Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 05:18:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21939531 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13150 Dátum: 2007.07.25 szerda, 13:30:26 »

az első és a harmadik modni légszűrője megegyezik?  Huh?

nem hiszem, kizárt.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13151 Dátum: 2007.07.25 szerda, 14:29:21 »

Szervusztok!

Szerintetek milyet érdemesebb venni: 2.0TDcI vagy 2.5 V6. én a benzines felé jobban hajlok. valaki egy rövid pro-kontra leírást ha adna  Cheesy a másik pedig hogy ami 2.5 V6 az mindegyik 6 sebességes ugye?

üdv: Bence

Kicsit visszaolvasva az Angel-Zacci táncospáros Grin elég hosszan és részletesen taglalja a benzines-dízel közti érveket és ellenérveket. Sokat lehet belőle tanulni, már ameddig persze van türelmed ezeket olvasni.

Hát igen, ez örök vita lesz. Valószínű az üzemanyag ksg miatt a dizlivel jobban jössz ki anyagilag, persze egészen addig mig el nem fossa magát benne valami, mert az dízelnél sokba fáj. Én személy szerint benzin párti vagyok, teljesítményben is otthagyja  a dizlit. (tudom, emelkedőn lehet h nem... Tongue)
Na meg egy tisztességes kipufogórendszerrel igen szép hangja lesz 2,5 V6-nak, amit dizellel sose kaphatsz meg.

Sztem ez igen nagy hülyeség. Persze nekem vannak tapasztalataim a dízelekről is. Egy hasonló paraméterekkel rendelkező benzines sehol nincs a dízellel szemben. És a benzinesnek is vannak drága hibái, ahogy az már kiderült.......
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13152 Dátum: 2007.07.25 szerda, 15:39:23 »

Szervusztok!

Szerintetek milyet érdemesebb venni: 2.0TDcI vagy 2.5 V6. én a benzines felé jobban hajlok. valaki egy rövid pro-kontra leírást ha adna  Cheesy a másik pedig hogy ami 2.5 V6 az mindegyik 6 sebességes ugye?

üdv: Bence

Kicsit visszaolvasva az Angel-Zacci táncospáros Grin elég hosszan és részletesen taglalja a benzines-dízel közti érveket és ellenérveket. Sokat lehet belőle tanulni, már ameddig persze van türelmed ezeket olvasni.

Hát igen, ez örök vita lesz. Valószínű az üzemanyag ksg miatt a dizlivel jobban jössz ki anyagilag, persze egészen addig mig el nem fossa magát benne valami, mert az dízelnél sokba fáj. Én személy szerint benzin párti vagyok, teljesítményben is otthagyja  a dizlit. (tudom, emelkedőn lehet h nem... Tongue)
Na meg egy tisztességes kipufogórendszerrel igen szép hangja lesz 2,5 V6-nak, amit dizellel sose kaphatsz meg.

Nem akarok megint vitát kavarni de lassan már csak városi legenda hogy a 2,5V6 otthagyja a dizelt. Úgy magán szorgalomban végeztem egy kis kérdezgetést és ennek az eredményeként szépen csendben az jött ki hogy legalábbis a dizelek jelentős részénél ilyen olyan aprobb okosságot elkövettek. Ezért nem kell meglepődni 150-160 lovas 380-390Nm-es 2,0TDCi-ken és 170-180 lovas 435-445Nm-es 2,2TDCiken sem. Mindezt 6 liter körüli fogyasztással. Az igazság az hogy egy dizlit minimális anyagi ráfordítással meg lehet piszkálni és ahogy észrevettem többnyire meg is teszik. Ugyanezt elérni pl a V6 Ottoval már elég húzós. Igy ami vitathatlan az a V6 hangja az szép...... Persze minden azon múlik hogy ki mennyit megy és mennyire szereti a nagyon rugalmas nyomatékos vezetést. Aki nem megy 8ekm többet az nem sértés de szinte kötözni való ha dizlit vesz. Ha rövid távokra használja többnyire városban akkor megint. De ha 20ekm nél többet fut akkor már megéri dizli.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13153 Dátum: 2007.07.25 szerda, 17:55:25 »

Hát egen.
A V6-osok is csak 2003 kb áprilisától 6 sebességesek. Tehát a korábbiak csak 5.

A 2.0 tdci vs 2.5 V6. Ha megnézed a 0-100-ra való gyorsulást, abban jobb a v6. Ha végsebességet, szintén. Ha a rugalmasságot, akkor sokkal jobb a 2.0 tdci.
Ugyi aki egy finom járású, szép hangú autót akar, annak v6 (bár szerintem kb 80 felett a dízelmotor a halkabb).
Ha a józan ész dönt, akkor dízel. Vezetési élményben a 130 lovas tdci sokkal többet tud, mint a v6, a rugalmassága miatt.
Aztán ahol a tdci 6-tal elmegy, ott a v6 9-10-et eszik.

A vita egyébiránt eldőlt. A IV-esben már nincs V6, de a III-ban is elég ritka volt. A legtöbb III-ban a tdci 2.0, aztán jön az 1.8i, aztán a 2.2tdci, majd a 2.0i, és csak ezután a 2.5i. Persze sokkal több légy van, mint elefánt, ettől még az elefánt a szebb állat, de az emberek valamilyen szinten ésszerűen döntenek.
De ha nekem I-es vagy II-es mondeót kéne vennem, és nem mennék ilyen sokat, akkor biztos, hogy v6-ot vettem volna.

