Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:24:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21870347 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1400 Dátum: 2005.06.07 kedd, 15:08:00 »

hi  
 
thx !
 
Tudom hogy nez ki a maf szenzor, de en nem talalom 8( A legszurohazbol jon egy cso osz annyi. Nincs rajta maf.
Zaccinak nincs MAF szenzora Ebben semmi hiba. Nekem a szervízben nem tudtak választ adni, hogy mikor tettek bele, és mikor nem. Ez nem volt meglepő. Legyen ez egy feladat mindenkinek, hogy járjunk utánna!;-)))))))))))) Én már nagyon kiváncsi vagyok...
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1401 Dátum: 2005.06.07 kedd, 15:56:00 »

Zacci,
1 hónapot szenvedtem én is leállási próblémákkal (TDCI, 2.0, 130LE) , melyet a Dízel Inditási Próblámáknál olvashatod. Az utóbbi időben szinte csak én irtam oda. Most már kicserélték a hibás főhenger vezérlő érzékelőt és azóta nem szenvedek. El kell vinni az autót.
Üdv. Zürich
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1402 Dátum: 2005.06.07 kedd, 18:19:00 »

Haj,
 
Tehat igy nez ki a kicsike szive:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC04982.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC04983.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC04984.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC04985.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC04986.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC04987.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC04988.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC04989.JPG
 
Jol lefotografaltam minden oldalrol Cool
 
Szal ahol anno az MKI-en volt a MAF, itt azon most nem talalom.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1403 Dátum: 2005.06.07 kedd, 18:21:00 »

Meg hozza valo kabelkoteget sem talaltam.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1404 Dátum: 2005.06.07 kedd, 19:11:00 »

Zacci,  
 
megszakértettem a képeket és SZVSZ ezen egy darab, annyi MAF sincs, sztem hagyj fel a keresésével Smiley))))))) Ha nem a levegőszívó résznél van, máshol nem naon lehet...
 
Van itt olyan TDCi-s, akinek van rajta ilyen műanyag fedőburkolat? Mer' nekem nincs, azt előzőre meg nem emlékszem, nem sokszor nyitogattam Smiley
 
bye
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1405 Dátum: 2005.06.07 kedd, 19:36:00 »

Haj,
 
Tehat akko nekem nincs muffom, oo ize maffom Cool
De ez jelent valami hatranyt ? Miert hagytak k
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1406 Dátum: 2005.06.07 kedd, 20:06:00 »

Zacci,  
 
megszakértettem a képeket és SZVSZ ezen egy darab, annyi MAF sincs, sztem hagyj fel a keresésével Smiley))))))) Ha nem a levegőszívó résznél van, máshol nem naon lehet...
 
Van itt olyan TDCi-s, akinek van rajta ilyen műanyag fedőburkolat? Mer' nekem nincs, azt előzőre meg nem emlékszem, nem sokszor nyitogattam Smiley
 
bye
Például én. Az enyémen (Ghia) van burkolat. A trend, ambientről lehagyták.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1407 Dátum: 2005.06.07 kedd, 20:23:00 »

meg van:))gyorsan beletoltam 100 km ert M7 en..
erdekelne a hajtaslancot tenyleg 500ezer km utan cserelik?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1408 Dátum: 2005.06.07 kedd, 21:06:00 »

haj
 
jan67,
 
Gratula !
 
Tudtommala lancot 300e-nel kell cserelni. Mennyi van benne ? 499e km ? Cool))
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1409 Dátum: 2005.06.07 kedd, 21:29:00 »

85e km, akkor meg van időm:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1410 Dátum: 2005.06.07 kedd, 21:31:00 »

kulonben a kereskedo mondta
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1411 Dátum: 2005.06.08 szerda, 09:48:00 »

Például én. Az enyémen (Ghia) van burkolat. A trend, ambientről lehagyták.
Angel
 
A burkolat nem felszereltség, hanem évjárat függő.
Egy idő után szépen lefelejtették...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1412 Dátum: 2005.06.08 szerda, 10:02:00 »

Haj,
 
Tehat akko nekem nincs muffom, oo ize maffom Cool
De ez jelent valami hatranyt ? Miert hagytak k
Hi Zacci,
 
