Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 09:52:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 361 362 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 374 375 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20587506 alkalommal)
0 Felhasználó és 75 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18350 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 10:43:09 »

Sziasztok!

Most értem haza nagy nehézségek árán szomoru1 . Sajnos ma délután észrevettem, hogy a kuplung nem igazán kóser. Álló helyzetben amikor indulás előtt egyesbe rakom a kocsit és engedem a kuplungot negyed állásnál megáll és ott marad ugyan ez a helyzet ha gurulásnál vissza rakom egyesbe. Az autó megy utána de pedál nem áll vissza, második, harmadik kinyomásra áll vissza helyére (2esben indulás találtam a legcélszerűbb megoldásnak). A többi sebességnél ez a jelenség nem jön elő. Csütörtökön volt szervizbe ahol Vik ellenőrzött mindent utána jó is volt de ma előjött ez a hiba. Mivel ezekben az autókban (úgy tudom, persze lehet, hogy nem jól hehe ) elektromos a kuplung így nem igazán tudom a hiba okát mire vélni. Hétfőn vissza viszem a szervizbe, de ha addig tudtuk valami jó tanáccsal szolgálni illetve ha volt valakinek ilyen problémája kérem írja meg mi volt a megoldás.

Köszi

Esetleg levegős a csapágy?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18351 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 10:45:53 »

Sziasztok!

Most értem haza nagy nehézségek árán szomoru1 . Sajnos ma délután észrevettem, hogy a kuplung nem igazán kóser. Álló helyzetben amikor indulás előtt egyesbe rakom a kocsit és engedem a kuplungot negyed állásnál megáll és ott marad ugyan ez a helyzet ha gurulásnál vissza rakom egyesbe. Az autó megy utána de pedál nem áll vissza, második, harmadik kinyomásra áll vissza helyére (2esben indulás találtam a legcélszerűbb megoldásnak). A többi sebességnél ez a jelenség nem jön elő. Csütörtökön volt szervizbe ahol Vik ellenőrzött mindent utána jó is volt de ma előjött ez a hiba. Mivel ezekben az autókban (úgy tudom, persze lehet, hogy nem jól hehe ) elektromos a kuplung így nem igazán tudom a hiba okát mire vélni. Hétfőn vissza viszem a szervizbe, de ha addig tudtuk valami jó tanáccsal szolgálni illetve ha volt valakinek ilyen problémája kérem írja meg mi volt a megoldás.

Köszi
Fékolajad van elég?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18352 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 10:55:04 »

Fékolajad van elég?

Elvileg igen! Csütörtökön lett cserélve minden olaj kivéve a váltóolaj amire csak rátöltöttek.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18353 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 10:57:09 »

Azt nem értem,miért csak 1ben csinálja........? fejvakaras

Hát ja... sehol máshol nem jön elé még hátra menetben sem álló helyzetből. Ma reggel megpróbáltam és ugyan az a jelenség ami tegnap volt. De csak három-négy kuplung benyomás után jött elő! Utána megint jó 3-4 kuplungolásig.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18354 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 10:58:07 »

Hidraulikus a kuplungod,és valszeg azzal is lehet gond.De a kinyomócsapágy is hidraulikus.Az is akadhat.... Roll Eyes
De elakadhat simán a kuplungpedál is a fülkében,merthogy ugye nem csúszik a kuplungod.
De ha Vik ránéz,akkor a legjobb kezekben van az autód. Wink wave

Hétfőn beviszem Vikhez, ő biztos tud mondani valamit...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18355 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 10:59:35 »

Sziasztok!

Most értem haza nagy nehézségek árán szomoru1 . Sajnos ma délután észrevettem, hogy a kuplung nem igazán kóser. Álló helyzetben amikor indulás előtt egyesbe rakom a kocsit és engedem a kuplungot negyed állásnál megáll és ott marad ugyan ez a helyzet ha gurulásnál vissza rakom egyesbe. Az autó megy utána de pedál nem áll vissza, második, harmadik kinyomásra áll vissza helyére (2esben indulás találtam a legcélszerűbb megoldásnak). A többi sebességnél ez a jelenség nem jön elő. Csütörtökön volt szervizbe ahol Vik ellenőrzött mindent utána jó is volt de ma előjött ez a hiba. Mivel ezekben az autókban (úgy tudom, persze lehet, hogy nem jól hehe ) elektromos a kuplung így nem igazán tudom a hiba okát mire vélni. Hétfőn vissza viszem a szervizbe, de ha addig tudtuk valami jó tanáccsal szolgálni illetve ha volt valakinek ilyen problémája kérem írja meg mi volt a megoldás.

Köszi

Kérlekszépen a kuplung munkahengered megy/ment tönkre.....fékolajat használ de mivel fentebbről sziv,nem veszélyezteti a fékrendszer optimális működését,ez biztonsági dolog.....
kb 25 pénz egy ilyen munkahenger és lekell szedni az egész pedálsort,aszem.....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18356 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 11:15:50 »

Elvileg igen! Csütörtökön lett cserélve minden olaj kivéve a váltóolaj amire csak rátöltöttek.
Lehet,hogy levegős maradt a fékolajrendszer........ Roll Eyes merthogy  a kuplungod is azzal műköszne...... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18357 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 11:37:27 »

Hétfőn beviszem Vikhez, ő biztos tud mondani valamit...

