Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 21:18:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 [1535] 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19694773 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76700 Dátum: 2020.03.03 kedd, 11:15:56 »

Ajtóban lévő motorra gondoltam Cheesy
szóval: kulcsal a vezető oladli illetve a hátsó ajtók zárodnak az anyós oldali viszont nem! Tehát a távirányító csak a hátsókat zárja illetve nyitja! az anyós oldali sehogy csak ha benyomom a reteszt belülről! Vezető oldali csak kulcsal viszont az vezérli a hátsókat is!

Hát annak nincs motorhiba jelző lámpája.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #76701 Dátum: 2020.03.03 kedd, 11:35:37 »

Hát annak nincs motorhiba jelző lámpája.

Ez ugyan tökéletesen korrekt tájékoztatás, de azt gondolod, hogy segít a problémája megoldásában...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Adigodus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #76702 Dátum: 2020.03.03 kedd, 11:43:32 »

ezért kérdeztem hogy van e valakinek ötlete mi lehet? miért nem zárja az ajtókat..mit nézek meg stb..
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi hatchback 2002/04 B5Y
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #76703 Dátum: 2020.03.03 kedd, 11:55:56 »

ezért kérdeztem hogy van e valakinek ötlete mi lehet? miért nem zárja az ajtókat..mit nézek meg stb..

Írd be az aláírásodba az autó lényegesebb adatait, ahogyan többünknél látod. Sokat segíthet, amikor kérdezel. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76704 Dátum: 2020.03.03 kedd, 12:01:09 »

Ez ugyan tökéletesen korrekt tájékoztatás, de azt gondolod, hogy segít a problémája megoldásában...?

AndyA

Olvasd vissza.
Mielőtt válaszolt volna már írtam a segítséget.......  nezze
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76705 Dátum: 2020.03.03 kedd, 12:03:42 »

ezért kérdeztem hogy van e valakinek ötlete mi lehet? miért nem zárja az ajtókat..mit nézek meg stb..

Ezek szerint te sem olvasod végig a hsz-t, csak az első sort..... taps



#76751 Dátum: Ma - 11:08:04
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Adigodus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #76706 Dátum: 2020.03.03 kedd, 12:06:44 »

Igen olvastam! Ajtózár hibát hogyan lehet kiszűrni?
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi hatchback 2002/04 B5Y
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76707 Dátum: 2020.03.03 kedd, 12:12:51 »

Igen olvastam! Ajtózár hibát hogyan lehet kiszűrni?

Szépen, sorban.
Első a vezetékek, annak az ellenőrzésével.  Ha az rendben van, akkor a zár lesz a hibás. Egyszerű.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Adigodus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #76708 Dátum: 2020.03.03 kedd, 12:14:08 »

Köszi a gyors válaszokat! Cheesy
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi hatchback 2002/04 B5Y
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #76709 Dátum: 2020.03.10 kedd, 10:15:35 »

Kb. 1 hete vettem észre, hogy balra kanyarodáskor, van egy minimális ellenállása a kormánynak, majd egy koppanás, és megszűnik az ellenállás. Jobbra kanyarodáskor nem jelentkezik ez a hiba.
Mi lehet ez? Szervó?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #76710 Dátum: 2020.03.10 kedd, 10:52:22 »

Kb. 1 hete vettem észre, hogy balra kanyarodáskor, van egy minimális ellenállása a kormánynak, majd egy koppanás, és megszűnik az ellenállás. Jobbra kanyarodáskor nem jelentkezik ez a hiba.
Mi lehet ez? Szervó?
inkább a kormánymű. Kérdezd Sztifflert,asszem nemrég cseréltette hosszú kinlódás után.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #76711 Dátum: 2020.03.10 kedd, 11:06:44 »

Kb. 1 hete vettem észre, hogy balra kanyarodáskor, van egy minimális ellenállása a kormánynak, majd egy koppanás, és megszűnik az ellenállás. Jobbra kanyarodáskor nem jelentkezik ez a hiba.
Mi lehet ez? Szervó?

