joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46600 Dátum: 2013.06.07 péntek, 14:30:58 » |
|
Hogy kell kipattintani? Feszíteni oldalra?
Nekem HZsolt92 mondta meg a tutit. Azt kell csak csinálni, hogy a rácsot billented felfelé, tehát mintha felfelé irányítanád a levegőt. Aztán végállásnál tovább kell forgatni, ekkor kicsit azért ellentart a szerkezet. Szóval én mikor továbbfordítottam, akkor az egyik oldal már ki is ugrott a helyéről. Aztán kipattintottam a másik oldalon is a rácsot, visszaforgattam a rácsot és ki lehetett venni. Az újat meg csak simán odateszed a helyére és két oldalt megnyomod, hogy kipattanjon. Amikor megérkezett nekem az új rács, akkor az elsővel óvatosan kísérleteztem és kivettem. Aztán a homlokomhoz csaptam, hogy ez ilyen egyszerű.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46601 Dátum: 2013.06.07 péntek, 15:37:42 » |
|
Sziasztok! Felszereltem a szervó olaj szűrőmet. Köszönet a közreműködőknek a beszerzésért és szállításért. Had ne mondjam, hogy én is majdnem kifúrtam a légkondi hűtőt. A plusz tömítő gyűrűt mindenki beszerelte a szűrő és a szűrő konzol közé?
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46602 Dátum: 2013.06.07 péntek, 16:12:38 » |
|
Sziasztok!
Felszereltem a szervó olaj szűrőmet. Köszönet a közreműködőknek a beszerzésért és szállításért.
Had ne mondjam, hogy én is majdnem kifúrtam a légkondi hűtőt. A plusz tömítő gyűrűt mindenki beszerelte a szűrő és a szűrő konzol közé?
Igen. Szerintem nem árt neki.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.07 péntek, 16:14:51 írta Lacika71 »
|
Naplózva
|
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46603 Dátum: 2013.06.07 péntek, 17:47:08 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #46605 Dátum: 2013.06.07 péntek, 18:39:35 » |
|
Sziasztok!
Létezik mk3 st 220 1:24-ben vagy 1:16 arányban? Nagyon SOS lenne. Vagy tudtok egy jó modell boltot, ahol esetleg motorokat is lehet kapni széles választékkal?
EIK és bocs a némileg OFF-ért.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46606 Dátum: 2013.06.07 péntek, 18:43:03 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #46607 Dátum: 2013.06.07 péntek, 18:46:08 » |
|
Köszi, ez nagyon hasznos! Én pl, a befúvás erősségét szabályozó kart mozgattam felfelé, ki is ugrott, vagy eltört, mert most nem reagál rá, és könnyen mozog, fel-le. Ezt lehet valahogy javítani? Mert ahogy néztem, az már a középkonzollal van egyben. Szét lehet szedni azt a részét?
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46609 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:46:13 » |
|
Köszi, ez nagyon hasznos! Én pl, a befúvás erősségét szabályozó kart mozgattam felfelé, ki is ugrott, vagy eltört, mert most nem reagál rá, és könnyen mozog, fel-le. Ezt lehet valahogy javítani? Mert ahogy néztem, az már a középkonzollal van egyben. Szét lehet szedni azt a részét? A középkonzolból ki lehet venni a szellőzőt, csak ahhoz ki kell venni a konzolt is. Ugyanaz, mint a szélső.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46610 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:53:13 » |
|
Nekem az intercooler teteje volt tiszta olaj. De még nem tudom honnan folyik. Nektek a szűrő mennyire lett rátekerve a konzolra? Én betettem mind a két tömítő gyűrűt. Bent hagytam azt ami a szűrő alján volt, meg rátettem a nagyobbat a külső perem alá. De így már nem tudtam annyira betekerni a szűrőt, hogy fém a fémig menjen.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46611 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:55:49 » |
|
Nekem az intercooler teteje volt tiszta olaj. De még nem tudom honnan folyik. Nektek a szűrő mennyire lett rátekerve a konzolra? Én betettem mind a két tömítő gyűrűt. Bent hagytam azt ami a szűrő alján volt, meg rátettem a nagyobbat a külső perem alá. De így már nem tudtam annyira betekerni a szűrőt, hogy fém a fémig menjen.