Cseréltetek fékolajat is? Akkor ahogy írtam, levegős maradt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18358 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 12:15:23 »

Kérlekszépen a kuplung munkahengered megy/ment tönkre.....fékolajat használ de mivel fentebbről sziv,nem veszélyezteti a fékrendszer optimális működését,ez biztonsági dolog.....
kb 25 pénz egy ilyen munkahenger és lekell szedni az egész pedálsort,aszem.....

Szerintem is!

OFF Ducatonal ugyanez a jelenség. Rutinszerűen megy a pedál lábbal való visszahúzása pár kuplungolásonként. 3 éve várjuk hogy széthulljon teljesen, mert addig nem cseréltetjük.  nyes nyes
OFF Vivaron pl egyből elpukkant a kuplungmunkahenger, ott nem volt ilyen játék...
Kérdés, hogy a Ford melyikhez áll közelebb?  wow1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18359 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 12:23:46 »

Szerintem is!

OFF Ducatonal ugyanez a jelenség. Rutinszerűen megy a pedál lábbal való visszahúzása pár kuplungolásonként. 3 éve várjuk hogy széthulljon teljesen, mert addig nem cseréltetjük.  nyes nyes
OFF Vivaron pl egyből elpukkant a kuplungmunkahenger, ott nem volt ilyen játék...
Kérdés, hogy a Ford melyikhez áll közelebb?  wow1

Azért mondtam mert kizártnak tartom hogy VIK ne csinálta volna meg szakszerüen a fékolajcserét...de ha a munkahenger besz+art azt azért olajcserénél nem nézegetik.....
amugy enyém is sz+arakszik néha, de nekem megvan már az uj, majd most lendkerék cserénél aztis kicseréljük...
több embertől is hallottam hogy a FORD egy olyan rohadék hogy fékolaj csere után szeret meghülyülni....
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.26 vasárnap, 12:25:30 írta Bunyek » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18360 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 12:51:48 »

Azért mondtam mert kizártnak tartom hogy VIK ne csinálta volna meg szakszerüen a fékolajcserét...de ha a munkahenger besz+art azt azért olajcserénél nem nézegetik...

Minden tiszteletem az övé, de mivel ember, ő is hibázhat. Bár jobb lenne megvárni, valójában mi történt...
Vissza kell vinni, és javítsák meg. Ennyi.
Tényleg a munkahenger ment tönkre... 2006-os autónál? Nem túl valószínű.

Válasz
amugy enyém is sz+arakszik néha, de nekem megvan már az uj, majd most lendkerék cserénél aztis kicseréljük...
több embertől is hallottam hogy a FORD egy olyan rohadék hogy fékolaj csere után szeret meghülyülni....

Huhh... nekem meg a gumis azt mondta, hogy a ford kerekeit nehéz úgy beállítani, hogy ne rázzon... a kerék vagy jól ki van súlyozva, vagy rossz (nálam ez volt).
Durván ugyanazon az elven működik az összes személyautónál a fékrendszer... néha még az alkatrészek is stimmelnek... vajh miért lenne más? Csak érteni kell hozzá.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18361 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 15:12:12 »

Minden tiszteletem az övé, de mivel ember, ő is hibázhat. Bár jobb lenne megvárni, valójában mi történt...
Vissza kell vinni, és javítsák meg. Ennyi.
Tényleg a munkahenger ment tönkre... 2006-os autónál? Nem túl valószínű.

Huhh... nekem meg a gumis azt mondta, hogy a ford kerekeit nehéz úgy beállítani, hogy ne rázzon... a kerék vagy jól ki van súlyozva, vagy rossz (nálam ez volt).
Durván ugyanazon az elven működik az összes személyautónál a fékrendszer... néha még az alkatrészek is stimmelnek... vajh miért lenne más? Csak érteni kell hozzá.

1: 2006-os autón nem romolhat el semmi??  ember hol élsz te ??  eplus2
2: igy van érteni kell hozzá! és te vagy az aki ért hozzá? nemtudom azért én inkább a többi szakember véleményére adok inkább... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.26 vasárnap, 15:14:54 írta Bunyek » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18362 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 15:54:03 »

1: 2006-os autón nem romolhat el semmi??  ember hol élsz te ??  eplus2
2: igy van érteni kell hozzá! és te vagy az aki ért hozzá? nemtudom azért én inkább a többi szakember véleményére adok inkább... eplus2
Ne marjuk egymást.Lehet,hogy rossz a munkahenger,de lehet,hogy csak levegős.Hétfőn úgy is visszaviszi Vik-hez. worship Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18363 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 16:08:33 »

Ne marjuk egymást.Lehet,hogy rossz a munkahenger,de lehet,hogy csak levegős.Hétfőn úgy is visszaviszi Vik-hez. worship Wink wave

Hogy velem mindig mennyi baj van......b+sszameg.. eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18364 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 16:13:41 »

1: 2006-os autón nem romolhat el semmi??  ember hol élsz te ??  eplus2
2: igy van érteni kell hozzá! és te vagy az aki ért hozzá? nemtudom azért én inkább a többi szakember véleményére adok inkább... eplus2

Félreértettél... vagy rosszul fogalmaztam. Én nem különösebben értek hozzá. Túl nagy tapasztalatom sincs.
Amit írtam, azt csak gondolom, biztos nem vagyok benne.
És nem is ellened szólt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sasa68
Vendég
« Új hozzászólás #18365 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 17:04:45 »

A klímás szerint... én meg nem tudom, mit gondoljak... vagy így van, vagy nem.