Megnéztem a verdámat, az enyémen sincs MAF (2001/10 - trend). Lehet ez is felszereltség/évjárat függő?
Üdv. Mordy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1413 Dátum: 2005.06.08 szerda, 10:05:00 »

kulonben a kereskedo mondta
Nekem lánc cserére 160e km-t mondtak. Most akkor mikor kell cserélni?
Mordy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1414 Dátum: 2005.06.08 szerda, 10:47:00 »

Nekem lánc cserére 160e km-t mondtak. Most akkor mikor kell cserélni?
Mordy
A vezermulanc elvileg nem cserelendo alkatresz, az auto egesz elettartamat kiszolgalja. Kerdes, hogy ez az elettartam mennyivel van kalkulalva. Ezt sajnos nem tudom. Az 500000 km lehetseges megoldas, a 160000 biztosan nem helyes adat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1415 Dátum: 2005.06.08 szerda, 10:51:00 »

Tudtommal a vezérműlánc akkor cserélendő, ha már zörög, azaz annyira megnyúlt, hogy nem tud a feszítő annyit utánnafeszíteni.
Na, ezt szépen megaszondtam'!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1416 Dátum: 2005.06.08 szerda, 10:53:00 »

Ghianni,
 
Kiproszaltam ugy, hogy megvartam mig elalszik a lufi lampa. Eddig jo. Namost akkor mi a baj ? Cool)
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1417 Dátum: 2005.06.08 szerda, 11:04:00 »

Angel
 
A burkolat nem felszereltség, hanem évjárat függő.
Egy idő után szépen lefelejtették...
Hogy van-e MAF szenzor vagy nincs az attól függ, hogy Delphi vagy Siemens rajta az elektronika. Ott a légtömegmérés tudtommal másként történik...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1418 Dátum: 2005.06.08 szerda, 15:25:00 »

Hogy van-e MAF szenzor vagy nincs az attól függ, hogy Delphi vagy Siemens rajta az elektronika. Ott a légtömegmérés tudtommal másként történik...
r911,
 
és melyiknek kell a MAF, a Delphi -nek, vagy a Siemens -nek?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1419 Dátum: 2005.06.08 szerda, 15:38:00 »

Zacci,
1 hónapot szenvedtem én is leállási próblémákkal (TDCI, 2.0, 130LE) , melyet a Dízel Inditási Próblámáknál olvashatod. Az utóbbi időben szinte csak én irtam oda. Most már kicserélték a hibás főhenger vezérlő érzékelőt és azóta nem szenvedek. El kell vinni az autót.
Üdv. Zürich
Solymár a megoldás helye?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1420 Dátum: 2005.06.08 szerda, 15:44:00 »

Pablo,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1421 Dátum: 2005.06.08 szerda, 23:25:00 »

Ghianni,
 
Kiproszaltam ugy, hogy megvartam mig elalszik a lufi lampa. Eddig jo. Namost akkor mi a baj ? Cool)
eddig jó?
 
 
Ez mit jelent, akkor minden további nélkül indul?  másodszorra, harmadszorra is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1422 Dátum: 2005.06.08 szerda, 23:33:00 »

3 hibával érdemes foglalkozni első körben.
 
 
1. Akku, és annak csatlakozásai. meg kell nézni, hogy indítózáskor mennyire esik le a feszültség.Az akkun, és a szivargyújtóban egyaránt!!! Ugyanis elméletben amikor bedugod a kulcsot megkezdődik, de ha gyorsan elkezdesz indítózni, akkor még az indítózás ideje alatt is tart a PATS ellenőrzés. Ha nagyon leesik a feszültség, akkor a kulcsot gerjesztő mágnesben is lecsökkenhet a feszkó annyira, hogy lemarad a kódsor vége, vagy egésze, és ezért nem indul.
 
2 Ha  az akku jó, és nem esik le nagyon a feszkó akkor ellenőruzni kell a PATS rendszer Kontaktjait. Kontakt spray stb...
 
3. Ellenőrizni kell a motorvezérlő SW-jét.Frissíteni.
 
 
Ezek az alapok.
 
Általában e három probléma közül az egyik.
 