Nekem sem ment rá annyira. Amióta kicseréltem a szűrőtartót, nem szivárog. De ezt még megnézem, mert én is láttam egy kevéske olajat a cooleren, de betudtam a konzolcsere alkalmával ráfolyt olajnak. Tegnap letöröltem, majd megnézem holnap, hogy mizu vele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46612 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:57:58 » |
|
Nekem sem ment rá annyira. Amióta kicseréltem a szűrőtartót, nem szivárog. De ezt még megnézem, mert én is láttam egy kevéske olajat a cooleren, de betudtam a konzolcsere alkalmával ráfolyt olajnak. Tegnap letöröltem, majd megnézem holnap, hogy mizu vele.
Átcserélted a tartót?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46613 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:59:30 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46614 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:00:00 » |
|
Állásában csak nem folyik. Az már durva lenne. Holnap én is ránézek. Szétkapom az elejét és járatom egy kicsit. Bár szerintem úgy nem fog látszani. Nekem sem ment rá annyira. Amióta kicseréltem a szűrőtartót, nem szivárog. De ezt még megnézem, mert én is láttam egy kevéske olajat a cooleren, de betudtam a konzolcsere alkalmával ráfolyt olajnak. Tegnap letöröltem, majd megnézem holnap, hogy mizu vele.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46615 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:01:43 » |
|
Hát milyen emberek vannak........
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46616 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:04:25 » |
|
Holnap csinálnál egy képet róla? Pár helyen elbizonytalanodtam. Mennyire kell betekerni a szűrőt? Mennyire kell betekerni a csövet a konzolba (szerintem nekem ott ereszt)? Nektek is forró a szűrő?
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46617 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:04:28 » |
|
Állásában csak nem folyik. Az már durva lenne. Holnap én is ránézek. Szétkapom az elejét és járatom egy kicsit. Bár szerintem úgy nem fog látszani.
Azóta használtam az autót, mióta letöröltem. Ha a szűrőnél ereszt, azt meg tudod állapítani úgy, hogy egy fehér ronggyal megtörlöd. Ha olajos, akkor az ereszt. Ha konzol hibás, az látszik. Ha van olyan izé a tieden is, mint az enyémen ( a képen nyíllal jelölve), akkor esélyes, hogy ott fog szivárogni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46618 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:05:45 » |
|
Nekem a konzol teteje nem volt olajos, hanem az csövek alatt meg a szűrő. De ez jöhetett a csöveknél vagy a szűrő tömítésnél. Azóta használtam az autót, mióta letöröltem. Ha a szűrőnél ereszt, azt meg tudod állapítani úgy, hogy egy fehér ronggyal megtörlöd. Ha olajos, akkor az ereszt. Ha konzol hibás, az látszik. Ha van olyan izé a tieden is, mint az enyémen ( a képen nyíllal jelölve), akkor esélyes, hogy ott fog szivárogni.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46619 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:07:21 » |
|
Holnap csinálnál egy képet róla? Pár helyen elbizonytalanodtam. Mennyire kell betekerni a szűrőt? Mennyire kell betekerni a csövet a konzolba (szerintem nekem ott ereszt)? Nektek is forró a szűrő?
