Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 10:13:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 [1527] 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19546007 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76300 Dátum: 2019.11.23 szombat, 07:59:32 »

Hol látsz te itt 5 szöget?  zavart2
Ja, gondolom úgy, ahogy hármat.......  laugh  taps


"Na ez pont annyira 4 szög mint 3 szög. "
Zoli, te vagy be vagy b.szva vagy benyaltál valamit!  


"Hol láttál itt kérdést?"
A témában merült fel a kérdés, hogy a kis üveg négyszög vagy (szerinted) háromszög.  wave
Illetve nem merült fel, csak nálad.  vigyor3


Ne terelj.....



Szedtél már ki ilyen üveget? Szerintem nem, akkor nem mondanál ilyeneket.  Cool
Na megyek inkább a sajtreszelőért...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76301 Dátum: 2019.11.23 szombat, 08:13:46 »

Pl bezárta az autót reteszelte, majd a távirányítóval csak a csomagtartót nyitotta, betette a csomitartóba a kulcsot, lecsukta. Ilyenkor reteszelve marad.

Ennyi
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #76302 Dátum: 2019.11.23 szombat, 10:53:42 »

Pl bezárta az autót reteszelte, majd a távirányítóval csak a csomagtartót nyitotta, betette a csomitartóba a kulcsot, lecsukta. Ilyenkor reteszelve marad.
Ááá, erre nem gondoltam. Köszönöm a választ neked és Meg Győzőnek is integet2
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #76303 Dátum: 2019.11.23 szombat, 11:06:15 »

De nem 4szög.
A négyszög definíciója gy.k. :  a négyszög olyan sokszög, amelynek négy oldala és négy csúcsa van. A belső szögeinek összege 360°
Tehát ha az egyik oldala nem egyenes, hanem van benne egy törés, akkor :

a: ötszög
b: egy 4 sarkú alakzat, aminek ugyan 4 szöge van, de a szögeinek összege nem 360°
c: attól hogy Te mondod, és nem cáfolunk meg, még nem igaz, csak rádhagyjuk, mert, hogy Ford Fairlane szavaival éljek "olyan veled beszélgetni, mint sajtreszelőn rejszolni: szórakoztató, de inkább fájdalmas"  integet2


A 3szögről is azt tanultad, hogy a belső szögeinek összege 180 fok, nem?

Akkor most indulj el innen az Északi-sarkig, ott fordulj el pontosan derékszögben mondjuk jobbra. Utána gyalogolj el ugyanarra a szélességi körre, ahol most vagyunk, fordulj el megint pontosan derékszögben jobbra, és vissza fogsz érni ugyanide, ahonnan megint pontosan jobbra derékszögben lesz tőled az Északi-sark, amerre eredetileg elindultál.

Közben pedig mindig egyenesen mentél, és pontosan 3 sarka van az általad bejárt alakzatnak is, tehát háromszög. De 3 x 90 fok az nem 180 fok... Akkor hogyan is van ez...?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #76304 Dátum: 2019.11.23 szombat, 13:26:02 »

Sziasztok!Az autóm aljáról középtájban a kipufogócső feletti aluminium lemez,és az alatta levő tömítés,kb 1 méteres leesett .Gondolom hő,és zajvédő funkciót látott el.Az lenne a kérdésem,hogy érdemes e foglalkozni vele,vagy jó így is?
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76305 Dátum: 2019.11.23 szombat, 14:38:50 »

A 3szögről is azt tanultad, hogy a belső szögeinek összege 180 fok, nem?

Akkor most indulj el innen az Északi-sarkig, ott fordulj el pontosan derékszögben mondjuk jobbra. Utána gyalogolj el ugyanarra a szélességi körre, ahol most vagyunk, fordulj el megint pontosan derékszögben jobbra, és vissza fogsz érni ugyanide, ahonnan megint pontosan jobbra derékszögben lesz tőled az Északi-sark, amerre eredetileg elindultál.

