Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:59:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 786 787 788 789 790 791 792 [793] 794 795 796 797 798 799 800 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21890799 alkalommal)
0 Felhasználó és 172 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39600 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:17:34 »

Én középkorú családtalan mérnök vagyok Mondeoval  Wink
Én meg középkorú sem  vagyok, családom sincs, mérnök sem vagyok  nyes  Eladjam?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #39601 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:19:48 »

Én meg középkorú sem  vagyok, családom sincs, mérnök sem vagyok  nyes  Eladjam?

feszegessük??  Mi számít közép kornak?? Grin

Én 30as,lassan gyerekes,de nem mérnök vagyok! Nagy verda kellett,a családi élet miatt is! vigyor3
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #39602 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:21:56 »

 worship worship worship
Tudna valaki segíteni abban, hogy hogyan tudnék egy facelift előtti ülésfűtés kapcsolót begyógyítani faceliftes műszerfalba? Úgy tűnik, hogy nagyon fúrni faragni kell (a ragasztást érthető okoból azért kerülném).
Biztos vagyok benne, hogy csináltatok már ilyet, szóval ha valaki megdobna egy kis tapasztalattal, tuti nem káromkodnék...  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #39603 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:26:20 »

Én meg középkorú sem  vagyok, családom sincs, mérnök sem vagyok  nyes  Eladjam?
Én már azt sem tudom mi vagyok! Hogy lett nekem Mondeom?  rinya
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #39604 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:27:41 »

feszegessük??  Mi számít közép kornak?? Grin

Én 30as,lassan gyerekes,de nem mérnök vagyok! Nagy verda kellett,a családi élet miatt is! vigyor3

Nálam a középkorú az egyenlő a negyvenes korosztállyal... ahhoz még én is fiatal vagyok.
Mivel kevesebbet fogyaszt, mint a TDdi Focus-om annó, ráadésul még nagyobb is, beférnek a kutyák meg a biciklik, barátnővel sok jóra alkalmas, szóval én azért el nem adom, az hót ziher!  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #39605 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:28:52 »

worship worship worship
Tudna valaki segíteni abban, hogy hogyan tudnék egy facelift előtti ülésfűtés kapcsolót begyógyítani faceliftes műszerfalba? Úgy tűnik, hogy nagyon fúrni faragni kell (a ragasztást érthető okoból azért kerülném).
Biztos vagyok benne, hogy csináltatok már ilyet, szóval ha valaki megdobna egy kis tapasztalattal, tuti nem káromkodnék...  vigyor3

Én nem genyóznék. Szereznék bontóbol fészliftesü.f.kapcsolót és azt raknám be!  integet2
(Ne barmolj! Légy igényes!  wave)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #39606 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:39:01 »

Én nem genyóznék. Szereznék bontóbol fészliftesü.f.kapcsolót és azt raknám be!  integet2
(Ne barmolj! Légy igényes!  wave)

Van olyan nekem, de gőzöm sincs, hogy az hogyan tudna működni, mert az ülésszett FL előtti, a kábelezést meg Vik csinálta. Szerinted ha szimplán rádugom, akkor működni fog?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #39607 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:45:03 »

Van olyan nekem, de gőzöm sincs, hogy az hogyan tudna működni, mert az ülésszett FL előtti, a kábelezést meg Vik csinálta. Szerinted ha szimplán rádugom, akkor működni fog?

Na ezt most nem értem. Ha Vik csinálta a kábelezést akkor miért nem lett letesztelve, ill ott nem került bele a kapcsoló?
Egyébként kérdésedre én sajnos nem tudom a választ, de Viket hívd fel és biztos tudja a választ és segít is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39608 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:49:57 »

feszegessük??  Mi számít közép kornak?? Grin

Én 30as,lassan gyerekes,de nem mérnök vagyok! Nagy verda kellett,a családi élet miatt is! vigyor3

Hát nem tudom, én 37 vagyok, 3 gyerekkel és informatikusként dolgozom (azért az mégsem mérnök ugye?)
Ja ez a 2. mondeom + 1 céges mondeo is volt szóval 3.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #39609 Dátum: 2012.09.01 szombat, 22:24:26 »

Na ezt most nem értem. Ha Vik csinálta a kábelezést akkor miért nem lett letesztelve, ill ott nem került bele a kapcsoló?
Egyébként kérdésedre én sajnos nem tudom a választ, de Viket hívd fel és biztos tudja a választ és segít is.


