Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.27 csütörtök, 22:40:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 365 366 367 368 369 370 371 [372] 373 374 375 376 377 378 379 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20561057 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18550 Dátum: 2009.08.14 péntek, 09:12:25 »

bezzeg miko pcsucs hibat vizionalok...nah akkor nincs ekkora 1etertes  Cheesy Pedig az esetek 90%-ban bejon...Nah nem aze, mert ugyes vok, csak mert annyira kiszamithato a mondi  vigyor3

Egyebkent a szivosor ilyen tuneteket nem okoz...Csak a vegso stadiumban, de akkor mar a moci sem ketyeg  Cheesy Orvenylapok rulz  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18551 Dátum: 2009.08.14 péntek, 13:11:26 »

bezzeg miko pcsucs hibat vizionalok...nah akkor nincs ekkora 1etertes  Cheesy Pedig az esetek 90%-ban bejon...Nah nem aze, mert ugyes vok, csak mert annyira kiszamithato a mondi  vigyor3Egyebkent a szivosor ilyen tuneteket nem okoz...Csak a vegso stadiumban, de akkor mar a moci sem ketyeg  Cheesy Orvenylapok rulz  Cheesy
taps taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #18552 Dátum: 2009.08.14 péntek, 20:14:13 »

Gyujtaskimaradas. Gyertya, kabel, trafo. Sotetben nyisd fel a moci tetot, vedd le a muanyag motorburkolatot es inditsd be a motort. Ha szikrakat lacc valamellik gyertya kabel kornyeken, akkor at huz a kabel a blokkra. Ettol van gyujtaskimaradasod. Picit turaztasd meg a mocit, mert akkor elvileg nagyobb a szikra, jobban eszreveheto. Ha itt nincs gond, akkor gyertyat vedd ki, nezd meg...esetleg csere...ha ezek utan sem mulik el a hiba, akkor trafo csere. Trafo olyan 15-20k korul van. Szivosorod rendben ?
Köszi a segítséget! worship
Ebben a sorrendben lett cserélve. Ma áttoltam haverhoz a szekeret, és megállapíttatott:1.ócskák a gyertyák(vételkor lettek állítólag cserélve szakszervízben 80k-s szervízen, azóta 30k ment bele)-csere;2. átégett az 1. henger kábele-csere;3. minekutánna erre sem reagált pozitívan a szerkezet, ezért kénytelen volt a szaki trafót is cserélni. Azóta megy mint golyó wave Sorrendben 13,15, és 12 lepedő volt a tranzakció.
Sajnos tegnap este kb 5 perccel a válasz előtt log off, ezért éjszakai forgolódásból nem volt hiány. Még a meglévő örvénylapok is képbe kerültek. Elég sötét volt tegnap éccaka....
Kifejezett öröm volt számomra, amikor kiderült, hogy eccerű gyujtásporbléma. Azért nem voltam boldog a végösszegtől. Viszont most megint-remélem-sokáig a megszokott élvezet lesz vezetni!! Na és még mindíg jobb, hogy így derült ki, mintha az M7-esen. Így legalább felhőtlenül indulunk neki a nyaralásnak taps
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18553 Dátum: 2009.08.14 péntek, 20:33:57 »

Köszi a segítséget! worship
Ebben a sorrendben lett cserélve. Ma áttoltam haverhoz a szekeret, és megállapíttatott:1.ócskák a gyertyák(vételkor lettek állítólag cserélve szakszervízben 80k-s szervízen, azóta 30k ment bele)-csere;2. átégett az 1. henger kábele-csere;3. minekutánna erre sem reagált pozitívan a szerkezet, ezért kénytelen volt a szaki trafót is cserélni. Azóta megy mint golyó wave Sorrendben 13,15, és 12 lepedő volt a tranzakció.
Sajnos tegnap este kb 5 perccel a válasz előtt log off, ezért éjszakai forgolódásból nem volt hiány. Még a meglévő örvénylapok is képbe kerültek. Elég sötét volt tegnap éccaka....
Kifejezett öröm volt számomra, amikor kiderült, hogy eccerű gyujtásporbléma. Azért nem voltam boldog a végösszegtől. Viszont most megint-remélem-sokáig a megszokott élvezet lesz vezetni!! Na és még mindíg jobb, hogy így derült ki, mintha az M7-esen. Így legalább felhőtlenül indulunk neki a nyaralásnak taps

Benya gep ecceru mint a faek. Javitas meg eccerubb es occo  vigyor3 Egy trafo ugy 150-200e-ret bir kb. Persze leeht,h ogy hamarabb elszall, ha xar a kabel...Kabel szinten kb. ennyit birhat. Volt mar nalam tra*** meg kabeles gep is. 40bol van egy vatta uj gyujtas rendszered ami jo esellyel ujabb 150k-t ki fog majd birni (gyertyat aze ennel surubben cserelj  vigyor3 )
jau nyaralast  wave
Naplózva

blah blah blah
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #18554 Dátum: 2009.08.15 szombat, 19:20:14 »

...40bol van egy vatta uj gyujtas rendszered ami jo esellyel ujabb 150k-t ki fog majd birni (gyertyat aze ennel surubben cserelj  vigyor3 )
jau nyaralast  wave
AMEN
Köszi!
Naplózva
trev
Vendég
« Új hozzászólás #18555 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 00:14:05 »

Sziasztok!

