Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #31650 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 22:00:54 » |
|
Igy van azoknak mindig is lessz értékük.... Maximum eszmei...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #31651 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 22:05:20 » |
|
Maximum eszmei... Van ami megfizethetetlen, a többire ott a TDCI......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TZS
|
|
« Új hozzászólás #31652 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 22:13:48 » |
|
Te mennyit mentél vele? Én pont most gondolkodom rajta, hogy végre beszereltetem. Azt is kezdem sejteni, hogy miért nincs gyárilag szabadonfutóval szerelve...
A szabadonfutónak, tapasztalatom szerint, van előnye, illetve létjogosultsága, mert megoldja a feszítő zörgését, idő előtti tönkremenetelét. Ez nálam működött. Az más kérdés, hogy a legolcsóbb és talán minőségileg sem megfelelő ZEN szabadonfutó eddig bírja a kiképzést. Egy jobb minőség, mondjuk INA vagy SKF tartósabb lehet. De pl. az SKF 30-35 ezer környékén van. Kísérletnek jó volt az olcsó verzió is. A magam részéről nem tervezem visszarakni a fixet. Az alapjárat emelős ötleted viszont elegáns megoldása a problémának. Nekem egy küberl box oldotta meg az elinduláskori lefulladásokat. Jól értem, hogy a hátramenet jelével emeled a fordulatszámot, de akkor nincs overbuszt?
|
|
|
Naplózva
|
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel) ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
|
|
|
teo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31653 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 22:22:38 » |
|
nekem spec nem emelkedik rükiben, tudom-tudom, régi a szoftverem Nekem sem emelkedik, és a létező legutolsó sw-em van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31654 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 23:05:22 » |
|
Van ami megfizethetetlen, a többire ott a TDCI...... Egy idő után a TDCI is megfizethetetlen,ha nem vigyáznak rá...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #31655 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 23:14:57 » |
|
A Ford most fejlesztette tovább a Puma motorokat. Egy 2.0 tdci-ről láttam rajzot és aszerint szabadonfutós lett. Utána kellene járni, hátha mostmár létezik "gyári" megoldás is.
Hol olvastál erről? Elolvasnám...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31656 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 23:16:45 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #31657 Dátum: 2011.09.13 kedd, 01:25:23 » |
|
nekem sem , jah azért, mert nekem alapból annyi ezért kell csipsztuningolni aki ezt is le tudja fullasztani az az igaz balf@sz
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Bedogy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31658 Dátum: 2011.09.13 kedd, 08:47:45 » |
|
Sziasztok. Mivel a kocsim EGR dugózás után hibakódot dob gondolkozom egy kódolvasó/törlő beszerzésén. Tundnátok ebben segíteni, hogy milyet érdemes venni és mire kell figyelni? Mivel nincs itthon laptopom ezért láttam olyanot amin van kijelző is(pár soros). Ezek jók lehetnek? gazából főleg a hibakód törlésére kellne, de nem gond ha másra is tudnám használni.(p csúcsokat nem akarok programozni, sőt még a vezérlést sem:)) Esetleg jó lenne ha a családban lévő Seat Alhambra 2,0PDTDI 2003 kódokat is kitudnám olvasni(nem tudom, hogy Canbus-e). Árban max 30e, de milnél olcsobb annál jobb. Előre is köszönök minden segítséget.
Sziasztok, Erre nem találom a választ tudnátok segíteni, milyen ketyeréét kell venni az egr-es hibakód törlésére? Vagy esetleg van már más megoldás is? Köszi Gy., Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
polgab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31659 Dátum: 2011.09.13 kedd, 08:56:55 » |
|
Csak alapjáraton van hangja,gázadásra elcsendesül.... jó hangos.....
kikapcsolt klimánál induláskor is hallod? Nekem a motor kalapált kicsit és mikor ráraktam a klimát hangosabb lett, a nagyobb terhelés miatt, illetve indulásnál is kalapált, de gázra elhalkult, menet közben semmi. Na lényeg a lényeg EGR és szivósor tisztitás megoldotta a dolgot
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #31660 Dátum: 2011.09.13 kedd, 09:10:45 » |
|
Sziasztok,
Erre nem találom a választ tudnátok segíteni, milyen ketyeréét kell venni az egr-es hibakód törlésére?