Én a menetre tekertem teflon szalagot. Ha te nem tekertél rá, akkor esélyes, hogy ott engedi el a cuccot. A szűrőt amennyire bírtam kézzel, annyira tekertem rá. Az, hogy meleg, nem gond, mert a szervoolaj fel tud melegedni akár 200 fok körülire is, főleg, ha teljesen kitekered a kormányt és úgy tartod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46620 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:18:27 » |
|
Menetre teflon szalagot? ? Azt meg mi a manónak? Az csak a kimenő ágat választja el a bejövőtől. Én a menetre tekertem teflon szalagot. Ha te nem tekertél rá, akkor esélyes, hogy ott engedi el a cuccot. A szűrőt amennyire bírtam kézzel, annyira tekertem rá. Az, hogy meleg, nem gond, mert a szervoolaj fel tud melegedni akár 200 fok körülire is, főleg, ha teljesen kitekered a kormányt és úgy tartod.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #46621 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:19:45 » |
|
Menetre teflon szalagot? ? Azt meg mi a manónak? Az csak a kimenő ágat választja el a bejövőtől. A hidraulikacső meneteire! AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46622 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:20:10 » |
|
Menetre teflon szalagot? ? Azt meg mi a manónak? Az csak a kimenő ágat választja el a bejövőtől. A csövek menetére. Holnap csinálok fotót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46623 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:22:00 » |
|
Azt a kutya fáját. Mondhattátok volna. Nem szerepelt a leírásban. Furcsálltam is, hogy ez most így tömít? A hidraulikacső meneteire!
AndyA
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #46624 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:47:37 » |
|
Sziasztok! Felszereltem a szervó olaj szűrőmet. Köszönet a közreműködőknek a beszerzésért és szállításért. Had ne mondjam, hogy én is majdnem kifúrtam a légkondi hűtőt. A plusz tömítő gyűrűt mindenki beszerelte a szűrő és a szűrő konzol közé? Kedves László! Én beszereltem, mert a belső gyürű kritikusan a konzol szélén fog. Nem kockáztattam meg a szivárgást. Jobb a békesség. Nagyon örülök, hogy kész lett a projected. a teflon szalag használata valóban nem szerepel a leirásban. Menet közben ugyanis megváltozott a csatlakozó a tömlön, és most az új verzióhoz sajna kell a teflon tömités. A szűrő nekem is felmelegszik az olaj hömérsékletére. Nem probléma. Ez megfelel a rendeltetés szerű üzemnek. Ha egyszer jól letömited a rendszert utána nem lessz vele többet gond. A szűrőt érdemes jól meg húzni. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.07 péntek, 20:57:29 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #46625 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:48:34 » |
|
Hidraulikában vagy réz gyűrűvel tömitünk vagy kúpos és nem kell vagy vágógyűrűs illesztésel ahol megint csak nem kell tömités ugye... Bár néha jobb az aluminium tömités mert puhább és jobban kenődik kajakab meghúzásnál és nagyobb nyomásnál....értek itt 100-300-bart... Én hidraulikus rendszerek épitésénél már csak vágógyűrűvel dolgozok....gyors,300bart röhögve bir...ellenben drágább mint ha hegesztenénk...de kit érdekel ha kifizetik.. Bár van olyan közbetét ami gumi tömitéses de ahhoz olyan felület is kell amihez hozzáhúzod...nem szeretem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46626 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:51:19 » |
|
Ugyan ezen a véleményen voltam én is. Még tolómérővel is kimértem. Ezért én is beszereltem. Kicsit furcsállnám is ha ott eresztene. Biztos a csöveknél jön. Kedves László! Én beszereltem, mert a belső gyürű kritikusan a konzol szélén fog. Nem kockáztattam meg a szivárgást. jobb a békesség. Nagyon örülök, hogy kész lett a projected. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46627 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:54:26 » |
|
Látom a FAQ képeken, hogy László tövig húzta a cső menetet. AndyA meg nem. Látszik a képen a teflon szalag. Én sem húztam tövig, de teflont sem használtam. Hidraulikában vagy réz gyűrűvel tömitünk vagy kúpos és nem kell vagy vágógyűrűs illesztésel ahol megint csak nem kell tömités ugye... Bár néha jobb az aluminium tömités mert puhább és jobban kenődik kajakab meghúzásnál és nagyobb nyomásnál....értek itt 100-300-bart... Én hidraulikus rendszerek épitésénél már csak vágógyűrűvel dolgozok....gyors,300bart röhögve bir...ellenben drágább mint ha hegesztenénk...de kit érdekel ha kifizetik.. Bár van olyan közbetét ami gumi tömitéses de ahhoz olyan felület is kell amihez hozzáhúzod...nem szeretem.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #46628 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:54:42 » |
|
Hány ember csinálta meg amugy ezt a szűrős dolgot?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46629 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:55:04 » |
|
Fékész sajnos a szivárgás miatt. Kedves László! Én beszereltem, mert a belső gyürű kritikusan a konzol szélén fog. Nem kockáztattam meg a szivárgást. jobb a békesség. Nagyon örülök, hogy kész lett a projected. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46630 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:01:40 » |
|
Páran. Irigykedsz mi? Hány ember csinálta meg amugy ezt a szűrős dolgot?