De pl a IV-esben a tdci sokkal halkabb, mint kinn, mint benn, sőt, ott a benzines a hangosabb, már kb 40 felett. És ugyi a dizil 143, a benzines meg 145 lovas, cserébe a dizil 9,5s, míg a benyás 9,8s alatt fut fel 100-ra, de mivel a dizil az elején jobban megindul, ezért szerintem ott már akár 1 autóval is veri... na mind1, vagy 6 hengeres tdci kell, vagy 6 hengeres turbó-benzines.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13154 Dátum: 2007.07.25 szerda, 18:23:25 »

És itt halt meg az igazi élményautózás Sad
most még egy nagyobb dizli csak-csak elmegy (bár sztem egy nagyobb benzin akkor is jobb), de nemsoká majd gázos meg hibrid szemetekkel fogunk gurulni, ha egyáltalán még vezetni kell, vagy majd azt se. Parkolni már el is lehet felejteni, lásd automata parkolórendszer. (Lexus, BMW)

Volt szerencsém egy 1.9 dizli Octáviához pár napig... hát... persze tudom, a benzin-korszaknak szép lassan annyi, majd aki megteheti még villoghat vele, kuriózumnak jó lesz Sad
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13155 Dátum: 2007.07.25 szerda, 18:36:32 »

És itt halt meg az igazi élményautózás Sad
most még egy nagyobb dizli csak-csak elmegy (bár sztem egy nagyobb benzin akkor is jobb), de nemsoká majd gázos meg hibrid szemetekkel fogunk gurulni, ha egyáltalán még vezetni kell, vagy majd azt se. Parkolni már el is lehet felejteni, lásd automata parkolórendszer. (Lexus, BMW)

Volt szerencsém egy 1.9 dizli Octáviához pár napig... hát... persze tudom, a benzin-korszaknak szép lassan annyi, majd aki megteheti még villoghat vele, kuriózumnak jó lesz Sad

És itt kezdődik az igazi élményautózás.
Majd ha igazi dízellel mész, akkor változik a véleményed, azaz finomul!
Nem vagyok én a benzines ellen!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13156 Dátum: 2007.07.25 szerda, 19:00:23 »

És itt halt meg az igazi élményautózás Sad
most még egy nagyobb dizli csak-csak elmegy (bár sztem egy nagyobb benzin akkor is jobb), de nemsoká majd gázos meg hibrid szemetekkel fogunk gurulni, ha egyáltalán még vezetni kell, vagy majd azt se. Parkolni már el is lehet felejteni, lásd automata parkolórendszer. (Lexus, BMW)

Volt szerencsém egy 1.9 dizli Octáviához pár napig... hát... persze tudom, a benzin-korszaknak szép lassan annyi, majd aki megteheti még villoghat vele, kuriózumnak jó lesz Sad
Murmucka egy 1,9-es 105lovas 250Nm-es octavia nem éppen tartozik az élmény kategoriába. Megváltozna a véleményed ha kiprobálnál egy kb 60-70lóval és vagy 200Nm-el erősebb dizlit. Garantálom hogy utána megroppanna a világnézeted wow1
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #13157 Dátum: 2007.07.25 szerda, 22:14:22 »

az első és a harmadik modni légszűrője megegyezik?  Huh?
A levegőszűrők különbözőek, de a pollenszűrőik megegyeznek.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #13158 Dátum: 2007.07.25 szerda, 22:16:14 »

És itt halt meg az igazi élményautózás Sad
most még egy nagyobb dizli csak-csak elmegy (bár sztem egy nagyobb benzin akkor is jobb), de nemsoká majd gázos meg hibrid szemetekkel fogunk gurulni, ha egyáltalán még vezetni kell, vagy majd azt se. Parkolni már el is lehet felejteni, lásd automata parkolórendszer. (Lexus, BMW)

Volt szerencsém egy 1.9 dizli Octáviához pár napig... hát... persze tudom, a benzin-korszaknak szép lassan annyi, majd aki megteheti még villoghat vele, kuriózumnak jó lesz Sad
Az elöttem szólóknak teljesen igazuk van:

   TDCi-t kell megpróbálni

Rögtön megérzed az élmény ízét. (Bár ez minden Mondinál igaz)
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13159 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 08:50:38 »

PasztoBence,

Ha hasznalt dizlit veszel, akkor jobb, ha van par 100e tartalekod, mert konnyen elviheti a javittatasa.
1 szo mint 100. Ha benyasat veszel, akkor lassan, ha dizlit, akkor gyorsan elviszi az osszes sporolt penzed. Hasznalt kategoriaban a fogyinak mar nem sok jelentosege van, mikor porlasztokat kell cserelned 2-400e-ert stb. Mellesleg egy benyas gep megbizhatobb, bar a V6-al nincs tapasztalatom.

fuu borzaszto ezaz uj forum  Undecided
Naplózva

blah blah blah
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #13160 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 09:24:06 »

Sztem a vezetési élmény is jobb a dízelnél.Tehát nem csak a fogyasztás számít.Én is kb 10e km-t megyek csak 1 évben,mégis dízel a gépem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13161 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 09:49:12 »

PasztoBence,

Ha hasznalt dizlit veszel, akkor jobb, ha van par 100e tartalekod, mert konnyen elviheti a javittatasa.
1 szo mint 100. Ha benyasat veszel, akkor lassan, ha dizlit, akkor gyorsan elviszi az osszes sporolt penzed. Hasznalt kategoriaban a fogyinak mar nem sok jelentosege van, mikor porlasztokat kell cserelned 2-400e-ert stb. Mellesleg egy benyas gep megbizhatobb, bar a V6-al nincs tapasztalatom.

fuu borzaszto ezaz uj forum  Undecided

Te vagy a legjobb példa arra, hogy a benzineshez nem kell pár 100e tartalék mi? Grin
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13162 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 10:07:17 »

PasztoBence,

Ha hasznalt dizlit veszel, akkor jobb, ha van par 100e tartalekod, mert konnyen elviheti a javittatasa.
1 szo mint 100. Ha benyasat veszel, akkor lassan, ha dizlit, akkor gyorsan elviszi az osszes sporolt penzed. Hasznalt kategoriaban a fogyinak mar nem sok jelentosege van, mikor porlasztokat kell cserelned 2-400e-ert stb. Mellesleg egy benyas gep megbizhatobb, bar a V6-al nincs tapasztalatom.

fuu borzaszto ezaz uj forum  Undecided

Te vagy a legjobb példa arra, hogy a benzineshez nem kell pár 100e tartalék mi? Grin

Kivetelek erositik a szabalyt  Grin
Naplózva

blah blah blah
Shadow
Vendég
« Új hozzászólás #13163 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 10:14:53 »

Hát szerintem meg ennek úgy kell nekiállni, ha valaki használt TDCi-t vesz, akkor maradjon tarcsiba ~150k pénze és akkor nem érheti nagy meglepetés.
Legalábbis akkor amikor én a TDCi-ket néztem ez nálunk otthon így volt megtervezve. Hitel mindenképpen kell, akkor meg úgy számoltunk, hogy zsebben maradjon elkülönítve annyi. De asszonnynak jól beadagolva, ő már úgy volt vele, hogy ha megvesszük valamelyiket, akkor kezdjük azzal, hogy élből kicseréljük és onnan no para.
Sajna aztán nem TDCi lett, hanem egy TDI Galaxy, de erről nem a motor tehet, hanem a helykínálat és az, hogy nem volt olyan III-as Mondi amit igazán hazavittem volna szívem szerint.

