Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:10:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 347 348 349 350 351 352 353 [354] 355 356 357 358 359 360 361 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21868907 alkalommal)
0 Felhasználó és 213 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17650 Dátum: 2009.04.24 péntek, 12:32:14 »

Jogos a kritika!  falbav
2001-es, 1.8-as (benzines) Mondeóról van szó.

ja,,,

akkor a válasz a #17643 hsz-ben  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #17651 Dátum: 2009.04.24 péntek, 12:36:35 »

ja,,,

akkor a válasz a #17643 hsz-ben  hehe

Egy darabig még megmarad.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #17652 Dátum: 2009.04.24 péntek, 12:39:49 »

Egy darabig még megmarad.
17645  smile
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #17653 Dátum: 2009.04.24 péntek, 12:42:53 »

17645  smile

Köszönöm!!!  worship
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17654 Dátum: 2009.04.24 péntek, 12:44:13 »

Köszönöm!!!  worship

szívesen... smile
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17655 Dátum: 2009.04.24 péntek, 14:32:27 »

Eladóban ne bízz mit mond, mit cserélt!
kötelezően:
Olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő mindenképp, ez nem nagy költség

elég ellenőrízni:
gyertyák, gyertyakábeleket, szíjakat
Megnézni még fékrendszert, futóművet, szükség esetén cserélni amit kell. Motortérbe bekukkantasz, leveket (olajszintek, szervóolaj...stb) megnézed mind megvan-e. Gyorsba ennyit, innentől elég ha konkrét probléma van, elég annak utánanézni.
Jah! És zacci kolléga kedvéért!
Benzines mondi esetén a szívósor állapotának ellenőrzése, ha sok a km az autóban, és még nem volt cserélve ajánlatos lecserélni azonnal, amint van rá keret,  nagyobb károkat megelőzendő.

Ne legyünk pontatlanok, üzemanyagszűrőt is illik cserélni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #17656 Dátum: 2009.04.24 péntek, 14:33:07 »

Ne legyünk pontatlanok, üzemanyagszűrőt is illik cserélni.
worship
Aztat is!
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17657 Dátum: 2009.04.24 péntek, 20:13:49 »

Nuh okosok ! Kerdes...
Van nekem ez a ize mondeo vagymi...allitolag auto de...ahh nah mind1  vigyor3 szal a mellekelt kepeken lathato a benya gyujtocso, rajta egy ufo szeru kepzodmennyel, amibol egy vakuum cso csatlakozik a szivosorba...allitolag ez valami luktetes csillapito vagymi a tok. Szerintem meg egy foldre, akarom mondani csujtocsore szallt ufo  vigyor3
Nah a lenyeg, hogy volt ma nalam egy kicsit fiatalabb 2.0i mondi...es azon a gyujtocso nem kerek, hanem teglatest alaku, es nincs rajta ezaz ufo ize...a szivosoron meg le van dugozva a vakuum cso helye. Nuh okoskak, szagertok, ez most milyen parajelensegnek koszonheto ? Miert van az en mondimon gyujtocsoven ez a luktetes szabalyzo izemicsoda, ha egyaltalan igy hijjak. Es ha nem igy hijjak, akkor mire jau ? Es miert nincs a kesobbi mondikon ez a cucc ? Nem is kell az oda vagymi ?  fejvakaras zavart1

http://amigos.amiga.hu/zacci/100_3237.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/100_3234.JPG

nade most tenyleg...komolyan... fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17658 Dátum: 2009.04.24 péntek, 20:34:18 »

Ez egy fűnyírómotor?!
nademost tényleg....komolyan....fejvakaras
 eplus2 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17659 Dátum: 2009.04.24 péntek, 20:38:04 »

Ez egy fűnyírómotor?!
nademost tényleg....komolyan....fejvakaras
 eplus2 Wink wave

 duhos2 vigyor3 E meg arra sem jau  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17660 Dátum: 2009.04.24 péntek, 22:09:47 »

Ford Mondeo 1.8 2.0 Duratec 2001

Problem: Engine knock, rough running, hard to start, loss of power etc.