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #46631 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:02:57 » |
|
Páran. Irigykedsz mi?
biztosan, mindenkinek hiányzik egy kis olaj a cooler tetejéről
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46632 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:03:49 » |
|
Ez egy új találmány. Hatalmas lehetőségek rejlenek benne. És még a szervó olajat is szűri. biztosan, mindenkinek hiányzik egy kis olaj a cooler tetejéről
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46633 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:04:38 » |
|
biztosan, mindenkinek hiányzik egy kis olaj a cooler tetejéről A benzinesben nincs cooler
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46634 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:07:12 » |
|
Pedig nem ártana bele. Meg egy turbó. A benzinesben nincs cooler
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #46635 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:08:20 » |
|
Fékész sajnos a szivárgás miatt.
Kedves László! A rendszer két helyen szivároghat. Az egyik a szűrő tömitése, a másik a szürő tartó konzolba becsavart két tömlő. A FAQ-ban látható tömlö csatlakozok nem olyanok, mint amivel a tömlőket legyártották. Emiatt volt szükséges a teflon szalag használéata. Én is lecsreéltem a régi tömlőimet. Az uj tömlöket a teflon szalaggal tökéletesen meglehetet tömiteni. Meglátod rendben lessz minden. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46636 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:09:13 » |
|
Pedig nem ártana bele. Meg egy turbó.
Hát nem kell ezt faragni.....ha nem elég, olyan motorral szerelt autót kell venni, ami alapból erős!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46637 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:09:49 » |
|
Köszönöm. Kedves László! A rendszer két helyen szivároghat. Az egyik a szűrő tömitése, a másik a szürő tartó konzolba becsavart két tömlő. A FAQ-ban látható tömlö csatlakozok nem olyanok, mint amivel a tömlőket legyártották. Emiatt volt szükséges a teflon szalag használéata. Én is lecsreéltem a régi tömlőimet. Az uj tömlöket a teflon szalaggal tökéletesen meglehetet tömiteni. Meglátod rendben lessz minden. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46638 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:16:46 » |
|
Ott van egy nyílás, de kivenni nem lehet az AC-t. Szóval szerintem le kell venni hozzá a tankot. Egyébként mi a baja, miért akarod cserélni? (nem te hanem vzoli) már amióta megvettem, nem mutat telitankot (nem, nem azért mert nincs pénzem teletenni) ha 4-5 kattanásig meglökdösve stb megpúpozom, akkor kicsit a 3/4-ed felett mutat, de most legutóbb telitank után is csak kb fél+1 mutatónyit ment fel. Az üreset azt már majdnem jól mutatja, elvileg, de nemigen bízom benne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #46639 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:21:13 » |
|
Hány ember csinálta meg amugy ezt a szűrős dolgot?
