Úgy látom, hogy mindenki más %-ról beszél. Vajon van erre valami általános szabály? A google a barátom, de nem találok erre infót.
Egy autószerelőnek ez olyan alapvető kellene legyen, mint egy matektanárnak a koszinusz60.
Ha megvan a mérési eredmény papíron, akkor még milyen hivatalos szakvélemény kell?
Egyébként megtaláltam a %-okat. Senkinek sem lett igaza, de elég közel jártam:

3.1.3. A megfelelés követelménye
A keréken mért maradó talperő kormányzott kerekek esetén nem lehet kisebb, mint 40%, nem kormányzott kerekek esetén nem lehet kisebb, mint 20%.

forrás: 5. számú melléklet az 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelethez http://www.abk.hu/Tudastar/KOHEM_rendelet/Melleklet_5/hu.html

Ez alapján a lengéscsillapítód jó.

És egy kis adalék. Nekem a legutóbbi vizsgán valami 30%-ot mértek a hátsókra. Azt írták rá, hogy nem megfelelő, de nem megbuktatták az autót, hanem valami +2000 forintot még rászámláztak. De nem is szóltak, csak a papírokból láttam ezt a kis trükköt. A mai napig nem értem.

És igen, ha csökkented a keréknyomást, akkor látványosan javul a %, de szerintem 1-2 cementeszsák a csomagtartóban is segít.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #22923 Dátum: 2010.05.22 szombat, 10:01:29 »

Üdv!

Kérdezni szeretném, hogy az első ablakmosó motor külön van a első lámpa motortól (ez jó)? Sajna nem jön a szélvédőre a víz. Nem tudom, hogy külön biztije van a két motornak(ha van 2 db) vagy csak szétcsúszott a csövem, és azért nem jut el a víz a szélvédőre. Nem emlékszem, hogy kellene hallanom a kis szivattyú hangját működés közben vagy nem?! 2002 MKIII.

Köszönöm!  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22924 Dátum: 2010.05.22 szombat, 15:40:39 »

Üdv!

Kérdezni szeretném, hogy az első ablakmosó motor külön van a első lámpa motortól (ez jó)? Sajna nem jön a szélvédőre a víz. Nem tudom, hogy külön biztije van a két motornak(ha van 2 db) vagy csak szétcsúszott a csövem, és azért nem jut el a víz a szélvédőre. Nem emlékszem, hogy kellene hallanom a kis szivattyú hangját működés közben vagy nem?! 2002 MKIII.

Köszönöm!  worship
A fényszóróra és a szélvédőre közös motor nyomja a vizet. így ha a fényszóró mosás megy, a szélvédő nem, akkor cső probléma lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22925 Dátum: 2010.05.22 szombat, 16:16:26 »

A fényszóróra és a szélvédőre közös motor nyomja a vizet. így ha a fényszóró mosás megy, a szélvédő nem, akkor cső probléma lesz.

sajnos nem...
külön motorja van a fényszorónak és a szélvédőnek...és nem egyformák...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22926 Dátum: 2010.05.22 szombat, 16:55:35 »

sajnos nem...
külön motorja van a fényszorónak és a szélvédőnek...és nem egyformák...
külön motorja van, én a múlt héten vettem lámpamosóstartályt szivattyúval és 2 van rajta. a lámpamosónak a motortérben van egy biztije, a többit meg kell nézned
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22927 Dátum: 2010.05.22 szombat, 18:13:05 »

külön motorja van, én a múlt héten vettem lámpamosóstartályt szivattyúval és 2 van rajta. a lámpamosónak a motortérben van egy biztije, a többit meg kell nézned

én tudom... eplus2
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #22928 Dátum: 2010.05.22 szombat, 21:56:27 »

megpróbáltam szétszedni de reménytelen... Leszedtem a jobb első lámpát, meg a ködlámpát, a kerékdobot kihajtogattam a lökös elöl. Nem fértem hozzá  gun de viszont feltűnt, hogy a ködlámpa felőli műanyag stift kiugrott a fém lemezből, így csak kettő tartotta a tartályt és ez okozta, hogy a z index belevert a karterbe...
Sajna az a helyzet, hogy a lököst kellene levenni, vagy emelő esetén az alsó burkolatokat,így hozzáférnék, talán  szomoru1
gondolom mivel nincsen a helyén így valami elszakadt kilyukadt, és ezért nem működik az ablakmosó... gun
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #22929 Dátum: 2010.05.22 szombat, 21:57:19 »