Solution: This particular affects engines built in Mexico ONLY (check engien identification sticker and look for CH = Chihuahua, Mexico upto 12/2000). A common problem on these engines is the crankshaft vibration damper may turn on the crankshaft due to insufficient retention friction. This should be checked and if necessary fit a new vibration damper bolt and friction washer. The new bolt should be tightened to 100 Nm then an extra 90 degrees. A revised vibration damper bolt together with the additional washer have been fitted since 12/2000.

nos holtalalom ezt az azonositot ?  fejvakaras

itt irjak a konkret hibat, es a megoldast, de nemtom hol keressem ezt az azonositot  szomoru1

http://amigos.amiga.hu/zacci/TSB01021.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.24 péntek, 22:28:07 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Matrix
Vendég
« Új hozzászólás #17661 Dátum: 2009.04.24 péntek, 22:52:32 »

Sziasztok!

Friss Mondeo tulaj vagyok, és van 1-2 apróság amit ha lehet (és tudom) megoldanék magam.
Az egyik ilyen hogy nem szól a duda. Smiley
Segítene valaki, hogy motortérben merre találom a kürtöt?

Előre is köszi?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17662 Dátum: 2009.04.24 péntek, 22:55:36 »

Sziasztok!

Friss Mondeo tulaj vagyok, és van 1-2 apróság amit ha lehet (és tudom) megoldanék magam.
Az egyik ilyen hogy nem szól a duda. Smiley
Segítene valaki, hogy motortérben merre találom a kürtöt?

Előre is köszi?

ha szemben allsz a mocival akkor jobb elol alul... wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17663 Dátum: 2009.04.24 péntek, 22:57:02 »

nah bakker megvan az a matrica es CH ahogy a doksi jelzi... falbav
Mar csak azt nem vagom, hogyha 100Nm-rel meghuzom a csavart, utana hogy a picsbe tekerem el 90fokkal ? foleg ugy, hogy bent van meg a rogzito csavar... fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
Matrix
Vendég
« Új hozzászólás #17664 Dátum: 2009.04.24 péntek, 23:14:38 »

ha szemben allsz a mocival akkor jobb elol alul... wave

Danke!
Naplózva
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #17665 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 17:38:01 »

A 6 éves óra szerint 140ezres Mk3-amba múlt héten kaptam ki a kézifékköteleket. Már többször beragadtak a hátsó fékek, s a féknél nem volt problem, így maradt a kötél. Hát az fixálta magát 1 helyzetben mind a 2. Én sose használom me az enyém ótómata, de ez a szuper hitech műanyaggal bevont bowden még annyit se bír mint a sima3. 6 évesen űgy hogy nem is húzgáltam nemigen kellett vvolna szétmennie.
Nektek, mennyit bír(t)?
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #17666 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 17:52:15 »

A 6 éves óra szerint 140ezres Mk3-amba múlt héten kaptam ki a kézifékköteleket. Már többször beragadtak a hátsó fékek, s a féknél nem volt problem, így maradt a kötél. Hát az fixálta magát 1 helyzetben mind a 2. Én sose használom me az enyém ótómata, de ez a szuper hitech műanyaggal bevont bowden még annyit se bír mint a sima3. 6 évesen űgy hogy nem is húzgáltam nemigen kellett vvolna szétmennie.
Nektek, mennyit bír(t)?

ha nem használod megmarad benne a víz, télen befagy aztán ha kap 1 kis meleget kiolvad majd megint befagy, szétfagy a bevonat aztán jön a rozsda és a dolog visszafordíthatatlan ... szóval ez pont olyan dolog ami pont akkor tart tovább ha használva van.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Matrix
Vendég
« Új hozzászólás #17667 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 18:19:38 »

Danke!

Na most vagy ki van szerelve a duda, vagy én vagyok balfasz, de nem találom. Nem tud valaki egy fényképet belink, hogy hova nézzek? vagy hova nyúljak?  falbav
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #17668 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 19:04:46 »

Na most vagy ki van szerelve a duda, vagy én vagyok bal***, de nem találom. Nem tud valaki egy fényképet belink, hogy hova nézzek? vagy hova nyúljak?  falbav
most nekem se jutt eszembe hogy hol van a kürt!
De zárd és riaszd be az autót,és utána nyisd ki a motorteret!Bár nekem a riasztó kürt a csomagtartóban van,de legalább megtudod hogy a riasztó müxik egyáltalán.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17669 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 19:40:25 »

Na most vagy ki van szerelve a duda, vagy én vagyok bal***, de nem találom. Nem tud valaki egy fényképet belink, hogy hova nézzek? vagy hova nyúljak?  falbav
A tdci-ben a duda az akku alatt vanik.Hátha a benyásba is ott lakik. Roll Eyes
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matrix
Vendég
« Új hozzászólás #17670 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 19:47:57 »

