Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.27 csütörtök, 22:39:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 376 377 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20561045 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18450 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 13:53:38 »

A dugattyú is be tud szorulni. Azért, mert vizes a fékolaj, rozsdásodik a dugattyú.
Meg persze akkor is, ha a kötél rohad be.

Megoldas: Fek kotel olajat kell cserelni, es akkor soha nem rohad be a kotel  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18451 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 13:55:10 »

hát a fékolajtól szerintem sem áll be a féknyereg, de ha felvizesedik alacsonyabb lessz a forráspontja és nem lessz féked....
én akkor cserélem ki ha már alacsony lessz a forráspontja, addig minek?
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18452 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 13:56:34 »

hát a fékolajtól szerintem sem áll be a féknyereg, de ha felvizesedik alacsonyabb lessz a forráspontja és nem lessz féked....
én akkor cserélem ki ha már alacsony lessz a forráspontja, addig minek?

Én is így gondolom. Ha nem vizes, miért kellene cserélni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18453 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 13:58:01 »

Megoldas: Fek kotel olajat kell cserelni, es akkor soha nem rohad be a kotel  Cheesy
Ezt add el a fordnak újjításként, hogy szimeringezzék be a bowdenház két végét és mehet bele az olaj... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18454 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 14:01:44 »

Én is így gondolom. Ha nem vizes, miért kellene cserélni?
Honnan tudjátok mikor vizes?
Megnézettetitek a tartályban.....biztos kering.. Smiley
De ha jól belegondolsz 2-3 évente 1500ft(nagy érvágás) nem ér ennyit? fejvakaras
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18455 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 14:04:43 »

Honnan tudjátok mikor vizes?
Megnézettetitek a tartályban.....biztos kering.. Smiley
De ha jól belegondolsz 2-3 évente 1500ft(nagy érvágás) nem ér ennyit? fejvakaras

Mivel a viz konnyebben osszenyomhato, a vizesedes erezheto a rosszabb fekhatason. De nem a viztol rohad be a hatso nyereg  vigyor3

tudomtudom, a nagy lendulettol a viz hatra folyik a hatso nyergekhez es ott aztan berohad jol az egesz  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18456 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 14:09:33 »

Mivel a viz konnyebben osszenyomhato, a vizesedes erezheto a rosszabb fekhatason. De nem a viztol rohad be a hatso nyereg  vigyor3

tudomtudom, a nagy lendulettol a viz hatra folyik a hatso nyergekhez es ott aztan berohad jol az egesz  vigyor3
A víz egyáltalán nem összenyomható! Ilyen szempontból semmi különbség...
Egyébként nem fékolaj kereskedéssel foglalkozom, vigyor3 csak jótanácsnak szántam...meg tapasztalat..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18457 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 14:10:50 »

A víz egyáltalán nem összenyomható! Ilyen szempontból semmi különbség...
Egyébként nem fékolaj kereskedéssel foglalkozom, vigyor3 csak jótanácsnak szántam...meg tapasztalat..

jah az a levego  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18458 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 14:12:50 »

jah az a levego  vigyor3
Jah azok a gázok úgy összességében... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18459 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 14:13:29 »

Jah azok a gázok úgy összességében... eplus2

babzabalo fekrendszer  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18460 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 14:14:14 »

babzabalo fekrendszer  vigyor3
eplus2 worship hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18461 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 14:31:05 »

Honnan tudjátok mikor vizes?
Megnézettetitek a tartályban.....biztos kering.. Smiley
De ha jól belegondolsz 2-3 évente 1500ft(nagy érvágás) nem ér ennyit? fejvakaras

Onnan tudom hogy megmérem a forráspontját műszerrel, kb 1 perc......  eplus2
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18462 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 14:42:49 »

