Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.01.24 csütörtök, 13:59:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 [1479] 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 ... 1510   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 10142252 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43551



« Új hozzászólás #73900 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 07:31:54 »

Mire is gondolsz?
mk3,300e km,a fene tudja a valóságot.Az a dpf már a végét járja. Vagy kiiktatod és kínlódsz vele, vagy kicseréled drága pízé.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73901 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 07:45:37 »

A kuplung oldali vagyis a hátsó szimering csere az macerás, le kell venni hozzá a váltót. És ott ki tudja mit találnak még. Ennyi hibával úgy jó ha magadnak javítasz, vagy jó áron veszed.... Persze mindenki maga tudja.

Köszi! Azért vennlm mwg, mert teljes szerviz dokumentécioval rendelkezik! A kuplung is cserés volt! Bér ezek a szimmering cserék nem kerülnek vagyonokba ugye?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73902 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 07:51:26 »

mk3,300e km,a fene tudja a valóságot.Az a dpf már a végét járja. Vagy kiiktatod és kínlódsz vele, vagy kicseréled drága pízé.

Értem, köszi! Mivel már az egr le van dugózva, meglehet, hogy a dpf is ki van írva! Ezt nem tudom! De ha szarakodni fog kiíratom majd!
Milyen kinlódás szokott lenni vele? Dpf-fel és dpf nélkül is egyaránt csak euro4 ha jól tudom!?
Egyébként ha bajom lesz vele, Te leszel a hibás, mert annyiszor írtad, hogy hordósra kopik a benzines, hogy rendesen parázok a benzines autóktól és már nem is mernék olyat venni! nyes
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.08 csütörtök, 08:31:01 írta Lacko1984 » Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23514


E-mail
« Új hozzászólás #73903 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 07:54:52 »

Köszi! Azért vennlm mwg, mert teljes szerviz dokumentécioval rendelkezik! A kuplung is cserés volt! Bér ezek a szimmering cserék nem kerülnek vagyonokba ugye?

A váltóoldali igen, mert szét kell hozzá mindent borítani. Az alsó hangon egy fél nap és kb. 40 ezres munkadíj, plusz a szimmering még vagy 15 vagy 25 ezer, nem emlékszem pontosan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 979



E-mail
« Új hozzászólás #73904 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 11:03:07 »

Értem, köszi! Mivel már az egr le van dugózva, meglehet, hogy a dpf is ki van írva! Ezt nem tudom! De ha szarakodni fog kiíratom majd!
Milyen kinlódás szokott lenni vele? Dpf-fel és dpf nélkül is egyaránt csak euro4 ha jól tudom!?
Egyébként ha bajom lesz vele, Te leszel a hibás, mert annyiszor írtad, hogy hordósra kopik a benzines, hogy rendesen parázok a benzines autóktól és már nem is mernék olyat venni! nyes
Nem feltétlenül kell félni azért a DPf-től. Nekünk az mk4-ben 328ezer van gyári DPF-fel és 600-anként regenerál, nincs vele nagyobb probléma. Érdemes rá odafigyelni, de ennyi.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43551



« Új hozzászólás #73905 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 12:14:17 »

Nem feltétlenül kell félni azért a DPf-től. Nekünk az mk4-ben 328ezer van gyári DPF-fel és 600-anként regenerál, nincs vele nagyobb probléma. Érdemes rá odafigyelni, de ennyi.  Wink
a probléma azzal van, hogy ez nem mk4.abban a psa rendszer üzemel,és megbízhatóan.az mk3 még ford fejlesztés volt,és nem igazán futott a dpf-el csak 1-2évet,aztán le is állt a gyártása.Nem nagyon volt lehetőség a változtatásokra.Mondhatni a korai szakaszban szűnt még meg.Ezért aztán problémásabb mint az mk4ben.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43551



« Új hozzászólás #73906 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 12:16:16 »

