Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 13:58:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 [1012] 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21944003 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #50550 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 15:28:22 »

Ez azt jelenti hogy a kivágások, tehát az alakja azért stimmelni fog ugye ? Igazából csak a sofőr oldali érdekel. Kilyukadt a sarkamtól, és jön a tél...

nem, azt hogy bele lehet tenni Smiley Ha univerzális gondolom a formája olyan hgoy ezt a szőnyeget még 100 különböző kocsiba is bele teheted.

Az mk2 be nagyon nem illeszkedett az mk3 ford kereskedésben vett szőnyege
Naplózva
Mormor
Vendég
« Új hozzászólás #50551 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:06:02 »

wave
szia!
kerss fel néhány bontóst privátban! pl mk2,motorcraft,most netcore is bont egy autót.biztos találsz valamelyiknél! Wink integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50552 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:09:53 »


igen?! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mormor
Vendég
« Új hozzászólás #50553 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:12:40 »

igen?! vigyor3
  beka3 Ez csak véletlen volt!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50554 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:13:50 »

  beka3 Ez csak véletlen volt!
Cheesy   ....nincsenek véletlenek! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mormor
Vendég
« Új hozzászólás #50555 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:15:17 »

Cheesy   ....nincsenek véletlenek! Wink
  eljen  hehe IGAZ! nyes
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50556 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:20:56 »

Üdv.!
Jómúltkor irtam, h kéne termosztatot cserélnem, megrendeltem de azt elfelejtettem megkérdeni, h nincs-e ott vmiféle tömítés (O-gyürű vagy vmi réz alátét vagy nemtom). Vki aki már cserélt nem tudna vmi infót adni nekem mert pl. ha gumi gyűrű azt tudnék bele melóból intézni
Köszi előre is srácok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50557 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:27:21 »

Üdv.!
Jómúltkor irtam, h kéne termosztatot cserélnem, megrendeltem de azt elfelejtettem megkérdeni, h nincs-e ott vmiféle tömítés (O-gyürű vagy vmi réz alátét vagy nemtom). Vki aki már cserélt nem tudna vmi infót adni nekem mert pl. ha gumi gyűrű azt tudnék bele melóból intézni
Köszi előre is srácok
melyiket cseréled?

mert az olajkörin rajta lesz az új Ó gyűrű.
a főkörin meg egy belső peremes gumigyűrű van.azt asszem nem adják mindegyikhez.ne felejtsd el hozzá kérni,vagy visszateheted a régit is.

termo csere után fagyállóval töltsd fel a rendszert! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
linkaska
Vendég
« Új hozzászólás #50558 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:27:46 »

Sziasztok!
A hétvégén voltam megnézni a Mondeo-t  taps
Tyűűűű nagyon király kocsi, tuti ilyenem lesz hehe

Körbenéztem, kipróbáltam, aláfeküdtem, hallgatóztam.
Első tulajos, állitólag most voltak benne cserélve porlasztócsúcsok, mind a 4 darab, Ford szervizben mondták hogy az a baja és az lett kicserélve, de nem ott hanem maszekban és vállalnak rá fél év garanciát.
A kocsi normálisan nézett ki, pöcc-röff indult, semmi kék füst csak pára.Alapjárat nem ingadozott, szépen járt, gázra szépen tért vissza alapjáratra.2000 körültől indult meg durván, nagyobb sebességbe téve teligázzal nem rángatott, hanem ment szépen.
Minden rendben volt vele és amikor mondtam hogyha megvenném csak úgy venném meg hogy a Ford szervizben átnézik és áldásukat adják rá, azt mondták nem gond, simán megoldható, kérjek egy időpontot és vihetjük is (20km).
Az autó egy kereskedésben van, beszámitott autó.

