Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:29:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 348 349 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 361 362 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21870864 alkalommal)
0 Felhasználó és 146 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17700 Dátum: 2009.04.28 kedd, 15:52:26 »

volt MKII es mondim (2.0, full) 10-11literes fogyasztás, ott a pedálok iszonyat kemények voltak mind a 3.
Ott volt olyan hiba amit most kérdek mitől lehetett: autó motorja melegben (20c felett) nagyon melegedett s csak a klíma bekapcsolásával ált vissza
üzemhőre.nem ment pirosba a víz, de közelített.

termosztat  wave
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #17701 Dátum: 2009.04.28 kedd, 17:03:46 »

volt MKII es mondim (2.0, full) 10-11literes fogyasztás, ott a pedálok iszonyat kemények voltak mind a 3.
Ott volt olyan hiba amit most kérdek mitől lehetett: autó motorja melegben (20c felett) nagyon melegedett s csak a klíma bekapcsolásával ált vissza
üzemhőre.nem ment pirosba a víz, de közelített.
Vagy termosztát vagy ventillátor vezérlés (mert külön van neki high és low üzemmód).
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17702 Dátum: 2009.04.28 kedd, 21:07:15 »

Mar regebben is eszre vettem, de ma megen, hogy ha allo helyzetben megturaztatoma verdat, es hagyom leporogni, akkor picit bedurrog a kipuf...ezt mi okozhatja ? mindig csak akkor mikor le szallok a gazrol.
Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #17703 Dátum: 2009.04.28 kedd, 21:33:05 »

Nekem nem sikerült, pedig teljesen követtem a forumban leírtakat. Én mondjuk épp visszaszeretném kapcsolni police
Te kapcsoltad ki, vagy eleve nem működött?
Szervizben le lehet tiltani az egészet, és akkor nem tudod a fenti módszerrel bekapcsolni. Én is letiltattam, mert mindig magától visszaállt vagy a vezető vagy az utasoldalon.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #17704 Dátum: 2009.04.28 kedd, 22:31:49 »

ventillátor vezérlés (mert külön van neki high és low üzemmód).

Erről kicsit részletesebben tudnál írni nekem?
Hol és mit kell nézni?
Nekem fixen járatja maxon a ventillátort lekapcsolt klímánál is!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17705 Dátum: 2009.04.28 kedd, 22:41:38 »

van tapasztalat vmelyikőtöknek a v6ról? Zacci neked 2.0 van? véleméyn? fogyasztás? hiba?

A 2.0 egy nem bonyolult, kiforrott motor, ha rendbe tartod 15e km-ként kb. 20e Ft a szervízköltsége.
Azért tud gyorsulni rendesen, 3-ba 120-ig simán kipörgetheted, akkor azért egész jól megindul. Smiley A TDCi-k ellen nincs esélyed, de egy TDDi mellé nyugodtan kiállhatsz gyorsulni, nem fog csalódást okozni! Wink
Ha ésszel használod 8-as átlagból lehet járni vele. Természetsen ezzel is meg lehet etetni a 13-14L-t is, ha lámpától lámpáig gyorsulsz, és padlón jársz vele. Smiley De akár 6L alatt is tudsz vele járni, pl. 90km/h körül.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17706 Dátum: 2009.04.28 kedd, 22:47:05 »

ezt is köcce, az áraknak utánalestem a cromaxon. ha szívósor csörög, akkor nem veszem meg. wave


Facelift után van hozzá felújító szett, az olcsóbb!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17707 Dátum: 2009.04.28 kedd, 22:51:47 »

termosztat  wave

Vagy koszos a hűtő.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17708 Dátum: 2009.04.29 szerda, 09:25:57 »