Tisztelt Fórumtárs! Ha jól számolok akkor az AndyA és az én rendszeremen kivűl, még 7 személynek lett legyártatva és beszerezve a hozzá való alkatrész. A beszerelések folyamatban vannak. Remélem mindenki beszereli és elégedett lessz a rendszer működésével. Nekem nagyon bevált, és semmi problémám a szervóval és a kormányművel. A szűrő beépítése óta az olajam meg kristály tiszta, és az olaj szine láthatóan zöld. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46640 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:29:17 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Ha jól számolok akkor az AndyA és az én rendszeremen kivűl, még 7 személynek lett legyártatva és beszerezve a hozzá való alkatrész. A beszerelések folyamatban vannak. Remélem mindenki beszereli és elégedett lessz a rendszer működésével. Nekem nagyon bevált, és semmi problémám a szervóval és a kormányművel. A szűrő beépítése óta az olajam meg kristály tiszta, és az olaj szine láthatóan zöld. Tisztelettel László! Tisztelt Fórumtárs! Az hogyan lehet, hogy a te 2005-ös autódban zöld a szervó olaj? Abba is ezt írja: WSA-M2C 195-A és ez ugye piros. Melyik területre, melyik országba készült a kocsi?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #46641 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:31:31 » |
|
Egy nagy agymosás az egész szervó olaj szín dolog. Tök mindegy. Az Mk3 az Mk3. Ha 2003-as ha 2005-ös. Tisztelt Fórumtárs!
Az hogyan lehet, hogy a te 2005-ös autódban zöld a szervó olaj? Abba is ezt írja: WSA-M2C 195-A és ez ugye piros.
Melyik területre, melyik országba készült a kocsi?
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46642 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:33:05 » |
|
Egy nagy agymosás az egész szervó olaj szín dolog. Tök mindegy. Az Mk3 az Mk3. Ha 2003-as ha 2005-ös.
Tudom. Más más területekre szánt, gyártott modelleknél kerülhet bele másik olaj a környezeti körülmények miatt.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #46643 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:34:37 » |
|
már amióta megvettem, nem mutat telitankot (nem, nem azért mert nincs pénzem teletenni) ha 4-5 kattanásig meglökdösve stb megpúpozom, akkor kicsit a 3/4-ed felett mutat, de most legutóbb telitank után is csak kb fél+1 mutatónyit ment fel. Az üreset azt már majdnem jól mutatja, elvileg, de nemigen bízom benne.
Majd amikor egyszer teletankolod, csinálj egy műszertesztet, és nézd meg, hogy üzemanyagszintre mit ír ki a 255-ből. Lehet, hogy megkapja a jó jelet, de mondjuk a műszerfalban a mutatónál van valami gebasz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46644 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:39:15 » |
|
Majd amikor egyszer teletankolod, csinálj egy műszertesztet, és nézd meg, hogy üzemanyagszintre mit ír ki a 255-ből. Lehet, hogy megkapja a jó jelet, de mondjuk a műszerfalban a mutatónál van valami gebasz.
Ez jó ötlet. Valóban, ellenőrizni kell, hogy decimálisan milyen adat olvasható ki. De viszont a műszercsoport alakítja át az analóg jelet dec-re....így továbbra is kérdés maradhat, hogy ki hibázik.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #46645 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:54:04 » |
|
már amióta megvettem, nem mutat telitankot (nem, nem azért mert nincs pénzem teletenni) ha 4-5 kattanásig meglökdösve stb megpúpozom, akkor kicsit a 3/4-ed felett mutat, de most legutóbb telitank után is csak kb fél+1 mutatónyit ment fel. Az üreset azt már majdnem jól mutatja, elvileg, de nemigen bízom benne.
a végét mindig a hátsó ülésre nyomod.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46646 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:07:51 » |
|
a végét mindig a hátsó ülésre nyomod.....
Az egy másik sztori
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46647 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:08:35 » |
|
Ez jó ötlet. Valóban, ellenőrizni kell, hogy decimálisan milyen adat olvasható ki. De viszont a műszercsoport alakítja át az analóg jelet dec-re....így továbbra is kérdés maradhat, hogy ki hibázik. Hogy megy az a műszerteszt? Esetleg obd-vel kiolvasható?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #46648 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:11:11 » |
|
Hogy megy az a műszerteszt? Esetleg obd-vel kiolvasható?
FAQ-ban van róla cikk, nem kell hozzá műszer.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46649 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:11:59 » |
|
Hogy megy az a műszerteszt? Esetleg obd-vel kiolvasható?
Általános OBD-vel nem. Komolyabb diag amelyik belelát a műszercsoportba, azzal belső értéket lehet nézni. Sőt ki is lehet vezérelni az üzemanyag mutatót....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|