Olyan rohadt meleg volt, hogy a FL előtti kapcsolót rádugta ugyan, de nem tesztelte. Mivel az ülésekhez FL előtti kapcsolót kaptam, evidensnek vettem, hogy arra lesz szüksége Viknek, nem az otthon "elfekvőben" lévő faceliftesre...
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ezt kib'szottul elhibáztam, de igazad van, beszélek vele.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #39610 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 02:26:50 »

Ha esetleg valakinek kellene szijlazito.
 http://www.ebay.co.uk/itm/LASER-5208-Auxillary-Belt-Tensioner-Tool-Ford-/130574322297?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item1e66d60a79
Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #39611 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 08:42:47 »

Tök jó, hogy van minden, de egy hangyaf***-it drágállom. Mindenesetre jó, ha valaki megszorult.
Hozzáteszem, hogy a szíjtárcsa1 csavar meglazít, 2 csavar kivesz című mutatvány is nagyon egyszerű, igaz aszíjtárcsát valamivel meg kell fogni visszarakásnál, mondjuk rongy, hogy ne karcoljuk és franciakulcs, hogy legyen erőkar is.
Köszönjük a lazítóra a tippet.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #39612 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 08:45:59 »

Tök jó, hogy van minden, de egy hangyaf***-it drágállom. Mindenesetre jó, ha valaki megszorult.
Hozzáteszem, hogy a szíjtárcsa1 csavar meglazít, 2 csavar kivesz című mutatvány is nagyon egyszerű, igaz aszíjtárcsát valamivel meg kell fogni visszarakásnál, mondjuk rongy, hogy ne karcoljuk és franciakulcs, hogy legyen erőkar is.
Köszönjük a lazítóra a tippet.

Nincs mit. Nekem szimplán arra kell most hogy megnézzem melyik görgő szól, azok után hogy kicseréltem mindent... így nem venném le a szíjtárcsát.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39613 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 08:51:44 »

Én meg középkorú sem  vagyok, családom sincs, mérnök sem vagyok  nyes  Eladjam?

Ajándékozd el!  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39614 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 08:52:38 »

worship worship worship
Tudna valaki segíteni abban, hogy hogyan tudnék egy facelift előtti ülésfűtés kapcsolót begyógyítani faceliftes műszerfalba? Úgy tűnik, hogy nagyon fúrni faragni kell (a ragasztást érthető okoból azért kerülném).
Biztos vagyok benne, hogy csináltatok már ilyet, szóval ha valaki megdobna egy kis tapasztalattal, tuti nem káromkodnék...  vigyor3

És miért nem jó egy faceliftes kapcsoló? Kevesebb gond lenne vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39615 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 08:53:36 »

Hát nem tudom, én 37 vagyok, 3 gyerekkel és informatikusként dolgozom (azért az mégsem mérnök ugye?)
Ja ez a 2. mondeom + 1 céges mondeo is volt szóval 3.

Az attól függ. Én is IT-s vagyok, papírom meg közben a villamosokról van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39616 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 08:54:32 »

Tök jó, hogy van minden, de egy hangyaf***-it drágállom. Mindenesetre jó, ha valaki megszorult.
Hozzáteszem, hogy a szíjtárcsa1 csavar meglazít, 2 csavar kivesz című mutatvány is nagyon egyszerű, igaz aszíjtárcsát valamivel meg kell fogni visszarakásnál, mondjuk rongy, hogy ne karcoljuk és franciakulcs, hogy legyen erőkar is.
Köszönjük a lazítóra a tippet.

Kézzel simán visszaforgattam, hogy be tudtam dugni a kiszedett két csavart.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #39617 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 10:06:55 »

informatikusként dolgozom (azért az mégsem mérnök ugye?)

Csak, ha nem vagy azon a kvalifikáltsági szinten Wink
Amúgy de.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39618 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 11:51:38 »

Csak, ha nem vagy azon a kvalifikáltsági szinten Wink
Amúgy de.

affene.
Akkor legalább a 37 évesre mondjátok, hogy nem középkorú, mert ha igen, akkor én vagyok a statisztika  falbav
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39619 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 13:51:24 »

Ajándékozd el!  eplus2

AndyA
Ha erre kerülne sor, mindenféle adományt szívesen elfogadok. Cheesy ajándék 130 lónak ne nézd a fogaskerekét.  hehe
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #39620 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 15:22:54 »

affene.
Akkor legalább a 37 évesre mondjátok, hogy nem középkorú, mert ha igen, akkor én vagyok a statisztika  falbav

na jó, a v6-ot (legalábbis magyarországon kívül) inkább 40 felett szeretik  vigyor3
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39621 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 16:02:50 »

