Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:14:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 745 746 747 748 749 750 751 [752] 753 754 755 756 757 758 759 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21888043 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #37550 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 11:14:49 »

A főtengely szíjtárcsán. Smiley

Meglazítod a csavarokat, majd kettőt teljesen kitekersz. A harmadik körül elfordul a tárcsa (már ha nem rohadt oda és hajlandó egyszerűen lejönni). Utána kicsavarod a harmadik csavart is.

Felrakás dettó, egy csavar be, kézzel el tudod fordítani a tárcsát a szíjfeszítő ellenében, másik két csavar be, meghúz, kész.

AndyA

Köszi!  worship worship Ez rém egyszerű eljen
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37551 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 11:38:33 »

Köszi!  worship worship Ez rém egyszerű eljen

Papíron a szívósor levétele is az Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37552 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 11:46:18 »

Köszi!  worship worship Ez rém egyszerű eljen

Nem írtam, hogy a jobb első kereket és a kerékjárat burkolatát le kell szedni. De úgyis rájössz majd magadtól is...  nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37553 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 11:49:54 »

Nem írtam, hogy a jobb első kereket és a kerékjárat burkolatát le kell szedni. De úgyis rájössz majd magadtól is...  nyes

AndyA
TZS fórumtárs  csinálta múltkor,hogy mindent lebontott a szíjat is és átment a gumishoz vitte az új szíjtárcsát és 500ft-ot fizetett és légkulccsal leszedte és az újatfelrakta majd ő meg összerakta a többit.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #37554 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 12:08:40 »

Az a baj, hogy nincs aknám, se csáposom... fakk...
Pont ettől féltem, hogy nem tudom majd megnézni az okot, mert a motorburkolatot le kellene szedni Sad

Na azt hiszem hívom Vik-et.

Mi a véleményetek, öntsek bele csapvizet és menjek el hozzá lábon? Vagy inkább vontatás?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37555 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 12:11:29 »

Az a baj, hogy nincs aknám, se csáposom... fakk...
Pont ettől féltem, hogy nem tudom majd megnézni az okot, mert a motorburkolatot le kellene szedni Sad

Na azt hiszem hívom Vik-et.

Mi a véleményetek, öntsek bele csapvizet és menjek el hozzá lábon? Vagy inkább vontatás?

Szerintem elmehetsz lábon, csak figyeld a vizet/hőfokot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #37556 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 12:19:52 »

Köszi!

Ilyen lett:



 rinya
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37557 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 12:22:15 »

Szerintem elmehetsz lábon, csak figyeld a vizet/hőfokot.

Nem erőltetném ezt, főleg ha nincs messze. Ha megfőzi a motort, akkor gyűrűcsere is lesz ott ...
Naplózva
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #37558 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 12:34:29 »

Nem írtam, hogy a jobb első kereket és a kerékjárat burkolatát le kell szedni. De úgyis rájössz majd magadtól is...  nyes

AndyA

Köszi!  taps
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #37559 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 13:31:30 »

nekem sincs középső dob igaz nekem le lett cserélve  CI rendszerre azért de  nem hiányzik belőle... még a katalizátor van kicsit útban a kiáramló gázoknak de remélem már az se sokáig eplus2
Találtam ilyet:
http://bilpart.ru/ford/img/manufactur/ford/id/0026-D002650111
így teljes:
http://bilpart.ru/ford/parts/manufactur/ford/year/2006/model/88/group/20017/shared/0
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.31 csütörtök, 13:38:02 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #37560 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 15:24:59 »

Hali!

A középkonzolt tegnap nagyjából sikerült faceliftesíteni, óriási hála HZsoltnak és Ervinnek. Azonban lenne egy kérdésem.
Tud/ismer valaki olyat, vagy hallott már valaki olyanról, aki vállalná azt, hogy a fl-es ghia fabetét színével vagy nagyon hasonló színű fóliával, anyaggal áthúzná a többi elemet is?

Mivel elvileg műanyagheggesztve lesz a váltókörüli rész egy angol a fl-es kapcsoló+pohártartó résszel, így azzal úgyis kell majd valamit kezdeni, arra gondoltam, hogy amellett a többi rész is (azaz a klíma körüli és a fejegység körüli szürke műanyagrész) kapna egy ilyen fás beütést.