Bocs, ha hosszú volt, de gyűjtöm a hozászólásokat.
Üdv Shadow
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #13164 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 10:24:28 »

Sziasztok!

Múltkor írtam, hogy mikor úgy állítom le a motort, hogy nem nyomom a kuplungot, akkor eléggé zörög. Megnézettem Fordéknál, és azt mondták, ez a 6 sebességes váltóval jár, mindegyik ilyen. Remélem is, hogy nem javítandó dolog.  Grin

Egyébként én is a TDCI mellett vagyok.  nevetes1
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13165 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 10:25:02 »

Hat igazabul ez mind attol fugg, hogy milyen idos, es mennyit futott MKIII-as dizlit akar venni a user. 150+e-tol mar igencsak keves a 150k felre tett penzmag, mert ez meg a porlasztok cserejet sem fedezi. 2-2.5milla korul arult dizlikben meg mar nem 150e km van, hanem jo esellyel 200+e. Ott meg siman bejaccik meg egy kuplung+lendkerek+fotengely ekszijtarcsa, esetleg nemi szervoszivattyu+vizpumpa csere (ez esetleges), turbocso repedes, CMP szenzor stb.
Azert azon erdemes elgondolkodni, hogy vajon miert adjak el a fiatal 2002-2003-as dizliket, ha annyira jok es ilyen sokat lehet vele sporolni az uzemanyag koltsegeken. Hat persze, hogy azert, mert ettol a ponttol mar csak a penzt viszi. Ha szerencseje van a usernek, akkor meg egy darabig nem.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13166 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 10:26:29 »

Sziasztok!

Múltkor írtam, hogy mikor úgy állítom le a motort, hogy nem nyomom a kuplungot, akkor eléggé zörög. Megnézettem Fordéknál, és azt mondták, ez a 6 sebességes váltóval jár, mindegyik ilyen. Remélem is, hogy nem javítandó dolog.  Grin

Egyébként én is a TDCI mellett vagyok.  nevetes1

En lendkerekre tippelek. Mellik fordnal jartal ? Az nem termeszetes, hogy azert mert 6gangos valtod van, zorogjon, ha leallitod. Szerintem.
Naplózva

blah blah blah
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13167 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 10:27:23 »

Sziasztok!

Múltkor írtam, hogy mikor úgy állítom le a motort, hogy nem nyomom a kuplungot, akkor eléggé zörög. Megnézettem Fordéknál, és azt mondták, ez a 6 sebességes váltóval jár, mindegyik ilyen. Remélem is, hogy nem javítandó dolog.  Grin

Egyébként én is a TDCI mellett vagyok.  nevetes1

Hát ha téged megnyugtat, hogy mind hulladék... Sad
Azér ennyi zsetonért nem kéne ilyennek lennie.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13168 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 10:29:23 »

Sziasztok!

Múltkor írtam, hogy mikor úgy állítom le a motort, hogy nem nyomom a kuplungot, akkor eléggé zörög. Megnézettem Fordéknál, és azt mondták, ez a 6 sebességes váltóval jár, mindegyik ilyen. Remélem is, hogy nem javítandó dolog.  Grin

Egyébként én is a TDCI mellett vagyok.  nevetes1

Hát ha téged megnyugtat, hogy mind hulladék... Sad
Azér ennyi zsetonért nem kéne ilyennek lennie.

Le kell hegeszteni a lendkereket, hogy ne zörögjön vagy beépíteni egy tranzit kuplungot normál lendkerékkel  Shocked - ezt a tranzit dolgot nézzétek meg szerintem befér az oda pont
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13169 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 10:29:49 »

Hat igazabul ez mind attol fugg, hogy milyen idos, es mennyit futott MKIII-as dizlit akar venni a user. 150+e-tol mar igencsak keves a 150k felre tett penzmag, mert ez meg a porlasztok cserejet sem fedezi. 2-2.5milla korul arult dizlikben meg mar nem 150e km van, hanem jo esellyel 200+e. Ott meg siman bejaccik meg egy kuplung+lendkerek+fotengely ekszijtarcsa, esetleg nemi szervoszivattyu+vizpumpa csere (ez esetleges), turbocso repedes, CMP szenzor stb.
Azert azon erdemes elgondolkodni, hogy vajon miert adjak el a fiatal 2002-2003-as dizliket, ha annyira jok es ilyen sokat lehet vele sporolni az uzemanyag koltsegeken. Hat persze, hogy azert, mert ettol a ponttol mar csak a penzt viszi. Ha szerencseje van a usernek, akkor meg egy darabig nem.

4*30e az 120eHUF... (ha adod a régieket)
És szted miért adják el a fiatal dízeleket? Mert ilyenkor szoktak akár benzines autót is cserélni, azaz 4 évente kb.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És amiket írsz cserlheted a benzinesben is, meg a beömlőt, meg addigra már cseréltél párszor gyertyát, gyújtáskábelszettet..................
És ha már ennyire kukacoskodunk, és hülyeségeken lovaglunk, akkor add el a benzinest, mert annak jobban kopnak a tárcsái, betétei, mivel nincs akkora motorféke.............
« Utoljára szerkesztve: 2007.07.26 csütörtök, 10:31:35 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13170 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 11:02:38 »

Válasz
4*30e az 120eHUF... (ha adod a régieket)
És szted miért adják el a fiatal dízeleket? Mert ilyenkor szoktak akár benzines autót is cserélni, azaz 4 évente kb.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És amiket írsz cserlheted a benzinesben is, meg a beömlőt, meg addigra már cseréltél párszor gyertyát, gyújtáskábelszettet..................
És ha már ennyire kukacoskodunk, és hülyeségeken lovaglunk, akkor add el a benzinest, mert annak jobban kopnak a tárcsái, betétei, mivel nincs akkora motorféke.............