Amit észrevettem viszont hogy a bal első és a jobb hátsó ajtó alja rozsdásodik.Állitólag Mondeo betegség.Nem volt (szerintem) annyira vészes, de belülről látszott a rozsda szine a festéken át, illetve kintről pedig pár helyen kezdi felnyomni a festéket.Szerintem meglehet csinálni, vagy esetleg ajtót cserélni és a menthető dolgokat átrakni.
Mennyi kb egy ajtó?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50559 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 17:02:29 »

Sziasztok!
A hétvégén voltam megnézni a Mondeo-t  taps
Tyűűűű nagyon király kocsi, tuti ilyenem lesz hehe

Körbenéztem, kipróbáltam, aláfeküdtem, hallgatóztam.
Első tulajos, állitólag most voltak benne cserélve porlasztócsúcsok, mind a 4 darab, Ford szervizben mondták hogy az a baja és az lett kicserélve, de nem ott hanem maszekban és vállalnak rá fél év garanciát.
A kocsi normálisan nézett ki, pöcc-röff indult, semmi kék füst csak pára.Alapjárat nem ingadozott, szépen járt, gázra szépen tért vissza alapjáratra.2000 körültől indult meg durván, nagyobb sebességbe téve teligázzal nem rángatott, hanem ment szépen.
Minden rendben volt vele és amikor mondtam hogyha megvenném csak úgy venném meg hogy a Ford szervizben átnézik és áldásukat adják rá, azt mondták nem gond, simán megoldható, kérjek egy időpontot és vihetjük is (20km).
Az autó egy kereskedésben van, beszámitott autó.

Amit észrevettem viszont hogy a bal első és a jobb hátsó ajtó alja rozsdásodik.Állitólag Mondeo betegség.Nem volt (szerintem) annyira vészes, de belülről látszott a rozsda szine a festéken át, illetve kintről pedig pár helyen kezdi felnyomni a festéket.Szerintem meglehet csinálni, vagy esetleg ajtót cserélni és a menthető dolgokat átrakni.
Mennyi kb egy ajtó?
10eft+fényezés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Qvecset
Vendég
« Új hozzászólás #50560 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 17:08:12 »

Üdv!

Állófűtéssel kapcsolatban tudna valaki segíteni nekem?


Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50561 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 17:13:40 »

Üdv!

Állófűtéssel kapcsolatban tudna valaki segíteni nekem?


Köszi!
csak abban az esetben,ha leírod,hogy mit szeretnél.....a gondolataidat "még" nem látjuk... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Qvecset
Vendég
« Új hozzászólás #50562 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 17:23:22 »

csak abban az esetben,ha leírod,hogy mit szeretnél.....a gondolataidat "még" nem látjuk... vigyor3

Monden mk3 2.0 tdci motor
Állófűtés érdekelne. Elég sűrűn áll csillaggarázsba a kocsi. Néha osztrák hegyekbe is megfordul és nem tetszik neki a reggeli olykor -15- -20°C
Állófűtést javasoltak, de nagy a választék és az árkülönbség is. És az érdekelne van-e valami ajánlott márka, típus.
220V ra csatlakoztatható vagy aksis, vagy a kettő kombinációja (bár ilyet még nem találtam)....
Igazából olyan érdeklene ami 220V ról működik de ha kell akkor aksiról is működjön.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50563 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 17:26:22 »

Monden mk3 2.0 tdci motor
Állófűtés érdekelne. Elég sűrűn áll csillaggarázsba a kocsi. Néha osztrák hegyekbe is megfordul és nem tetszik neki a reggeli olykor -15- -20°C
Állófűtést javasoltak, de nagy a választék és az árkülönbség is. És az érdekelne van-e valami ajánlott márka, típus.
220V ra csatlakoztatható vagy aksis, vagy a kettő kombinációja (bár ilyet még nem találtam)....
Igazából olyan érdeklene ami 220V ról működik de ha kell akkor aksiról is működjön.


a mondiba a gyári állófűtés dizel üzemű.ezt érdemes beépíteni,illetve ilyenből létezik utángyártott is.

Javaslom vedd fel a kapcsolatot AndyA-val,ő is még előtte áll a beépítésnek,de neki már meg is van a kazán is..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Qvecset
Vendég
« Új hozzászólás #50564 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 17:27:31 »

a mondiba a gyári állófűtés dizel üzemű.ezt érdemes beépíteni,illetve ilyenből létezik utángyártott is.