Sziasztok!
A tanácsotokat Kérném! A Mondim 1.5 hónapja 1 fekete füst kicsapásával elkezdett rángatni! akkor ezt meg is irtam.az óta 600-ezrembe van már wow1 polasztók,csövek,közp. nyomócs. kicserélve .a motor szétszedve: 2 szelep beégve. az összes becsiszolva majd összerakva ,a motor így OK!!! be indítás majd rinya hidegen kékes füst 1-2 percig a motor rángat Grin EGR dugózás, így most egyenletesseb. mágusok kiderítették hogy az ECU-ba nem ok valami! fel van húzva wow1 :wow1:kérdem a tulajt!!ki volt, Ő nem tud róla. kérdem a fordot, ők sem!!! a chipes nem tudott vele semmit sem csinálni,az Ő prog. felül irta a régi!!! most újra a fordba volt ahol meg irták rá az alap prog-it. érdekes ott ment minden. a gép ugyanolyan ***! 132-ló rinya hidegen kékes füst és kb.130-ig rángatás,ha csak nem húzossan gyorsítok. A ford további válasza: MAF,alsó_felső senzor csere  :taps:ha biztos volnék benne,akkor OK! de a sok találgatástól tele a Tők..!!ADJATOK VALAMI TANÁCSOT MERT FELGYÚJTOM eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18366 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 17:14:14 »

Sziasztok!
A tanácsotokat Kérném! A Mondim 1.5 hónapja 1 fekete füst kicsapásával elkezdett rángatni! akkor ezt meg is irtam.az óta 600-ezrembe van már wow1 polasztók,csövek,közp. nyomócs. kicserélve .a motor szétszedve: 2 szelep beégve. az összes becsiszolva majd összerakva ,a motor így OK!!! be indítás majd rinya hidegen kékes füst 1-2 percig a motor rángat Grin EGR dugózás, így most egyenletesseb. mágusok kiderítették hogy az ECU-ba nem ok valami! fel van húzva wow1 :wow1:kérdem a tulajt!!ki volt, Ő nem tud róla. kérdem a fordot, ők sem!!! a chipes nem tudott vele semmit sem csinálni,az Ő prog. felül irta a régi!!! most újra a fordba volt ahol meg irták rá az alap prog-it. érdekes ott ment minden. a gép ugyanolyan ***! 132-ló rinya hidegen kékes füst és kb.130-ig rángatás,ha csak nem húzossan gyorsítok. A ford további válasza: MAF,alsó_felső senzor csere  :taps:ha biztos volnék benne,akkor OK! de a sok találgatástól tele a Tők..!!ADJATOK VALAMI TANÁCSOT MERT FELGYÚJTOM eplus2

A kékes füst olajra utal. Nem fogy a motorolaj?
Megnézném a turbónyomást, mennyire állandó. Ha pl repedés van a csövön, ott szökhet a szusz, az okozhat rángatást.
Ha a maf rossz értékeket ad vissza, és főként hol így, hol úgy, akkor az is talán okozhat ilyesmit. De én kétlem. Ha lehúzod a mafot, akor is produkálja?
Ha a turbógeometria vacakol, az okozhat ilyesmit.
Menj el a VIC-hez, ő rádugja a diagot, és megnézi, mi ingadozik? Esetleg a cr nyomás, vagy a turbóé... lehet figyelni a többi adatot is, hátha egy jeladó vacakol.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sasa68
Vendég
« Új hozzászólás #18367 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 17:37:02 »

A kékes füst olajra utal. Nem fogy a motorolaj?
Megnézném a turbónyomást, mennyire állandó. Ha pl repedés van a csövön, ott szökhet a szusz, az okozhat rángatást.
Ha a maf rossz értékeket ad vissza, és főként hol így, hol úgy, akkor az is talán okozhat ilyesmit. De én kétlem. Ha lehúzod a mafot, akor is produkálja?
Ha a turbógeometria vacakol, az okozhat ilyesmit.
Menj el a VIC-hez, ő rádugja a diagot, és megnézi, mi ingadozik? Esetleg a cr nyomás, vagy a turbóé... lehet figyelni a többi adatot is, hátha egy jeladó vacakol.