Egy 2002/11 MK3 1.8 benzinesem van, 5 fokozatú kézi sebességváltóval. Azt vettem észre 1-2 hónapja, hogy hátramenetbe kapcsolva nem mindig gyulladt ki a tolatólámpa, csak akkor ha a sebváltó kart egy kicsit még hátrébb feszítettem a pozícióban. Aztán egy jó ideje már csinálhatok vele amit akarok, egyáltalán nincs tolatólámpa hátramenetkor, se automatikus hátsóablak-törlés, ha megy az első. Nekem olybá tűnik, hogy valami kapcsoló mehetett tönkre, ami érzékeli a hátramenetbe kapcsolást.
Kérdésem, hogy hol keressem ezt a kapcsolót: a váltókar környékén, vagy a váltóban van ez? Merre induljak el?

Kösz,
trev
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18556 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 05:01:57 »

Sziasztok!

Egy 2002/11 MK3 1.8 benzinesem van, 5 fokozatú kézi sebességváltóval. Azt vettem észre 1-2 hónapja, hogy hátramenetbe kapcsolva nem mindig gyulladt ki a tolatólámpa, csak akkor ha a sebváltó kart egy kicsit még hátrébb feszítettem a pozícióban. Aztán egy jó ideje már csinálhatok vele amit akarok, egyáltalán nincs tolatólámpa hátramenetkor, se automatikus hátsóablak-törlés, ha megy az első. Nekem olybá tűnik, hogy valami kapcsoló mehetett tönkre, ami érzékeli a hátramenetbe kapcsolást.
Kérdésem, hogy hol keressem ezt a kapcsolót: a váltókar környékén, vagy a váltóban van ez? Merre induljak el?

Kösz,
trev
A váltóban vanik az akku alatt(nálam.....) Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
trev
Vendég
« Új hozzászólás #18557 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 08:33:22 »

A váltóban vanik az akku alatt(nálam.....) Wink wave

Jajj, de örülök ennek most....  szomoru1
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #18558 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 09:28:15 »

Szépjónapot!

Klíma a téma.

Leírom a történteket. Hétvégén voltam egy 3600km-es úton, svájc és környéke. Klíma ment végig, tökéletesen is működött. Ausztriába leálltam és vártam a kocsiban. Gondoltam bekapcsolom hogy ne dögöljek meg a melegben. Be is kapcsolt, hallottam hogy beindult, de nem tolta a hideget. félpercig járattam, kikapcsoltam, majd vissza, de semmi. Ezt eljátszottam 4-5ször, de nem reagált. Majd elindultam, akkor is próbáltam de nem működött, aztán gondolt egyet, és elkezdte fújni a hideget. Aztán másnap már svájcban megint elkezdett sz@rakodni. Teljesen jól működött, kellő hideg, minden ami kell,aztán hirtelen nem nyomatja a hideget. Zúg a motor, bekapcsol, de csak a sima meleg levegőt fújja. Szóval hol működik, hol nem...

Mitől lehet ez a jelenség? Ja, klíma nemrég lett ellenőrizve,feltöltve.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.17 hétfő, 09:30:23 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
trev
Vendég
« Új hozzászólás #18559 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 09:44:27 »

Szépjónapot!

Klíma a téma.

Leírom a történteket. Hétvégén voltam egy 3600km-es úton, svájc és környéke. Klíma ment végig, tökéletesen is működött. Ausztriába leálltam és vártam a kocsiban. Gondoltam bekapcsolom hogy ne dögöljek meg a melegben. Be is kapcsolt, hallottam hogy beindult, de nem tolta a hideget. félpercig járattam, kikapcsoltam, majd vissza, de semmi. Ezt eljátszottam 4-5ször, de nem reagált. Majd elindultam, akkor is próbáltam de nem működött, aztán gondolt egyet, és elkezdte fújni a hideget. Aztán másnap már svájcban megint elkezdett sz@rakodni. Teljesen jól működött, kellő hideg, minden ami kell,aztán hirtelen nem nyomatja a hideget. Zúg a motor, bekapcsol, de csak a sima meleg levegőt fújja. Szóval hol működik, hol nem...

Mitől lehet ez a jelenség? Ja, klíma nemrég lett ellenőrizve,feltöltve.

Szia!

Nekem hasonlókat művelt, néha csinálja még most is. A hiba - nálam - a klímakompresszor kuplungjánál volt/van. Van itt egy elektromágnes, ami ha be van kapcsolva a klíma, behúzza a kompresszor végén lévő tárcsán a zárat. A tárcsa egyébként mindig forog, ha jár az autó motorja, de csak akkor hajtja meg a kompresszort, ha az elektromágnes behúz. Nos, nálam ez az elektromágnes gyengült el annyira, hogy nem mindig húzott be, vagy egy idő után elengedte a tárcsát. Időnként még most is csinálja, de viszonylag ritkán - pedig azóta már cserélve lett (a cseredarab sem volt új).