A motorok a műanyag tartályon vannak?Huh? köszönöm
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22930 Dátum: 2010.05.22 szombat, 22:00:47 »

megpróbáltam szétszedni de reménytelen... Leszedtem a jobb első lámpát, meg a ködlámpát, a kerékdobot kihajtogattam a lökös elöl. Nem fértem hozzá  gun de viszont feltűnt, hogy a ködlámpa felőli műanyag stift kiugrott a fém lemezből, így csak kettő tartotta a tartályt és ez okozta, hogy a z index belevert a karterbe...
Sajna az a helyzet, hogy a lököst kellene levenni, vagy emelő esetén az alsó burkolatokat,így hozzáférnék, talán  szomoru1
gondolom mivel nincsen a helyén így valami elszakadt kilyukadt, és ezért nem működik az ablakmosó... gun
a normál tartály kijön bontás nélkül, viszont a lámpamosós nagyobb tartályához le kell venni a lököst
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #22931 Dátum: 2010.05.22 szombat, 22:07:59 »

a normál tartály kijön bontás nélkül, viszont a lámpamosós nagyobb tartályához le kell venni a lököst

Köszönöm. Éreztem, hogy csak úgy lehet kivenni a helyéről. Kérdezni szeretném, hogy a lökös levételekor mire kell odafigyelnem? Kompletten le kell venni vagy enged annyit, hogy az egyik (jobb oldal) felét pattintom szét?
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22932 Dátum: 2010.05.22 szombat, 22:10:41 »

Köszönöm. Éreztem, hogy csak úgy lehet kivenni a helyéről. Kérdezni szeretném, hogy a lökös levételekor mire kell odafigyelnem? Kompletten le kell venni vagy enged annyit, hogy az egyik (jobb oldal) felét pattintom szét?
én még nem kaptam le, lámpamosó fejrevárok szomoru1 rinya. de asszem 4 v 6 csavar tartja és millió patent.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #22933 Dátum: 2010.05.22 szombat, 22:13:47 »

én még nem kaptam le, lámpamosó fejrevárok szomoru1 rinya. de asszem 4 v 6 csavar tartja és millió patent.
zavart2 na majd , ha sok időm lesz akkor leszedem
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22934 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 12:39:41 »

hello!

Tegnap leszakadt a kipuffom teljesen, a középső dob után. A középső dobot felkötöttem, de az a rácsos szövött csőrész(amire a klimavíz is folyik) mintha összezsugorodott volna és húzza előre a dobot. Na most lehet azért törött el. Vagy annak hő hatására meg kell lágyulnia és akkor jobban mozgatható? Mert amikor felkötöttem, akkor meleg volt a motor és nem volt ilyen merev az a darab. Most meg még a gumibakot is elhúzza annyira feszül.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22935 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 07:44:03 »

hello!

Tegnap leszakadt a kipuffom teljesen, a középső dob után. A középső dobot felkötöttem, de az a rácsos szövött csőrész(amire a klimavíz is folyik) mintha összezsugorodott volna és húzza előre a dobot. Na most lehet azért törött el. Vagy annak hő hatására meg kell lágyulnia és akkor jobban mozgatható? Mert amikor felkötöttem, akkor meleg volt a motor és nem volt ilyen merev az a darab. Most meg még a gumibakot is elhúzza annyira feszül.
Szeirntem ha leszakadt a rendszer a flexicsőnek annyi. nem tud az akkorát hajolni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Busznyi
Vendég
« Új hozzászólás #22936 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 09:42:42 »

Sziasztok!