De ha jól belegondolsz 2-3 évente 1500ft(nagy érvágás) nem ér ennyit? fejvakaras

Ennyit mindenképpen ér, csak annyit nem hogy utána hordod szervizbe, mondván hogy kuplungos, meg lendkerekes, meg ki tudja miket el nem hinnék (mivel nem értek hozzá).
A fél kocsit kicserélnék, és megvetetnék velem, miközben meg "csak" levegős, mert ***ul csinálták meg. Egy 1500ft-os "javítás" magamat ismerve belefájna vagy 150-200ezerbe!
Egy életre elvenné a kedvem a kocsikázástól!  szomoru1

Pont mint a tavalyi turbócsörepedés javításom.
A végén a 10-15ezres csőcsere, belefájt 65ezerbe, mert a szaki ezt is mag azt is "megcsinálta" ha már szét van szedve. Jót akart, ismerős, csak ne az én pénzemmel játszadozzon!

És természetesen ez nem a kocsi hibája hanem a szervizeké/szerelőké. Mert az ilyen "butákat" könnyű átbaxni!  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.30 csütörtök, 14:45:53 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18463 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 14:49:48 »

Történet folytatása:
Mentem a kocsival, és tényleg nem jó. Nem lehet rendesen elindulni az autóval. Dadog induláskor. Remeg. Utána 2-től felfelé már jó. De R-ben is ugyanez.

Aztán ma gyengek vitte be a kocsit Vikhez, és a szalontól kb. 20 méterre megállt a kocsi, a Könyves Kálmán külső sávjában. Vontatni kellett be. Vik szerint még mindig levegős a rendszer. Valami nagy buborék van benne, amit nem tudnak kihozni. Több folyadék már nem megy a rendszerbe. Aztán egy fél órás szórakozás után még mindig nincs eredmény. Jelenleg gyengek a buszon van hazafelé, a kocsi meg Viknél maradt. Jelenleg kinyomócsapágyra tippelnek.
De az érdekes az, hogy mikor bevitte a kocsit gyengek a 180-as szervízre, akkor előtte semmi baja nem volt. Ugyanűgy fogott a kuplungja mint az enyém, vagy bármely más TDCi. Mikor kihozta fékolaj csere után, akkor már más volt, és ugye utána 2 nappal meg is állt. Utána megint.  Undecided

Mondjuk ezekután biztos, hogy én nem fogok félolajat cseréltetni, akárhányezer km-nél se  vigyor3
Én 120eKm-nél cseréltettem fékolajat, nem járt ilyen hatással. Tessék szépen 2 évente cserélni az olajat. A fékolaj forráspont ellenőrzése benne van az éves revízióban.

Érdekes kérdés lesz, hogy a levegős olaj miatt nem megfelelően működő kuplung következtében tönkrement lendkerék/kuplungtárcsa/kinyomócsapágy/sebességváltó (megfelelő rész aláhúzandó) javítását ki fogja fizetni. Remélem nem erről lesz szó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18464 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 15:39:13 »

Tessék szépen 2 évente cserélni az olajat.

Én értem, hogy így biztos nem kell aggódni, de miért cseréltessem 2 évente, ha jó?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #18465 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 16:10:59 »


Érdekes kérdés lesz, hogy a levegős olaj miatt nem megfelelően működő kuplung következtében tönkrement lendkerék/kuplungtárcsa/kinyomócsapágy/sebességváltó (megfelelő rész aláhúzandó) javítását ki fogja fizetni. Remélem nem erről lesz szó.
Ez így tényleg érdekes lesz. gyengek-el most beszéltem, és a helyzet a követlező: a kinyomócsapágy meghalt. Vik hétfőn szedi le a váltót, és akkor derül ki, hogy a kuplung többi része milyen állapotban van. Viszont semmi baja nem volt, mikor bement a szervízbe. Tehát lehet, hogy a kinyomócsapágy a levegős, és remegő, rázó rendszer miatt ment tönkre?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18466 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 16:14:51 »