Amit hallasz, hogy bekapcsolt klíma mellett zúg a motor, az lehet hogy a hűtőt fújó ventillátor, nem? Ha a klíma bekapcs, a ventillátor is elindul alacsony fokozaton. De ettől még lehet, hogy a kompresszor nem jár. Nézd meg járó motornál és bekapcsolt klímánál a kompresszor végén lévő tárcsát. Ha nem forog, ez a baj. Ha forog és mégsincs hideg, akkor passz.

Üdv,
trev
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #18560 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 12:07:53 »

Szia!

Nekem hasonlókat művelt, néha csinálja még most is. A hiba - nálam - a klímakompresszor kuplungjánál volt/van. Van itt egy elektromágnes, ami ha be van kapcsolva a klíma, behúzza a kompresszor végén lévő tárcsán a zárat. A tárcsa egyébként mindig forog, ha jár az autó motorja, de csak akkor hajtja meg a kompresszort, ha az elektromágnes behúz. Nos, nálam ez az elektromágnes gyengült el annyira, hogy nem mindig húzott be, vagy egy idő után elengedte a tárcsát. Időnként még most is csinálja, de viszonylag ritkán - pedig azóta már cserélve lett (a cseredarab sem volt új).

Amit hallasz, hogy bekapcsolt klíma mellett zúg a motor, az lehet hogy a hűtőt fújó ventillátor, nem? Ha a klíma bekapcs, a ventillátor is elindul alacsony fokozaton. De ettől még lehet, hogy a kompresszor nem jár. Nézd meg járó motornál és bekapcsolt klímánál a kompresszor végén lévő tárcsát. Ha nem forog, ez a baj. Ha forog és mégsincs hideg, akkor passz.

Üdv,
trev

Mit kellett cserélned és mennyibe fájt?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
trev
Vendég
« Új hozzászólás #18561 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 13:22:51 »

Mit kellett cserélned és mennyibe fájt?

Az elektromágnest kellett cserélnem, 18e-ért hoztak bele "újat" (bontottból). De épp a napokban jár le egy aukció a vaterán, ahol komplett MK3-as klímakompresszort kínálnak 20e-ért. Ha annyiért le lehet ütni, akkor az jobban megéri.

Egyébként, amíg a cserét nem hajtattam végre, rendszeresítve volt a kocsiban egy seprűnyél, amivel időnként betoltam a kompresszor kuplungját záró pozícióba, ha már nagyon meleg volt a kocsiban. Pár percig ott is maradt, aztán egy kövérebb gáznál megint elengedte...  nyes

Ha eljutsz odáig és cserélsz, kérlek nézd majd meg, hogy a klímakuplung két tárcsája között nálad van-e ferrit. Az enyémben teljesen úgy nézett ki, mint ha kellett volna lennie, de az alkatrészesek esküdöztek, hogy az újban sincs.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #18562 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 15:32:25 »

Az elektromágnest kellett cserélnem, 18e-ért hoztak bele "újat" (bontottból). De épp a napokban jár le egy aukció a vaterán, ahol komplett MK3-as klímakompresszort kínálnak 20e-ért. Ha annyiért le lehet ütni, akkor az jobban megéri.

Egyébként, amíg a cserét nem hajtattam végre, rendszeresítve volt a kocsiban egy seprűnyél, amivel időnként betoltam a kompresszor kuplungját záró pozícióba, ha már nagyon meleg volt a kocsiban. Pár percig ott is maradt, aztán egy kövérebb gáznál megint elengedte...  nyes

Ha eljutsz odáig és cserélsz, kérlek nézd majd meg, hogy a klímakuplung két tárcsája között nálad van-e ferrit. Az enyémben teljesen úgy nézett ki, mint ha kellett volna lennie, de az alkatrészesek esküdöztek, hogy az újban sincs.

Hogy lehet ezt diagnosztizálni? Mert most működik, szal lehet ha elvinném megnézetni, éppen működne ott is...Vagy eltárolt valami hibakódot?
Tudsz ajánlani megbíztahó szakit, aki meg tudná nézni és nem lehúzós?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
trev
Vendég
« Új hozzászólás #18563 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 15:59:26 »

Hogy lehet ezt diagnosztizálni? Mert most működik, szal lehet ha elvinném megnézetni, éppen működne ott is...Vagy eltárolt valami hibakódot?
Tudsz ajánlani megbíztahó szakit, aki meg tudná nézni és nem lehúzós?

Megbízható szakit sajnos nem tudok ajánlani. Ahová én vittem ott ugyan rendesen megcsinálták, de sztem kissé lehúztak az alkatrész árban. Ahová egyébként járok a kocsival, ott pedig nem foglalkoznak elektromos dolgokkal.
Hibakódot nem tárolt el semmilyet. Diagnosztizálni... hát nem egyszerű. Mondom, 20-30 bekapcsolásból nekem most 1-szer nem indul, de pár perc zötykölődés után már igen. A legjobb az, ha a biztosítéktáblán a klíma relét kiveszed és egy dróttal ÁLLÓ MOTOR MELLETT rövidre zárod, mert akkor hallható és látható is, ahogy az elektromágnes behúzza a kuplungot. Na, ha olyankor nem húzza be, vagy behúzza ugyan, de olyan gyenge hogy kézzel kell rásegíteni, akkor tutira a tekercs van elgyengülve. Nálam ez volt a helyzet. Ki is lehet mérni a tekercset, de akkor oda tudni illene a gyári értékeket, hogy legyen mihez hasonlítani. Ennek megadásában sajnos nem tudok segíteni.
Még egy dolog eszembe jutott, de annak sem örülnél: lehet, hogy valahol szivárog a hűtőközeg, így folyamatosan csökken a nyomás a rendszerben. Ha ez egy meghatározott szintnél kevesebb, akkor az elektronika a kompresszor védelmében (mivel annak a kenését is a hűtőközeg adja) nem zárja a kuplungot. Elképzelhető, hogy most épp ezen a határon billeg a rendszer, így néha megy, néha nem. Érdemes lenne rámérni, hogy mekkora a nyomás. Ezt bármelyik klímás meg tudja csinálni.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #18564 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 16:05:17 »