Azert azta 4x30e-ret megneznem....A cromaxnal 1 csucs 70 es 90 kozott van. Ha okosban szerzed, meg tan akkor sem jon ki 30bol. Szerintem. en csak azt mondom, hogy hasznalt gepnel 150e tartalek ma mar nem elegendo. Nyilvan ha szerencseje van a usernek, akkor a csucsokon kivul tenyleg nem kell mast csereznie, de ehhez azert bizonyos foku mak is kell. 1, hogy tenyleg ilyen olcson szerezzen csucsokat, 2. mast ne kelljen cserezni.
Es pont most adjam el a gepem, mikor mar beszereztem az uj fek rendszer 75%-at ? (tarcsa, betet, kotelek)  Grin

Egyebkent tenyleg nem ertem miert kell eladni egy autot, ha az megbizhato, keveset fogyaszt, fiatal stb. Mondja meg nekem valaki, hogy miert ? Azert mert 4 eves ? Ez picit rohelyes nem ? azert vesz az ember egy kozel 7millas dizlit, hogy kenyelmes, megbizhato es alacsony fogyasztasu legyen. Ez eddig ok. Nade kerem. 4evesen a 7millas verda piaci erteke kb. 2.5milla.  Bukott 4 ev alatt 4.5millat ! Aztan eladja, hogy vegyen ujabb 7 millaert egy ugyan olyan megbizhato, kenyelmes, keves fogyasztasu verdat, hogy aztan verje a mellet, hogy mennyit sporol az uzemanyagon ? Nooormaaalis az ilyen ?   fejvakaras Komolyan ilyen butak az emberek ? 2 autoert 8 ev alatt kiad 14millat, amibol elbukik kapasbol 9et a 8ev alatt. A helyett, hogy venne 1x egy ujjat 7millaert es hasznalna 8-10evig. Meg mindig jobban jonne ki, ha ez alatt 2x cserelne kompletten a porlasztokat, lendkereket stb.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13171 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 11:09:20 »

Es ezt most nemcsak dizlire, hanem ugy altalaban az autokra ertettem. Persze tisztaban vagyok azzal, hogy miert adjak el fiatalon az autokat, csak ezt sokan nem akarjak elfogadni.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13172 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 11:11:39 »



Ez egy elmélet. De aki 7 millás autót vesz, és 4 év után lecseréli, annak fontos, hogy mindig üzemkész legyen az autója, és szervízben csak a kötelező ideig legyen. És ami köztudott főleg a mai világban, hogy kb minden 4-5 évre van tervezve minőségügyileg, onnan jönnek a hibák...
És az értékvesztést ne csak pénzben, hanem %-ban is számoljuk, és kiderül, hogy ez igen csekély összeg sok márkához képest pl:. Na meg ha újat vesz 7 milláért, akkor nézd meg, hogy mit kapott 4 éve, és mit most. Pl 2000-ben egy MKII-őt, majd 2004-ben egy faceliftes MKIII-at, és jövőre, egy MKIV-et...
« Utoljára szerkesztve: 2007.07.26 csütörtök, 11:13:47 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Shadow
Vendég
« Új hozzászólás #13173 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 11:16:33 »

Es ezt most nemcsak dizlire, hanem ugy altalaban az autokra ertettem. Persze tisztaban vagyok azzal, hogy miert adjak el fiatalon az autokat, csak ezt sokan nem akarjak elfogadni.
Hát Zacci!
Meg ne sértődj, de nem biztos, hogy teljesen érted. De ugye az ilyen eladott verdák nagy töbsége vagy kintről jön vagy itthoni vállalkozásból. 4-5 év igazából de inkább 5. Ugyi ennyi idő alatt lehet kiírni egy vállalkozásból egy verdát. Szerinted, ha ügyesen könyvelnek papíron nekik mennyit ér még az a verda. Hát lehet, hogy még a felét sem, mint amennyiért eladják. És ilyen szemszögből nézve már rohadtul nem érdekli, hogy mennyit bukik rajta, mert azt nem teljesen ő bukja, hanem visszaigényel, adót csusztat vele, stb.
Üdv Shadow
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13174 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 11:22:49 »

Válasz
4*30e az 120eHUF... (ha adod a régieket)
És szted miért adják el a fiatal dízeleket? Mert ilyenkor szoktak akár benzines autót is cserélni, azaz 4 évente kb.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És amiket írsz cserlheted a benzinesben is, meg a beömlőt, meg addigra már cseréltél párszor gyertyát, gyújtáskábelszettet..................
És ha már ennyire kukacoskodunk, és hülyeségeken lovaglunk, akkor add el a benzinest, mert annak jobban kopnak a tárcsái, betétei, mivel nincs akkora motorféke.............

Azert azta 4x30e-ret megneznem....A cromaxnal 1 csucs 70 es 90 kozott van. Ha okosban szerzed, meg tan akkor sem jon ki 30bol. Szerintem. en csak azt mondom, hogy hasznalt gepnel 150e tartalek ma mar nem elegendo. Nyilvan ha szerencseje van a usernek, akkor a csucsokon kivul tenyleg nem kell mast csereznie, de ehhez azert bizonyos foku mak is kell. 1, hogy tenyleg ilyen olcson szerezzen csucsokat, 2. mast ne kelljen cserezni.
Es pont most adjam el a gepem, mikor mar beszereztem az uj fek rendszer 75%-at ? (tarcsa, betet, kotelek)  Grin

Egyebkent tenyleg nem ertem miert kell eladni egy autot, ha az megbizhato, keveset fogyaszt, fiatal stb. Mondja meg nekem valaki, hogy miert ? Azert mert 4 eves ? Ez picit rohelyes nem ? azert vesz az ember egy kozel 7millas dizlit, hogy kenyelmes, megbizhato es alacsony fogyasztasu legyen. Ez eddig ok. Nade kerem. 4evesen a 7millas verda piaci erteke kb. 2.5milla.  Bukott 4 ev alatt 4.5millat ! Aztan eladja, hogy vegyen ujabb 7 millaert egy ugyan olyan megbizhato, kenyelmes, keves fogyasztasu verdat, hogy aztan verje a mellet, hogy mennyit sporol az uzemanyagon ? Nooormaaalis az ilyen ?   fejvakaras Komolyan ilyen butak az emberek ? 2 autoert 8 ev alatt kiad 14millat, amibol elbukik kapasbol 9et a 8ev alatt. A helyett, hogy venne 1x egy ujjat 7millaert es hasznalna 8-10evig. Meg mindig jobban jonne ki, ha ez alatt 2x cserelne kompletten a porlasztokat, lendkereket stb.