Ami még szóba jöhet:
-Utólag beépített riasztó
-Utólag beépített nagyteljesítményű autóhifi
-Rosszul elhelyezett mobilos, GPS-es riasztó
-Kulcshiba
 
 
 
Üdv: Ghianni
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1423 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 09:25:00 »

Ghianni,
 
thx az infot !
Amiota megvarom, hogy kialudjon a lufi pilacs, azota rendben indul averda. Nem kell sokat koszorulni. 1-2-3 forgas, es beindul a motor.
Mijaza PATS ? Hol van ? Hova fujjam a kontakt spray-t ? Cool
 
Gyari riszto van.
Nagy Hifi meg nincs beszerelve Cool
GPS-es roszto sincs.
kulcshiba ? Az pontosan mit takar ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1424 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 09:43:00 »

haj,
 
nuh, szetkaptam a 6006-os CD-s cuclit. Az ok, amiert erre vetemedtem, aza bizonyos akadas. Elso korben ugy tunik nemis a CD a hibas. Vastagsag ide vagy oda, ugy tunik ennek semmi koze a gyakori jelenseghez. Kipucoltam a gepsarkanyt, igaz meglepoen tiszta volt. Valszeg nem igen hasznalhattak. Vagy jol vedi a burok a mechanikat a por artalmaitol. Szal miutan vissza kotottem a cuccot, azt tapasztaltam, hogy valamiert nem kepes a talcakat megemelni a szerkezet. Jah es 1 db cd nem volt benne. Eppen akkor akartam feltolteni CDkkel. Egyebkent a mechanika tele van rugokkal, fogaskerekekkel, szal igencsak bonyolult es latszolag erzekeny szerkezet. Nem szedtem teljesen drabokra, mert akkor bizonyos panelokat le kellett volna forrasztanom, nameg ha szetkapom a CD betolto mechanika reszt, valszeg ezer fele repult volna az a sok rugo. De a gond ugy tunik nem is a betolto mechanika reszenl van, hanem a talca emelo resznel. 2 oldalrol 2db fogaslec szeruseg emelgetne a talcakat. Ezekkel leeht valami apro gond. Azert apro, mert ma reggel allo autonal mikro bekotottem a cuccot, nem akart bevenni 1 CD-t sem. Igy hat elindultunk parommal s kozben radiot hallgattunk. Gurultunk par km-t mikoris gondoltam 1et es megnyomtam a LOAD gombot s las csodat, mukodik. Tehat valami beakadhat, ami miatt nem biiirja emelni a mechanika a talcat, de nemi zotykolodes a pesti utakon megjavitja a problemat. Hogy pontosan mi es hogy akad be meg nem tudom, mert tegnap delutan mikor kiszedtem a cuccot elotte probalgattam ki-be CD, Cd valtas stb. kjah es le volt veve a teteje, hogy lassam ha beakad, akkor mi akad be Cool Namost termeszetesen nem akadt be semmi, mukodott tokeletesen. 10perc ki-be, valtas utan meguntam es kivettem a CDs cuccot tisztitas celjabol. Ha rajovok mi okozza a CD akadast, majd megirom, hogy okuljatok.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1425 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 09:48:00 »

Arra gondoltam meg, hogy a 6006-os dontve ul a helyen. Lehet ez a par fokos dontes okozza ezt az akadast a mechanikaban, es ha mondjuk egyenesen all a keszulek, akkor nincs ilyen gond. Igaz tegnap direkt megdontottem olyan mertekben, ahogy a helyen is pihen, de nem az istenert nem akart megakadni Cool
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1426 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 09:54:00 »