A 2.0 egy nem bonyolult, kiforrott motor, ha rendbe tartod 15e km-ként kb. 20e Ft a szervízköltsége.
Azért tud gyorsulni rendesen, 3-ba 120-ig simán kipörgetheted, akkor azért egész jól megindul. Smiley A TDCi-k ellen nincs esélyed, de egy TDDi mellé nyugodtan kiállhatsz gyorsulni, nem fog csalódást okozni! Wink
Ha ésszel használod 8-as átlagból lehet járni vele. Természetsen ezzel is meg lehet etetni a 13-14L-t is, ha lámpától lámpáig gyorsulsz, és padlón jársz vele. Smiley De akár 6L alatt is tudsz vele járni, pl. 90km/h körül.

köszike, hát nem vagyok az a telitalpas emberke de ha egyedül vagyok kettesben mindig megszegem a városi szabályokat.
Kérdés: tegnap du elmentem egy kereskedésbe s ott egy teljesen klassz állapotban lévő 2003/3as 1.8 benzines autót néztem meg, ami rettenet olcsón kínálnak (2001es modellek vannak ilyen áron hasonló felszereltséggel). Indítás pöcre, motor csendes nincs tisztítva. Minden működik,de amikor le majd felhúztam az ablakot s kicsit túlhúztam az összes fénykibocsátó eszköz (műszerfal, belső világítás, lámpa) bepislákolt mindta zárlatos lenne ( bal és jobb ablaknál is csinálta). Ezek után (kb 3 perce járt motor), amikor bekapcsolt a ventilátor és olyan dörzsis hangot hallotam, mintha valami valamihez dörzsölődött volna(nem tisztán fémhang). Bal hátsó ajtó nyitásakor a teljesen nyitva állapotnál iszonyat hangot adott ki , kereskedő szerint nem használták. valamint a csomagtérajtót külön kulcs nyitotta.
elköszöntem eljöttem:). Vélemény?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17709 Dátum: 2009.04.29 szerda, 09:30:38 »

....Vélemény?


Ne vegyél 1.8-asat  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17710 Dátum: 2009.04.29 szerda, 09:52:18 »

Ne vegyél 1.8-asat  vigyor3
Smiley arrajártunk benéztünk, de nem veszek 1.8-at. Apám szerint 130paci alatt az autó csak motoros bevásárlókocsi, dízelt meg a traktorba kell tenni nem autóba. (hozzáteszem japán diesellel jár már három éve)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17711 Dátum: 2009.04.29 szerda, 09:56:07 »

Smiley arrajártunk benéztünk, de nem veszek 1.8-at. Apám szerint 130paci alatt az autó csak motoros bevásárlókocsi, dízelt meg a traktorba kell tenni nem autóba. (hozzáteszem japán diesellel jár már három éve)

Én meg Ford diesellel 7 éve...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17712 Dátum: 2009.04.29 szerda, 10:23:20 »

Smiley arrajártunk benéztünk, de nem veszek 1.8-at. Apám szerint 130paci alatt az autó csak motoros bevásárlókocsi, dízelt meg a traktorba kell tenni nem autóba. (hozzáteszem japán diesellel jár már három éve)

gondolom aze mondja azt amit  Cheesy

vegye 2.0i vagy 2.5 v6-ot...
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.29 szerda, 10:26:49 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17713 Dátum: 2009.04.29 szerda, 11:15:32 »

köszike, hát nem vagyok az a telitalpas emberke de ha egyedül vagyok kettesben mindig megszegem a városi szabályokat.
Kérdés: tegnap du elmentem egy kereskedésbe s ott egy teljesen klassz állapotban lévő 2003/3as 1.8 benzines autót néztem meg, ami rettenet olcsón kínálnak (2001es modellek vannak ilyen áron hasonló felszereltséggel). Indítás pöcre, motor csendes nincs tisztítva. Minden működik,de amikor le majd felhúztam az ablakot s kicsit túlhúztam az összes fénykibocsátó eszköz (műszerfal, belső világítás, lámpa) bepislákolt mindta zárlatos lenne ( bal és jobb ablaknál is csinálta). Ezek után (kb 3 perce járt motor), amikor bekapcsolt a ventilátor és olyan dörzsis hangot hallotam, mintha valami valamihez dörzsölődött volna(nem tisztán fémhang). Bal hátsó ajtó nyitásakor a teljesen nyitva állapotnál iszonyat hangot adott ki , kereskedő szerint nem használták. valamint a csomagtérajtót külön kulcs nyitotta.
elköszöntem eljöttem:). Vélemény?