Újabb kérdéssel fordulnék a nagyérdeműhöz!
Még mindig Mondeo vásárlás előtt állok és van egy dilemmám. TDCI-t nézek de nem tudom hogy a 130L vs. 116L ha jól látom a 116L valmaivel olcsóbb és értem hogy egy sebességgel rövidebb, de ez miben nyilvánul  meg /fogyasztás, Gyorsulás, nyomaték?/ elég amatőr a kérdés de mentségem re ez lesz z első mondeóm.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22937 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 11:04:53 »

Sziasztok!

Újabb kérdéssel fordulnék a nagyérdeműhöz!
Még mindig Mondeo vásárlás előtt állok és van egy dilemmám. TDCI-t nézek de nem tudom hogy a 130L vs. 116L ha jól látom a 116L valmaivel olcsóbb és értem hogy egy sebességgel rövidebb, de ez miben nyilvánul  meg /fogyasztás, Gyorsulás, nyomaték?/ elég amatőr a kérdés de mentségem re ez lesz z első mondeóm.
Szia, Nekem egy 115le 5 sebességes gépsárkányom van. Én nem vagyok egy versenyző típus, viszonylag finoman járok vele. Nálam az autó. 4.8 tól 6,3 ig eszik. 4,8l az csak városon kívül 90-100 tempó. Pl 6,1 nyáron autópálya+légkondi+4 felnőtt+csomagok 140km tempó. Télen szintén max. olyan 6-6,2l fogyasztás jön ki vegyes használatban(de inkább város), úgy hogy a kocsin van kiegészítő fűtés ami go.-t éget el és 3°C környékén már bekapcsol. Ez nálam télen szinte mindig megy mert 8km-re járok be dolgozni. De ha átlagolnom kéne a fogyasztást akkor 5,2-5,7ig eszik. Én nagyon elégedett vagyok vele. Jó nyomatékos, elég rugalmas ez a verzió is( persze az erősebb biztosan jobban). A motor 4.ben 60km/h-nál 1500-t forog, 5.ben kb 1200 környékén. 100km/h-nál 5.ben 2000-t. és 2500-t forog 125-130km/nál. A 6 sebességes mondeoknak-inkább az autópályás, gyorsabb menetkor jönnek ki az előnyeik ahogy én hallotam, de ha ritkábban mész autópályán akkor szerintem ez is elég. Legalábbis nekem. A nyomaték papíron 280/330Nm, Én kb ennyit tudtam írni a 115le-s változatról, ha valami kérdésed lenne akkor írj. A Mondi KIRÁLY vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #22938 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 11:17:48 »

Sziasztok!

Újabb kérdéssel fordulnék a nagyérdeműhöz!
Még mindig Mondeo vásárlás előtt állok és van egy dilemmám. TDCI-t nézek de nem tudom hogy a 130L vs. 116L ha jól látom a 116L valmaivel olcsóbb és értem hogy egy sebességgel rövidebb, de ez miben nyilvánul  meg /fogyasztás, Gyorsulás, nyomaték?/ elég amatőr a kérdés de mentségem re ez lesz z első mondeóm.
Szia Busznyi!

Szerintem mindkettő lehet jó, de a legfontosabb hogy ne neppertől vedd, mert az tutti tekergetett.
A tekergetés miatt valószínűsíthető a porlasztócsúcs vagy csúcsok cseréje, és biztos a kéttömegű lendkerék cseréje.
Előbbi 100 ... 600e HUF , utóbbi valahol 200e körül.

Viszont ha baba a gép akkor súlyos százezreket spórol neked a gázolajon egy benzineshez képest.
(vezetési stílustól függően: 100.000 km -> 700.000 ... 1.000.000 HUF)
A magánszemélyes gép csak 75%-ban... vigyor3
Ha TDCI-t szeretnél, akkor 2004 utánit próbálj venni, ha nincs rá lé, akkor legyen TDDI mert azokban is csillió km van, de
olcsóbb a szerviz+alkatrész. Olvasgass egy kicsit a TDDI topikban, a tulajok nagyon elégedettek a gépeikkel.
Nekem 115 Le-s ci-m van, kimondottan szeretem, de autópályán kellene a 6. fokozat.
Kb. másfél éve jellemzően városi használatban van, néha autópályán kikormolva, az átlagfogyasztásom :7,7 (min.: 5,6  max 8.Cool
Mondjuk én a "dinamikus" stílus híve vagyok.