A tdci-ben a duda az akku alatt vanik.Hátha a benyásba is ott lakik. Roll Eyes
 Wink wave

Gyanítom ennek is ott kéne, hogy legyen, de nincs. ÉS mivel van egy szabad vezeték csatlakozóval, valószínűsíthető, hogy ki van szerelve.  Undecided

Azért köszi a tippeket! Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17671 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 19:50:54 »

Gyanítom ennek is ott kéne, hogy legyen, de nincs. ÉS mivel van egy szabad vezeték csatlakozóval, valószínűsíthető, hogy ki van szerelve.  Undecided

Azért köszi a tippeket! Smiley
Eltűnt a Mátrixban! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #17672 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 20:28:38 »

Sziasztok!

Kedden sikerült hozzájutnom egy MK3-as Mondeo-hoz. Kérdésem, hogy az automatikus ajtó zárást amikor elindul az autó hogyan lehet beállítani. Illetve a biztonságiőv "csilingelést" nem lehet-e valahogy kikapcsolni. Iszonyat idegesítő amikor 5 métert kell arrébb menni és folyamatosan szól.

Előre is köszi!   

Főoldal ---> Programozások menüpont
Naplózva
Matrix
Vendég
« Új hozzászólás #17673 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 20:34:53 »

Eltűnt a Mátrixban! nyes Wink wave

Azt megéreztem volna Cheesy
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #17674 Dátum: 2009.04.27 hétfő, 17:22:22 »

Klíma használatakor menet közben kb. 2500-as fordulat körül olyan, mintha a klímakompresszor megfogná a motort, kissé rángat.
Van ötletek, mitől lehet?
Klíma mormális szabályzása ez, vagy a klímában a kenőanyagot kellene megnézetnem?
2004, 2.0 TDCi 130 Le 6 sebességes aut.klíma

Üdv.:
Sesem
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #17675 Dátum: 2009.04.27 hétfő, 18:45:15 »

Biztonsági öv figyelmeztetés visszakapcsolására mit kellene tennem? Az kikapcsolás folyamata (amit programozás fórumban írtak) a visszakapcsolásra nem működik...
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #17676 Dátum: 2009.04.27 hétfő, 23:00:00 »

Biztonsági öv figyelmeztetés visszakapcsolására mit kellene tennem? Az kikapcsolás folyamata (amit programozás fórumban írtak) a visszakapcsolásra nem működik...
de
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #17677 Dátum: 2009.04.28 kedd, 08:43:38 »

de
Nekem nem sikerült, pedig teljesen követtem a forumban leírtakat. Én mondjuk épp visszaszeretném kapcsolni police
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17678 Dátum: 2009.04.28 kedd, 09:32:42 »

Nekem nem sikerült, pedig teljesen követtem a forumban leírtakat. Én mondjuk épp visszaszeretném kapcsolni police

cereljetek autot...problem solved  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17679 Dátum: 2009.04.28 kedd, 13:17:41 »

Helló!

Azt szeretném kérdeni, hogy az 1.8 és a 2.0 motorok közötti különbség (faceliftig 2000től), fogyasztásban, erőleadásban( lóerő-"érzet" arány) hibásodási hajlamban mennyire mérvadó? Van e olyan indok amiért ezt vagy azt ne , vagy igen.
Köcce
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17680 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:00:03 »

Helló!

Azt szeretném kérdeni, hogy az 1.8 és a 2.0 motorok közötti különbség (faceliftig 2000től), fogyasztásban, erőleadásban( lóerő-"érzet" arány) hibásodási hajlamban mennyire mérvadó? Van e olyan indok amiért ezt vagy azt ne , vagy igen.
Köcce
lóerő különbség adott... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17681 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:08:07 »

lóerő különbség adott... vigyor3

na ja.. de vki vhol írta, hogy a 2.0-nak nem úgy jön le a teljesÍtménye ahogy elvárható lenne 145 pacitól. Megéri a ~30paciért a 2.0 választani? amennyiben a fogyasztás különbség 1l körüli akkor nekem megérné.de az 1.8 harmonikusan adja le stb help
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17682 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:09:42 »

na ja.. de vki vhol írta, hogy a 2.0-nak nem úgy jön le a teljesÍtménye ahogy elvárható lenne 145 pacitól. Megéri a ~30paciért a 2.0 választani? amennyiben a fogyasztás különbség 1l körüli akkor nekem megérné.de az 1.8 harmonikusan adja le stb help