Ez így tényleg érdekes lesz. gyengek-el most beszéltem, és a helyzet a követlező: a kinyomócsapágy meghalt. Vik hétfőn szedi le a váltót, és akkor derül ki, hogy a kuplung többi része milyen állapotban van. Viszont semmi baja nem volt, mikor bement a szervízbe. Tehát lehet, hogy a kinyomócsapágy a levegős, és remegő, rázó rendszer miatt ment tönkre?
Ezt már senki nem mondja meg.A baj az,hogy jól ment be az autó,és rosszul jött ki a servicéből.Valyon ki fogja állni a költségeket....? szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18467 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 16:16:15 »

Ma az AutoFort-ba menet megállt a kocsi újra. A Könyves Kálmánon a szerviz előtt balra és visszafordító sávban adta meg magát a kuplungom teljesen. Vik kisétált és nagy nehezen bevitte a szervizbe, Sebességből se ki, se be. Egy újjal lehetett mozgatni a kuplung pedált. Pumpálásra se reagált pedig Vik vagy 6-7 percet próbálta. Majd motor leállít és natúron be egyesbe és utána lassan átvitte a szervizebe. Ott teljes légtelenítési próba újra. De a rendszer levegő mentes volt. Mivel forró volt a motor ott hagytam ha lehűl tovább nézik a dolgokat. Hívott Vik, hogy megvan a diagnózis. És még nem a végleges. Sajnos nem kellemes. Az biztos, hogy kinyomócsapágy teljesen tönkre ment. Az cserés. Hétfőn veszik le a váltót és utána tud újabb dolgokat mondani. Elképzelhető, hogy kuplung csere is lesz szomoru1 . Szóval a nagyszerviz után rögtön egy ilyen mértékű hiba. Az autó most 3 éves ilyen dolgokra nincs gari? Illetve ha valaki tud olcsón kinyomócsapágyat kérem jelezze felém.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18468 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 18:02:29 »

Ma az AutoFort-ba menet megállt a kocsi újra. A Könyves Kálmánon a szerviz előtt balra és visszafordító sávban adta meg magát a kuplungom teljesen. Vik kisétált és nagy nehezen bevitte a szervizbe, Sebességből se ki, se be. Egy újjal lehetett mozgatni a kuplung pedált. Pumpálásra se reagált pedig Vik vagy 6-7 percet próbálta. Majd motor leállít és natúron be egyesbe és utána lassan átvitte a szervizebe. Ott teljes légtelenítési próba újra. De a rendszer levegő mentes volt. Mivel forró volt a motor ott hagytam ha lehűl tovább nézik a dolgokat. Hívott Vik, hogy megvan a diagnózis. És még nem a végleges. Sajnos nem kellemes. Az biztos, hogy kinyomócsapágy teljesen tönkre ment. Az cserés. Hétfőn veszik le a váltót és utána tud újabb dolgokat mondani. Elképzelhető, hogy kuplung csere is lesz szomoru1 . Szóval a nagyszerviz után rögtön egy ilyen mértékű hiba. Az autó most 3 éves ilyen dolgokra nincs gari? Illetve ha valaki tud olcsón kinyomócsapágyat kérem jelezze felém.

Hány kilométer van az autóban?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #18469 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 18:02:51 »

5 ajtós/kombi? Ezeknél is van az a 3 érintkező?

kombi. igen van. ujra mukodik az ablaktorlo. En nem tudom megmagyarazni, de azert elmeselem hogy  felhivtam a szervizt, elmeseltem a sztorit azt mondtak biztos a muszaki alatt kiprobaltak, ugyfelejtettek, leoldott a hokapcsoloja az ablaktorlo motornak, merthogy ebben az okos autoban az is van.
Tenyleg van ilyen?
Vegulis a lenyeg hogy ujra mukodik.
udv! integet2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18470 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 21:19:19 »

Ezt már senki nem mondja meg.A baj az,hogy jól ment be az autó,és rosszul jött ki a servicéből.Valyon ki fogja állni a költségeket....? szomoru1
szvsz kellene egy 50-50%-os megosztás. Mert lehet, hogy már rossz volt és a levegős működés rúgta bele az utolsót, de az is lehet, hogy még elment volna 100eKm-t.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18471 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 21:22:40 »