Gyári fogyasztás, gyorsulás, nyomaték, stb. adatot a főoldalon lévő "katalogusok" menüpont alatt találsz.
Ford Mondeo 2003-2005 (MK3 Facelift)
Ugyanitt van vételi tanácsadó is.
Hasznos oldal a Mondeowiki is, itt is olvasgathatsz: gugliba ezt írd be: "mondeowiki Vásárlási tanácsok Mk3"
(most bonyolult lenne elmagyarázni hogy miért ilyen bénán irányítalak erre az oldalra)

Korábbi okoskodásaim ebben a témában:
http://mondeo.hu/index.php?topic=36.msg471350#msg471350
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg504628#msg504628

Üdv
Sz
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22939 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 11:28:17 »

Szeirntem ha leszakadt a rendszer a flexicsőnek annyi. nem tud az akkorát hajolni.

ettől féltem rinya rinya rinya
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tgy
Vendég
« Új hozzászólás #22940 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 13:38:55 »

hello!
valaki tud nekem segíteni?
mondeo kombi 2005-ös 2.0 tdci-m van.külső hőmérő hol van eldugva és ha valaki hekkerelt már iyet szerelési tanácsok.
előre is köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.24 hétfő, 13:43:18 írta tgy » Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22941 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 16:28:19 »

hello!
valaki tud nekem segíteni?
mondeo kombi 2005-ös 2.0 tdci-m van.külső hőmérő hol van eldugva és ha valaki hekkerelt már iyet szerelési tanácsok.
előre is köszi!

Hali a hűtő előtt van középpen, ha leszeded a hűtőmaszkot akkor látni fogod.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #22942 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 17:07:59 »

Hali a hűtő előtt van középpen, ha leszeded a hűtőmaszkot akkor látni fogod.
A jobbos lámpa előtt van a löksin. vigyor3 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22943 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 21:22:36 »

Szia Busznyi!

Szerintem mindkettő lehet jó, de a legfontosabb hogy ne neppertől vedd, mert az tutti tekergetett.
A tekergetés miatt valószínűsíthető a porlasztócsúcs vagy csúcsok cseréje, és biztos a kéttömegű lendkerék cseréje.
Előbbi 100 ... 600e HUF , utóbbi valahol 200e körül.

Viszont ha baba a gép akkor súlyos százezreket spórol neked a gázolajon egy benzineshez képest.
(vezetési stílustól függően: 100.000 km -> 700.000 ... 1.000.000 HUF)
A magánszemélyes gép csak 75%-ban... vigyor3

Üdv
Sz

Szia

Nem akarom a benzines vs diesel vitát sem folytatni, sem felpörgetni. Először döntsd el, hogy mire akarod használni és évi hány km-t teszel bele.

1. bár a diesel kevesebbt fogyaszt és olcsóbb is, tehát 100eKm-en 800-900eFt megspórolhatsz, de:
 a, a 100eKm átlag éves km terheléssel számítva 8-10év
 b, ha most 5 éves autót veszel, akkor 13-15 éves korára hozza be ezt az árat, de ekkor már célszerű lenne eladni, vagy felújítani, ami nem 8-900eFt lesz
 c, eleve a dieselt használtan is 300-500eFt-al drágábban veszed, vagyis a 100eKm futásra vetítve ez már csak 300-400eFt spórolás
2. kevés az a diesel, amit jó állapotban meg tudsz venni és tényleg annyi km van benne, mint amit látsz
3. ha alkatrész kell hozzás, akkor a gatyádat réfizeted
4. jobban gyorsul és kevesebbet fogyaszt, ja és nem érzi meg annyira az utánfutót, mi a benzines, de hangosabb is, mint a benzines és a télre érzékenyebb

Szóval először döntsd el mire kell, mennyire akarsz dieselt. Nekem volt olyan, hogy annyira akartam, hogy nem érdekeltek a fentiek (arra rá is faragtam.

üdv
Csaba
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #22944 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 21:54:31 »

Szia

Nem akarom a benzines vs diesel vitát sem folytatni, sem felpörgetni. Először döntsd el, hogy mire akarod használni és évi hány km-t teszel bele.