Hát ha már benzines, akkor v6...

 ha nem v6, akkor 2.0

a 2.0 valóban nem úgy megy, mint ami 145 lóerős, de az 1.8-as....
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17683 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:12:28 »

Hát ha már benzines, akkor v6...

 ha nem v6, akkor 2.0

a 2.0 valóban nem úgy megy, mint ami 145 lóerős, de az 1.8-as....

jaja. kinéztem egy v6-ost, teccik is meg minden, de csak 2500ccm és az a fogyasztásban 2-3 liter diferencia a 2.0hoz is, nem?
már a tdciről letettem, így ha lehet ne egye meg a tárcám belsejét az autó  vigyor3
ezek szeritn az 1.8 kicsi az autóhoz, s nem dinamikus stb?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17684 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:14:22 »

jaja. kinéztem egy v6-ost, teccik is meg minden, de csak 2500ccm és az a fogyasztásban 2-3 liter diferencia a 2.0hoz is, nem?
már a tdciről letettem, így ha lehet ne egye meg a tárcám belsejét az autó  vigyor3
ezek szeritn az 1.8 kicsi az autóhoz, s nem dinamikus stb?

ha nyomod a V6-nak akkor valóban lehet 2-3 liter... ha nem nyomod neki(a 2.0-nál az hajtósnak felel meg) akkor nincs nagy különbség szerintem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17685 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:15:40 »

jaja. kinéztem egy v6-ost, teccik is meg minden, de csak 2500ccm és az a fogyasztásban 2-3 liter diferencia a 2.0hoz is, nem?
már a tdciről letettem, így ha lehet ne egye meg a tárcám belsejét az autó  vigyor3
ezek szeritn az 1.8 kicsi az autóhoz, s nem dinamikus stb?

2.0 vagy v6...en V6ot vennek  finom
Naplózva

blah blah blah
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17686 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:24:24 »

2.0 vagy v6...en V6ot vennek  finom

van tapasztalat vmelyikőtöknek a v6ról? Zacci neked 2.0 van? véleméyn? fogyasztás? hiba?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17687 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:27:55 »

van tapasztalat vmelyikőtöknek a v6ról? Zacci neked 2.0 van? véleméyn? fogyasztás? hiba?

Jaj ne, csak őt ne kérdezd.  nyes A végén Mondeot se veszel. nyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17688 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:32:20 »

Jaj ne, csak őt ne kérdezd.  nyes A végén Mondeot se veszel. nyes

Háát, tdciről tud írni:). Neked tapasztalat, mert ha az aláírásodban szereplő gép a tied akkor tudpl írni?Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17689 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:37:08 »

van tapasztalat vmelyikőtöknek a v6ról? Zacci neked 2.0 van? véleméyn? fogyasztás? hiba?

2.0i tipushiba a szivosor. 60e ft-os tetel...ezen kivul 1-2 tipusnal tapasztaltam, hogy zabalja az olajat, akar 1littyot is 500km-en...de ott valceg a nem megfelelo karbantartas az alapveto ok. Nalam ilyen jelenseg nincs pedig van mar a gepben 210e km...
Ilyen benyasra jellemzo hibak szoktak eloforduli, ugy mint 150e korul varhato lambda szonda csere...mas nem nagyon...fogyi most nalam olyan 9.3 full varosban. Szerintem alapvetoen jo moci, bar nekem van meg vele nyugom...valceg majdhogynem egyedi...magarol a mondirol tudnek mit meselni, de akkor a vegen tenyleg nem vennel mondit. Mondjuk nekem nem erdekem egyik verzio sem... wave
Naplózva

blah blah blah
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #17690 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:46:41 »

jaja. kinéztem egy v6-ost, teccik is meg minden, de csak 2500ccm és az a fogyasztásban 2-3 liter diferencia a 2.0hoz is, nem?

ha nem lámpától lámpáig gyorsulsz, hanem normálisan használod, akkor bármelyik v6 megáll 10-11 literből vegyesben. Nekem a fogyasztásmérő még csak lefelé ment ki a 10,x tartományból, felfelé soha.
csodák nincsenek, ha ugyanazt a kasztnit kell ugyanakkora dinamikával cipelni, ahhoz ugyanannyi benzin kell, függetlenül a motor hengerűrtartalmától.