haj,
 
nuh, szetkaptam a 6006-os CD-s cuclit. Az ok, amiert erre vetemedtem, aza bizonyos akadas. Elso korben ugy tunik nemis a CD a hibas. Vastagsag ide vagy oda, ugy tunik ennek semmi koze a gyakori jelenseghez. Kipucoltam a gepsarkanyt, igaz meglepoen tiszta volt. Valszeg nem igen hasznalhattak. Vagy jol vedi a burok a mechanikat a por artalmaitol. Szal miutan vissza kotottem a cuccot, azt tapasztaltam, hogy valamiert nem kepes a talcakat megemelni a szerkezet. Jah es 1 db cd nem volt benne. Eppen akkor akartam feltolteni CDkkel. Egyebkent a mechanika tele van rugokkal, fogaskerekekkel, szal igencsak bonyolult es latszolag erzekeny szerkezet. Nem szedtem teljesen drabokra, mert akkor bizonyos panelokat le kellett volna forrasztanom, nameg ha szetkapom a CD betolto mechanika reszt, valszeg ezer fele repult volna az a sok rugo. De a gond ugy tunik nem is a betolto mechanika reszenl van, hanem a talca emelo resznel. 2 oldalrol 2db fogaslec szeruseg emelgetne a talcakat. Ezekkel leeht valami apro gond. Azert apro, mert ma reggel allo autonal mikro bekotottem a cuccot, nem akart bevenni 1 CD-t sem. Igy hat elindultunk parommal s kozben radiot hallgattunk. Gurultunk par km-t mikoris gondoltam 1et es megnyomtam a LOAD gombot s las csodat, mukodik. Tehat valami beakadhat, ami miatt nem biiirja emelni a mechanika a talcat, de nemi zotykolodes a pesti utakon megjavitja a problemat. Hogy pontosan mi es hogy akad be meg nem tudom, mert tegnap delutan mikor kiszedtem a cuccot elotte probalgattam ki-be CD, Cd valtas stb. kjah es le volt veve a teteje, hogy lassam ha beakad, akkor mi akad be Cool Namost termeszetesen nem akadt be semmi, mukodott tokeletesen. 10perc ki-be, valtas utan meguntam es kivettem a CDs cuccot tisztitas celjabol. Ha rajovok mi okozza a CD akadast, majd megirom, hogy okuljatok.
 
bye
zacci
Már meg van a hiba!
János Mester;-) rég rájött, és Devlin elmondta, hogy mi okozza!
A probléma kezdetét a vékony lemezek okozzák, ugyanis a szerkezet úgy érzékeli, hogy az adott helyen nincs lemez, és akkor betuszkolna egy másikat. Ekkor deformálódik, törik, vagy kopik úgy az emelő szerkezet, illetve a tár, hogy az a későbbiekben már nem fog rendesen működni. Ezt az a sok műanyag nem oda illő léte okozza. János Mester ezt tudja orvosolni, és aztán szépen fog dolgozni a szerkentyű!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1427 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 10:39:00 »

joe,
 
hmmm, nekem ezexerint mas a probelama, mivel nalam rendben felismeri az osszes beadagolt lemezt, csak neha a lemezek kozti valtas nem sikerul szegenynek Cool
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1428 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 10:40:00 »

joe,
 
hmmm, nekem ezexerint mas a probelama, mivel nalam rendben felismeri az osszes beadagolt lemezt, csak neha a lemezek kozti valtas nem sikerul szegenynek Cool
Pont ezt mondtam!
 
"hogy az a későbbiekben már nem fog rendesen működni."
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1429 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 10:54:00 »

ahum
 
Haat, ahogy nezegettem, nincs torve 1ik talca sem, es nem latok deformalodast sem. Kopas az lehet, de az meg ofcoz termeszetes. nuh, mindenesetre remelem ez a tisztitas dolog valamelyest jot tett a cuccnak.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1430 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 18:04:00 »

Ghianni,
 
thx az infot !
Amiota megvarom, hogy kialudjon a lufi pilacs, azota rendben indul averda. Nem kell sokat koszorulni. 1-2-3 forgas, es beindul a motor.
Mijaza PATS ? Hol van ? Hova fujjam a kontakt spray-t ? Cool
 
Gyari riszto van.
Nagy Hifi meg nincs beszerelve Cool
GPS-es roszto sincs.
kulcshiba ? Az pontosan mit takar ?
 
bye
zacci
A Pats a Fordéknál az immobiliser. A kormányoszlop burkolatát leveszed. Meglátod az indítókulécs aljzatát. Ezt körbeveszi egy ferritgyűrű. Megnézed nincs-e eltörve, megrepedve. Utána a vezetékén továbbhaladva megnézed a csatlakozásokat.  
 
Kulcshiba. hát azzal nem nagyon tudsz mit csinálni csak a csere segít. Hál'Istennek ritka. Ellenőrizni úgy tudod, hogy megnézed a másik kulccsal hogyan indul...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1431 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 18:06:00 »

Ja ás a 6006-os az sajnos nem a magyar utakra való Sad
 
Mindig a baj van velük... De van egy--két aranyszabály, amit ha betartasz kevesebb a hibalehetőség:
 
-Lehetőleg álló helyzetben válts CD-t
-Lehetőleg eredeti, vagy Jó minőségű lemezt használj (nem tom miért, talán vastagabb?Huh?)
-Ügyelj a Cd behelyezésekor véletlenül se erőltesd meg picit se...
 