Ha a legkisssebb fékpedál érintésnél is elkezd remegni az egész autó olyan 140km/h-nál, akkor az valami fék probléma, ugye?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #39622 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 16:17:51 »

Én 500 Ft-ért csináltattam.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #39623 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 16:19:21 »

Ha a legkisssebb fékpedál érintésnél is elkezd remegni az egész autó olyan 140km/h-nál, akkor az valami fék probléma, ugye?
Hullámos lehet a tárcsa. Az a kopott jobb első fékbetétet kicserélted már ugye?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39624 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 17:09:23 »

Hullámos lehet a tárcsa. Az a kopott jobb első fékbetétet kicserélted már ugye?
betéteket már rég! de akkor tárcsákat is kell...szerintem ebben még a gyári van!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #39625 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 17:29:23 »

És miért nem jó egy faceliftes kapcsoló? Kevesebb gond lenne vele.

AndyA

Előbb ki kell derítenem, hogy hogya megy a kábelezés, mert a facelift előttit simán be lehet relézni, de facelift után már GEM vezérelt ha jól tudom, de javíts ki... Megtudakolom a részleteket, és jelentkezem.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39626 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 17:37:13 »

na jó, a v6-ot (legalábbis magyarországon kívül) inkább 40 felett szeretik  vigyor3

 Tongue Hát amióta őszülök sejtettem, hogy vén f@sz vagyok, de hogy tipikus is  falbav
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #39627 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 18:32:49 »

betéteket már rég! de akkor tárcsákat is kell...szerintem ebben még a gyári van!
Általában minden 2. betéttel megy a tárcsa is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #39628 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 19:26:51 »

Előbb ki kell derítenem, hogy hogya megy a kábelezés, mert a facelift előttit simán be lehet relézni, de facelift után már GEM vezérelt ha jól tudom, de javíts ki... Megtudakolom a részleteket, és jelentkezem.

Szóval nem, nem a GEM vezérli a fűtést a faceliftes autókban (infó Viktől), és sajna nem fog működni a faceliftes kapcsolóval, mivel az ülés facelift előtti.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #39629 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 20:05:29 »

Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni.Beépítő keretet és ISO rádió csatlakozó kábelt,utólagos magnó beépítéshez hol tudnék venni?Pest lenne a legjobb.

Köszönöm a segítséget.
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #39630 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 20:24:00 »

Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni.Beépítő keretet és ISO rádió csatlakozó kábelt,utólagos magnó beépítéshez hol tudnék venni?Pest lenne a legjobb.

Köszönöm a segítséget.

én itt vettem az iso kábelt:
http://www.ebolt.hu/product380009_category1336-HQ_ISO_FORD_Ford_ISO_kabel.html
a beépítő keretett pedig itt:
http://hififutar.hu/index.php?P=1&K=2&ID=5252

a keretet kicsit drágáltam, de miután másik webshopban 1600ft-ért nem voltak képesek leszállítani sőt még visszajelezni se, így ezt hagytam.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.02 vasárnap, 20:26:54 írta ice850303 » Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39631 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 21:28:14 »

Általában minden 2. betéttel megy a tárcsa is.
220ezer km alatt elkophatott ha még a gyári van benne! Egyszer úgyis cserélni kell, csak most kezdte el ezt a rázkódást!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


fmin
Vendég
« Új hozzászólás #39632 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 21:33:27 »

Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget:
2004-es Mondi, automata 2.0 tdci. Valami mély bugó hangot ad bal oldalon elöl. Akkor csak ha motorféken gurul, vagy hátramenetben, erösebb a hang ha kanyarodok balra. Mi lehet ez?
Előre is köszi....
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39633 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 21:34:40 »

Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget:
2004-es Mondi, automata 2.0 tdci. Valami mély bugó hangot ad bal oldalon elöl. Akkor csak ha motorféken gurul, vagy hátramenetben, erösebb a hang ha kanyarodok balra. Mi lehet ez?
Előre is köszi....
talán csapágy! emeld fel a kocsit, rakd sebességbe aztán gáz! ha búg akkor csapágy! szerintem  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #39634 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 21:38:47 »

talán csapágy! emeld fel a kocsit, rakd sebességbe aztán gáz! ha búg akkor csapágy! szerintem  vigyor3
Vagy emelje fel, fokozat legyen "N"-be, és pörgesse meg kézzel, ha xar, úgy is ad hangot!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fmin
Vendég
« Új hozzászólás #39635 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 21:41:33 »

talán csapágy! emeld fel a kocsit, rakd sebességbe aztán gáz! ha búg akkor csapágy! szerintem  vigyor3