Apropó, tudja valaki, hogy a fedcomp milyen tartományban számol átlagokat? Mert lassan 1 éve nem nulláztam semmit, mégis mászkálnak fel-le az adatok, fogyasztás/átlagsebesség, tehát tuti nem az 1 éves átlagot méri.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17691 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:47:25 »

2.0i tipushiba a szivosor. 60e ft-os tetel...ezen kivul 1-2 tipusnal tapasztaltam, hogy zabalja az olajat, akar 1littyot is 500km-en...de ott valceg a nem megfelelo karbantartas az alapveto ok. Nalam ilyen jelenseg nincs pedig van mar a gepben 210e km...
Ilyen benyasra jellemzo hibak szoktak eloforduli, ugy mint 150e korul varhato lambda szonda csere...mas nem nagyon...fogyi most nalam olyan 9.3 full varosban. Szerintem alapvetoen jo moci, bar nekem van meg vele nyugom...valceg majdhogynem egyedi...magarol a mondirol tudnek mit meselni, de akkor a vegen tenyleg nem vennel mondit. Mondjuk nekem nem erdekem egyik verzio sem... wave

korrekt köszike. a 9.3 az nem sok:)
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17692 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:50:02 »

Háát, tdciről tud írni:). Neked tapasztalat, mert ha az aláírásodban szereplő gép a tied akkor tudpl írni?Smiley

Nálam a "tipusbetegségek" mint pl szívósor nem jelentkeztek, és az olajat sem eszi.(15ezer km-enként cserélek, ezalatt kb 0.5liter olajat töltök utána) EGR szelep halt be nálam, és a vízpumpa. Elégedett vagyok vele minden szempontból.(Persze egy V6-al biztos elégedettebb lennék vigyor3 ) A fogyasztása most hogy jobb az idő vegyesben 7.7-7.8liter körül van,ami szintén teljesen jó. Én mindenképpen a 2.0-át javasolnám az 1.8-hoz képest, szerintem kell a kasztninak az a plusz lóerő. wave Ha van még kérdésed nyugodtan kérdezz.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17693 Dátum: 2009.04.28 kedd, 15:12:45 »

Nálam a "tipusbetegségek" mint pl szívósor nem jelentkeztek, és az olajat sem eszi.(15ezer km-enként cserélek, ezalatt kb 0.5liter olajat töltök utána) EGR szelep halt be nálam, és a vízpumpa. Elégedett vagyok vele minden szempontból.(Persze egy V6-al biztos elégedettebb lennék vigyor3 ) A fogyasztása most hogy jobb az idő vegyesben 7.7-7.8liter körül van,ami szintén teljesen jó. Én mindenképpen a 2.0-át javasolnám az 1.8-hoz képest, szerintem kell a kasztninak az a plusz lóerő. wave Ha van még kérdésed nyugodtan kérdezz.

hogy hogy ekkor a különbség Zacci és  te fogyasztásod között? Neked vegyesen ennyi?
Vételkor mit érdemes cserélni( olaj,szűrők stb felül), megnézni ellenőrízni?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17694 Dátum: 2009.04.28 kedd, 15:16:10 »

hogy hogy ekkor a különbség Zacci és  te fogyasztásod között? Neked vegyesen ennyi?
Vételkor mit érdemes cserélni( olaj,szűrők stb felül), megnézni ellenőrízni?


Vegyesben ennyi. Szerintem fontos hogy le tudd ellenőrizni az előéletét a kocsinak. És egy komplett állapotfelmérés sem árt, motordiagnosztikával. Ha tudod hogy előtte mi mikor volt cserélve,akkor elég csak a szokásos kötelező szervízt csinálni. Ha nemtudod...Akkor ne vedd meg. nyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17695 Dátum: 2009.04.28 kedd, 15:20:27 »

hogy hogy ekkor a különbség Zacci és  te fogyasztásod között?
nezzel ra, milyen vezna  Cheesy
Válasz
Neked vegyesen ennyi?
Vételkor mit érdemes cserélni( olaj,szűrők stb felül), megnézni ellenőrízni?
Nekem full bp varos. O valceg videk...kicsit mas kategoria.
Amit erdemes megnezetni:

- szivosor ! Ha csorog, csere
- hatso feknyereg ! Be tud rohadni es le egeti a feket.
- kezifek kotel. Nah az is be tud rohadni.
- ajtok alja. Rohad...ha van szervizkonyv, akkor gariban megcsinazzak. 12ev rohadas gari van.