Sajnos nagyon valószínű, hogy a kormánymű akad. Ne közlekedj vele így sokat. Lehet, egyszercsak nem fog továbbugrani, és akkor nem kanyarodsz be balra, hiába is szeretnél. Itt sajnos csak a felújítás vagy csere segít.

Ha szerencséd van, akkor csak valami szilent vagy trapéz gömbfej probléma. Ott viszont legalább kívülről hallhatónak kellene lenni, amikor továbbugrik. Álló helyzetben is csinálja, vagy csak menetközben?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #76712 Dátum: 2020.03.10 kedd, 13:18:15 »

inkább a kormánymű. Kérdezd Sztifflert,asszem nemrég cseréltette hosszú kinlódás után.

Csinálja álló helyzetben, és menet közben is, ami még érdekes, hogy kb. 8-10km után mindig abbahagyja. Majd következő induláskor ismét előjön.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #76713 Dátum: 2020.03.10 kedd, 13:20:29 »

Sajnos nagyon valószínű, hogy a kormánymű akad. Ne közlekedj vele így sokat. Lehet, egyszercsak nem fog továbbugrani, és akkor nem kanyarodsz be balra, hiába is szeretnél. Itt sajnos csak a felújítás vagy csere segít.

Ha szerencséd van, akkor csak valami szilent vagy trapéz gömbfej probléma. Ott viszont legalább kívülről hallhatónak kellene lenni, amikor továbbugrik. Álló helyzetben is csinálja, vagy csak menetközben?

AndyA

Alló helyzetben is, mindjárt valakit megkérek, hogy tekerje a kormányt, kintről meghallgatom.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76714 Dátum: 2020.03.10 kedd, 13:26:02 »

Sajnos nagyon valószínű, hogy a kormánymű akad. Ne közlekedj vele így sokat. Lehet, egyszercsak nem fog továbbugrani, és akkor nem kanyarodsz be balra, hiába is szeretnél. Itt sajnos csak a felújítás vagy csere segít.

Ha szerencséd van, akkor csak valami szilent vagy trapéz gömbfej probléma. Ott viszont legalább kívülről hallhatónak kellene lenni, amikor továbbugrik. Álló helyzetben is csinálja, vagy csak menetközben?

AndyA

Vagy nem.....
Nem mindig a kormánymű a hibás, amikor a kormányon érzel vagy kanyarodás közben történik valami.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.10 kedd, 14:20:47 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76715 Dátum: 2020.03.10 kedd, 13:29:33 »

Alló helyzetben is, mindjárt valakit megkérek, hogy tekerje a kormányt, kintről meghallgatom.

Ezt nem talajon álló keréknél kellene, hanem forgó zsámolyon.
Távolról nem hallom, de lehet csak a toronycsapágy ment tönkre...
Forgó zsámoly, saját súlyán áll a kocsi..... Próba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #76716 Dátum: 2020.03.10 kedd, 13:31:57 »

Ezt nem talajon álló keréknél kellene, hanem forgó zsámolyon.
Távolról nem hallom, de lehet csak a toronycsapágy ment tönkre...
Forgó zsámoly, saját súlyán áll a kocsi..... Próba.

Ilyenem nincs, max. beállok valami homokba.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76717 Dátum: 2020.03.10 kedd, 14:07:14 »

Ilyenem nincs, max. beállok valami homokba.

Akkor oda kell menni, ahol van.  Roll Eyes

Vagy lehet tovább tippversenyt tartani.... esetleg sötétben tapogatózni.  vigyor3
Esetleg bemondásra kormányművet cserélni.  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.10 kedd, 14:17:48 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #76718 Dátum: 2020.03.10 kedd, 16:01:52 »

Akkor oda kell menni, ahol van.  Roll Eyes

Vagy lehet tovább tippversenyt tartani.... esetleg sötétben tapogatózni.  vigyor3
Esetleg bemondásra kormányművet cserélni.  hehe

Neeem! Megnéztem, csak az első tippekre voltam kíváncsi.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
madisan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #76719 Dátum: 2020.03.11 szerda, 17:04:27 »

Sziasztok!

