Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:46:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 926 927 928 929 930 931 932 [933] 934 935 936 937 938 939 940 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21904282 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #46600 Dátum: 2013.06.07 péntek, 14:30:58 »

Hogy kell kipattintani? Feszíteni oldalra?
Nekem HZsolt92 mondta meg a tutit. Azt kell csak csinálni, hogy a rácsot billented felfelé, tehát mintha felfelé irányítanád a levegőt. Aztán végállásnál tovább kell forgatni, ekkor kicsit azért ellentart a szerkezet. Szóval én mikor továbbfordítottam, akkor az egyik oldal már ki is ugrott a helyéről. Aztán kipattintottam a másik oldalon is a rácsot, visszaforgattam a rácsot és ki lehetett venni. Az újat meg csak simán odateszed a helyére és két oldalt megnyomod, hogy kipattanjon. Amikor megérkezett nekem az új rács, akkor az elsővel óvatosan kísérleteztem és kivettem. Aztán a homlokomhoz csaptam, hogy ez ilyen egyszerű.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46601 Dátum: 2013.06.07 péntek, 15:37:42 »

Sziasztok!

Felszereltem a szervó olaj szűrőmet.
Köszönet a közreműködőknek a beszerzésért és szállításért.
Had ne mondjam, hogy én is majdnem kifúrtam a légkondi hűtőt.  nyes
A plusz tömítő gyűrűt mindenki beszerelte a szűrő és a szűrő konzol közé?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46602 Dátum: 2013.06.07 péntek, 16:12:38 »

Sziasztok!

Felszereltem a szervó olaj szűrőmet.
Köszönet a közreműködőknek a beszerzésért és szállításért.

 taps taps


Had ne mondjam, hogy én is majdnem kifúrtam a légkondi hűtőt.  nyes



 eplus2 eplus2


A plusz tömítő gyűrűt mindenki beszerelte a szűrő és a szűrő konzol közé?


Igen. Szerintem nem árt neki.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.07 péntek, 16:14:51 írta Lacika71 » Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #46603 Dátum: 2013.06.07 péntek, 17:47:08 »

Hogy kell kipattintani? Feszíteni oldalra?
http://www.youtube.com/watch?v=lXeW8dQQOss&feature=youtu.be
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #46604 Dátum: 2013.06.07 péntek, 17:48:30 »

Csak a keretben lévő nyitó záró kerék. Majd jössz 1x minire,  oszt elhozod.  wave
Nézd meg ezt a videót, ott van benne a hőn áhított alkatrészed! http://www.youtube.com/watch?v=lXeW8dQQOss&feature=youtu.be
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #46605 Dátum: 2013.06.07 péntek, 18:39:35 »

Sziasztok!

Létezik mk3 st 220 1:24-ben vagy 1:16 arányban? Nagyon SOS lenne. Vagy tudtok egy jó modell boltot, ahol esetleg motorokat is lehet kapni széles választékkal?

EIK és bocs a némileg OFF-ért.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46606 Dátum: 2013.06.07 péntek, 18:43:03 »

Hmmm. Szivárog valahol.

taps taps

 eplus2 eplus2

Igen. Szerintem nem árt neki.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #46607 Dátum: 2013.06.07 péntek, 18:46:08 »


Köszi, ez nagyon hasznos! worship

Én pl, a befúvás erősségét szabályozó kart mozgattam felfelé, ki is ugrott, vagy eltört, mert most nem reagál rá, és könnyen mozog, fel-le. vigyor3

Ezt lehet valahogy javítani? Mert ahogy néztem, az már a középkonzollal van egyben. Szét lehet szedni azt a részét?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46608 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:44:29 »

Hmmm. Szivárog valahol.


Neked is tiszta olaj volt a tartókonzolod? Nekem volt egy öntési hiba rajta. http://mondeo.hu/index.php?topic=11691.msg787025#msg787025
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46609 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:46:13 »

Köszi, ez nagyon hasznos! worship

Én pl, a befúvás erősségét szabályozó kart mozgattam felfelé, ki is ugrott, vagy eltört, mert most nem reagál rá, és könnyen mozog, fel-le. vigyor3

Ezt lehet valahogy javítani? Mert ahogy néztem, az már a középkonzollal van egyben. Szét lehet szedni azt a részét?