Teljesen más tészta. Vagyunk itt páran akik rendszeresen bujjuk az autót odafigyelünk minden ki zajra nyüszögésre és kijavítjuk - javíttatjuk - az apro cseprő hibákat is. Sok ember sajnos tudatlanságból, lustaságból, mittudomén mi miatt nem fogalakozik és nem is ért az autóhoz. 3-4 éves koráig gyakorlatilag extra szervíz nélkül is elmegy egy Mondeo, utána megretten az ügyfél az első hibától annak költségétől és pánikszerűen menekül egy újba. Ismerek olyan emberkéket akik azt sem tudják, hogy olajat kell cserélni az autójukba meg szűrőkről nem is hallottak - csak töltik bele a benzint.
Hétfőn egyik clubtaggal autójába kellett önteni 3 liter olajat, hogy a nivon a két csík között legyen a szint. Először azt hittem hogy kifordílt a bevezetőcsöve mert porszáraz volt a pálca akárhogy dugdostam. Egy nem Clubos 93as MKI be kellett a héten cserélni kábelköteget és ECU-t, mert olyan szinten lehullottak a kábelei hogy 1es injektor végfok lefüstölt.
Az utántöltős akciónál szembesültem, hogy kúton 1liter 5W30 tudományos árban kapható (kagylos 7300Ft/liter, mol 5200Ft/liter)  Nagyjából 3 liter árából megvan osszes szűrő és megfelelő mennyiségű ford olaj.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13175 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 11:24:46 »

Es ezt most nemcsak dizlire, hanem ugy altalaban az autokra ertettem. Persze tisztaban vagyok azzal, hogy miert adjak el fiatalon az autokat, csak ezt sokan nem akarjak elfogadni.
Hát Zacci!
Meg ne sértődj, de nem biztos, hogy teljesen érted. De ugye az ilyen eladott verdák nagy töbsége vagy kintről jön vagy itthoni vállalkozásból. 4-5 év igazából de inkább 5. Ugyi ennyi idő alatt lehet kiírni egy vállalkozásból egy verdát. Szerinted, ha ügyesen könyvelnek papíron nekik mennyit ér még az a verda. Hát lehet, hogy még a felét sem, mint amennyiért eladják. És ilyen szemszögből nézve már rohadtul nem érdekli, hogy mennyit bukik rajta, mert azt nem teljesen ő bukja, hanem visszaigényel, adót csusztat vele, stb.
Üdv Shadow

Azzal tisztaban vagyok, hogy egy vallalkozasban 4ev alatt leirhato egy verda. Nade a maganemberek is ezt csinaljak. 4evente cserelik a verdajukat es buknak tobb millat, a helyett, hogy kicserelnek a 4 porlasztot meg kuplungot oszt hali. Nah mind1. Az o penzuk. Csak vicces, ha arra verik a melluket, hogy 100km-en 500ft-al olcsobb az uzemanyag. Ez ecceruen szamomra nagyon vicces nah.
Naplózva

blah blah blah
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #13176 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 11:26:30 »

Zacci,
azért ma már nem 8-10 évre gyártanak autókat. Elég csak az MKIII ajtórohadására gondolni. 2-3 év alatt már fel is ütötte magát a rozsda és ez csak rosszabb lesz.
Vagy nézzük a nagyobb márkákat, amik a megbizhatóságukról voltak híresek: Mercedes, BMW, SAAB. Ma már egyik sem az ami volt. Lehet, mert mindenféle keleti államokban rakják össze, de lehet, hogy már nincs igény a tartós autókra.
Fogyasztói társadalom a javából.... És itt mifelénk még felejthető. Ami a tengeren túl folyik az eszméletlen.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #13177 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 11:56:01 »

Hat igazabul ez mind attol fugg, hogy milyen idos, es mennyit futott MKIII-as dizlit akar venni a user. 150+e-tol mar igencsak keves a 150k felre tett penzmag, mert ez meg a porlasztok cserejet sem fedezi. 2-2.5milla korul arult dizlikben meg mar nem 150e km van, hanem jo esellyel 200+e. Ott meg siman bejaccik meg egy kuplung+lendkerek+fotengely ekszijtarcsa, esetleg nemi szervoszivattyu+vizpumpa csere (ez esetleges), turbocso repedes, CMP szenzor stb.
Azert azon erdemes elgondolkodni, hogy vajon miert adjak el a fiatal 2002-2003-as dizliket, ha annyira jok es ilyen sokat lehet vele sporolni az uzemanyag koltsegeken. Hat persze, hogy azert, mert ettol a ponttol mar csak a penzt viszi. Ha szerencseje van a usernek, akkor meg egy darabig nem.

4*30e az 120eHUF... (ha adod a régieket)
És szted miért adják el a fiatal dízeleket? Mert ilyenkor szoktak akár benzines autót is cserélni, azaz 4 évente kb.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És amiket írsz cserlheted a benzinesben is, meg a beömlőt, meg addigra már cseréltél párszor gyertyát, gyújtáskábelszettet..................
És ha már ennyire kukacoskodunk, és hülyeségeken lovaglunk, akkor add el a benzinest, mert annak jobban kopnak a tárcsái, betétei, mivel nincs akkora motorféke.............
APA KEZDŐDIK! KEZDŐDIK! KEZDŐDIK!  idiota
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13178 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 12:04:28 »

Hat igazabul ez mind attol fugg, hogy milyen idos, es mennyit futott MKIII-as dizlit akar venni a user. 150+e-tol mar igencsak keves a 150k felre tett penzmag, mert ez meg a porlasztok cserejet sem fedezi. 2-2.5milla korul arult dizlikben meg mar nem 150e km van, hanem jo esellyel 200+e. Ott meg siman bejaccik meg egy kuplung+lendkerek+fotengely ekszijtarcsa, esetleg nemi szervoszivattyu+vizpumpa csere (ez esetleges), turbocso repedes, CMP szenzor stb.
Azert azon erdemes elgondolkodni, hogy vajon miert adjak el a fiatal 2002-2003-as dizliket, ha annyira jok es ilyen sokat lehet vele sporolni az uzemanyag koltsegeken. Hat persze, hogy azert, mert ettol a ponttol mar csak a penzt viszi. Ha szerencseje van a usernek, akkor meg egy darabig nem.