Olyan probléma jelentkezett az autómmal, hogy menet közben leesik a fordulatszámmérő meg a sebesség mérő is nullára, a display csíkos lesz, világít a töltés jelző, villog az izzításjelző de a kocsi megy tovább csak nincs ereje. Természetesen újraindítás után egy ideig minden ok egy ideig. Hiba kód P0500 vehicle speed sensor. MK3 2.0 TDCI.
Valami ötlet hogy merre tovább?
Naplózva

MK III 2.0 TDCI 2006 machine silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #76720 Dátum: 2020.03.11 szerda, 17:23:13 »

Sziasztok!

Olyan probléma jelentkezett az autómmal, hogy menet közben leesik a fordulatszámmérő meg a sebesség mérő is nullára, a display csíkos lesz, világít a töltés jelző, villog az izzításjelző de a kocsi megy tovább csak nincs ereje. Természetesen újraindítás után egy ideig minden ok egy ideig. Hiba kód P0500 vehicle speed sensor. MK3 2.0 TDCI.
Valami ötlet hogy merre tovább?

...egy autószerelőhöz esetleg? Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madisan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #76721 Dátum: 2020.03.11 szerda, 17:29:26 »

...egy autószerelőhöz esetleg? Cheesy

AndyA

Igen arra én is gondoltam, csak mondom hátha. Smiley  Budafok környékén valami hozzáértőt tudsz javasolni?
Naplózva

MK III 2.0 TDCI 2006 machine silver
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #76722 Dátum: 2020.03.11 szerda, 19:31:32 »

Igen arra én is gondoltam, csak mondom hátha. Smiley  Budafok környékén valami hozzáértőt tudsz javasolni?

Autómata vagy manuál váltó?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76723 Dátum: 2020.03.11 szerda, 19:38:30 »

Valaki tud segíteni abban, hogy hogyan tudom megnezni, hogy egy másik motorvezerlo kompatibilis e az autómmal?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76724 Dátum: 2020.03.11 szerda, 19:55:04 »

...egy autószerelőhöz esetleg? Cheesy

AndyA

Az lehet kevés.... autóvillamossági inkább vagy 2 in 1 a legjobb.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76725 Dátum: 2020.03.11 szerda, 19:58:23 »

Valaki tud segíteni abban, hogy hogyan tudom megnezni, hogy egy másik motorvezerlo kompatibilis e az autómmal?

A rajtuk lévő számok segíthetnek ebben.  Roll Eyes
Viszont csere után illeszteni kell....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madisan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #76726 Dátum: 2020.03.11 szerda, 20:09:02 »

Autómata vagy manuál váltó?

6 seb manuál, azért nem értem a speed sensort.
Naplózva

MK III 2.0 TDCI 2006 machine silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #76727 Dátum: 2020.03.11 szerda, 20:52:28 »

Sziasztok!

Olyan probléma jelentkezett az autómmal, hogy menet közben leesik a fordulatszámmérő meg a sebesség mérő is nullára, a display csíkos lesz, világít a töltés jelző, villog az izzításjelző de a kocsi megy tovább csak nincs ereje. Természetesen újraindítás után egy ideig minden ok egy ideig. Hiba kód P0500 vehicle speed sensor. MK3 2.0 TDCI.
Valami ötlet hogy merre tovább?
milyen eszközzel olvastatok a hibát?akku vagy generator halal lesz az...vagy test hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76728 Dátum: 2020.03.11 szerda, 20:55:57 »

A rajtuk lévő számok segíthetnek ebben.  Roll Eyes
Viszont csere után illeszteni kell....