A középkonzolból ki lehet venni a szellőzőt, csak ahhoz ki kell venni a konzolt is. Ugyanaz, mint a szélső.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46610 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:53:13 »

Nekem az intercooler teteje volt tiszta olaj.
De még nem tudom honnan folyik.
Nektek a szűrő mennyire lett rátekerve a konzolra?
Én betettem mind a két tömítő gyűrűt. Bent hagytam azt ami a szűrő alján volt, meg rátettem a nagyobbat a külső perem alá.
De így már nem tudtam annyira betekerni a szűrőt, hogy fém a fémig menjen.

Neked is tiszta olaj volt a tartókonzolod? Nekem volt egy öntési hiba rajta. http://mondeo.hu/index.php?topic=11691.msg787025#msg787025
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46611 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:55:49 »

Nekem az intercooler teteje volt tiszta olaj.
De még nem tudom honnan folyik.
Nektek a szűrő mennyire lett rátekerve a konzolra?
Én betettem mind a két tömítő gyűrűt. Bent hagytam azt ami a szűrő alján volt, meg rátettem a nagyobbat a külső perem alá.
De így már nem tudtam annyira betekerni a szűrőt, hogy fém a fémig menjen.


Nekem sem ment rá annyira. Amióta kicseréltem a szűrőtartót, nem szivárog. De ezt még megnézem, mert én is láttam egy kevéske olajat a cooleren, de betudtam a konzolcsere alkalmával ráfolyt olajnak. Tegnap letöröltem, majd megnézem holnap, hogy mizu vele.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46612 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:57:58 »

Nekem sem ment rá annyira. Amióta kicseréltem a szűrőtartót, nem szivárog. De ezt még megnézem, mert én is láttam egy kevéske olajat a cooleren, de betudtam a konzolcsere alkalmával ráfolyt olajnak. Tegnap letöröltem, majd megnézem holnap, hogy mizu vele.

Átcserélted a tartót?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46613 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:59:30 »

Átcserélted a tartót?  vigyor3

Igen. Volt egy f.sza csávó, aki felajánlotta az övét.  vigyor3 worship worship
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46614 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:00:00 »

Állásában csak nem folyik. Az már durva lenne.
Holnap én is ránézek. Szétkapom az elejét és járatom egy kicsit. Bár szerintem úgy nem fog látszani.

Nekem sem ment rá annyira. Amióta kicseréltem a szűrőtartót, nem szivárog. De ezt még megnézem, mert én is láttam egy kevéske olajat a cooleren, de betudtam a konzolcsere alkalmával ráfolyt olajnak. Tegnap letöröltem, majd megnézem holnap, hogy mizu vele.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46615 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:01:43 »

Igen. Volt egy f.sza csávó, aki felajánlotta az övét.  vigyor3 worship worship

Hát milyen emberek vannak........ ijedt
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46616 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:04:25 »

Holnap csinálnál egy képet róla?
Pár helyen elbizonytalanodtam.
Mennyire kell betekerni a szűrőt?
Mennyire kell betekerni a csövet a konzolba (szerintem nekem ott ereszt)?
Nektek is forró a szűrő?

Igen. Volt egy f.sza csávó, aki felajánlotta az övét.  vigyor3 worship worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46617 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:04:28 »

Állásában csak nem folyik. Az már durva lenne.
Holnap én is ránézek. Szétkapom az elejét és járatom egy kicsit. Bár szerintem úgy nem fog látszani.


Azóta használtam az autót, mióta letöröltem. Ha a szűrőnél ereszt, azt meg tudod állapítani úgy, hogy egy fehér ronggyal megtörlöd. Ha olajos, akkor az ereszt. Ha konzol hibás, az látszik. Ha van olyan izé a tieden is, mint az enyémen ( a képen nyíllal jelölve), akkor esélyes, hogy ott fog szivárogni.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46618 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:05:45 »

Nekem a konzol teteje nem volt olajos, hanem az csövek alatt meg a szűrő.
De ez jöhetett a csöveknél vagy a szűrő tömítésnél.

Azóta használtam az autót, mióta letöröltem. Ha a szűrőnél ereszt, azt meg tudod állapítani úgy, hogy egy fehér ronggyal megtörlöd. Ha olajos, akkor az ereszt. Ha konzol hibás, az látszik. Ha van olyan izé a tieden is, mint az enyémen ( a képen nyíllal jelölve), akkor esélyes, hogy ott fog szivárogni.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46619 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:07:21 »

Holnap csinálnál egy képet róla?
Pár helyen elbizonytalanodtam.
Mennyire kell betekerni a szűrőt?
Mennyire kell betekerni a csövet a konzolba (szerintem nekem ott ereszt)?
Nektek is forró a szűrő?


