Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:03:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 627 628 629 630 631 632 633 [634] 635 636 637 638 639 640 641 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21849526 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31650 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 22:00:54 »

Igy van azoknak mindig is lessz értékük.... eplus2

Maximum eszmei... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31651 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 22:05:20 »

Maximum eszmei... eplus2

Van ami megfizethetetlen, a többire ott a TDCI...... eplus2
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #31652 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 22:13:48 »

Te mennyit mentél vele?
Én pont most gondolkodom rajta, hogy végre beszereltetem.
Azt is kezdem sejteni, hogy miért nincs gyárilag szabadonfutóval szerelve...
A szabadonfutónak, tapasztalatom szerint, van előnye, illetve létjogosultsága, mert megoldja a feszítő zörgését, idő előtti tönkremenetelét. Ez nálam működött. Az más kérdés, hogy a legolcsóbb és talán minőségileg sem megfelelő ZEN szabadonfutó eddig bírja a kiképzést. Egy jobb minőség, mondjuk INA vagy SKF tartósabb lehet. De pl. az SKF 30-35 ezer környékén van. Kísérletnek jó volt az olcsó verzió is. A magam részéről nem tervezem visszarakni a fixet. Az alapjárat emelős ötleted viszont elegáns megoldása a problémának. Nekem egy küberl box oldotta meg az elinduláskori lefulladásokat. Jól értem, hogy a hátramenet jelével emeled a fordulatszámot, de akkor nincs overbuszt?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
teo
Vendég
« Új hozzászólás #31653 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 22:22:38 »

nekem spec nem emelkedik rükiben, tudom-tudom, régi a szoftverem Smiley

Nekem sem emelkedik, és a létező legutolsó sw-em van.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31654 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 23:05:22 »

Van ami megfizethetetlen, a többire ott a TDCI...... eplus2

Egy idő után a TDCI is megfizethetetlen,ha nem vigyáznak rá... eplus2 eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31655 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 23:14:57 »

A Ford most fejlesztette tovább a Puma motorokat. Egy 2.0 tdci-ről láttam rajzot és aszerint szabadonfutós lett. Utána kellene járni, hátha mostmár létezik "gyári" megoldás is.

Hol olvastál erről? Elolvasnám...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31656 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 23:16:45 »

Hol olvastál erről? Elolvasnám...

http://totalcar.hu/tesztek/haszon/2011/09/11/zolden_szaguld_az_uj_puma/
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31657 Dátum: 2011.09.13 kedd, 01:25:23 »

nekem sem vigyor3, jah azért, mert nekem alapból annyi eplus2
ezért kell csipsztuningolni  eplus2 aki ezt is le tudja fullasztani az az igaz balf@sz  eljen hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bedogy
Vendég
« Új hozzászólás #31658 Dátum: 2011.09.13 kedd, 08:47:45 »

Sziasztok. Mivel a kocsim EGR dugózás után hibakódot dob gondolkozom egy kódolvasó/törlő beszerzésén. Tundnátok ebben segíteni, hogy milyet érdemes venni és mire kell figyelni? Mivel nincs itthon laptopom ezért láttam olyanot amin van kijelző is(pár soros). Ezek jók lehetnek? gazából főleg a hibakód törlésére kellne, de nem gond ha másra is tudnám használni.(p csúcsokat nem akarok programozni, sőt még a vezérlést sem:)) Esetleg jó lenne ha a családban lévő Seat Alhambra 2,0PDTDI 2003 kódokat is kitudnám olvasni(nem tudom, hogy Canbus-e). Árban max 30e, de milnél olcsobb annál jobb. Előre is köszönök minden segítséget.



Sziasztok,


Erre nem találom a választ tudnátok segíteni, milyen ketyeréét kell venni az egr-es hibakód törlésére?


Vagy esetleg van már más megoldás is?