Megbízható szakit sajnos nem tudok ajánlani. Ahová én vittem ott ugyan rendesen megcsinálták, de sztem kissé lehúztak az alkatrész árban. Ahová egyébként járok a kocsival, ott pedig nem foglalkoznak elektromos dolgokkal.
Hibakódot nem tárolt el semmilyet. Diagnosztizálni... hát nem egyszerű. Mondom, 20-30 bekapcsolásból nekem most 1-szer nem indul, de pár perc zötykölődés után már igen. A legjobb az, ha a biztosítéktáblán a klíma relét kiveszed és egy dróttal ÁLLÓ MOTOR MELLETT rövidre zárod, mert akkor hallható és látható is, ahogy az elektromágnes behúzza a kuplungot. Na, ha olyankor nem húzza be, vagy behúzza ugyan, de olyan gyenge hogy kézzel kell rásegíteni, akkor tutira a tekercs van elgyengülve. Nálam ez volt a helyzet. Ki is lehet mérni a tekercset, de akkor oda tudni illene a gyári értékeket, hogy legyen mihez hasonlítani. Ennek megadásában sajnos nem tudok segíteni.
Még egy dolog eszembe jutott, de annak sem örülnél: lehet, hogy valahol szivárog a hűtőközeg, így folyamatosan csökken a nyomás a rendszerben. Ha ez egy meghatározott szintnél kevesebb, akkor az elektronika a kompresszor védelmében (mivel annak a kenését is a hűtőközeg adja) nem zárja a kuplungot. Elképzelhető, hogy most épp ezen a határon billeg a rendszer, így néha megy, néha nem. Érdemes lenne rámérni, hogy mekkora a nyomás. Ezt bármelyik klímás meg tudja csinálni.

Nemrég lett átnézetve és feltöltve. Nem szivárgott. Persze azóta kaphatott egy követ amitől szivárog, de erre kicsi az esély. Kösz az infókat, majd kiokoskodok valamit. Smiley
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18565 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 16:29:07 »

Ha bekapcsolod a klimát és kattan egyett akkor behúz a kompresszor kuplungja, ha nem akkor nem kattan.
megy mindkét ventilátor és szabályozza őket?
Nem szokott kattogni és ki-be kapcsolgatni a ventilátor?
meg amugy manuális vagy automata klima?
a hüttőn van egy előtét ellenálás annak a csatija szokott szétégni és kontaktos lessz, ugy mint nálam is, levág csúszósaru rá zsugorcsővel és jobb mint a gyári....az előtét ellenálást is kimérheted, de ha megvan égve akkor kuka....
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.17 hétfő, 16:31:13 írta Bunyek » Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #18566 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 16:55:39 »

Ha bekapcsolod a klimát és kattan egyett akkor behúz a kompresszor kuplungja, ha nem akkor nem kattan.
megy mindkét ventilátor és szabályozza őket?
Nem szokott kattogni és ki-be kapcsolgatni a ventilátor?
meg amugy manuális vagy automata klima?
a hüttőn van egy előtét ellenálás annak a csatija szokott szétégni és kontaktos lessz, ugy mint nálam is, levág csúszósaru rá zsugorcsővel és jobb mint a gyári....az előtét ellenálást is kimérheted, de ha megvan égve akkor kuka....

Automata klímáról van szó. Még csak most hétvégén csinálta először, szal nem volt időm kifigyelni.

Szerdán viszem Vikhez, utána okosabb leszek.Smiley
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18567 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 16:58:35 »

Automata klímáról van szó. Még csak most hétvégén csinálta először, szal nem volt időm kifigyelni.

Szerdán viszem Vikhez, utána okosabb leszek.Smiley

a jobb lábnál a gázpedálnál van az autómatának a hőmérséklet érzékelője, az szokott még sz+arakodni, fujasd ki száraz levegővel, vagy pucold meg hátha...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #18568 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 17:01:30 »

a jobb lábnál a gázpedálnál van az autómatának a hőmérséklet érzékelője, az szokott még sz+arakodni, fujasd ki száraz levegővel, vagy pucold meg hátha...