Amit ilyenkor cserelni erdemes:

- olaj (5l) kb. 5e
- olaj szuro kb. 2e
- uzemanyag szuro kb. 3-4e
- gyertyak 4db kb 2.5e/db
- gyertya kabel szett...nemtom

meg amit meg talaltok hibat  vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17696 Dátum: 2009.04.28 kedd, 15:20:47 »

Vegyesben ennyi. Szerintem fontos hogy le tudd ellenőrizni az előéletét a kocsinak. És egy komplett állapotfelmérés sem árt, motordiagnosztikával. Ha tudod hogy előtte mi mikor volt cserélve,akkor elég csak a szokásos kötelező szervízt csinálni. Ha nemtudod...Akkor ne vedd meg. nyes

köszönöm
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #17697 Dátum: 2009.04.28 kedd, 15:35:36 »

Helló!

Azt szeretném kérdeni, hogy az 1.8 és a 2.0 motorok közötti különbség (faceliftig 2000től), fogyasztásban, erőleadásban( lóerő-"érzet" arány) hibásodási hajlamban mennyire mérvadó? Van e olyan indok amiért ezt vagy azt ne , vagy igen.
Köcce
Az 1,8 az egy ekkora karoszzériának nagyon sovány ezért a fogyasztása nem lesz számottevően kevesebb mint a 2,0-nak. kb 4éve Németországba egy 1,8i kombi MKIII-al kelett kimennem. Igazi lendület autó  Undecided, ha felgyorsul akkor óvni kellett a lendületet mert nehezen lehet megint összekaparni. Hátbavágásra a 2,0i-nél se számíts. Viszont nem mindegy hogy mennyi a km ment bele bele de ezt úgyis csak az tudja aki hajtotta. Vételnél nézesd meg hallgattasd meg:  szívosor (60e) féktárcsák betétek (120e) , lambdaszonda (60), klima működik-e (230 !). Nem húz-e félre a kormány (nem koptak-e félre a gumik) stb.  Ja meg mennyire akadozó gázpedál (bár ez jellemzője az összes 2,0i-nek csak az egyiknek kevésbé mint  a másiknak ).
Naplózva
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17698 Dátum: 2009.04.28 kedd, 15:47:50 »

nezzel ra, milyen vezna  :DNekem full bp varos. O valceg videk...kicsit mas kategoria.
Amit erdemes megnezetni:

- szivosor ! Ha csorog, csere
- hatso feknyereg ! Be tud rohadni es le egeti a feket.
- kezifek kotel. Nah az is be tud rohadni.
- ajtok alja. Rohad...ha van szervizkonyv, akkor gariban megcsinazzak. 12ev rohadas gari van.

Amit ilyenkor cserelni erdemes:

- olaj (5l) kb. 5e
- olaj szuro kb. 2e
- uzemanyag szuro kb. 3-4e
- gyertyak 4db kb 2.5e/db
- gyertya kabel szett...nemtom

meg amit meg talaltok hibat  vigyor3 wave

ezt is köcce, az áraknak utánalestem a cromaxon. ha szívósor csörög, akkor nem veszem meg. wave
Naplózva
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17699 Dátum: 2009.04.28 kedd, 15:51:28 »

Az 1,8 az egy ekkora karoszzériának nagyon sovány ezért a fogyasztása nem lesz számottevően kevesebb mint a 2,0-nak. kb 4éve Németországba egy 1,8i kombi MKIII-al kelett kimennem. Igazi lendület autó  Undecided, ha felgyorsul akkor óvni kellett a lendületet mert nehezen lehet megint összekaparni. Hátbavágásra a 2,0i-nél se számíts. Viszont nem mindegy hogy mennyi a km ment bele bele de ezt úgyis csak az tudja aki hajtotta. Vételnél nézesd meg hallgattasd meg:  szívosor (60e) féktárcsák betétek (120e) , lambdaszonda (60), klima működik-e (230 !). Nem húz-e félre a kormány (nem koptak-e félre a gumik) stb.  Ja meg mennyire akadozó gázpedál (bár ez jellemzője az összes 2,0i-nek csak az egyiknek kevésbé mint  a másiknak ).

volt MKII es mondim (2.0, full) 10-11literes fogyasztás, ott a pedálok iszonyat kemények voltak mind a 3.
Ott volt olyan hiba amit most kérdek mitől lehetett: autó motorja melegben (20c felett) nagyon melegedett s csak a klíma bekapcsolásával ált vissza
üzemhőre.nem ment pirosba a víz, de közelített.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 347 348 349 350 351 352 353 [354] 355 356 357 358 359 360 361 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.