Értem, köszi! Mivel már az egr le van dugózva, meglehet, hogy a dpf is ki van írva! Ezt nem tudom! De ha szarakodni fog kiíratom majd!
Milyen kinlódás szokott lenni vele? Dpf-fel és dpf nélkül is egyaránt csak euro4 ha jól tudom!?
Egyébként ha bajom lesz vele, Te leszel a hibás, mert annyiszor írtad, hogy hordósra kopik a benzines, hogy rendesen parázok a benzines autóktól és már nem is mernék olyat venni! nyes
nagyon helyes.mindig én vagyok a hibás.Az mk3 benzin motorjai már mind hordósak.A kivétel erősíti a szabályt. vigyor3
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73907 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 13:38:35 »

nagyon helyes.mindig én vagyok a hibás.Az mk3 benzin motorjai már mind hordósak.A kivétel erősíti a szabályt. vigyor3

Ezért néztem tdci-t! nyes
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73908 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 19:56:18 »

Helló!
Hátsó főtengely szimmering cseréhez ki kell venni a motort?
2.0tdci, 2006 évjératnál?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 878


E-mail
« Új hozzászólás #73909 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 20:02:25 »

Helló!
Hátsó főtengely szimmering cseréhez ki kell venni a motort?
2.0tdci, 2006 évjératnál?

Váltót és kettőstömegűt kell levenni. Ehhez meg elég jól szét kell bontani
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73910 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 21:42:01 »

Váltót és kettőstömegűt kell levenni. Ehhez meg elég jól szét kell bontani

Köszi, csak láttam a neten, hogy st,nél ki kell venni a motort!

Ha a szíjtárcsának/szíjnak már hangja van, mennyit bír még?
A végén elszakad, vagy leesik vagy mi történik?
Köszönöm
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 878


E-mail
« Új hozzászólás #73911 Dátum: 2018.02.09 péntek, 05:22:12 »

Köszi, csak láttam a neten, hogy st,nél ki kell venni a motort!

Ha a szíjtárcsának/szíjnak már hangja van, mennyit bír még?
A végén elszakad, vagy leesik vagy mi történik?
Köszönöm
Lackó

Szíjtárcsa ketté vállhat és akkor a közepe forog a szíj meg nem --- Nem lesz töltésed
Szíj elszakadhat, de nem nagy tétel egy cseréhez.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23514


E-mail
« Új hozzászólás #73912 Dátum: 2018.02.09 péntek, 07:05:58 »

Köszi, csak láttam a neten, hogy st,nél ki kell venni a motort!

Ha a szíjtárcsának/szíjnak már hangja van, mennyit bír még?
A végén elszakad, vagy leesik vagy mi történik?
Köszönöm
Lackó

Szétesni nem tud, de olyat igen, hogy hidegen jó, azután ahogy melegszik, egyszercsak megolvad a gumi benne és átszakad. Forog üresben, nem hajtja a szíjat, elmegy a töltés. Azután ha kihűlt, összeheged a gumi benne, hidegen megint jó stb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596



E-mail
« Új hozzászólás #73913 Dátum: 2018.02.09 péntek, 07:18:42 »

Köszi! Azért vennlm mwg, mert teljes szerviz dokumentécioval rendelkezik! A kuplung is cserés volt! Bér ezek a szimmering cserék nem kerülnek vagyonokba ugye?
Kuplung cserénél a szimeringet  rendesebb szaki cseréli. A kérdés az hogy csöppen is vagy csak olajos? Ha nem csöppen azért biztos nem szedetném szét azt az oldalt. Utángyártott szimering kb 12 körül van Citroen-es dobozban ford alkatrész+ szerelés. A túloldal lényegesen olcsóbb és egyszerűbb.
Naplózva

2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  320+
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73914 Dátum: 2018.02.09 péntek, 10:10:02 »

Szétesni nem tud, de olyat igen, hogy hidegen jó, azután ahogy melegszik, egyszercsak megolvad a gumi benne és átszakad. Forog üresben, nem hajtja a szíjat, elmegy a töltés. Azután ha kihűlt, összeheged a gumi benne, hidegen megint jó stb.