Tehát a piros kereten belülieket szeretném olyan színűre mint az óraegységé.

Valami ötlet, hogy merre kezdjek el kutakodni?

Plusz, ha valakinek van felesleges angol faceliftes váltókörüli és kapcsolórész, vagy a mennyország maga (európai fabetétes váltkörüli rész+kapcsolórész) az kérem jelezze, aztán maradékot pü-ben Cheesy  worship taps

Örök hálám! Tiszteletem!  integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #37561 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 16:38:29 »

Köszi!

Ilyen lett:



 rinya

A szívósor alatt van elrejtve egy ujjnyi vastag hűtővizet szállító gumicső. Ha esetleg folyik az olaj / üzemanyag valahol, akkor az kikezdheti a gumi alkatrészt és ettől szépen kiszakadhat a cső.
Ennek megállapításához is persze le kell szedni a szívósort, szóval marad Vik.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.31 csütörtök, 17:37:58 írta Victore » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #37562 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 17:28:10 »

Nem erőltetném ezt, főleg ha nincs messze. Ha megfőzi a motort, akkor gyűrűcsere is lesz ott ...

ennyire amatör nem lehet valaki
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #37563 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 17:31:42 »

A szívósor alatt van elrejtve egy ujjnyi vastag hűzóvizet szállító gumicső. Ha esetleg folyik az olaj / üzemanyag valahol, akkor az kikezdheti a gumi alkatrészt és ettől szépen kiszakadhat a cső.
Ennek megállapításához is persze le kell szedni a szívósort, szóval marad Vik.

ezt tapasztalatbol igazolni tudom
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #37564 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 17:38:30 »

A szívósor alatt van elrejtve egy ujjnyi vastag hűzóvizet szállító gumicső. Ha esetleg folyik az olaj / üzemanyag valahol, akkor az kikezdheti a gumi alkatrészt és ettől szépen kiszakadhat a cső.
Ennek megállapításához is persze le kell szedni a szívósort, szóval marad Vik.


Köszi!
A szívósort le tudom venni, az nem gáz, de biztos így van ez egy fl előtti, hátsó EGR-es tddi-n is? Meg ugye a tömítéseknek is annyi akkor kb...  duhos2
Lementem, teletöltöttem a tágulásit desztvízzel, kb 2,5-3liter ment bele. Járattam 5 percig, klímát is kapcsoltam, és egy deka víz sem csöpögött ki.
Ami csövet kézzel elértem (kiszedtem az akksit és a tálcáját is) mind csont száraz volt, csak a vízpumpa alján volt egy újjbegynyi víznek tűnő valami, de azt letöröltem a járatás/újratöltés előtt, és utána már száraz maradt.

NINCS VALAKINEK EGY RAJZA A VíZKÖRRŐL?
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #37565 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 18:04:05 »

Köszi!
A szívósort le tudom venni, az nem gáz, de biztos így van ez egy fl előtti, hátsó EGR-es tddi-n is? Meg ugye a tömítéseknek is annyi akkor kb...  duhos2
Lementem, teletöltöttem a tágulásit desztvízzel, kb 2,5-3liter ment bele. Járattam 5 percig, klímát is kapcsoltam, és egy deka víz sem csöpögött ki.
Ami csövet kézzel elértem (kiszedtem az akksit és a tálcáját is) mind csont száraz volt, csak a vízpumpa alján volt egy újjbegynyi víznek tűnő valami, de azt letöröltem a járatás/újratöltés előtt, és utána már száraz maradt.

NINCS VALAKINEK EGY RAJZA A VíZKÖRRŐL?