Én a menetre tekertem teflon szalagot. Ha te nem tekertél rá, akkor esélyes, hogy ott engedi el a cuccot. A szűrőt amennyire bírtam kézzel, annyira tekertem rá. Az, hogy meleg, nem gond, mert a szervoolaj fel tud melegedni akár 200 fok körülire is, főleg, ha teljesen kitekered a kormányt és úgy tartod.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46620 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:18:27 »

Menetre teflon szalagot?Huh??
Azt meg mi a manónak?
Az csak a kimenő ágat választja el a bejövőtől.

Én a menetre tekertem teflon szalagot. Ha te nem tekertél rá, akkor esélyes, hogy ott engedi el a cuccot. A szűrőt amennyire bírtam kézzel, annyira tekertem rá. Az, hogy meleg, nem gond, mert a szervoolaj fel tud melegedni akár 200 fok körülire is, főleg, ha teljesen kitekered a kormányt és úgy tartod.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46621 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:19:45 »

Menetre teflon szalagot?Huh??
Azt meg mi a manónak?
Az csak a kimenő ágat választja el a bejövőtől.


A hidraulikacső meneteire!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46622 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:20:10 »

Menetre teflon szalagot?Huh??
Azt meg mi a manónak?
Az csak a kimenő ágat választja el a bejövőtől.


A csövek menetére. Holnap csinálok fotót.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46623 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:22:00 »

Azt a kutya fáját. Mondhattátok volna.
Nem szerepelt a leírásban.  Wink
Furcsálltam is, hogy ez most így tömít?

A hidraulikacső meneteire!

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46624 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:47:37 »

Sziasztok!

Felszereltem a szervó olaj szűrőmet.
Köszönet a közreműködőknek a beszerzésért és szállításért.
Had ne mondjam, hogy én is majdnem kifúrtam a légkondi hűtőt.  nyes
A plusz tömítő gyűrűt mindenki beszerelte a szűrő és a szűrő konzol közé?

Kedves László!
Én beszereltem, mert a belső gyürű kritikusan a konzol szélén fog. Nem kockáztattam meg a szivárgást. Jobb a békesség.  Nagyon örülök,  hogy kész lett a projected. a teflon szalag használata valóban nem szerepel a leirásban. Menet közben ugyanis megváltozott a csatlakozó a tömlön, és most az új verzióhoz sajna kell a teflon tömités. A szűrő nekem is felmelegszik az olaj hömérsékletére. Nem probléma. Ez megfelel a rendeltetés szerű üzemnek. Ha egyszer jól letömited a rendszert utána nem lessz vele többet gond. A szűrőt érdemes jól meg húzni.  wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.07 péntek, 20:57:29 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #46625 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:48:34 »

Hidraulikában vagy réz gyűrűvel tömitünk vagy kúpos és nem kell vagy vágógyűrűs illesztésel ahol megint csak nem kell tömités ugye...
Bár néha jobb az aluminium tömités mert puhább és jobban kenődik kajakab meghúzásnál és nagyobb nyomásnál....értek itt 100-300-bart...
Én hidraulikus rendszerek épitésénél már csak vágógyűrűvel dolgozok....gyors,300bart röhögve bir...ellenben drágább mint ha hegesztenénk...de kit érdekel ha kifizetik.. eplus2
Bár van olyan közbetét ami gumi tömitéses de ahhoz olyan felület is kell amihez hozzáhúzod...nem szeretem.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46626 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:51:19 »

Ugyan ezen a véleményen voltam én is.
Még tolómérővel is kimértem.
Ezért én is beszereltem.
Kicsit furcsállnám is ha ott eresztene. Biztos a csöveknél jön.

Kedves László!
Én beszereltem, mert a belső gyürű kritikusan a konzol szélén fog. Nem kockáztattam meg a szivárgást. jobb a békesség.  Nagyon örülök,  hogy kész lett a projected.  wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46627 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:54:26 »

Látom a FAQ képeken, hogy László tövig húzta a cső menetet. AndyA meg nem. Látszik a képen a teflon szalag.
Én sem húztam tövig, de teflont sem használtam.