AndyA

Köszi! Természetesen tervben van a mihamarabbi javítás!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73915 Dátum: 2018.02.09 péntek, 10:10:41 »

Kuplung cserénél a szimeringet  rendesebb szaki cseréli. A kérdés az hogy csöppen is vagy csak olajos? Ha nem csöppen azért biztos nem szedetném szét azt az oldalt. Utángyártott szimering kb 12 körül van Citroen-es dobozban ford alkatrész+ szerelés. A túloldal lényegesen olcsóbb és egyszerűbb.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73916 Dátum: 2018.02.09 péntek, 10:11:43 »

Kuplung cserénél a szimeringet  rendesebb szaki cseréli. A kérdés az hogy csöppen is vagy csak olajos? Ha nem csöppen azért biztos nem szedetném szét azt az oldalt. Utángyártott szimering kb 12 körül van Citroen-es dobozban ford alkatrész+ szerelés. A túloldal lényegesen olcsóbb és egyszerűbb.

Köszi! Nem tudom, mennyire szivárog, mikor emelték akkor látszott, hogy olajos de nem tudom mennyire enged!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 878


E-mail
« Új hozzászólás #73917 Dátum: 2018.02.09 péntek, 11:31:21 »

Köszi! Nem tudom, mennyire szivárog, mikor emelték akkor látszott, hogy olajos de nem tudom mennyire enged!

Nekem olajos 2 éve, most lesz áprilisban kettőstömegű cserém, majd akkor cseréljük
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596



E-mail
« Új hozzászólás #73918 Dátum: 2018.02.09 péntek, 15:54:30 »

Nekem olajos 2 éve, most lesz áprilisban kettőstömegű cserém, majd akkor cseréljük
Neken volt cserélve a szimering azóta olajos wow1   Ford emblémás szimering került bele, így utólag kár volt kicseréltetni. nyes Nem csöppen biztosan nem lesz hozzányúlva. eplus2
Naplózva

2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  320+
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73919 Dátum: 2018.02.09 péntek, 16:03:14 »

Szétesni nem tud, de olyat igen, hogy hidegen jó, azután ahogy melegszik, egyszercsak megolvad a gumi benne és átszakad. Forog üresben, nem hajtja a szíjat, elmegy a töltés. Azután ha kihűlt, összeheged a gumi benne, hidegen megint jó stb.

AndyA

Köszi! Erre nincs valami tartós megoldás?
Mondjuk esztergáltatni nem lehet egyet!?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23514


E-mail
« Új hozzászólás #73920 Dátum: 2018.02.09 péntek, 16:28:59 »

Köszi! Erre nincs valami tartós megoldás?
Mondjuk esztergáltatni nem lehet egyet!?

Nem véletlenül van két darabból, közte rugalmas kötéssel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73921 Dátum: 2018.02.09 péntek, 17:51:55 »

Nem véletlenül van két darabból, közte rugalmas kötéssel.

AndyA

Igen, én is erre gondoltam, hogy valami rezgéscsillapító szerepe is van!
A generátos szabadonfutósításáról tudsz adni infót?
Miért? Mennyi? Hogyan?...
Bocs a sok kérdésért, még nem tudom!
Viszont a kólás meghívásom még mindig él!  worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3387


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #73922 Dátum: 2018.02.09 péntek, 19:18:38 »

 vigyor3 Árulja el már valaki,hogy hol a hátsó ablakmosó tartály (mk3, 5a)  eplus2
sajnos komoly..  smile

vettem a fáradságot de a mk3 kézikönyvben sem találtam meg..lehet nincs is bent  vigyor3
Naplózva