Köszi

Gy.,


Köszi
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #31659 Dátum: 2011.09.13 kedd, 08:56:55 »

Csak alapjáraton van hangja,gázadásra elcsendesül....
jó hangos.....
kikapcsolt klimánál induláskor is hallod?
Nekem a motor kalapált kicsit és mikor ráraktam a klimát hangosabb lett,
a nagyobb terhelés miatt, illetve indulásnál is kalapált, de gázra elhalkult,
menet közben semmi.
Na lényeg a lényeg EGR és szivósor tisztitás megoldotta a dolgot Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31660 Dátum: 2011.09.13 kedd, 09:10:45 »



Sziasztok,


Erre nem találom a választ tudnátok segíteni, milyen ketyeréét kell venni az egr-es hibakód törlésére?


Vagy esetleg van már más megoldás is?

Köszi

Gy.,


Köszi


Hali
U380 a legolcsóbb kézi megoldás.

itt egy eladó árul u281-et, de rá lehetne nála kéreckedni egy u380-ra, gondolom.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/u281_obd_kezi_hiba_kodolvaso_es_torlo_ingyen_posta_1474225105.html
Kiemelném még 1x, hogy konkrétan a u281 NEM JÓ az mk3 tdci-hez!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31661 Dátum: 2011.09.13 kedd, 10:47:51 »


Hali
U380 a legolcsóbb kézi megoldás.

itt egy eladó árul u281-et, de rá lehetne nála kéreckedni egy u380-ra, gondolom.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/u281_obd_kezi_hiba_kodolvaso_es_torlo_ingyen_posta_1474225105.html
Kiemelném még 1x, hogy konkrétan a u281 NEM JÓ az mk3 tdci-hez!

www.dealextreme.com-on is erdemes korulnezni. Egy csomo ilyen U*.* talalhato arrafele is, a Vateras araknal altalaban olcsobban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #31662 Dátum: 2011.09.13 kedd, 10:55:53 »

Sziasztok,
Erre nem találom a választ tudnátok segíteni, milyen ketyeréét kell venni az egr-es hibakód törlésére?
Vagy esetleg van már más megoldás is?
Köszi
Gy.,
Lekötöd az aksit 10 percre.
Az egr hibakód nem okoz semmiféle problémát simán lehet vele közlekedni. A MIL lámpát is csak műszaki előtt kell kikapcsolni, arra meg az aksi lekötős dolog is elég.
Ha attól félsz, hogy a MIL-t más hiba is bekapcsolhatja és nem veszed észre, akkor nyugodj meg, mert azt a motor rendellenes működéséből úgy is tudni fogod.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.13 kedd, 11:09:37 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #31663 Dátum: 2011.09.13 kedd, 10:59:02 »

www.dealextreme.com-on is erdemes korulnezni. Egy csomo ilyen U*.* talalhato arrafele is, a Vateras araknal altalaban olcsobban.

AndyA
Én ebayről rendeltem 1.99$-ért bluetoothos ELM scannert. Kínából szállítással együtt 7.500-ból kijött az egész. PDA-val is működik, amikor hibakódot dobált az autó menet közben is ki tudtam kapcsolni a MIL lámpát.  nyes
Naplózva
Bedogy
Vendég
« Új hozzászólás #31664 Dátum: 2011.09.13 kedd, 11:42:29 »

Én ebayről rendeltem 1.99$-ért bluetoothos ELM scannert. Kínából szállítással együtt 7.500-ból kijött az egész. PDA-val is működik, amikor hibakódot dobált az autó menet közben is ki tudtam kapcsolni a MIL lámpát.  nyes



Köszi.

Chipelve lett az autó és most jobban füstöl, ezért szeretném lezárni az egr-t. Valaki szoftveresen nem tudja megoldani?

Ha más nem akkor marad az U380.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #31665 Dátum: 2011.09.13 kedd, 12:52:02 »



Köszi.

Chipelve lett az autó és most jobban füstöl, ezért szeretném lezárni az egr-t. Valaki szoftveresen nem tudja megoldani?

Ha más nem akkor marad az U380.