4*30e az 120eHUF... (ha adod a régieket)
És szted miért adják el a fiatal dízeleket? Mert ilyenkor szoktak akár benzines autót is cserélni, azaz 4 évente kb.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És amiket írsz cserlheted a benzinesben is, meg a beömlőt, meg addigra már cseréltél párszor gyertyát, gyújtáskábelszettet..................
És ha már ennyire kukacoskodunk, és hülyeségeken lovaglunk, akkor add el a benzinest, mert annak jobban kopnak a tárcsái, betétei, mivel nincs akkora motorféke.............
APA KEZDŐDIK! KEZDŐDIK! KEZDŐDIK!  idiota


http://www.murmucka.hu/apakezdodik.mp3 Na ide kattints Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #13179 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 12:10:42 »

Ezt csak azért írtam, mert megint kezdődik!
Diesel vs. benzin
Új vs. használt

Apa kezdődik!...egy jó kis Diundisun zene...Ne fürgyé le!  wilting idiota zavart1 kuss
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #13180 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 12:27:00 »

Ezt csak azért írtam, mert megint kezdődik!
Diesel vs. benzin
Új vs. használt

Apa kezdődik!...egy jó kis Diundisun zene...Ne fürgyé le!  wilting idiota zavart1 kuss

Ezek olyan jó kis visszatérő témák.Smiley))
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13181 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 12:30:22 »

Könyörgöm legyen már egy "Benzines via Diesel" küzdőtér is.  Grin Grin
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13182 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 12:32:17 »

Könyörgöm legyen már egy "Benzines via Diesel" küzdőtér is.  Grin Grin

Minek? Hogy tovább rugdossuk a dízel-küzdőfelek tetemét?  mf2 mf1 beka3 beka2 idiota kuss
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #13183 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 12:33:56 »

Könyörgöm legyen már egy "Benzines via Diesel" küzdőtér is.  Grin Grin

Basszus,

Most látom hol áll az a kilométeróra a képen?
Lehetne számszerűsíteni?(rpm vs. km/h)
Nagyon durva!
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13184 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 12:36:06 »

Könyörgöm legyen már egy "Benzines via Diesel" küzdőtér is.  Grin Grin

Basszus,

Most látom hol áll az a kilométeróra a képen?
Lehetne számszerűsíteni?(rpm vs. km/h)
Nagyon durva!


3900 vs 235
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #13185 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 12:53:30 »

Könyörgöm legyen már egy "Benzines via Diesel" küzdőtér is.  Grin Grin

Basszus,

Most látom hol áll az a kilométeróra a képen?
Lehetne számszerűsíteni?(rpm vs. km/h)
Nagyon durva!


3900 vs 235

És akkor hol a vége?
Vagy már itt nem tudja leforogni a 4000-4500-at?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13186 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 12:55:10 »

Ha valakit autót keresne, itt egy tipp:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1388750&command=ugras&megjelenes=4
Nem ismerem az eladót, csak véletlenül bukkantam rá.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13187 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 12:57:19 »

Könyörgöm legyen már egy "Benzines via Diesel" küzdőtér is.  Grin Grin

Minek? Hogy tovább rugdossuk a dízel-küzdőfelek tetemét?  mf2 mf1 beka3 beka2 idiota kuss

Eldőlt: http://www.index.hu/totalcar/magazin/hirek/?main&321895.
Már csak azon lehet vitatkozni, hogy akkor ez inkább dizli vagy benzin, de szerintem egyértelműen az utóbbi.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #13188 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 13:02:20 »

Könyörgöm legyen már egy "Benzines via Diesel" küzdőtér is.  Grin Grin

Minek? Hogy tovább rugdossuk a dízel-küzdőfelek tetemét?  mf2 mf1 beka3 beka2 idiota kuss

Eldőlt: http://www.index.hu/totalcar/magazin/hirek/?main&321895.
Már csak azon lehet vitatkozni, hogy akkor ez inkább dizli vagy benzin, de szerintem egyértelműen az utóbbi.
Én nyertem az OFF topicban! Méghozzá 53 perccel!  eplus2
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13189 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 17:26:10 »

Akkor nem is lesz TDCi?Ámbár megértelek én is kb 10e km-t megyek 1 évben.Feleségemnek is van ótója azzal többet megyünk, akkor nekem nem kell vezetnem.Azért nekem a dízli vezetése jobban tetszik,pedig mentem 2,0-ás benzinessel is,enyém meg csak 115le-s...Sztem azért gondold meg enyémnek sem volt még baja....
Még semmi sincs eldöntve, nézelődök, mérlegelek, számolgatok. Smiley
az aláirásodba látok ujdonságot.... Shocked
akkor most lecserélted a kocsit ha igen akkor egy élmény beszámolot kérnék
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13190 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 17:27:13 »

Könyörgöm legyen már egy "Benzines via Diesel" küzdőtér is.  Grin Grin

Minek? Hogy tovább rugdossuk a dízel-küzdőfelek tetemét?  mf2 mf1 beka3 beka2 idiota kuss

Eldőlt: http://www.index.hu/totalcar/magazin/hirek/?main&321895.
Már csak azon lehet vitatkozni, hogy akkor ez inkább dizli vagy benzin, de szerintem egyértelműen az utóbbi.
Afenébe! Akkor a diselből meg csak 3 litert fog enni. Eddig is gondom volt hogy nem tudom letakarítani a hullákat szélvédőröl mert olyan ritkán tankolok, ezután meg le kell majd robbantani őket.
Komolyra fordítva a szót. Szerintem ez inkább a diselnek a győzelmét hozta. Nézd meg hogy nem történ más csak megtanítanak egy dizelmotort benzinnel is menni Grin
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #13191 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 22:32:32 »