Azt tudom, és a múltkor kicsit meg is tisztogattam, szal az kilőve. És attól talán még bekapcsolna a klíma...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Chris75129
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE


E-mail
« Új hozzászólás #18569 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 17:18:54 »

Sziasztok  ! worship
Egy megfigyelés miatt írok ide.MKIII  kombim van és megben nem nyílik a csomagtérajtó.Mint kiderült a hátsó ajtó mikrokapcsolója a gond.A veszprémi Ford szakszervízben megállapították.Valamint közöltem velük hogy elég nagy gáz hogy nem nyílik mert pénteken megyek nyaralni nem tudok belecuccolni csa este meg reggel.Mivel eddig nem tudtam kulcssal sem kinyitni az ajtót hátul igy be voltam parázva rendesen.Megoldás: lejjebb rakták a rendszámot és láss csodát a kulcs elfordult  Smiley)))  Pedig nem vagyok müszaki analfabéta  vigyor3  mert kertigépeket javítok,de most egy kicsit cikin éreztem magam.Bocsi a kis eszmefuttatásért Ja és tök olcsók voltak (  bruttó 1500 Ft)

 Üdv NEKTEK  Chriss
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18570 Dátum: 2009.08.18 kedd, 18:51:48 »

Kérném lektorálni, sikítani, ha valami nem jó.
Mk3 kényelmi extrák programozása
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18571 Dátum: 2009.08.18 kedd, 19:18:34 »

Kérném lektorálni, sikítani, ha valami nem jó.
Mk3 kényelmi extrák programozása
Ugyan nem progizás,de betűzhetnéd azt is,hogy a szivargyujtónak 2 biztihelye van.
Ha az 1ikbe teszed a biztit,csak gyújtás alatt lesz az aljzatba fesz.
Ha a másikba,akkor folyamatosan (gyujtás nélkül is)ad feszt a szivargyujtó aljzat.

 vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18572 Dátum: 2009.08.18 kedd, 19:48:21 »

Kérném lektorálni, sikítani, ha valami nem jó.
Mk3 kényelmi extrák programozása

katasztrofa  vigyor3 eljen
Naplózva

blah blah blah
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18573 Dátum: 2009.08.18 kedd, 20:13:35 »

Ugyan nem progizás,de betűzhetnéd azt is,hogy a szivargyujtónak 2 biztihelye van.
Ha az 1ikbe teszed a biztit,csak gyújtás alatt lesz az aljzatba fesz.
Ha a másikba,akkor folyamatosan (gyujtás nélkül is)ad feszt a szivargyujtó aljzat.

 vigyor3 Wink wave
Ezt én nem tudtam!!!
Morogtam is, hogy mi a fenéért van fesz alatt a szivargyújtó, ha nincs rajta gyújtás!!  falbav
Melyik biztit kell áttenni hova?  wow1
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18574 Dátum: 2009.08.18 kedd, 20:14:22 »

Ugyan nem progizás,de betűzhetnéd azt is,hogy a szivargyujtónak 2 biztihelye van.
Ha az 1ikbe teszed a biztit,csak gyújtás alatt lesz az aljzatba fesz.
Ha a másikba,akkor folyamatosan (gyujtás nélkül is)ad feszt a szivargyujtó aljzat.

 vigyor3 Wink wave
Még mielőtt megkérdezi valaki, melyiket kell hova rakni?  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18575 Dátum: 2009.08.18 kedd, 20:54:55 »

Ezt én nem tudtam!!!
Morogtam is, hogy mi a fenéért van fesz alatt a szivargyújtó, ha nincs rajta gyújtás!!  falbav
Melyik biztit kell áttenni hova?  wow1
Holnap memmondom! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18576 Dátum: 2009.08.18 kedd, 21:01:14 »

Holnap memmondom! vigyor3

Köszi!  worship
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #18577 Dátum: 2009.08.19 szerda, 08:57:02 »

A hülyéskedés maradjon a chat topic-ba! A többit töröltem!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18578 Dátum: 2009.08.19 szerda, 18:37:24 »

A hülyéskedés maradjon a chat topic-ba! A többit töröltem!
Nekem ez nem megy....épül a fórumod tudástára,használhatósága,cikkeket gyűjt(ünk) sok ember aki tenni szeretne valami hasznosat,hogy emelje az image-t a fórumodnak.A hülyéskedés része az emberi tulajdonságnak.Nem vagyunk gépek.
És igazad van.Megvan mindennek a helye.De kérdem én.Itt folyik egy beszélgetés.Ha a hülyéskedést átírjuk a csetbe,a poént a humorba,senki nem találja meg az összefüggést a témában,ha utólag olvassa,és 3-4topicot kell elolvasson az 1 témában elindult beszélgetés végkifelyletéhez.
És tudom,hogy ezt sem ide kellett volna írnom,de akkor sose találtad volna meg,de oda teszed,ahová akarod!Akár töröld ha úgy tetszik,az a legegyszerűbb,ám legbosszantóbb!
Abszolúte nincs diplomáciai érzéked.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18579 Dátum: 2009.08.19 szerda, 18:56:32 »

Alf,

Megígérted, hogy ma lehull a lepel a biztosítékod számáról...  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18580 Dátum: 2009.08.19 szerda, 19:02:48 »

Alf,

Megígérted, hogy ma lehull a lepel a biztosítékod számáról...  wave
Megígértem.Megy majd privátba.Elment a kedvem.
 falbav falbav Már megint csak rossz helyen offolunk..... action
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18581 Dátum: 2009.08.19 szerda, 19:22:56 »