Szofveresen tudtommal még itt senki nem oldotta ezt meg. Sad
Amennyiben sima elektromos csati nélküli EGR-ed van akkor nem lesz egyáltalán hibakódod dugózás után  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #31666 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:10:55 »

Jól értem, hogy a hátramenet jelével emeled a fordulatszámot, de akkor nincs overbuszt?
Ha állandó hátramenet jelet adsz az ecunak, akkor érezhetően valamivel gyengébben húz a gép. Én ezt az overboost hiányának tudtam be. Ezen kívül a tempomat sem működik.
Ezért csináltam egy elektronikát, ami csak akkor ad jelet az ecunak, amikor kell, azaz alacsony fordulatszámon. Menet közben minden változatlan.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #31667 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:28:26 »

Ha állandó hátramenet jelet adsz az ecunak, akkor érezhetően valamivel gyengébben húz a gép. Én ezt az overboost hiányának tudtam be. Ezen kívül a tempomat sem működik.
Ezért csináltam egy elektronikát, ami csak akkor ad jelet az ecunak, amikor kell, azaz alacsony fordulatszámon. Menet közben minden változatlan.
Aha, már értem! Szuper megoldás!  taps worship
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #31668 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:32:56 »

Szofveresen tudtommal még itt senki nem oldotta ezt meg. Sad
Amennyiben sima elektromos csati nélküli EGR-ed van akkor nem lesz egyáltalán hibakódod dugózás után  wave
Nekem elektromos csatival felszerelt EGR van. Ez sem dob hibát, ha csak az EGR cső van ledugózva és nincs gázáramlás hiába nyit az EGR szelep. Múltkor eltört a fékrásegítő előtti visszacsapószelepem, ezért ideiglenesen lehúztam az EGR vákuumcsövét. Ekkor nem tudott nyitni a szelep és szépen dobálta a P0405 hibákat. Ezért jobb megoldás a záródugó, mint a csapágygolyó a vákuumcsőben.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31669 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:33:59 »

Nekem elektromos csatival felszerelt EGR van. Ez sem dob hibát, ha csak az EGR cső van ledugózva és nincs gázáramlás hiába nyit az EGR szelep. Múltkor eltört a fékrásegítő előtti visszacsapószelepem, ezért ideiglenesen lehúztam az EGR vákuumcsövét. Ekkor nem tudott nyitni a szelep és szépen dobálta a P0405 hibákat. Ezért jobb megoldás a záródugó, mint a csapágygolyó a vákuumcsőben.
nekem mind2 le van zárva, van elektromos csatim és nem világít a mil lámpa. vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31670 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:34:31 »

nekem mind2 le van zárva, van elektromos csatim és nem világít a mil lámpa. vigyor3
az kiégett akkor!  vigyor3 amikor ráadod a gyújtást csak azért világít mert behalózod  Grin Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31671 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:39:36 »

az kiégett akkor!  vigyor3 amikor ráadod a gyújtást csak azért világít mert behalózod  Grin Grin
eplus2 najó leragasztottam hehe fordék is így javítanak Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31672 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:42:10 »

eplus2 najó leragasztottam hehe fordék is így javítanak Grin
engem egyáltalán soha nem is zavart  vigyor3 majd kiveszem műszakira a dugót, had világítson!! majdcsak kiég egyszer  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31673 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:42:53 »

engem egyáltalán soha nem is zavart  vigyor3 majd kiveszem műszakira a dugót, had világítson!! majdcsak kiég egyszer  Grin
akksisarut leveszed vizsga előtt 10 percre és kész vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31674 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:44:01 »

akksisarut leveszed vizsga előtt 10 percre és kész vigyor3
aztán állítsak be vissza mindent, nem?  vigyor3
inkbb a dugó, az csak 5perc  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31675 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:45:05 »

aztán állítsak be vissza mindent, nem?  vigyor3
inkbb a dugó, az csak 5perc  vigyor3
és keringhetsz x km-t, hogy kialudjon vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31676 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:51:17 »

és keringhetsz x km-t, hogy kialudjon vigyor3
lehet  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31677 Dátum: 2011.09.13 kedd, 18:36:11 »