1. bár a diesel kevesebbt fogyaszt és olcsóbb is, tehát 100eKm-en 800-900eFt megspórolhatsz, de:
 a, a 100eKm átlag éves km terheléssel számítva 8-10év
 b, ha most 5 éves autót veszel, akkor 13-15 éves korára hozza be ezt az árat, de ekkor már célszerű lenne eladni, vagy felújítani, ami nem 8-900eFt lesz
 c, eleve a dieselt használtan is 300-500eFt-al drágábban veszed, vagyis a 100eKm futásra vetítve ez már csak 300-400eFt spórolás
2. kevés az a diesel, amit jó állapotban meg tudsz venni és tényleg annyi km van benne, mint amit látsz
3. ha alkatrész kell hozzás, akkor a gatyádat réfizeted
4. jobban gyorsul és kevesebbet fogyaszt, ja és nem érzi meg annyira az utánfutót, mi a benzines, de hangosabb is, mint a benzines és a télre érzékenyebb

Szóval először döntsd el mire kell, mennyire akarsz dieselt. Nekem volt olyan, hogy annyira akartam, hogy nem érdekeltek a fentiek (arra rá is faragtam.

üdv
Csaba

 eljen eljen eljen
Itt van a használtautó vásárlás 1. számú kulcsmondata:
"Először döntsd el, hogy mire akarod használni és évi hány km-t teszel bele. "

2. : akkor higgy neppernek ha ló legel a sírján!

Üdv
Sz
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22945 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 22:37:59 »

eljen eljen eljen
Itt van a használtautó vásárlás 1. számú kulcsmondata:
"Először döntsd el, hogy mire akarod használni és évi hány km-t teszel bele. "

2. : akkor higgy neppernek ha ló legel a sírján!

Üdv
Sz

Igen a 2-es szabály is igen fontos Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22946 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 22:41:42 »

eljen eljen eljen
Itt van a használtautó vásárlás 1. számú kulcsmondata:
"Először döntsd el, hogy mire akarod használni és évi hány km-t teszel bele. "

2. : akkor higgy neppernek ha ló legel a sírján!

Üdv
Sz

Ez tuti igaz neppernek soha ne higgy. Sajna nem sajna, amikor én néztam autó és azzal a felszeretségel amivel szerettem volna autót venni és ráadásul kombit, 1 azaz 1db autó volt fent a hasznaltauton. El is mentem megnézni, de nagyon leélt állapotban volt. Ezzel csak azt akartam mondni, hogy a szerencse és kínálat is sokat tud számítani autóvásárlásnál. Ja és nem kapkodtam el a dolgot majd 3 hónapig tartott a jelenlegi autó megtalálása.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22947 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 22:49:58 »

Ez tuti igaz neppernek soha ne higgy. Sajna nem sajna, amikor én néztam autó és azzal a felszeretségel amivel szerettem volna autót venni és ráadásul kombit, 1 azaz 1db autó volt fent a hasznaltauton. El is mentem megnézni, de nagyon leélt állapotban volt. Ezzel csak azt akartam mondni, hogy a szerencse és kínálat is sokat tud számítani autóvásárlásnál. Ja és nem kapkodtam el a dolgot majd 3 hónapig tartott a jelenlegi autó megtalálása.

Én majdnem 4 hónapig kerestem a 2.0-ás TDDi kombit, ghia felszereltségben. Mivel csak lestrapált volt, ezért nem vettem meg. Végül a jelenlegi 1.8-as, 5 ajtós benzines került hozzám. Azóta is szeretem és hajtom.

Üdv
Csaba
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #22948 Dátum: 2010.05.25 kedd, 11:16:40 »

Én majdnem 4 hónapig kerestem

Engem meg az autó talált meg, nem is akartam kocsit venni  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22949 Dátum: 2010.05.25 kedd, 11:56:12 »

Engem meg az autó talált meg, nem is akartam kocsit venni  nyes
Az enyém amikor megjött a céghez akkor tudtam, hogy 4 év múlva nekem az kellene. Kivártam és sikerült megvenni  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 [459] 460 461 462 463 464 465 466 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.