Én a helyedbe 2004 utánit keresnék, mert az már facelift, szerintem is kell a 2.0, az 1.8 kicsi ehhez a kasznihoz! Érdemes Ghia-t keresni, nagyon fognak késöbb hiányozni az extrák.
A lámpa pislákolás normális, nekem is ilyen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17714 Dátum: 2009.04.29 szerda, 11:22:07 »

Én a helyedbe 2004 utánit keresnék, mert az már facelift, szerintem is kell a 2.0, az 1.8 kicsi ehhez a kasznihoz! Érdemes Ghia-t keresni, nagyon fognak késöbb hiányozni az extrák.
A lámpa pislákolás normális, nekem is ilyen.

A facelift 2003 közepétől van...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17715 Dátum: 2009.04.29 szerda, 11:24:42 »

köszike, hát nem vagyok az a telitalpas emberke de ha egyedül vagyok kettesben mindig megszegem a városi szabályokat.
Kérdés: tegnap du elmentem egy kereskedésbe s ott egy teljesen klassz állapotban lévő 2003/3as 1.8 benzines autót néztem meg, ami rettenet olcsón kínálnak (2001es modellek vannak ilyen áron hasonló felszereltséggel). Indítás pöcre, motor csendes nincs tisztítva. Minden működik,de amikor le majd felhúztam az ablakot s kicsit túlhúztam az összes fénykibocsátó eszköz (műszerfal, belső világítás, lámpa) bepislákolt mindta zárlatos lenne ( bal és jobb ablaknál is csinálta). Ezek után (kb 3 perce járt motor), amikor bekapcsolt a ventilátor és olyan dörzsis hangot hallotam, mintha valami valamihez dörzsölődött volna(nem tisztán fémhang). Bal hátsó ajtó nyitásakor a teljesen nyitva állapotnál iszonyat hangot adott ki , kereskedő szerint nem használták. valamint a csomagtérajtót külön kulcs nyitotta.
elköszöntem eljöttem:). Vélemény?

Sajnálom,remélem nem Zacci hozzáértése beszélt le arról ,hogy tdci-t vegyél. szomoru1 eplus2
Én a megelégedett, és tudatosan tdci-t vásárlók és használók táborát erősítem 3 éve.
Itt a fogyiról kérdezel a legtöbbet.Hát nem akarsz te 5-6 literes fogyit?A legjobb teljesítménnyel?Ne válaszolj,engem hidegen hagy a sok képzelt vagy valós,vagy csak előrelátott hiba.
Nekem volt 1.8 benyás ódim.10-11 liter átlagban,és ha repülni akartál 14-15l.
Én 5,5-6 literrel eljárok vegyesben,ha repülni akarok akkor 7-8liter.
Szóval: vegyél mondit! Grin Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17716 Dátum: 2009.04.29 szerda, 11:27:37 »

Én a helyedbe 2004 utánit keresnék, mert az már facelift, szerintem is kell a 2.0, az 1.8 kicsi ehhez a kasznihoz! Érdemes Ghia-t keresni, nagyon fognak késöbb hiányozni az extrák.
A lámpa pislákolás normális, nekem is ilyen.
Zacci is azt hitte,aztán kiderült,hogy nemegészen 7-800ft ból orvosolható...... nyes Wink wave
De mégegyszer végigolvasva,amikor túlhúzod az ablakot,akkor pislákolnak a fények akkor az más....... smile
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.29 szerda, 11:30:09 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17717 Dátum: 2009.04.29 szerda, 11:33:53 »

Zacci is azt hitte,aztán kiderült,hogy nemegészen 7-800ft ból orvosolható...... nyes Wink wave
De mégegyszer végigolvasva,amikor túlhúzod az ablakot,akkor pislákolnak a fények akkor az más....... smile

gyengusz akksi...
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17718 Dátum: 2009.04.29 szerda, 13:06:37 »

A facelift 2003 közepétől van...