Javaslom vedd fel a kapcsolatot AndyA-val,ő is még előtte áll a beépítésnek,de neki már meg is van a kazán is..... Wink

Köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50565 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:13:32 »

Sziasztok!
A hétvégén voltam megnézni a Mondeo-t  taps
Tyűűűű nagyon király kocsi, tuti ilyenem lesz hehe

Körbenéztem, kipróbáltam, aláfeküdtem, hallgatóztam.
Első tulajos, állitólag most voltak benne cserélve porlasztócsúcsok, mind a 4 darab, Ford szervizben mondták hogy az a baja és az lett kicserélve, de nem ott hanem maszekban és vállalnak rá fél év garanciát.
A kocsi normálisan nézett ki, pöcc-röff indult, semmi kék füst csak pára.Alapjárat nem ingadozott, szépen járt, gázra szépen tért vissza alapjáratra.2000 körültől indult meg durván, nagyobb sebességbe téve teligázzal nem rángatott, hanem ment szépen.
Minden rendben volt vele és amikor mondtam hogyha megvenném csak úgy venném meg hogy a Ford szervizben átnézik és áldásukat adják rá, azt mondták nem gond, simán megoldható, kérjek egy időpontot és vihetjük is (20km).
Az autó egy kereskedésben van, beszámitott autó.

Amit észrevettem viszont hogy a bal első és a jobb hátsó ajtó alja rozsdásodik.Állitólag Mondeo betegség.Nem volt (szerintem) annyira vészes, de belülről látszott a rozsda szine a festéken át, illetve kintről pedig pár helyen kezdi felnyomni a festéket.Szerintem meglehet csinálni, vagy esetleg ajtót cserélni és a menthető dolgokat átrakni.
Mennyi kb egy ajtó?

A FL előtti és az FL1-es Mondeok ajtajában úgy hajtogatták a lemezt, hogy nem fért oda mindenhová az üregvédő. Csak az FL2-re csinálták meg rendesen. A tutti megoldás egy csereajtó, de karosszériás is meg tudja jól csinálni (amelyik tudja, hogy mi a gond, látott már Mondeot).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
linkaska
Vendég
« Új hozzászólás #50566 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:34:27 »

A FL előtti és az FL1-es Mondeok ajtajában úgy hajtogatták a lemezt, hogy nem fért oda mindenhová az üregvédő. Csak az FL2-re csinálták meg rendesen. A tutti megoldás egy csereajtó, de karosszériás is meg tudja jól csinálni (amelyik tudja, hogy mi a gond, látott már Mondeot).

AndyA
MK3-as Faceliftes verzió
Naplózva
linkaska
Vendég
« Új hozzászólás #50567 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:39:02 »

Természetesen akinek csak elmondtam hogy dizelt akarok, mindenki lebeszélt róla :/
Hogy bele fogok bukni anyagilag, meg hasonolók, de remélem nem.Mert nincsen sok időm a karbantartásra, hogy havonta szerelgessem/tessem.

A téli inditást hogy birják?Úgy értem a -15 -20 fokot mondjuk
Azon gondolkoztam hogy lehet-e ezen segiteni úgy hogy a csomagtartóba áthelyezem az akksit és leszigetelem valamivel, hogy az ne fagyjon el és ne legyen gond az inditózással.Szerintetek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50568 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:42:48 »

Természetesen akinek csak elmondtam hogy dizelt akarok, mindenki lebeszélt róla :/
Hogy bele fogok bukni anyagilag, meg hasonolók, de remélem nem.Mert nincsen sok időm a karbantartásra, hogy havonta szerelgessem/tessem.

A téli inditást hogy birják?Úgy értem a -15 -20 fokot mondjuk
Azon gondolkoztam hogy lehet-e ezen segiteni úgy hogy a csomagtartóba áthelyezem az akksit és leszigetelem valamivel, hogy az ne fagyjon el és ne legyen gond az inditózással.Szerintetek?
nem kell szigetelgetni semmit.azt kell megadni neki ami jár.olajcsere,szűrők ne legyenek elfelejtve.ha az akku jó,ez indul minusz 20 ban is.még az izzító sem vészes ha nem jók,de az segíti a motort bemelegedni és egyenletesebb a járás hidegen.
szóval nem kell semmiféle átalakítás,csak jó legyen rajta minden.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50569 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:43:46 »

melyiket cseréled?