Vagy esetleg van már más megoldás is?
Köszi
Gy.,
Köszi
Hali U380 a legolcsóbb kézi megoldás. itt egy eladó árul u281-et, de rá lehetne nála kéreckedni egy u380-ra, gondolom. http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/u281_obd_kezi_hiba_kodolvaso_es_torlo_ingyen_posta_1474225105.htmlKiemelném még 1x, hogy konkrétan a u281 NEM JÓ az mk3 tdci-hez!
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #31661 Dátum: 2011.09.13 kedd, 10:47:51 » |
|
www.dealextreme.com-on is erdemes korulnezni. Egy csomo ilyen U*.* talalhato arrafele is, a Vateras araknal altalaban olcsobban. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
TZS
|
|
« Új hozzászólás #31662 Dátum: 2011.09.13 kedd, 10:55:53 » |
|
Sziasztok, Erre nem találom a választ tudnátok segíteni, milyen ketyeréét kell venni az egr-es hibakód törlésére? Vagy esetleg van már más megoldás is? Köszi Gy.,
Lekötöd az aksit 10 percre. Az egr hibakód nem okoz semmiféle problémát simán lehet vele közlekedni. A MIL lámpát is csak műszaki előtt kell kikapcsolni, arra meg az aksi lekötős dolog is elég. Ha attól félsz, hogy a MIL-t más hiba is bekapcsolhatja és nem veszed észre, akkor nyugodj meg, mert azt a motor rendellenes működéséből úgy is tudni fogod.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.13 kedd, 11:09:37 írta TZS »
|
Naplózva
|
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel) ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
|
|
|
arrabonus
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31663 Dátum: 2011.09.13 kedd, 10:59:02 » |
|
www.dealextreme.com-on is erdemes korulnezni. Egy csomo ilyen U*.* talalhato arrafele is, a Vateras araknal altalaban olcsobban. AndyA Én ebayről rendeltem 1.99$-ért bluetoothos ELM scannert. Kínából szállítással együtt 7.500-ból kijött az egész. PDA-val is működik, amikor hibakódot dobált az autó menet közben is ki tudtam kapcsolni a MIL lámpát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bedogy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31664 Dátum: 2011.09.13 kedd, 11:42:29 » |
|
Én ebayről rendeltem 1.99$-ért bluetoothos ELM scannert. Kínából szállítással együtt 7.500-ból kijött az egész. PDA-val is működik, amikor hibakódot dobált az autó menet közben is ki tudtam kapcsolni a MIL lámpát. Köszi. Chipelve lett az autó és most jobban füstöl, ezért szeretném lezárni az egr-t. Valaki szoftveresen nem tudja megoldani? Ha más nem akkor marad az U380.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #31665 Dátum: 2011.09.13 kedd, 12:52:02 » |
|
Köszi.
Chipelve lett az autó és most jobban füstöl, ezért szeretném lezárni az egr-t. Valaki szoftveresen nem tudja megoldani?
Ha más nem akkor marad az U380.
Szofveresen tudtommal még itt senki nem oldotta ezt meg. Amennyiben sima elektromos csati nélküli EGR-ed van akkor nem lesz egyáltalán hibakódod dugózás után
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #31666 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:10:55 » |
|
Jól értem, hogy a hátramenet jelével emeled a fordulatszámot, de akkor nincs overbuszt?
Ha állandó hátramenet jelet adsz az ecunak, akkor érezhetően valamivel gyengébben húz a gép. Én ezt az overboost hiányának tudtam be. Ezen kívül a tempomat sem működik. Ezért csináltam egy elektronikát, ami csak akkor ad jelet az ecunak, amikor kell, azaz alacsony fordulatszámon. Menet közben minden változatlan.