Azért a 2004 már tuti az! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17719 Dátum: 2009.04.29 szerda, 13:29:59 »

Sajnálom,remélem nem Zacci hozzáértése beszélt le arról ,hogy tdci-t vegyél. szomoru1 eplus2
Én a megelégedett, és tudatosan tdci-t vásárlók és használók táborát erősítem 3 éve.
Itt a fogyiról kérdezel a legtöbbet.Hát nem akarsz te 5-6 literes fogyit?A legjobb teljesítménnyel?Ne válaszolj,engem hidegen hagy a sok képzelt vagy valós,vagy csak előrelátott hiba.
Nekem volt 1.8 benyás ódim.10-11 liter átlagban,és ha repülni akartál 14-15l.
Én 5,5-6 literrel eljárok vegyesben,ha repülni akarok akkor 7-8liter.
Szóval: vegyél mondit! Grin Wink wave
Én meg tegnap egy 3-4éves 2,0PDTDI fókszvágenpasszáttal taxiztam haza, a srác panaszkodott, hogy mióta nála van a kocsi (2 évesen vette), 1,6mFt-ot költött rá. A váltón kívül mindent javítani kellett már állítólag. Szépen világított a MIL a műszerfalon. Ha elosztom 2-vel, mert mégis csak taxis, akkor is sok píz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17720 Dátum: 2009.04.29 szerda, 13:50:48 »

Én meg tegnap egy 3-4éves 2,0PDTDI fókszvágenpasszáttal taxiztam haza, a srác panaszkodott, hogy mióta nála van a kocsi (2 évesen vette), 1,6mFt-ot költött rá. A váltón kívül mindent javítani kellett már állítólag. Szépen világított a MIL a műszerfalon. Ha elosztom 2-vel, mert mégis csak taxis, akkor is sok píz.

 eljen

A tdci valóban nem egy tünetmentesnek minősíthető kategória... de egy  jó motor... és ha figyelembe vesszük a kategória többi autóját és motorját, akkor egy nagyon jó motornak lehet mondani...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17721 Dátum: 2009.04.29 szerda, 15:05:13 »

Nekem volt 1.8 benyás ódim.10-11 liter átlagban,és ha repülni akartál 14-15l.
Én 5,5-6 literrel eljárok vegyesben,ha repülni akarok akkor 7-8liter.
Szóval: vegyél mondit! Grin Wink wave

Repülni nem akarok arra ott van a ... vigyor2

Mondit veszek mert ár érték arányban messze a legjobb, villámos márka sehol nincs sem minőségben sem teljesítményben, a csigazabálóknak meg nem kell a gépe mégegyszer.
Hát nem tudom tdci-t a leírások alapján ki kell fogni, facelistesre meg nagyon szűken lenne píz, akkor nagyon gatyát kell szorítani. Mivel nagyrészt vidéken járok (szfvár) ott városban, így nekem annyira nemis nagyon írné meg a diesel.
de akkor is meggondolom:).
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17722 Dátum: 2009.04.29 szerda, 15:12:33 »


Repülni nem akarok arra ott van a ... vigyor2

Mondit veszek mert ár érték arányban messze a legjobb, villámos márka sehol nincs sem minőségben sem teljesítményben, a csigazabálóknak meg nem kell a gépe mégegyszer.
Hát nem tudom tdci-t a leírások alapján ki kell fogni, facelistesre meg nagyon szűken lenne píz, akkor nagyon gatyát kell szorítani. Mivel nagyrészt vidéken járok (szfvár) ott városban, így nekem annyira nemis nagyon írné meg a diesel.
de akkor is meggondolom:).