Jó kérdés.. arra tényleg nem gondoltam hogy TDDi-ről van szó, de úgy vélem hogy a hűtőkörön csak nem változtattak. Ha nincs komoly terhelés alatt az autó, és/vagy elegendő menetszél áll rendelkezésre, akkor nem is fog akkora nyomással körbefolyni a víz, hogy kifolyjon, akár egy cső a lyukas, akár egy tömítésnél van a gond.
Nekem a csőcsere előtt volt, hogy 10km lassú hegymenetben elfolyt majdnem az összes (asszem 5 liter) és amint elkezdett melegedni, leálltam. Utánatöltöttem, majd hegyről lefelé, és végül kb 1000km autópálya után se csökkent a víz mennyisége a tartályban. Szóval függ a terhelés mértékétől.
Ezt a kis csövet akár valami menyétszerű is szétrághatja, szeretnek elbújni és 'rágózni' a melegben.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #37566 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 20:30:00 »

Sziasztok!

A napokban már másodjára vettem észre kiszállás után, hogy a tank betöltőnyílását fedő ajtó nyitva van. Jobban megnéztem ma, nem én vagyok a béna, nem én akadok a nyitókarba kiszálláskor eplus2 hanem kintről is egy kis ügyességgel kitudom nyitni. Ez kifejezetten zavar, mert a kupak ugye sima csavaros. Lehet erre kapni kulccsal zárható kupakot? Vagy van esetleg valakinek valami javaslata, hogy mit csináljak azzal az ajtócskával, hogy ne nyíljon ki magától, illetve csak a nyitókarral legyen nyitható?  vigyor3
Ilyen csak nekem jött elő eddig Huh?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #37567 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 20:32:50 »

Sziasztok!

A napokban már másodjára vettem észre kiszállás után, hogy a tank betöltőnyílását fedő ajtó nyitva van. Jobban megnéztem ma, nem én vagyok a béna, nem én akadok a nyitókarba kiszálláskor eplus2 hanem kintről is egy kis ügyességgel kitudom nyitni. Ez kifejezetten zavar, mert a kupak ugye sima csavaros. Lehet erre kapni kulccsal zárható kupakot? Vagy van esetleg valakinek valami javaslata, hogy mit csináljak azzal az ajtócskával, hogy ne nyíljon ki magától, illetve csak a nyitókarral legyen nyitható?  vigyor3
Ilyen csak nekem jött elő eddig Huh?
nekem meg beszorul időnként (főleg télen). olyankor kétemberes (egyik húzza bent a kart, másik kint belekapaszkodik a fedélbe)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37568 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 20:34:05 »

Sziasztok!

A napokban már másodjára vettem észre kiszállás után, hogy a tank betöltőnyílását fedő ajtó nyitva van. Jobban megnéztem ma, nem én vagyok a béna, nem én akadok a nyitókarba kiszálláskor eplus2 hanem kintről is egy kis ügyességgel kitudom nyitni. Ez kifejezetten zavar, mert a kupak ugye sima csavaros. Lehet erre kapni kulccsal zárható kupakot? Vagy van esetleg valakinek valami javaslata, hogy mit csináljak azzal az ajtócskával, hogy ne nyíljon ki magától, illetve csak a nyitókarral legyen nyitható?  vigyor3
Ilyen csak nekem jött elő eddig Huh?
és attól félsz,hogy valaki éjjel telitankolja? eplus2

Amúgy a nyitó bovden szorulhat a házában.....vagy csere,vagy wd40!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #37569 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 20:46:40 »

és attól félsz,hogy valaki éjjel telitankolja? eplus2

Amúgy a nyitó bovden szorulhat a házában.....vagy csere,vagy wd40!

A bovden rendben van, az a műanyag, amit visszahúz az koppon kint van. Inkább, mintha az ajtónak lenne túl nagy mozgástere. Ha én meghosszabítom a műanyagot lehet belőle problémám. Huh? Grin
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #37570 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 20:57:02 »

Hali!

A középkonzolt tegnap nagyjából sikerült faceliftesíteni, óriási hála HZsoltnak és Ervinnek. Azonban lenne egy kérdésem.
Tud/ismer valaki olyat, vagy hallott már valaki olyanról, aki vállalná azt, hogy a fl-es ghia fabetét színével vagy nagyon hasonló színű fóliával, anyaggal áthúzná a többi elemet is?