Közben pedig mindig egyenesen mentél, és pontosan 3 sarka van az általad bejárt alakzatnak is, tehát háromszög. De 3 x 90 fok az nem 180 fok... Akkor hogyan is van ez...?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Hát úgy, hogy a föld nem lapos. Vagy Te a laposföld hívők közé tartozol és azért érthetetlen ez?  szomoru1 hehe
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76306 Dátum: 2019.11.23 szombat, 14:40:27 »

Ááá, erre nem gondoltam. Köszönöm a választ neked és Meg Győzőnek is integet2

Nincs mit, itt ragadnám meg az alkalmat, hogy a kis intermezzónkért Tibi nevében elnézést kérjek  eplus2 integet2 duhos2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76307 Dátum: 2019.11.23 szombat, 15:05:16 »

Nincs mit, itt ragadnám meg az alkalmat, hogy a kis intermezzónkért Tibi nevében elnézést kérjek  eplus2 integet2 duhos2

Vicces vagy.....  zavart2

Te kezdted, hogy háromszög üveg.
Erre helyesbítettem, hogy négyszög az.
Ez itt megállt volna, ha nem kezded el erőltetni a hülyeséget!  wave

Tehát a saját nevedben kérj elnézést, mert azért kell.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #76308 Dátum: 2019.11.23 szombat, 15:55:41 »

Nincs mit, itt ragadnám meg az alkalmat, hogy a kis intermezzónkért Tibi nevében elnézést kérjek  eplus2 integet2 duhos2

Már elég régóta vagyok a fórumon és olvasom is napi szinten, így megszoktam már, hogy vannak mondjuk úgy, kötözködések Smiley.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #76309 Dátum: 2019.11.24 vasárnap, 02:28:03 »

Már elég régóta vagyok a fórumon és olvasom is napi szinten, így megszoktam már, hogy vannak mondjuk úgy, kötözködések Smiley.
Á, ezek nem kötözködések. Ők így szeretik egymást!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #76310 Dátum: 2019.11.24 vasárnap, 06:51:03 »

Á, ezek nem kötözködések. Ők így szeretik egymást!  eplus2
Néha elő szokott kerülni a melegfronti hatás, így szigorúan mindig összeszorított farpofákkal ülök ide olvasni  vigyor3.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Gabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #76311 Dátum: 2019.11.24 vasárnap, 12:51:46 »

Sziasztok!

Egyszer már megmentettétek az "életünket"  Van egy 2001-es gyártású MK3-as Mondeónk.   A fűtés  mint a mesében, hol van, hol nincs, most éppen nincs. A fűtő radiátor meleg, de a ventilátor mégis hideget fúj. Kezdünk fázni!!!  Tudnátok segíteni!

Előre is köszönjünk!!!!!

További szép napot!

Üdv. Gabi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76312 Dátum: 2019.11.24 vasárnap, 14:12:02 »

Sziasztok!

Egyszer már megmentettétek az "életünket"  Van egy 2001-es gyártású MK3-as Mondeónk.   A fűtés  mint a mesében, hol van, hol nincs, most éppen nincs. A fűtő radiátor meleg, de a ventilátor mégis hideget fúj. Kezdünk fázni!!!  Tudnátok segíteni!

Előre is köszönjünk!!!!!

További szép napot!

Üdv. Gabi

1. Biztosítékokat ellenőrizni.
2. A kesztyűtartót kiszerelni és ellenőrizni a levegőirány váltó állítómotort, hogy működik-e vagy ha működik valóban mozgatja-e a fűtésboxban a terelőlapátokat és nem csak elforog a pl. szétnyílt lapátvégében.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #76313 Dátum: 2019.11.24 vasárnap, 17:57:21 »

Köszi szépen, próbálkozni fogok!