Ülj bele egy 2.0 i-be és egy tdci-be... vezesd pár kört, menj vele esetleg autópályán...

utána nem kérdés, hogy milyet fogsz keresgetni... bár abból jót kifogni hoszabb idő lesz, de korántsem lehetetlen a feladat
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17723 Dátum: 2009.04.29 szerda, 16:56:22 »


Repülni nem akarok arra ott van a ... vigyor2

Mondit veszek mert ár érték arányban messze a legjobb, villámos márka sehol nincs sem minőségben sem teljesítményben, a csigazabálóknak meg nem kell a gépe mégegyszer.
Hát nem tudom tdci-t a leírások alapján ki kell fogni, facelistesre meg nagyon szűken lenne píz, akkor nagyon gatyát kell szorítani. Mivel nagyrészt vidéken járok (szfvár) ott városban, így nekem annyira nemis nagyon írné meg a diesel.
de akkor is meggondolom:).

felesleges xenne xopatni magad...inkabb vegye egy benyasat es a maradekbol vidd el az asszonyt moziba  wave
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17724 Dátum: 2009.04.29 szerda, 18:12:10 »

Ülj bele egy 2.0 i-be és egy tdci-be... vezesd pár kört, menj vele esetleg autópályán...

utána nem kérdés, hogy milyet fogsz keresgetni... bár abból jót kifogni hoszabb idő lesz, de korántsem lehetetlen a feladat

Ez a dolog egyik oldala csak...
A másik pedig az, hogy legyen a zsebébe 4 új csúcs ára, ha használt TDCi-t tervez.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17725 Dátum: 2009.04.29 szerda, 19:04:34 »

Ez a dolog egyik oldala csak...
A másik pedig az, hogy legyen a zsebébe 4 új csúcs ára, ha használt TDCi-t tervez.

bar ha valaki at vallalja neki az esetleges alkatresz es szerelesi koltsegeket...akkor vagjon bele nyugodt szivvel  Cheesy
Mert ugye baromi konnyu azt mondani,h goy csak 6 litert fogyizik...mikor ki kellene fizetni tobb szazezeret a szerelonek, akkor qrvara de le fogja xarni a 6 literes fogyit  Cheesy Ha faceliftes gepet eppen csak meg tudja venni, akkor azt ne vegye meg. Nem kell eroltetni azt ami nem megy. Nyugisag, lazasag  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #17726 Dátum: 2009.04.29 szerda, 19:52:17 »

bar ha valaki at vallalja neki az esetleges alkatresz es szerelesi koltsegeket...akkor vagjon bele nyugodt szivvel  Cheesy
Mert ugye baromi konnyu azt mondani,h goy csak 6 litert fogyizik...mikor ki kellene fizetni tobb szazezeret a szerelonek, akkor qrvara de le fogja xarni a 6 literes fogyit  Cheesy Ha faceliftes gepet eppen csak meg tudja venni, akkor azt ne vegye meg. Nem kell eroltetni azt ami nem megy. Nyugisag, lazasag  Cheesy
Szerintem is, aki csak "éppen" megtudja venni azt a gépet amit kiszemelt -legyen az bármilyen, nemcsak Mondeo-, az inkább vegyen egyel kisebbet. Azért a porlasztócsúcsokon, lendkeréken kívül még van egy csomó más dolog, amit meg kell majd hozzá venni. Pl. gumi, fékek, egyéb kopó alkatrészek. Sajnos ez már nem az a kategória, ahol egy-egy ilyen móka megvan 80-90e alatt (függetlenül attól, hogy benzines, vagy dízel)... Számolni kell az olajcserével is, ami szűrőkkel együtt majdnem 30e.
Persze ezeket bármelyik autóhoz meg kell venni, de nem mindegy, hogy off Suzukihoz, vagy Mondeohoz veszel alkatrészeket.
LacusMacus, ha ezeket tudod vállalni, bátran ülj bele egy dízel Mondiba, nem fogod megbánni. Ha már egyszer cseréltél porlasztócsúcsót, vagy lendkereket, akkor egy darabig nem kell!  hehe
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #17727 Dátum: 2009.04.29 szerda, 19:57:21 »