Mivel elvileg műanyagheggesztve lesz a váltókörüli rész egy angol a fl-es kapcsoló+pohártartó résszel, így azzal úgyis kell majd valamit kezdeni, arra gondoltam, hogy amellett a többi rész is (azaz a klíma körüli és a fejegység körüli szürke műanyagrész) kapna egy ilyen fás beütést.

http://kepfeltoltes.hu/120531/f_s_t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tehát a piros kereten belülieket szeretném olyan színűre mint az óraegységé.

Valami ötlet, hogy merre kezdjek el kutakodni?

Plusz, ha valakinek van felesleges angol faceliftes váltókörüli és kapcsolórész, vagy a mennyország maga (európai fabetétes váltkörüli rész+kapcsolórész) az kérem jelezze, aztán maradékot pü-ben Cheesy  worship taps

Örök hálám! Tiszteletem!  integet2

http://www.vtnpecs.hu/hu/mintazatok.htm

énis itt csináltattam a behúzóimat....de máshol is van VTN-es az országban tuti...
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.31 csütörtök, 21:42:52 írta AndyA » Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #37571 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 21:50:10 »

http://www.vtnpecs.hu/hu/mintazatok.htm

énis itt csináltattam a behúzóimat....de máshol is van VTN-es az országban tuti...
sokat segítettél. köszi Wink  eljen worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37572 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 22:31:14 »

ennyire amatör nem lehet valaki

Miért ne lehetne? Vagy lehet nem értem ezt a hsz-od Sad
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #37573 Dátum: 2012.06.01 péntek, 06:08:03 »

Miért ne lehetne? Vagy lehet nem értem ezt a hsz-od Sad

de jól érted.na de párszáz méteren utántöltve. ne már.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #37574 Dátum: 2012.06.01 péntek, 06:57:39 »

Sziasztok!

Szükségem lenne egy kis tanácsra! Vagytok itt egy páran akik pl. cseréltetek már ülésgarnítúrát. Én ki szeretném venni a jobb első űlést (is), mert hosszabb dolgot szeretnék szállítani.
A padlóról a kibontás nem gond, de a biztonsági őv bekötéshez, ami az ülésen van, hogy lehet hozzáférni, és milyen szerszámmal oldható (6 lapfejű, torx)?
Itt egy kép, igaz ez a bal első, de azért látszik rajta, hogy mire is gondolok:
http://kepfeltoltes.hu/120601/_l_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kösz: Tamás  integet2
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37575 Dátum: 2012.06.01 péntek, 07:22:26 »

de jól érted.na de párszáz méteren utántöltve. ne már.

Voltaképpen ennek az állításnak a helyessége azon múlik, hogy milyen gyorsan megy el a víz a hűtőkörből, nem?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37576 Dátum: 2012.06.01 péntek, 07:29:10 »

Sziasztok!

Szükségem lenne egy kis tanácsra! Vagytok itt egy páran akik pl. cseréltetek már ülésgarnítúrát. Én ki szeretném venni a jobb első űlést (is), mert hosszabb dolgot szeretnék szállítani.
A padlóról a kibontás nem gond, de a biztonsági őv bekötéshez, ami az ülésen van, hogy lehet hozzáférni, és milyen szerszámmal oldható (6 lapfejű, torx)?
Itt egy kép, igaz ez a bal első, de azért látszik rajta, hogy mire is gondolok:
http://kepfeltoltes.hu/120601/_l_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kösz: Tamás  integet2

Torx fog kelleni, 45 vagy 50-es.   Belülről van a csavar ha jól emlékszem.  integet2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37577 Dátum: 2012.06.01 péntek, 08:12:11 »

Sziasztok!