Üdv.
Gabi
Naplózva
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76314 Dátum: 2019.11.24 vasárnap, 20:11:18 »

2. A kesztyűtartót kiszerelni és ellenőrizni a levegőirány váltó állítómotort, hogy működik-e vagy ha működik valóban mozgatja-e a fűtésboxban a terelőlapátokat és nem csak elforog a pl. szétnyílt lapátvégében.

Szia! Ez a művelet lehet, hogy nálam is hasznos lenne (van egy ilyen hibakódom), és néha kicsit meg is zavarodik a fűtés. Van erről valami leírás, vagy tudsz segíteni pár mondttal, hogyan kell szétszedni, és ha javítani kell, hogy lehet? Köszi!
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #76315 Dátum: 2019.11.24 vasárnap, 20:40:31 »

Sziasztok!

Egyszer már megmentettétek az "életünket"  Van egy 2001-es gyártású MK3-as Mondeónk.   A fűtés  mint a mesében, hol van, hol nincs, most éppen nincs. A fűtő radiátor meleg, de a ventilátor mégis hideget fúj. Kezdünk fázni!!!  Tudnátok segíteni!

Előre is köszönjünk!!!!!

További szép napot!

Üdv. Gabi

A megoldást nem tudom, de ha vigasztal, az én 2001-esemet anno háromszor javították (még az előző tulajnál) Ford márkaszervizben, és nem sikerült megbízhatóan megoldani. Néha 22 fokra álítva is dögmeleg volt, azután gondolt egyet, és 25 fokra is fel kellett tekerni, hogy ne fagyjak meg benne. Mindezt 10 perc különbséggel az autópályán, semmi megállás, újraindítás semmi. Csak gondolt egyet, és kész.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76316 Dátum: 2019.11.24 vasárnap, 22:05:49 »

Szia! Ez a művelet lehet, hogy nálam is hasznos lenne (van egy ilyen hibakódom), és néha kicsit meg is zavarodik a fűtés. Van erről valami leírás, vagy tudsz segíteni pár mondttal, hogyan kell szétszedni, és ha javítani kell, hogy lehet? Köszi!

Itt leírtam "pár" mondatban.
"2. A kesztyűtartót kiszerelni és ellenőrizni a levegőirány váltó állítómotort, hogy működik-e vagy ha működik valóban mozgatja-e a fűtésboxban a terelőlapátokat és nem csak elforog a pl. szétnyílt lapátvégében."

Oda ne ugorjunk előre, hogy mit és hogyan KELL javítani, amikor még az sem tudható mi a hiba oka!
Ha a lapát végében van szétnyílva a profil, akkor lapát csere....ez műszerfal és fűtésbox kiszerelés után a fűtésbox szétszerelésével kivitelezhető.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76317 Dátum: 2019.11.24 vasárnap, 22:27:36 »

A megoldást nem tudom, de ha vigasztal, az én 2001-esemet anno háromszor javították (még az előző tulajnál) Ford márkaszervizben, és nem sikerült megbízhatóan megoldani. Néha 22 fokra álítva is dögmeleg volt, azután gondolt egyet, és 25 fokra is fel kellett tekerni, hogy ne fagyjak meg benne. Mindezt 10 perc különbséggel az autópályán, semmi megállás, újraindítás semmi. Csak gondolt egyet, és kész.

AndyA

Nagy eséllyel vezérlő hiba volt vagy valamelyik hőmérő....  (mivel ott állítható volt)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #76318 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 06:55:14 »

Nagy eséllyel vezérlő hiba volt vagy valamelyik hőmérő....  (mivel ott állítható volt)

Rég volt, tá'n igaz se vó't... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76319 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 07:38:30 »

Rég volt, tá'n igaz se vó't... Smiley

AndyA

Akkó te most valótlant hazudol?  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #76320 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 08:02:53 »