MK3 2002  2.0TDCI 130LE GHIA 5speed 5tür.....csak a Ford,sorrendben : 3 Capri III ,3Mk3 Mondeo
audioshop.hu    DD Audio Best Of Subwoofer,  szinte minden ami autóhifi!
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73923 Dátum: 2018.02.09 péntek, 19:27:28 »

vigyor3 Árulja el már valaki,hogy hol a hátsó ablakmosó tartály (mk3, 5a)  eplus2
sajnos komoly..  smile

vettem a fáradságot de a mk3 kézikönyvben sem találtam meg..lehet nincs is bent  vigyor3


Ne már! A mondeóban külön van hátsó tartály?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43551



« Új hozzászólás #73924 Dátum: 2018.02.09 péntek, 19:53:54 »

Ne már! A mondeóban külön van hátsó tartály?
nincs.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43551



« Új hozzászólás #73925 Dátum: 2018.02.09 péntek, 19:55:05 »

vigyor3 Árulja el már valaki,hogy hol a hátsó ablakmosó tartály (mk3, 5a)  eplus2
sajnos komoly..  smile

vettem a fáradságot de a mk3 kézikönyvben sem találtam meg..lehet nincs is bent  vigyor3

a tartály ugyan az,csak 1 van benne.elöl jobb oldalon.a szivattyúval vagy a csövével lesz ott gond...
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73926 Dátum: 2018.02.10 szombat, 17:27:22 »

Sziasztok!
Nos úgy alakult, hogy ma megvetten életem első mk3 mondeóját!
2006, 2.0tdci+dpf titánium!
Remélem sok sok nyugodt km-t fogunk együtt megtenni!
Remélhetőleg hasznos tagja leszek a clubnak! wave
Mindenkinek köszönöm a vételi tanácsokat!! worship
Üdv
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73927 Dátum: 2018.02.10 szombat, 19:46:37 »

Helló Srácok!
Bocs de nagyon sok kérdésem van! nyes
913d vagy c3 olaj kell a 2.0tdci+dpf motorba?
Gondolom az 5w30 nem változik! :worship Wink
Köszönöm szépen!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23514


E-mail
« Új hozzászólás #73928 Dátum: 2018.02.10 szombat, 19:48:55 »

Helló Srácok!
Bocs de nagyon sok kérdésem van! nyes
913d vagy c3 olaj kell a 2.0tdci+dpf motorba?
Gondolom az 5w30 nem változik! :worship Wink
Köszönöm szépen!

Ford Formula 5w30 kell bele, semmi más. Gyengébbet ne, mert tönkremehet tőle, jobbat meg pont fölösleges.

Bárdiban klubos kedvezménnyel kapod. Joe-t keresd ezügyben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6990



E-mail
« Új hozzászólás #73929 Dátum: 2018.02.10 szombat, 20:52:43 »

Ford Formula 5w30 kell bele, semmi más. Gyengébbet ne, mert tönkremehet tőle, jobbat meg pont fölösleges.

Bárdiban klubos kedvezménnyel kapod. Joe-t keresd ezügyben.

AndyA

Bárdinak az árai nem olyan jók motorolajra. Kauffernek az utcáról beesett árai sokszor jobbak, mint a Bárdi kedvezményes.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73930 Dátum: 2018.02.10 szombat, 21:14:53 »

Ford Formula 5w30 kell bele, semmi más. Gyengébbet ne, mert tönkremehet tőle, jobbat meg pont fölösleges.

Bárdiban klubos kedvezménnyel kapod. Joe-t keresd ezügyben.

AndyA

Köszi! A gyári formula nem csak 913c specifikációjú?
Dpf miatt már csökkentett hamutartalmú kellene nem?

Nekem a zsu.hu van kedvezményem 30-50% de megnézem majd a bárdit is! Ha esetlwg valakinek kell a kedvezményem a zsu-hoz szívesen megadom a kódom!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23514


E-mail
« Új hozzászólás #73931 Dátum: 2018.02.10 szombat, 21:18:10 »

Köszi! A gyári formula nem csak 913c specifikációjú?
Dpf miatt már csökkentett hamutartalmú kellene nem?