mert az olajkörin rajta lesz az új Ó gyűrű.
a főkörin meg egy belső peremes gumigyűrű van.azt asszem nem adják mindegyikhez.ne felejtsd el hozzá kérni,vagy visszateheted a régit is.

termo csere után fagyállóval töltsd fel a rendszert! Wink

Akk azt meg beszerzem hozzá. Ja főkorit egyenlőre oszt meglátjuk mit mutat. Ja meg ha peremes helyett sima kor alakút tennek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50570 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:47:55 »

Akk azt meg beszerzem hozzá. Ja főkorit egyenlőre oszt meglátjuk mit mutat. Ja meg ha peremes helyett sima kor alakút tennek?
nem áll meg rajta,kínlódni fogsz csak a beszereléskor.Tedd fel rá a rávalót.nem fog leesni.és figyelj,hogy a kis automata légtelenítőszelep mindenképpen függőlegesen felül helyezkedjen el a házban,mert ott van neki fészek,és ott engedi el a levegőt a rendszerből a kis csövön keresztül felfelé. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #50571 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:48:50 »

Természetesen akinek csak elmondtam hogy dizelt akarok, mindenki lebeszélt róla :/
Hogy bele fogok bukni anyagilag, meg hasonolók, de remélem nem.Mert nincsen sok időm a karbantartásra, hogy havonta szerelgessem/tessem.

A téli inditást hogy birják?Úgy értem a -15 -20 fokot mondjuk
Azon gondolkoztam hogy lehet-e ezen segiteni úgy hogy a csomagtartóba áthelyezem az akksit és leszigetelem valamivel, hogy az ne fagyjon el és ne legyen gond az inditózással.Szerintetek?

Nekünk ilyen célra volt régesrég egy ifa akksi a lada hátuljában Cheesy hátra volt vezetve vastag indítókábel, aztán amikor reggel fater lement csak rácsiptette a sarut a csomitartóban és indult. Nem utolsó sorban a spontán driftek ellen is segített
Naplózva
linkaska
Vendég
« Új hozzászólás #50572 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 19:02:46 »

nem kell szigetelgetni semmit.azt kell megadni neki ami jár.olajcsere,szűrők ne legyenek elfelejtve.ha az akku jó,ez indul minusz 20 ban is.még az izzító sem vészes ha nem jók,de az segíti a motort bemelegedni és egyenletesebb a járás hidegen.
szóval nem kell semmiféle átalakítás,csak jó legyen rajta minden.... Wink
Persze, természetesen az olajcserét/szűrőket soha nem hanyagolom el.
Csak ahogy nézem a hirdetéseket és irkálják hogy mennyi mindent kell cserélni benne, kicsit fosok
De iszonyatosan tetszik ez a Mondeo.Baromi jó volt vezetni, csak ne kelljen rákölteni azért csillagászati összegeket.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50573 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 19:06:13 »

Nekünk ilyen célra volt régesrég egy ifa akksi a lada hátuljában Cheesy hátra volt vezetve vastag indítókábel, aztán amikor reggel fater lement csak rácsiptette a sarut a csomitartóban és indult. Nem utolsó sorban a spontán driftek ellen is segített

Jobbat mondok.....   vigyor3
Nekem Trabantban volt a vezető ülés mögött egy 12V-os 80-90 Ah közötti akksi, odavezetve a + főkábel, test üléscsavar.
Indításkor bal kéz hátranyúlt, + kábel akksira ééés rrrrrrrrendetteremtettem....  eljen
Hozzáteszem a Trabant 6 V-os volt!  eplus2  ........vigyázni kellett, hogy az indítás előtt és közben semmilyen fogyasztó ne legyen bekapcsolva.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
linkaska
Vendég
« Új hozzászólás #50574 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 19:15:30 »

Jobbat mondok.....   vigyor3
Nekem Trabantban volt a vezető ülés mögött egy 12V-os 80-90 Ah közötti akksi, odavezetve a + főkábel, test üléscsavar.
Indításkor bal kéz hátranyúlt, + kábel akksira ééés rrrrrrrrendetteremtettem....  eljen
Hozzáteszem a Trabant 6 V-os volt!  eplus2  ........vigyázni kellett, hogy az indítás előtt és közben semmilyen fogyasztó ne legyen bekapcsolva.  Cool