AZ olaj nem fogy! az utolsó diag 2 hiba MAF-ba feszültség ingadozás,és az alsó senzor hiba! a szerelő szerint azért mert próbának lehúzta!! a csővek a turbó OK!! A kékes füst állitólag dizel!!!  ami kb 1 perc utánna semmi!!! ja és a diagon 2 porlasztónál  0-170 között ingadozik alapjáraton.a szerelő szerint az ECU rossz!!!!
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18368 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 17:39:59 »

A kékes füst ha motorbontás után lett, elképzelhető még, hogy a vezérlést nem sikerült helyretenni...

szerk. esetleg nézzétek meg tényleg a cr nyomást, hátha vmi nyomás jeladó nem okés.
Naplózva
sasa68
Vendég
« Új hozzászólás #18369 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 18:06:47 »

A kékes füst ha motorbontás után lett, elképzelhető még, hogy a vezérlést nem sikerült helyretenni...

szerk. esetleg nézzétek meg tényleg a cr nyomást, hátha vmi nyomás jeladó nem okés.

A kékes füst azóta van mikor történt az a fekete füst kicsapás!! de miért csak hidegen kb 1 percig! azóta már alap progis /1 ***/ 132LÓ az csak 132. ez még 200 bele tépett az ülcsibe!!! utánna lett szétszedve a kompr. véget. a srác spéci cucokkal dolgozik nem ez azelső neki. azt nem tudom hogy mit néztek mikor itt volt az chipes,de menetközben is nézte az értékeket és szerinte 35-40%-ot fel volt húzva!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18370 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 18:28:57 »

Félreértettél... vagy rosszul fogalmaztam. Én nem különösebben értek hozzá. Túl nagy tapasztalatom sincs.
Amit írtam, azt csak gondolom, biztos nem vagyok benne.
És nem is ellened szólt.

én nem vettem magamra a dolgot,ha tesem....
ne idegeskedj, hanem oda.... eplus2
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18371 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 18:42:25 »

Sziasztok!
A tanácsotokat Kérném! A Mondim 1.5 hónapja 1 fekete füst kicsapásával elkezdett rángatni! akkor ezt meg is irtam.az óta 600-ezrembe van már wow1 polasztók,csövek,közp. nyomócs. kicserélve .a motor szétszedve: 2 szelep beégve. az összes becsiszolva majd összerakva ,a motor így OK!!! be indítás majd rinya hidegen kékes füst 1-2 percig a motor rángat Grin EGR dugózás, így most egyenletesseb. mágusok kiderítették hogy az ECU-ba nem ok valami! fel van húzva wow1 :wow1:kérdem a tulajt!!ki volt, Ő nem tud róla. kérdem a fordot, ők sem!!! a chipes nem tudott vele semmit sem csinálni,az Ő prog. felül irta a régi!!! most újra a fordba volt ahol meg irták rá az alap prog-it. érdekes ott ment minden. a gép ugyanolyan ***! 132-ló rinya hidegen kékes füst és kb.130-ig rángatás,ha csak nem húzossan gyorsítok. A ford további válasza: MAF,alsó_felső senzor csere  :taps:ha biztos volnék benne,akkor OK! de a sok találgatástól tele a Tők..!!ADJATOK VALAMI TANÁCSOT MERT FELGYÚJTOM eplus2

Keresd Domi-t privátban itt a fórumon. Neki is hasonló gondja volt az autóval. És ha budapesti vagy környékbeli vagy akkor tényleg Vik a megoldás az AutoFort-nál.
Naplózva
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #18372 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 20:21:56 »

Sziasztok!
A tanácsotokat Kérném! A Mondim 1.5 hónapja 1 fekete füst kicsapásával elkezdett rángatni! akkor ezt meg is irtam.az óta 600-ezrembe van már wow1 polasztók,csövek,közp. nyomócs. kicserélve .a motor szétszedve: 2 szelep beégve. az összes becsiszolva majd összerakva ,a motor így OK!!! be indítás majd rinya hidegen kékes füst 1-2 percig a motor rángat Grin EGR dugózás, így most egyenletesseb. mágusok kiderítették hogy az ECU-ba nem ok valami! fel van húzva wow1 :wow1:kérdem a tulajt!!ki volt, Ő nem tud róla. kérdem a fordot, ők sem!!! a chipes nem tudott vele semmit sem csinálni,az Ő prog. felül irta a régi!!! most újra a fordba volt ahol meg irták rá az alap prog-it. érdekes ott ment minden. a gép ugyanolyan ***! 132-ló rinya hidegen kékes füst és kb.130-ig rángatás,ha csak nem húzossan gyorsítok. A ford további válasza: MAF,alsó_felső senzor csere  :taps:ha biztos volnék benne,akkor OK! de a sok találgatástól tele a Tők..!!ADJATOK VALAMI TANÁCSOT MERT FELGYÚJTOM eplus2
Ha chippes kellene hozzá Keresd Kollár Szabit ő nagyon ott van Forba is!! Ő tudja szerintem mi a gondod ha beirod keresőbe a Nevét kidobja neked! 10-en éve ezt csinálja és azt hiszem valami mérnők! chiptuning.hu amúgy! és ha telefonon elmondod neki mi a bajod ő segit ugy is! Nekem 2 éve chippelte a mondeot akkor volt a kocsiba 165.000 és most van benne 280.000 és bármikor hivtam hogy mi lehet a ha elektromos gondom volt mindig segitett telefonon keresztül is! 1 probát megér szerintem!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18373 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 21:58:08 »