Ma az AutoFort-ba menet megállt a kocsi újra. A Könyves Kálmánon a szerviz előtt balra és visszafordító sávban adta meg magát a kuplungom teljesen. Vik kisétált és nagy nehezen bevitte a szervizbe, Sebességből se ki, se be. Egy újjal lehetett mozgatni a kuplung pedált. Pumpálásra se reagált pedig Vik vagy 6-7 percet próbálta. Majd motor leállít és natúron be egyesbe és utána lassan átvitte a szervizebe. Ott teljes légtelenítési próba újra. De a rendszer levegő mentes volt. Mivel forró volt a motor ott hagytam ha lehűl tovább nézik a dolgokat. Hívott Vik, hogy megvan a diagnózis. És még nem a végleges. Sajnos nem kellemes. Az biztos, hogy kinyomócsapágy teljesen tönkre ment. Az cserés. Hétfőn veszik le a váltót és utána tud újabb dolgokat mondani. Elképzelhető, hogy kuplung csere is lesz szomoru1 . Szóval a nagyszerviz után rögtön egy ilyen mértékű hiba. Az autó most 3 éves ilyen dolgokra nincs gari? Illetve ha valaki tud olcsón kinyomócsapágyat kérem jelezze felém.
Ez gáz. TUd a kinyomócsapágy ilyen hirtelen, előzmény nélkül tönkremenni? Avagy elég neki ennyi "extra" terhelés hogy kimúljon?
Azt kellene tudni, hogy a kocsi előéletében volt-e már cserélve a kinyomó. Elvileg 150eKm-t el kell mennie (én 118eKm-nél a lendkerék és a kuplung miatt cseréltettem, még nem volt neki baja), és ha már volt cserélve, valószínű rossz sem volt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18472 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 21:23:59 »

Ma az AutoFort-ba menet megállt a kocsi újra. A Könyves Kálmánon a szerviz előtt balra és visszafordító sávban adta meg magát a kuplungom teljesen. Vik kisétált és nagy nehezen bevitte a szervizbe, Sebességből se ki, se be. Egy újjal lehetett mozgatni a kuplung pedált. Pumpálásra se reagált pedig Vik vagy 6-7 percet próbálta. Majd motor leállít és natúron be egyesbe és utána lassan átvitte a szervizebe. Ott teljes légtelenítési próba újra. De a rendszer levegő mentes volt. Mivel forró volt a motor ott hagytam ha lehűl tovább nézik a dolgokat. Hívott Vik, hogy megvan a diagnózis. És még nem a végleges. Sajnos nem kellemes. Az biztos, hogy kinyomócsapágy teljesen tönkre ment. Az cserés. Hétfőn veszik le a váltót és utána tud újabb dolgokat mondani. Elképzelhető, hogy kuplung csere is lesz szomoru1 . Szóval a nagyszerviz után rögtön egy ilyen mértékű hiba. Az autó most 3 éves ilyen dolgokra nincs gari? Illetve ha valaki tud olcsón kinyomócsapágyat kérem jelezze felém.


több mint egy éve sz+r a kinyomócsapágyam és ugy közlekedek vele, vártam hogy totál essen szét....chip után még talán jobb is lett,mert nem ciripel azóta... eplus2   pedál nekem is beesik néha munkahenger miatt...
én egybe fogom cserélni a cuccost, de megy a vita fix lendkerékről.....országos szinten... eplus2
ugy néz ki a VALEO-s szett csak a 90Le-s TDDI-be jó .... falbav
úgyhogy akkor marad az egyedi gyártás....csak nagyon fogy az idő nyaralásig bakker.... wow1
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.30 csütörtök, 21:26:21 írta Bunyek » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18473 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 22:32:49 »

Onnan tudom hogy megmérem a forráspontját műszerrel, kb 1 perc......  eplus2
Nagy értelme van, a tartályból vett mintából..... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18474 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 22:47:11 »