Es ezt most nemcsak dizlire, hanem ugy altalaban az autokra ertettem. Persze tisztaban vagyok azzal, hogy miert adjak el fiatalon az autokat, csak ezt sokan nem akarjak elfogadni.
Hát Zacci!
Meg ne sértődj, de nem biztos, hogy teljesen érted. De ugye az ilyen eladott verdák nagy töbsége vagy kintről jön vagy itthoni vállalkozásból. 4-5 év igazából de inkább 5. Ugyi ennyi idő alatt lehet kiírni egy vállalkozásból egy verdát. Szerinted, ha ügyesen könyvelnek papíron nekik mennyit ér még az a verda. Hát lehet, hogy még a felét sem, mint amennyiért eladják. És ilyen szemszögből nézve már rohadtul nem érdekli, hogy mennyit bukik rajta, mert azt nem teljesen ő bukja, hanem visszaigényel, adót csusztat vele, stb.
Üdv Shadow

Azzal tisztaban vagyok, hogy egy vallalkozasban 4ev alatt leirhato egy verda. Nade a maganemberek is ezt csinaljak. 4evente cserelik a verdajukat es buknak tobb millat, a helyett, hogy kicserelnek a 4 porlasztot meg kuplungot oszt hali. Nah mind1. Az o penzuk. Csak vicces, ha arra verik a melluket, hogy 100km-en 500ft-al olcsobb az uzemanyag. Ez ecceruen szamomra nagyon vicces nah.
Szerintem is vicces, de ez  a mi szerencsénk. A 7-8 millát sajnos nem tudnám elővarázsolni.
Így legalább nekünk is van esély fiatalabb autóra.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13192 Dátum: 2007.07.27 péntek, 01:04:25 »

Akkor nem is lesz TDCi?Ámbár megértelek én is kb 10e km-t megyek 1 évben.Feleségemnek is van ótója azzal többet megyünk, akkor nekem nem kell vezetnem.Azért nekem a dízli vezetése jobban tetszik,pedig mentem 2,0-ás benzinessel is,enyém meg csak 115le-s...Sztem azért gondold meg enyémnek sem volt még baja....
Még semmi sincs eldöntve, nézelődök, mérlegelek, számolgatok. Smiley
az aláirásodba látok ujdonságot.... Shocked
akkor most lecserélted a kocsit ha igen akkor egy élmény beszámolot kérnék

Igen, jól látod, benzines lett az új. Én már nem akarok több adagolót javíttatni, felújíttatni, és hatalmas pénzeket beleölni, aztán rájönni, hogy mégse tudták megjavítani.
Az új 2004 augusztusi 2.0 Ghia kombi, természetesen fehér. Bőr, tetőablak, és tempomat nincs benne, minden más igen. 89e km ami valós a leinformálás alapján, még Ford garis az autó, úgyhogy nagy gond nem lehet. Nagy élményekről még nem tudok mesélni, mert még a Ford-nál van, voltak kisebb karcok a lökösön, és úgy állapodtunk meg, hogy a lökösöket újrafényezik + kapok bele egy új szélvédőt, mert ami benne volt azon volt egy kavicsfelverődés.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13193 Dátum: 2007.07.27 péntek, 08:28:29 »

Akkor nem is lesz TDCi?Ámbár megértelek én is kb 10e km-t megyek 1 évben.Feleségemnek is van ótója azzal többet megyünk, akkor nekem nem kell vezetnem.Azért nekem a dízli vezetése jobban tetszik,pedig mentem 2,0-ás benzinessel is,enyém meg csak 115le-s...Sztem azért gondold meg enyémnek sem volt még baja....
Még semmi sincs eldöntve, nézelődök, mérlegelek, számolgatok. Smiley
az aláirásodba látok ujdonságot.... Shocked
akkor most lecserélted a kocsit ha igen akkor egy élmény beszámolot kérnék

Igen, jól látod, benzines lett az új. Én már nem akarok több adagolót javíttatni, felújíttatni, és hatalmas pénzeket beleölni, aztán rájönni, hogy mégse tudták megjavítani.
Az új 2004 augusztusi 2.0 Ghia kombi, természetesen fehér. Bőr, tetőablak, és tempomat nincs benne, minden más igen. 89e km ami valós a leinformálás alapján, még Ford garis az autó, úgyhogy nagy gond nem lehet. Nagy élményekről még nem tudok mesélni, mert még a Ford-nál van, voltak kisebb karcok a lökösön, és úgy állapodtunk meg, hogy a lökösöket újrafényezik + kapok bele egy új szélvédőt, mert ami benne volt azon volt egy kavicsfelverődés.

Gratula a gephez ! Ennyi szenvedes utan mar igazan megerdemeltel egy megbizhatobb gepet Cool
Ha tempomat kell, szivesen segitek  smile
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13194 Dátum: 2007.07.27 péntek, 08:34:06 »

Válasz
Szerintem is vicces, de ez  a mi szerencsénk. A 7-8 millát sajnos nem tudnám elővarázsolni.
Így legalább nekünk is van esély fiatalabb autóra.

Naja, csak ennek van egy hatulutoje. Megpedig az, hogy a gyartok is tisztaban vannak a vasarloi szokasokkal, hisz ok alakitottak ki az emberekben. Mar aki hagyja magat ugye...Nos a gond az, hogyha 1 vasarlo 4evente csereli a gepet, akkor a gyartonak tenyleg nem erdeke 4-5evnel hosszabb tavra tervezni egy autot. A lenyeg, hogy mig az elso tulajnal van, addig nagyjabol egyben maradjon. A masodik tulajt mar magasrol lexarjak, mert nekik abbol nincs penz. A masodik tulajok nagy resze mar nemis ford szervizbe viszi a gepet javitasra, igy az anya cegnek vajmi keves bevetele keletkezik egy masodik tulajos 4-5eves gepbol. Akkor meg ugye minek legyen tartos ? Hogy oruljon a masodik tulaj ? Ugya mar. Vegyen o is ujat ! Ezert tart ott ahol a mai autogyartas.
Naplózva

blah blah blah
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #13195 Dátum: 2007.07.27 péntek, 09:14:20 »

Válasz
Szerintem is vicces, de ez  a mi szerencsénk. A 7-8 millát sajnos nem tudnám elővarázsolni.
Így legalább nekünk is van esély fiatalabb autóra.