 
Talán ennyi...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1432 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 18:08:00 »

Visszatérve az indításra.. és a feszkó? NEm esik le nagyon? Tudod akksinál és a szivargyújtó töltőnél is nézd meg!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1433 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 18:59:00 »

haj,
 
nuh, szetkaptam a 6006-os CD-s cuclit. Az ok, amiert erre vetemedtem, aza bizonyos akadas. Elso korben ugy tunik nemis a CD a hibas. Vastagsag ide vagy oda, ugy tunik ennek semmi koze a gyakori jelenseghez. Kipucoltam a gepsarkanyt, igaz meglepoen tiszta volt. Valszeg nem igen hasznalhattak. Vagy jol vedi a burok a mechanikat a por artalmaitol. Szal miutan vissza kotottem a cuccot, azt tapasztaltam, hogy valamiert nem kepes a talcakat megemelni a szerkezet. Jah es 1 db cd nem volt benne. Eppen akkor akartam feltolteni CDkkel. Egyebkent a mechanika tele van rugokkal, fogaskerekekkel, szal igencsak bonyolult es latszolag erzekeny szerkezet. Nem szedtem teljesen drabokra, mert akkor bizonyos panelokat le kellett volna forrasztanom, nameg ha szetkapom a CD betolto mechanika reszt, valszeg ezer fele repult volna az a sok rugo. De a gond ugy tunik nem is a betolto mechanika reszenl van, hanem a talca emelo resznel. 2 oldalrol 2db fogaslec szeruseg emelgetne a talcakat. Ezekkel leeht valami apro gond. Azert apro, mert ma reggel allo autonal mikro bekotottem a cuccot, nem akart bevenni 1 CD-t sem. Igy hat elindultunk parommal s kozben radiot hallgattunk. Gurultunk par km-t mikoris gondoltam 1et es megnyomtam a LOAD gombot s las csodat, mukodik. Tehat valami beakadhat, ami miatt nem biiirja emelni a mechanika a talcat, de nemi zotykolodes a pesti utakon megjavitja a problemat. Hogy pontosan mi es hogy akad be meg nem tudom, mert tegnap delutan mikor kiszedtem a cuccot elotte probalgattam ki-be CD, Cd valtas stb. kjah es le volt veve a teteje, hogy lassam ha beakad, akkor mi akad be Cool Namost termeszetesen nem akadt be semmi, mukodott tokeletesen. 10perc ki-be, valtas utan meguntam es kivettem a CDs cuccot tisztitas celjabol. Ha rajovok mi okozza a CD akadast, majd megirom, hogy okuljatok.
 
bye
zacci
helló zacci!
 
"de nemi zotykolodes a pesti utakon megjavitja a problemat"-háááát ez sokaknak nem megnyugtató magyarázat.
 
Ugy tudom beszéltél Jánossal,de a tisztításon túlmenően biztos van még valami a te 6006-osadban amit meg kellene nézni ill.javitani.
 
Annak idején a SCRATCH ugyancsak 6006-os fejegysége még rosszabb állapotban volt.János megcsinálta,aztán igen hatásosan szemléltette a teszt körülményeket.CD lejátszás közben a sarkánál fogva megemelte,leejtette,odakoccingatta az asztalhoz,stb,stb,............. és a fejegység ment tovább tökéletesen.Azóta is szuper,tavaly ősszel lett szervizelve.
 
Azóta-különböző hibákkal- már többen megkeresték,ezidáig teljes megelégedettséggel.Csak tud valamit "János mester"!
 
Üdv.zsoel.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1434 Dátum: 2005.06.10 péntek, 10:48:00 »

Haj,
 
Ghianni,
 
Feszkot emg nem mertem. Majd hetvegen... Egyebkent miota megvarom mig kialszik alufi lampa es ugy inditom a gepsarkanyt nem jelentkezett a problema. Egyre valoszinubb, hogy en benaztam el valamit. Aztis megfigyeltem, hogy mikor bedugom a kulcsot es raadom a gyujtast egy darabig meg villog az imobi led, aztan 2sec-ig vilagit es utana elalszik. Szal feltetelezem kell neki par sec, mire deaktivalodik az immobi. Lehet ezt nem vartam meg, es ugy probaltam inditozni. A legegyszerubb tenyleg az, hogy megvarom a lufi lampat, igy tuti, hogy az immobi mar deaktiv mikor inditozom.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1435 Dátum: 2005.06.10 péntek, 10:56:00 »