Repülni nem akarok arra ott van a ... vigyor2

Mondit veszek mert ár érték arányban messze a legjobb, villámos márka sehol nincs sem minőségben sem teljesítményben, a csigazabálóknak meg nem kell a gépe mégegyszer.
Hát nem tudom tdci-t a leírások alapján ki kell fogni, facelistesre meg nagyon szűken lenne píz, akkor nagyon gatyát kell szorítani. Mivel nagyrészt vidéken járok (szfvár) ott városban, így nekem annyira nemis nagyon írné meg a diesel.
de akkor is meggondolom:).
Ha csak szűken van rá keret akkor inkább benyást, ha van rá lé akkor is benzinest. Én tavaly 600e költöttem a dizelre. Abból tájföld meg lett volna allinkluzivbe szomoru1 szomoru1
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17728 Dátum: 2009.04.29 szerda, 20:17:43 »

Szerintem is, aki csak "éppen" megtudja venni azt a gépet amit kiszemelt -legyen az bármilyen, nemcsak Mondeo-, az inkább vegyen egyel kisebbet. Azért a porlasztócsúcsokon, lendkeréken kívül még van egy csomó más dolog, amit meg kell majd hozzá venni. Pl. gumi, fékek, egyéb kopó alkatrészek. Sajnos ez már nem az a kategória, ahol egy-egy ilyen móka megvan 80-90e alatt (függetlenül attól, hogy benzines, vagy dízel)... Számolni kell az olajcserével is, ami szűrőkkel együtt majdnem 30e.
Persze ezeket bármelyik autóhoz meg kell venni, de nem mindegy, hogy off Suzukihoz, vagy Mondeohoz veszel alkatrészeket.
LacusMacus, ha ezeket tudod vállalni, bátran ülj bele egy dízel Mondiba, nem fogod megbánni. Ha már egyszer cseréltél porlasztócsúcsót, vagy lendkereket, akkor egy darabig nem kell!  hehe

eljen
Naplózva

blah blah blah
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #17729 Dátum: 2009.04.29 szerda, 20:40:05 »

Ha csak szűken van rá keret akkor inkább benyást, ha van rá lé akkor is benzinest. Én tavaly 600e költöttem a dizelre. Abból tájföld meg lett volna allinkluzivbe szomoru1 szomoru1
Én most tartok 300e körül december óta, és még van hátra egy-két dololog. Pl. rohad mindkét baloldali ajtó...  szomoru1
De szeretem az autót, s ha választani kéne, újból ezt venném! Azért a 330Nm tudja a dolgát!  vigyor3
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #17730 Dátum: 2009.04.29 szerda, 20:50:59 »

Én most tartok 300e körül december óta, és még van hátra egy-két dololog. Pl. rohad mindkét baloldali ajtó...  szomoru1
De szeretem az autót, s ha választani kéne, újból ezt venném! Azért a 330Nm tudja a dolgát!  vigyor3
hát én inkább vennék egy ilyet
én is imádom nem arról van szó, de a faxom tele van már vele és pont nem érdekel a 330Nm. Nem rossz ha ott van a kraft, de abból a léből inkább elvittem volna a családomat valahova punnyadni  smile
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #17731 Dátum: 2009.04.29 szerda, 20:54:39 »

Ha csak szűken van rá keret akkor inkább benyást, ha van rá lé akkor is benzinest. Én tavaly 600e költöttem a dizelre. Abból tájföld meg lett volna allinkluzivbe szomoru1 szomoru1

Szóval dízelt semmiképpen?  Wink
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #17732 Dátum: 2009.04.29 szerda, 20:56:16 »

Szóval dízelt semmiképpen?  Wink
háááááát
Megvenném mondjuk a haverom II-es golfját hamár dízel. 1,9tdi Krézy adagolós, nagyturbós. 5-600e adja. annyit megér:)
Naplózva
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #17733 Dátum: 2009.04.29 szerda, 21:04:55 »

hát én inkább vennék egy ilyet
én is imádom nem arról van szó, de a faxom tele van már vele és pont nem érdekel a 330Nm. Nem rossz ha ott van a kraft, de abból a léből inkább elvittem volna a családomat valahova punnyadni  smile
Jah, ha több pénzem lenne, én is újat vennék. No, de Chevrolet-t?!  Azt inkább nem, bár bevallom az a Cruze elég pofás...
Az igaz, hogy nálam is lett volna máshol helye a pénznek...
Naplózva
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17734 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 09:17:04 »