A rajta lévő számok többsége megegyezik, de némi eltérés van. Pedig mindketto dpf-es autóból van.
Melyik számnak kell egyezni?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
madisan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #76729 Dátum: 2020.03.11 szerda, 21:10:46 »

milyen eszközzel olvastatok a hibát?akku vagy generator halal lesz az...vagy test hiba.

generátor 1 éves akku kb szintén, töltésem van és az akku is jónak néz ki, elm 327 és delphi progival is olvastuk, lemértem a két első abs sensort azok is jónak tünnek, múlt héten lett javítva az önindítóm. Én is valami testes dologra tippelek.
Naplózva

MK III 2.0 TDCI 2006 machine silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #76730 Dátum: 2020.03.11 szerda, 21:32:40 »

generátor 1 éves akku kb szintén, töltésem van és az akku is jónak néz ki, elm 327 és delphi progival is olvastuk, lemértem a két első abs sensort azok is jónak tünnek, múlt héten lett javítva az önindítóm. Én is valami testes dologra tippelek.
elm 327+Forscan laptoppal.Az akku és a töltés méréssel legyen jó,ne csak úgy nézzen ki. Wink
Testkábeleket érdemes lebontani,megtisztítani és szilikonzsírral összerakni.No meg az akkusarukat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76731 Dátum: 2020.03.11 szerda, 21:36:00 »

A rajta lévő számok többsége megegyezik, de némi eltérés van. Pedig mindketto dpf-es autóból van.
Melyik számnak kell egyezni?

Talán az összesnek.....  Roll Eyes
Az alkatrész számnak biztos, legfeljebb a szoftver szint kódja eltérhet. De akkor meg ugye nem azonos a SW rajta, ami meg nem jó.


Némi eltérés?
Ha alkatrész/azonosító cikkszámokban van némi eltérés, akkor az nem az igazi, ugye?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76732 Dátum: 2020.03.11 szerda, 21:39:11 »

generátor 1 éves akku kb szintén, töltésem van és az akku is jónak néz ki, elm 327 és delphi progival is olvastuk, lemértem a két első abs sensort azok is jónak tünnek, múlt héten lett javítva az önindítóm. Én is valami testes dologra tippelek.


Semmi köze a keréksebesség jeladóknak ehhez.
De mégis mit mértél le rajtuk? A súlyukat?  eplus2
Akku, jeladó ....jónak tűnnek? Elektromos alkatrészek esetében biztosan kell tudni, hogy jó.  Általában a jó és a rossz alkatrész is ugyanúgy néz ki.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madisan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #76733 Dátum: 2020.03.11 szerda, 21:58:09 »


Semmi köze a keréksebesség jeladóknak ehhez.
De mégis mit mértél le rajtuk? A súlyukat?  eplus2
Akku, jeladó ....jónak tűnnek? Elektromos alkatrészek esetében biztosan kell tudni, hogy jó.  Általában a jó és a rossz alkatrész is ugyanúgy néz ki.  Cool
A hosszukat mértem és stimmelnek. Ellenállást mértem rajtuk ez gondoltam nyilvánvaló. És azért az ABS sensoron mert állítólag ezen nincs speed sensor csak az autómatán, állítólag az ABS sensorról veszi az adatokat. Mondom állítólag. AZ akkura is rámértem nem csak szemre néztem meg, töltés is rendben. Még a test kábeleket megnézem, de igazatok van mert valószínűleg autó villamossági szer lesz a megoldás.
Naplózva

MK III 2.0 TDCI 2006 machine silver
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #76734 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 06:19:16 »

A rajta lévő számok többsége megegyezik, de némi eltérés van. Pedig mindketto dpf-es autóból van.
Melyik számnak kell egyezni?

Talán az összesnek.....  Roll Eyes
Az alkatrész számnak biztos, legfeljebb a szoftver szint kódja eltérhet. De akkor meg ugye nem azonos a SW rajta, ami meg nem jó.


Némi eltérés?
Ha alkatrész/azonosító cikkszámokban van némi eltérés, akkor az nem az igazi, ugye?

Nem akarok bele szólni a dolgotokba  Wink de, amikor én a tempómat miatt vezérlőt cseréltem, csak simán autó/motor típus azonosat vettem , csak fiatalabbat (2006 év végit)
még ott a bontóba kicseréltem, beletettem , beírtam a porlasztókat ennyi volt az illesztés és pöcre indult és azóta is teszi a dolgát ( több mint 3 éve ).
Szoftverileg is újabb volt és jobb is lett az autó, simábban ment, szebben járt és még a fogyasztásra is volt hatással
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.12 csütörtök, 06:38:35 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #76735 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 06:44:04 »

elm 327+Forscan laptoppal.Az akku és a töltés méréssel legyen jó,ne csak úgy nézzen ki. Wink
Testkábeleket érdemes lebontani,megtisztítani és szilikonzsírral összerakni.No meg az akkusarukat.