Miért csak üreseben hallom?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39636 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 21:43:05 »

Vagy emelje fel, fokozat legyen "N"-be, és pörgesse meg kézzel, ha xar, úgy is ad hangot!
kézzel annyira úgysem tudja megpörgetni hogy annak legyen hangja!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39637 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 21:43:26 »


Miért csak üreseben hallom?

azt én sajnos nemtudom!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #39638 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 21:58:04 »

Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget:
2004-es Mondi, automata 2.0 tdci. Valami mély bugó hangot ad bal oldalon elöl. Akkor csak ha motorféken gurul, vagy hátramenetben, erösebb a hang ha kanyarodok balra. Mi lehet ez?
Előre is köszi....
Ha az csapágy azt menet közben ha jobbra kanyarodsz akkor baloldalra dől a kocsi és azt akkor is hallani kell.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #39639 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 14:33:44 »

Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne hozzátok, remélem ismét tudtok segíteni.
Nyikorgó zaj hallatszódik a motortérből beindításkor és leállításkor, néha alapjáraton. Akitől vettem az autót azt mondta, hogy csak valami 1-2 ezer forintos rugót kell cserélni. Gondolom ez komolytalan ötlet.
Hallotam már olyan tanácsot is, talán a főtengely ékszíly tárcsa, legrosszabb esetben a kettős tömegű lendkerék.
Esetleg van-e valami praktika amivel kitudnám szűrni mi is a pontos hiba. Hátha megúsznám a hibakeresésre eltöltött (8000ft/óra) szervíz díjat, és konkrétan csak a hiba elhárításért fizetnék "csak".
Már az is nagy segitség ha tudom mire kell gyűjteni, melyik alkatrészt kell megvennem
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #39640 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 14:55:24 »

Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne hozzátok, remélem ismét tudtok segíteni.
Nyikorgó zaj hallatszódik a motortérből beindításkor és leállításkor, néha alapjáraton. Akitől vettem az autót azt mondta, hogy csak valami 1-2 ezer forintos rugót kell cserélni. Gondolom ez komolytalan ötlet.
Hallotam már olyan tanácsot is, talán a főtengely ékszíly tárcsa, legrosszabb esetben a kettős tömegű lendkerék.
Esetleg van-e valami praktika amivel kitudnám szűrni mi is a pontos hiba. Hátha megúsznám a hibakeresésre eltöltött (8000ft/óra) szervíz díjat, és konkrétan csak a hiba elhárításért fizetnék "csak".
Már az is nagy segitség ha tudom mire kell gyűjteni, melyik alkatrészt kell megvennem
Melyik oldalról jön?Menet irány szerint jobb oldalt akkor a feszítő rendszerben keresd ha bal oldalról akkor szervó lehet.Indítsd be ès nézd meg egyenlwtesen megy a főtengely ékszíj tárcsa.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #39641 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 15:16:47 »

Melyik oldalról jön?Menet irány szerint jobb oldalt akkor a feszítő rendszerben keresd ha bal oldalról akkor szervó lehet.Indítsd be ès nézd meg egyenlwtesen megy a főtengely ékszíj tárcsa.
Ha szembe állok a motortérrel akkor bal kéz felől, ahol az ablakmosó tartály is van. Ékszíj tárcsa vagy ékszíj feszítő? Ezt akkor 20-25ből megúszom (az alkatrészt) talán..
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39642 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 17:01:44 »