Ennyit mindenképpen ér, csak annyit nem hogy utána hordod szervizbe, mondván hogy kuplungos, meg lendkerekes, meg ki tudja miket el nem hinnék (mivel nem értek hozzá).
A fél kocsit kicserélnék, és megvetetnék velem, miközben meg "csak" levegős, mert ***ul csinálták meg. Egy 1500ft-os "javítás" magamat ismerve belefájna vagy 150-200ezerbe!
Egy életre elvenné a kedvem a kocsikázástól!  szomoru1

Pont mint a tavalyi turbócsörepedés javításom.
A végén a 10-15ezres csőcsere, belefájt 65ezerbe, mert a szaki ezt is mag azt is "megcsinálta" ha már szét van szedve. Jót akart, ismerős, csak ne az én pénzemmel játszadozzon!

És természetesen ez nem a kocsi hibája hanem a szervizeké/szerelőké. Mert az ilyen "butákat" könnyű átbaxni!  szomoru1
Nehogy már egy fékolaj csere miatt komplikációk lépjenek fel.......az egész lényege, hogy nagyon kell figyelni, hogy mielőtt épp kifogy a tartályból a régi olaj, akkor kell kezdeni feltölteni az újjal, hogy még véletlenül se levegősödjön fel.....ennyi!!!
Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor még más színű folyadékokat veszel cserénél, és akkor pontosan látod, hogy mikor jelenik meg a friss olaj. Én a Shell és a gyári ford(bosch) olaj között váltogatom, az egyik világos, a másik sötét...totál látszik mikor megjelenik a friss.
Én nem bízom másra az autómat, ha rossz megcsinálom.....jó ha gépre kellene tenni, mert olyan hibája van az más, akkor szervíz, de nálam eddíg(4,5éve) ilyen nem volt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18475 Dátum: 2009.07.31 péntek, 00:21:12 »

Hány kilométer van az autóban?

181e.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18476 Dátum: 2009.07.31 péntek, 05:06:40 »

Nehogy már egy fékolaj csere miatt komplikációk lépjenek fel.......az egész lényege, hogy nagyon kell figyelni, hogy mielőtt épp kifogy a tartályból a régi olaj, akkor kell kezdeni feltölteni az újjal, hogy még véletlenül se levegősödjön fel.....ennyi!!!
Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor még más színű folyadékokat veszel cserénél, és akkor pontosan látod, hogy mikor jelenik meg a friss olaj. Én a Shell és a gyári ford(bosch) olaj között váltogatom, az egyik világos, a másik sötét...totál látszik mikor megjelenik a friss.
Én nem bízom másra az autómat, ha rossz megcsinálom.....jó ha gépre kellene tenni, mert olyan hibája van az más, akkor szervíz, de nálam eddíg(4,5éve) ilyen nem volt.
Dettó! vigyor3 eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18477 Dátum: 2009.07.31 péntek, 06:32:27 »

Nagy értelme van, a tartályból vett mintából..... eplus2

most erre nem akarok mit mondani,meg vitázni veled....felőlem minden nap lecserélheted.... eljen  nekem tökmindegy.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18478 Dátum: 2009.07.31 péntek, 08:55:50 »

most erre nem akarok mit mondani,meg vitázni veled....felőlem minden nap lecserélheted.... eljen  nekem tökmindegy.
Maradok a 2-3 éves ciklusidőnél, ahogy kell... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18479 Dátum: 2009.07.31 péntek, 09:03:00 »

181e.
Hát ez már az a Km amikor bármi lehet a kuplunggal, főleg egy 400Nm-t is tudó gépnél  Embarrassed
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18480 Dátum: 2009.07.31 péntek, 09:04:21 »

Hát ez már az a Km amikor bármi lehet a kuplunggal, főleg egy 400Nm-t is tudó gépnél  Embarrassed

plane, hogy mondeo  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18481 Dátum: 2009.07.31 péntek, 09:14:27 »

plane, hogy mondeo  vigyor3
Mit számít? A Sachs vagy a LUK a gyári beszállítók ezzel minden márka kűzd, ezek ennyit bírnak.....
Amelyik gyártó jobban túlméretezi a teljesítményhez képest, azé többet.. smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18482 Dátum: 2009.07.31 péntek, 09:30:12 »