Szilikonzsírral, ami kiváló szigetelő...? Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76736 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 07:21:23 »

Szilikonzsírral, ami kiváló szigetelő...? Cheesy

AndyA

Igen, nagyon sok helyen használták régen is (jellemzően Japán autóknál).
Ugyanis az érintkezőknél, ahol érintkeznek ott ugye "letolják magukról" és létrejön a fémes érintkezés. (megtisztított felület erősen ajánlott) Viszont mindenhol máshol védelmet nyújt a víztől, nedvességtől és megelőzi a korrózió kialakulását. 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #76737 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 07:31:03 »

Igen, nagyon sok helyen használták régen is (jellemzően Japán autóknál).
Ugyanis az érintkezőknél, ahol érintkeznek ott ugye "letolják magukról" és létrejön a fémes érintkezés. (megtisztított felület erősen ajánlott) Viszont mindenhol máshol védelmet nyújt a víztől, nedvességtől és megelőzi a korrózió kialakulását. 

Tudom, de attól még nem ez a legjobb megoldás. Vannak kimondottan olyan spray-k és zsírok, amik erre valók.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76738 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 07:40:54 »

Tudom, de attól még nem ez a legjobb megoldás. Vannak kimondottan olyan spray-k és zsírok, amik erre valók.

AndyA

Ja, zsírok.... pl. a szilikon-zsír. Elektromossághoz a vajszínűt használom/használjuk (ez volt régen is, még a japó kocsiknál is) nem a színtelent.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #76739 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 07:46:32 »

Igen, nagyon sok helyen használták régen is (jellemzően Japán autóknál).
Ugyanis az érintkezőknél, ahol érintkeznek ott ugye "letolják magukról" és létrejön a fémes érintkezés. (megtisztított felület erősen ajánlott) Viszont mindenhol máshol védelmet nyújt a víztől, nedvességtől és megelőzi a korrózió kialakulását. 
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #76740 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 07:47:52 »

Tudom, de attól még nem ez a legjobb megoldás. Vannak kimondottan olyan spray-k és zsírok, amik erre valók.

AndyA
"jó,de attól még...." Te tudsz sokkal jobb megoldást is. nyes Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76741 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 08:13:19 »

Nem akarok bele szólni a dolgotokba  Wink de, amikor én a tempómat miatt vezérlőt cseréltem, csak simán autó/motor típus azonosat vettem , csak fiatalabbat (2006 év végit)
még ott a bontóba kicseréltem, beletettem , beírtam a porlasztókat ennyi volt az illesztés és pöcre indult és azóta is teszi a dolgát ( több mint 3 éve ).
Szoftverileg is újabb volt és jobb is lett az autó, simábban ment, szebben járt és még a fogyasztásra is volt hatással

Azt elfelejtetted írni, hogy kaptál kulcsot/távirányítót/chip-et is a PCM-hez.
Mert a régivel be nem indítod.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #76742 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 20:11:21 »

Azt elfelejtetted írni, hogy kaptál kulcsot/távirányítót/chip-et is a PCM-hez.
Mert a régivel be nem indítod.....


Őőőő nem nem kaptam semmit a sajátom van a régi , megmondom az őszintét, nem emlékszem, hogy kulcsot is tanítottam volna,
de nem jelenti azt hogy nem csináltam  fejvakaras nem emlékszem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76743 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 21:11:52 »


Őőőő nem nem kaptam semmit a sajátom van a régi , megmondom az őszintét, nem emlékszem, hogy kulcsot is tanítottam volna,
de nem jelenti azt hogy nem csináltam  fejvakaras nem emlékszem

Kulcs tanítás nélkül nem megy a gép a régi kulcs új vezérlő komboval. Kulcs és injector kódot biztos csináltál.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #76744 Dátum: 2020.03.13 péntek, 08:50:21 »

Sziasztok. MK3 dízel mondeo porlasztó adatait (hogy mennyire jó) ki lehet olvastatni vagy csak kivétel + bevizsgálás?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #76745 Dátum: 2020.03.13 péntek, 09:20:39 »

Sziasztok. MK3 dízel mondeo porlasztó adatait (hogy mennyire jó) ki lehet olvastatni vagy csak kivétel + bevizsgálás?