Ha szembe állok a motortérrel akkor bal kéz felől, ahol az ablakmosó tartály is van. Ékszíj tárcsa vagy ékszíj feszítő? Ezt akkor 20-25ből megúszom (az alkatrészt) talán..
Tisztelt Fórumtárs!
Nagy valószinűséggel a főtengely ékszijtárcsád gyengélkedik. Érdemes a teljes generátor oldal alkatrészeit átvizsgálni, és szükség szerint cserélni. Tapasztalat. Ha a rendszerben csak egy alkatrészt cserélsz, és van még elhasználodott alkatrész a redszerben, a gyenge rossz alkatrészek rövid idön belül tönkre teszik az újat. Mgoldás, egyszer kell a rendszerben, az ékszijat, a főtengely ékszijtárcsát, az összes görgőt, a szijfeszitőt (hidraulikus rugó alupogácsázás), és a fix generátor ékszijtárcsát szabadonfutóra cserélni. Ez attól függően, holszerzedbe az alkatrészt, 60-80 ezer ft. Ha kicseréled az emlitett alkatrészeket, igen hosszú időre elfelejtheted a generátor oldal javitását. Olvas vissza a TDCI TDDI a FAQ és A WIKI topikban és rájössz, hogy nem mindig az az olcsó ami elsőre annak látszik.  A kocsi állapotának megfelelően, jól át kell gondolni a célra vezető megoldást. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.03 hétfő, 17:03:42 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #39643 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 17:55:08 »

Sziasztok!
Hátsó lökhárítót hogy kell leszerelni?Úgy,hogy ne törjem el Grin
Köszönöm.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39644 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 18:13:44 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nagy valószinűséggel a főtengely ékszijtárcsád gyengélkedik. Érdemes a teljes generátor oldal alkatrészeit átvizsgálni, és szükség szerint cserélni. Tapasztalat. Ha a rendszerben csak egy alkatrészt cserélsz, és van még elhasználodott alkatrész a redszerben, a gyenge rossz alkatrészek rövid idön belül tönkre teszik az újat. Mgoldás, egyszer kell a rendszerben, az ékszijat, a főtengely ékszijtárcsát, az összes görgőt, a szijfeszitőt (hidraulikus rugó alupogácsázás), és a fix generátor ékszijtárcsát szabadonfutóra cserélni. Ez attól függően, holszerzedbe az alkatrészt, 60-80 ezer ft. Ha kicseréled az emlitett alkatrészeket, igen hosszú időre elfelejtheted a generátor oldal javitását. Olvas vissza a TDCI TDDI a FAQ és A WIKI topikban és rájössz, hogy nem mindig az az olcsó ami elsőre annak látszik.  A kocsi állapotának megfelelően, jól át kell gondolni a célra vezető megoldást. wave
Tisztelettel László! worship

Érdemes keresgélni a neten az autóalkatrészkereskedők honlapján. Én például az egyik webshopon találtam cikkszámot is, amit beütöttem a gugliba és újabb webshopokhoz jutottam. Az autóalkatrészkereskedésben 35k volt az ára, a neten meg 17k. Persze nyilván nem pontosan ugyanaz, de akkor is megéri keresgélni. Én még egy olajszűrőt is rendeltem, a kiszállítás ingyenes és megúsztam 19k-ból. Keresgélj, megéri!
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #39645 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 20:33:31 »

HELP  help

Már egy ideje nem melegedett az autóm, egyértelműen termosztát hibára gondoltam/tunk. Ma be is szereltük az újat, de ez a szemét ugyanazt a jelenséget produkálta.  rinya Miután múlt hónapban vettem egy EGR szelepet feleslegesen, a termosztát csere hiábavalósága már meg sem lepett.  gun
Műszerfal teszt üzemben követtem a hőfokot és nem ment 70°C fölé. 20km 100-as tempó után 65-ön állandósult.

Lett egy gyanúm: Ezen a termosztáton van egy elektromos csatlakozó ami ha jól tudom külön tudja fűteni a termosztátot. Ha nem tévedek olyan esetekre tették ezt bele, amikor a vízkör még hideg, de mondjuk egy hirtelen nagy teljesítményleadástól képződő hőt mégis el kell vezetni a motorból - ilyenkor kinyitja a termosztát kényszerrel a vezérlő.

Na, lehúztam a csatlakozót és kimértem a feszültséget. Már 50 fokos motornál is kapja a feszt. Kb 11 Volt állandóan volt rajta. Ezzel együtt, amikor ezt a csatit lehúztam, a motor fel is melegedett (álló helyzetben, emelt üresjáratban) 105-ig, amikor a venti elkezdte visszahűteni.

Szerintetek miért van állandó feszültség ezen a csatlakozón? Mi romolhatott el?

Köszi minden tippet.  worship
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39646 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 20:39:12 »

HELP  help

Már egy ideje nem melegedett az autóm, egyértelműen termosztát hibára gondoltam/tunk. Ma be is szereltük az újat, de ez a szemét ugyanazt a jelenséget produkálta.  rinya Miután múlt hónapban vettem egy EGR szelepet feleslegesen, a termosztát csere hiábavalósága már meg sem lepett.  gun
Műszerfal teszt üzemben követtem a hőfokot és nem ment 70°C fölé. 20km 100-as tempó után 65-ön állandósult.