Szerintem is, aki csak "éppen" megtudja venni azt a gépet amit kiszemelt -legyen az bármilyen, nemcsak Mondeo-, az inkább vegyen egyel kisebbet. Azért a porlasztócsúcsokon, lendkeréken kívül még van egy csomó más dolog, amit meg kell majd hozzá venni. Pl. gumi, fékek, egyéb kopó alkatrészek. Sajnos ez már nem az a kategória, ahol egy-egy ilyen móka megvan 80-90e alatt (függetlenül attól, hogy benzines, vagy dízel)... Számolni kell az olajcserével is, ami szűrőkkel együtt majdnem 30e.
Persze ezeket bármelyik autóhoz meg kell venni, de nem mindegy, hogy off Suzukihoz, vagy Mondeohoz veszel alkatrészeket.
LacusMacus, ha ezeket tudod vállalni, bátran ülj bele egy dízel Mondiba, nem fogod megbánni. Ha már egyszer cseréltél porlasztócsúcsót, vagy lendkereket, akkor egy darabig nem kell!  hehe


Az autó vásárlásra szánok ennyit, természetesen a gumikra, kötelező cserékre megvan külön a píz, ezért erre gondoltam, ez külön kaszában pihen. Vehetnék hitelre egy drágábbat is akár, vagy hitelre egy újat (na nem mondit), ami kisebb, vagy használtan egy kisebbet de... egyrészt én 190cm vagyok, mögém egy astra méretű autóba nem fér senki, van két gyerek, számolnom kell egy noormális csomagtartóval. Oks, lehet kombi (pl astra) de annak hol van a felszereltésge, kényelme, motorizáltsága egy mondihoz képest, és inkább legyen egy-két évvel idősebb de legalább jó autó.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #17735 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 09:45:36 »

Ülj bele egy 2.0 i-be és egy tdci-be... vezesd pár kört, menj vele esetleg autópályán...

utána nem kérdés, hogy milyet fogsz keresgetni... bár abból jót kifogni hoszabb idő lesz, de korántsem lehetetlen a feladat
Majd szólok, ha eladósorba kerül az enyém.  vigyor3
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #17736 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 11:30:15 »

Skacok!

Van az anyósoldalon is biztonsági öv figyelmeztetés, ha ül benne vki, vagy csak a vezetőoldalon?
Köszi!
SS
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17737 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 11:33:57 »

Skacok!

Van az anyósoldalon is biztonsági öv figyelmeztetés, ha ül benne vki, vagy csak a vezetőoldalon?
Köszi!
SS

anyos oldalon nincs...nehogyma szoljon, hogy az anyos nincs bekotve  eplus2
Naplózva

blah blah blah
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #17738 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 11:50:56 »

anyos oldalon nincs...nehogyma szoljon, hogy az anyos nincs bekotve  eplus2
eljen hehe
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #17739 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 12:14:16 »

Skacok!

Van az anyósoldalon is biztonsági öv figyelmeztetés, ha ül benne vki, vagy csak a vezetőoldalon?
Köszi!
SS
Van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17740 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 12:19:24 »

Van.

hol ?
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17741 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 13:04:28 »

bar ha valaki at vallalja neki az esetleges alkatresz es szerelesi koltsegeket...akkor vagjon bele nyugodt szivvel  Cheesy
Mert ugye baromi konnyu azt mondani,h goy csak 6 litert fogyizik...mikor ki kellene fizetni tobb szazezeret a szerelonek, akkor qrvara de le fogja xarni a 6 literes fogyit  Cheesy Ha faceliftes gepet eppen csak meg tudja venni, akkor azt ne vegye meg. Nem kell eroltetni azt ami nem megy. Nyugisag, lazasag  Cheesy
ha,ha,ha....feltételes mód
Neked nem hitet kéne téríteni!
Elég lenne, mindig csak annyit mondanál,én szóltam előre! eplus2 nyes Wink wave
Nyugiság-lazaság. Cool
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #17742 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 13:06:07 »

Van.