A hang nem az égés, hanem a feszítő és kettőstömegű tárcsa hangja. A javítást nem odáztam el, hanem sz@rt sem ért pedig 80-90ezret hagytam ott különböző Ford szakszervizekben.
Ehhez képest nekem fillérekből kijött a megoldásom és második éve békém van. Legalábbis nem fajult odáig, hogy a pincében porosodó zen tárcsát feltétlenül fel akarjam tenni. Még most is kategóriákkal csendesebb, mint volt két héttel az utolsó mechanikus javítás után. A jelek szerint a megoldás élettartama is vetekszik a szabadonfutóéval és attól sem kell tartanom, hogy széthullik.
Van aki alupogácsákat reszel. Én elektronikát. Mindkettő barkács és a Ford szégyene, hogy nem tud elfogadható gyári javítást erre a problémára.
A megoldásom kíméli a technikát, és van egy járulékos előnye is, hogy kevésbé hajlamos induláskor lefulladni az autó. (Hátramenetben pont emiatt emelték meg az alapjáratot)
A magasabb fogyasztás a magasabb alapjárat miatt ugye csak egy vicc és nem gondolod komolyan, hogy tankolásonként kb 0,3 deciliter különbség számít.
az alupogi az ok!
De a szabadonfutó nem sufni megoldás.és nem csak a ford használja(ill a ford csak a benyásra épít),hanem pl a vw dízelre is .
A mechanikus hibát mechanikusan kell megszüntetni.ezt teszi a szíjtárcsa! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31678 Dátum: 2011.09.13 kedd, 18:55:45 »

indexkapcsolót hogy tudom kicserélni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #31679 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:41:30 »

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani melyik autótípus lemezfelnije azonos a mondeonak a méreteivel?



köszönöm a segítséget
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31680 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:53:04 »

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani melyik autótípus lemezfelnije azonos a mondeonak a méreteivel?



köszönöm a segítséget

Talán II-es fóka...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31681 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:12:03 »

Talán II-es fóka...
és volvo is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31682 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:13:13 »

és volvo is
meg még a renault is 5x108-as
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31683 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:13:25 »

indexkapcsolót hogy tudom kicserélni??
na megfejtettem, a kapcsoló és a kormány közötti részen lehet szétpattintani.

bekerült egy angol faceliftes óracsoport, egy info-gombos indexkar és programozás nélkül is működik a fed.comp része taps taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31684 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:13:50 »

meg még a renault is 5x108-as
meg pug is, meg egyes alfák is. de azoknak más az agyméretük...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31685 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:14:19 »

na megfejtettem, a kapcsoló és a kormány közötti részen lehet szétpattintani.

bekerült egy angol faceliftes óracsoport, egy info-gombos indexkar és programozás nélkül is működik a fed.comp része taps taps
akkor Te már mérföldekben utazol?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31686 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:14:47 »

meg pug is, meg egyes alfák is. de azoknak más az agyméretük...
ja az lehet, de mostmár tudom hogy ez is számít  eljen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31687 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:16:49 »

akkor Te már mérföldekben utazol?  vigyor3
csak az összes megtett és a napi számláló mérföldes. 9000mérföld az olajcsere...

sebességmutatós része meg dupla skálázású vigyor3

jah és 55000-et mutat eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31688 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:17:35 »

meg még a renault is 5x108-as
az agy nem 63,3as!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31689 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:18:40 »

az agy nem 63,3as!
asszem 58-as...

amikor kerestem lemezfelnit, akkor bárdi webshop alapján kikerestem, hogy melyiknek mennyi az agymérete...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #31690 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:49:52 »

Üdv mindenkinek!
Most készülök olyajat cserélni a 2.0 TDCi mondeomban. Ilyenkor kell motormosót beleönteni ha igyen milyen márka legyen.
Az előző szivódízelemnél sosem használtam motormosót csak betartottam az olyjcserét pontosan.

Köszi a választ.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31691 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:50:51 »

Üdv mindenkinek!
Most készülök olyajat cserélni a 2.0 TDCi mondeomban. Ilyenkor kell motormosót beleönteni ha igyen milyen márka legyen.
Az előző szivódízelemnél sosem használtam motormosót csak betartottam az olyjcserét pontosan.

Köszi a választ.