Hát ez már az a Km amikor bármi lehet a kuplunggal, főleg egy 400Nm-t is tudó gépnél  Embarrassed
Ez így van, kivéve ha már volt cserélve pl. 150eKmnél.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18483 Dátum: 2009.07.31 péntek, 09:51:44 »

Nehogy már egy fékolaj csere miatt komplikációk lépjenek fel.......az egész lényege, hogy nagyon kell figyelni, hogy mielőtt épp kifogy a tartályból a régi olaj, akkor kell kezdeni feltölteni az újjal, hogy még véletlenül se levegősödjön fel.....ennyi!!!
Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor még más színű folyadékokat veszel cserénél, és akkor pontosan látod, hogy mikor jelenik meg a friss olaj. Én a Shell és a gyári ford(bosch) olaj között váltogatom, az egyik világos, a másik sötét...totál látszik mikor megjelenik a friss.
Én nem bízom másra az autómat, ha rossz megcsinálom.....jó ha gépre kellene tenni, mert olyan hibája van az más, akkor szervíz, de nálam eddíg(4,5éve) ilyen nem volt.

Ezt így kéne csinálni a szervízben is... elég logikusnak tűnik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18484 Dátum: 2009.07.31 péntek, 10:16:01 »

Én nem bízom másra az autómat, ha rossz megcsinálom.....jó ha gépre kellene tenni, mert olyan hibája van az más, akkor szervíz, de nálam eddíg(4,5éve) ilyen nem volt.

Dettó! vigyor3 eljen Wink wave

Minden tiszteletem a Tiétek!  worship eljen
Én sajnos nem értek hozzá, valamint helyem sincs, és őszintén megvallva gyáva is vagyok , hogy nekiálljak szétkapni!
Szal nekem marad a jó szándékkal átbaxós ismerős, vagy a márka szerviz.
Hogy melyik a rosszabb az mindegy...  szomoru1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18485 Dátum: 2009.07.31 péntek, 11:16:54 »

Ez így van, kivéve ha már volt cserélve pl. 150eKmnél.  eplus2
Kicsi rá az esély, már csak azért is mert kb 30e után még nem szoktak széthullani...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #18486 Dátum: 2009.07.31 péntek, 12:29:03 »

Szanaszét kopott generátor okozhat vészüzemmódokat bármi módon? (teljesítmény vissza, villogó izzításjelző)

Ugyanis most, hogy kaptam csillogó-villogó generátort a durván elkopott helyett, hiú ábrádndjaim vannak, hátha az csinálta a vészüziket is valami elektromos zavarral..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18487 Dátum: 2009.07.31 péntek, 19:09:26 »

Szanaszét kopott generátor okozhat vészüzemmódokat bármi módon? (teljesítmény vissza, villogó izzításjelző)

Ugyanis most, hogy kaptam csillogó-villogó generátort a durván elkopott helyett, hiú ábrádndjaim vannak, hátha az csinálta a vészüziket is valami elektromos zavarral..
Ne reménykedj....... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #18488 Dátum: 2009.08.01 szombat, 09:16:30 »

Ne reménykedj....... vigyor3 Wink wave

Oké. Legfeljebb pozitív csalódás ér Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18489 Dátum: 2009.08.01 szombat, 10:08:39 »

Oké. Legfeljebb pozitív csalódás ér Wink
Sad biztos nem.de ne add fel a reményt....... nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18490 Dátum: 2009.08.01 szombat, 17:36:55 »


Tegnap este hívott Vik, hogy szétkapták a kocsit. Az első átnézés után kinyomócsapágy, kuplung, lendkerék rinya szomoru1 . De lehet, hogy nincs vége mert hétfőn mennek tovább. Bár nagyon kívánom, hogy ennyi legyen. Ez is sok nem, hogyha még találnak valamit szomoru1 . Kb 1-1,5 hét amíg minden ok és újra lesz autó rinya . Addig marad a kölcsön autók hada vigyor3 .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18491 Dátum: 2009.08.01 szombat, 19:41:17 »