Sziasztok!Az autóm aljáról középtájban a kipufogócső feletti aluminium lemez,és az alatta levő tömítés,kb 1 méteres leesett .Gondolom hő,és zajvédő funkciót látott el.Az lenne a kérdésem,hogy érdemes e foglalkozni vele,vagy jó így is?
« Utoljára szerkesztve: 2019.11.25 hétfő, 08:25:10 írta AndyA » Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #76321 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 08:26:52 »

Sziasztok!Az autóm aljáról középtájban a kipufogócső feletti aluminium lemez,és az alatta levő tömítés,kb 1 méteres leesett .Gondolom hő,és zajvédő funkciót látott el.Az lenne a kérdésem,hogy érdemes e foglalkozni vele,vagy jó így is?


Nem dísznek van ott. Vissza kellene tenni.

Sörösdobozból, hasonlóból tudsz olyan méretesebb, 5-6 centis pacákat alátétnek kivágni, amivel át tudod hidalni a hővédő lemezen tátongó lyukat a rögzítésnél. Az sem baj, ha többrét hajtod, úgy teszed a csavar vagy patent alá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #76322 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 08:27:56 »

Nem dísznek van ott. Vissza kellene tenni.

Sörösdobozból, hasonlóból tudsz olyan méretesebb, 5-6 centis pacákat alátétnek kivágni, amivel át tudod hidalni a hővédő lemezen tátongó lyukat a rögzítésnél. Az sem baj, ha többrét hajtod, úgy teszed a csavar vagy patent alá.

AndyA

Végülis ez tök jó meló!

Itt előre kell meginni a sört, nem utólag, a jól végzett munka után...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #76323 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 08:34:26 »

Nem dísznek van ott. Vissza kellene tenni.

Sörösdobozból, hasonlóból tudsz olyan méretesebb, 5-6 centis pacákat alátétnek kivágni, amivel át tudod hidalni a hővédő lemezen tátongó lyukat a rögzítésnél. Az sem baj, ha többrét hajtod, úgy teszed a csavar vagy patent alá.

AndyA
Köszönöm!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #76324 Dátum: 2019.11.26 kedd, 09:30:37 »


Gondolkodjál Zoli..... mielőtt megpróbálsz okoskodni.
Ha reteszen van, hiába érsz be a kilincsig.
Ha nincs reteszen, akkor célszerűbb benyúlni az ajtókeretet elhúzva.


Neked számolni is meg kellene tanulni. Aminek 4 sarka van, az négyszög!  taps
Megvolt a matek még pénteken.
Egy használt bal első ablak. (mivel a hátsókon gyerekzár van és nem szívessen mászkáltam volna törött üvegeken keresztül.) 4000 Ft használtan.
Elmenni érte berakni min. 3-4 óra.
Egy helyi zárszerelő 8000 Ft ért kinyitotta.
Ajtónál benyúlt fellül kihúzta egy műanyag ékkel. Szerelő párna be: felfúj++++
A kb 2 cm es résen meghajlított műanyag bevonatos vezérdróttal benyúlt és kinyitotta a zárat. Még szerencse hogy nem volt bereteszelve Smiley
Most már én is profin fel tudom törni (bár még szerelőpárnát nem szereztem be Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #76325 Dátum: 2019.11.26 kedd, 16:18:07 »

Megvolt a matek még pénteken.
Egy használt bal első ablak. (mivel a hátsókon gyerekzár van és nem szívessen mászkáltam volna törött üvegeken keresztül.) 4000 Ft használtan.
Elmenni érte berakni min. 3-4 óra.
Egy helyi zárszerelő 8000 Ft ért kinyitotta.
Ajtónál benyúlt fellül kihúzta egy műanyag ékkel. Szerelő párna be: felfúj++++
A kb 2 cm es résen meghajlított műanyag bevonatos vezérdróttal benyúlt és kinyitotta a zárat. Még szerencse hogy nem volt bereteszelve Smiley
Most már én is profin fel tudom törni (bár még szerelőpárnát nem szereztem be Smiley
ezeöccá…  nyes
https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20191126071728&SearchText=air+cushion+for+car+door+opening
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #76326 Dátum: 2019.11.26 kedd, 16:31:12 »

vagy a Lidliben, kicsit drágábban
https://www.lidl.hu/hu/p/barkacs-ajanlataink/szereloparna/p47545
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #76327 Dátum: 2019.12.05 csütörtök, 15:30:06 »