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
TZS
|
|
« Új hozzászólás #31667 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:28:26 » |
|
Ha állandó hátramenet jelet adsz az ecunak, akkor érezhetően valamivel gyengébben húz a gép. Én ezt az overboost hiányának tudtam be. Ezen kívül a tempomat sem működik. Ezért csináltam egy elektronikát, ami csak akkor ad jelet az ecunak, amikor kell, azaz alacsony fordulatszámon. Menet közben minden változatlan.
Aha, már értem! Szuper megoldás!
|
|
|
Naplózva
|
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel) ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
|
|
|
arrabonus
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31668 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:32:56 » |
|
Szofveresen tudtommal még itt senki nem oldotta ezt meg. Amennyiben sima elektromos csati nélküli EGR-ed van akkor nem lesz egyáltalán hibakódod dugózás után Nekem elektromos csatival felszerelt EGR van. Ez sem dob hibát, ha csak az EGR cső van ledugózva és nincs gázáramlás hiába nyit az EGR szelep. Múltkor eltört a fékrásegítő előtti visszacsapószelepem, ezért ideiglenesen lehúztam az EGR vákuumcsövét. Ekkor nem tudott nyitni a szelep és szépen dobálta a P0405 hibákat. Ezért jobb megoldás a záródugó, mint a csapágygolyó a vákuumcsőben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31669 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:33:59 » |
|
Nekem elektromos csatival felszerelt EGR van. Ez sem dob hibát, ha csak az EGR cső van ledugózva és nincs gázáramlás hiába nyit az EGR szelep. Múltkor eltört a fékrásegítő előtti visszacsapószelepem, ezért ideiglenesen lehúztam az EGR vákuumcsövét. Ekkor nem tudott nyitni a szelep és szépen dobálta a P0405 hibákat. Ezért jobb megoldás a záródugó, mint a csapágygolyó a vákuumcsőben.
nekem mind2 le van zárva, van elektromos csatim és nem világít a mil lámpa.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #31670 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:34:31 » |
|
nekem mind2 le van zárva, van elektromos csatim és nem világít a mil lámpa. az kiégett akkor! amikor ráadod a gyújtást csak azért világít mert behalózod
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31671 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:39:36 » |
|
az kiégett akkor! amikor ráadod a gyújtást csak azért világít mert behalózod najó leragasztottam fordék is így javítanak
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #31672 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:42:10 » |
|
najó leragasztottam fordék is így javítanak engem egyáltalán soha nem is zavart majd kiveszem műszakira a dugót, had világítson!! majdcsak kiég egyszer
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31673 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:42:53 » |
|
engem egyáltalán soha nem is zavart majd kiveszem műszakira a dugót, had világítson!! majdcsak kiég egyszer akksisarut leveszed vizsga előtt 10 percre és kész
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #31674 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:44:01 » |
|
akksisarut leveszed vizsga előtt 10 percre és kész aztán állítsak be vissza mindent, nem? inkbb a dugó, az csak 5perc
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31675 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:45:05 » |
|
aztán állítsak be vissza mindent, nem? inkbb a dugó, az csak 5perc és keringhetsz x km-t, hogy kialudjon
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #31676 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:51:17 » |
|
és keringhetsz x km-t, hogy kialudjon lehet
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31677 Dátum: 2011.09.13 kedd, 18:36:11 » |
|
A hang nem az égés, hanem a feszítő és kettőstömegű tárcsa hangja. A javítást nem odáztam el, hanem sz@rt sem ért pedig 80-90ezret hagytam ott különböző Ford szakszervizekben. Ehhez képest nekem fillérekből kijött a megoldásom és második éve békém van. Legalábbis nem fajult odáig, hogy a pincében porosodó zen tárcsát feltétlenül fel akarjam tenni. Még most is kategóriákkal csendesebb, mint volt két héttel az utolsó mechanikus javítás után. A jelek szerint a megoldás élettartama is vetekszik a szabadonfutóéval és attól sem kell tartanom, hogy széthullik. Van aki alupogácsákat reszel. Én elektronikát. Mindkettő barkács és a Ford szégyene, hogy nem tud elfogadható gyári javítást erre a problémára. A megoldásom kíméli a technikát, és van egy járulékos előnye is, hogy kevésbé hajlamos induláskor lefulladni az autó. (Hátramenetben pont emiatt emelték meg az alapjáratot) A magasabb fogyasztás a magasabb alapjárat miatt ugye csak egy vicc és nem gondolod komolyan, hogy tankolásonként kb 0,3 deciliter különbség számít.