Ha Fl-es az autód, akkor ki tudod olvasni a korrekciós kódot, de ebből nem fogsz megtudni semmit, mert kb. pár Ford mérnökön kívül élő ember meg nem mondja, hogy mit jelentenek a kiolvasott byte-ok. Smiley

Meg lehet még nézni, hogy mennyi a mg-ban mért korrekciós érték alapjáratnál. Ha ez +/- irányban a 2 mg vagy azon túl van, akkor már van miért aggódni, mert láthatóan eltér a kívánttól a ténylegesen szállított mennyiség. Azt azonban tudni kell, hogy ez is csak egy sacc/kB érték, amitől még simán lehet halott a porlasztó.

Meg lehet nézni, hogy mennyi a rail nyomás alapjáraton, ill. menet közben, magasabb fordulaton. Ebből is lehet valamennyire következtetni arra, hogy milyen lehet a résolajveszteség, mennyire lehetnek kopottak a csúcsok. De ez sem 100%-os megoldás, csak sacc/kB következtetés.

Tuttit csak az fog mondani, ha kiveszik és padon meghajtják különböző fordulatokon az ahhoz tartozó vezérlési értékekkel, megnézik, hogy mennyi a szállított érték és a résolajveszteség. Ez saccra olyan 5-6-8 ezres kategória / porlasztó plusz 2-3 óra, pl. itt: www.dieselgodollo.hu, de vannak sokán mások is, akik megcsinálják. Ebbe a műveletbe bele szokás tartoznia egy porlasztócsúcs ultrahangos tisztításnak is, ami még jót is tehet az autónak hosszabb távon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #76746 Dátum: 2020.03.20 péntek, 09:10:19 »

Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy váltásokkor a fordulatszám felugrik, tegnap jelentkezett a probléma. Meleg motornál  pedig 1200-on tartja az alapjáratot. Mit lenne érdemes megnézni, mielött elviszem a szervizbe?
 worship
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76747 Dátum: 2020.03.21 szombat, 08:56:53 »

Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy váltásokkor a fordulatszám felugrik, tegnap jelentkezett a probléma. Meleg motornál  pedig 1200-on tartja az alapjáratot. Mit lenne érdemes megnézni, mielött elviszem a szervizbe?
 worship
Érdemes ránézni a fojtószelepre és az alapjárati motorra, ha szükséges, mindkettőt megtisztítani. Lehet még gyanakodni a fojtószelep-jeladóra és a töltésre is, végül pedig a MAP szenzor koszolódása is befolyásolja a fordulatszámot. De a legegyszerűbb, ha ellenőrzöd a gáz- és a tempomat bowdenjét, nálam például az utóbbi okozott meglepetést  falbav
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #76748 Dátum: 2020.03.21 szombat, 14:52:42 »

Érdemes ránézni a fojtószelepre és az alapjárati motorra, ha szükséges, mindkettőt megtisztítani. Lehet még gyanakodni a fojtószelep-jeladóra és a töltésre is, végül pedig a MAP szenzor koszolódása is befolyásolja a fordulatszámot. De a legegyszerűbb, ha ellenőrzöd a gáz- és a tempomat bowdenjét, nálam például az utóbbi okozott meglepetést  falbav

Kinek okozott meglepetést?! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76749 Dátum: 2020.03.22 vasárnap, 07:27:19 »

Kinek okozott meglepetést?! Cheesy

Ugye, ugye. Azóta is megy, mint ahogy kell neki!
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Oldalak: 1 ... 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 [1535] 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.