Tegnap este hívott Vik, hogy szétkapták a kocsit. Az első átnézés után kinyomócsapágy, kuplung, lendkerék rinya szomoru1 . De lehet, hogy nincs vége mert hétfőn mennek tovább. Bár nagyon kívánom, hogy ennyi legyen. Ez is sok nem, hogyha még találnak valamit szomoru1 . Kb 1-1,5 hét amíg minden ok és újra lesz autó rinya . Addig marad a kölcsön autók hada vigyor3 .
Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #18492 Dátum: 2009.08.01 szombat, 21:48:30 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:

MkIII 2.0 Tdci-2005, Manuális (6) váltó. Itt a manuális váltó lenne a lényeg... Olyat csinál, hogy váltáskor (nem erőltetve) elég hangos hangot ad ki, olyan tipikus váltóhang, mikor a fogaskerekek kapcsolnak. Itt a lényeg a hangerőn van. Álló helyzetben nagyon hallható, járó motornál sem csökken a hangereje. Engem speciel idegesít. A váltások pontosak, korrektek, csak hangos. Ez utalhat valamiféle kezdődő váltóhibára?

Ha engedem vissza a kuplungot, akkor meg egy hangos fémes kattanás hallható, mintha a váltóban lévő fogaskerekek összefeszülés előtt összeütődnének. Mindegy, hogy milyen fokozatról van szó. Ha nagyon lassan váltok + lassan engedem vissza a kuplungpedált, akkor teljesen normális minden, csak ..... ott a csak..... nincs mindig idő a lassított váltásra....

Nem tudjátok, mi lehet ez az hiba?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18493 Dátum: 2009.08.01 szombat, 21:51:11 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:

MkIII 2.0 Tdci-2005, Manuális (6) váltó. Itt a manuális váltó lenne a lényeg... Olyat csinál, hogy váltáskor (nem erőltetve) elég hangos hangot ad ki, olyan tipikus váltóhang, mikor a fogaskerekek kapcsolnak. Itt a lényeg a hangerőn van. Álló helyzetben nagyon hallható, járó motornál sem csökken a hangereje. Engem speciel idegesít. A váltások pontosak, korrektek, csak hangos. Ez utalhat valamiféle kezdődő váltóhibára?

Ha engedem vissza a kuplungot, akkor meg egy hangos fémes kattanás hallható, mintha a váltóban lévő fogaskerekek összefeszülés előtt összeütődnének. Mindegy, hogy milyen fokozatról van szó. Ha nagyon lassan váltok + lassan engedem vissza a kuplungpedált, akkor teljesen normális minden, csak ..... ott a csak..... nincs mindig idő a lassított váltásra....

Nem tudjátok, mi lehet ez az hiba?

Köszönöm!
váltó olaj  szint rendben? Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #18494 Dátum: 2009.08.01 szombat, 21:59:42 »

váltó olaj  szint rendben? Roll Eyes

Ezt nem toom, látod, hogy lehet ellenőrizni? falbav

Illetve van értelme a váltóban olajat cserélni?
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.01 szombat, 22:02:59 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18495 Dátum: 2009.08.01 szombat, 22:09:43 »

Ezt nem toom, látod, hogy lehet ellenőrizni? falbav

Illetve van értelme a váltóban olajat cserélni?
ha nem is cserélni, de utána tölteni mindenféle képen...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18496 Dátum: 2009.08.01 szombat, 22:25:18 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:

MkIII 2.0 Tdci-2005, Manuális (6) váltó. Itt a manuális váltó lenne a lényeg... Olyat csinál, hogy váltáskor (nem erőltetve) elég hangos hangot ad ki, olyan tipikus váltóhang, mikor a fogaskerekek kapcsolnak. Itt a lényeg a hangerőn van. Álló helyzetben nagyon hallható, járó motornál sem csökken a hangereje. Engem speciel idegesít. A váltások pontosak, korrektek, csak hangos. Ez utalhat valamiféle kezdődő váltóhibára?