az alupogi az ok! De a szabadonfutó nem sufni megoldás.és nem csak a ford használja(ill a ford csak a benyásra épít),hanem pl a vw dízelre is . A mechanikus hibát mechanikusan kell megszüntetni.ezt teszi a szíjtárcsa!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31678 Dátum: 2011.09.13 kedd, 18:55:45 » |
|
indexkapcsolót hogy tudom kicserélni??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
gyu1978
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31679 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:41:30 » |
|
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani melyik autótípus lemezfelnije azonos a mondeonak a méreteivel?
köszönöm a segítséget
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #31680 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:53:04 » |
|
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani melyik autótípus lemezfelnije azonos a mondeonak a méreteivel?
köszönöm a segítséget
Talán II-es fóka...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31681 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:12:03 » |
|
Talán II-es fóka...
és volvo is
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #31682 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:13:13 » |
|
és volvo is
meg még a renault is 5x108-as
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31683 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:13:25 » |
|
indexkapcsolót hogy tudom kicserélni??
na megfejtettem, a kapcsoló és a kormány közötti részen lehet szétpattintani. bekerült egy angol faceliftes óracsoport, egy info-gombos indexkar és programozás nélkül is működik a fed.comp része
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31684 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:13:50 » |
|
meg még a renault is 5x108-as
meg pug is, meg egyes alfák is. de azoknak más az agyméretük...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #31685 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:14:19 » |
|
na megfejtettem, a kapcsoló és a kormány közötti részen lehet szétpattintani. bekerült egy angol faceliftes óracsoport, egy info-gombos indexkar és programozás nélkül is működik a fed.comp része akkor Te már mérföldekben utazol?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #31686 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:14:47 » |
|
meg pug is, meg egyes alfák is. de azoknak más az agyméretük...
ja az lehet, de mostmár tudom hogy ez is számít
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31687 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:16:49 » |
|
akkor Te már mérföldekben utazol? csak az összes megtett és a napi számláló mérföldes. 9000mérföld az olajcsere... sebességmutatós része meg dupla skálázású jah és 55000-et mutat
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31688 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:17:35 » |
|
meg még a renault is 5x108-as
az agy nem 63,3as!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31689 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:18:40 » |
|
az agy nem 63,3as!
asszem 58-as... amikor kerestem lemezfelnit, akkor bárdi webshop alapján kikerestem, hogy melyiknek mennyi az agymérete...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #31690 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:49:52 » |
|
Üdv mindenkinek! Most készülök olyajat cserélni a 2.0 TDCi mondeomban. Ilyenkor kell motormosót beleönteni ha igyen milyen márka legyen. Az előző szivódízelemnél sosem használtam motormosót csak betartottam az olyjcserét pontosan.
Köszi a választ.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31691 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:50:51 » |
|
Üdv mindenkinek! Most készülök olyajat cserélni a 2.0 TDCi mondeomban. Ilyenkor kell motormosót beleönteni ha igyen milyen márka legyen. Az előző szivódízelemnél sosem használtam motormosót csak betartottam az olyjcserét pontosan.
Köszi a választ.