Sziasztok!
A tanácsotokat Kérném! A Mondim 1.5 hónapja 1 fekete füst kicsapásával elkezdett rángatni! akkor ezt meg is irtam.az óta 600-ezrembe van már wow1 polasztók,csövek,közp. nyomócs. kicserélve .a motor szétszedve: 2 szelep beégve. az összes becsiszolva majd összerakva ,a motor így OK!!! be indítás majd rinya hidegen kékes füst 1-2 percig a motor rángat Grin EGR dugózás, így most egyenletesseb. mágusok kiderítették hogy az ECU-ba nem ok valami! fel van húzva wow1 :wow1:kérdem a tulajt!!ki volt, Ő nem tud róla. kérdem a fordot, ők sem!!! a chipes nem tudott vele semmit sem csinálni,az Ő prog. felül irta a régi!!! most újra a fordba volt ahol meg irták rá az alap prog-it. érdekes ott ment minden. a gép ugyanolyan ***! 132-ló rinya hidegen kékes füst és kb.130-ig rángatás,ha csak nem húzossan gyorsítok. A ford további válasza: MAF,alsó_felső senzor csere  :taps:ha biztos volnék benne,akkor OK! de a sok találgatástól tele a Tők..!!ADJATOK VALAMI TANÁCSOT MERT FELGYÚJTOM eplus2

hát ez nekem több szálon is sántit kicsit...kifejtem !!!!

attól mert rángat, miért lett szétszedve a motor komplett? vagy tudták mi a hiba és azért szedték szét? de mint irtad most se jó!!!!!! akkor nem értem!
alapjáraton az autó rángat és kékes füst, kajálja az olajat.....ez oké, de hogy hozzták itt ezzel össze hogy rossz az ECU? Ha az ECU rossz, akkor az az autó elsem indul!!!!!
A chipes nem tudott vele mit kezdeni:  Hát az ő programja akkor irja felül ha max rátölti az ő módositott vagy gyári progiját....
fordos géppel lekell kérni a gyári szoftvered és felkell tolni rá,azzal tutinak kell lennie....de azthiszem gyárival lehet csinálni ECU diagnosztikát...
Valamelyik nap a műszeregységemet progiztuk ujra meg pár dolgot gyárival, hát eléggé bele lehet menni a lelkébe csak néztem....
amit irsz hogy alapon rángat és húzatásra nem ,kapásból azt mondanám hogy EGR, mivel alapjáraton működik üzemi hőmérséklet eléréséig és részterhelésen, vagyis ha parketta van nem megy az EGR, meg ha meleg a motor alapjáraton, minden máskor igen!
Ha a MAF hibás Szerintem egyből bebiggyeszt egy hibakódót, nem volt hibakód a tárolóban?
Meg miaz hogy MAF alsó felső sensor?  MAF oké, MAP lenne nekik az alsó sensor? hol mondták ezt?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18374 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 07:30:44 »

Sziasztok!
A tanácsotokat Kérném! A Mondim 1.5 hónapja 1 fekete füst kicsapásával elkezdett rángatni! akkor ezt meg is irtam.az óta 600-ezrembe van már wow1 polasztók,csövek,közp. nyomócs. kicserélve .a motor szétszedve: 2 szelep beégve. az összes becsiszolva majd összerakva ,a motor így OK!!! be indítás majd rinya hidegen kékes füst 1-2 percig a motor rángat Grin EGR dugózás, így most egyenletesseb. mágusok kiderítették hogy az ECU-ba nem ok valami! fel van húzva wow1 :wow1:kérdem a tulajt!!ki volt, Ő nem tud róla. kérdem a fordot, ők sem!!! a chipes nem tudott vele semmit sem csinálni,az Ő prog. felül irta a régi!!! most újra a fordba volt ahol meg irták rá az alap prog-it. érdekes ott ment minden. a gép ugyanolyan ***! 132-ló rinya hidegen kékes füst és kb.130-ig rángatás,ha csak nem húzossan gyorsítok. A ford további válasza: MAF,alsó_felső senzor csere  :taps:ha biztos volnék benne,akkor OK! de a sok találgatástól tele a Tők..!!ADJATOK VALAMI TANÁCSOT MERT FELGYÚJTOM eplus2

En tok vinni E85-ot...kivaloan eg  vigyor3
Mielott ujabb 100e-ket tolnal remenytelenul a gepbe, inkabb add el valami baleknak, es vegye az arabol autot...benyasat...azzal nincs ennyi gond  wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.27 hétfő, 07:35:51 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18375 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 07:35:32 »


ez oké, de hogy hozzták itt ezzel össze hogy rossz az ECU? Ha az ECU rossz, akkor az az autó elsem indul!!!!!

Ha xar az ECU ettol meg beindulhat simasan...Ne telejsen xar, csak a torka veres  smile
Válasz
Meg miaz hogy MAF alsó felső sensor?
MAF oké, MAP lenne nekik az alsó sensor? hol mondták ezt?