Alf,

Megígérted, hogy ma lehull a lepel a biztosítékod számáról...  wave
Csak neked!
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
A könyvben a 148-ik oldaltól a 155ig van a téma.A szivargyujtó a közponi biztitáblában van biztosítva.A bal térd előtt lévő lenyíló ajtó mögött.
Nincsenek számozások,csak ikonok.Ahol benn van a biztije a sz.gy-nak az az alatti-ill. feletti üres hely ,a másik funkció biztialjzata.
Remélem sokak számára használható-és értékes info volt,akinek nem tetszik,ha nincs fesz kulcs nélkül,illetve hiába veszi ki a kulcsot,lemerül az akkuja,mert rajta maradt az utólagos ülésfűtés.Van választás.Ez a kumma off....enélkül nem megy sajna.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18582 Dátum: 2009.08.19 szerda, 19:41:40 »

Csak neked!
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
A könyvben a 148-ik oldaltól a 155ig van a téma.A szivargyujtó a közponi biztitáblában van biztosítva.A bal térd előtt lévő lenyíló ajtó mögött.
Nincsenek számozások,csak ikonok.Ahol benn van a biztije a sz.gy-nak az az alatti-ill. feletti üres hely ,a másik funkció biztialjzata.
Remélem sokak számára használható-és értékes info volt,akinek nem tetszik,ha nincs fesz kulcs nélkül,illetve hiába veszi ki a kulcsot,lemerül az akkuja,mert rajta maradt az utólagos ülésfűtés.Van választás.Ez a kumma off....enélkül nem megy sajna.
worship
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #18583 Dátum: 2009.08.19 szerda, 21:27:38 »

Csak neked!
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
A könyvben a 148-ik oldaltól a 155ig van a téma.A szivargyujtó a közponi biztitáblában van biztosítva.A bal térd előtt lévő lenyíló ajtó mögött.
Nincsenek számozások,csak ikonok.Ahol benn van a biztije a sz.gy-nak az az alatti-ill. feletti üres hely ,a másik funkció biztialjzata.
Remélem sokak számára használható-és értékes info volt,akinek nem tetszik,ha nincs fesz kulcs nélkül,illetve hiába veszi ki a kulcsot,lemerül az akkuja,mert rajta maradt az utólagos ülésfűtés.Van választás.Ez a kumma off....enélkül nem megy sajna.
Nekem se megy a szivargyújtóm, eddig azzal nyugtattam magam, hogy nem értek hozzá, leírásom sincs. most nem tudom mire fogok hivatkozni... Smiley

ui.: az poénkodás itt off, nyilván belefér pár poén, ahogy más off hozzászólás is, csak ésszel.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18584 Dátum: 2009.08.19 szerda, 21:31:10 »

Nekem se megy a szivargyújtóm, eddig azzal nyugtattam magam, hogy nem értek hozzá, leírásom sincs. most nem tudom mire fogok hivatkozni... Smiley
1-0 ide.
Ezt még Vik sem tudta,hogy így van. vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #18585 Dátum: 2009.08.21 péntek, 14:18:49 »

Nekem ez nem megy....épül a fórumod tudástára,használhatósága,cikkeket gyűjt(ünk) sok ember aki tenni szeretne valami hasznosat,hogy emelje az image-t a fórumodnak.A hülyéskedés része az emberi tulajdonságnak.Nem vagyunk gépek.
És igazad van.Megvan mindennek a helye.De kérdem én.Itt folyik egy beszélgetés.Ha a hülyéskedést átírjuk a csetbe,a poént a humorba,senki nem találja meg az összefüggést a témában,ha utólag olvassa,és 3-4topicot kell elolvasson az 1 témában elindult beszélgetés végkifelyletéhez.
És tudom,hogy ezt sem ide kellett volna írnom,de akkor sose találtad volna meg,de oda teszed,ahová akarod!Akár töröld ha úgy tetszik,az a legegyszerűbb,ám legbosszantóbb!
Abszolúte nincs diplomáciai érzéked.....

Ha valamelyik topic-ba sok az off, akkor az nem jó, töröljem ki. Ha valahol kiszedem, akkor az se jó, mert nem lehet követni.
Direkt szét lett szedve a fórum, szakmai és off részre, pont ez miatt, nem én eröltettem ezt, hanem Ti, most ez se jó.
Amit pedig törltem totálisan nem illett a témába, értelmetlen flood volt.
(Ezt is érdemesebb lett volna a fórum help-be írni.)
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18586 Dátum: 2009.08.22 szombat, 09:36:39 »

http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
A könyvben a 148-ik oldaltól a 155ig van a téma.A szivargyujtó a közponi biztitáblában van biztosítva.A bal térd előtt lévő lenyíló ajtó mögött.
Nincsenek számozások,csak ikonok.Ahol benn van a biztije a sz.gy-nak az az alatti-ill. feletti üres hely ,a másik funkció biztialjzata.
Remélem sokak számára használható-és értékes info volt,akinek nem tetszik,ha nincs fesz kulcs nélkül,illetve hiába veszi ki a kulcsot,lemerül az akkuja,mert rajta maradt az utólagos ülésfűtés.Van választás.Ez a kumma off....enélkül nem megy sajna.