Nekem a zsu.hu van kedvezményem 30-50% de megnézem majd a bárdit is! Ha esetlwg valakinek kell a kedvezményem a zsu-hoz szívesen megadom a kódom!

https://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/olajok-adalekok/meretoil_motorolaj/-FORD1334792

De hidd el, hogy ennél szebb-jobb-drágább nem kell az autódba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73932 Dátum: 2018.02.10 szombat, 21:22:43 »

https://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/olajok-adalekok/meretoil_motorolaj/-FORD1334792

De hidd el, hogy ennél szebb-jobb-drágább nem kell az autódba.

AndyA

Neked mindent elhiszek! Köszönöm!
Injector tisztítót használjak néha?(mondjuk liqui moly)
Hallottam olyat, hogy van aki 2T olajat tesz a gázolajhoz? Miért? Kell használnom? Az tudom, hogy gázolaj szűrő csak gyárit!!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23514


E-mail
« Új hozzászólás #73933 Dátum: 2018.02.10 szombat, 22:13:32 »

Neked mindent elhiszek! Köszönöm!
Injector tisztítót használjak néha?(mondjuk liqui moly)
Hallottam olyat, hogy van aki 2T olajat tesz a gázolajhoz? Miért? Kell használnom? Az tudom, hogy gázolaj szűrő csak gyárit!!

Adagoló felújítással foglalkozó ismerős szerint a 2T és egyéb adalékok használatáról "még nem bizonyították, hogy ártana". Smiley

Én használtam 2T olajat is, meg K Guard N&F adalékot is, de leginkább akkor, amikor rendszeresen itthon tankoltam. Amúgy a fene tudja, mire jó vagy nem. Az én autómban 375 ezer van gyári, érintetlen rendszerrel, és még mindig megfutja a 208-at (azután jött az útépítés és a korlátozás). Viszont világ életében országúti-autópálya autó volt, az első gazdájánál is, TrekXC-nél is, nálam is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73934 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:26:37 »

Adagoló felújítással foglalkozó ismerős szerint a 2T és egyéb adalékok használatáról "még nem bizonyították, hogy ártana". Smiley

Én használtam 2T olajat is, meg K Guard N&F adalékot is, de leginkább akkor, amikor rendszeresen itthon tankoltam. Amúgy a fene tudja, mire jó vagy nem. Az én autómban 375 ezer van gyári, érintetlen rendszerrel, és még mindig megfutja a 208-at (azután jött az útépítés és a korlátozás). Viszont világ életében országúti-autópálya autó volt, az első gazdájánál is, TrekXC-nél is, nálam is.

AndyA

Mint megtudtattam, lukoil-os gázolaj volt benne, most feltöltöttem mol evo-val és sokkal pontosabb lett az alapjáratom! Eddig sem volt vele baj, de most úgy határozottabban áll meg a mutató! Lehet egy tisztítót teszek bele! nyes
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73935 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:55:17 »

A fogyasztást a kijelzőn, hogyan kell nullázni?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 878


E-mail
« Új hozzászólás #73936 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:59:10 »

A fogyasztást a kijelzőn, hogyan kell nullázni?
Hosszan nyomod a kijelző melletti gombot.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43551



« Új hozzászólás #73937 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:59:40 »

A fogyasztást a kijelzőn, hogyan kell nullázni?
a kar végén odalépsz,és a bal oldali pöcköt hosszan nyomod a műszeregységen.
Kezelési könyv 44-45 oldal.

http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73938 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 13:26:12 »

Hosszan nyomod a kijelző melletti gombot.

Köszi!
Alf neked is köszi!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204


E-mail
« Új hozzászólás #73939 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 14:59:40 »

Sziasztok! Alufernit szeretnèk venni az autómra,16 colos lemezfelni van most rajta.milyen paramèterei vannak a felninek( osztókör,agyàtmèrő stb.)?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43551



« Új hozzászólás #73940 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 15:53:59 »

Sziasztok! Alufernit szeretnèk venni az autómra,16 colos lemezfelni van most rajta.milyen paramèterei vannak a felninek( osztókör,agyàtmèrő stb.)?