Szükségem lenne egy kis tanácsra! Vagytok itt egy páran akik pl. cseréltetek már ülésgarnítúrát. Én ki szeretném venni a jobb első űlést (is), mert hosszabb dolgot szeretnék szállítani.
A padlóról a kibontás nem gond, de a biztonsági őv bekötéshez, ami az ülésen van, hogy lehet hozzáférni, és milyen szerszámmal oldható (6 lapfejű, torx)?
Itt egy kép, igaz ez a bal első, de azért látszik rajta, hogy mire is gondolok:
http://kepfeltoltes.hu/120601/_l_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kösz: Tamás  integet2

Ha mész az öv után, előbb-utóbb leérsz az ülés aljáig, ahol a belső oldalon egy T50-nel tudod nyitni a csavarját. Célszerű akkor, amikor a hátsó csavarokat kiszeded, mert jobban neki tudsz veselkedni a még rögzített ülésnél.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #37578 Dátum: 2012.06.01 péntek, 08:21:31 »

Ha mész az öv után, előbb-utóbb leérsz az ülés aljáig, ahol a belső oldalon egy T50-nel tudod nyitni a csavarját. Célszerű akkor, amikor a hátsó csavarokat kiszeded, mert jobban neki tudsz veselkedni a még rögzített ülésnél.

AndyA

 worship  integet2
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #37579 Dátum: 2012.06.01 péntek, 08:21:52 »

Torx fog kelleni, 45 vagy 50-es.   Belülről van a csavar ha jól emlékszem.  integet2

 worship integet2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37580 Dátum: 2012.06.01 péntek, 09:02:59 »

Sziasztok!

A napokban már másodjára vettem észre kiszállás után, hogy a tank betöltőnyílását fedő ajtó nyitva van. Jobban megnéztem ma, nem én vagyok a béna, nem én akadok a nyitókarba kiszálláskor eplus2 hanem kintről is egy kis ügyességgel kitudom nyitni. Ez kifejezetten zavar, mert a kupak ugye sima csavaros. Lehet erre kapni kulccsal zárható kupakot? Vagy van esetleg valakinek valami javaslata, hogy mit csináljak azzal az ajtócskával, hogy ne nyíljon ki magától, illetve csak a nyitókarral legyen nyitható?  vigyor3
Ilyen csak nekem jött elő eddig Huh?
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos a Mondeo betöltőnyilást fedő ajtaja, nevetségesen gyenge. Még disznek is csak egy vicc. Én mindjárt a megvétel után kicseréltem a tank sapkát,  kulcsal zárhatóra. Ha jól emlékszem 3000-3500 Ft volt. Ha valaki meg akar könnyiteni üzemanyg ügyben, ezután is megteszi de azért nagyobb biztonságot ad mint a gyári megoldás. Én a Cromax-nál vettem, de bármelyik autós boltban beszerezhető
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.01 péntek, 11:39:34 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37581 Dátum: 2012.06.01 péntek, 11:48:27 »

Sziasztok!
Úgy vettem észre mintha a kiegyenlítőtartályomon (tetején) apró (1-2cm) repedés volna... wow1 menyire okoz ez problémát a motor hűtésénél? Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37582 Dátum: 2012.06.01 péntek, 11:52:50 »

Sziasztok!
Úgy vettem észre mintha a kiegyenlítőtartályomon (tetején) apró (1-2cm) repedés volna... wow1 menyire okoz ez problémát a motor hűtésénél? Roll Eyes

Nyomás alatt kell lennie a rendszernek... ha ott kinyomja, az nem jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37583 Dátum: 2012.06.01 péntek, 11:55:37 »

Nyomás alatt kell lennie a rendszernek... ha ott kinyomja, az nem jó.
szomoru1 akkor cserére szorul.... találkozott már valaki ilyen problémával? email
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37584 Dátum: 2012.06.01 péntek, 12:05:37 »

szomoru1 akkor cserére szorul.... találkozott már valaki ilyen problémával? email

1500 ft...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37585 Dátum: 2012.06.01 péntek, 12:23:16 »

1500 ft...
A tartály? Hol? Se a Cromaxnál se Lángnál nem találtam...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37586 Dátum: 2012.06.01 péntek, 12:27:14 »

Sziasztok!