De MAF es MAP eccere nincs egy autoban  smile MAF-nak nincs is also-felso szenzora, ha csak nem arra az 1 szem erzekelojere gondolnak  vigyor3 A masik nem szenzor  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18376 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 10:05:47 »

De MAF es MAP eccere nincs egy autoban  smile MAF-nak nincs is also-felso szenzora, ha csak nem arra az 1 szem erzekelojere gondolnak  vigyor3 A masik nem szenzor  vigyor3

Ha nem lenne map, hogyan tudja, mekkora a turbónyomás?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18377 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 11:37:10 »

Ugyvan ahogy ANGEL mondja...MAP minden mondiban van, MAF nem biztos....
MAF álltalában VGT-S autóban szokott lenni...FGT-S-nél meg csak MAP.....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18378 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 11:40:53 »

Ha xar az ECU ettol meg beindulhat simasan...Ne telejsen xar, csak a torka veres  smile
De MAF es MAP eccere nincs egy autoban  smile MAF-nak nincs is also-felso szenzora, ha csak nem arra az 1 szem erzekelojere gondolnak  vigyor3 A masik nem szenzor  vigyor3

De milyen az a nem teljesen xar ECU?  mer olyat még nem láttam....van egy központi agy,ha az nem megy akkor az kuka...sőt lehet flashelni is szerintem...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18379 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 11:47:39 »

De milyen az a nem teljesen xar ECU?  mer olyat még nem láttam....van egy központi agy,ha az nem megy akkor az kuka...sőt lehet flashelni is szerintem...


Olyan ami nem teljesen xar, csak egy picit  Wink vigyor3 En mar talalkoztam ilyesmivel. Az ECU nem csak egy procibol all  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.27 hétfő, 13:58:45 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18380 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 12:34:01 »

Ha xar az ECU ettol meg beindulhat simasan...Ne telejsen xar, csak a torka veres  smile
De MAF es MAP eccere nincs egy autoban  smile MAF-nak nincs is also-felso szenzora, ha csak nem arra az 1 szem erzekelojere gondolnak  vigyor3 A masik nem szenzor  vigyor3
Mert ugye a dízelek traktorok, tehát nem autók Smiley
A MAF egységnek két funkciója van, légtömegmérő (MAF) és beszívott levegő hőmérsékletet mér (IAT).
Az egység hibája IDS-sel kideríthető a nyers feszültségértékek vizsgálatával (RAW MAF signal és RAW IAT signal voltage)

HA MAF-MAP hiba van egy dizelnél, én inkább biztosíték vagy földelési gondot keresnék. És az ECU esetében is inkább. Minden elektromos nyűg probléma elhárítása úgy kezdődik ugye, hogy "ellenőrizze a földelést"... Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18381 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 16:33:51 »

De MAF es MAP eccere nincs egy autoban  smile MAF-nak nincs is also-felso szenzora, ha csak nem arra az 1 szem erzekelojere gondolnak  vigyor3 A masik nem szenzor  vigyor3
wow1
 falbav falbav
teeeeee.dízelszagértő!!! gun gun
Csak az idegeinket borzolod ugye?Te provokátor..... duhos2
 nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #18382 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 19:08:13 »

Sziasztok, ma volt muszakin  a kocsi. szepen atment de amikor atvettem, latom a tukorben hogy ahtso ablaktorlom fuggolegesen all. (eddig problemamentesen uzemelt)
A kapcsolora nem reagal, a biztositek rendben, a relé kattog, az ablaktorlo viszont all. (hatso lampak is ok, es a hatso ablakmoso folyadek is folyik ha aktivalom)
Van valami otletetek mi lehet?
mit nezzek meg?

Koszi elore is!  worship
Udv!
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18383 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 21:48:39 »


Újabb fejezet a kuplung ügyben. Ma végleg megadta magát a dolog. Szerencsére két utcára az AutoFort-tól. Olyan szinten állt be a dolog hogy egyik sebességbe be onnan sehogy se ki. Motor leáll majd kézzel visszahúz a kuplung pedál és úgy ki üresbe. Hála Dominak ( worship worship worship ) sikerült elhúzni a szervizig. Holnap mond majd valami okosat Vik. Utána írom mi volt a hiba.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18384 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 22:37:59 »

Sziasztok, ma volt muszakin  a kocsi. szepen atment de amikor atvettem, latom a tukorben hogy ahtso ablaktorlom fuggolegesen all. (eddig problemamentesen uzemelt)
A kapcsolora nem reagal, a biztositek rendben, a relé kattog, az ablaktorlo viszont all. (hatso lampak is ok, es a hatso ablakmoso folyadek is folyik ha aktivalom)
Van valami otletetek mi lehet?
mit nezzek meg?

Koszi elore is!  worship
Udv!