Sziasztok!idén kb februárban,feltűnt hogy csöpög valahol az ablakmosó vizem.Gondoltam ha jobb idő lesz megnezem tavasszal,de akkor már nem csöpögött.Érdekes.Akkor már nyári lött volt benne. Most mióta téli folyadék van benne, megint csöpög, minnél hidegebb van annál jobban.mi lehet a gebasz?köszi a segítséget.talalkozott valakinilyennel?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #76328 Dátum: 2019.12.05 csütörtök, 16:49:09 »

Sziasztok!idén kb februárban,feltűnt hogy csöpög valahol az ablakmosó vizem.Gondoltam ha jobb idő lesz megnezem tavasszal,de akkor már nem csöpögött.Érdekes.Akkor már nyári lött volt benne. Most mióta téli folyadék van benne, megint csöpög, minnél hidegebb van annál jobban.mi lehet a gebasz?köszi a segítséget.talalkozott valakinilyennel?

A tartályba a pumpa egy gumitömítéssel van berakva. Lehet hidegen fel ridegül és mellette már ki tud szivárogni. Ha a tartály körül csöpög.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #76329 Dátum: 2019.12.05 csütörtök, 17:54:58 »

Igen valahol a szivattyúnál azt elfelejtettem írni.lehet külön venni olyat?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #76330 Dátum: 2019.12.05 csütörtök, 18:37:28 »

Igen valahol a szivattyúnál azt elfelejtettem írni.lehet külön venni olyat?

Cromax?
A pontos típust nem azonosítottam be  vigyor3
https://cromax.hu/karosszeria/ablakmosotorlo_rendszer/ablakmoso_tartaly_alkatreszei/gumigyuru_ablakmoso_motorhoz_ford_mondeo_36725
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #76331 Dátum: 2019.12.05 csütörtök, 23:30:03 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy  a lámpakapcsoló egységben van különbség FL előtti vagy utáni vagy esetleg évjáratbeli vagy felszereltségbeli? Vagy az összes MK3-ban ugyanaz a lámpakapcsoló van? Olyan gondom akadt, hogy az első ködlámpa mindenféle felkapcsolás nélkül gondolt egyet és önálló életre kelt. Egyszerűen magától felkapcsolt és azóta nem lehet lekapcsolni. Csak akkor kapcsol le, ha leállítom a motort és leveszem a gyújtást. Ma mikor elkezdte ezt a hülyeségét még pár percig tudtam hatni rá azzal, hogy kapcsolgattam a kapcsolót jobbra-balra, akkor volt hogy sikerült lekapcsolni (pl "Auto" módban), de aztán magától visszajött és most már bármerre kapcsolok nem lehet kilőni. Ha 0-ra rakom a kapcsolót akkor sem alszik ki (természetesen a kapcsológomb nincs kihúzva ködlámpa állásba). Eléggé kellemetlen a dolog, mert tök hülyének néznek az úton, hogy így megyek. Egyébként esetleg tudtok valami tanácsot adni hol tudok bontott kapcsolót venni?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76332 Dátum: 2019.12.06 péntek, 06:42:50 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy  a lámpakapcsoló egységben van különbség FL előtti vagy utáni vagy esetleg évjáratbeli vagy felszereltségbeli? Vagy az összes MK3-ban ugyanaz a l
Szia,
különbség biztosan van. Van a xenonos ahol nincs kézi szint állító, és van az automatás, ami lehet xenonos is. Rémlik, hogy van még egy az ambienthez, ahol nincs műszerfal fényerő állító sem. Szóval 5 féle kapcsoló tutira van.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #76333 Dátum: 2019.12.06 péntek, 07:44:00 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy  a lámpakapcsoló egységben van különbség FL előtti vagy utáni vagy esetleg évjáratbeli vagy felszereltségbeli? Vagy az összes MK3-ban ugyanaz a lámpakapcsoló van? Olyan gondom akadt, hogy az első ködlámpa mindenféle felkapcsolás nélkül gondolt egyet és önálló életre kelt. Egyszerűen magától felkapcsolt és azóta nem lehet lekapcsolni. Csak akkor kapcsol le, ha leállítom a motort és leveszem a gyújtást. Ma mikor elkezdte ezt a hülyeségét még pár percig tudtam hatni rá azzal, hogy kapcsolgattam a kapcsolót jobbra-balra, akkor volt hogy sikerült lekapcsolni (pl "Auto" módban), de aztán magától visszajött és most már bármerre kapcsolok nem lehet kilőni. Ha 0-ra rakom a kapcsolót akkor sem alszik ki (természetesen a kapcsológomb nincs kihúzva ködlámpa állásba). Eléggé kellemetlen a dolog, mert tök hülyének néznek az úton, hogy így megyek. Egyébként esetleg tudtok valami tanácsot adni hol tudok bontott kapcsolót venni?
pl nekem van egy:
http://mondeo.hu/index.php?topic=29449.0
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #76334 Dátum: 2019.12.06 péntek, 08:08:53 »