Ha engedem vissza a kuplungot, akkor meg egy hangos fémes kattanás hallható, mintha a váltóban lévő fogaskerekek összefeszülés előtt összeütődnének. Mindegy, hogy milyen fokozatról van szó. Ha nagyon lassan váltok + lassan engedem vissza a kuplungpedált, akkor teljesen normális minden, csak ..... ott a csak..... nincs mindig idő a lassított váltásra....

Nem tudjátok, mi lehet ez az hiba?

Köszönöm!
Szerintem egy szakival nézesd meg a kuplungodat, lehet nem old tökéletesen valamilyen oknál fogva...
A váltó bírni szokta, ezeknek a kuplung-lendkerék együttes a gyengéjük..  Undecided
Ha több mint 100e van az autóban, akkor cseréld le a váltóolajat, ez a sok recsegtetés biztos vitt bele amúgy is fémet rendesen.... De első körben kuplung ellenőrzés!!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #18497 Dátum: 2009.08.01 szombat, 22:32:31 »

Szerintem egy szakival nézesd meg a kuplungodat, lehet nem old tökéletesen valamilyen oknál fogva...
A váltó bírni szokta, ezeknek a kuplung-lendkerék együttes a gyengéjük..  Undecided
Ha több mint 100e van az autóban, akkor cseréld le a váltóolajat, ez a sok recsegtetés biztos vitt bele amúgy is fémet rendesen.... De első körben kuplung ellenőrzés!!

Köszi, akkor fizetés után go a FordService (ismét...). ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #18498 Dátum: 2009.08.02 vasárnap, 19:44:21 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:

MkIII 2.0 Tdci-2005, Manuális (6) váltó. Itt a manuális váltó lenne a lényeg... Olyat csinál, hogy váltáskor (nem erőltetve) elég hangos hangot ad ki, olyan tipikus váltóhang, mikor a fogaskerekek kapcsolnak. Itt a lényeg a hangerőn van. Álló helyzetben nagyon hallható, járó motornál sem csökken a hangereje. Engem speciel idegesít. A váltások pontosak, korrektek, csak hangos. Ez utalhat valamiféle kezdődő váltóhibára?

Ha engedem vissza a kuplungot, akkor meg egy hangos fémes kattanás hallható, mintha a váltóban lévő fogaskerekek összefeszülés előtt összeütődnének. Mindegy, hogy milyen fokozatról van szó. Ha nagyon lassan váltok + lassan engedem vissza a kuplungpedált, akkor teljesen normális minden, csak ..... ott a csak..... nincs mindig idő a lassított váltásra....

Nem tudjátok, mi lehet ez az hiba?

Köszönöm!

Szerintem meg a lendkerék csattog, az pedig ilyen sajnos.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #18499 Dátum: 2009.08.04 kedd, 06:57:32 »

Sziasztok, jó reggelt!

Egy infó kulcs programozással kapcsolatosan.
Tegnap eljutottam az Aranykulcs Kft-hez a 3. nem tanítható kulcsommal. Kapásból mondták, hogy nem jó chipet tartalmaz. Ők adnak jó chipet 6 ezerért + tanítják szintén 6 ezerért. Gondoltam ha már belekezdtem legyen új chip, de próbáljuk meg a kezelésiben lévő kulcs programozást.
Megkaptam az új chipet, kimentem az autóhoz és a kezelési szerint lepróbáltam a tanítást - láss csodát működik  wow1 taps. A kulcsot elsőre programozta a rendszer kb 30 mp-ig tartott az egész. Be a boltba mondom, hogy működik  taps. Ők mondják aha, akkor jó  Undecided, így csak 6 ezer ami a chip ára. (Jó árfolyamon zajlik a tanítás.....)

Üdv: V.Tamás
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.04 kedd, 06:59:18 írta V.Tamás » Naplózva
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 376 377 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.