Lett egy gyanúm: Ezen a termosztáton van egy elektromos csatlakozó ami ha jól tudom külön tudja fűteni a termosztátot. Ha nem tévedek olyan esetekre tették ezt bele, amikor a vízkör még hideg, de mondjuk egy hirtelen nagy teljesítményleadástól képződő hőt mégis el kell vezetni a motorból - ilyenkor kinyitja a termosztát kényszerrel a vezérlő.

Na, lehúztam a csatlakozót és kimértem a feszültséget. Már 50 fokos motornál is kapja a feszt. Kb 11 Volt állandóan volt rajta. Ezzel együtt, amikor ezt a csatit lehúztam, a motor fel is melegedett (álló helyzetben, emelt üresjáratban) 105-ig, amikor a venti elkezdte visszahűteni.

Szerintetek miért van állandó feszültség ezen a csatlakozón? Mi romolhatott el?

Köszi minden tippet.  worship
mindkét termosztátot kicseréltétek?

szerk.:
bocs lehet hogy a benzinesben csak egy van, ezt nemtudom!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39647 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 20:41:09 »

HELP  help

Már egy ideje nem melegedett az autóm, egyértelműen termosztát hibára gondoltam/tunk. Ma be is szereltük az újat, de ez a szemét ugyanazt a jelenséget produkálta.  rinya Miután múlt hónapban vettem egy EGR szelepet feleslegesen, a termosztát csere hiábavalósága már meg sem lepett.  gun
Műszerfal teszt üzemben követtem a hőfokot és nem ment 70°C fölé. 20km 100-as tempó után 65-ön állandósult.

Lett egy gyanúm: Ezen a termosztáton van egy elektromos csatlakozó ami ha jól tudom külön tudja fűteni a termosztátot. Ha nem tévedek olyan esetekre tették ezt bele, amikor a vízkör még hideg, de mondjuk egy hirtelen nagy teljesítményleadástól képződő hőt mégis el kell vezetni a motorból - ilyenkor kinyitja a termosztát kényszerrel a vezérlő.

Na, lehúztam a csatlakozót és kimértem a feszültséget. Már 50 fokos motornál is kapja a feszt. Kb 11 Volt állandóan volt rajta. Ezzel együtt, amikor ezt a csatit lehúztam, a motor fel is melegedett (álló helyzetben, emelt üresjáratban) 105-ig, amikor a venti elkezdte visszahűteni.

Szerintetek miért van állandó feszültség ezen a csatlakozón? Mi romolhatott el?

Köszi minden tippet.  worship
miután működik,ezért bizti gond nem lehet.Annál inkább összeégett relé.Éspedig a K163-as a motortérben!Mindjárt jön a kép is! Wink
A pcm vezérli a relét,gyanítom nem az ment tönkre,sokkal hamarabb ragadt vagy égett össze a relé!
Nnna.itt is van:
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.03 hétfő, 20:42:58 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39648 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 20:43:33 »

miután működik,ezért bizti gond nem lehet.Annál inkább összeégett relé.Éspedig a K163-as a motortérben!Mindjárt jön a kép is! Wink
A pcm vezérli a relét,gyanítom nem az ment tönkre,sokkal hamarabb ragadt vagy égett össze a relé!
Nnna.itt is van:
[img width=800 height=500]http://invitelweb.hu/tamas.simon/sci.png[/img

Benzinesben csak egy darab termosztát van.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.03 hétfő, 20:53:13 írta AndyA » Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39649 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 20:46:24 »

miután működik,ezért bizti gond nem lehet.Annál inkább összeégett relé.Éspedig a K163-as a motortérben!Mindjárt jön a kép is! Wink
A pcm vezérli a relét,gyanítom nem az ment tönkre,sokkal hamarabb ragadt vagy égett össze a relé!
Nnna.itt is van:
[img width=800 height=500]http://invitelweb.hu/tamas.simon/sci.png[/img

Ez korrekt. Nekem megvan a 3-as Mondeok szerelési kézikönyve, valami netes kézikönyv. Kell esetleg Neked?
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.03 hétfő, 20:53:23 írta AndyA » Naplózva
Oldalak: 1 ... 786 787 788 789 790 791 792 [793] 794 795 796 797 798 799 800 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.