Szia! Köszönöm megnéztem a leírást, de nekem sajnos nem xenonos a lámpám. Ha jól vettem ki az előző hozzászólásból (Zoli) akkor a xenonos kapcsoló más.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #76335 Dátum: 2019.12.06 péntek, 08:11:11 »

Szia,
különbség biztosan van. Van a xenonos ahol nincs kézi szint állító, és van az automatás, ami lehet xenonos is. Rémlik, hogy van még egy az ambienthez, ahol nincs műszerfal fényerő állító sem. Szóval 5 féle kapcsoló tutira van.
Köszi, akkor ezek szerint kicsit bonyolódik a bontott kapcsoló utáni keresgetés.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76336 Dátum: 2019.12.06 péntek, 08:12:35 »

Köszi, akkor ezek szerint kicsit bonyolódik a bontott kapcsoló utáni keresgetés.

Nem, csak keress ugyanolyant mint a tiéd Smiley
Ha jól értem automata, nem xenonos kell neked
Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #76337 Dátum: 2019.12.06 péntek, 08:32:19 »

Nem, csak keress ugyanolyant mint a tiéd Smiley
Ha jól értem automata, nem xenonos kell neked
Nem xenonos. Nekem olyan van amin egy tekerővel lehet állítani a lámpa magasságot és ezen a kapcsolón van a műszerfal világítás erősségének szabályzója is, valamint a lámpakapcsolás állításánál van "Auto" mód is. Nézegetem itt az interneten a hirdetéseket, de ezt a formációt még nem találtam. Remélem nem valami ritka változat ez.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #76338 Dátum: 2019.12.06 péntek, 08:51:38 »

Szia! Köszönöm megnéztem a leírást, de nekem sajnos nem xenonos a lámpám. Ha jól vettem ki az előző hozzászólásból (Zoli) akkor a xenonos kapcsoló más.
ok
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #76339 Dátum: 2019.12.06 péntek, 09:46:41 »

Nem xenonos. Nekem olyan van amin egy tekerővel lehet állítani a lámpa magasságot és ezen a kapcsolón van a műszerfal világítás erősségének szabályzója is, valamint a lámpakapcsolás állításánál van "Auto" mód is. Nézegetem itt az interneten a hirdetéseket, de ezt a formációt még nem találtam. Remélem nem valami ritka változat ez.