Akkor az lehet azzal az akksival erősebb volt öninditóval mint alapból ha járt Cheesy
Előzésnél is csak ráinditóztál és pilimpalaaaaÁÁÁMM Cheesy
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #50575 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 19:16:23 »

Jobbat mondok.....   vigyor3
Nekem Trabantban volt a vezető ülés mögött egy 12V-os 80-90 Ah közötti akksi, odavezetve a + főkábel, test üléscsavar.
Indításkor bal kéz hátranyúlt, + kábel akksira ééés rrrrrrrrendetteremtettem....  eljen
Hozzáteszem a Trabant 6 V-os volt!  eplus2  ........vigyázni kellett, hogy az indítás előtt és közben semmilyen fogyasztó ne legyen bekapcsolva.  Cool


az egy szép korszak volt Cheesy

a méregzöld wartburgom Cheesy meg a kreidler, a babetta elsővillás bmx de rég is volt
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50576 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 19:25:35 »

nem áll meg rajta,kínlódni fogsz csak a beszereléskor.Tedd fel rá a rávalót.nem fog leesni.és figyelj,hogy a kis automata légtelenítőszelep mindenképpen függőlegesen felül helyezkedjen el a házban,mert ott van neki fészek,és ott engedi el a levegőt a rendszerből a kis csövön keresztül felfelé. Wink

Oksa tudomasul vettem és köszi a gyors választ
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #50577 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 19:30:48 »

Akkor az lehet azzal az akksival erősebb volt öninditóval mint alapból ha járt Cheesy
Előzésnél is csak ráinditóztál és pilimpalaaaaÁÁÁMM Cheesy

Manapság a marketing ezt a megoldást úgy tálalná, hogy "nagy igénybevétel esetén (pl. előzés) a hibrid rendszer növeli az autó teljesítményét, így biztosítva a biztonságosabb előzést"  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #50578 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 19:37:47 »

Manapság a marketing ezt a megoldást úgy tálalná, hogy "nagy igénybevétel esetén (pl. előzés) a hibrid rendszer növeli az autó teljesítményét, így biztosítva a biztonságosabb előzést"  nyes

ez jóóó. Súlyokat meg a wtcc-nél is rakatnak a kocsiba, ha túl gyors.

Tibi, neked valami nagyon hiperfejlett trabid volt  taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50579 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 19:42:37 »

ez jóóó. Súlyokat meg a wtcc-nél is rakatnak a kocsiba, ha túl gyors.

Tibi, neked valami nagyon hiperfejlett trabid volt  taps

Látod...látod..... mennyivel előtte jártam a mai korszaknak! Ez lassan már 20 éve volt.  eljen
Még a vezérlésen kellett volna agyalni kicsit  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #50580 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 19:45:24 »

Látod...látod..... mennyivel előtte jártam a mai korszaknak! Ez lassan már 20 éve volt.  eljen
Még a vezérlésen kellett volna agyalni kicsit  eplus2

Elég ha annyit mondunk, hogy meg volt oldva a vezérlés is. 20 év távlatából ki cáfolja? Az én vareszom a 75ös akksival a sarokig is elgurult önindítóval. Aki nem hiszi, az meg úgyse látta Cheesy
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #50581 Dátum: 2013.12.03 kedd, 16:00:28 »

Sziasztok!
Szolnok esetleg környèkèn tudnàtok ajànlani egy "doktor bàcsit"?
Most hoztam be az autòt szevìzbe, hogy kiderüljön mi a baj. 11500 huf a diagnosztika àra. Ezt mèg kifizetem, de itt javìttatni tuti nem tudom. Ezek az àrak az èn pènztàrcàmnak ez sok (
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50582 Dátum: 2013.12.03 kedd, 16:09:09 »

Sziasztok!
Szolnok esetleg környèkèn tudnàtok ajànlani egy "doktor bàcsit"?
Most hoztam be az autòt szevìzbe, hogy kiderüljön mi a baj. 11500 huf a diagnosztika àra. Ezt mèg kifizetem, de itt javìttatni tuti nem tudom. Ezek az àrak az èn pènztàrcàmnak ez sok (