5 ajtós/kombi? Ezeknél is van az a 3 érintkező?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18385 Dátum: 2009.07.28 kedd, 05:02:29 »

5 ajtós/kombi? Ezeknél is van az a 3 érintkező?
tuti
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18386 Dátum: 2009.07.28 kedd, 05:03:08 »

Újabb fejezet a kuplung ügyben. Ma végleg megadta magát a dolog. Szerencsére két utcára az AutoFort-tól. Olyan szinten állt be a dolog hogy egyik sebességbe be onnan sehogy se ki. Motor leáll majd kézzel visszahúz a kuplung pedál és úgy ki üresbe. Hála Dominak ( worship worship worship ) sikerült elhúzni a szervizig. Holnap mond majd valami okosat Vik. Utána írom mi volt a hiba.
aúúúúúúú szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #18387 Dátum: 2009.07.28 kedd, 10:07:37 »

Újabb fejezet a kuplung ügyben. Ma végleg megadta magát a dolog. Szerencsére két utcára az AutoFort-tól. Olyan szinten állt be a dolog hogy egyik sebességbe be onnan sehogy se ki. Motor leáll majd kézzel visszahúz a kuplung pedál és úgy ki üresbe. Hála Dominak ( worship worship worship ) sikerült elhúzni a szervizig. Holnap mond majd valami okosat Vik. Utána írom mi volt a hiba.
Gyengek most hívott, hogy őt meg Vik hívta, hogy váltó és kuplungcsere...  szomoru1

Najó, nem  vigyor3 De nekem is így kezdte Cheesy Tehát Vik mondta, hogy tényleg levegős volt a rendszer. Az udvarról nem tudtak beállni a szervízbe, oda is tolni kellett. Légtelenítve lett, elvikben gyengek egy óra múlva mehet a kocsiért. Reméljük nem nagyon lesz vele ennél komolyabb baja!
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18388 Dátum: 2009.07.28 kedd, 11:10:41 »

Gyengek most hívott, hogy őt meg Vik hívta, hogy váltó és kuplungcsere...  szomoru1

Najó, nem  vigyor3 De nekem is így kezdte Cheesy Tehát Vik mondta, hogy tényleg levegős volt a rendszer. Az udvarról nem tudtak beállni a szervízbe, oda is tolni kellett. Légtelenítve lett, elvikben gyengek egy óra múlva mehet a kocsiért. Reméljük nem nagyon lesz vele ennél komolyabb baja!
Mitől lett levegős? Mert ugye fékolaj cserétől nem lehetne, mert nem engedik le. Mi lesz az ABS rendszerrel? Állítólag azt elég nehéz légteleníteni...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18389 Dátum: 2009.07.28 kedd, 11:24:20 »

Nekem kb 1 éve fékbetét cserénél volt ugyanez a probléma. Elindultam a lámpánál a kuplung-pedál meg benntmaradt Huh? Huh? Én is visszahúztam kézzel. Majd elvittem hogy légtelenítsék le újra a rendszert.. Azóta(kopp-kopp-kopp) Wink semmi gond.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #18390 Dátum: 2009.07.28 kedd, 11:30:06 »

Szasztok!
3-as mondiba a váltóolajat hol lehet csekkolni?
Kell e hozzá szaki vagy ölég a nyóc álltalános is?
THx
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18391 Dátum: 2009.07.28 kedd, 11:39:17 »

Nekem kb 1 éve fékbetét cserénél volt ugyanez a probléma. Elindultam a lámpánál a kuplung-pedál meg benntmaradt Huh? Huh? Én is visszahúztam kézzel. Majd elvittem hogy légtelenítsék le újra a rendszert.. Azóta(kopp-kopp-kopp) Wink semmi gond.

Biztos Én vagyok a buta, de mi köze a kuplungpedálnak a fékhez?  wow1
Elmagyarázza valaki? Csak hogy képben legyek ha ilyen lenne nálam is...  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18392 Dátum: 2009.07.28 kedd, 11:43:12 »

Biztos Én vagyok a buta, de mi köze a kuplungpedálnak a fékhez?  wow1
Elmagyarázza valaki? Csak hogy képben legyek ha ilyen lenne nálam is...  worship
A hidraulikus kuplung a fékolajat használja.  wave
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18393 Dátum: 2009.07.28 kedd, 11:45:07 »

A hidraulikus kuplung a fékolajat használja.  wave

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáá, értem már!  wow1
Tehát nem feltétlenül a kuplung ment szarrá, ha majd ilyet tapasztalok... (inkább ne)
KÖSZÖNÖM!  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #18394 Dátum: 2009.07.28 kedd, 12:41:04 »

Sziasztok!

Azt hiszem, hogy leégett a generátorom Sad
Nem értek hozzá, így kérdezem, hogy ez arra utal-e: Fél éves akksi (január), idáig semmi gond nem volt vele. A héten beletettem az autóba kb. 700km-t. Most a Tescoig mentem el a sarokra, aztán kb. 1 óra múlva szépen be is indult. A visszafele úton (kb. 500m) észrevettem, hogy elment a légkondi, az összes műszer nullán, légzsák visszajelző világít. Leállítottam, hogy újraindítsam. Semmi... A műszerek kimennek max-ba, majd nullára. Légzsák lámpa sem alszik el, kp-i zár nem megy. Ha kicsit pihen, akkor érezhető, hogy megpróbálna indítózni, de csak kattog, nem forgat.

Mivel menet közben ment el minden, ezért gondolom az amatőr fejemmel, hogy nem töltötte az akksit. A légkodni meg biztos besegített, hogy lemerüljön.