Szia,

keresd MK2-t neki tuti van ilyen.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #76340 Dátum: 2019.12.06 péntek, 19:31:26 »

Sziasztok!
Vettünk a fiamnak egy TERMÉSZETESEN Mondeo-t nyes Asz.: WF04XXGBB45R32404 TIS-ben meg tudná valaki nézni az adatait? Előre is megköszönöm!
Az eddigi, néhány napos tapasztalat alapján rendben van(nyugdíjas orvosmérnökügyvédhölgy tulajdonostól) vigyor3

Üdv; Tibike wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.06 péntek, 19:37:01 írta tibike71 » Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #76341 Dátum: 2019.12.06 péntek, 20:14:52 »

Sziasztok!
Vettünk a fiamnak egy TERMÉSZETESEN Mondeo-t nyes Asz.: WF04XXGBB45R32404 TIS-ben meg tudná valaki nézni az adatait? Előre is megköszönöm!
Az eddigi, néhány napos tapasztalat alapján rendben van(nyugdíjas orvosmérnökügyvédhölgy tulajdonostól) vigyor3

Üdv; Tibike wave

Mondeo 2001-2007, 2.0L Duratorq DI CR (130PS), Panther Black (metál)
Alvázszám (VIN):   WF04XXGBB45R32404

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:   30.06.2005
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Változat:   40-es sorozat
Motor:   2.0L Duratorq DI CR (130PS)
Váltó:   6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:   LHD FWD
Tengely áttétel:   4.071/2.850
Emisszió:   2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:   automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:   (+)"HU"
Fényezés:   Panther Black (metál)
Belső anyag:   Ink Blue Tria / Ebony
 
Kisebb jellemzők
 Genkben készült
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 Motoros elso abl. egy érintésre le
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 Hagyományos színezett üveggel
 Fűtött szélvédő nélkül
 Egyszínű műszerfallal
 Tetőcsomagtartó nélkül
 tompítható visszapillantótükörrel
 Dupla Elektromos fűtött külső tükör
 Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
 Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 Biztonsági öv figyel. zümmögővel
 Integrált gyermekülés nélkül
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Vonóhorog nélkül
 Bor sebességváltó gomb
 Ajtózár-távirányítás - 2 kulcs
 Hátsó ablak mosó/törlő nélkül
 állítható szakaszos törléssel
 Fűtött mosófogóka nélkül
 Fényszóró-tisztító nélkül
 napfénytető nélkül
 Bal oldali függönylégzsák
 Jobb old függönylégzsák
 Deployable Anti-W'Lash Restr
 Smart utasoldali légzsákkal
 intell.utas légzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Pótkerék – mini acél
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 6.5 X 16"-os acél keréktárcsa
 205/55VR-16 BSW Tyre
 Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
 Standard felfüggesztéssel
 VP kézifék fog. szoknyával együtt
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 Szűrőbetét beszívott levegő - szag
 Melegĺtő nélkül
 Borrel bevont kormánykerék
 Szimbolum tüzeloany.komputerrel
 Tolatási távolságérzékelo nélkül
 Rádióelőkészítés nélkül
 Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
 ICE-Alacs. Szint CD + AM/FM Rádió
 1. rádió csomag
 Antenna nélkül
 4 hangszóróval
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
 Szivargyújtó nélkül
 Halogén fényszóróval
 Első ködlámpákkal
 Első fénysz vetítési távolság szab.
 Hagyományos fényszóró működtetéssel
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #76342 Dátum: 2019.12.07 szombat, 13:42:39 »

Mondeo 2001-2007, 2.0L Duratorq DI CR (130PS), Panther Black (metál)

Köszönöm worship
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.08 vasárnap, 11:55:38 írta alf® » Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76343 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 11:51:33 »