Hidraulikában vagy réz gyűrűvel tömitünk vagy kúpos és nem kell vagy vágógyűrűs illesztésel ahol megint csak nem kell tömités ugye...
Bár néha jobb az aluminium tömités mert puhább és jobban kenődik kajakab meghúzásnál és nagyobb nyomásnál....értek itt 100-300-bart...
Én hidraulikus rendszerek épitésénél már csak vágógyűrűvel dolgozok....gyors,300bart röhögve bir...ellenben drágább mint ha hegesztenénk...de kit érdekel ha kifizetik.. eplus2
Bár van olyan közbetét ami gumi tömitéses de ahhoz olyan felület is kell amihez hozzáhúzod...nem szeretem.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #46628 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:54:42 »

Hány ember csinálta meg amugy ezt a szűrős dolgot?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46629 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:55:04 »

Fékész sajnos a szivárgás miatt.

Kedves László!
Én beszereltem, mert a belső gyürű kritikusan a konzol szélén fog. Nem kockáztattam meg a szivárgást. jobb a békesség.  Nagyon örülök,  hogy kész lett a projected.  wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46630 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:01:40 »

Páran.
Irigykedsz mi?

Hány ember csinálta meg amugy ezt a szűrős dolgot?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46631 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:02:57 »

Páran.
Irigykedsz mi?

biztosan, mindenkinek hiányzik egy kis olaj a cooler tetejéről eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46632 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:03:49 »

Ez egy új találmány.  nyes
Hatalmas lehetőségek rejlenek benne.  nyes
És még a szervó olajat is szűri.

biztosan, mindenkinek hiányzik egy kis olaj a cooler tetejéről eplus2
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46633 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:04:38 »

biztosan, mindenkinek hiányzik egy kis olaj a cooler tetejéről eplus2

A benzinesben nincs cooler  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46634 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:07:12 »

Pedig nem ártana bele. Meg egy turbó.

A benzinesben nincs cooler  vigyor3
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46635 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:08:20 »

Fékész sajnos a szivárgás miatt.

Kedves László!
A rendszer két helyen szivároghat. Az egyik a szűrő tömitése, a másik a szürő tartó konzolba becsavart két tömlő. A FAQ-ban látható tömlö csatlakozok nem olyanok, mint amivel a tömlőket legyártották. Emiatt volt szükséges a teflon szalag használéata. Én is lecsreéltem a régi tömlőimet. Az uj tömlöket a teflon szalaggal tökéletesen meglehetet tömiteni. Meglátod rendben lessz minden. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46636 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:09:13 »

Pedig nem ártana bele. Meg egy turbó.


Hát nem kell ezt faragni.....ha nem elég, olyan motorral szerelt autót kell venni, ami alapból erős!  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46637 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:09:49 »

Köszönöm.

Kedves László!
A rendszer két helyen szivároghat. Az egyik a szűrő tömitése, a másik a szürő tartó konzolba becsavart két tömlő. A FAQ-ban látható tömlö csatlakozok nem olyanok, mint amivel a tömlőket legyártották. Emiatt volt szükséges a teflon szalag használéata. Én is lecsreéltem a régi tömlőimet. Az uj tömlöket a teflon szalaggal tökéletesen meglehetet tömiteni. Meglátod rendben lessz minden. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46638 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:16:46 »

Ott van egy nyílás, de kivenni nem lehet az AC-t. Szóval szerintem le kell venni hozzá a tankot.

Egyébként mi a baja, miért akarod cserélni? (nem te hanem vzoli) vigyor3

már amióta megvettem, nem mutat telitankot (nem, nem azért mert nincs pénzem teletenni) ha 4-5 kattanásig meglökdösve stb megpúpozom, akkor kicsit a 3/4-ed felett mutat, de most legutóbb telitank után is csak kb fél+1 mutatónyit ment fel. Az üreset azt már majdnem jól mutatja, elvileg, de nemigen bízom benne.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46639 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:21:13 »

Hány ember csinálta meg amugy ezt a szűrős dolgot?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha jól számolok akkor az AndyA és az én rendszeremen kivűl, még 7 személynek lett legyártatva és beszerezve a hozzá való alkatrész. A beszerelések folyamatban vannak. Remélem mindenki beszereli és elégedett lessz a rendszer működésével. Nekem nagyon bevált, és semmi problémám a szervóval és a kormányművel. A szűrő beépítése óta az olajam meg kristály tiszta, és az olaj szine láthatóan zöld.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46640 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:29:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha jól számolok akkor az AndyA és az én rendszeremen kivűl, még 7 személynek lett legyártatva és beszerezve a hozzá való alkatrész. A beszerelések folyamatban vannak. Remélem mindenki beszereli és elégedett lessz a rendszer működésével. Nekem nagyon bevált, és semmi problémám a szervóval és a kormányművel. A szűrő beépítése óta az olajam meg kristály tiszta, és az olaj szine láthatóan zöld.
Tisztelettel László! worship

Tisztelt Fórumtárs!