Diagnosztikáért (hibafeltárás) fizess, ne csak hibakód olvasásért!  Cool


esetleg ha írnál pár sort az észlelt hibajelenségről....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #50583 Dátum: 2013.12.03 kedd, 16:19:13 »

Diagnosztikáért (hibafeltárás) fizess, ne csak hibakód olvasásért!  Cool


esetleg ha írnál pár sort az észlelt hibajelenségről....
Pàr napja egy sorompónàl való vàrakozàs utàn beinditom, ès elveszett az erő. De nagyon. Àllò helyzetben lepadlòzva alig èri el a 4000es fordulatot. Reggel minusz 7fok (csillag garàzs) elsőre tökèletesen, könnyen indul.
Bemelegedett, alapjàraton èrzem hogy kicsit ràzza az autot. Valamint egyszer jàro motornàl bezàrta az ajtòkat, majd kinyitott8a.
Ha vègeztem a szervizben irok hogy mit mondtak..
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #50584 Dátum: 2013.12.03 kedd, 16:53:09 »

Diagnosztikáért (hibafeltárás) fizess, ne csak hibakód olvasásért!  Cool


esetleg ha írnál pár sort az észlelt hibajelenségről....
Megvan az eredmény.



ezek szerint vennem kell egy mágnes szelepet, nem az EGR, hanem a másikat. (egr vakolva)
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50585 Dátum: 2013.12.03 kedd, 16:56:17 »

Megvan az eredmény.
[img width=800 height=565]http://kepfeltoltes.hu/131203/IMG1_0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[img width=800 height=565]http://kepfeltoltes.hu/131203/IMG1_0002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ezek szerint vennem kell egy mágnes szelepet, nem az EGR, hanem a másikat. (egr vakolva)

az első a vákumszelep ami a turbót működteti.
P0243 Turbo/Super Charger Wastegate Solenoid A

Viszont ez nem biztos,hogy xar.lehet,hogy a vákumcső van kilukadva-kidörzsölődve.át kell nézni a turbótól a szelepig!


a második hibakód map szenzor szakadás.valszeg a csatlakozójánál kontakthibás.ha nem, bontottat tudsz venni másikat.de a map sem szokott csak úgy tönkremenni.


Mindkét hibakódot okozhatja egy lukas vákumcső!!!!!!!És a tüneteket is!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.03 kedd, 17:01:13 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50586 Dátum: 2013.12.03 kedd, 16:56:46 »

Megvan az eredmény.
[img width=800 height=565]http://kepfeltoltes.hu/131203/IMG1_0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[img width=800 height=565]http://kepfeltoltes.hu/131203/IMG1_0002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ezek szerint vennem kell egy mágnes szelepet, nem az EGR, hanem a másikat. (egr vakolva)

A vásárlással azért várj......
A hibakód nem feltétlenül jelöli a hibás alkatrészt, főleg ha elektromos hiba feltételezhető.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #50587 Dátum: 2013.12.03 kedd, 17:16:48 »

Tisztelt Fórumtársak!
érdeklődnék hogy az elektromos turbós és a vákuumos turbós maf szenzor közt van-e különbség!egyik ismerős mondija (2004 2.0 tdci)nem akart menni beletettük az enyémet azzal ment szépen rendeltem motorcrafttól ,de azzal sem megy!mindegyik megpucolva!ez mitől lehet?
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50588 Dátum: 2013.12.03 kedd, 18:28:49 »

Tisztelt Fórumtársak!
érdeklődnék hogy az elektromos turbós és a vákuumos turbós maf szenzor közt van-e különbség!egyik ismerős mondija (2004 2.0 tdci)nem akart menni beletettük az enyémet azzal ment szépen rendeltem motorcrafttól ,de azzal sem megy!mindegyik megpucolva!ez mitől lehet?
üdv Attila
szerintem van.sajnos a Tisben csak a fészlift előtti maf van,de szerintem nem egyforma....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #50589 Dátum: 2013.12.03 kedd, 18:34:50 »

szerintem van.sajnos a Tisben csak a fészlift előtti maf van,de szerintem nem egyforma....
köszönöm és arra van valami tipp hogy az enyémmel miért megy a másikkal meg nem?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50590 Dátum: 2013.12.03 kedd, 18:36:33 »

köszönöm és arra van valami tipp hogy az enyémmel miért megy a másikkal meg nem?
mert lehet,hogy a 115-ösé más.a tiéd meg 130as..... Roll Eyes


talán Motorcraft 115öst küldött....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #50591 Dátum: 2013.12.03 kedd, 18:38:03 »