Köszönöm szépen Alf!  worship worship
Naplózva
adamkovacs
Vendég
« Új hozzászólás #18587 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 07:10:47 »

Sziasztok, anno írtam, hogy felmegy a hűtővíz hőmérséklete, ha klímázok.
Átnézték, kitisztították a klímát, de továbbra is felmegy a hő.

Ha megy a klíma, akkor látszólag nem elég a hűtés. Gyakorlatilag félreállok és kikapcsolt klímával alapjáraton sem akar lehűlni. A menetszél viszont lehűti, még a klímát is tudom ekkor használni.  (arra következtetek ebből, hogy a termosztát jó)

Többfokozatú a ventillátor a kocsiban?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18588 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 07:50:30 »

Sziasztok, anno írtam, hogy felmegy a hűtővíz hőmérséklete, ha klímázok.
Átnézték, kitisztították a klímát, de továbbra is felmegy a hő.

Ha megy a klíma, akkor látszólag nem elég a hűtés. Gyakorlatilag félreállok és kikapcsolt klímával alapjáraton sem akar lehűlni. A menetszél viszont lehűti, még a klímát is tudom ekkor használni.  (arra következtetek ebből, hogy a termosztát jó)

Többfokozatú a ventillátor a kocsiban?

igen. Mind2ot 1-1 rele vezerel.
Naplózva

blah blah blah
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18589 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 08:02:48 »

Sziasztok, anno írtam, hogy felmegy a hűtővíz hőmérséklete, ha klímázok.
Átnézték, kitisztították a klímát, de továbbra is felmegy a hő.

Ha megy a klíma, akkor látszólag nem elég a hűtés. Gyakorlatilag félreállok és kikapcsolt klímával alapjáraton sem akar lehűlni. A menetszél viszont lehűti, még a klímát is tudom ekkor használni.  (arra következtetek ebből, hogy a termosztát jó)

Többfokozatú a ventillátor a kocsiban?
Ellenőrizd az alacsony fokozatot. Hideg hűtővízzel bekapcsolt klímával el kell induljon alacsony fokozaton, folyamatosan.
Naplózva
aaddaam
Vendég
« Új hozzászólás #18590 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 08:30:38 »

Sziasztok! Elnézést ha rosz helyre irok, de nem találtam enél jobbat mint a szakmai fórum! Szoval Az a nagy helyzet, hogy életem elsö autoját venném meg egy 2001 es 2.0TDDI motorral felszerelt tipus!-> http://www.hasznaltauto.hu/3188527_ford_mondeo_2001   -> ö az egyébként! Roll Eyes
És mivel nem vagyok autoszerelö, meg ehhez hasonló, és ELSÖ auto vásárlo- elolvastam már szinte mindent ami itt találtam, megnéztem a tisztitós videokat és ami nagyon tetszett az a "Petya" összehasonlito tesztje!
Szoval a kérdésem az, hogy ma még megéri venni DI-motoros autot?Huh? Vagy ezzel több bajom lesz? Nem vagyok milliomos, de ennyi KP-m van!  rinya Kérlek segitsetek mert valószinu nem találtam meg még minden cikket meg ienek! (Azért a gyerek nézett amikor mondtam neki, hogy nyomd hosszan a lezáró gombot és felmegy az ablak nyes Ezt is itt olvastam valahol!) Szoval mit kéne tennem? Ami nekem fura volt(az a baj, hogy más mondiba nem ültem, nem tudom összehasonlitani mással szomoru1 ) Sztem a kuplung fönnt fog, de lehet hogy az jo vagy ... nem tudom! Valaki legyen már olyan jo, hogy help -el nekem!! Nagyon köszönöm elöre is!! worship worship worship
Sziasztok! integet2 Ádám
Naplózva
aaddaam
Vendég
« Új hozzászólás #18591 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 08:32:43 »

Mit jelent a "bug" ?

Bogár! szo szerint
Valami hiba lehet!
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18592 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 08:41:57 »

Sziasztok! Elnézést ha rosz helyre irok, de nem találtam enél jobbat mint a szakmai fórum!
Szia.

Szűk pénztárcára sztem ideális a TDDi, picit többet fogyaszt a TDCinél, kicsit hangosabb, de jóideig hibamentesen fog szolgálni. Adagolóra kell vigyázni, a kannásat felejtsd el, és nemsok bajod lesz vele.

Grat a verdához, és üdv a klubban, baleset- és szervízmentes utat neked.  wave

szerk.

Keresd meg az offban a helyileg hozzád tartozó régiót, ott fel tudod venni a kapcsolatot a közeli mondeosokkal.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18593 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 10:02:37 »