Az hogyan lehet, hogy a te 2005-ös autódban zöld a szervó olaj?
Abba is ezt írja: WSA-M2C 195-A és ez ugye piros.

Melyik területre, melyik országba készült a kocsi?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46641 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:31:31 »

Egy nagy agymosás az egész szervó olaj szín dolog. Tök mindegy.
Az Mk3 az Mk3. Ha 2003-as ha 2005-ös.

Tisztelt Fórumtárs!

Az hogyan lehet, hogy a te 2005-ös autódban zöld a szervó olaj?
Abba is ezt írja: WSA-M2C 195-A és ez ugye piros.

Melyik területre, melyik országba készült a kocsi?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46642 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:33:05 »

Egy nagy agymosás az egész szervó olaj szín dolog. Tök mindegy.
Az Mk3 az Mk3. Ha 2003-as ha 2005-ös.


Tudom.
Más más területekre szánt, gyártott modelleknél kerülhet bele másik olaj a környezeti körülmények miatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46643 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:34:37 »

már amióta megvettem, nem mutat telitankot (nem, nem azért mert nincs pénzem teletenni) ha 4-5 kattanásig meglökdösve stb megpúpozom, akkor kicsit a 3/4-ed felett mutat, de most legutóbb telitank után is csak kb fél+1 mutatónyit ment fel. Az üreset azt már majdnem jól mutatja, elvileg, de nemigen bízom benne.

Majd amikor egyszer teletankolod, csinálj egy műszertesztet, és nézd meg, hogy üzemanyagszintre mit ír ki a 255-ből. Lehet, hogy megkapja a jó jelet, de mondjuk a műszerfalban a mutatónál van valami gebasz.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46644 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:39:15 »

Majd amikor egyszer teletankolod, csinálj egy műszertesztet, és nézd meg, hogy üzemanyagszintre mit ír ki a 255-ből. Lehet, hogy megkapja a jó jelet, de mondjuk a műszerfalban a mutatónál van valami gebasz.

Ez jó ötlet.
Valóban, ellenőrizni kell, hogy decimálisan milyen adat olvasható ki.
De viszont a műszercsoport alakítja át az analóg jelet dec-re....így továbbra is kérdés maradhat, hogy ki hibázik. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46645 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:54:04 »

már amióta megvettem, nem mutat telitankot (nem, nem azért mert nincs pénzem teletenni) ha 4-5 kattanásig meglökdösve stb megpúpozom, akkor kicsit a 3/4-ed felett mutat, de most legutóbb telitank után is csak kb fél+1 mutatónyit ment fel. Az üreset azt már majdnem jól mutatja, elvileg, de nemigen bízom benne.
a végét mindig a hátsó ülésre nyomod.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46646 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:07:51 »

a végét mindig a hátsó ülésre nyomod.....

Az egy másik sztori Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46647 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:08:35 »

Ez jó ötlet.
Valóban, ellenőrizni kell, hogy decimálisan milyen adat olvasható ki.
De viszont a műszercsoport alakítja át az analóg jelet dec-re....így továbbra is kérdés maradhat, hogy ki hibázik. Cool


Hogy megy az a műszerteszt? Esetleg obd-vel kiolvasható?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46648 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:11:11 »


Hogy megy az a műszerteszt? Esetleg obd-vel kiolvasható?

FAQ-ban van róla cikk, nem kell hozzá műszer.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46649 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:11:59 »


Hogy megy az a műszerteszt? Esetleg obd-vel kiolvasható?

Általános OBD-vel nem.
Komolyabb diag amelyik belelát a műszercsoportba, azzal belső értéket lehet nézni. Sőt ki is lehet vezérelni az üzemanyag mutatót....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 926 927 928 929 930 931 932 [933] 934 935 936 937 938 939 940 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.