Szükségem lenne egy kis tanácsra! Vagytok itt egy páran akik pl. cseréltetek már ülésgarnítúrát. Én ki szeretném venni a jobb első űlést (is), mert hosszabb dolgot szeretnék szállítani.
A padlóról a kibontás nem gond, de a biztonsági őv bekötéshez, ami az ülésen van, hogy lehet hozzáférni, és milyen szerszámmal oldható (6 lapfejű, torx)?
Itt egy kép, igaz ez a bal első, de azért látszik rajta, hogy mire is gondolok:
http://kepfeltoltes.hu/120601/_l_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kösz: Tamás  integet2
T50-es torx kell hozzá, és simán hozzá lehet férni, ha lehasalsz mellé Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #37587 Dátum: 2012.06.01 péntek, 13:12:15 »

Sziasztok!

Múltkor jártam erre a kerékremegés problémával. Voltam centíroztatni, így a menet közbeni remegés elmúlt, a fékezéskori remegés megmaradt. Vasárnap megyek ellenőriztetni a féket és a futóműalkatrészeket, elöljáróban annyit kérdeznék, hogy ha féktárcsa cserére kerül sor, akkor a (majdnem új) betéteket is le kell cserélni? Vagy azok maradhatnak?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37588 Dátum: 2012.06.01 péntek, 13:19:22 »

A tartály? Hol? Se a Cromaxnál se Lángnál nem találtam...
Motorcraftot keresd.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37589 Dátum: 2012.06.01 péntek, 13:21:49 »

Sziasztok!

Múltkor jártam erre a kerékremegés problémával. Voltam centíroztatni, így a menet közbeni remegés elmúlt, a fékezéskori remegés megmaradt. Vasárnap megyek ellenőriztetni a féket és a futóműalkatrészeket, elöljáróban annyit kérdeznék, hogy ha féktárcsa cserére kerül sor, akkor a (majdnem új) betéteket is le kell cserélni? Vagy azok maradhatnak?

Elvileg igen... Gyakorlatban meg... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37590 Dátum: 2012.06.01 péntek, 15:39:52 »

Sziasztok!

Múltkor jártam erre a kerékremegés problémával. Voltam centíroztatni, így a menet közbeni remegés elmúlt, a fékezéskori remegés megmaradt. Vasárnap megyek ellenőriztetni a féket és a futóműalkatrészeket, elöljáróban annyit kérdeznék, hogy ha féktárcsa cserére kerül sor, akkor a (majdnem új) betéteket is le kell cserélni? Vagy azok maradhatnak?
Tisztelt Fórumtárs!
A fékrendszernél normál esetben a fékpofa jobban kopik mint a tárcsa. Egy jobb minőségű tárcsánál, a gyakorlat azt mutatja 2 garnitura fékpofát kiszolgál. (legbiztosabb megoldás, a mikróméteres ellenörzés 22mm esetén kuka) Pazarlás lenne egy majdnem új fékpofa garniturát kidobni. Tedd fel nyugodtan és óvatos fékezésekkel, rövid idő alatt tökéletesen összekopik a rendszer. A másik megoldás ha van lehetőség rá a fékpofákat, síkköszörün párhuzamba felkell csiszolni. A kerék remegéssel kapcsolatban, nekem a régi Fordomnál a kerékcsapágy csere oldotta meg. Előtte már minden lehető alkatrészt kicseréltem, a gumit is bele értve. Remélem nálad a probléma oka egyszerübb.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.01 péntek, 15:44:48 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37591 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:33:42 »

A tartály? Hol? Se a Cromaxnál se Lángnál nem találtam...

Bakker, én a kupakot néztem  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37592 Dátum: 2012.06.01 péntek, 23:52:14 »

Bakker, én a kupakot néztem  vigyor3
Csak gyári fordot találtam...14e Ftért...azt mondták, hogy a benzinesek tartálya képes elhagyni magát (típus hiba)... szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #37593 Dátum: 2012.06.02 szombat, 00:42:36 »

A kerék remegéssel kapcsolatban, nekem a régi Fordomnál a kerékcsapágy csere oldotta meg. Előtte már minden lehető alkatrészt kicseréltem, a gumit is bele értve. Remélem nálad a probléma oka egyszerübb.
Tisztelettel László!