Szerintem nem kell motormosó,de ahogy érzed Elég,ha az olajcsere-periódust betartod rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #31692 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:55:56 » |
|
meg pug is, meg egyes alfák is. de azoknak más az agyméretük...
ami van MOMO nekem egy alfán volt előtte...lehet venni tehermentesitőt bárhol...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31693 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:57:15 » |
|
ami van MOMO nekem egy alfán volt előtte...lehet venni tehermentesitőt bárhol...
de nem lemezfelnibe. itt meg olyat kerestek
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #31694 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:01:16 » |
|
de nem lemezfelnibe. itt meg olyat kerestek abba minek akar valaki mást?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #31695 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:04:46 » |
|
ALf! Felhivott egy srác az OBD kábel miatt, de már nem tudom mi volt a száma mert annyian hivtak utánna... kékfogas ELM327-et kb 5-ért tud venni vaterán mond meg neki androidhoz, azt keresett aszem. Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31696 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:06:24 » |
|
abba minek akar valaki mást? gondolom nem talált bontott mondeo felnit
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31697 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:34:43 » |
|
ha befejezem a tempomat kábelezését, akkor arra lehet esélyem, hogy programozás/aktiválás nélkül az is menni fog, mint a fedcomp??
gyújtás ráadásakor külön megjelenik a tempomat ikon, tehát a műszeregységben aktiválva van.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
sNatch
|
|
« Új hozzászólás #31698 Dátum: 2011.09.14 szerda, 00:48:42 » |
|
Cimbora gépének hátsó, középső öve rosszalkodott. Nekiálltunk szétkaptuk mint Floki a lábtörlőt, de nem egészen vágjuk mi hogy műxik - mert most jó lett. A rugós oldalt nem bántottuk, viszont a másik reteszelős oldalát nézegettük: Van benne a golyós "kapcsoló", ami akkor reteszel, ha le van döntve az ülés. Ilyenkor csak befele teker, kifele nem enged. (ekkor szokott az lenni, hogy lehajtod az ülést és úgy marad, mert az öv nem engedi vissza a támlát.) Viszont van a másik reteszelős történet, amelyik a támla zárszerkezetével van összeköttetésben egy bowdennel. Ez érdekelne minket, hogy ez miért és hogy? Illetőleg olyat csinál: háttámlát ha felhajtjuk normál állásba és zár a szerkezet még egy kicsit meg kell nyomni, hogy rendesen zárjon (eltűnjön a piros a gombnál) Ezt úgy adja elő, hogy : nyitott állapotban vagyunk, bekattintjuk a zárat - ekkor csak záródik - és ha tovább nyomjuk erősen akkor kattanik be teljesen ÉS húzza meg a bowdent, ami a biztiöv reteszhez megy - oldja a másik retszelést. Jelenleg ezt a bowdent nem kötöttük vissza, az öv faja, de szeretnénk megtudni hogy működik rendesen ez a bowdenes téma. Pár kép a cuczról: Zárszerkezet , Retesz mechanika 01, Retesz mechanika 02
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31699 Dátum: 2011.09.14 szerda, 01:05:23 » |
|
...Viszont van a másik reteszelős történet, amelyik a támla zárszerkezetével van összeköttetésben egy bowdennel. Ez érdekelne minket, hogy ez miért és hogy? Illetőleg olyat csinál: háttámlát ha felhajtjuk normál állásba és zár a szerkezet még egy kicsit meg kell nyomni, hogy rendesen zárjon (eltűnjön a piros a gombnál) Ezt úgy adja elő, hogy : nyitott állapotban vagyunk, bekattintjuk a zárat - ekkor csak záródik - és ha tovább nyomjuk erősen akkor kattanik be teljesen ÉS húzza meg a bowdent, ami a biztiöv reteszhez megy - oldja a másik retszelést. Jelenleg ezt a bowdent nem kötöttük vissza, az öv faja, de szeretnénk megtudni hogy működik rendesen ez a bowdenes téma. Szia! Te magad is szépen leírttad a működést. Így van megalkotva, első retesz még nem oldja az övet, ahhoz jobban hátra kell nyomni (vágni) a támlát, hogy a piros vonal is eltűnjön és akkor old az őv. Én kb 1,5 évig nem tudtam használni és már én is szét akartam szedni, mire megmutatták. Azt, hogy ez miért ilyen nem tudom, de ez a működése.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|