Szerintem nem kell motormosó,de ahogy érzed Smiley Elég,ha az olajcsere-periódust betartod rendesen.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31692 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:55:56 »

meg pug is, meg egyes alfák is. de azoknak más az agyméretük...

ami van MOMO nekem egy alfán volt előtte...lehet venni tehermentesitőt bárhol...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31693 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:57:15 »

ami van MOMO nekem egy alfán volt előtte...lehet venni tehermentesitőt bárhol...
de nem lemezfelnibe. itt meg olyat kerestek vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31694 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:01:16 »

de nem lemezfelnibe. itt meg olyat kerestek vigyor3

abba minek akar valaki mást?  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31695 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:04:46 »

ALf!

Felhivott egy srác az OBD kábel miatt, de már nem tudom mi volt a száma mert annyian hivtak utánna... szomoru1
kékfogas ELM327-et kb 5-ért tud venni vaterán mond meg neki androidhoz, azt keresett aszem.
Köszi. worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31696 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:06:24 »

abba minek akar valaki mást?  eplus2
gondolom nem talált bontott mondeo felnit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31697 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:34:43 »

ha befejezem a tempomat kábelezését, akkor arra lehet esélyem, hogy programozás/aktiválás nélkül az is menni fog, mint a fedcomp??

gyújtás ráadásakor külön megjelenik a tempomat ikon, tehát a műszeregységben aktiválva van.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #31698 Dátum: 2011.09.14 szerda, 00:48:42 »

Cimbora gépének hátsó, középső öve rosszalkodott. Nekiálltunk szétkaptuk mint Floki a lábtörlőt, de nem egészen vágjuk mi hogy műxik - mert most jó lett.
A rugós oldalt nem bántottuk, viszont a másik reteszelős oldalát nézegettük: Van benne a golyós "kapcsoló", ami akkor reteszel, ha le van döntve az ülés. Ilyenkor csak befele teker, kifele nem enged. (ekkor szokott az lenni, hogy lehajtod az ülést és úgy marad, mert az öv nem engedi vissza a támlát.) Viszont van a másik reteszelős történet, amelyik a támla zárszerkezetével van összeköttetésben egy bowdennel. Ez érdekelne minket, hogy ez miért és hogy? Illetőleg olyat csinál: háttámlát ha felhajtjuk normál állásba és zár a szerkezet még egy kicsit meg kell nyomni, hogy rendesen zárjon (eltűnjön a piros a gombnál) Ezt úgy adja elő, hogy : nyitott állapotban vagyunk, bekattintjuk a zárat - ekkor csak záródik - és ha tovább nyomjuk erősen akkor kattanik be teljesen ÉS húzza meg a bowdent, ami a biztiöv reteszhez megy - oldja a másik retszelést.

Jelenleg ezt a bowdent nem kötöttük vissza, az öv faja, de szeretnénk megtudni hogy működik rendesen ez a bowdenes téma.   wave  worship worship

Pár kép a cuczról:   ZárszerkezetRetesz mechanika 01Retesz mechanika 02

Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31699 Dátum: 2011.09.14 szerda, 01:05:23 »

...Viszont van a másik reteszelős történet, amelyik a támla zárszerkezetével van összeköttetésben egy bowdennel. Ez érdekelne minket, hogy ez miért és hogy? Illetőleg olyat csinál: háttámlát ha felhajtjuk normál állásba és zár a szerkezet még egy kicsit meg kell nyomni, hogy rendesen zárjon (eltűnjön a piros a gombnál) Ezt úgy adja elő, hogy : nyitott állapotban vagyunk, bekattintjuk a zárat - ekkor csak záródik - és ha tovább nyomjuk erősen akkor kattanik be teljesen ÉS húzza meg a bowdent, ami a biztiöv reteszhez megy - oldja a másik retszelést.

Jelenleg ezt a bowdent nem kötöttük vissza, az öv faja, de szeretnénk megtudni hogy működik rendesen ez a bowdenes téma.   wave  worship worship

Szia!

Te magad is szépen leírttad a működést. Így van megalkotva, első retesz még nem oldja az övet, ahhoz jobban hátra kell nyomni (vágni) a támlát, hogy a piros vonal is eltűnjön és akkor old az őv. Én kb 1,5 évig nem tudtam használni és már én is szét akartam szedni, mire megmutatták.
Azt, hogy ez miért ilyen nem tudom, de ez a működése.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 627 628 629 630 631 632 633 [634] 635 636 637 638 639 640 641 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.