haj,
 
Zsoel,
 
jaja, beszeltem a "Mesterrel", es o tanacsolta, hogy ki kene pucolaszni a cuclit. Megtettem. Most tesztelem es eddig jonak tunik. Ha viszont ujra es ujra elojon a hiba, akkor valszeg viszem a mesterhez Cool Vagy megprobalom megtalalni a hiba okat es sajat kezuleg orvosolni. Igaz annyira nem izgat eza 6006os cucc, mivel otthon figyel a jo kis Clarion fejegysegem, ami azert ennel a 6lemezes szornyetegnel joval jobb es megbizhatobb. Szerintem alapvetoen nem szabadott volna ilyen 6lemezes bonyolult es erzekeny mechanikat beepiteni egy autoba. Nah, mind1. Lehet hetvegen beepitem az Alpine hangszoroimat, talan attol jobb lesz a hangminoseg.
Az erositore meg nemtom hogyan fogom rakotni, de ezaz erositett jelbol kavart kis szintu jel eljaras nem igazan teccik. IC-vel erositett jelet ledegradalunk kis szintu jelle, aztan ezt felerositjuk egy jo minosegu tranyos vegfokkal. Ez valahogy nekem nem fexik 8( Arrol nem si beszelve, hogy a 6006oson nemhogy vonal szintu kimenet nincs, de meg sub kimenet sincs. Igaz a MacAudio erolkodomben van valami egyetemes szuro, de igy is erezheto volt mikor egy sima jelet adtam neki, meg mikor szurt jelet kapott.
Nah mind1, ez legyen a legnagyobb problemam Cool))
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1436 Dátum: 2005.06.10 péntek, 12:48:00 »

Az hogy lehet,hogy egy MKIII Ghia Executive-ben nincs ködlámpa?Itt hirdetik,2 kép!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1437 Dátum: 2005.06.10 péntek, 13:22:00 »

Ha jobban megnézed, láthatod, hogy a második képen nem ugyan az az autó van, csak fekete, de egy Ambiente (nincs ködlámpa, fekete kilincs, dísztárcsa)...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1438 Dátum: 2005.06.10 péntek, 15:20:00 »

Ha jobban megnézed, láthatod, hogy a második képen nem ugyan az az autó van, csak fekete, de egy Ambiente (nincs ködlámpa, fekete kilincs, dísztárcsa)...
Ernő!
 
Igazad van!A hirdetési főoldalt nézve látszódik a többi parkoló kocsi között a másik fekete mondi.Azt fotózták le,majdnem szemből.KÓKLEREK!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1439 Dátum: 2005.06.10 péntek, 16:01:00 »

r911,
 
és melyiknek kell a MAF, a Delphi -nek, vagy a Siemens -nek?
A Siemensnek van , a DELPHI-nek nics Maf szenzorja... A Siemensnél a Maf szenzor csak az EGR vezérlését végzi.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1440 Dátum: 2005.06.10 péntek, 21:20:00 »

A Siemensnek van , a DELPHI-nek nics Maf szenzorja... A Siemensnél a Maf szenzor csak az EGR vezérlését végzi.
r911,
 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1441 Dátum: 2005.06.10 péntek, 21:55:00 »

Scratch!Első próba.
 
http://www.kepfeltoltes.hu/050610/mondeo_tali_fot_k_019.jpg
 
(Kicsit nagy lett, és a modemes felhasználók ettől a hajukat tépik, inkább legyen így. - Scratch)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1442 Dátum: 2005.06.10 péntek, 21:57:00 »

Scratch!Első próba.
 
http://www.kepfeltoltes.hu/050610/mondeo_tali_fot_k_019.jpg
 
(Kicsit nagy lett, és a modemes felhasználók ettől a hajukat tépik, inkább legyen így. - Scratch)
HŰ-HA!Úgy látom a tömörités elmaradt.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1443 Dátum: 2005.06.10 péntek, 22:07:00 »

HŰ-HA!Úgy látom a tömörités elmaradt.
Nem baj Zsoel!
 
Így is van a képen majdnem másfél szépség!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #1444 Dátum: 2005.06.10 péntek, 22:23:00 »

Nem baj Zsoel!
 
Így is van a képen majdnem másfél szépség!
Megnyugtattál!Mint sokan mások,én is most próbálkozom a számitástechnika eme ujdonságaival.Legalábbis számomra.Látszik is a végeredmény.
 