Az nagyon ritkán fordul elő, és búgó hangot adna. A fékezéskori remegést a lengőkar szilentjei tönkre menetele okozza,vagy kormány gömbfej, vagy még esetleg vízszintes stabrúd szilentek mentek tönkre....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37594 Dátum: 2012.06.02 szombat, 06:33:23 »

Az nagyon ritkán fordul elő, és búgó hangot adna. A fékezéskori remegést a lengőkar szilentjei tönkre menetele okozza,vagy kormány gömbfej, vagy még esetleg vízszintes stabrúd szilentek mentek tönkre....
Tisztelt Fórumtárs!
Félre értettél, vagy én nem fogalmaztam világosan. Ha a csapágy csak tized mm-eket, de eltud mozdulni a csonk álványban, akkor az tud ilyen remegést okozni. Sajnos nálam ez volt a régi Fordomnál. Természetesen egyetértek a futómű szilentek, és gömbfejek esetleges hibáival is.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.02 szombat, 09:38:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #37595 Dátum: 2012.06.02 szombat, 10:04:12 »

Tisztelt Fórumtárs!
Félre értettél, vagy én nem fogalmaztam világosan. Ha a csapágy csak tized mm-eket, de eltud mozdulni a csonk álványban, akkor az tud ilyen remegést okozni. Sajnos nálam ez volt a régi Fordomnál. Természetesen egyetértek a futómű szilentek, és gömbfejek esetleges hibáival is.
Tisztelettel László!

Én is egyet értettem  Wink  ritkábbik verzió de elő fordulhat az is.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #37596 Dátum: 2012.06.02 szombat, 10:35:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos a Mondeo betöltőnyilást fedő ajtaja, nevetségesen gyenge. Még disznek is csak egy vicc. Én mindjárt a megvétel után kicseréltem a tank sapkát,  kulcsal zárhatóra. Ha jól emlékszem 3000-3500 Ft volt. Ha valaki meg akar könnyiteni üzemanyg ügyben, ezután is megteszi de azért nagyobb biztonságot ad mint a gyári megoldás. Én a Cromax-nál vettem, de bármelyik autós boltban beszerezhető
Tisztelettel László!
Köszönöm a választ! A nap folyamán meg is rendelem. Igen, ez zavart, hogy általában sok benzin van benne és azt így egyszerűen leszívhatják, de akár valami jóakaróm önthet bele bármit (cukor, só, akármi...).
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37597 Dátum: 2012.06.02 szombat, 11:26:45 »

Köszönöm a választ! A nap folyamán meg is rendelem. Igen, ez zavart, hogy általában sok benzin van benne és azt így egyszerűen leszívhatják, de akár valami jóakaróm önthet bele bármit (cukor, só, akármi...).

Elég kacskaringós a betöltő cső... nem hiszem, hogy le tudnád dugni a csövet a tankig, hogy ki tudd szívni az üa-t.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #37598 Dátum: 2012.06.02 szombat, 13:41:03 »

Elég kacskaringós a betöltő cső... nem hiszem, hogy le tudnád dugni a csövet a tankig, hogy ki tudd szívni az üa-t.
szinte lehetetlen. sajátomon teszteltem. kb 15 liter volt benne és a másfél, 2méteres cső vége nem lett gázolajos amit letoltam szinte tövig.
több okból se olyan egyszerű.
lapos tank. plusz, ha jól tudom, van még egy csapószelep vagy micsoda szinte a legalján. és egy helybeli mondeos ismerősöm, mondta, hogy elvileg még egy hurka is van a töltő csőben.
szóval aki leszívja naftádat. az nagyon megérdemel egy tapsot, miután agyonverted.  eplus2

attól van inkább félnivalód, hogy egy rosszakaród az ellentétes üzemanyagból ráküld vagy 10 litert. és szépen visszahajtja, te pedig beindítod.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37599 Dátum: 2012.06.02 szombat, 13:49:18 »

Elég kacskaringós a betöltő cső... nem hiszem, hogy le tudnád dugni a csövet a tankig, hogy ki tudd szívni az üa-t.
egyáltalán nem kacskaringós, majdnem egyenes, csak a végén van egy szelep, amin 10mm-nél vastagabb cső nem megy át.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 745 746 747 748 749 750 751 [752] 753 754 755 756 757 758 759 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.