Sziasztok! Reggelente inditás után kb 1 percig ingadozik az alapjáratom 800-1000 között,de inditásnál nincs füst pamacs ez valami komolyabb elöjele? ???Pár hete vettem a kocsit és van mivel ismerkednem mi a külümbség a f1 és az f2 között,hogy az enyém milyen? Köszönöm a válaszokat.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50592 Dátum: 2013.12.03 kedd, 18:50:13 »

Sziasztok! Reggelente inditás után kb 1 percig ingadozik az alapjáratom 800-1000 között,de inditásnál nincs füst pamacs ez valami komolyabb elöjele? ???Pár hete vettem a kocsit és van mivel ismerkednem mi a külümbség a f1 és az f2 között,hogy az enyém milyen? Köszönöm a válaszokat.
a tiéd f2-es.
lekell ellenőrizni az izzítógyertyákat és a kiegfűtés gyertyáit,ha van.akku és generátor-töltés okozhat még ilyet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #50593 Dátum: 2013.12.03 kedd, 20:38:29 »

a tiéd f2-es.
lekell ellenőrizni az izzítógyertyákat és a kiegfűtés gyertyáit,ha van.akku és generátor-töltés okozhat még ilyet.
Köszi! Bocsi a a nem tudásért,de azt,hogy tudom megállapitani,hogy esetleg kiegészitö fütéssel rendelkezik?
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50594 Dátum: 2013.12.03 kedd, 20:49:26 »

Köszi! Bocsi a a nem tudásért,de azt,hogy tudom megállapitani,hogy esetleg kiegészitö fütéssel rendelkezik?

A bal első torony mögött kell két nagy relének lenni, ill. kb. a gázpedált nyomó lábadnál a kocsi alá bemászva látod a 3 izzítógyertyás szerkezetet a vízcsőbe szerelve.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #50595 Dátum: 2013.12.04 szerda, 04:44:07 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Az a hibajelenségem, hogy 1000-1300 fordulat között elég csúnyán el kezd rángatni az autóm. Ilyenkor elég büdös szürke füst távozik a kocsiból. Ebben a fordulat tartományban még meleg állapotában sem lehet autózni. Ami még érdekesség lehet, hogy a tempomatom felprogramozása után jelentkezett (  worship amiért sok-sok köszönet vik-nem amiért segített  worship ). Márciusban volt két porlasztócsócsom felújítva kettő kitakarítva majd megtanítva a kocsival. Hasonló jelenségem volt már tavaj is a hidegek kezdetekor, de nem ilyen mértékű rángatás.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #50596 Dátum: 2013.12.04 szerda, 05:17:28 »

worship amiért sok-sok köszönet vik-nem amiért segített  worship ).
Karitatív módon?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #50597 Dátum: 2013.12.04 szerda, 05:51:39 »

Karitatív módon?

Kevés ez a szó..  Wink Ajánlani tudom mindenkinek.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #50598 Dátum: 2013.12.04 szerda, 08:17:09 »

Kevés ez a szó..  Wink Ajánlani tudom mindenkinek.
Mennyibe kerül egy ilyen tempomatosítás manapság?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #50599 Dátum: 2013.12.04 szerda, 09:39:34 »

Mennyibe kerül egy ilyen tempomatosítás manapság?

Kompletten?
programozás: 4000.- (Vik ennyiért csinálta)
alkatrészek hozzá: 15000.- (ez a legrosszabb eset....nekem mindent kellett kábelezni...semmi előkészítés nem volt)
munka: 0.- Vik nem tudom mennyiért csinálja....nem hiszem, hogy drágán (én otthon megcsináltam magamnak...kényelmesen 1 napos meló, ha mindent kábelezni kell, ha nem akkor csak 1-2 óra)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 [1012] 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.192 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.