Sziasztok!
Szíjfeszítő a generátor oldalon képes kopogni terhelésen úgy, hogy nem berreg a szíj? Nagyon csúnya hangja volt a szíjtarcsa csörgött. Kicserélték de ez a kopogas megmaradt. Az egész szíj kör 6 hónapja és 12ekm ezelőtt volt cserélve
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #76344 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 12:31:59 »

Sziasztok!
Szíjfeszítő a generátor oldalon képes kopogni terhelésen úgy, hogy nem berreg a szíj? Nagyon csúnya hangja volt a szíjtarcsa csörgött. Kicserélték de ez a kopogas megmaradt. Az egész szíj kör 6 hónapja és 12ekm ezelőtt volt cserélve

igen képes kopogni, nekem is volt ilyen jelenség
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76345 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 12:53:26 »

igen képes kopogni, nekem is volt ilyen jelenség

Terhelésre kopogott neked is?
Nagyon csúnya hangja volt kapott másik szíjtarcsat, jobb lett de terhelésen kopog, alapjáraton viszont nem berreg a szíj
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76346 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 12:55:48 »

igen képes kopogni, nekem is volt ilyen jelenség

Amúgy neked, milyen hangon kopogott? Olyan mintha szelephang lenne?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #76347 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 18:12:28 »

Sziasztok!

Utólagosan beépített tempomatot ki tudna nekem aktiválni, programozni (Mondeo Mk 3 tdci)
Esetleg elérhetőséget is szívesen vennék az illetőhöz.
Köszönöm!
 
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #76348 Dátum: 2019.12.12 csütörtök, 14:27:11 »

Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy a kocsi enyhén balra húz? Ez nálam annyit jelent, hogy menet közben viszonylag gyakran de piciket mindig rá kell korrigálnom a kormányra jobboldali irányba. Ha elengedem a kormányt egyenes útszakaszon akkor is 1-2 másodperc múlva szépen lassan elindul balra az autó. Mind a 4 kerék azonos nyomásra van felfújva, a téli és a nyári kerekekkel is csinálja, valamint voltam futómű beállításon is és utána sem szűnt meg ez a jelenség. Az első és a hátsó kerekeket is felcserélték próbaképpen. Karambolom sosem volt és az autót sem ilyen tünettel vettem, tehát korábban nem volt ilyen problémája. Még annyi, hogy a kormányom sem áll milliméterre pontosan egyenesen, kicsit jobbra áll, ezt mondjuk nem értem a futómű beállításkor miért nem állították be.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76349 Dátum: 2019.12.12 csütörtök, 14:31:39 »

Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy a kocsi enyhén balra húz? Ez nálam annyit jelent, hogy menet közben viszonylag gyakran de piciket mindig rá kell korrigálnom a kormányra jobboldali irányba. Ha elengedem a kormányt egyenes útszakaszon akkor is 1-2 másodperc múlva szépen lassan elindul balra az autó. Mind a 4 kerék azonos nyomásra van felfújva, a téli és a nyári kerekekkel is csinálja, valamint voltam futómű beállításon is és utána sem szűnt meg ez a jelenség. Az első és a hátsó kerekeket is felcserélték próbaképpen. Karambolom sosem volt és az autót sem ilyen tünettel vettem, tehát korábban nem volt ilyen problémája. Még annyi, hogy a kormányom sem áll milliméterre pontosan egyenesen, kicsit jobbra áll, ezt mondjuk nem értem a futómű beállításkor miért nem állították be.

A futómű beállítás statikus.
Ettől eltérően menet közben még kialakulhat olyan futómű helyzet, ami okozhat ilyet.
Át kell nézni a futóműveket (mind), szilentek, gömbfejek...stb.
Az érdekes, hogy egy futómű beállítás ezzel kezdődik. Hiszen ha nem jó valami, felesleges a futómű beállítása....ami ugye ki is derült, hogy nem lett az igazi a kormány közép miatt.  Ezzel vissza kellett volna menni....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 [1527] 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.