63,3 az agy,és 5x108 a csavarok osztóköre.


http://www.autogumibolt.hu/felni/acelfelni/FORD/Mondeo
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204


E-mail
« Új hozzászólás #73941 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 15:59:13 »

63,3 az agy,és 5x108 a csavarok osztóköre.


http://www.autogumibolt.hu/felni/acelfelni/FORD/Mondeo
Hàlàs köszönet worship
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
LiZo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #73942 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 20:23:58 »

Hàlàs köszönet worship

...az  ET  számra is figyelj ! A gyári 52,5 (ez 16"-os felninél ennyi)    valamint, hogy milyen csavarok kellenek a kerékhez  (kúpos v. lapos), mindenesetre a lemez felni csavarjai nem szokott jó lenni az alu felnikhez (nem is szép...), így val'szeg csavarokat is kell venned (4x5x ~8-900 ft > 18-20e plusz !

 wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.11 vasárnap, 20:26:24 írta LiZo » Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204


E-mail
« Új hozzászólás #73943 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 07:52:25 »

...az  ET  számra is figyelj ! A gyári 52,5 (ez 16"-os felninél ennyi)    valamint, hogy milyen csavarok kellenek a kerékhez  (kúpos v. lapos), mindenesetre a lemez felni csavarjai nem szokott jó lenni az alu felnikhez (nem is szép...), így val'szeg csavarokat is kell venned (4x5x ~8-900 ft > 18-20e plusz !

 :wave:Rendben! Köszi! worship
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23514


E-mail
« Új hozzászólás #73944 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 08:01:08 »

Hàlàs köszönet worship

Ez is hasznos lehet még, hogy az ET-számot ellenőrizni tudd, jó-e neked vagy sem: http://willtheyfit.com/

Megadod az adatokat, és megrajzolja + kiszámítja, hogy milyen volt a régi és milyen lesz az új.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73945 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 15:17:09 »

Hello!

Mk3 mondeo-hoz van valahol digitális javítási kézikönyv?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23514


E-mail
« Új hozzászólás #73946 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 15:43:31 »

Hello!

Mk3 mondeo-hoz van valahol digitális javítási kézikönyv?

Van, de nem publikus.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



E-mail
« Új hozzászólás #73947 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 16:42:58 »

Az autó átvizsgálásánál azt mondták, hogy a szíjfeszítőn ugrál a szíj ezért van surlódó, morgó, hangja!
Rákerestem de nem tudom milyen szíjat és feszítőt kell cserélnem!az alkatrész keresők teljesen összezavartak!
Mit kell cserélnem? Valaki tud linkelni egy diagrammot, hogy milyen szíj mit hajt, mivel van összekötve...
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43551



« Új hozzászólás #73948 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 16:43:42 »

Hello!

Mk3 mondeo-hoz van valahol digitális javítási kézikönyv?
Van.
Úgy híják,hogy TIS2004.gugli a barátod.Figyelem.Csak xp alatt fut.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43551



« Új hozzászólás #73949 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 16:46:03 »

Az autó átvizsgálásánál azt mondták, hogy a szíjfeszítőn ugrál a szíj ezért van surlódó, morgó, hangja!
Rákerestem de nem tudom milyen szíjat és feszítőt kell cserélnem!az alkatrész keresők teljesen összezavartak!
Mit kell cserélnem? Valaki tud linkelni egy diagrammot, hogy milyen szíj mit hajt, mivel van összekötve...
Köszönöm
A generátor szíj rendszer berreg.
Generátor Szíj 1db
Automata szíj Feszítő 1db
Támasztó görgő 1db
Kettőstömegű főtengely szíjtárcsa 1db
Éredemes a generátort szabadonfutósítani,és akkor tartós is lesz a javítás.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Oldalak: 1 ... 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 [1479] 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 ... 1510   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.