Sziasztok! Elnézést ha rosz helyre irok, de nem találtam enél jobbat mint a szakmai fórum! Szoval Az a nagy helyzet, hogy életem elsö autoját venném meg egy 2001 es 2.0TDDI motorral felszerelt tipus!-> http://www.hasznaltauto.hu/3188527_ford_mondeo_2001   -> ö az egyébként! Roll Eyes
És mivel nem vagyok autoszerelö, meg ehhez hasonló, és ELSÖ auto vásárlo- elolvastam már szinte mindent ami itt találtam, megnéztem a tisztitós videokat és ami nagyon tetszett az a "Petya" összehasonlito tesztje!
Szoval a kérdésem az, hogy ma még megéri venni DI-motoros autot?Huh? Vagy ezzel több bajom lesz? Nem vagyok milliomos, de ennyi KP-m van!  rinya Kérlek segitsetek mert valószinu nem találtam meg még minden cikket meg ienek! (Azért a gyerek nézett amikor mondtam neki, hogy nyomd hosszan a lezáró gombot és felmegy az ablak nyes Ezt is itt olvastam valahol!) Szoval mit kéne tennem? Ami nekem fura volt(az a baj, hogy más mondiba nem ültem, nem tudom összehasonlitani mással szomoru1 ) Sztem a kuplung fönnt fog, de lehet hogy az jo vagy ... nem tudom! Valaki legyen már olyan jo, hogy help -el nekem!! Nagyon köszönöm elöre is!! worship worship worship
Sziasztok! integet2 Ádám
Jól meg kell nézni,mint bármelyik használt autót.Ebben akár 300e km+ is lehet.Ami nem gond,ha karban volt tartva.De látom,magyar rendszámos,így gyanússá válhat.Egyébként még mindig jó választás lehet a tddi mondi.Kuplungnak szerintem nem szabad nagyon fenn fognia.Lehet hogy csereérett lesz a kuplun-lendkerék kinyomó csere.Ez kb.200-250e ft + költséget jelent.Ami nem gond,ha van rávalód-mert utána nagyon sokáig renben lesz a verda-mondjuk amíg nálad van bőven.
Olvasd a fórumot,kérdezz,biztosan fognak neked itt segíteni amiben csak tudnak! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18594 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 10:05:23 »

Bogár! szo szerint
Valami hiba lehet!

Curtis örülhet, hogy így, 5 év távlatából, választ kapott a kérdésére...  vigyor3 Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18595 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 10:06:35 »

Curtis örülhet, hogy így, 5 év távlatából, választ kapott a kérdésére...  vigyor3 Wink
Off
De mostár nem hal meg bután! nyes
On
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adamkovacs
Vendég
« Új hozzászólás #18596 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 10:20:44 »

Ellenőrizd az alacsony fokozatot. Hideg hűtővízzel bekapcsolt klímával el kell induljon alacsony fokozaton, folyamatosan.
Nem indul el!!! Hol vannak az említett relék? Mit nézzek még meg?

Thx: Ádám
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18597 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 10:36:19 »

Nem indul el!!! Hol vannak az említett relék? Mit nézzek még meg?

Thx: Ádám

szia!

A ventilátorokat egy előtétellenálás vezérli, ami a hüttő műanyagburkolatán van ,ha szemben állsz a kocsival jobb oldalt lennt van a kereten....
a legegyszerűbben úgy tudod megállapitani hogy az e a rossz, hogy simán rövidrezárod a csatlakozóját a ventilátoroknál, ekkor max sebességgel fog pörögni, de lagalább megy....
A másik probléma az szokott lenni hogy simán csak megégett a csatlakozó és nem érintkezik, ettől még az ellenálás lehet jó....cseréld akkor le csúszósarusra és többet nem kell vele foglalkoznod....
De ha nem  a ventilátor és klimázol akkor a kompresszor lefúj,ami nem túl jó dolog hosszú távon mert állandóan felmegy a nyomás és tökre mehet....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18598 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 10:37:37 »

Sziasztok! Elnézést ha rosz helyre irok, de nem találtam enél jobbat mint a szakmai fórum! Szoval Az a nagy helyzet, hogy életem elsö autoját venném meg egy 2001 es 2.0TDDI motorral felszerelt tipus!-> http://www.hasznaltauto.hu/3188527_ford_mondeo_2001   -> ö az egyébként! Roll Eyes
És mivel nem vagyok autoszerelö, meg ehhez hasonló, és ELSÖ auto vásárlo- elolvastam már szinte mindent ami itt találtam, megnéztem a tisztitós videokat és ami nagyon tetszett az a "Petya" összehasonlito tesztje!
Szoval a kérdésem az, hogy ma még megéri venni DI-motoros autot?Huh? Vagy ezzel több bajom lesz? Nem vagyok milliomos, de ennyi KP-m van!  rinya Kérlek segitsetek mert valószinu nem találtam meg még minden cikket meg ienek! (Azért a gyerek nézett amikor mondtam neki, hogy nyomd hosszan a lezáró gombot és felmegy az ablak nyes Ezt is itt olvastam valahol!) Szoval mit kéne tennem? Ami nekem fura volt(az a baj, hogy más mondiba nem ültem, nem tudom összehasonlitani mással szomoru1 ) Sztem a kuplung fönnt fog, de lehet hogy az jo vagy ... nem tudom! Valaki legyen már olyan jo, hogy help -el nekem!! Nagyon köszönöm elöre is!! worship worship worship
Sziasztok! integet2 Ádám

azon a képen TDCI van....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #18599 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 10:40:19 »

azon a képen TDCI van....
eplus2 taps
Remélhetőleg csak a felirat tdci......ha meg nem akkó nem biztos hogy olyan jó választás,mintha 1 2001es tddi  lenne...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 365 366 367 368 369 370 371 [372] 373 374 375 376 377 378 379 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.