Naja, csak ennek van egy hatulutoje. Megpedig az, hogy a gyartok is tisztaban vannak a vasarloi szokasokkal, hisz ok alakitottak ki az emberekben. Mar aki hagyja magat ugye...Nos a gond az, hogyha 1 vasarlo 4evente csereli a gepet, akkor a gyartonak tenyleg nem erdeke 4-5evnel hosszabb tavra tervezni egy autot. A lenyeg, hogy mig az elso tulajnal van, addig nagyjabol egyben maradjon. A masodik tulajt mar magasrol lexarjak, mert nekik abbol nincs penz. A masodik tulajok nagy resze mar nemis ford szervizbe viszi a gepet javitasra, igy az anya cegnek vajmi keves bevetele keletkezik egy masodik tulajos 4-5eves gepbol. Akkor meg ugye minek legyen tartos ? Hogy oruljon a masodik tulaj ? Ugya mar. Vegyen o is ujat ! Ezert tart ott ahol a mai autogyartas.

Azért amikor egy márkaszervizben járok, mindig rengeteg autó van bent javításon, és az előjegyzés is van, hogy 4-5 nap. Mi lenne, ha mindenki oda hordaná az autóját? Nyílna még 10 márkaszerviz?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #13196 Dátum: 2007.07.27 péntek, 10:08:21 »

Válasz
Szerintem is vicces, de ez  a mi szerencsénk. A 7-8 millát sajnos nem tudnám elővarázsolni.
Így legalább nekünk is van esély fiatalabb autóra.

Naja, csak ennek van egy hatulutoje. Megpedig az, hogy a gyartok is tisztaban vannak a vasarloi szokasokkal, hisz ok alakitottak ki az emberekben. Mar aki hagyja magat ugye...Nos a gond az, hogyha 1 vasarlo 4evente csereli a gepet, akkor a gyartonak tenyleg nem erdeke 4-5evnel hosszabb tavra tervezni egy autot. A lenyeg, hogy mig az elso tulajnal van, addig nagyjabol egyben maradjon. A masodik tulajt mar magasrol lexarjak, mert nekik abbol nincs penz. A masodik tulajok nagy resze mar nemis ford szervizbe viszi a gepet javitasra, igy az anya cegnek vajmi keves bevetele keletkezik egy masodik tulajos 4-5eves gepbol. Akkor meg ugye minek legyen tartos ? Hogy oruljon a masodik tulaj ? Ugya mar. Vegyen o is ujat ! Ezert tart ott ahol a mai autogyartas.
Nem a gyártók alakították ki a vásárlói szokásokat, hanem a gazdasági kényszer. Nem vagyok közgazdász, de azért annyit látok, ha nincs termelés, nincs fejlődés. És ez nem csak az autógyártásra igaz.... Különben hogy adnál munkát sokmillió embernek?
Zacci, ne legyél ennyire idealista:))))
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13197 Dátum: 2007.07.28 szombat, 00:02:53 »

Gratula a gephez ! Ennyi szenvedes utan mar igazan megerdemeltel egy megbizhatobb gepet Cool
Ha tempomat kell, szivesen segitek  smile

Köszönöm! Smiley
A tempomat érdekel, majd az őszi talin megnézed, hogy mennyire van bekábelezve. Ebbe remélem már benne lesz sok minden. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13198 Dátum: 2007.07.28 szombat, 00:12:07 »

Akkor nem is lesz TDCi?Ámbár megértelek én is kb 10e km-t megyek 1 évben.Feleségemnek is van ótója azzal többet megyünk, akkor nekem nem kell vezetnem.Azért nekem a dízli vezetése jobban tetszik,pedig mentem 2,0-ás benzinessel is,enyém meg csak 115le-s...Sztem azért gondold meg enyémnek sem volt még baja....
Még semmi sincs eldöntve, nézelődök, mérlegelek, számolgatok. Smiley
az aláirásodba látok ujdonságot.... Shocked
akkor most lecserélted a kocsit ha igen akkor egy élmény beszámolot kérnék


Igen, jól látod, benzines lett az új. Én már nem akarok több adagolót javíttatni, felújíttatni, és hatalmas pénzeket beleölni, aztán rájönni, hogy mégse tudták megjavítani.
Az új 2004 augusztusi 2.0 Ghia kombi, természetesen fehér. Bőr, tetőablak, és tempomat nincs benne, minden más igen. 89e km ami valós a leinformálás alapján, még Ford garis az autó, úgyhogy nagy gond nem lehet. Nagy élményekről még nem tudok mesélni, mert még a Ford-nál van, voltak kisebb karcok a lökösön, és úgy állapodtunk meg, hogy a lökösöket újrafényezik + kapok bele egy új szélvédőt, mert ami benne volt azon volt egy kavicsfelverődés.


na akkor gratula...
de a benyás mondit ám vezetni tudni kell az nem diesel kotu,hogy van erö 1800-3000 közt osz jo napot...itt 1500-6500ig kinyomhatod a szemét s csak megy,és megy....mert ez az ami jol jön elözéssnél meg elindulásnál,hogy nem kell világba festeni a kuplungot,hogy meg induljon.mert nekem is diesel kotu van most ez nagyon hiányzik hogy nincs alapjáratrol valo indulás,meg ha tul hamar felváltok 2be akkor csak olyan mintha  lelenne ragadva a kocsi,aztán ha megvan a turbo nyomás akkor meg hátba vág az ülés,ezt ha egyszer kifogják küszöbölni a diesel mocikbol akkor tényleg verhetetlen lesz...
« Utoljára szerkesztve: 2007.07.28 szombat, 00:14:56 írta somi » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13199 Dátum: 2007.07.28 szombat, 00:55:02 »


na akkor gratula...
de a benyás mondit ám vezetni tudni kell az nem diesel kotu,hogy van erö 1800-3000 közt osz jo napot...itt 1500-6500ig kinyomhatod a szemét s csak megy,és megy....mert ez az ami jol jön elözéssnél meg elindulásnál,hogy nem kell világba festeni a kuplungot,hogy meg induljon.mert nekem is diesel kotu van most ez nagyon hiányzik hogy nincs alapjáratrol valo indulás,meg ha tul hamar felváltok 2be akkor csak olyan mintha  lelenne ragadva a kocsi,aztán ha megvan a turbo nyomás akkor meg hátba vág az ülés,ezt ha egyszer kifogják küszöbölni a diesel mocikbol akkor tényleg verhetetlen lesz...


Köszönöm! Smiley
Van benzines autó a családba, nem lesz idegen a benzines, meg én még benzinesen is tanultam, nem lesz gond. Smiley Szokni kell a dízel után, az biztos.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.