A versirás jobban megy!
 
Na majd legközelebb.Ugy látszik egyenlőre nem egy nyelvet beszélünk a gépemmel!Meg mi az,hogy egy mondeot tömöriteni!
 
Ez igy jó,ahogy van!!!TÖMÖR GYÖNYÖR!!!
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1445 Dátum: 2005.06.10 péntek, 23:10:00 »

Megnyugtattál!Mint sokan mások,én is most próbálkozom a számitástechnika eme ujdonságaival.Legalábbis számomra.Látszik is a végeredmény.
 
A versirás jobban megy!
 
Na majd legközelebb.Ugy látszik egyenlőre nem egy nyelvet beszélünk a gépemmel!Meg mi az,hogy egy mondeot tömöriteni!
 
Ez igy jó,ahogy van!!!TÖMÖR GYÖNYÖR!!!
Minden Mondeo-snak úgy megy a versírás, ahogy megy a kocsija!!!!
Én tudom, hogy nekem is gyakorolni kell még egy kicsit! A talin is beragadtam rendesen a rajtnál! Igaz, hogy a klímát kapcsoltam ki, és közben volt a rajt. Így, a versírás is akadozik!
 
Egy veres Emese mereng:
-Kerekedett szemmel lesem eme remek szerkezetet, melynek neve Ford, helyesebben Mondeo!
Kedvesem! Teljesen nedves lettem! Nekem ez kell!

 
A számítógéppel nekem is vannak még nézeteltéréseim!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #1446 Dátum: 2005.06.10 péntek, 23:22:00 »

Minden Mondeo-snak úgy megy a versírás, ahogy megy a kocsija!!!!
Én tudom, hogy nekem is gyakorolni kell még egy kicsit! A talin is beragadtam rendesen a rajtnál! Igaz, hogy a klímát kapcsoltam ki, és közben volt a rajt. Így, a versírás is akadozik!
 
Egy veres Emese mereng:
-Kerekedett szemmel lesem eme remek szerkezetet, melynek neve Ford, helyesebben Mondeo!
Kedvesem! Teljesen nedves lettem! Nekem ez kell!

 
A számítógéppel nekem is vannak még nézeteltéréseim!
Józsibarát,ha már igy összejöttünk este,
faragjunk egy rövid versikét sebtibe!
Legyen mit olvasni a mondis csapatnak,
már csak ezért megérje belépni klubtagnak!
 
A startnál nyugodt voltam,és bizakodó,
hisz az én mondimban ott van 115 ló.
Az én kocsim ugy megy,mint kés a vajon,
ezt bizonyitja diszes oklevelem a falon!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1447 Dátum: 2005.06.10 péntek, 23:45:00 »

Nézem az órát,mindjárt itt az éjfél,
ne olvasson verset az, aki fél.
Bár soraim egyáltalán nem vészesek,
de most már leirom,mert megszülettek.
 
Tegyük el magunkat vízszintesbe,
hisz holnap dudvázni kell a kertbe.
Fáj is tőle a kezem,meg a hátam,
inkább nyomnám a gázpedált bátran.
 
A mondi is pihen a garázsban,csöndesen,
az éjszaka csak 1-1 kutya vonyít mérgesen.
De ha felbukkan a nap arany sugara,
a kocsim tudja,hogy ez lesz az ő napja.
 
Kipucolom,megtakaritom kivül és belül,
fullos takaritás lesz,kerül amibe kerül.
Szép tiszta autóval kirándulunk egész nap,
remélem emiatt a dudvázás is elmarad!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1448 Dátum: 2005.06.11 szombat, 00:38:00 »

Versírók, majd küldjétek nekem mail -be is, hogy beletegyem a Mondeo verseskötetbe. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1449 Dátum: 2005.06.11 szombat, 06:42:00 »

jelentem, megvan a az első 600 km:)
rajottem, nem kell ide chiptunning..megy ez anelkul is:)nagyon szepen húz, pikk-pakk fent van 180-190-en ha kell..elozesnel bőven eleg a robbanasa.
Nagyon tetszik a hi-fi benne!
a fékek a Fordban nagyon lent fognak? nekem igen, megszokas kerdese.
kényelmes, elegans autó..
ma lecserelem az olajat, es a szurőt!
1xeruen imadom a kocsit:))
Naplózva
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.