Szerintetek ez generátor? (2002 2.0 TDCI Trend kombi, semmi szélvédő fűtés, csak a Trend cuccok, gyári rádió)

Ha generátor, akkor hova vigyem, ahol nem csak generátort cserélnek, hanem kinyomozzák a leégés pontos okát és azt is megszűntetik?
(olvastam itt horror sztorit sajnos, hogy valami Fertő utcai elismert cégnél már 3-4 ilyen autó is van, aminek folyton leég a generátora)

Köszi szépen!
Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #18395 Dátum: 2009.07.28 kedd, 13:06:46 »

Sziasztok!

Azt hiszem, hogy leégett a generátorom Sad
Nem értek hozzá, így kérdezem, hogy ez arra utal-e: Fél éves akksi (január), idáig semmi gond nem volt vele. A héten beletettem az autóba kb. 700km-t. Most a Tescoig mentem el a sarokra, aztán kb. 1 óra múlva szépen be is indult. A visszafele úton (kb. 500m) észrevettem, hogy elment a légkondi, az összes műszer nullán, légzsák visszajelző világít. Leállítottam, hogy újraindítsam. Semmi... A műszerek kimennek max-ba, majd nullára. Légzsák lámpa sem alszik el, kp-i zár nem megy. Ha kicsit pihen, akkor érezhető, hogy megpróbálna indítózni, de csak kattog, nem forgat.

Mivel menet közben ment el minden, ezért gondolom az amatőr fejemmel, hogy nem töltötte az akksit. A légkodni meg biztos besegített, hogy lemerüljön.

Szerintetek ez generátor? (2002 2.0 TDCI Trend kombi, semmi szélvédő fűtés, csak a Trend cuccok, gyári rádió)

Ha generátor, akkor hova vigyem, ahol nem csak generátort cserélnek, hanem kinyomozzák a leégés pontos okát és azt is megszűntetik?
(olvastam itt horror sztorit sajnos, hogy valami Fertő utcai elismert cégnél már 3-4 ilyen autó is van, aminek folyton leég a generátora)

Köszi szépen!
Szia mondtesó!
A haveromnak 2 hete adta le a generátor a kulcsát!
De nem tudom a körülmények mivoltát.
Megpróbálom elérni a srácot,ha sikerült mindenképp írok!

Ha mákod van az aksi lett zárlatos!
Elötte az gyújtáslámpa nem világított?
 Shocked
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #18396 Dátum: 2009.07.28 kedd, 13:22:43 »

Szia mondtesó!
A haveromnak 2 hete adta le a generátor a kulcsát!
De nem tudom a körülmények mivoltát.
Megpróbálom elérni a srácot,ha sikerült mindenképp írok!

Ha mákod van az aksi lett zárlatos!
Elötte az gyújtáslámpa nem világított?
 Shocked


Az biztos, hogy az aksi lemerült, de azért érdemes rámérni, hogy tölt-e egyáltalán a generátor, mert mi van, ha tényleg csak az aksi döglött meg.
Naplózva
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #18397 Dátum: 2009.07.28 kedd, 13:24:30 »

Szia mondtesó!
A haveromnak 2 hete adta le a generátor a kulcsát!
De nem tudom a körülmények mivoltát.
Megpróbálom elérni a srácot,ha sikerült mindenképp írok!

Ha mákod van az aksi lett zárlatos!
Elötte az gyújtáslámpa nem világított?
 Shocked


Szia!

Nem vagyok benne biztos, hogy előtte mit láttam, mert fogorvostól jövök bezsibbasztva. Jó kis nap, mi? Smiley
Szóval annyi biztos, hogy könnyen indult, a légkondi is ment, majd párszáz méter után elment a légkondi. A levegő fújás hangjának megváltozására figyeltem fel, majd ránéztem a műszerfalra. Akkor már minden műszer nullán volt, légzsák lámpa világított. Furcsa, hogy menet közben történt. Felhívtam az eddigi szerelőmet és azt mondta (logikusan hangzik), hogy ha a Tesco parkolóban még nem voltak indítási problémáim, akkor párszáz méteren nem merülhetett le hirtelen az akksi. Hát, ebben van valami. ..de attól még zárlatos lehet, gondolom.
Ha sikerül bebikázni, akkor mit tudok megnézni műszer nélkül? Van valami a computerben esetleg, ami többet mondhat? (amikor nyomva kell tartani a km nullázót indításkor, arra gondolok)

Köszi!
Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #18398 Dátum: 2009.07.28 kedd, 13:33:30 »

Első körben nézd a sarut,rendessen tették e vissza vagy csak úgy..
Lehet hogy lelazult,vagy oxidált,és már meg is találtad a hibát!


Voltam már úgy hogy új aksi jújdejjó aztán 1 hétmúlva zárlatosvolt!
+a folyadékszinteket csekkold meg cellánként!
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #18399 Dátum: 2009.07.28 kedd, 13:46:45 »

Amit most leírtál az alapján szerintem egyértelműen aksi halál.
Ha a generátor nem tölt, akkor nem 200m alatt adja meg magát.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 361 362 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 374 375 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.