Na ezért kérdeztem, mert mintha vki írta volna, hogy ha kikapcsolja, időnként bekapcsol...
Gyárilag benne van? Mert ha igen, akkor nekem miért nem? Vmi elromlott?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17743 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 13:26:40 »

ha,ha,ha....feltételes mód
Neked nem hitet kéne téríteni!
Elég lenne, mindig csak annyit mondanál,én szóltam előre! eplus2 nyes Wink wave
Nyugiság-lazaság. Cool

 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
LacusMacus
Vendég
« Új hozzászólás #17744 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 13:28:32 »

Na ezért kérdeztem, mert mintha vki írta volna, hogy ha kikapcsolja, időnként bekapcsol...
Gyárilag benne van? Mert ha igen, akkor nekem miért nem? Vmi elromlott?

lehet nincs anyósod nyes
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17745 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 13:30:16 »

lehet nincs anyósod nyes

vagy elromlott az anyos...le kell cserelni  vigyor3 draga alkatresz  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17746 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 13:41:16 »

Na ezért kérdeztem, mert mintha vki írta volna, hogy ha kikapcsolja, időnként bekapcsol...
Gyárilag benne van? Mert ha igen, akkor nekem miért nem? Vmi elromlott?

Nekem múltkor menet közben felvillant a légzsák lámpa, a súlyérzékelőről lemocorgott a menyasszonyom és ugye be volt kötve. Amúgy is szerintem épphogy megüti a súlyhatárt....... amire bekapcsol nyes nyes nyes
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #17747 Dátum: 2009.05.02 szombat, 13:00:51 »

Na ezért kérdeztem, mert mintha vki írta volna, hogy ha kikapcsolja, időnként bekapcsol...
Gyárilag benne van? Mert ha igen, akkor nekem miért nem? Vmi elromlott?
Én írtam ilyet. Amikor próbáltam tiltani a figyelmeztető jelzést, hol a vezető, hol az anyós oldalon visszakapcsolódott magától.
Elég volt ha a táskámat odadobtam az ülésre, már vinnyogott is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17748 Dátum: 2009.05.02 szombat, 13:20:50 »

vagy elromlott az anyos...le kell cserelni  vigyor3 draga alkatresz  vigyor3

Lecserélni? Inkább romoljon el teljesen, nem  vigyor3?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17749 Dátum: 2009.05.02 szombat, 20:19:31 »

Tegnap kézifékbowdent cseréltem az autómon (MKIII) mert eléggé fent fogott, gondoltam a két hátsó kötél megnyúlt, s majd a csere segít....hát sokat nem javult a helyzet de legalább a következő újabb 8 évben megint nem kell tartani a berohadástól... vigyor3  Egyébként, ha középen szét van bontva a kipuff(2 anya fogja össze) és le van kissé engedve, nagyon könnyű a csere, ezen a képen látszik milyen könnyű hozzáférni:
http://kepfeltolto.hu/i/?230681&t=img
Közben kerestem a helyet, hogy hol érhet hozzá a bowden valamihez, mert rossz úton halk tompa kopogást hallottam hátulról...de!!! nem a bowden volt, hanem egy olyan amire nem gondoltam, és még itt sem olvastam Shocked  na a két hátsó függőleges stab rudat összekötő, csavaró mozgást végző rúd, ahol fel van fogatva a kasztnihoz, ott van 2db szilent....ezekben lötyög a rúd... de amint láttam a szilent csere nem old meg mindent, mert a rúd is megkopott az állandó mozgástól, tehát kisebb az átmérője, ezért hiába az új szilent...vassal együtt kell megvenni vigyor3
Erről a rúdról meg szilentről van szó:http://kepfeltolto.hu/i/?230688&t=img
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 348 349 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 361 362 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.